Opinii despre Haff.ro - rulote si autorulote Bucuresti (Închiriere de mașini)
Haff.ro - rulote si autorulote Bucuresti
Calea Lugojului, Timișoara 300049, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Haff.ro - rulote si autorulote Bucuresti, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Haff.ro - rulote si autorulote Bucuresti
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Haff.ro - rulote si autorulote Bucuresti
M. M.
Buna ziua, am achitat în avans (august 2019) integral (cu preluare pe 4 aprilie 2020) pt 20 zile aprox 6000 lei. Am reușit sa vb cu o singura persoana care mi-a răspuns ca nu mai lucrează la Haff Campers. A reușit cineva sa-i acționeze în instanță?
L. L.
O experienta pe care o vom repeta!
E. E.
O firma care trage teapa.
Am făcut o rezervare de anul trecut pentru 3 autorulote urmând ca în iunie anul asta sa le preluam, dar ei au invocat starea de urgenta și alerta motivând ca nu lucrează.
Nu am reușit nici în ziua de azi sa iau legătura cu ei (mail, telefon, whatsup, Facebook) pentru a recupera suma de cca 2000 euro sau sa pot inchiria rulotele.
Am început procedurile legale către autoritățile competente pentru a recupera banii.
Cine mai este în situația asta puteți sa ma contactați sa va spun ce puteți face.
EVITAȚI FIRMA, TEPARI
B. F.
Bani aruncati! Am achitat o rezervare de 7 nopti, 500 eur. Pe perioada pandemiei Covid mi-au raspuns la emailuri si mi-au comunicat ca se poate reprograma dupa. Am primit un email de la Florin Hrituliac in persoana. Dupa 15 mai nu mai raspunde nimeni, nici la tel nici la emailuri. Bani aruncati!
Acum am vazut ca datorita "succesului" afacerii proprii, au renuntat la inchirierea vehiculelor proprii (care de fapt erau in leasing) si aleg sa le inchirieze pe ale altora. Afacere cu dezvoltare fulminanta si esec colosal.
Per total firma neserioasa, fugiti de ei. Sunt si altii mult mai ok, cu istoric de ani buni pe piata.
d. t.
o experiență care trebùie făcută macar o dată in viața cu cei mai buni. (adică ce-i de la Haff
m. g.
Se pare ca s a evaporat marea firma de închirieri Haff, nu mai răspunde nimeni la telefon și e-mail,banii aruncați pe fereastra. Evitați sa mai faceți orice fel de rezervare la site-ul lor, pentru ca sunt în proces de insolventa. Căutați pe site ul Portal.just.ro pentru mai multe detalii.
F. g. E. I.
Am inchiriat un camper van pentru 2 saptamani si pentru prima data. Totul a fost extraordinar, camper van-ul aproape nou (doar ca unii care l-au inchirat inaintea noastra mai aveau un pic si-l distrugeau) utilat cu tot ce-ti trebuie pt o vacanta frumoasa. Comunicarea a fost de nota 10 iar probleme zero. Excursia noastra in Nordul Norvegiei a fost superba.
P.S daca inchiriati si folositi un lucru atat de superb, comportati-va civilizat, nu distrugeti. Lasati si pe altii sa se bucure de el.
Vacante placute!
I. P.
Cu toate ca, citisem comentatiile negative ale altor clienti nemultumiti, legate de cei de la Haff.ro, am decis sa inchiez o autorulota din simplul motiv ca nu gasisem alta disponibila la alte firme de inchiriat autorulote. A fost cea mai proasta decizie, am avut numai probleme cu ea, desi era model 2019. Pe langa asta, la capitolul comunicare cu clientii stau foarte prost. A fost prima si ultima data cand inchiriez de la ei. NU RECOMAND!
A. M.
Am avut o problema la autorulota l-am sunat pe domnul Gabriel de foarte multe ori nu s-a putut remedia telefonic si cam acolo au lasat-o cei de la haff i-am intrebat daca putem sa mergem in brasov sa ne remedieze problema au spus ca nu si uite asa am stat fara boiler in conditiile in care am platit 1500 de euro pe o saptamana....
M. D.
Overall o experienta plăcută. O sa mai apelez la ei. Singura sugestie, îmbunătățire, ar fi o comunicare mai buna cu clientul. Am fost informat de garantie/asigurare foarte superficial și doar cu 2 zile înainte da plec, în condițiile în care plătisem integral cu 6 luni înainte.
L. D.
SA NU CUMVA SA AVETI TUPEUL SA VA SPUNETI PAREREA DESPRE EI. VA ANULEAZA INSTANT REZERVAREA, CHIAR DACA ATI PLATIT INTEGRAL. NU DISCUTATI CU DL Florin Hrituliac, e mai presus de lege. Orientati-va catre alt furnizor de rulote.
c. p.
Cel mai fain loc de luat rulote si motorhomes. Oameni de treaba gata sa te ajute.
M. A.
Abia asteptam sa revenim!!!
h. d.
Profesionalism, serviabilitate, autorulote pentru toate gusturile.
C. r.
Recomand 100%. Multiple închirieri de la ei, peste 20000 km parcurși în total și totul a decurs perfect de fiecare data. Revenim cu plăcere!
O.
Super experiență super servicii
C. C.
Recomand.
F. V.
Sunt super!!!
E. J.
Impecabili
c. p.
(Tradus) Tepari.
(Original)
Tepari.
א. י.
(Tradus) Frumos, dar există loc pentru îmbunătățiri
(Original)
נחמדים אבל יש מקום לשיפור
D. S.
(Tradus) Din nefericire pentru noi, ca români, aceasta a fost cea mai săracă experiență pe care am avut-o vreodată.
Am închiriat RV timp de 7 zile și am avut doar apă caldă și căldură timp de o jumătate de zi, cazanul nu funcționa corect din cauza a trei erori care vin împreună.
Am petrecut 2 zile din 7 la telefon cu oameni care lucrau pentru Haff, încercând să repare erorile.
Când ne-am întors la București, după ce am părăsit RV înapoi la Haff, am primit formularul de feedback. Trimiteți feedback-ul lui Haff cu toate detaliile despre modul în care experiența noastră a început un coșmar.
Reacția lor a fost foarte agresivă, afirmând încă de la început că nici măcar nu vor lua în considerare pretențiile noastre.
În afară de aceasta, chiar dacă am ales pachetul Casco Gold, Haff.ro solicită daune de 3700 Euro pentru unele zgârieturi din partea dreaptă a RV cauzate de o coliziune cu un obiect staționar.
În plus, Haff.ro dorește să ne dea în judecată pentru că ne-a oferit recenzii nepotrivite pe social media. Înțeleg cu certitudine că suntem o țară comunistă, dar totuși, este în 2019 și chiar și în România suntem liberi să ne exprimăm părerea ... din păcate, pentru unii dintre noi.
(Original)
Unfortunately for us, as Romanians, this has been the poorest experience we have ever had.
We have rented the RV for 7 days and we only had hot water and heat for half a day, the boiler was not working properly due to 3 errors coming all together.
We spent 2 days out of 7 on the phone with people working for Haff, trying to fix the errors.
When we came back to Bucharest, after we left the RV back at Haff we have received the feedback form. Sending the feedback to Haff with all details of how our experience has started a nightmare.
Their reaction has been very aggressive stating from the beginning that they will not even take into consideration our claim.
Beside this, even if we chose the Casco Gold package, Haff.ro claims damages of 3700 Euro for some scratches on the right side of the RV caused by a collision with a stationary object.
Furthermore, Haff.ro wants to sue us for giving bad reviews on social media. I definitely understand we were a communist country, but still, it’s 2019 and even in Romania we are free to express our opinion...unfortunately for some of us.
C. M.
(Tradus) O scurtă poveste despre Haff. Am închiriat un RV de la ei timp de o săptămână și ne-am dus într-un loc îndepărtat, unde nu aveați acces la dușuri și apă caldă, în general, și acolo erau 8 grade pe timp de noapte. Am avut o problemă majoră cu cazanul, pentru că nu funcționa și nu am reușit să facem lucrul, astfel încât să nu fie dus și încălzire pentru ședere. Am încercat să o rezolvăm la telefon, dar pentru că nu suntem instruiți să reparăm un RV, nu am reușit și astfel am rămas așa pentru restul călătoriei noastre.
Lucrul amuzant este când ne-am întors și am făcut o plângere pentru că ne-am pregătit 1500 de euro timp de 7 zile și nu aveam un cazan care să funcționeze. Când am făcut plângerea, domnul Florin Hrituliac (un tip foarte pasiv agresiv) mi-a spus că este vina noastră că sistemul nu a funcționat și că plângerea mea nu poate fi luată în considerare (ca și cum mi-am fost pregătit toată viața pentru rezolvarea problemelor într-un RV ..... A avut o abordare foarte agresivă și a dat seama că nu este un tip care să comunice cu oameni care au avut o problemă cu HAFF.
Așadar, recomandăm cu tărie că, dacă aveți altă posibilitate de a închiria de la o altă companie, vă rugăm să nu închiriați de la HAFF pentru că nu vă merită. Nu le pasă de cum a fost călătoria dvs. și vor încerca, de asemenea, să vă facă 100% responsabili pentru că ceva nu funcționează corect în RV.
Compania nu merită clienții cu un tip ca Florin care rulează suportul pentru clienți. Chiar sper ca alti oameni din companie sa vada acest feedback despre Florin Hrituliac si sa ia masuri.
Dacă există altă alegere, spuneți nu HAFF.
Pentru a răspunde domnului Florin, care și-a scris partea despre "adevăr". Deci, a fost așa: Prima dată când am întâlnit această problemă era atunci când eram într-un camping real (Laguna Albastra) din Făgăraș și am semnalat și am încercat să o facem să funcționeze. După aceea, am ieșit din grilă, dar am reușit să-i telefonăm pe angajat (Gabriel) și pe unele apeluri telefonice pe care nu am putut rezolva problema prin telefon. Deci, când spui că ar fi putut fi rezolvată prin telefon, spui o minciună mare. Nu doriți să recunoașteți că vă înșelați, nu am spus că clientul este rege, dar compania nu are dreptul să-și trateze clientul așa cum îi tratezi clienții. nu ai dreptul să faci acuzații false și să fii agresiv față de clienți. Sper că toată lumea va vedea că ești un om rău și merită să-ți pierzi toți clienții. Sincer, un om care a trebuit să se ocupe de furia ta.
(Original)
A short story about Haff. We rented an RV from them for one week and went in an remote place where you don't have acces to showers and hot watter in general and there were 8 degrees at night. We had a major problem with the boiler because it didn't work and we were not able to make it work so no shower and heating for the stay. We tried to solve it on the phone, but because we are not trained to repaird an RV we were not able to and so we stayed like this for the rest of our trip.
The funny thing is when we got back and a made a complaint beacause we paied 1500 EURO for 7 days and didn't have a boiler that worked. When i made the complaint, Mr Florin Hrituliac ( a very passive aggressive guy) told me it was our fault that the sistems didn't work and my complaint can't be taken into account( like i was trained my whole life on fixing problems in an RV..... He had a very agressive approach twords the situation and it was clear that he is not a guy meant to communicate with people that had an issue with HAFF.
So, i strongly recommend that if you have another choice to rent from another company, please don't rent from HAFF because they don't deserve you. They don't care about how was your trip and they will also try to make you 100% responsible because something dind't work right in the RV.
The company does not deserve customers with a guy like Florin running the customer support. I really hope that other people from the company see this feedback about Florin Hrituliac and take action.
If there is any other choice, say no to HAFF.
To respond to Mr Florin, who wrote his part of the" truth". So, it was like this : The first time we had encountered this problem was when we were in an actual camping ( Laguna Albastra) in Fagaras and we had signal and we tried to make it work. After that, we went off gridd abut we still managed to phone your employee ( Gabriel ) and afer some phone calls we were unable to solve the problem by the phone. So when you say that could have been solved by the phone you are telling a big lie. You don't want to admit that you are wrong, i didn't said that the customer is king, but the company has no right to treat its customer the way you treat your clients. you have no right to make false accusations and be aggressive towards clients. I hope everyone will see that you are a bad man and deserve to lose all your clients. Sincerly, a man who had to deal with your anger.
A. F.
(Tradus) Prima experiență în camper! Am avut cea mai bună experiență în închirierea RV pentru turneul nostru de 2 săptămâni al Italiei: eu am
a verificat mașina o duminică cu o săptămână înainte și Bogdan a fost fericit să-mi arate în jur și să-mi dau niște sfaturi, mi sa dat mâna cu RV noaptea înainte de a pleca, așa că am suficient timp să mă împachetez și să plec devreme dimineața. Masina a fost frumoasă și am reușit să obținem cea mai mare parte din ea prin Italia. Dropul a rămas neted, toate lucrările s-au făcut bine cu Florin. Vă recomandăm foarte mult, și cu siguranță o carte mai mică și apoi una mai mare.
(Original)
First camper experience! I've had the best experience in renting the RV for our 2 week tour of Italy : I have
checked the car on a Sunday a week before and Bogdan was happy to show me around and give me some tips, I was handed the RV the night before leaving so that I have enough time to pack and leave early in the morning. Car was beautiful and we made the most of it through Italy. Drop off went smooth, all the paperwork went just fine with Florin . Highly recommend it, and will definitely book a smaller and then a bigger one.
B. S.
(Tradus) Buna alegere!
(Original)
Good choice!
g. m.
(Tradus) Fantastic
(Original)
Fantastic
C. M.
B. L.
L. F.
A. C.
A.
F. J.
C. V.
L. D.
A. M.
A. F.
c. b.
A. B.
A. C.
L. C.