Opinii despre DAB Auto Serv - Suzuki (Închiriere de mașini)
DAB Auto Serv - Suzuki
Splaiul Unirii nr. 355 - 369, București 030139, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre DAB Auto Serv - Suzuki, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de DAB Auto Serv - Suzuki
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 17h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre DAB Auto Serv - Suzuki
A. V.
O experiență penibilă, fals diplomată, înceată și o treabă de MEGA mântuială.
Am venit la ei cu un i30N fastback NOU, să știe cine le vorbește. Sunteți sub orice critică dpdv al principiilor de operare, tehnicilor folosite și al relației cu clienții. Din prima zi in care am fost in recepția service-ului, un domn de culoare de langa mine, alt client Hyundai, avea un argument mai aprins cu reprezentantul.
Evident că a fost discriminat pentru aspectul lui fizic, pentru că românii doar așa știu să se facă confortabili prin a se lua de semenii lor. Își tratează clienții cu cea mai crasa lipsa de respect, practic ii iau peste picior de față cu alții. Acela a fost primul semn că aici lucrează oameni cu care nu vrei sa ai de a face.
Următoarele semne au fost in săptămânile care urmează, eu ajungând de repetate ori pentru probleme separate la mașină. Nici măcar o dată nu au făcut o treabă macar respectabila. Fiecare intervenție a consumat toată ziua lucrătoare, reușind să rezolve exact 0 PROBLEME.
COLAC peste pupăză ultima oară au reușit să îmi strâmbe o jantă forjată și să îmi deregleze alinierea 3D a suspensiei prin a da cu mașina foarte violent în gropi in timpul "test drive-ului". Am sunat să întreb și mi-a fost promis un audit pentru rezolvarea problemei. Asta a fost acum o lună, încă niciun apel.
Dețin mașini de performanță din prima zi din care am permis și trăiesc printre ele. Oamenii ăștia nu au nicio treabă cu toleranțele, cererile, și competența necesară reparației de vehicule de performanță. NU CUMPĂRAȚI HYUNDAI dacă aveți respect de sine. Dacă ați făcut deja greșeala și e prea târziu, pentru binele sănătății mentale; căutați alt loc.
G. A.
Am efectuat revizia periodică la un Hyundai Tucson înainte de Sărbători.
Toată operațiunea a decurs impecabil în timp ce am savurat liniștit un pahar de cafea !
P.S
Ne vedem la sfârșitul anului pentru următoarea revizie 🤗 . Va mulțumesc și va doresc un an plin de realizări !
M. T.
Am fost la ei cu un Mitsubishi ASX acum o luna. Am plătit 3500 lei pentru schimb de ulei motor, cutie, schimb plăcute, filtre, și o verificare mecanica.
Ajuns la ei am stat sus în sala de așteptare, toată operațiunea a durat aproximativ 5-6 ore, însă mereu când ne uitam la camere mașina era "părăsită" în atelier, rar sa vedem pe cineva lângă ea.
Ulterior, după ce am văzut ca tot miroase în mașină când pornesc ventilația și deoarece aveam ceva dubii ca filtrul de polen nu e schimbat, am decis sa le cer filmările din service pentru a vedea dacă într-adevăr au schimbat tot ce am plătit.
Am luat legătura cu cel ce s-a ocupat de mașina mea acesta spunându-mi într-un final ca o sa vorbească cu superiorii în legătură cu filmările, însă, surpriza, astăzi primesc răspuns ca filmările se șterg automat după fix 29 zile, nu 30, nu 31. De ce se șterg după 29 zile? Pai 29 zile sunt fix perioada de când am fost la ei pana în ziua când am cerut filmările, dacă erau 25 zile probabil la 25 zile se "ștergeau" filmările.
Dacă vreți sa plătiți 6 ore manopera și sa se lucreze la masina doar 2 și sa nu schimbe ce ați plătit, mergeți la DAB Auto.
M. P.
Noroc cu starea de alerta ca 90 de zile nu le-au fost de ajuns celor de la Dab auto să-mi elibereze cartea mașinii,nu știu unii de alții, am fost de patru ori la ei.,asteptati ca va anunțăm noi cand vine cartea de la RAR, peste 3 zile expira numerele roșii. Starea de alerta le prinde bine celor care ar trebui să-și facă treaba în TIMP UTIL. (DAB AUTO)
R. C.
In timp ce imi insiram pretentiile am spus: "Nu va suparati..." Domnul director, care imi pregatea hartiile, a raspuns: "Eu nu ma supar pe oamenii care intra in curtea noastra." Imi place modul de a gandi. Cel mai curat service in care am intrat vreodata. Am fost programati si nu am asteptat deloc. Mi s-a parut totul in regula, sper sa nu revin asupra acestui aspect.
M. T.
Felicitări! Oameni dedicați și cu suflet mare, implicați în relația cu clientul.
C. L.
Serviciile oferite de dab sunt bune. Masinile lasa de dorit..
N. C. B.
O experiență plăcută, mai puțin la casierie.
A. R.
Nota 10 la Service sunt foarte multumita de serviciile oferite, este un loc în care poți avea încredere în oameni!!!
k. d.
Domnul catalin stancu, un om de nota 10 foarte amabil si foarte informat. Recomand!
l. i.
Dealeri super sictiriti, am salutat la intrat nu mi s a raspuns inapoi, nu s a ridicat nici macar unul singur sa mi prezinte o masina care ma interesa, locatia este undeva prin spatele celei de la suzuki. Nu au indicatoare, strada e mizerbila, locatia la fel.
V. M. S.
Nu-i recomand pentru vopsitorie! Preț de reprezentanta, calitate de colț de strada
S. S.
Oameni amabili, promti, bine pregătiți, te ajută cu orice informație. Ma refer la partea de vânzări. Mai ales dna. Pusa D.
La partea de service mai vorbim când voi avea nevoie de revizie sau garanție. Sper să fie la fel!
L. L.
Personal amabil, am primit toate informatiile solicitate. Inclusiv drive test pe loc!
c. a.
oaneni foarte faini care iti povestesc tot ceea ce ai vrea sa stii!
V. S.
OK. Constatarea a fost rapida. Nu am pierdut timp deloc. Voi revenii pentru reparatie.
K. U.
Am vrut sa vad cum ma simt intr-un I 20,nu era niciunul in showroom dar era o masina de test afara,imediat un domn de la vinzari m-a interceptat si foarte amabil a mers cu mine sa vad masina de afara si am avut o conversatie foarte placuta,am fost placut impresionat,succes!
M. O.
O experiență plăcută, lucrare bună (tinichigerie).
Recomand.
C. D.
Am facut doar o diagnoza la un Hyundai din 2015.
Pretul ok, 107 lei.
Oamenii de acolo pareau ca vor sa-si faca treaba cum trebuie.
Nu am putut sa ii evaluez prea mult.
C. M.
Servicii de calitate, timp de asteptare dublu fata de cel estimat chiar de dansii.
c. r.
Oameni slab pregatiti,nu intelegi nimic din ceea ce propun,discounturi,si se asteapta fara logica prea mult o masina.Prezentarea masina este subtire si parca este stereo tipica;pacat ca masinile nu sunt puse prea mult in evidenta
A. S.
Am avut autoturismul în service pentru caroserie.
Plus:
Reparație - nota 10
Atitudinea personalului cu care am intrat în contact - nota 10
Minus - avand în vedere că înainte de a duce autoturismul în service am trecut pe la spălătorie pentru interior/exterior, mă așteptam ca la retur măcar interiorul mașinii să fie șters de praf.
A.
Nu își fac treaba cum trebuie și încearcă să păcălească când nu și-o fac.
G. B.
Serviciile de la receptie sunt ireproșabile , mecanicii au un comportament ireproșabil , preturile sunt un pic peste medie , dar asta e , calitatea este un pic mai scumpa ! Recomand din toata inima !
M. C.
Sunt foarte amabili și profesioniști,toate informatiile de care ai nevoie ți le oferă la modul corect și te ajută în luarea deciziilor avantajoase! Felicitări!
E. C.
Da, este in regula, recomand acest service pentu probleme "uzuale". Băieții se misca repede, nu fac murdar in autoturism, etc.
De ce am dat 3 stele? Simplu! Daca ajungi la ei cu o problemă mai atipica, băieții sunt pierduti. Din punct de vedere al diagnozei auto, duc lipsa de personal bine instruit. Ajungi la ei cu o problemă, ei spun ca "te rezolva", dar după ce pleci de la ei problema persistă. Din pacate, la problemele atipice .... 0.
B. M.
Recomand. Domnii au fost foarte ok. Reparatii facute pe asigurare.
I. A.
Oameni de nota 10 dar mecanicul de nota 3.
Mecanicii lasa de dorit...
M. D.
Consilier Cătălin Stancu de nota 10,Recomand!!!
c. m.
Vizită pentru revizie Hyundai Elantra.
I. P.
Foarte punctuali, curatenie si seriozitate pe tot timpul executari unei lucrari/ revizie. Totusi nu inteleg ce rol mai are cardul de reducere a manoperei (Happy 50%)? E o vrajeala acest card, reducerea e mult mai mica, la fel au procedat in fiecare an. In schimb anul acest au compensat cu cei 20% reducere la piesele de schimb.
B. D.
Un dealer exceptional Dab Auto serv si consilieri de masini de ajuta cu orce informatie
M. V. B.
Pentru un schimb de ulei și filtre am stat 3 ore explicația a venit la final standul de frane aglomerat🙄
A. D.
Service imens,multe posturi de lucru.
D. H.
Radu, consultantul care s-au ocupat de mașina mea a fost super. Să vedem acum calitatea reparației.
G. H.
Nu găsești întotdeauna piesele de schimb.
P. V.
Salut. Isi bat joc de clienți cu garanția de 5 ani. Gasesc orice ca sa te refuze. Fara sa primești un răspuns oficial in scris. Partea cu garanție este o vrăjeală.
Azi: 17/08/2020
Pierdut timpul. Nu se poate repara. Portiera vibreaza si spun ca asta este nu au motiv pentru reparare. Solutia propusa : sa antifoane portiera (ușor contradictorie cu garanția). Ornament stâlp șofer între parbriz si portiera : clema ruptă dar nu au asa ceva. Test rutier, au luat toate gropile posibile de pe drum. Verificat presiune roti cum era in program ochiometric. Cand am reclamat aa ca a uitat. Apoi a început sa faca presiunea dupa ochi ni cum scrie in carte 2.4 cu 2.6 ci la 2.3. Eu avand mix cu azot ei punând aer. Partea de service SLABA! Ba ti se vorbește cu dvs ba cu tu... Inventează orice ca sa scape pe client si sa nu faca ce trebuie.
C. C.
Foarte amabili agenții, totul a fost k
d. g.
Profesionalism, rapiditate și respect!👍👏
V. M.
Am ajuns la serv constatări ff supărat (vinovat) dar faptul că am întâlnit oameni profesioniști mă făcut să uit de supărare .(aveam programare ) și ora a fost respectată .😄
A. C.
Servicii de calitate ,timp scurt de așteptare.
T. T.
La reprezentanta hyundai niste angajati care te trateaza si iti vorbesc in cea mai mare scarba. Nu recomand nici cea mai mica interactiune cu astfel de personaje, pacat de marca in sine care e super serioasa in general
C. R.
Angajatii te trateaza in scarba! Parca iti dau pomana nu esti client! Nota 0!
C. E.
George Moței cel mai bun angajat!
s. a.
Nu m-am mai dus la ei când am auzit de preturi
G. D.
Profesionalismul servicelor de reprezentanta !
M. M.
Personal total necalificat in service. Nu recomand!
LE V-am facut si sesizare in scris.
R. G.
Dupa o scurta interactiune cu angajatii din showroom am ramas placut impresionat. Multumesc pentru informatiile pe care le-am cerut si pe care le-am primit.
V. T.
O experiență placuta, cum rar gasesti intr-o reprezentanta auto.
Multimesc echipei DAB AUTO.
A. O. P.
Manopera foarte scumpa la o revizie banală.
320lei.. Te taxează cu niște sume mari ca iti verifica luminile si rotile ca se învârt.
Sumele nu se justifica si nu iti schimba tot ce trebuie. Ca sa iti schimbe toate filtrele te pun sa plătești o alta suma mult mai mare decât daca ai cumpăra cele mai scumpe filtre de pe piața. E pe metoda restaurantelor unde plătești pe o doza de suc 10 lei deși ea in magazin este 1.8 lei, japca pe față.
In țara asta doar sa te fure știu. Vrei sa iti păstrezi garanția la o mașină, trebuie sa accepți sa fi injosit financiar de aceste firme.
B. F.
Personal amabil, reparatii super, masina spalata si la interior cand am primit-o inapoi.
Z. P.
A trebuit sa rezolv problema la alți dealeri Hyundai. De ce? Ca sa confirm nepăsarea unor oameni din service.
G. N.
Acum s-a repatat perfect!
n.
Echipa profesionista. In special d-na Pusa Dumitriu, omul potrivit la locul potrivit 👏👏👏
O. M. P.
Am fost sa vizionez o masina la o reprezentantă Hyundai, am fost ajutată imediat cu tot felul de explicații si bonus un test drive.
F. E. I.
Scriu aceasta observatie pentru evalua calitatea serviciilor de constatare a daunelor auto pe casco si rca.
Agentul cauta sa te puna in situatia in care esti speriat ca nu iti va fi acoperită dauna, in speranta ca ii vei oferi si lui ceva pentru a te ajuta.
Nu va lasati intimidati, daca sunteti siguri de calitatea de victima, mergeti la politie pentru constatare.
t. f.
La serviciu vânzări găsim agenți de vânzări nespecializati,neinformați cu informații vechi,neactualizate
M. A. S.
Facturi umflate . Timpul de reparatie e 20min, dar se factureaza triplu. Masina sta în parcarea service-ului, dar clientul plătește staționarea la preț de de manopera. Tariful orar de manopera e foarte mare.
o. r.
Super ok!
M. S.
NU VA RECOMAND SUB NICI O FORMA DECAT DACA VRETI SA PIERDETI TIMP, CONCEDIU, BANI ...,NU APELATI LA EI SUB NICI O FORMA SUNT FOARTE SLABI! (voi merge la expertiza sI ii dau in judecata, pe deasupra mecanicii si tinighigii lor cauta sa vanda povesti ca masina a fost grav avariata inainte
Gunoaie, nu recomanda nimic... mai bine isi fac treaba ametitii de la garajul de Cartier...
(Un service sustinut de relatiile la firmele de asigurări. Lucrari neglijente. Nu pun toate șuruburile. Piese gazate. Iti folosesc masina cat e in service. Nu recomand...
R. M.
Evitati .....
In urma cu cca o luna am intentionat sa ne cumparam o noua masina de la acest dealer Hyundai, dar am renuntat rapid.
Asa de mult sa te schimbi in rau ?
Doamna vanzatoare disperata fiind dupa clienti si bani a avut o atitudine de...
Am doar o intrebare:
Cum sa soliciti 3000 lei pentru un tichet remat ?
Ulterior am aflat si ce surpriza ma astepta daca acceptam oferta de leasing facuta de ea...
Dar sa continuam aventura....
Am crezut ca ce a fost rau a trecut :)
Venim la service pentru a efectua revizia la Tucson si ce gasim aici ?
Preturi mari si lipsa de respect, cu asta te intampina acest service.
Sunt pusi doar pe mistouri si pe facut spagute..
Nu sunt respectate programarile.
Sotul meu a transmis aceasta nemultumire receptionerului, dar acesta a ridicat din umeri si a zambit ironic.
Dezastru.
O experienta foarte neplacuta !
Nu recomand.
B. F.
A fost super, nota 10 de la mine.
M. I.
Buni băieți
M. P.
Profesioniști.
Comparativ cu celelalte 20-25 de service-uri la care am fost până acum aceștia sunt super profesioniști.
Prețurile sunt pe măsura calității dar mai mici decât la alte reprezentanțe auto.
I. V.
Asa da. Bravo. Ma înclin.
D. M.
Totul la superlativ, ca de obicei.
M. A.
Profesionalismul angajaților este super
C. S. M.
Ok,
Foarte multumit
G. G.
Profesionisti și amabili. Au făcut o reparație de tinichigerie de nota 10! Reparația a fost pe CASCO.
G. J.
Lipsa organizare. Finanțare Cetelem...fugii cat poti.Am fost plimbat de la un vânzător la altul. Hyundai peste tot...Eu cautam Mitsubishi. După 20 minute , am primit o recomandare de mașină electrică, degeaba am cerut alt model. Am cerut o culoare.... Nu avem. Vreau asta,. ... Răspuns...nu se poate. Dorința ta este neputință lor.
C. P.
Deosebita 5stele
P. A.
Am fost aici pentru o constatare in urma unui accident, vinovatul avand asigurare la Groupama.
S a intocmit dosarul rapid, s au facut poze si a fost trecut pe procesul verbal de constatare tot ce se putea vedea. Restul a ramas pentru reconstatare. Am optat pentru reparatie in reprezentanta si nu au existat obiectii din partea lor, au fost de acord. Baietii de la Groupama foarte ok, profesionisti. Recomand pentru constatare !
B. O.
Salutare, din păcate, lipsă totală de profesionalism a celor din service-ul Dab Auto Serv din Cornu-Luncii, plus obrăznicie și aroganță din partea consultanților pe partea de caroserie din cale afară!
Am întors de 2 ori mașina în service, deoarece prima oară mi-au adus ușa vopsită pe jumătate motivând că nu au verificat și a trebuit să o bage iar la vopsitorie pierzând alte 2 ore să se usuce vopseaua, iar a doua oară nu au făcut cum trebuie reglajul ușilor fiind diferențe mari de caroserie vizibile cu ochiul liber. Au motivat că lipsa de personal profesioniast ar fi problema cu care se confruntă și că de aceea mai apar ''mici greșeli la reparație". Ar mai fi mult mai multe de povestit, dar prefer să mă opresc aici și să uit această experiență neplăcută!
NU recomand sub nicio formă!
A. L.
Profi, prompti si bine organizati.
B. M.
Oameni deosebiti cu toate calitatile.
G. M.
Tepari ordinari......fugiti de ei cat puteti.
Later edit....Multumesc pt sugestia de "a vizita o reprezentanta ford", dupa ce am venit la voi cu masina pe platforma si am precizat clar ce problema are. Va durea mana sa faceti o reconstatare? normal ca da...mai bine va spalati pe maini....vedeti in poze cam cum arata o masina "reparata" la voi la 15 min dupa ce a fost scoasa pe porta service'ului.
G. F.
Stiam mai multe despre modelul Hyunday Tucson decat vanzatorul. Nu s-au deranjat sa imi ofere un test-drive. Personalul era plictisit de moarte.
Edit dupa raspunsul reprezentantului Dab Auto Serv: Va rog, nu mai cereti detalii care oricum nu va intereseaza.
M. P.
Super de treaba angajatii,draguti,amabili.
L. H.
Este unitatea la care de 10 ani fac întreținerea, eventuale reparații și asigurări casco pentru automobilul meu. Faptul că vin de atâția ani in acest loc, inseamna ca sunt FOARTE mulțumită de prestații oferite si nu am deloc intenția să aleg alta unitate.
G. I.
Personal amabil, la testdrive am avut 30 de minute, în care am condus mașina singur (fără angajații DAB)...
S. M.
Mai prost nici nu se poate să stai tu trei ore să îți ei mașina înapoi după patru zile lăsată la reparat ???nașpa....
A. Ș.
Un reprezentant prea scump pt buzunarul meu
M. D.
Am avut o colaborare buna cu ei doar că nu se prea implica daca vrei sa iti faca la mașină ceva modificari desi recunosc ca se pot face te trimit la service-uri multimarca. Daca le ceri sa facă ceva îmbunătățiri spun că e mașină ta și faci ce vrei cu ea chiar daca nu avea montat din fabrica, dar ei care ar trebui sa se priceapă cel mai bine cum se face modificarea te trimit la service-uri multimarca. Pentru asta nu le pot oferi 5stele.
G. C.
Varza. La 7000 km. trebuie schimbat ambreiaj la I 10. Mașina în garanție. Cost 2500 lei
m. a.
Foarte bune serviciile celor de la daune City Insurance. Chiar nu speram sa rezolv repede și ușor. Totul s-a făcut pe loc. Mulțumesc
G. G.
Recomand
A. M.
Personal amabil
Punctualitate
Masini la schimb
Atentie la detalii
L. P.
Nu recomand. Cu ani in urmă am făcut o reparație la ei care acum sa dovedit a fi cea mai proastă alegere pe care am făcut-o atunci.
n. m.
Excelent. Am avut ceva la mașina și în afara de asta mi-au rezolvat și o problema minora la pedala de frana, semnalata de Hyundai cu 3 ani in urma. M-am simțit " cetățean european".
I. R.
Super oamnei....👌
S. F.
Personal amabil și profesionalisti
A. C.
Personalul din service lucreaza neglijent. La o reparatie pe caroserie (schimbat aripa) portiera alaturata a fost zgariata, din pacate semnasem deja de primire fara sa vad (greseala mea!). Cand le-am adus la cunostinta cei de la receptie service si inclusiv cei din vanzari au avut o atitudine total neprofesionista.
A. M.
Recomand
R. B.
Super service. De la portar pana cand am plecat cu masina reparata perfect
f. m.
Slab! Nu țin cont de plângerea ta în privința defectelor! Iau masina în proba și zic da este ok pana iese din garanție,si dupa garanție apar problemele sesizate de tine reparația fiind contracost bineînțeles!
B. E.
Personal amabil , servicii bune , masina mea Hyundai e ok cu service-ul facut aici .
V. S.
Personal prompt test drive in 10 min iar acum astept masina
d. g.
Un service cu care am avut o experiență plăcută. Înlocuit câteva elemente (capotă, ornamente cromate și far) plus vopsit capotă și bară în cadrul unui dosar de dauna! Mașina a fost gata în 5 zile iar rezultatul m-a mulțumit! Elementele vopsite ok și aliniate/fixate bine, farul reglat corespunzător....
Mulțumesc echipei DAB Auto!
M. V.
Am fost aici pentru constatare in urma unui accident cu o skoda Octavia, m au programat la o săptămână pentru reparatii, iar lucrarea a fost foarte bună! Au lucrat excepțional! Foarte mulțumită!
g. d.
👍
O. N.
Amabilitate si promptitudine.
C.
O experienta mixta per total. M-a sunat acum o saptamana o doamna de la DAB pentru a colecta feedback, nu am putut vorbi fiinnd intr-o sedinta, si asa a ramas; nu m-a mai sunat deloc. Voi lasa aici totusi un review in speranta ca va ajuta pe cineva.
Sunt client la dansii de 3 ani, de cand am achizitionat un Suzuki Vitara LY 1.6 Benzina. O sa insir punctual problemele pe care le-am avut cu dansii/masina incercand sa fiu cat mai obiectiv:
1. Masina a venit din fabrica cu ornamentele de la arcadele rotilor zgariate. Le-am aratat, s-au balbait, am plecat cu ea asa.
2. De cand am ridicat-o de la dansii scartaia ceva foarte tare in bord in partea stanga si centru. In partea din stanga era copexul de la harness care nu era fixat si batea intr-un element de plastic iar in partea centrala modulul de infotainment nu era bine prins in suruburi. Am ales sa repar eu aceste elemente fiindca am fost in service cu toate "zgomotele" si mi s-a raspuns ca nu se stie daca se repara sau se vor agrava.... Eu am reusit fara sa la agravez dar dupa cateva luni au aparut alte zgomote in zona plasticului de protectie a bratului stergatoarelor.
3. Cutia de viteze pocneste si trosneste fara a fi fortata. Am intrebat la fiecare revizie de ce face asa mi s-a transmis ca e "normal" si toate modelele Vitara au cutii "zgomotoase".
4. Scaunele scartaie si ele cand e frig, problema raportata, fapt ce a dus la distrugerea unei dintre rezistentele de incalzire a scaunului. Aceasta problema a aparut de curand si am observat-o dupa ce am facut ultima revizie, revizie ce continea si testarea instalatiei electrice. Singurul lucru observat de domnii din service a fost un bec ars de la numar. Carcasa era intepenita asa ca meseriasii au luat frumos un cleste de instalator si au rasucit capacelul, care e deformat si zgariat acum... in fine ... o revizie de filtre, ulei si electrica care a costat vreo 1500 de lei. I-am sunat imediat dupa pentru a raporta problema cu scaunul care nu era pana atunci prezenta si mi-au spus ca e ok, sa vin cu masina si se rezolva in garantie.
Garantia a expirat intre timp, fiind cu masina in service cu 2 dosare de Casco pentru reparatii iar astazi mi-au zis... neh, ghinion nu mai ai garantie. La telefon vorbesti ceva, in magazin altceva. Am platit totusi 60 de lei sa puna baietii multimetru pe harnessul de la scaun sa vada ca e tensiune. Am refuzat reparatia fiindca masina a fost testata in ultimele zile de garantie si nu s-a descoperit problema.
5. La viteza mai mare suiera in zona aripilor; tabla este foarte subtire si intre elementele de caroserie sunt pusi niste bureti care fac zgomot in permanenta.
6. Ambreiajul de la compresorul AC scartaie aproape intotdeauna cand intra in sarcina. Am fost informat ca asa fac toate modele de Vitara.
7. Infotainmentul se rebooteaza de cateva ori pe saptamana si ceasurile din bord si din infotainment nu numai ca nu sunt sincronizate dar raman si in urma si se decaleaza constant. Am fost informat ca asa fac toate modele de Vitara
Despre reprezentanta nu as avea chiar asa de multe de spus de rau. Domnii au fost politicosi intotdeauna; poate neintelegerile dintre discutiile telefonice si cele tete a tete sa fie o chestie deranjanta.
Despre atelier in schimb sunt foarte dezamagit. Cand am ridicat masina din service, dupa doua dosare Casco, am observat ca vopseaua era plina de particule de praf iar lacul era zgariat intr-o parte si ok in cealalta, in zona capotei si a partii din stanga. Mi-a fost frica sa ma mai uit si pe plafon.
ITP -ul este sinistru de lent si plin de favoruri. Am ajuns odata la ei si dupa vreo ora jumatate doua am plecat, fiindca eram la coada dar domnul maistru de la ITP baga in fata masinile cunoscutilor sau cele care veneau prin colegi. Am renuntat in cele din urma si am plecat fiindca ma grabeam la serviciu iar domnul tot zicea dupa fiecare masina "in 5 minute, in 5 minute te primesc".
LE: Revin cu acest comment dupa ce am fost la dansii; a fost ok, mi-au schimbat piesa raportata in garantie ca fiind defecta si functioneaza ok. Multumesc.
D. P.
De câte ori am mers la DAB Auto, am fost primită cu aplicare pentru problemele pe care le-am avut. Și de fiecare dată am fost foarte mulțumită de atenția cu care am fost tratată și de sfaturile primite.
Și în final rezultatul a fost de bună calitate.
I. I.
Un service auto asa cum ar trebui sa fie toate! Personalul este amabil.
Adevarati profesionisti!
C. S.
Un service de 5 *
M. S. F. M. F. M. M.
SUPER TARE
A. G.
Multa minciuna, lipsa de profesionalism si hotie! Nu recomand am avut masina la ei pentru o reparatie medie ca dificultate si valoare, pot sa va spun ca mai bine cautati alt service! Lucrarea a iesit de nota 8, asta pentru ca m-am implicat maxim posibil si mi-am pierdut doua zile urmarind reparatia, altfel mai mult de 6 nu cred ca iesea!
F. g.
Modern și elegant. Doar strada care o înconjoară lasă de dorit.
S.
Am fost aici pentru soluţionarea unei daune în urma unei tamponări uşoare (vinovatul avea asigurare la City Insurance şi acolo m-au programat pentru evaluare).
Mi s-au părut serioşi aşa că mi-am dat acordul ca tot la ei să continui cu verificarea tehnică şi eventuale reparaţii dacă va fi nevoie.
M-au programat în vreo săptămână pentru verificarea geometriei pe spate (impactul a fost în jantă). La geometrie totul a fost în parametri normali şi prin urmare a fost nevoie doar de înlocuirea jantei, pentru care am aşteptat într-adevăr mai mult (dar asta a ţinut de importator şi oricum nu era ceva care să mă împiedice s-o conduc în siguranţă în timpul ăsta).
De asemenea, la ambele intrări în service m-au lăsat să asist la ce au avut de făcut, lucru care mi-a inspirat încredere şi mi se pare o dovadă de profesionalism.
Am fost mulţumit de serviciile lor, am luat legătura uşor prin telefon/e-mail când am avut nevoie de informaţii.
Îi recomand!
S. P.
dezamagitor. te duc cu zaharelul, mereu dureaza mai mult decat au spus.
NU RECOMAND!