Opinii despre Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj (Închiriere de mașini)
Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj
Strada Traian Vuia 149-151, Cluj-Napoca 400397, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Opinii despre Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj
c. a.
Un aeroport"prăfuit" , cu wc uri zici că ai fi la țară, un personal mai mult decât plictisit, iar în sala de așteptare când se comunică zborurile nu se aude nimic, sistemul audio este de toată jena, nu se înțelege nicio iotă ce informații se transmit, eu mă și mir că angajații chiar nu au sesizat aceasta problema, in final aeroportul arata neîngrijit, prăfuit, necivilizat
I. A.
Dezastruos, condițiile în aeroport sunt ok dar compania Ryanair si personalul din aeroport sunt la pământ. Cum e posibil ca de la porțile de îmbarcare si pana la avion sa piardă 4 persoane.( 4 adulti) Stam de 1 ora in avion si ei încă nu știu ce pasageri lipsesc, pur și simplu incompetența personalului a făcut ca un avion plin cu oameni sa stea si sa aștepte. Se face prezenta ca la scoala, fiecare trebuie sa spunem prezent când ne auzim numele. Anul 2021a inceput perfect:))))
A. A.
Oamenii de aici sunt minunați. Răspund educat si doresc sa te ajute nu sa te încurce. Am fost foarte impresionată . Felicitări!
n. j.
Astazi am plecat din aeropuerto din Cluj Napoca la intrare ne asteapta o domnisuara amabila si ne cere formularele ce contin un cod binenteles noi nu le aveam noi am ajuns vineri nuapte venisem pentru doua zile la inmormimtare ,de la intrare ne trimite la ghideul de vinzari bilete nu iera nimeni am steptat 15 minute cind a ajuns fata de la ghiseu suparata ca a fost deranjata si anuntata de mai multe ori nu sa comportat cu se cuvine imi zice ca ii obligatia mea sa am codul ii raspun imi pare rau nu stiam imi spue ca ma costs 10€ de persona ii sun bine facetil intre timp vorbeam cu sotul in spaniola si iam spun cum ne fura statul romin si ia de acolo imi zice ca vam inteles ii raspund ca nu vorbeam cu ia la care imi spune ca puate nu vreau sa mai urc in avion deci fuarte obrasnica si fuarte aroganta nu merita sa luvre cu clienti nu stie ii multa lume ce cauta si stie sa aprecieze un post de muca va rog luati la cunonstinta acest fapt va multumesc
I. A.
o excrocherie fara seaman !au pus jmecherii si nesimtitii mana pe avutia nationala adica pe terenul statului si al poporului romin luind taxa pentru ca intri si astepti sa-ti ajunga rudele din strainatate,o taxa de 7 lei ora sau mai mult taximetristii care intram si asteptam vreun client( exemplul meu la care am platit pt.2 0re si 2 minute suma de 21 leicart. )clientul cerindu mi sa l duc pina in cart.Gruia suma de plata fiind de 38.60 de bani .In aceasta situatie me mai cistigind nimic decit pierderede .Asa ca eu va spun ca faminzii si hraparetii din aceasta tara nu se opresc de la jaf atita timp cit nemeni nu deschide gura sa ceara dreptate si onestitate!
L.
Toti papagalii români se împing ca sclavii de parca pleaca avionul fară ei😂 in rest e ok
E. c. C.
Mai avem putin de munca dar e ok din mai muĺte puncte de vedere
N. G.
Un aeroport micut , pacat ca in perioada aceasta grea nu se respecta deloc restrictiile
Covid
S. S.
Se poate și mai bine dar e destul de civilizat. Serviciile si angajatii aeroportului merita toate aprecierile.
T. Z.
Aeroportul este micut , asadar, plin in adevaratul sens al cuvantului inainte de decolari🙈
B. L. B.
Da mi-a plăcut foarte mult pentru că este curățenie și ORDINE.
D. C.
O prostie foarte mare cu personalul insuficient de la DSP, 4 persoane care nu iti pot oferi date concrete despre modul de carantinare dupa care trebuie sa astepti la rand 1 ora dupa ce ai aterizat
C. P.
Fain oraș.....faini oameni
S. D.
De Ce mai Aveti telefon daca nu raspundeti?
A. 1.
Destul de bine organizat, curat , se respecta regulile de siguranta si distantare ,personalul pregatit ,amabil . Ar fi bine sa fie mai mare ,sa aiba zboruri spre mai multe destinatii . O problema ar fi pretul pentru parcare ,este un pic piperat , mai ales in cazul in care zborurile au intarziere ,caz in care clientii nu stau de placere in parcare,sau cand trebuie efectuate procedurile impuse de D.S.P. In rest un aeroport frumos si util.
E. B.
Aeroportul nu a fost aglomerat deloc pe 31 octombrie cand noi am avut zbor de acolo. Sunt anumite restrictii. De exemplu in camera de fumat maxim 3 persoane poata intra. Sunt stickere in forma de flori pe care scrie ca trebuie respectat distantarea de 2 metri. Pe banci cu 3 persoane poate sa steie doar numai 2 persoane. Locurile din mijloc trebuie lasati liberi pentru a pastra distanta de 2 metri intre persoane Shop-urile sunt deschise.
R. D.
Oribil.Un personal incompetent care nu știe să comunice și să rezolve problemele
a.
Foarte aglomerat la plecări interne. Nu sunt scaune suficiente sau loc pentru distanțare socială.
G. C.
Personal drăguț , serviabil..
Polițiștii de la controale binevoitori !
Spre deosebire de cei din Timișoara, care sunt niște "acri" 🙄
V. C.
Foarte bine.
G. C.
Cu drag și dor de la IEUD -CLUJ -FATIMA PORTUGALIA
DUMNEZEU SA NE AJUTE LA TOȚI
A. H.
Foarte liber, probabil din cauza pandemiei. Oricum personalul a fost foarte amabil.
A. C.
Curat, arată bine, personalul puțin cam sictirit :))
A. A.
Inchis lounge-ul...
c. r.
Un aeroport mic, care are nevoie de mai multe destinatii si de o gama mai mare de magazine/restaurante
R. D.
Distanțare socială 0, degeaba au lipit semne pentru distanță, lumea nu le respecta, nici nu poartă mască.
L. P.
Am avut parte de o primire foarte urata la intrarea in aeroport ! Personal lipsit de profesionalism care probabil ca , mai trage un pui de somn acolo la bagaje ! Poti sa -ti pierzi zborul cu o usurinta super !🙏 O disperare cu pastrarea distantei insa , in autobus oamenii stau la 3 cm unul de celalat :))
Iar in aeronava , wizzAir , nici vorba de un dezinfectant sau un servetel care sa te ajute sa-ti curenti umpic manile dar , masca este obligatorie . Super !!!
D. B.
M-ai puțin la îmbarcare, am avut bilet cu pryoriti dar nu s-a respectat.
D. P.
Totul oke, cam mic spațiul la așteptare pentru zborurile interne!
D. T. S.
Am ajuns cu o oră înainte de decolare, nu am avut bagaj la cală și am avut timp suficient, cu 2 copii mici. M.a lăsat să trec cu o sticlă de apă mică pt copii.
Există înăuntru un magazin de pielărie, de f bună calitate, recomand!
G. G.
Oribil aeroport. Sala mica si aglomerata constant, servicii proaste, sistemul de sonorizare pt anunturi la pamant.
Management de raha... caruia nu i pasa decat de salariu.
T.
0 conditii de distantare sociala. In terminalul de asteptare aglomeratie de nedescris... fara locuri de stat jos... oamenii stau pe jos...
R. G.
Dacă mergi la sparanghel ai voie oriunde in aeroport. Dacă nu mergi la sparanghel nu ai voie decât în ploaie în parcare la niște wc-uri insalubre care cred că nu au fost curățate niciodată. Pentru cei care nu se sfiesc existe și tufișuri.
E. G.
Se reorganizează în incita aeroportului pentru pasageri , datorită pandemiei însoțitorii nu au acces în clădire -lucru f bun ! Dar în exterior comportamentul unora lasă de dorit . Aștept să văd și ziua în care aeronavele trag direct la porțile de acces prevăzute cu burduf și tunel , fără să mai fie nevoie de transportul cu autobuze a pasagerilor !
L. J. D.
Destul de trist.
C. P.
Aeroport International low level!!
7. S.
Doamna care ma servit a fost drăguță,mâncarea buna dar un pic c am scumpa.
O. F.
Servicii proaste si atitudine de lepre! Hai cu mata!
D. P.
Wizz Air o companie ce înșeală călători și nu exista nici un număr de telefon unde să faci reclamați să vă fie rușine ....
A. E. A.
Sa le fie rusine în plina pandemie nu ai de unde sa îti iei apa sa bei igienic
A. S.
Am avut parte de servicii ireproșabile atât la dus, cât și la revenirea în țară!
M. C.
Trista imagine cu aeroportul aproape gol
i. d.
Personalul operatorilor de zboruri este fara maniere, se vorbeste cu clienti forte obrasnic
m. p.
Cei mai mari handicapați. Au 2 zboruri pe zi și deschid aeroportul doar cu 3 ore înainte de primul zbor.
F. M.
Un aeroport foarte bine organizat din toate punctele de vedere . 👍
z. k.
Dezinfectantele lipsesc de la vedere....sr trebuii si la bancomate puse unde nu sant
C. T.
Lumea mai cumsecade decât la București. Dar parcarea cam scumpă.
s. d.
Singurul aeroport fara banci! Rusine!
Foarte proasta organizare si WC de aprox 10 ani! Meritati doar 1*
I. D.
A fost o experiență ok.
a. o. s.
Nu raspund la telefon pe nici un numar
G. N.
Cu 30 de minute înainte de îmbarcare in Cluj Napoca la ora 14:30 s-a început îmbarcarea. Au fost controlate la sânge bagajele ce depășeau cu câțiva cm dimensiunea standard. După 15 minute de așteptat pe scări ( in drum spre autobuz) am fost anuntați sa ne întoarcem in sala de așteptare pt ca avionul are întârziere !😕 ....După alte 10 minute S-a început din nou imbarcarea😂...tipic wizz air .Bravo băieți !!! ..?Femeilor pt ca azi este 8 Martie va urez La mulți ani!!! .. și să nu vă luați după băieți .
M. G.
Este super să fotografiezi avioane la aterizare, decolare.
M. D.
Aeroport bine organizat.
F. P.
Util pentru Cluj Napoca, dar pe cat de mare este reclama Consiliului judetean pe atat de mare este si dezamagirea pentru conditiile de la toaleta: mirosuri, mizerie, disconfort ... departe de alte aeroporturi mult mai mici si chiar internationale. Despre investitiile anuntate cu ani in urma nu se vede nici o urma.
S. S.
Aeroport micuț, se formează cozi imense câteodată, destul de curat.
C. M.
Aeroportul este micut si cochet. Totuși, este foarte aglomerat... Mai ales la cele 4-5 porți de verificare unde si banda este prea scurtă și nu ai timp efectiv să separi electronicele de restul bagajelor. După ce ai trecut de porți este puțin mai respirabil ... sau nu :) A se vedea poza de mai jos.
Barurile sunt scumpe, iar daca doresti un Sandwich fara carne ai toate șansele să nu gasesti.
C. V.
Unul dintre cele mai proaste aeroporturi din Europa datorita PERSONALULUI !!!!!!
Aeroportul din Cluj ofera curse spre foarte multe destinatii din Europa si intreaga regiune are de castigat datorita conexiunilor din ce in ce mai bune cu foarte multe orase ... insa PERSONALUL: incepand de la controlul de securitate, personalul din asa zisele saloane VIP, personalul de la boarding si soferii de autobuz care transporta pasagerii la avioane avand nostalgia caratului de saci de cartofi in comunism - de departe cel mai NEPROFESIONIST si AROGANT PERSONAL din cate am vazut in toata Europa !
D. P.
SA VA FIE RUSINE PENTRU ORGANIZAREA DEZASTRUOASA DE SAPTAMANA ASTA! BIETII OAMENI CARE AU PARASIT ROMANIA PENTRU UN BAN IN PLUS IN GERMANIA NU VOR UITA UMILINTA LA CARE AU FOST SUPUSI PRIN MEGA INGHESUIALA DE SAPTAMANA ASTA!
F. P.
Îmbarcare rapida fara obstrucții, personal amabil, zbor plăcut!
M. P.
Rapid si respectarea tuturor noilor reguli COVID-19
C. G.
Foarte fain. Plus prima mea experienta cu avionul.
M. M.
Un aeroport ușor, curat ,personal amabil..
S. C.
Un aeroport suficient de încăpător, dar care "se complică" din cauza logisticii foarte foarte defectuoase.
Nu de puține ori zona de plecare curse interne se aglomerează foarte tare - sunt zboruri la diferenta de jumătate de oră care se imbarca in același timp, ceea ce e total incomod.
G. S.
Un trafic de persoane eficient organizat !
i. a. l.
Varza ala Cluj
Personal lipsit de bunele maniere si profesionalism.
Sa ajungi sa fii perchezitionat pt un Memory Stick USB ce il țineam in portofel mi se pare absurd, chiar daca am trecut prin acel filtru de control de inca 10 ori pana atunci, iar Stick-ul USB era tot acolo
Rusine conducerii ca angajează prosti !
K. K.
Totul simplu si usor
R. ..
Liber in aceasta perioada
O. S.
Cel mai prost aeroport intalnit
s. t.
incompetenta personalului este sub orice critica.am ajuns in aeroport inainte cu20 de minute de inchiderea portilor.Si surpriza nu era nimeni pe nicaieri.Serviciul de paza spunta ca au inchis si au plecat ca credeau ca nu mai vine nimeni .Trebuia sa luam bagajele(ce vroiam sa predam)cu noi la control bagaje unde ne au spus sa aruncam unele lucruri.Este bataie de joc.Cumperi bilet Priority si asta e prioritatea.De fiecare data cand ma intorc in tara asta(din fericire numai odata pe an)sunt din ce in ce mai dezamagita.
C. G.
Aeroport cu pretenții dar condiții de statie de autobuz.
m. g.
Ok, se poate și mai bine.
r. g.
Imi place ca e mic si se gaseste taxi in fata mereu ok ca aeroport.
A. A.
Ok
Personalul de la plăceri mult prea arogant
M. M. R.
Pentru suprafața existentă, bine distribuită. Interesantă si istoria aeronautică
M. N.
Ca în România !!! Din păcate nu evoluăm deloc tot în urma suntem !!!!
M. N.
Nimic deosebit
Aeroport mic prea aproape de oras
x. z.
Personal infect, neprofesional, care nu stie ce face in frunte cu scarba de la call-center (daca nu ar fi o necesitate as alege oricand alt aeroport)
S. G.
destul de ok nu era aglomerat
I. T.
Foarte bună
l. b.
Personal amabil și competent, măsuri stricte de igienă, distanțare fizică, informații prompte pentru pasageri.
R. C.
Nu stiu ce as putea spune despre Aeroportul Avram Iancu din Cluj Napoca.
In primul rând e foarte mic. Extrem de mic. Mai mic decât o autogara.
Apoi, arată ca o relicvă comunistă. E bătrânicios. Pistele se fac simțite intr-un mod dureros, de fapt sunt in nota drumurilor românești.
Marele avantaj al acestui business nereușit îl reprezintă oamenii. Compensează prin asta. Zâmbete, amabilitate, disponibilitate., bun simț. Felicitări
Doar pentru asta am acordat 3 stele.
Da' mai e mult de lucru aici.
Si e păcat de orașul ăsta, să nu aibă un aeroport civilizat.
.
V. B.
Aglomerat 🤔
B. L.
Ar trebui sa fie si zero stele, nici un loc de asteptat inainte de security, coada serpuita pana la cafenea de la intrarea in security unde se scaneaza biletele. Cu toate ca e atat de aglomerat, nu se investeste nimic in confortul calatorilor.
D. T.
Cursele ajung la timp, chiar mai repede, e liniste si curat
Z. L.
La poarta B5-B6 este fum de țigară peste tot. Spațiul de fumat este ineficient şi nefumătorii sunt obligați să fumeze pasiv.
L. O.
Parcarea extrem de scumpa
M. R.
Credeam că Otopeni e cel mai rău aeroport din Europa, asta până când am ajuns la Cluj și am dat de un haos mai mare și de condiții mai proaste, dacă așa ceva poate fi imaginat.
Oh, și feriți-vă de taximetriști, este o bătaie de joc la adresa pasagerilor.
Cred că aeroportul e prima și cea mai urgentă problemă de rezolvat a orașului.
D. D.
Multumit.Un aeroport mic si aglomerat, dar care is face treaba bine pentru oras.
T. a. C. S.
foarte aglomerat atit la sosiri cat si la plecări , intrare si parcare in aeroport foarte scumpe ( dezvolta afaceri profitabile de parcare privată in zona )
trăim in romania si asta ne ocupa tot timpul !
U. A. F.
La etaj este mult prea cald și nu este deloc aer.
Locul de fumat nu este izolat și miroase îngrozitor in zona de așteptare.
Sala de asteptare prea mica, toaletele sunt subdimensionte, nu este apa calda, un singur uscator de maini.
I. O.
Zborul meu a fost anulat si am aflat inainte sa urcam. Nici o informatie doar un nr de telefon la care nu raspunde nimeni.La difuzor se vorbeste stalcit si nu se repeta de mai multe ori.
D. N.
Personal foarte agresiv mai ales la security.Evitati cat puteti aeroportul.Prima experienta lasa de dorit.
M. S.
Mulți pasageri se prezintă la controlul de securitate fără să știe exact ce au de făcut,ceea ce creste semnificativ timpul de așteptare. Este necesara prezenta unui angajat al aeroportului care sa indrume pasagerii,micile ecrane care oferă instrucțiuni sunt invizibile.
Nu sunt suficiente locuri in sălile de asteptare,iar noua sala de la etaj nu este suficient semnalizata astfel multi pasageri nici nu stiu ca aceasta există. La porțile B5 si B6 nu sunt suficiente locuri desi spațiu ar fi pt mai multe bănci daca cele existente ar fi așezate mai eficient. Sistemul de sonorizare de la etaj este depasit total, nefiind posibil sa auzi informațiile difuzate.
Personalul ,probabil, in mare parte este angajat de firme terțe care plătind salarii mici pot aduce doar personal care nu este suficient calificat pentru a servi un aeroport internațional. Se vede din aer lipsa lor de profesionalism. Administratia aeroportului ar trebui să angajeze si sa instruiască personal care sa fie capabili pt a servi acest aeroport .
Instalațiile de climatizare nu functioneaza iar in terminale este o căldură sufocantă fapt inacceptabil mai ales in momentele de aglomerație.
Per total este un aeroport care asigură strictul necesar, confortul pasagerilor fiind ignorat total.
Poate pe viitor administrația se va lauda si cu investitii in confortul pasagerilor cu numarul carora se lauda cu fiecare ocazie sau macar resursele existente sa fie folosite in acest sens.
B. A.
Nu e in siguranța mașina și sta porst cu locurile de parcare...sa nu zic și faptul ca e foarte scump sa lași mașina in curtea lor!
Recomand parcările din zona!
I. F. S.
Cea mai proasta organizare!!!!
M.
Ne a ținut 3 ore in picioare sa vina un autocar sa ne duca la Sibiu
Pentru că toate avioanele erau la Sibiu din cauza ceții
C. L.
Frumos aeroport, usor accesibil si bine pozitionat. Se ajunge cu usurinta la ambele plecari/sosiri si in comparatie cu Heathrow, sau alte aeropoarte din UK, totul este la indemana, un terminal deserveste tot ce ai nevoie
Bravo Cluj!
S. A.
Cea mai proasta organzare din lume. Panourile de afisaj cu functioneaza corespunzator iar la etaj nu se aude nici un anunt.
B. O.
Parcare de 2 lei... pentru pick-up - drop-off
A. M.
Extrem de proasta organizare, la fel și comunicare. După ce a început să se facă îmbarcarea la poartă B6 pentru Billund, a trebuit să așteptăm pe scări mai mult de 15 minute, fara că măcar ușile sa fie deschise, fara ventilație, într-un spațiu din sticla...cam ce temperaturi puteau fi , vă puteți imagina. Apoi am mers la autobuz, unde iar am așteptat 10 min, pentru că nu era suficient personal ...nu vreau sa blamez pe șoferi sau pe funcționari, ci pe cei din conducere și administrație...nu este normal așa ceva, sa începi și să termini o vacanta cu un gust amar din cauza proastei organizări..
Poate totuși cineva se va sesiza, și va încerca să facă ceva în privința asta.
Clujul e un oraș superb, dar aeroportul lasă mult de dorit...
N. G.
Căldura mare!
K.
coada mare haos total
a. a.
Personalul aeroportului lasa mult de dorit,foarte arrogant si foarte multa nesimtire.
G. B.
Servicii de nota zero. Înghesuială, site de doi lei care nici măcar nu afișează toate zborurile, parcare cu plata din secunda 1, o dezorganizare totala la taxiuri. Jenant. Asa e când directorul e fiu de mare general numit în funcție pe viata, fără concurs, la vârsta de 27 de ani.
A. M. B.
Frumos aeroportul, ușor accesibil dar nu au baie pentru mama și copilul, nici macar un loc mic amenajat!!!!
O. A. T.
Brava caffe in aeroportul cluj. Cel mai nepoliticos tratament din partea personalului. In toate calatoriile facute nu am intalnit o lipsa de educatie asemanatoare. 14/10/2019 ora 20:15. Daca nu vreti o doza de indispozitie evitati acest local.
M. P.
Este un aeroport aglomerat pentru mărimea sa, însă este conceput astfel
Încât ai spațiu de deplasare. Din păcate nu sunt multe opțiuni dacă vrei sa mănânci. Personalul e extraordinar și se mișca rapid la verificări!
h. c.
Aglomeratie mare. Parcare muuult subdimensionata. Si ce e mai grav/ foarte suparator este sistemul de sonorizare foarte slab/prost/vechi folosit pt informarea pasagerilor in salile de asteptare la care se mai adauga si proasta instruire a personalului ce il foloseste. Si aici ma refer la dictie, ritmul extrem de alert (parca platesc pt fiecare secunda de "on line") in care se fac anunturile si nu in ultimul rand cunostintele indoielnice de limba engleza. Mai e muuult de lucru stimata administratie a aeroportului.....
C. C.
Nu stiam ca mai nou, se pot deschide si verifica bagajele fără a fi prezent posesorul bagajului! Urmează să vad daca lipsește ceva sau nu!
e. d.
Subdimensionat in special dimineata cand sunt multe curse. Se sta destul de mult la verificarea personala si cea a bagajelor de mana ce se iau la bord.