Opinii despre Budget în Ilfov (Închiriere de mașini)
Budget
Calea Bucureștilor 224E, Otopeni 075150, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Budget, Închiriere de mașini în Ilfov
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Budget
Luni
[08h – 21h]
Marți
[08h – 21h]
Miercuri
[08h – 21h]
Joi
[08h – 21h]
Vineri
[08h – 21h]
Sâmbătă
[08h – 21h]
Duminică
[08h – 21h]
Opinii despre Budget
i. o.
Sunt niste hoti care fac orice sa-ti ia banii ptr orice zgarietura chiar daca nu ai facut-o tu ....They are thieves who do everything to take your money for any scratches even if you didn't do it
L. C.
Am inchiriat o masina in urma cu 2 saptamani. Le multumesc angajatilor Budget pentru operativitate si profesionalism. Totul a decurs foarte usor, fara nici o problema. Iar pretul a fost cel mai bun in acel moment. Felicitari!
K. C. T. a. M. D. !.
(Tradus) Personalul a fost amabil și prietenos. Cu toate acestea, din cauza problemelor de sistem, a fost nevoie de 20 de minute bune înainte de a avea pachetul nostru de colectare auto. Cu toate acestea, masina au dat ne-a fost foarte nou, curat, fără miros de fumat în ea și combustibil umplut așa cum a promis. Ne-a plăcut destul de ...
Verdict - Vă recomandăm !!! 👍🏻👍🏻👍🏻
(Original)
The staff were helpful and friendly. However due to system issues it took a good 20 minutes before we had our car collection slip. However the car they gave us was very new, clean, no smoking smell in it and fuel filled up as promised. We quite enjoyed it...
Verdict — I Recommend!!!👍🏻👍🏻👍🏻
M. L.
(Tradus) Costul asigurării este un coșmar. Acoperă o glumă. Atunci nu pot respecta un timp de rezervare. Au așteptat o oră și nu au făcut altceva decât să ceară mai mulți bani decât merită.
(Original)
Insurance cost is a nightmare. Coverage a joke. Then they cannot meet a reservation time. Been waiting an hour and they have done nothing but ask for more money than they are worth.
T. N. G.
(Tradus) Retragere atenție !!!
Am un portal de comparare german (Che..24)
depozitul este în 450 EUR sunt blocate în cartea mea
Veniți să vă înscrieți și o surpriză mare de 900 de euro
Vorbind cu personalul nu vă aduce să vorbiți ca zidul sau cu o găleată de apă
Potrivit contractului de asigurare completă fără deductibile și acum odată mi-a spus personalul dacă se întâmplă ceva ce trebuie să plătesc nu voi primi din nou 900 €.
O glumă și o frivolă!
Trebuie să revin mașina pe 2 iunie.
Aș fi curios cum funcționează
Știrile vin încă
N-aș recomanda!
(Original)
Achtung Abzocke!!!
Ich habe über einen Deutschen Vergleich Portal ( Che..24)
die Kaution steht drin das 450€ geblockt werden in meinen Karte
Kommst du an Meldest Du dich an und einen großen Überraschung 900€ Kaution
Diskussion mit die Mitarbeiter bringt nicht du redest wie die Wand oder mit ein Eimer Wasser
Laut Vertrag Vollkasko ohne selbstbeteiligung und jetzt einmal sagt zu mir die Mitarbeiter wenn etwas passiert muss ich zahlen ich kriege die 900 € nicht zurück.
Eine Frechheit und unseriös!
Ich muss die Auto 2. Juni zurückgeben.
Ich würde gespannt wie das dann geht
Neuigkeiten kommen noch
Ich würde nicht weiter empfehlen!
D. W.
(Tradus) Stai departe!! Fura bani fără motiv - daune false. Ia o altă companie
(Original)
Stay away!! Stealing money for no reason- fake damage. Take another company
א. א.
(Tradus) Fura bani !! Fake daune !! Nu inchiriati masini de la ei !!!
Hoții Nu vă apropiați! Din câte văd toate companiile din România de hoți de închiriere de mașini, dar nu vă apropiați de buggy! A falsificat o lovitură și a fost taxat la 200 ron. Fotografiat ceva ce nu a fost și nu are cine să se certe. Minciunilor! Stai departe de Mash!
(Original)
Stealing money!! Faking damages!! Don't rent cars from them!!!
גנבים אל תתקרבו! לפי מה שאני רואה כל החברות ברומניה של השכרת הרכב גנבים, אבל אל תתקרבו לבאגט! זייפו מכה וחייבו ב200 רון. צילמו משהו שלא היה ואין עם מי להתווכח. שקרנים! להתרחק כמו מאש!
x. a.
(Tradus) Personal foarte prietenos .... Foarte răbdător și de ajutor ... Nu am avut probleme, totul fără probleme
.. Depozitul a revenit imediat ... M-am întors la biroul aeroportului pentru primire ..... Voi folosi din nou această companie
(Original)
Very friendly staff.... Very patient and helpful... Had no problems, everything smoothly
.. Deposit returned immediately... I went back to the airport desk for receipt..... I will use again this company
K. 1.
(Tradus) Nu merge niciodată acolo. Sunt tâlhari. Ne-au taxat 180 € pentru o zgârietură pe care nu am făcut-o la întoarcerea mașinii. Nu sunt capabili să explice suma.
(Original)
Never go there. They are robbers. They charged us 180€ for a scratch we didn't do at the car return. They are not able to explain the amount.
A. T.
(Tradus) Acum e ok. Bună treabă.
(Original)
Now it's ok. Good job.
J. D.
(Tradus) În general, doar experiența dvs. medie de închiriere de mașini și relativ ieftină. Nu m-am confruntat cu probleme cu ridicarea sau predarea mașinii, iar mașina pe care am primit-o era în stare excelentă. Am lăsat mașina la 3 dimineața când au fost închise, dar există oameni la lotul de întoarcere care să vă direcționeze și, de asemenea, să semneze naveta către aeroport (aproximativ 10 minute cu naveta). Calea plasată pe cardul meu de credit a fost ridicată la câteva ore după oprirea mașinii.
(Original)
Overall, just your average car rental experience, and relatively inexpensive. I faced no issues with car pick-up or drop-off, and the car I received was in great condition. I dropped the car off at 3AM when they were closed, but there are people at the return lot to direct you and also flag down the shuttle to the airport (about 10 minutes shuttle ride). The hold placed on my credit card was lifted several hours after car drop off.
D. X.
(Tradus) Ca o companie internațională de renume, această locație bugetară este necinstită și dezamăgitoare. Am închiriat mașini din peste 20 de țări de pe 4 continente în ultimii 10 ani, NICIODATĂ NICIODATĂ. Am închiriat o mașină din această locație Budget în iulie pentru un weekend de nuntă. Zborul meu a aterizat târziu noaptea și a ridicat mașina între orele 12.30 - 12.45. Lumina a venit la anvelope imediat după ce am luat masina, dar angajatul a părăsit parcarea imediat ca birou ar trebui să se închidă la 1am. Am crezut că este o lumină defectă și am încercat să o resetez, dar nu a funcționat. Mi-am propus să mă întorc dimineața în parcarea aeroportului. Am stat la Best Western, la 7 minute cu mașina de aeroport. Am făcut un videoclip și poze cu lumina anvelopei când am ajuns la hotel cu timbrul de 1.10 dimineața. A doua zi dimineață, a pompat pneul și a revenit în parcare. Același angajat a susținut cu certitudine că este o lumină defectuoasă, deoarece o poate reseta acum de când am pompat pneul. Am insistat să mă schimb într-o altă mașină. El a refuzat pentru că acum lumina este resetată. Chiar am nevoie să o fac la evenimentul de dinainte de nuntă din alt oraș, așa că a trebuit să plec. L-am rugat să-și amintească conversația ca și în cazul în care au existat probleme cu anvelope, el trebuia să explice în biroul său că el a refuzat să mă lase să schimbe mașina. La șase ore de conducere totală peste ore de blocare în trafic, presiunea în pneuri a trecut de la 2,0 la 0,9 și lumina a fost din nou aprinsă. Nu este o lumină defectă. În mod clar, anvelopa a avut probleme și a trebuit să schimb anvelopa în mijlocul nicăieri în România la 2 dimineața. Oricum, până la urmă, am fost taxat cu un pneu de peste 100 de euro doar pentru că videoclipul meu a fost luat la 7 minute după ieșirea din parcare. Dacă de fapt am cauzat anvelopa plată, o să plătesc pentru că este responsabilitatea mea. Dar mi-a fost oferită o mașină cu o anvelopă plată într-o țară străină pe care tocmai o vizitasem! De asemenea, Bugetul nu recunoaște că angajații lor din teren au avut vreodată conversația obosită cu mine. Este o problemă uriașă de necinste, mai ales venind dintr-un continent diferit și conducând într-o țară diferită. Este și o problemă masivă de siguranță. Nu își asumă nici măcar responsabilitățile de bază în calitate de companie de închirieri auto. Tot ceea ce făceau era să încerce să-și argumenteze ieșirea dintr-o situație până când am prezentat câteva dovezi. Apoi, răspunsul lor a fost fie să ignore afirmația anterioară pe care au făcut-o, fie să înțepe realitatea ca <este posibil ca scăderea presiunii în anvelope de la 2,0 la 0,9 în 7 minute să declanșeze lumina anvelopei, dar cumva a doua zi pot conduce ore întregi până la lumină. a venit din nou>. Doar operează într-un mod foarte diferit. Stimați colegi de închirieri de mașini, NU ridicați mașinile târziu noaptea în această locație. Documentează totul la parcare. NU aveți precauție suplimentară în această locație. Nu am scris niciodată vreo recenzie negativă despre nimic, pentru că nu merită să-mi fac timp. Dar tot acest incident mă deranjează extrem de mult, deoarece nu este vorba despre bani, ci despre onestitate și credibilitate. Incredibil pentru mine, această locație este încă în afaceri, având în vedere toate aceste recenzii / reclamații negative ale persoanelor care au avut experiențe similare. Este un model de anumite practici de afaceri, iar sediul bugetar nu face nimic în acest sens. Foarte dezamagit.
(Original)
As an international reputable company, this Budget location is dishonest and disappointing. I have rented cars from 20+ countries across 4 continents in the last 10+ years, NEVER HAD any issues. I rented a car from this Budget location in July for a wedding weekend. My flight landed late at night and picked up the car between 12.30 to 12.45am. The tire light came on right after I picked up the car but the employee left the parking lot right away as the office supposed to close at 1am. I thought it was a faulty light and tried to reset it but didn't work. I planned to go back to the airport parking lot in the morning. I stayed at the Best Western, 7 minutes drive from the airport. I took a video and pictures of the tire light when I got to the hotel with the time stamp of 1.10am. Next morning, pumped up the tire and went back to the parking lot. The same employee adamantly claimed it is a faulty light as he can reset it now since I pumped up the tire. I insisted to change to another car. He refused because now the light is being reset now. I really need to make it to the pre-wedding event in the different city so I had to leave. I asked him to remember the conversation as if there were any issues with tire, he needed to explain to his office that he refused to let me change the car. 6 hours of total driving on top of hours of stuck in traffic, tire pressure went from 2.0 to 0.9 and the light came on again. It is not a faulty light. The tire clearly had issues and I had to change the tire in middle of nowhere in Romania at 2am. Anyways, in the end, I was charged a 100+ euro tire damage only because my video was taken 7 minutes after leaving the parking lot. If I actually caused the flat tire, I will pay for it because it is my responsibility. But I was given a car with a flat tire in a foreign country that I was just visiting! Also Budget does not admit their ground employee ever had the tire conversation with me. It is a huge issue of dishonesty, especially coming from a different continent and driving in a different country. It is a massive safety concern too. They do not even take their basic responsibilities as car rental company. All they did was trying to argue their way out of a situation until I presented some evidence. Then their response was either to ignore the previous statement they made or to skew reality like <it is possible for the tire pressure drop from 2.0 to 0.9 in 7 minutes to trigger the tire light but somehow next day I can drive for hours until the light came up again>. They just operate in a very different way. Dear fellow car renters, DO NOT pick up cars late at night at this location. DO document everything at the parking lot. DO use extra extra caution at this location.I have never ever written a negative review about anything because it is really not worth my time. But this whole incident extremely bothers me as this is not about the money, but about honesty and creditability. Incredulous to me this location is still in business given all these negative reviews/complains from people who had similar experiences. It is a pattern of certain business practice and Budget headquarters is not doing anything about it. Very disappointed.
K. D.
(Tradus) Tipii ăștia nu sunt cinstiți deloc. Am un vechi Dacia Duster. Ei au inspectat-o aproape cu un microscop la întoarcere, au găsit o mică zgârietură pe balustrada de pe acoperiș. Sunt 100 la sută că aceste zgârieturi erau acolo
înainte de închiriere. Am fotografii cu înainte de închiriere și după, se pare absolut la fel. Oricum, 350 de euro pentru balustradă. Obținerea asigurărilor este fie foarte costisitoare în cazul în care nu are nici un sens sau vă vor percepe imediat deductibile. Deci, fă-ți o favoare și nu închiria de la Bugetul de la Aeroportul din București. Veți fi fericiți că nu ați făcut afaceri cu ei. Puteți citi restul recenziilor, este aceeași poveste.
(Original)
These guys are not honest at all. I got an old Dacia Duster. They inspected it almost with a microscope on return, found some small scratch on the railing on the roof. I am 100 percent certain these scratches were there
before the rental. I have pictures of before the rental and after, it looks absolutely the same. Anyway, 350 euros for the railing. Getting their insurance is either really expensive to where it makes no sense or they will charge you right below the deductible. So, do yourself a favor and do not rent from Budget in Bucharest Airport. You will be happy that you did not do business with them. You can read the rest of the reviews, it is the same story.
V. H.
(Tradus) Pentru a fi sincer, nu sunt sigur că există o companie bună de închiriere de mașini în acest oraș ... Dar bugetul fiind un brand internațional care presupune standarde înalte de servicii pentru clienți, am fost foarte dezamăgit de experiența noastră cu ei.
Sunt în regulă cu faptul că șoferul este responsabil pentru mașină până când este returnat companiei de închiriere (și este scris în contract). Dar când vehiculul trebuie returnat la ora 4.30 și nimeni din companie nu este aici să îl primească și să facă o verificare comună cu clientul, există un eșec în serviciul pentru clienți. Pentru mine, acest lucru este într-adevăr neprofesional. Mai târziu am primit un e-mail după ce ne-am aterizat acasă că am deteriorat mașina (o zgârietură pe boot) și că vom fi taxați pentru acest lucru (emailul a spus 150 €). Masina pe care am închiriat-o a fost albă și m-am luptat cu adevărat să văd zgârieturile pe poze. Compania nici nu a spălat mașina în prealabil. Pur și simplu nu înțeleg această practică și nu citesc recenzia celorlalți clienți, nu sunt singurul.
În cele din urmă, cardul meu a fost taxat cu 183 €, iar serviciul pentru clienți nu a deranjat nici măcar trimiterea unei facturi sau nimic care să justifice prețul prejudiciului cauzat. Din nou, foarte neprofesionist!
(Original)
To be honest, I am not sure there is a good car rental company in this city... But Budget being an international brand with supposedly high customer service standards, we were very disappointed with our experience with them.
I'm OK with the fact that the driver is responsible for the car until it is returned to the rental company (and it is written in the contract). But when the vehicule has to be returned at 4.30am and nobody from the company is here to receive it and do a common check with the customer, there is a failure in the customer service. To me, this is really unprofessional. We later received an email once having landed home that we had damaged the car (a scratch on the boot) and that we will be charged for this (email said 150€). The car we rented was white and I really struggled to see the scratch on their pictures. The company had not even washed the car beforehand. I simply don't understand this practice and reading the other customers' review, I am not the only one.
Eventually, my card was charged 183€ and the customer service did not even bother sending an invoice or anything justifying the price of the damage caused. Again, very unprofessional!
R. C.
(Tradus) Bday, dacă sunteți în căutarea unei închirieri de mașini care să vă înșele banii, sunteți la locul potrivit, am închiriat o mașină acum o lună la livrarea nocturnă, astfel încât personalul lor nu era acolo, sunt sigur că nu am făcut nicio pagubă dincolo de cei care erau deja prezenți , caz ciudat a doua zi după ce mi-au taxat 180 de euro fără notificare sau explicație.
Chiar la cererea mea din motiv, s-a spus despre o zgârietură de aproximativ 8 cm sub pervazul din spate pe care nu l-am făcut absolut, caz ciudat au găsit-o fără prezența mea, așa că oamenii aceștia marșesc acolo și vă voi spune zgârierea c 'A fost deja sau au făcut-o X atunci ca să-l poată percepe, așa că chiria nn renta nn a fi înșelat pe bani, mergeți la alții și dacă puteți livra în timpul orelor de deschidere de birou x puteți vedea daunele !!!! Nu vă lăsați păcălit, vă recomand să nu închiriați de la ei !!!!!
(Original)
Bgiorno se state cercando un autonoleggio che vi freghi soldi siete nel posto giusto, ho noleggiato un auto un mese fa alla mia consegna notturna quindi il personale loro nn c’era , io sono sicuro di nn aver fatto alcun danno oltre quelli che già erano presenti , caso strano il giorno dopo mi hanno addebitato 180 euro senza preavviso ne spiegazione.
Alche alla mia richiesta del motivo è stato detto di un graffio di circa 8 cm sotto il sottoporta posteriore che assolutamente nn ho fatto, caso strano l’hanno trovato loro senza la mia presenza quindi questa gente ci marcia e vi dirò secondo me il graffio c’era già o l’hanno fatto loro X poi poter addebitarlo a me, quindi nn noleggiate nn noleggiare nn fatevi fregare soldi andate da altri e se potete consegnate in orari di apertura uffici x poter constatare il danno voi!!!! Non fatevi fregare mi raccomando non noleggiate da loro!!!!!
M. U.
(Tradus) Experiență pozitivă!
Personal amabil la ghișeu. Mașina era gata și curată și avea totul în stare bună de funcționare. Câteva zgârieturi erau deja marcate pe hârtiile lor. Întoarcerea mașinii a fost ușoară, rapidă și fără probleme. Ca o notă, ghișeul este în aeroport, dar mașinile într-un lot din apropiere. Nu este mare lucru pentru mine, având în vedere că prețul lor a fost cel mai bun.
(Original)
Positive experience!
Friendly staff at the counter. The car was ready and clean, and with everything in good working condition. A couple of scratches were already marked on their papers. Car return was easy and fast and without any issues. As a note, the counter is in the airport but the cars in a nearby lot. Not a big deal for me considering their price was the best.
C.
(Tradus) Rezumat: Sentimentul scummy global, angajații mincinoși, serviciul pentru clienți rău, o mulțime de suspans în ceea ce privește depozitele sau dacă veți fi taxat suplimentar fără niciun motiv.
----
A rezervat toate asigurările suplimentare la rezervare prin agenție. Cu toate acestea, angajatul bugetar a cerut un depozit în valoare de 750 EUR, dacă nu aș vrea să cumpăr niciun fel de asigurare suplimentară de la aceștia. Bugetul de la birou a oferit un VW Passat pe hârtie, dar când am ajuns la pickup au trecut mașina la un Skoda. Așa că l-am luat pe Skoda downdgrade cu un depozit mare și necondiționat, și cu un contract spunând VW Passat. Grozav. Am verificat acum cardul meu și au blocat 910 EUR pe cardul meu (mașina nu merită acest lucru). Foarte dezamăgit de acest serviciu. Atunci când abandonăm mașina în stare absolută perfectă, persoana care o verifică confirmă că totul este bine. Cu toate acestea, nu am primit un formular pentru a semna specificând că mașina a fost returnată în stare perfectă. Afacere foarte umbroasă și încă aștept acest depozit.
(Original)
Summary: Scummy feeling overall, lying employees, bad customer service, a lot of suspense about deposits or whether you will be charged extra for no reason.
----
Booked all additional insurances on the reservation through the agency. However, the Budget employee asked for a EUR 750 deposit if I didn't want to buy any additional insurance from them as well. The Budget girl from the desk offered a VW Passat on paper, however when we got down to the pickup they switched the car to a Skoda. So I got the Skoda downdgrade with a big unwarranted deposit, and with a contract saying VW Passat. Great. I now checked my card and they actually blocked EUR 910 on my card (the car is not worth that). Very disappointed with this service. When dropping off the car in absolute perfect condition, the person checking it confirmed that everything is fine. However, we were not given a form to sign specifying that the car was returned in perfect condition. Very shady business and I am still waiting for that deposit.
ש. כ.
(Tradus) Dragi israelieni nu inchiriati de la ei !!!
Am închiriat o mașină
Am fost taxat cu peste 600 €.
Nu închiriați pentru a rămâne departe !!!
(Original)
ישראלים יקרים לא להשכיר מהם!!!
השכרתי פגרו בדקו את הרכב חלקית צילמתי הכל ולאחר מכן אחרי ששמתי את הרכב שולחים לי מייל על פגיעות שהיו ברכב וגם על מושב קרוע שבכל הנסיעה לא ישבו בו ולא היה בו שום מזוודה
חייבו אותי מעל 600 יורו.
לא להשכיר להתרחק!!!
D. P.
(Tradus) Personal foarte prietenos, la biroul aeroportului și, de asemenea, la locul de ridicare a mașinii de închiriat. Unul este luat de un vehicul de la aeroport direct la stația de preluare și ajunge acolo vehiculul său. Personalul este foarte politicos și de ajutor, nu a existat nici o problemă de ridicare sau de întoarcere. În orice moment din nou.
(Original)
Sehr freundliches Personal, am Flughafenschalter und auch am Abholort für das Leihfahrzeug. Man wird mit einem Fahrzeug vom Flughafen direkt zur Abholstation gebracht und bekommt dort sein Fahrzeug. Das Personal ist sehr zuvorkommend und hilfsbereit, es gab keinerlei Probleme bei Abholung oder Rückstellung. Jederzeit wieder.
A. P.
(Tradus) Înșelătorie de închiriere de mașini clasice - a fost cotat la 95 de euro pentru rezervare online cu o asigurare de peste 0% și apoi a citat 220 de la birou. Explicație limitată oferită și am anulat rezervarea.
(Original)
Classic car rental scam - quoted €95 for online reservation with 0% excess insurance and then quoted €220 at the desk. Limited explanation offered and we cancelled the reservation.
J. I.
(Tradus) Am rezervat o mașină online numai pentru a vă spune personal că aveam nevoie de o licență internațională pentru închirierea mașinii. Au avut 4 luni de la momentul în care am rezervat-o până când am apărut să iau mașina să-mi spună asta, totuși tocmai am ridicat din umeri când am apărut. Serviciul de deservire a gunoiului absolut
(Original)
Booked a car online only to be told in person that I needed an international license to rent the car. They had 4 months from the time I booked it until I showed up to pick the car to tell me this, yet just shrugged their shoulders when we showed up. Absolute garbage customer service
L. S.
(Tradus) Verificați-vă cu atenție mașina înainte de a o închiria!
Mod foarte neprofesional de a trata cu clientul. Am închiriat o mașină care a avut un accident și pachetul de furt inclus, dar am vrut să-l modernizăm. Doamna nu a vrut să-și actualizeze pachetul fără să ne ofere nicio explicație în afară de faptul că cele 2 pachete nu pot fi suprapuse. Când am primit mașina ne-au explicat că zgârieturile mici care nu deteriorează vopseaua auto nu sunt taxate. Mi se părea ciudat că nu-și cunoșteau foarte bine termenii și condițiile, deoarece se contraziceau.
La întoarcerea mașinii, unul dintre angajați a observat o mică zgârietură pe protecția bara de protecție din spate. Ne-au trimis la biroul lor pentru a plăti daunele și ne-au cerut să plătim 150 € pentru asta !!!! Când le-am cerut din nou să ne arate unde se spune că trebuie să plătim atât de mult pentru o zgârietură, prețul a început să coboare până la 50 € dintr-o dată !! Încă așteptăm să le trimitem e-mailuri pentru a le rezolva și vom depune o reclamație pentru acest lucru!
(Original)
Check your car carefully before renting it!
Very unprofessional way of dealing with the customer. We rented a car that had an accident and theft package included but we wanted to upgrade it. The lady didn’t want to upgrade our package without giving us any explanation other than the fact that the 2 packages can’t be overlapped. When we received the car they explained that small scratches that do not damage the car paint are not charged. It seemed weird that they didn’t know their terms and conditions very well as they were contradicting themselves.
When returning the car, one of the employees noticed a small scratch on the rear plastic bumper protection. They sent us to their office to pay for the damages and they asked us to pay 150€ for it!!!! When we asked them again to show us where it says we have to pay that much for a scratch, the price started to go down to 50€ all of a sudden!! We’re still waiting for email from them to sort this out and we’re going to file a complaint for this!
S. I.
(Tradus) Personal foarte prietenos și de ajutor, prețuri bune și mașini foarte bune. Le recomand total.
(Original)
Very friendly and helpful staff, good prices and very good cars. I totally recommend them.
מ. ב. ע.
(Tradus) Stai departe de hoții obligatorii pentru daunele care au fost !!!
(Original)
להתרחק גנבים מחייבים על נזקים שהיו!!!
D. T.
(Tradus) Nu ar accepta nici o formă de formă electronică de plată pentru garanție. Refuză să încercați introducerea manuală a cardului.
(Original)
Would not accept any form of electronic form of payment for warranty. Refuses to try inputting the card manually.
N. K.
(Tradus) Doar rău. NU se află în aeroport. Doar un birou este acolo, așa că trebuie să vă deplasați la mașină, care a durat aproape 30 de minute pentru mine. După întoarcere, trebuie să mergeți din nou la birou pentru a primi contractul final și pentru a returna GPS-ul. Dar biroul este doar la terminalul de sosire. Deci, din nou, timpul este pierdut.
A trebuit să plătesc zgârierea care era deja acolo când am ridicat mașina. Pare o fraudă sistematică, când am citit celelalte recenzii. Voi încerca să evit această companie cât pot.
(Original)
Just bad. NOT located IN the airport. Only a desk is there, so you have to shuttle to car which took almost 30min for me. After return you still have to go to desk again to receive the final contract and return GPS. But desk is only at arrival terminal. So, again time is lost.
Had to pay for scratch that was already there when I picked the car up. Seems like systematic fraud, when I read the other reviews. I'll try to avoid this company as much as I can.
M. R.
(Tradus) Atenție rip-off-uri !! M-au taxat pentru o presupusă arsură în covorul de pe partea pasagerului (!!), călătoream singur. Când a fost predat, pretinsa pagubă a fost descoperită cu o precizie precisă și rapid, ceea ce nu aș fi observat nici măcar în timpul unei verificări anterioare. În plus, a vrut să mă plătească pentru orice daune pe care am suferit-o efectiv, cât de îndrăzneț poți fi? Retrospectiv, îmi este clar și de ce mașina mea de la tejgheaua din București a fost încă schimbată sau de ce am primit un „upgrade”. Niciodată la buget !!
(Original)
Achtung Abzocker!! Die haben mir eine angebliche Verbrennung im Teppich auf der Beifahrerseite (!!) verrechnet, ich war alleine unterwegs. Bei der Abgabe wurde Zielgenau und auffällig schnell die angebliche Beschädigung entdeckt, dieser wäre mir sogar bei vorabkontrolle nicht aufgefallen. Zudem wollte er mir einen sogar ingetragenen Schaden berechnen, wie dreist kann man denn bitte sein? im nachhinein ist mir auch klar, warum mein Auto am Schalter in Bukarest noch geändert bzw ich ein 'upgrade' erhalten habe. Nie wieder mit Budget !!
K. L. K.
(Tradus) Mi-am făcut rezervarea pe Priceline în februarie și pentru cele 6 luni până când am ajuns în cele din urmă la ghișeul de închiriere am avut ideea că prețul pe care mi l-am dat de la Priceline ar fi prețul real. Priceline a estimat că totalul meu ar fi în jur de 230-250 USD. Acesta este totalul pentru care am planificat. Când a venit timpul să închiriez efectiv mașina, mi-au spus că am nevoie de peste 1.000 de dolari. Am implorat și am pledat și în cele din urmă mi-au dat o mașină pentru 600 de dolari. Acest lucru mi-a încurcat într-adevăr bugetul pentru călătorie. În afară de aceasta, așteptarea a fost foarte lungă, foarte fierbinte, personalul a fost insensibil la situația mea și mi-am petrecut întreaga călătorie paranoic despre faptul că am fost acuzat de pagube la sfârșit, când l-am returnat, deoarece, așa cum spun recenziile lor de pe google, am asistat o altercație între personal și un client, susținând că a avariat mașina atunci când a jurat că nu o va face, iar aceștia se străduiesc să vadă dacă pot fixa ceva mic pe tine. A fost stresant și a scăzut enorm pentru vacanța mea.
(Original)
I made my reservation on Priceline in February and for the 6 months until I finally made it to the rental counter I had the idea that the price I was given from Priceline would be the actual price. It was estimated by Priceline that my total would be around $230-250. That is the total I planned for. When it came time to actually rent the car they told me I needed over $1,000. I begged and pleaded and eventually they gave me a car for $600. This really messed up my budget for my trip. Aside from that, the wait was very long, very hot, the staff was insensitive to my situation, and I spent my whole trip paranoid about being accused of damage at the end when I returned it because just like their google reviews say, I witnessed an altercation between the staff and a customer alleging he damaged the car when he swore he didn’t, and they go out of their way to see if they can pin any tiny thing on you. It was stressful and a huge downer for my vacation.
I. D.
(Tradus) Nu returnează depozitul !!!
Am rezervat mașina direct de pe site-ul bugetului cu câteva săptămâni înainte și s-a declarat că asigurarea a fost inclusă și costul total este de 69 de euro. Când am fost la birou pentru luarea mașinii, tipul a spus că va lua 900 de euro ca depozit! Am fost șocați pentru că nu am plătit niciodată o astfel de sumă ca depozit în celelalte chirii noastre. După câteva minute, a adăugat că, dacă nu dorim să plătim acea sumă, putem cumpăra asigurarea de acoperire completă care costă la fel ca taxa de chirie 69 de euro. Am decis să plătim depozitul și acest lucru mi-a încurcat bugetul și am fost foarte deranjat dacă se întâmplă ceva mașina, cineva zgârie mașina etc.
După ce am returnat mașina, a fost un alt tip (care este neplăcut ca primul tip) și l-am întrebat despre factură și mi-a răspuns „ai plătit suma, după ce ai plătit suma, pot să dau factura”. După două zile (tipul mi-a spus că depozitul va fi returnat în două zile) mi-am verificat cardul de credit și am văzut că am încasat aproximativ 183 de euro și am returnat o sumă de aproximativ 114 euro (deci suma totală percepută este de 69 de euro, ce un geniu) iar depozitul nu a fost returnat.
Asa de; RĂMÂNEȚI DE LA BIROUL OTOPENI BUGETAR ...
(Original)
They do not return the deposit!!!
I reserved the car directly from Budget's web site weeks before and it was stated that the insurance was includedand the total cost is 69 Euros. When we went to the office for taking the car the guy said that he is going to take 900 Euros as a deposit! We were shocked because we never ever paid an amount like that as deposit in our other rents. After some minutes he added that if we do not wamt to pay that amount we can buy the full coverage insurance which costs as same as the rent fee 69 Euros. We've decided to pay the deposit and this messed up my budget and I was very disturbed about if something happens the car, somebody scratches the car etc.
After we returned the car, there was another guy (who is unpleasant as the first guy) and I asked him about the invoice and he replied "did you pay the amount, after you pay the amount, i can give the invoice". After two days (the guy told me that the deposit will be returned in two days) I have checked my credit card and saw that the charged around 183 Euros and returned an amount around 114 euros (so the total amount charged is 69 Euros, what a genius) and the deposit was not returned.
So; STAY AWAY FROM BUDGET OTOPENI OFFICE...
M. B.
(Tradus) Cea mai proastă experiență de închiriere de mașini din viața mea. Încearcă să te înșele din primul moment.
Se inventează taxe suplimentare care apar ca fiind incluse în contractul de rezervare, spunând că aceste condiții nu sunt valabile, ci a ta.
NICIODATĂ nu voi mai închiria o mașină din Budget.
.......
Cea mai proastă experiență de închiriere de mașini din întreaga mea viață. Încearcă să te înșele din primul moment.
Ei inventează taxe suplimentare care apar ca fiind incluse în contractul de rezervare, spunând că acele condiții nu sunt valabile, dar ale lor.
NICIODATĂ nu voi închiria din nou o mașină la Budget.
(Original)
La peor experiencia en alquiler de coche de toda mi vida. Intentan estafarte desde el primer momento.
Se inventan cargos extra que aparecen como incluidos en elcontrato de la reserva, diciendo que esas condiciones no valen, sino las suyas.
NUNCA volveré a alquilar coche en Budget.
.......
The worst car rental experience of my entire life. They try to cheat you from the first moment.
They invent extra charges that appear as included in the contract of the reservation, saying that those conditions are not valid, but theirs.
I will NEVER rent a car again at Budget.
L. M.
(Tradus) Am închiriat o mașină de pe aeroportul din România cu Budget, la întoarcerea mașinii, a trebuit să introduc cheile într-o cutie de chei, deoarece aveam un zbor timpuriu. Când am ajuns acasă, mi-am verificat cardul de credit și am fost taxat cu 100 GBP daune la mașină atunci când am returnat-o, nu a existat nicio deteriorare, serviciul pentru clienți este o glumă. Timp de 1 lună nu am mai avut niciun răspuns sau nicio informație, o înșelătorie completă am ajuns să sun eu în România și mi s-a spus că am deteriorat o tăietură a roților de plastic. Niciodată nu am parcat nicăieri lângă nicio curbă! Nu îmi vor da banii înapoi! ÎNȘELĂTORIE! ATAT DE FRUSTRANT. Firma de jefuire coruptă, cum se îndepărtează!
(Original)
Rented a car from Romania Airport with Budget, when i returned the car i had to put the keys in a key box as i had an early flight. When i got home i checked my credit card and was charged £100 damage to the car when i returned it there was no damage, customer service is a joke. For 1 month i have not had a reply or any information, a complete scam i ended up ringing Romania myself and was told i damaged a plastic wheel trim. I never parked anywhere near any kurbs! They will not give my money back! SCAM! SO FRUSTRATING. Corrupt robbing company, how do they get away with it!
l. p.
(Tradus) Servicii proaste și lipsă de curtoazie !!!!
(Original)
Bad services and lack of courtesy!!!!
Y. W.
C. D.
G. A. N.
c. a. R.