Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate Dolj (Doctor)
Casa de Asigurări de Sănătate Dolj
Strada 1 Decembrie 1918 nr. 8, Craiova, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa de Asigurări de Sănătate Dolj, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa de Asigurări de Sănătate Dolj
Luni
[08h:30h – 16h:30h]
Marți
[08h:30h – 16h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 16h:30h]
Joi
[08h:30h – 16h:30h]
Vineri
[08h:30h – 16h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate Dolj
C. I.
Dezamagita de personalul responsabil pentru preluarea adsverintelor pentru gravide ! Total Neprofesionist !
A. T.
Am depus toate actele necesare, am fost anuntat ca totul e ok si voi fi asigurat, trec luni bune, inca apar ca neasigurat. Sun sa vad care este problema, nu raspunde nimeni la telefon. Ce pot spune, functionarii publici angajati pe pile sunt preferatii mei
I. I.
În acestă perioadă, puteți trimite pe mail documentele necesare pentru a deveni asigurat, totul bine și frumos până ajungi "fizic" aici !
L. S.
Am sunat astăzi sa întreb ceva informații dar o Doamna foarte nervosa și plictisita imi comunica adresa de e mail unde ar trebuii sa trimit niște acte și când întreb dacă totul este cu litere mici începe sa tipe ca dacă era ceva cu litere mari ma anunța ea ! Îmi mai zice ca ea este doamna de la poarta și nu știe mai mult ! Acum va rog sa faceti un test psihologic persoanelor angajate in aceasta incinta ! Mai aveam câteva intreberari dar bineînțeles mi-a închis telefonul imediat și nu mai Răspunde ! Ma bucur ca, Conversația a fost înregistrată și voi cere mai multe explicații pentru cum sunt tratate persoanele la telefon !
S. M.
Raspunde cineva dracu la numărul acela de telefon de 50 de ori am sunat si nu raspunde nimeni
I. P.
Execrabili ca oamenii ,ca funcționari ,ca orice ,lumea vine acolo sa rezolve probleme nu de drag .
T. T. A.
Am depus la ei acte pentru asigurare,dupa o saptamana nu sa rezolvat si am sunat la ei.o doamna nervoasa m-ia raspuns si m-ia dat alt numar pe care sa sun,pe acel numar nu raspunde nimeni am sunt iarasi pe nr pus pe site sa intreb de ce nu raspunde nimeni si doamna foarte revoltata m-ia inchis telefonul in nas si mi-a zis sa nu m-ai sun.
E. A.
As dori sa exprim experienta avuta cu domniile lor si sa dau 5 stele, daca ar raspunde cineva la telefon.
S. S.
Foarte neplăcut!Am mers pentru a face demersurile necesare eliberării unui card de sănătate!M-am întâmpinat agentul de pază spunându-mi că din martie nimeni nu a intrat în clădirea CAS Dolj.Dacă doresc ceva va trebui să îi spun dumnealui pentru că doamnele care lucrează acolo nu ies niciuna! Păi, cum lucrează?Dumneavoastră sunteți paznic, dar de ce? Le este frică, zice dumnealui!Și uite așa, îi explic cum stau lucrurile!Eu nu las documentele de identitate aruncate într-o ladă la îndemâna oricui și pe deasupra vreau o cerere pe care o vreau înregistrată!Doamne cum s-a aprins!Dar eu nu am plecat până nu am rezolvat problema!Deci am intrat în clădire și au înregistrat dosarul?
D. V.
De cniste nesimțite!
A. I.
Am avut numai experiențe neplăcute cu această instituție. Personalul este de o aroganță incredibilă. De fiecare dată când am sunat, solicitând diverse informații, mi s-a răspuns pe un ton absolut bădărănesc. Am trăit chiar și experiența trântitului de telefon în nas, în mijlocul convorbirii. Nu există nici un pic de pregătire sau profesionalism în a gestiona relația cu cetățeanul.
C. D.
Birocatie multa si angajati puturosi.
F. G.
Am incercat sa contactez telefonic la nr de pe.site ,dar acelea sunt.puse acolo sa.fie.nu răspunde nimeni.
i. v.
Mai operativ ca niciodată!.
Q. Q.
Foarte tari oamenii, mi a venit cardu de sanatate dupa 2 ani. Super
c. c.
Cei care raspund la telefon sunt penibili, gretosi si de absolut niciun ajutor. Daca soliciti ceva in acesata perioada iti inchid telefonul in nas motivand ca ei nu stiu si sa dam mail, mail la care nu avem nici o garantie ca il citeste cineva!!!
F. S.
Sunt extrem de deranjați de oricine le trece pragul. Ma simt ca un vânzător ambulant care îi deranjează acasa. Oribil
G. S.
Sall la toata lumea poate sa-mi zica si mie cineva cat costă asigurarea de sănătate pe o luna
M. M.
A fost totul ok
M. P.
Doamna de la ghiseul 4, foarte slab instruita, cerand acte in plus la dosar(chitante de plata), asta doar ca sa se convinga dansa ca au fost achitate sumele respective, punand la indoiala adeverintele eliberate de catre ANAF. Nu au ecusoane sau legitimatii (la vedere), nici macar nu se prezinta pentru a sti cu cine discutam.
v. v.
Super bine
W. H.
Dupa ora 12 e liniște si foarte putin oameni, evitați orele de dimineata. Am fost la ghișeu 4 si doamna a fost draguta si de treaba. Nu inteleg de ce oameni dau review atat de prost..
D. D.
De rahat. Cozi lungi , personal nesimțit. Am văzut și un șoarece chair DACA e casa de sănătate ... Din păcate așa asa e in Romania
S. C.
De ce nu raspundeti la telefon?
D. C.
ATENTIE ! NU SE MAI ELIBEREAZA ADEVERINTE DE ASIGURAT .ORDINUL 1549.
M. D.
Doamna care trebuie sa raspunda la numarul de contact afisat pe site raspunde si apoi iti inchide telefonul.
N. C.
Cel mai prost serviciu!!!!
e. d. s.
La telefon nu raspunde nimeni ,secretara nu prea educata ,cand binevoieste sa raspunda , iti tranteste telefonul in nas, refuzand sa dea informati.
D. A.
Cozi la ghișee. Personal mai puțin amabil. Director lipsă în mod repetat la programul de audiențe.
L. T.
Schimbati va rog programul mincinos...dupa 13:30 ti se refuza accesul in cladire
M. N.
Promptitudine și amabilitate!
T. C.
Angajatele de la ghiseu sunt o rusine, niste nesimtite care isi bat joc de noi.
o. d.
Profesionisti
R. F.
Serviciul cu clientii lasa de dorit...
I. P.
Pentru serviciile limitate oferite ati putea sa inchideti institutia.
D. D.
Fara parcare pentru clienți,servire foarte proasta,foarte aglomerat!
S. B.
Aici sunt banii dumneavoastra, sistem informatic defectuos
i. v.
Nu raspunde nimeni la telefonul pentru relatii cu publicul
d. p.
O instituție care lucrează împotriva oamenilor
E. S.
(Tradus) Acum este rapid și util, am intrare și termină în maximum 20 de minute. Ei au o mașină în care unul vă duce numărul de bilete și așteptați să vă întoarceți, în special astăzi a fost doar 2 sau 3 persoane în interiorul, poate că coada depinde de zile. Personalul este destul de frumos și de ajutor.
(Original)
Now it's fast and usefull, i entry and finish in 20 minutes maximum. They have a machine with witch one you take you ticket number and wait you turn, specially today was just 2 or 3 person inside, maybe the queue depends about the days. The staff it's pretty nice and helpful.
C. A.
(Tradus) Fb🤗
(Original)
Fb🤗
M. C.
(Tradus) Servicii bune. Oameni drăguți
(Original)
Good services. Nice people
B. C.
(Tradus) nimeni nu răspunde la telefon.
(Original)
no one is answering the phone.
A. C.
M. B.
S. F. T.
L. S.
D. C.
L. P.
P. F.
D. M.
V. D.
a. k.
G. C.
F. C.
C. M.
R. D. V.
M. P.
J. a.
I. I.