Opinii despre Pro-Vitam SRL, Centru de Diagnostic și Tratament (Doctor)
Pro-Vitam SRL, Centru de Diagnostic și Tratament
Strada Muncitorilor 16, Sfântu Gheorghe 520032, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Pro-Vitam SRL, Centru de Diagnostic și Tratament, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Pro-Vitam SRL, Centru de Diagnostic și Tratament
Luni
[07h – 19h]
Marți
[07h – 19h]
Miercuri
[07h – 19h]
Joi
[07h – 19h]
Vineri
[07h – 19h]
Sâmbătă
[08h – 13h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Pro-Vitam SRL, Centru de Diagnostic și Tratament
M. B.
Ar trebui ca angajatele de la recepție sa știe limba romana cat de cat. Azi am făcut o programare pt copilul meu iar doamna de acolo mi a comunicat sa ajung la 18.30. Când am ajuns,dna doctor era plecata deoarece în sistem apărea programarea la 18.20, iar la recepție au început sa ma certe de ce am întârziat, nici măcar nu și-au cerut scuze, tot pe mine acuzându-ma. Am plecat cu un gust amar și cu copilul dormind în brațe😓😡.
A. P.
De tot râsul. Am fost programat la ora 13:00 pentru analize,când am ajuns la recepție m-i s-a spus că doctorul respectiv care trebuia să
mi le facă nu este. Putea măcar să anunțe telefonic, nu să bat drumul degeaba.
M. D.
Super profi ... fara greseala.
Bravo
J. W.
Recomand cu încredere.
M. M.
Dezamăgire totala!!!! Nu se respecta programările!!!
S. N.
asa este, se aștepta, dar important este actul medical!!!! mai bine stau în fata cabinetului și la final am un diagnostic adevărat decât sa scap repede cu te miri ce tâmpenii. Tot respectul pentru echipa de la Provitam
a. i.
Din păcate nu se deosebește de Policlinică atunci când vine vorba de timpul de așteptare petrecut in fata cabinetelor. Medicii provin ( probabil ) de la alte spitale și cu greu ajung la timp. Experiența personală a fost una neplăcuta, fiind nevoit sa aștept mai bine de o ora venirea cadrului medical.
A. R. N.
Să nu veniți la ora stabilită.Nu se respectă orele de programare.Aștept de 40 de minute😣
R. V.
Din pacate m-au dezamăgit . Timpul de așteptare în fata cabinetelor a depășit 1 ora, medicii vin de la alte cabinete/clinici drept pentru care nu ai certitudinea că vor fi la timp. Fiind vorbitor de limba romana uneori întâmpini probleme de a te intelege cu personalul.
B. C.
Servicii bune, dar sunt probleme cu asistentele care nu se prea ocupa cu pacientii.
M. T.
Profesioniști.Nu se stă la coadă.Organizare foarte bună.
S. I.
Promit serioși amabili
J. Ü.
(Tradus) M-am gândit sau nu la scris, dar cred că ar fi de ajutor și pentru ei dacă ar acorda mai multă atenție.
A trebuit să examinez umflarea ganglionilor limfatici. Am sunat miercuri. De asemenea, ei lucrează în funcție de programul lor sâmbăta. Am vorbit cu o doamnă care mi-a spus că, dacă nu pot merge în timpul săptămânii (nu eram în oraș), va scrie sâmbătă, s-ar putea ca medicul să nu fie înăuntru - dar vede alte două persoane înregistrate - și ea concluzionează că există șansa să pot merge și sâmbătă. Am fost asigurat că unul dintre colegii mei mă va suna înapoi pentru a mă anunța dacă am sau nu o programare. Nu m-au sunat joi, i-am sunat, nu m-au luat. Am sunat și vineri, nu m-au luat, în cele din urmă printr-o cunoștință de-a mea care lucra acolo, ne-am cam dat seama că nu am o rezervare pentru sâmbătă și am luat o întâlnire cumva pentru săptămâna următoare. M-am dus la anchetă, au spus că am nevoie și de un test la gât. Timp de două zile am făcut-o, am semnalat să trimit prin e-mail rezultatul, au trecut 3 zile. I-am sunat, nu m-au ridicat, în cele din urmă m-au luat cumva și acum aștept să văd dacă e-mailul ajunge sau nu.
Doctorul (Maria Terza L.) a fost foarte amabil, nu mă pot plânge de asta. Nu vreau să dau o evaluare mai slabă, deoarece acestea sunt probleme administrative și știu cât de mult înseamnă o astfel de evaluare. Cu toate acestea, cred că acestora ar trebui să li se acorde mai multă atenție. În timp ce îmi așteptam rândul, am văzut 3-4 persoane care se agitau la recepție. Cu siguranță au mult de lucru, dar cineva ar trebui să ridice telefonul și să îi informeze pe cei interesați dacă au o rezervare sau care este rezultatul investigației lor.
(ACTUALIZARE: Am obținut rezultatul cumva, cu excepția faptului că NU POATE fi descărcat ca fișier. Am cerut să fie retrimis cumva sau verificat. Recepționerul ar trebui să cunoască un document pdf sau Word și nu ar trebui să trimită ceva care nu poate fi deschis. Nu aș putea ' Nu îmi descarc rezultatul de pe site deoarece nu aveam codul pe care trebuia să-l introduc.) În cele din urmă, pe telefonul meu, am întins cumva din nou pentru a șasea încercare și mi-au șoptit că rezultatul a fost negativ. Nu am cerut să fiu trimis din nou pentru că nu mai aveam răbdare pentru neajunsurile tehnologice ale altora.
(Original)
Gondolkodtam, hogy írjak, vagy ne, de azt hiszem számukra is hasznos volna, ha figyelnének jobban.
Egy nyirokcsomó duzzanatot kellett megvizsgáltatnom. Telefonáltam szerdán. A programjuk szerint dolgoznak szombaton is. Beszéltem egy hölggyel, aki azt mondta, hogy ha nem tudok menni hétköznap (nem tartózkodtam a városban), akkor szombatra beír, nem biztos, hogy a doktornő bent lesz - de látja, hogy be van írva két másik személy - és ebből arra következtet, hogy van rá esély, hogy mehetek én is szombaton. Arról biztosított, hogy vissza fog hívni valamelyik kollégája, hogy tudjak róla, hogy van-e időpontom, vagy nincs. Csütörtökön nem hívtak, hívtam én őket, nem vették fel. Hívtam pénteken is, nem vették fel, végül egy ott dolgozó ismerősöm révén, valahogy kibogoztuk, hogy nekem nincs foglalásom szombatra, és azt következő hétre valahogy kaptam időpontot. Elmentem a kivizsgálásra, elmondták, hogy kell egy garatvizsgálat is. Rá két napra azt is elvégeztem, jeleztem, hogy küldjék e-mailben az eredményt, eltelt 3 nap. Hívtam őket, nem vették fel, végül valahogy felvették, és most várom, hogy megérkezik-e az e-mail, vagy sem.
A doktornő (Terza L. Mária) nagyon kedves volt, erre nem lehet panaszom. Azért nem akarok gyengébb értékelést adni, mert ezek adminisztratív gondok, és tudom milyen sokat jelent egy ilyen értékelés. Viszont ezekre szerintem jobban kellene figyeljenek. Amikor vártam a soromra láttam, hogy 3-4 személy nyüzsög a recepción. Biztosan sok a munkájuk, de a telefont valakinek fel kell venni, és kell tájékoztatni az érdeklődőket, hogy van-e foglalásuk, vagy hogy mi a vizsgálatuk eredménye.
(UPDATE: Megérkezett az eredményem valahogy, csak hogy NEM letölthető file-ként. Kértem, hogy küldjék újra valahogy, vagy ellenőrizzék le. A recepciósnak igen is ismernie kell egy pdf, vagy word dokumentumot, és nem kéne kiküldjön valamit, ami nem megnyitható. Nem tudtam a weboldalról letölteni az eredményem, mert nem volt meg a kód, amit be kellett írnom ehhez.) Végül telefonon valahogy hatodszori próbálkozásra ismét elértem, és kinyögték, hogy negatív az eredmény. Nem kértem, hogy küldjék újra, mert már nem volt türelmem mások technológiai hiányosságaihoz.
P. B.
(Tradus) Am fost testat pentru COVID-19. Serviciul a fost rapid și la un preț corect, tradus atât în română, cât și în engleză. Recomand cu tărie 👍
(Original)
Went to get tested for COVID-19.The service was fast and at fair price, translated in both Romanian and English. Highly recommend 👍
A. C.
(Tradus) Nu a fost suficient pentru a amâna programarea mea timp de 3 săptămâni, dar am fost luat pentru examinare la 40 de minute după programare. Cum funcționează? Cred mulți pacienți, dar haideți să schimbăm puțin lucrurile ...
(Original)
Nem elég hogy 3 hetet tolták az idöpontomat de még a programálásom után 40 percel vettek be vizsgálatra. Ez hogy müködik? Én el hiszem hogy sok a beteg de akkor is változtassunk egy kicsit a dolgokon....
R. S.
(Tradus) Personal amabil, de ajutor. Totuși, a fost un pic aglomerat, așa că așteptați ușoare întârzieri. Nu este vina clinicii, deoarece fiecare pacient are nevoi diferite.
(Original)
Friendly,helpful staff.Hallway was a bit crowded so expect slight delays.That's not the clinic's fault,as each and every patient has different needs.
B. L.
(Tradus) În cele mai multe cazuri, medicii întârzie și au fost momente în care a trebuit să așteptați cu 2 ore mai mult decât orele de programare ...
(Original)
A legtöbb esetben késnek az orvosok, volt eset mikor 2 órával többet kellett várni, mint ahány órára volt a programálás...
Z. A.
(Tradus) Experiență de primă clasă. Clinică curată, personal amabil și profesioniști ai medicilor.
(Original)
Elso osztalyu tapasztalat. Tiszta klinika, kedves a szemelyzet es profik az orvosok.
L. T.
(Tradus) Deci, fiecare spital și clinică ar trebui să funcționeze!
(Original)
Így kellene működjön minden kórház és klinika!
T. L.
N. B.
N. T.
K. F.
b. k.
E. I.
K. K.
G. K.
D. M.
F. w.
A. A.