Opinii despre Budget Inchirieri Auto Centru Bucuresti Hotel Intercontinental (Închiriere de mașini)
Budget Inchirieri Auto Centru Bucuresti Hotel Intercontinental
Bulevardul Nicolae Bălcescu 4, București 010051, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Budget Inchirieri Auto Centru Bucuresti Hotel Intercontinental, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Budget Inchirieri Auto Centru Bucuresti Hotel Intercontinental
Luni
[09h – 15h]
Marți
[09h – 15h]
Miercuri
[09h – 15h]
Joi
[09h – 15h]
Vineri
[09h – 15h]
Sâmbătă
[09h – 15h]
Duminică
[09h – 15h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Opinii despre Budget Inchirieri Auto Centru Bucuresti Hotel Intercontinental
d. m.
Domnul si doamna de la receptie au fost foarte draguti (locatia: Hotel Intercontinental), ne-au oferit informatii utile.
I. A. G.
Acesta locatie este pefecta, din toate puctele de vedere, aproape de centrul orasului , aproape de metrou,
Serviciile Avis sunt la stadardele unei companii care se respecta. Multumesc!
A. T.
Este cea mai proastră experiență pe care am avut-o vreodată cu o companie. A durat 10 zile și foarte multă insistență ca să primim o explicație. Ca să nu mai zic că și-au închis secțiunea de comment-uri de pe Facebook astfel încât clienții să nu se mai poată plânge public de experiențele lor negative (a se vedea printrscreen-ul de pe pagina lor de Facebook). Sfatul meu e să nu aveți încredere în AVIS: în ciuda a ceea ce scrie în Termeni și Condiții, te vor informa parțial sau deloc despre costurile reale ale închirierii. Și vor face asta mai ales dacă ești străin și nu vorbești limba țării din care închiriezi.
m. a.
Daca ne putem spune parerea aici este un punct pozitiv. Uitati-va la RINCARS, unde nu poti posta o opinie necenzurata, ceea ce spune mult despre serviciile lor. Mare atentie, deschideti bine ochii cand inchiriati o masina si faceti sesizari la organele competente abilitate sa corecteze practicile abuzive, cand este cazul.
S. B.
Perfect
m. s.
Perfect pt închiriere masini
A. F.
(Tradus) Servicii de bună calitate și profesionale
(Original)
Good quality and professional services
A. E. m.
(Tradus) Service și mașină impecabilă, cu siguranță mă întorc 🙂
(Original)
Impeccable service and car, I'm definitely coming back 🙂
Y. M.
(Tradus) Un serviciu plin de amabilitate și profesionist, l-am rezervat pe site-ul Avis Romania, mai ieftin decât israelianul.
(Original)
שרות אדיב חייכני ומיקצועי,הזמנתי דרך אתר avis רומניה,יותר זול מהישראלי.
L. A.
(Tradus) Este o agentie buna, eu sunt un client repetat atunci cand in Bucuresti. Vehiculele de ultimă generație tind să fie Mercedes Benz, de obicei cu dotări extraordinare (deși motoarele nu sunt întotdeauna grozave). Serviciu prompt, fără probleme cu mașinile.
(Original)
It's a good agency, I'm a repeat customer when in Bucharest. The higher end cars tend to be Mercedes Benz, usually with good extras (though, not always great engines). Service prompt, no issues with the cars.
B. T.
(Tradus) Aceasta este prima mea experiență de închiriere la Avis. Masina - Dacia Duster, a fost aproape nou în stare excelentă. Primirea și livrarea mașinii au mers foarte repede. Personalul este prietenos și prietenos. Sunt foarte multumit de aceasta ramura a lui Avis.
(Original)
Это мой первый опыт аренды в компании Avis. Автомобиль - Dacia Duster, был почти новый в отличном состоянии. Получение и сдача машины прошла очень быстро. Персонал приветливый и дружелюбный. Я очень доволен этим отделением Avis.
g. m.
(Tradus) Într-o călătorie recentă la București am vrut să închiriez o mașină pentru o excursie de o zi. Speriat de diverse lucruri pe care le-am auzit despre agențiile locale de închirieri auto, am spus să aleg o companie cunoscută care din păcate pentru mine a fost avis.
După 22 de zile în care am închiriat mașina, aștept în continuare banii păstrați de pe cardul meu ca garanție să mi se restituie.
Nu este atât cantitatea, cât traficul de la o companie atât de cunoscută. Și acest lucru nu este suficient, nici măcar nu se deranjează să răspundă la e-mailul pe care le-am trimis pentru a-mi spune motivul.
Doar inacceptabil și tragic.
Niciodata.
(Original)
Σε πρόσφατο ταξίδι μου στο Βουκουρέστι ήθελα να νοικιάσω ένα αμάξι για μια ημερήσια εκδρομή. Φοβούμενος από διάφορα που άκουσα για τα ντόπια γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων είπα να διαλέξω μια γνωστή εταιρεία που για κακή μου τύχη ήταν η avis.
Μετά από 22 μέρες που νοίκιασα το αυτοκίνητο ακόμα περιμένω να μου επιστραφούν τα χρήματα που μου κράτησαν από την κάρτα σαν εγγύηση.
Δεν είναι τοσο το ποσό όσο η κίνηση από μια τόσο γνωστή εταιρεία. Και δεν φτάνει αυτό δεν μπαίνουν καν στον κόπο να μου απαντήσουν στο mail που τους έστειλα για να μου πουν τον λόγο.
Απλά απαράδεκτοι και τραγικοί.
Ποτέ ξανά.
א. צ.
(Tradus) Foarte foarte scump. Comparați prețurile înainte de a închiria o mașină aici.
Foarte foarte scump aici !!
Vă recomandăm să comparați prețurile înainte de a ajunge aici.
(Original)
מאוד מאוד יקר. מומלץ להשוות מחירים לפני ששוכרים כאן רכב.
Very very expensive here!!
We recommend comparing prices before you get here.
M. L.
(Tradus) Au închiriat uneori o mașină și au fost închiriate în România. Locația și serviciul sunt absolut superbe. Dacă nu au reușit să obțină tipul de mașină pe care l-ați plătit, veți primi un upgrade pentru același preț. Ușor de livrat la aeroportul din București, iar apoi unul este transportat în terminal
Nu am încercat alte companii de închiriere, dar pot recomanda în siguranță Avis, aflat în interiorul hotelului Intercontinental
(Original)
Har leid bil her noen ganger, og kjørt rundt i Romania. Beliggenheten og servicen er helt super. Dersom de ikke har klart å skaffe deg biltypen du har betalt for, så får du oppgradering for samme pris. Lettvint å levere på flyplassen i Bucharest, og så blir man transportert inn til terminalen
Jeg har ikke prøvd andre utleiefirmaer, men kan trygt anbefale Avis, som ligger inne i hotel Intercontinental 👍
M. L.
(Tradus) Acesta este un avertisment pentru cetățenii din afara UE: nu vi se va permite să închiriați o mașină din acest birou Avis dacă nu aveți permis de conducere internațional. Sunt adevărați adepți ai acestei reguli. Este indicat în imprimarea fină atunci când vă rezervați vehiculul și nu vor arăta invers dacă nu aveți licența. Nu contează dacă aveți o licență valabilă în limba română din SUA, Canada, Mexic etc. Trebuie să aveți permisul de conducere internațional.
(Original)
This is a warning for non-EU citizens: you will not be allowed to rent a car from this Avis office if you do not have an international driving license. They are real sticklers for this rule. It is stated in the fine print when you reserve your vehicle and they will not look the other way if you don't have the license. It doesn't matter if you have a valid Roman-script license from US, Canada, Mexico, etc. You must have the international driving license.
R. M.
(Tradus) Lipsa de competență și respect față de client în această agenție. Fără anticipare în gestionarea fluxului. La sosire și plecare suntem obligați să așteptăm o oră și jumătate. Pentru a încărca sau a adăuga costuri prin cons, acestea sunt la nivel.
(Original)
Manque de compétence et de respect du client dans cette agence. Aucune anticipation dans la gestion des flux. À l'arrivée comme au départ on est obligés de patienter 1 heure et demie. Pour facturer ou rajouter des frais par contre là ils sont au niveau.
M. B.
(Tradus) Este pentru că este. În cazul în care, în final, trebuie să împrumutați aceste mașini. Cu toate acestea, fără emoții. Pur și simplu standardul corect al serviciilor
(Original)
Jest bo jest. Gdzie w końcu trzeba te samochody pożyczać. Jednak bez emocji. Po prostu właściwy standard usług
M. H.
(Tradus) Prețul este relativ scump pentru companiile de închiriere de aici
(Original)
מחיר יקר יחסית לחברות השכרה כאן
D. Z.
(Tradus) Cea mai bună experiență de închirieri auto pe care am avut-o în România, cu mâinile în jos! Foarte recomandat.
(Original)
Best car rental experience I had in Romania, hands down! Highly recommended.
l. d. g.
(Tradus) Personal politicos și de ajutor. Curățare impecabilă a mașinilor!
(Original)
Personale gentile educato e disponibile. Pulizia dell'auto impeccabile!
W.
(Tradus) Foarte profesionist ... Dornic de ajutor .. Rapid și prietenos. Nu-mi amintesc numele bărbatului care m-a prezentat, dar foarte bine .. (Nu alte companii care vor doar să-ți scoată banii pentru a te speria).
Dar îmi aduc aminte de cea a lui Basilius care m-a învățat o vreme fiind prima dată cu o mașină automată ... a fost totul bun Basilius ... Fără neplăcere ... Mulțumesc ... Următoarea mașină o cumpăr automat hehehe.
Van-ul .. Un autoturism Volkswagen impecabil în orice, curat .. Nou ... livrat și în centrul Bucureștiului.
(Original)
Muy profesionales... Con ganas de ayudar.. Rápidos y amables. No recuerdo el nombre del señor que me atendió pero muy bien..(No otras compañías que solo quieren sacarte el dinero asustandote).
Pero si que recuerdo del de Basilius que hizo de profesor un rato al ser mi primera vez con coche automático...fue todo bien Basilius.. Ningun percance... Gracias... El próximo coche me lo compro automático jejeje.
La furgoneta.. Una Van Volkswagen impecable en todo, limpia.. Nueva...ademas entregada en el centro de Bucarest.
י. ש. ש.
(Tradus) Preturi accesibile
Mașinile sunt moderne, fără zgârieturi în coșul de gunoi
(Original)
מחירים נוחים
המכוניות חדישות ללא שריטות בפח
M. T.
(Tradus) Am avut o experiență foarte bună în acest birou Avis. Mai ales datorită lui Valentina, care sa luptat cu adevărat să-mi găsească un scaun pentru copii pe care nu l-am rezervat în avdance !! Practic persoanele cu care am fost în legătură au fost frumoase și foarte profesioniste! nici o problemă de partea mea.
(Original)
I had a very good experience of this Avis office. Especially thanks to Valentina who really struggled to find me a baby seat that I had not booked in avdance!! Basically the persons I have been in touch with were nice and very professionnal ! no issue on my side.
י. ח.
(Tradus) Nu am avut încredere în ei, am luat o mașină în Grecia și am returnat-o înainte de timp. Mi-au perceput 20 de euro. Au spus că alta este un furt, chiar dacă le-am trimis biletele de avion. Nu m-au creditat de mai bine de 6 luni.
(Original)
לא לסמוך עלהם לקחתי ביוון רכב והחזרתי לפני הזמן חייבו אותי ב20 יורו אמרו שאחרתי זו גנבה למרות ששלחתי להם את הכרטיסים של המטוס לא זיכו אותי כבר יותר מ6 חודשים😂
G. G.
(Tradus) Băieți drăguți, mașini drăguțe.
(Original)
Nice guys, nice cars.
V. M. S.
(Tradus) Central, serviciu foarte bun, închiriere fără hârtie.
(Original)
Central, very good service, paperless rental.
А. К.
(Tradus) Prea mult. Au trecut 3 săptămâni, încă nu au returnat depozitul.
(Original)
Дорого. Уже прошло 3 недели, до сих пор не вернули залог.
R. M.
(Tradus) Am apărut din senin pentru a rezerva o mașină timp de 4 zile și tipul din spatele tejghelei a fost bucuros să ajute.
M-am uitat peste mașină (VW aproape nou-nouț de numai 14000 km), dar, desigur, fiind închiriată, avea câteva lucruri minore, așa că le-am arătat tipului și am făcut fotografii unde le-a marcat apoi pe hârtie, asta am avut citiți mai departe cu închirieri românești, deoarece vă înțeleg la întoarcere.
Am luat asigurare completă cu compania, astfel încât să nu am un exces de 900 euro.
Am returnat mașina după 3 zile și am avut de această dată o doamnă care a inspectat întoarcerea mașinii și s-a întors să-mi spună că au fost zgârieturi noi pe mașină, chiar și unele pe spate (acest lucru a fost ciudat ca atunci când am spălat mașina ziua înainte nu erau urme cunoscute și nu aveam niciun incident pe drum), totuși unele dintre semnele pe care le observase erau cele pe care le fotografiasem în ziua în care am ridicat mașina și când i-am arătat fotografia a spus că nu T acele acestea au fost noi.
Cu toate acestea, nu erau, dar tocmai condusesem în ultimele 7 ore și nu aveam chef să mă cert, așa că am fost de acord și am continuat documentele, deoarece erau acoperite de asigurarea pe care am cumpărat-o.
Cu toate acestea, dacă nu mi-aș fi asigurat integral, aș fi căutat o factură de aproximativ 900 de euro pentru exces.
Morala etajului este să arate foarte greu și să fotografiezi totul de pe pickup să te uiți peste mașină de mai multe ori dacă este nevoie și să te asiguri că însoțitorul le marchează totul și cel mai important dintre toate .... ia asigurarea completă, costă mai mult, dar va economisi veți avea probleme în cele din urmă dacă "găsesc ceva nou".
De asemenea, chiar dacă mașina a fost returnată cu o zi mai devreme, am fost taxat pentru 4 zile, nu pentru cele 3, deci asigurați-vă că totul este înțeles și clar înainte de a închiria.
Toate acestea au spus că le consider un 3 din cauza configurării rapide cu mașina, mașina fiind nouă și drăguță și personalul prietenos. M-aș angaja din nou, dar aș fi mai strict la inspecția preluării.
Sper că acest lucru vă ajută
(Original)
I showed up out of the blue to book a car for 4 days and the guy behind the counter was happy to help.
I looked over the car (almost brand new VW only 14000kms) but of course being a rental it had a few minor things so I pointed them out to the guy and took photos where he then marked them on the paper, this was something I had read up on with Romanian rentals as they sting you on the return.
I took full insurance with the company so that I didn't have a 900euro excess.
I returned the car after 3 days and had a lady this time who inspected the return of the car and came back to tell me their was new scratches on the car even some on the back (this was odd as when I washed the car the day before their were no knew marks and I didn't have any incidents on the drive) however some of the marks she had noticed were ones i had photographed the day I picked the car up and when I showed her the photo she said it wasn't those ones these were new ones.
However they were not but I had just been driving for the last 7hrs and was in no mood to argue so I just agreed and proceeded with the paperwork as it was covered by insurance that I purchased.
However had i not taken full insurance I would have been looking at a bill of about 900euro for the excess.
Moral of the storey is look really hard and photograph everything on pickup look over the car more than once if needed and make sure the attendant marks it all down and most important of all.... take the full insurance it costs more but will save you the hassle in the end if they do "find something new".
Also even though the car was returned 1 day early I was still charged for 4 days not the 3 so make sure everything is understood and clear before renting.
All this said I rate them a 3 because of the fast setup with the car, the car being new and nice and the staff being friendly. I would hire off then again but would be more stringent on the pickup inspection.
Hope this helps
O. A.
(Tradus) În calitate de client care se întoarce la Avis de peste 5 ani, pot spune că turiștii ar trebui să fie conștienți de acest birou și să îi evite.
Am închiriat un Duster de la ei pentru o zi.
In primul rand, am primit masina atat de ruginita de inchirierea anterioara, dar asta a fost bine pentru mine din cauza conditiilor meteorologice in acest moment al anului. Și mă aștept să se rușineze în timp ce o conduc din oraș.
În al doilea rând, le-a luat aproximativ 45 de minute pentru a-mi da mașina, chiar dacă au tipărit contractul, ceea ce înseamnă că timpul a început și că a fost altceva în regulă din partea mea, deoarece intenționez să revin la mașină în dimineața devreme.
În al treilea rând, am inspectat mașina atât de atent cu insotitorul și a fost atât de greu să găsesc totul, deoarece mașina era foarte ruginită, dar am tratat acest lucru după mult timp, marcând toate zgârieturile și loviturile pe care le-am găsit.
În al patrulea rând, la întoarcerea mașinii am ajuns cu 30 de minute înainte de termenul stabilit (care este tipărit în contract). Din nou, tipul are alte două mașini pentru a inspecta înaintea mea, așa că a trebuit să aștept aproximativ 20 de minute până când a început să lucreze la mine. El a început inspecția și încă marcând aceleași zgârieturi care au fost acolo în timpul pick-up și spunând că acestea sunt suplimentare, deoarece au existat doar o singură zgârietură înainte. Am aruncat o privire la inspecția pick up și a fost marcată anterior, dar spune că înseamnă doar o singură zgârietură. Deci, cum vor fi marcate două zgârieturi din aceeași zonă?
După o perioadă de argumentare, a fost de acord că acesta este un zgârieturi anterioare și este normal pentru o mașină ca aceasta, cu peste 45 km.
În cele din urmă, am intrat și am înmânat hârtia la birou și mi-a cerut să aștept după terminarea clientului curent. I-am luat încă 10 minute și a venit rândul meu. Tipul verificând hârtia și făcând clic pe laptop și brusc ridică capul în sus "Ai întârziere de 15 minute" !!!!!!
"Veți fi taxat pentru o altă zi", a spus el. Vorbesti serios??? Am fost aici de peste 45 de minute între inspecție și biroul tău și acum mă plătești pentru o zi suplimentară. El a refuzat să-l schimbe și a trebuit să-i părăsesc.
Am scris această recenzie, astfel încât ceilalți turiști să evite să se ocupe de ei. O să-mi înaintez plângerea la sediul central, poate că găsesc un răspuns. Dacă nu, trebuie să mă uit în altă parte la următoarele călătorii.
Toate cele bune.
(Original)
As a returning customer to Avis for over 5 years, I can say that the tourists should be aware of this office and avoid them.
I had rented a Duster from them for one day.
First of, I received the car so rusty from the previous rental but that was fine for me due to weather conditions at this time of the year. And I’m expecting it to get rusted as I’m driving it off the city.
Second, It took them about 45 minutes to give me the car even though they printed the contract and that means the time is started and that was another okay from my side as I’m planning to return the car next day early morning.
Third, I had inspected the car so carefully with the attendant and it was so hard to find everything as the car were super rusty but we handled this after long time he were marking all the scratches and dents that we found.
Fourth, upon returning the car I arrived 30 minutes before the due time (which is printed in the contract). Again, the guy have another two cars to inspect ahead of mine so I had to wait for about 20 minutes until he started to work on mine. He started the inspection and still marking the same scratches that were there on the pick up time and saying those are additional as there were only one scratch before. We had a look at the pick up inspection and it is marked previously but he were saying that means only one scratch. So how two scratches from the same area will be marked???
After a while of arguing, he agreed that this is a previous scratches and normal for a car like this with over 45k km on it.
Finally, we went inside and he handed the paper to the desk and asked me to wait after the current customer finishes. Took them another 10 minutes and my turn came up. The guy checking the paper and clicking on his laptop and suddenly heads up “You are 15 minutes late”!!!!!!
“You will be charged for another day” He said. Are you serious??? I’ve been here for over 45 minutes between the inspection and your office and now you charging me for additional day. He refused to change it and I had to leave them.
I had written this review so the other tourists will avoid dealing with them. I’ll forward my complain to there head offices maybe I find an answer. If not, I have to look somewhere else on the next trips.
All the best.
R. K.
(Tradus) Am închiriat Wolkswagen Jetta (diesel). A fost o mașină foarte frumoasă, în stare excelentă. Și am călătorit în jur de 500-600 km într-o zi fără nici o problemă. Mulțumesc, Avis!
(Original)
We rented Wolkswagen Jetta (diesel). It was very nice car in excellent condition. And we travelled about 500-600 km within one day without any problem. Thank you, Avis!
J. ș. a.
(Tradus) Cel mai bine închiriază o companie auto.
(Original)
Best Rent a car company.
מ. ח.
(Tradus) Prețul este relativ scump
(Original)
מחיר יקר יחסית
e. g.
(Tradus) Cumpărător trebuie să vă faceți griji: se pare că o parte din modelul lor de afaceri este să perceapă o taxă de 150 de euro pentru orice prejudiciu, chiar și ceea ce ar trebui să fie uzură normală. Este un risc pe care îl vei lua folosind această firmă. Ne-am întors mașina cu ceea ce au spus că este o nouă zgârietură - era foarte mică (<3/4 "x 1/16") în partea de jos a barei de protecție din față. (A trebuit să te apleci aproape la pământ ca să vezi chiar asta). Dacă ar fi fixat-o deloc, ar fi trebuit să dureze mai puțin de un minut cu un pic de vopsea. Am fost taxați 150 de euro, ceea ce mi se pare scandalos; ei au spus "acesta este contractul".
(Original)
Buyer beware: it seems that a part of their business model is to charge a flat 150 Euro fee for ANY damage whatsover, even what should be normal wear and tear. It's a risk you'll take using this firm. We returned our car with what they said was a new scratch--it was very small (<3/4" x 1/16") on the very bottom part of the front bumper. (You had to bend almost to the ground to even see it). IF they fixed it at all, it would have taken less than a minute with a bit of paint. We were charged 150 Euros, which seems to me outrageous; they said "that is the contract".
N. P.
(Tradus) Serviciu nepoliticos pentru clienți. Ne-au ținut să așteptăm peste o oră pentru a ne întoarce închirierea de mașini, apoi s-au enervat că au trecut acolo după închiderea programată, ceea ce a fost vina lor, nu a noastră. De asemenea, au fost dezinformați cu privire la ceea ce am fost taxat anterior, chiar dacă am furnizat toate chitanțele, astfel încât nu ar fi trebuit să existe confuzie. Nu vom mai închiria de la Avis, deoarece aceasta a fost cea mai mare problemă pe care am avut-o vreodată cu o companie de închirieri auto. O oră pentru întoarcerea unei mașini este ridicolă.
(Original)
Rude customer service. They kept us waiting for over an hour to return our car rental, then got angry that they were there past their scheduled close which was their fault, not ours. They were also misinformed about what we were previously charged, even though we provided all receipts so there should have been no confusion. We will not be renting from Avis again as this was the most trouble we have ever had dealing with a rental car company. An hour to return a car is ridiculous.
D. G.
(Tradus) Noi încercăm mai greu pare potrivit! Bună treabă!
(Original)
We try harder seems appropriate! Good job!
A. P.
(Tradus) Mașinile lor sunt OK, iar prețurile sunt rezonabile. Mașinile pe care le-am închiriat erau în formă bună și aveau kilometri foarte mici pe ele. Ceea ce mă deranjează este faptul că formularul lor de plată online nu este securizat (nu HTTPS). Plata online este puțin mai ieftină, așa că pierd cu un preț mai bun de fiecare dată când închiriez de la ei, deoarece nu pot efectua un sistem de plată adecvat.
(Original)
Their cars are OK and the prices reasonable. The cars I rented from them were in good shape and had very little mileage on them. What bothers me is that their online payment form is not secure (not HTTPS). Paying online is a bit cheaper so I lose out on a better price every time I rent from them because they can't do a proper payment system.
Γ. Φ.
(Tradus) Serviciu foarte bun. Totul a fost ok
(Original)
Very good service. Everything was ok
M. N.
(Tradus) Condiții ridicate cum ar fi insistența pentru un al doilea card de credit pe care trebuie să fie expresul american, chiar dacă această condiție nu apare în termenii și condițiile prezentate atunci când mașina a fost rezervată (pentru o mașină de clasă g). Pierderea timpului și frustrarea. A evita.
(Original)
Ridiculous conditions like insisting for a 2nd credit card that Must be American express even though this condition doesn't appear in the terms and conditions presented when the car was booked (for a g class car). Waste of time and frustration. To avoid.
M. S.
(Tradus) Totul a decurs bine. Personal prietenos și corect.
(Original)
È andato tutto bene. Personale gentile e corretto.
A. R.
(Tradus) Totul a decurs fără probleme. Personalul era profesionist, iar mașina pe care am primit-o era în stare excelentă.
(Original)
Everything went without issues. The staff was professional and the car I received was in great condition.
I. M. P.
(Tradus) Serviciu foarte bun.
(Original)
Muy buen servicio.
S. I.
(Tradus) Servicii foarte bune! Am avut foarte mult pentru o mașină nouă.
(Original)
Very good services! I had a great deal for a new car.
J. P.
(Tradus) Personal foarte util și eficient din momentul în care am ajuns până în momentul în care am luat mașina.
(Original)
Very helpful staff and efficient from the moment we arrived to the moment we got the car.
U. P.
(Tradus) personal plăcut și politicos, mașină perfectă.
(Original)
Personale gentile ed educato, macchina perfetta.
a. v.
(Tradus) Preț bun și corect
(Original)
Good price and correct
F. S.
(Tradus) La fel ca ultimul comentariu! Nu poți să închiriezi o mașină fără licență internațională .. prima dată când mi sa întâmplat ... a verifica altă opțiune!
(Original)
Same as the last comment !! You can't rent a car without international license.. first time that happend to me .. check another option!!
L. B.
(Tradus) personal amabil și amabil! Livrare de top auto!
(Original)
personale cortese e disponibile! consegna della vettura TOP!
V. B.
(Tradus) Mașina pe care am închiriat-o a avut o deteriorare semnificativă pe corpul mașinii (o gaură pătrată lângă roata din spate dreapta, dacă îmi amintesc corect), care nu era foarte vizibilă și nu a fost raportată în timpul verificării inițiale de către personal și că nu la fața locului.
Când m-am întors cu mașina, am fost întâmpinat de un reprezentant Avis foarte suspect, care era destul de sincer, agresiv la frontieră și m-a acuzat că sunt responsabil de daune și că l-am mințit în faptul că nu a raportat-o. A durat apoi 10 minute solide pentru ca el să vină în cele din urmă și să verifice istoricul mașinii, unde s-a constatat că pagubele proveneau dintr-o închiriere anterioară.
A mă acuza de necinste a fost insult și am fost prea obosit să reacționez la momentul respectiv, dar sunt sincer furios pentru toată afacerea.
Acest lucru nu ar fi trebuit să se întâmple în primul rând dacă Avis a avut procese adecvate. Toate daunele anterioare cunoscute personalului ar trebui să fie direct impuse contractului de închiriere, indiferent dacă este identificat sau nu de personal sau de client la începutul închirierii.
Este o linie de încredere o încălcare a încrederii, mă întreb dacă nu este făcută intenționat pentru a permite înșelătorii clienților slabi să plătească reparații pentru daunele pe care nu le-au comis.
După cum vă puteți imagina, nu intenționez să mai folosesc serviciile Avis în București niciodată.
(Original)
The car that I rented had a significant damage on the body of the car (a square hole near the right back wheel if I remember correctly) that was not very visible and was not reported during the initial check by the staff and that I did not spot either.
When I returned the car, I was met by a very suspicious Avis representative that was quite frankly, borderline aggressive and accused me of being responsible of the damage and of lying to him in not reporting it. It then took a solid 10 minutes for him to finally come around and check the car history, where it was found that the damage was from a previous rental.
Accusing me of dishonesty was insulting and I was too tired to react at the time, but I am frankly furious about the whole affair.
This should never have happened in the first place if Avis had proper processes in place. All prior damages known of the personnel should be directly imputed on the rental agreement, whether or not it's spotted by staff or customer at the start of the rental.
It's borderline a breach of trust, I'm wondering if it's not made on purpose to enable scamming weak customers into paying repairs for damages they did not commit.
As you can imagine, I am not planing to use Avis services in Bucharest ever again.
Y. L.
(Tradus) Serviciu grozav. Evitați acest birou. A trecut peste o oră pentru a face pe cineva să te privească.
(Original)
Awful service. Avoid this office. Took over an hour to even get someone to look at you.
Е. М.
(Tradus) Închiriere dragă!
(Original)
Прокат дорогой!
F. T.
(Tradus) Foarte profesional.
(Original)
Molto professionale.
Y. W.
(Tradus) Cel mai prost serviciu vreodată!
(Original)
Worst service ever!
V. U.
(Tradus) Scump
(Original)
Дорого
ס. פ.
(Tradus) Crooks
(Original)
נוכלים
W.
(Tradus) Evita
(Original)
Avoid
К. А.
(Tradus) Mașină bună
(Original)
Good car
D. G.
(Tradus) Mașină de închiriere
(Original)
Rental car
M. A.
(Tradus) Serviciu bun.
(Original)
Good service.
D. P.
(Tradus) Serviciu frumos
(Original)
Nice service
H. A.
(Tradus) Un serviciu bun, dar costisitor
(Original)
Good service, but expensive
c. l.
A. M.
D. D.
G. P.
י. מ.
M. A.
G. M.
t. a.
R. C.
T. B.