Opinii despre Taxi Barby (Închiriere de mașini)
Taxi Barby
Strada Împăratul Traian 202, Craiova, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Taxi Barby, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Taxi Barby
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 |
Opinii despre Taxi Barby
M. S.
Buna ziua,
Atata timp cat Fuiorea Ion, indicativ 199 va mai lucra in continuare la dumneavoastra dupa scena facuta in masina soferului de Uber din Iasi, eu nu voi mai apela la serviciile dumneavoastra.
Acest om va reprezinta serviciile.
Astept un raspuns sa stiu daca exista putina etica in firma dumneavoastra.
Multumesc,
O zi buna
I. K.
Băieți de nota 10! Am colindat tot orașul şi nici banii nu mi-a luat!
M. F. D. I.
Buna ziua
Taxi Barby Craiova, cea mai jalnica și neprofesionista firma de taxi , mint clienți ca vin la comenzi și ca ii preia dar de fapt ei nu vin deloc la comenzi, ba mai mult când suni la dispecerat operatoare îți vorbește pe un ton foarte ridicat( cum ca tu ca client ești de vina ca nu a ajuns mașina) și nu ia nici o măsura in ceea ce privește acel șofer care nu a ajuns la comanda, continuați tot așa și o sa ajungeți sus.
T. A.
Buna seara,
De fiecare data cand fac comanda pentru un taxi, apelez fara sa ezit la aceasta firma si intamplarea a facut sa merg zilele acestea cu taxiul cu indicativul 217.si nu este prima data. Pot sa spun ca a fost ca si in datile trecute, un om educat, punctual, masina a fost curata si mi-a facut placere conversatia avuta cu dansul.
Pastrati-va profesionalismul cu care ne-ati obisnuit si pe viitor si ma voi numara in continuare printre multii clienti multumiti
M. L.
Am circulat cu taxiul cu indicativul 217. Rar mi-a fost dat (de fapt, niciodata!) sa cunosc o persoana mai needucata si mai agresiva verbal ca soferul acestui taxi. S-a dezlantuit de la faptul ca i-am atras atentia sa poarte masca si nu doar pe gura, ci si pe nas! A injurat, a facut o criza de nervi, un spectacol dezgustator care m-a facut sa cobor din masina inainte de a ajunge la destinatie! Ce sa spun, acest om n-are ce sa caute la volan si, in niciun caz, la volanul unui taxi!
BARBY, voi faceti o selectie, cât de cât, a soferilor de taxi? Fiindca sunt suficiente 2-3 exemplare de astea ca sa va pierdeti clientii!
N. T. S.
Mi au dat și rest 😂😂
D. I.
data viitoare...😐
S. B.
Este nr.1 in Craiova in ceea ce priveste seriozitate,profesionalism,promptitudine si servicii de transport.
R. I.
Seriozitate, respect, parolism. Scad o stea pentru modul cu sunt tratați taximetriștii de dispeceri. Odată am comis o greșeală la o comandă pe aplicație, numele era la fel cu al celeilalte persoane care comandase simultan cu mine. Dl. taximetrist m-a luat fiind confuzie de nume, apoi cealaltă persoana a ramas fara taxi, soferul a luat 12 h suspendare. Am sunat la dispecerat să-mi cer scuze să anunț că e greșeala mea nu a dansului, nu am avut cu cine să mă înțeleg.
A. N.
Aștept taxi-ul de o jumatate de oră fără să apară. Nu mai comand în viața mea la voi.
M. L.
Mai sunt multe de imbunatatit la acest serviciu de taxi, dar este printre cele mai ok din Craiova. Inca mai au soferi (in special cei mai in varsta) care nu aerisesc masina, nu o curata si miros a transpiratie. Altii vorbesc nonstop la telefon sau iti povestesc despre problemele lor personale. Cred ca e obligatoriu ca aplicatia sa permita un feedback de la client (am vazut si alte persoane care le solicita acelasi lucru) sau chiar blocarea de catre client a anumitor indicative cu care a avut experiente neplacute.
Au fost, de asemenea, si 2-3 cazuri in care soferul a venit la comanda, dar a efectuat cursa fara ceas sau a oprit ceasul la jumatatea cursei! Aceste cazuri, rare ce-i drept, as prefera sa le semnalez imediat ce au loc, pe aplicatie, deoarece nimeni nu doreste o conversatie neplacuta cu un sofer de taxi care se comporta inadecvat. Stiu ca e posibil, fiindca in alte orase din Romania, clientul este interogat dupa efectuarea cursei asupra calitatii serviciilor si a gradului de satisfactie. Impresionant! Si civilizat!
Incă ceva: Din curiozitate, am citit cateva review-uri si, mai ales, reacția repezentantului Barby la review-urile defavorabile. De fiecare data când clientul a reclamat o atitudine inadecvata a unui şofer, reprezentantul Barby i-a întors clientului o explicaţie, rezultând că intotdeauna clientul a fost de vină! Serios? Asta e politica de imbunatatire a serviciilor?
p. p.
Seriosi!
C. B.
Buna ziua ! Am facut aseara in jurul orelor 19.30 o comanda; mi s-a spus ca ajunge masina in 5 minute. (nu sunt 100% sigura, dar cred ca indicativul era 466). Dupa 10 minute de asteptare am sunat din nou la dispecerat, pt ca soferul nu ajunsese la comanda. Motivatia...nu am coborat la timp. Domnilor, nu aveam de unde sa cobor, pentru ca eram fix in fata blocului cand am facut comanda !!!! Deci soferul a mintit. Ma bazam pe acea comanda sa ajung la o intalnire, la care am intarziat . Sper sa nu se mai intample...asta in cazul in care voi mai apela la firma Dvs cu alte ocazii.
H. D.
Pt mine experiență cu Taxi Barby a fost ok
A. L.
Din pacate nu am stiut ca unii din soferii d-voastra sunt selectivi in privinta clientelei lasand aceasta impresie intregului serviciu pe care il oferiti.La o cursa de 5,5 ron mi s a "recomandat" de angajatul d-voastra sa merg pe jos, ca nu se plimba cu masina in special duminica cand putea sta acasa...i-am precizat ca platesc cursa, nu este doar plimbare la care m a amenintat ca ma da jos...rusinos pentru dansul ca inca nu stie sa se exprime decat prin urlete si amenintari avand in vedere ca lucreaza cu oameni iar a fi sociabil este un atu mult mai mare decat soferia.Sunt curios daca s ar duce la magazin doar pentru o paine si vanzatoarea ar avea reactia lui...nu o sa fac public indicativul( legitimatia lipsea din masina la vedere cum ar fi corect) pentru ca prin asta as deveni mai frustrat ca dansul...
Toate cele bune!!!
.
E. O.
Nu este posibil ca in secolul XXI sa fi dat jos din masina de taxi ca nu merge in cartierul Catargiu .Eram cu baietelul pe care il luasem de la scoala,am facut comanda telefonica, a venit masina cu indicativul 471; iar cand i-am spus soferului ca trebuie sa ajungem in Catargiu , mi-a zis ca imi bat joc de el....
Daca ii zgariam plafonul cu umbrela nu mai sunam inapoi la dumneavoastra si nici nu scriam aceasta recenzie....
Imi asum ceea ce fac si spun ,nnu ma ascund in spatele unor vorbe mincinoase... In momentul in care m-am urcat in taxi eram in convorbire telefonica cu cineva si a auzit toata discutia cu soferul... Se poate dovedi cu inregistrari audio...
F. D.
Astăzi am avut o experiență neplăcută. Taximetristul s-a comportat în așa fel încât pe toată durata cursei m-a făcut să mă simt incomod, în plus(îmi venea să ma dau jos) reprosându-mi în mod indirect că e obligat să facă curse de 5 lei( atât a costat cursa) și că pe benzina lui trebuie să se întoarcă în stația din care am plecat deoarece la punctul de destinație erau prea multe taxiuri și avea concurență. Din păcate transportatorii uită care le sunt obligațiile, uită că dacă nu ar exista clienți nu ar face afacerea să meargă și uită faptul că dacă nu sunt făcuți pentru o anumită slujbă ar trebui să renunțe la ea și să facă altceva decât să facă oamenii să se simtă prost că au apelat la serviciul de taxi.
M. C. P.
Bine ati venit in Craiova ! Daca va grăbiți si vreti sa ajungeți rapid undeva , va asigur ca aceasta firma nu o sa aibă mașini sau o sa ia alt client in locul dumneavoastră pe motive precum “ nu ati ajuns primul “ ! Daca , însă , aveți dorința de a fi batjocora cuiva , va recomand Taxi Barby , cu încredere ! Oferă comentarii clientului pe măsura educației lor !
D. N.
O firma f serioasă
I. I.
Deși am mașina, am apelat chiar ieri la serviciile acestei firme. Ce să spun...e ok. Promptitudine, seriozitate, într- un cuvânt, merită!
D. D.
Seriozitate și promptitudine!
G.
Cand am intrat in masina, sofer a avut deja 5 lei pe tablou, in total suma a fost 13,15 lei si de la 20 de lei restul mi-a dat 5 lei, distanța pe care de obicei platesc 7-8 lei, masina 339 Craiova, prima data cand sunt asa nemulțumită cu compania asta
C. R.
Instruiti-va mai mult angajatii. Profesionalismul din partea lor lipseste cu desavarsire. Astazi am comandat prin aplicatie un taxi si am asteptat peste 10 minute pana sa ajunga. Deoarece eram in criza de timp, am solicitat un alt indicativ, nestiind daca primul mai avea sa ajunga sau nu. Cand a ajuns primul indicativ, respectiv 373, a inceput sa mi spuna folosind un ton ridicat si agresiv ca nu trebuia sa chem al doilea indicativ, de ce am facut asta, ca mi veti bloca aplicatia. Ce inseamna asta? Asa se trateaza clientii?
C.
As fi recomandat cu toată încrederea și 5 stele, dar lasă de dorit comportamentul unora taximetriști, gen cel cu indicativul 910 care inițial mi a zis ca este liber, apoi când am urcat în taxi a zis ca nu poate sa ma ducă, precizez ca nu aveam o stare foarte bună și ar fi fost corect sa sun la dispecerat sa ii fac reclamație..
I. C.
Sunt acolo când ai nevoie de ei rareori se întâmplă să întârzie,
Ø. B.
Servicii proaste , dispecerat de *****
C. S.
Ii aștepți degeba. Dispeceratul lor e un vacarm ca în piață
I. M.
Soferii refuza adesea clientii!
(Raspuns): Pur si simplu spun ca nu vor sa mearga la destinatie. De exemplu eu le-am cerut pentru Bariera Valcii. Din pacat nu am notat indicativele pentru a vi-l comunica. Au fost 3 soferi in zile diferite. Cu urmatoarea ocazie notez indicativul si vi-l transmit pe email! Va multumesc!
G. C.
Copilul nu avea ce destinație sa schimbe....venea acasă... i-a spus că el nu merge pe piatra cubica, de cand a luat copilul din craiovita....stia oare de atunci ca va lua alta comanda pe parcurs???? Mie mi se pare cusută putin cu ață albă...
A. R.
Daca pe viitor Taxi Barby nu mai accepta curse pe drumuri neasfaltate DIN CRAIOVA (fiindca taximestristul 'tocmai ce si-a spalat masina' sau din orice alt motiv), va rugam sa faceti un anunt. Macar sa stim.
M. T.
In timp ce doamnele de la dispecerat sunt foarte amabile, unii soferi sunt absolut neprofesionali. Stramba din nas daca este o cursa de la gara pana la Ramada si isi aleg clientela in functie de distanta. Poate ar trebui sa invete ceva de la cei de la PMI sau Romnicon. Inteleg ca isi rezerva dreptul de a-si alege clinetela, insa nu aveam bagaj,.nu i-am vorbit urat,.nu aveam animale, sau mai stiu eu ce probleme gasesc ei. Sunt o persoana care lucreaza intr-un birou si care pleca la serviciu. Vorbesc de indicativul 355.
P. I.
Inteleg ca sunt clienti care nu onorează comenzile dar mai suntem si noi cei care le solicităm real, chiar dacă locuim in cartiere nu prea bine cotate. Marea majoritate oferim o adresa de reper ( o strada principala in care iesim) sa stie soferul unde sa ajunga prin multitudinea de străduțe, dar sa sun si sa imi spuna doamna din dispecerat ca nu mai trimite masina la adresa data fiindca nu ma prezint nicidata in conditiile in care numai in ziua respectiva mersesem de 2 ori cu mașinile companiei dumneavoastra luată fiind de la adresa respectiva, mi se pare un act lipsit de bun simt. Nu stiu ce va spun șoferii dumneavoastra, sau ce va arata GPS - ul, dar a fost extrem de urat tonul pe care mi s-a spus asa ceva, mai ales stiind ca mi-am onorat comenzile făcute întotdeauna.
M. D.
Mama a circulat azi cu taxi si a solicitat aer conditionat. Afara sunt 34 grade. Soferul a sugerat deschiderea geamului. Si nu e primul care procedeaza asa. Aerul conditionat e o caracteristica a masinii a carei cursa o platim. batranilor li se face rau in taxiurile in care temperatura e la fel ca afara. Am fost obligata sa acord o stea aici ca sa pot posta mesajul. Altfel nu as fi dat click nici pe aceea.
A. C.
Compania e ok dar soferii lasa de dorit
B. C.
Aveam alta părere despre serviciile voastre, sa mi se arunce cu sucul in fata, pentru că s-arupt paharul de la suc de la kfc, ok e vina mea, dar la care plase aveam din pacapă s-a varsat, dar sa reacționeze așa violent. Eram și cu o persoana cu deficiențe locomotorii și mai să sară la bataie😒. O nesimțire tipică, putea să se comporte mai civilizat și, ștergeam cu șervețel umed sau ceva..😔
Apreciez promtitudine, dar era ocupat sa ma asigur ca persoana cu care eram nu isi pierde echilibrul fara carja ca sa ma mai uit de indicativ. taximetristul est recalcitrant pentru ca i s-a udat bancehta din spate, ne cerem scuze, dar mi se pare inuman ssa ii arunci carja, cand fara ea nu se poate deplasa
s. g.
Vreau sa multumesc in primul rand D-nului Marius , un sofer desavarsit , cu o punctualita impecabila, multumesc Marius inca odata pentru tot ajutorul acordat weekend ul acesta... Recomand cu incredere!!! Pana data viitoare:-)
A. M.
Va rog din suflet indicativ 356 nu are ce cauta in trafic, este un om de cacat, care refuza clienti cu pretextul ca isi strica omul masina, nustiu exact daca este masina personala sau de firma, dar nu este posibil sa dai clientul jos din masina... am sunat sa fac reclamatie dar vad ca nimeni nu te baga in seama...
p. p.
Cea mai bună bună firma de taxi! O echipă de oamenii deosebiți și minunați!
S. F.
Nu mi se pare normal sa fie taxiuri cu sofer in ele in statia de taxi si sa mi se spuna ca nu este liber, trebuie sa fumeze o tigara ( erau doua masini).
C. B.
Cel mai bun serviciu de taxi!
F. T.
Firma taxi!
D. M.
Ma cac pe romnicon
E. G.
Călătorie plăcută!
K. D.
Numai țarani nespalați şi bădărani.
A. M.
Servicii peste medie .Soferi mai educati si cu bun simt.Un patron care se implica,sta intre ei si ia masuri.
S. L.
Suni ca idiotul degeaba si nu ti se raspunde. Am sunat de 7 ori sa imi raspunda cineva si nimic
c. g.
Au venit punctual la 4,30 dimineata. Soferul foarte amabil si rabdator, desi eu eram baut. Recomand.
A. A.
Taximetristul, care a ajuns cu intarziere, a injurat o fata care se pregatea sa treaca prin fata masinii.. Grosolan, neprofesionist, spune multe despre compania pe care o reprezinta. BTW: DJ 08 WRM - indicativ 323
A.
Prompti, profi, recomand !
M. S. F.
Eeeeeeeee secsy pasari
m. n.
Super
M. D.
Slab
d. i. m.
Taxi
C. A.
Punctualitate si seriozitate
H. C.
(Tradus) Nu v-aș vorbi dacă le sunați în engleză, doar închideți telefonul
(Original)
Wouldn't talk to you if you call them in English, just hung up
P. T.
(Tradus) Șoferul a fost grozav
(Original)
The driver was great
K. M.
(Tradus) Taxiul 424 nu a ajuns la noi. Am așteptat mai mult de 5 minute, dar taxiul nu a sosit. Când mi-am verificat istoricul, spune că a fost realizat, dar el nu a sosit. Sper că nu se va mai întâmpla.
(Original)
The taxi 424 didn't arrived at our place. We waited for more than 5 mins but the taxi didn't arrived. When i checked my history it says that it was accomplished but he didn't arrived. I hope it won't happen again.
o. n.
(Tradus) Taxi modern, șofer frumos vorbitor de engleză, preț excelent
(Original)
Modern taxi, nice English speaking driver, great price
S. B.
(Tradus) Dacă sunteți gata Punctuali
(Original)
Punctuali si prompti
G. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
N. V.
(Tradus) Bn
(Original)
Bn
M. B.
M. P.
A. M.
I. B.
B. A.
N. L.
M. L.
C. M. P.
E.
i. r.
I. C.
A. M.
P. F. U. C.
N. L.
I. c. E.
A. C.
D. T.
I. C.
c. o.