Opinii despre Aeroportul Internațional Henri Coandă (Închiriere de mașini)
Aeroportul Internațional Henri Coandă
Calea Bucureştilor 224E, Otopeni 075150, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Aeroportul Internațional Henri Coandă, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Opinii despre Aeroportul Internațional Henri Coandă
P. P.
Biroul de informații ar trebui închis. Nu au habar de nimic și nici nu știu sa te redirecționeze. În vremuri de pandemie sa nu ai informați despre restricții.. foarte trist.
G. P.
Am sunat in data de 9 martie ,10:45 la informații. Doamna care a răspuns a fost foarte rece,directa și nu mi.a dat absolut nici o informație,închizându.mi telefonul brusc. Observ că nu sunt singurul căruia i s.a intamplat asta. Sper că cineva să citească recenziile și să se ia măsuri. Multumesc
M. M.
Pentru predarea declarațiilor la sosire se stă 2 ore umăr la umăr, sute de persoane. Unde este organizarea pentru păstrarea distanței prevăzute de legea pandemiei??? Cea mai proastă organizare!!
d. d.
o experienta dezamagitoare, treci de check in si te duci la duty free unele magazine accepta doar euro,rusine ,in aeropoartrle din tara inca sunt pe teritoriul roman
M. C. I.
nu exista indicatoare către noua stație CF, ceea ce "ajută" la pierderea trenului și a timpului.
G. M.
Întrebare pentru managerii aeroportului : nu credeți că mai ales în această perioadă, când avem de-a face cu atâtea restricții și reglementări, ar fi util (ca să nu spun OBLIGATORIU) să afișați la intrare și chiar să anunțați ce restricții de intrare sunt în țările de destinație? Nu toată lumea reușește să afle ultimele noutăți de pe facebook!!!!!
Domnișoarele de la informații nu prea știu să răspundă la întrebări.
Nu ai unde te așezi dacă trebuie să aștepți (de ex dacă încă nu s-a deschis check-in-ul.
Când treci de securitate nu ai un tabel care să îți arate informații, până departe. Nici nu știi pe unde să o iei.
Nu mai continui...
Foarte dezamăgită. O rușine!
D. I. P.
Oamenii nu au chef sa raspunde la telefon, rușine😡😡😡
c. c.
Astept de o saptamana un bagaj si dupa nenumarate telefoane mi se spune ca nu se stie cand va fi livrat (bagajul sta in magazie de 7 zile) si Daca Vreau pot veni sa il iau eu(in conditiile in care carantina de 14 zile este obligatorie pentru cei veniti din afara țării), altfel POATE dupa sărbători . Adică încă o săptămâna. . Constat cu regret ca ne “macina “ aceeasi nepasare si lipsa de respect pentru clienti și “satisfacerea clienților” nu e un termen care preocupa pe mulți.
F. C.
Curat, civilizat. Asta in aeroport, la "sosiri" . Mult mai rau e cand sosesti tu cu un avion. Am stat o ora la aterizare din Turcia, pentru ca nu se gasea scara potrivita !!! Si foarte proasta organizarea la vama/granita din aeroport !
T.
Daca vrei sa afli informatii inainte de a ajunge la acest aeroport, mai ales sunand, mai bine lipseste-te...nici Taromul la call center nu raspunde, in ciuda faptului ca sunt vreo 5 nr de tel pe site-ul lor.
In aeroport, nu mai zic, relatiile cu clientii= groaznice, nimeni nu te baga in seama sau mai mult, iti raspund in sictir de parca le-ai cerut bani. Rusine! Aeroport international, pe naiba!
c. t.
... mai durează până să ajungă un adevărat aeroport internațional. acum este dificil să evaluezi din cauza stării de alertă și a condițiilor impuse de pandemie. este așa cum este în toată țara.. funcționează în serviciile cheie dar să nu ai pretențiile ca pentru un aeroport modern din sec. XXI.
E.
În incinta sosiri curat, in parcare deplorabil de murdar, coșuri murdare si pline din care se revarsa hartii, la mezanin nu există puncte pentru plata parcării, in schimb există la etajul 1 unde accesul auto a fost interzis ! Trebuie sa mai cobori odată din auto la parter pentru a face plata, unde se sta la rand, ca de.....suntem invatati cu cozile. Dar străinii ?! Lifturi murdare, vorbesc de cel de la parcare sosiri. Poarta de acces europeana.....🤔 !
Z. T.
Aeroportul Internațional Henri Coandă este cel mai mare aeroport din România și unul dintre cele două aeroporturi importante din București. Aeroportul Henri Coandă este situat în afara zonei urbane a Bucureștiului, în orașul Otopeni, județul Ilfov. (Wikipedia)
E. M.
Neorganizati.!...Pentru predarea declarațiilor se stă grămadă...sute de persoane!😷😒
d. 2.
30 oct 20, după un zbor plăcut și fără probleme am aterizat în iubita mea țară . Venind dintr-o țară considerată cod galben, coada către controlul de pașapoarte a fost infernală, fără nici o măsură de prevenire a covid ului, o imbulzire ieșită din comun și niște ofițeri care atunci când le am spus că venim testați au ras de noi; doar două persoane controlau doc de localizare și 300 pasageri .... după 1;30h de stat unii peste alți am reușit sa ieșim din aeroport ( as fi vrut sa mi vizitez bunicii însă,dacă nu am avut covid pana acum, cel mai probabil este sa l am) . Te iubesc România !
G. C.
Operează în condiții de pandemie , zboruri puține , restricții , teste necesare la îmbarcare , timpi de așteptare mari !
M. B.
Gol.Organizarea imbarcarii, dezastruasa.Cea mai proasta organizare de când zbor.
G. M.
Cand aterizeaza avionul, se aglomereaza iesirea. 1,5 - 2 metri? De unde...
M. P.
Am avut intarziere de o ora și jumătate, iar scuza lor după ce toată lumea a început sa insiste cu întrebările a fost ca nu găsesc pilotul.
1.
Buna seara! Duminica pe 27 am zbor de la Bergamo pe Otopeni. Stie cineva daca trebuie sa stau in carantina, in conditiile in care Italia nu mai este pe lista respectiva? Ma poate informa cineva va rog cu o informatie clara si precisă, am sunat in aeroport si nu imi raspunde nimeni...
Multumesc!
M. S.
Ar fi fost si mai bine , daca un grup , ce parea echipaj , nu ar fi sfidat orice reguli si restul oamenilor , instalandu-se relaxat , sa ia masa in zona interzisa
E. I.
Zero profesionalism. Personalul de la biroul de informații nu are nicio treabă cu aeroportul. Nu îți poate oferii o informație clară despre nimic. Oare de ce este birou de informații??? Puneți un semn WC ca asa mai ajută oamenii.
C. V.
Am sosit din Doncaster pe aeroportul International Henri Coandă, cand am ajuns la sol , autobuzele de preluare inca nu erau sosite în apropierea aeronavei , a trebuit sa asteptam în avion 10 minute , când a sosit autobuzul (1) , a preluat numai un număr limitat de persoane , în jur de 50 persoane , ne-u dus către passports ceck , acolo am observat ca nu a fost distanțare sociala mai deloc , adica chiar deloc , de asemenea foarte multe persoane nu purtau masca corespunzător nici în aeronava, pe tot parcursul zborului am observat ca lumea este foarte indiferenta și destul de inapoiata chiar dacă muncesc , locuiesc , sau călătoresc în alte tari europene ( degeaba ) emancipare , educație, si respect nu exista 😠 pacat .
Am trecut de passports check , dupa aceea a trebuit sa aștept un RTB pentru a merge în direcția unde eu aveam nevoie , la stație de RTB , nu exista cabina de unde să-ți poți cumpăra bilete , erau un cuplu sot si soție care la intrebat pe șofer de unde pot cumpăra bilete , dansul foarte puțin, extrem putin educat , a spus ca nu știe, cuplul a spus , pai doamna de la security a spus ca dumneavoastră puteți oferi bilete pentru a putea călători, șoferul a spus din nou , NU STIU DOAMNA DE UNDE , exact în spatele nostru era un aparat automat de unde iti porți incarca cartela electronica de calatorie , si de unde iti poți cumpăra o cartela de calatorie , noi nu știam, pentru ca venim o data pe an în România, era foarte frumos ca șoferul sa fie amiabil educat , si sa ne îndrume către acel aparat fără ca noi sa ne uitam ca prostii în stânga și în dreapta .... aceasta a fost experienta mea de sosire ACASA dupa un an de zile ..... 🙄😁
L. B.
O experienta de prost gust...inainte sa plec am sunat la info. La aeroport sa cer detalii daca este nevoie de testul Covid sau de completat vreun formular si mi se spune ca NU este nevoie de absolut nimic pentru a calatori...ajung in aeroport și nu ma lasa sa urc in avion ca nuvaveam un formular si testul covid..
t. p.
Toate spatiile de fumat din interior cit și majoritatea magazinelor alimentare sint închise datorita covid
M. J.
In general, cu mici exceptii, constat o lipsa de educatie minima, cei 7 ani de acasa, la politia de frontiera/ conteol bagaje, pur si simplu nu stiu sa se comporte civilizat. Sunt niste mucosi in uniforma cu aere de persoane foarte importante care sar pe prima ocazie sa iti demonstreze cat de neamuri proaste sunt: fara buna ziua, fara va rog, fara Doamna, Domnule, etc. Daca le iei uniforma de pe ei, ii gasesti cuminti la coada la shaorma. Dar la aeroport se dau mari si tari. Ah, zilele trecute, am vazut o domnisoara la control pasapoarte, era atat de machiata si cu parul galben, de un prost gust desavarsit, foarte graitor despre nivelul ei de inteligenta. niciun adult pe la aeroport care sa ii invete cum sa vb si cum sa se poarte?
A. N.
Nu se respecta regulie de protectie sanitara! Conationalii nostrii nu sunt atentionati deloc!
A. r.
Locurile de fumat sunt inchise, nu sunt cafenele deschise si personalul din aeroport nu este sociabil
C. A. F.
Greu cu bagajele, foarte greu, nu se respecta nici masurile de distantare, mai aveti de lucrat la multe capitole.
G. T.
Numai aici în Aeroport durează mai mult sa preiei bagajul decât zborul.
Rușine
A. B.
Se poate si mai bine , se poate si mai rau! :)
D. P.
Va rog sa nu mai intredati multumesc
F. F.
Aproape nimeni la aeroport ,nu mai călătorim.
Cu toate virusurile ,lumea nu mai călătorește.
F. C.
A fost ceață la Oradea și ATR-ul s-a întors la București. Mă întreb dacă poate fi alimentat în zbor
N. M.
Ar trebui sa se investească mai mult, personalul sa fie mai amabil iar toaletele sa fie toalete. Este păcat sa ne facem de rusine cu aeroportul, cand piloții noștri sunt cei mai buni.
I. L. S.
Foarte frumos!😘
D. L.
Au terminat cu amenajarea sosirilor si plecarilor, arata relativ bine.
S. 1.
A fost ok.
S. C.
Se așteaptă deszăpezirea avionului dar e ok
G. T. A. S. A.
un pic de Aer tare
A. A.
Lasa de dorit din toate punctele de vedere!
V. S.
👍nu am avut probleme
M. M.
Expediat cu auto colete in CARGO!TIMP ASTEPTARE PT EXPEDITIE F B!FELICITARI PERSONALULUI!👍🏿
C. M.
Ok totul se circula dupa regulile covid
D. V.
Oamenii cu experiență, calmi si responsabili !
Nota 10
L. V. M.
Zero siguranta, nu se respecta regulile , personalul nu sta cu masca sau ignora persoanele fara masca! Rusine
x.
Avion cu motor iamă și pe mine in zbor, nu te iau că ești mic si te cheama polonic
O. P.
Scump si nici o distantare sociala.Parca nici nu este nimic.Cand am intrat in tara nu a vrut sa ne lase cu viziera ,a spus ca e obligatoriu masca de aceea avem atatea cazuri.
L. R.
Ca la noi, declarații... Hârtii...
A. R.
Felicitări comandantului cursei 1735 - Antalya- București!
B. S.
In concordanta cu vremurile pe care le trăim...
E. D.
Un aeroport cu adevarat international.
A. A. M.
Frumos, curat, ospitalier. Din păcate, pustiu.
p. n. d.
Ok , dar distanta sociala lasa de dorit .
V. P.
Chiar dacă numărul pasagerilor este scăzut Aeroportul Otopeni este murdar. Toaletele sunt mizerabile atat la plecări cât și la sosiri. Pe sub scaunele din zonele de așteptare sunt resturi de mâncare..... Mizerabil
O. B.
Autobuzul care preia pasagerii de la avion catre terminalul sosiri este ticsit. Suntem lipiti unii de alții la propriu. Nici vorbă de distanțare.
I. B.
Pentru 10 minute am plătit 40 ron. Foarte scump.
N. B.
Da!am fost mereu când aștept să vină fiul meu
M. A.
E ok, se pot pune mai multe indrumatoare în perioada asta cand parcarile au fost redistribuite pentru controlul COVID .
M. M.
Exista un dispozitiv numit telefon, care este folosit pentru comunicare. Poate aflati si voi ca exista si ca e datoria voastra sa raspundeti la el.
P. P.
Am ramas placu impresionat dupa renovare. Aeroportul se ridica la stanfarde europene si mondiale. Curatenie.Plin de cafenele si Magazine in Duty Free, cu preturi pentru tote buzunarele, Wc. Foarte curate.Personal foarte amabil primind la fiecarecolt informatii despre unde se afla poarta de imbarcare in cazul in care esti dezorientat.Servicii de buna calitate so operativitate. Felicitari!
O. T.
O locație buna
M. B.
Daca as putea as da si mai putin. Am incercat sa iau legatura cu politia de frontiera in legatura cu noile reguli ptr cei veniti din zona rosie si nu am avut nici o sansa. Am incercat sa contactez un operator si tot la fel. Raspunsul a fost incapacitatea de a gasi pe cineva. Este inadmisibil asa ceva!!!! Sunt cumva in faliment si toti angajatii in somaj??!!
N. D.
Surprinzător nu mai trebue sa treci prin corturile de selecție sau decontaminare
A. E.
Un loc de 5 stele curățenie, si angajati cu bună dispoziție de a servii pasagerului
C. A.
Nici un incident notabil, nimic de sugerat, nimic de comentat. Personal amabil
K. C. B.
Dezolant. Dezordine si taximetristi agasanti. Imi pare rau ca dau recenzia asta, dar asta am simtit.
M. B.
Încet, încet, poate ne-om ridica și noi standardele, dar mai e mult până atunci !!!
S. Z.
Atenție în această perioadă la măsurile anti-covid
Nu se intră la peron...
M. M.
Chiar fmdaca este fake virus ei si-ua onorat cu succes obligatiile. Felicitari.
M. A. H.
A fost frumos , dar nu prea. E multe rebuturi...
V. R.
Cel mai bine este că nu am mai stat in parcare să asteptam.... totul a decurs super repede
A. H.
Bagajele vin după o ora. Penibili
V. C.
F. Curat dar deprimat fără furnicarul de alta data
S. C.
Singurul aeroport operațional din București (atât pentru zborurile interne, cât și pentru cele externe).
Are suficiente cafenele și patiserii (cu preturi mari, ca in orice aeroport din lumea asta), toalete destul de curate și în general o atmosfera ok.
Câteodată se aglomerează prea tare zona de securitate și ar trebui fluidizată mai bine...
Găsiți automate cu dulciuri și răcoritoare, dar cam atât.
Sunt locuri speciale pt fumat.
i. a. b.
O locație excelentă!
o. d.
Este ok, doar amabilitatea personalului lasa de dorit! Mult....
S. A.
Preturi exagerat de mari la cafenele si restaurante si totusi toate mesele sunt murdare si pline de gunoaie...Scarile rulante care nu mergeau in tot aeroporul la ora 01:00 noaptea...Trist...
c. E.
La salonul business este ok...
M. E. D.
Foarte bine
M. L.
Incredibil, am fost plăcut impresionat de bodyguarzii care au făcut foarte lin tranziția de la coada vacii la munca de paznic
C. C.
Cu adevărat cel mai frumos aeroport românesc, o "poartă" de intrare în țară elegantă, modernă, cu aer occidental. Schimbat mult față de când n-am mai fost eu, pare și este mult mai ușor de accesat , curățenia exemplară facă du-te să simți că începem să fim și noi cu adevărat europeni. Bun și market-ul ăla expres( nu fac reclamă), care îți salvează ceva $, față de bistrourile clasice din jur. Eficientizat perfect, tot traseul până la avion, nu îți dă senzația de timp pierdut. Sunt mândru de chestia asta. Se poate, domnilor și la noi !
m. m.
Super ok.
I. B.
Proasta.organizare nu informează.lumea.
G. A.
Cam lasă de dorit atitudinea unor angajați și a agenților vamali, sper sa nu mai fie nevoie sa ma mai intorc
C. P.
Catrastofal nai tratat foarte urât oameni cu anbarcarea
C.
Foarte proasta semnalizarea datorita constructiei in derulare. Plata parcarii se face la un singur aparat.
E. O.
O călătorie plăcută .Buna organizare și fluenta .
B. B.
Un aeroport in continua modernizare
G. I.
Ordine și disciplina.
Curat.
V. s.
Maica Domnului
G. G.
Locație ptr. O nouă aventură.
g. c.
Nu as fi dat nici aceasta stea la acest aeroport dar mai jos nu pot sa cobor acest rating.
De mult am vrut sa sciu un review si eventual sa fac si o plangere la autoritatile competente dar sunt sigur ca in Romania aceste "sugestii" sau eventuale plangeri nu sunt luate in seama.
De la primul contact cu aeroportul ai senzatia ca esti intr-o tara din lumea a 3-a.
Scari rulante care nu merg si daca merg te strivesc la capatul lor daca e prea aglomerat, toalete infecte si un personal de la controlul vamal cu o atitudine de ghestapo, foarte neprietenosi de parca i a asezat cineva cu forta in cabinele alea din aeroport.
Niste plictisiti de viata si de meserie cum nu am mai vazut. Nici un zambet , nici un salut, nici un pic de respect in privire sau vre-o atitudine prietenoasa.
Intind o mana in sictir si cate-o-data nici pe aia, vorbesc din coltul gurii ceva ce nu se intelege si iti innapoiaza pasaportul intru-un stil foarte zeflemist. Eu sincer m-am saturat de atitudinea asta pe care au mereu cand vin in tara.
Nu am auzit vreo-data un " bine ati venit acasa " , vre-o vorba buna sau macar sa vad un zambet pe fata lor.
Foarte neprietenosi si ingamfati si e trist ca primul contact cu aceasta tarisoara se face cu aceste fete triste si amare. Nu toti suntem infractori. Mai sunt si oameni cinstiti care inca mai cred ca educatia si cei 7 ani de acasa nu dispar asa usor si ca totusi angajati oameni cu bun simt si pregatirea necesara in acest control vamal, nu roboti. Pana si robotii te saluta in unele aeroporturi.
Nu e frumos si poate pe viitor se va schimba ceva in bine si la noi in aeroport si vame.
Un "bine ai venit " plus un zambet cateodata inseamna mult dupa un zbor lung si stresant.
A. A.
Am fost multumit de tot pana cand am ajuns la controlul gentii de cabina. E vorba de zborul cu British Airways, ora 8:05 din 27.02.2020.Domnul vames, dupa ce a verificat continutul valizei, a uitat sa o inchida, asa ca atunci cand am ridicat-o de pe banda, tot continutul sa imprastiat la picioarsle mele. Un parfumul sa spart si cand am intrbat daca e normal cum a procedat domnul vames, o colega de-a dansului mi-a reprosat ca eu as fi desfacut bagajul. In momentul cand i-am spus ca nu eu ci colegul ei vames a facut asta, mi-a intors imediat spatele. O atitudine de oameni necivilizati. Pacat ca manjesc obrazul celorlati care respecta munca de vames.
D. A.
Eu Sunta Anca aici daca va intereseaza
F. A. P.
Foarte bună
M. V.
Siguranță și plăcerea de a călătorii.
a. c.
Când aterizează avionul pune frână neavând suficientă pistă.
v. m. T.
Super fain si sigur!
E.
Carucioare pt bagaje !!! Uraaaa !!!! Mai curat ca de obicei,datorita pandemiei !
F. T.
23 lei - o bere mică Peroni
I. M.
Cum puteti cere demisia directorului,pentru motivul că cei veniți din diaspora au intrat uniți pe aeroport????oameni buni, dar oare in avion nu au călătorit împreună?sau au venit 4-8 persoane cu cate 1avion?!Sa va fie rusine !
O. T.
Aeroport prea mic fata de numarul de calatori, groaznica zona dintre sosiri si plecari unde dorm toti boschetarii. Toalete murdare, paznici murdari, preturi mari. Faceti check-in on line, cozile sunt enorme! Culmea culmilor, la o cafenea, un ospatar pakistanez nu stia sa vorbeasca limba romana.
n. m.
Buna
C. S.
Micut. Dragut. Cam cel mai mare aeroport din RO
T. M.
Călătoresc des cu avionul și aeroportul asta e cel mai dezorganizat la check in pentru bagaje de mana. Cozi de 50 minute, rânduri nedelimitate, toată lumea se închesuie și nu știe care le e rândul... Dacă s ar pune benzi separate pentru fiecare poarta de check in ar face așteptarea mai în regula
N. S.
Buna ziua.
Am plecat de multe ori de pe acest aeroport si am fost multumita.
Acum as dori sa stiu ,va rog,daca imi poate raspunde cineva cu privire la ce se poate intampla daca ajung pe aeroportu Otopeni
Intru in carantina obligatoriu?
Marti am zbor din Luton.17.03.2020
V. C.
Aeroport modern la standarde europene
N. M.
Am plecat de multe ori din acest aeroport si am fost foarte mulțumită . Nu sunt angajații de vina ca vin călătorii cu 7 ore inainte sau ca aceștia au legătură între avioane. Eu fac escală mereu si uneori stau si cate 5 ore între avioane.
R. G.
Aeroportul Otopeni și ghișeele de check-in ale TAROM ar trebui sa primească premiul pentru dezorganizare și ineficiență. Pe 3 ianuarie la ora 5:50 s-a afișat ghișeul pentru un zbor programat la 7:40. In două minute eram la coadă. Surpriză: 500 de oameni așteptau la același ghișeu - 74 - pentru TOATE zborurile internaționale TAROM. O coadă imensă, oameni nervoși, niște angajați responsabili cu fluxul care dădeau din umeri. Nepotismul, improvizația și lipsa oricărei expertize se văd la fiecare pas. Extrem de frustrant!