Opinii despre MEDIMAR IMAGISTIC SERVICES S.R.L. (Doctor)
MEDIMAR IMAGISTIC SERVICES S.R.L.
Bulevardul Tomis 145, Constanța 900591, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre MEDIMAR IMAGISTIC SERVICES S.R.L., Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de MEDIMAR IMAGISTIC SERVICES S.R.L.
Luni
[08h – 22h]
Marți
[08h – 22h]
Miercuri
[08h – 22h]
Joi
[08h – 22h]
Vineri
[08h – 22h]
Sâmbătă
[08h – 20h]
Duminică
[08h – 20h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre MEDIMAR IMAGISTIC SERVICES S.R.L.
d. c.
Sant profesionalisti chiar daca la tel mai putin.cele 2 fete
G. M.
Am fost mulțumită de serviciile oferite de catre acest centru medical "Medimar".
Nu am asteptat decat 10 minute peste ora programată, nu 2 ore cum au precizat unele persoane (probabil au fost anumite urgențe sau cod roșu care au avut prioritate din cauza gravitatii) si asa totusi am intrat la programare.
Domnișoara de la receptie fiind receptiva la numeroasele mele intrebari cauzate de teama si incertitudinea legate de investigația in sine.
Au multe medalii , diplome si cupe expuse la intrare ca drept dovada profesionalismul si perseverența in domeniu.
Mult succes !
g. g.
Am facut un RMN contră cost 1000 ron și nici după o săptămână nu e rea rezultatul gata cîtă nepasare
I. M. V.
Cum este posibil sa faci programare la recepție ptr.CT, să fi pacient oncologic si sa-ti spuna ca peste 6 - 7 luni ????? Dar cu bani se poate repede !!!!! Menționez ca eu trebuie sa fac CT din 6 in 6 luni !Când imi vine randul,dupa ce mor ????
R. L.
Am apreciat in mod deosebit profesionalismul intregii echipe, de la receptie la personalul medical care efectueaza investigatii. Multe multumiri in special doamnelor Gabriela, Irina si Larisa! Ne-au impresionat rabdarea, empatia, blandetea fata de toti pacientii. Acestea sunt calitati intalnite tot mai rar si ne bucuram ca am descoperit la Constanta o clinica la standarde europene, atat la nivelul dotarilor tehnice, cat si la cel uman, al grijii si al respectului fata de pacient. Felicitari si multumiri!
B. C.
Personal foarte neprofesionist cu asistente care tipa la tine si tipa de la receptie o aroganta iesita din cale afară. Nu recomand
R. V.
Promptitudine și profesionalism in situatii critice. Am avut nevoie urgent de rezultate pe care le uitasem acasa si personalul m-a ajutat imediat prin trimiterea rezultatului prin e-mail. Multumesc mult!
V. I.
Rușine repari îți ia banii SI moare omul până îți dă rezultatul
G.
Luati-va minim 1-2 ore de asteptat până efectuați RMN (cu programare la ghișeu, binenteles, deoarece la telefon răspund greu). Atentie, filmul+CD se elibereaza CONTRA COST SUPLIMENTAR !
C. B.
(Tradus) Mi s-a spus să ajung cu 15 minute înainte de programare pentru a oferi informații personale. Am făcut asta și mi s-a spus să aștepte pe hol, deoarece au o urgență. După 45 de minute, nimeni nu a ieșit să mă informeze despre timpul de așteptare. Am intrat la recepție și mi-au spus că trebuie să aștept un pic mai mult. După încă 40 de minute, nimeni nu a avut amabilitatea să mă informeze despre timpul de așteptare, așa că am verificat AGAIN doar pentru a mi se spune că trebuie să aștept și mai mult. Între timp, un nou recepționer a început o nouă schimbare și nimeni nou despre mine și faptul că așteptam afară.
Le voi oferi 0 stele pentru servicii clienți și 1 stea pentru rezervare și timp de așteptare (> 1,5 ore)
(Original)
I was told to arrive 15 min prior to the appointment to provide some personal information. I did that and was told to wait on the hallway as they have an emergency. After 45 min nobody came out to inform me of the waiting time. I went into the reception and they told me I need to wait a bit longer. After another 40 min nobody had the courtesy to inform me about the waiting time so I checked AGAIN only to be told that I need to wait even longer. In the meantime the a new receptionist started a new shift and no one new about me and the fact that I was waiting outside.
I'll give them 0 stars for customer services and 1 star for over booking and waiting time (>1,5 hrs)
G. I.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
S. I.
v. a.
I. I.
t. c.
M. F. A.
I. N. S.
Z. I.
G. V.
I. C.
G. V.
D. T.
C.