Opinii despre Ghencea Medical Center (Doctor)
Ghencea Medical Center
Bulevardul Ghencea 43B, București 061696, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Ghencea Medical Center, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Ghencea Medical Center
Luni
[07h:30h – 21h]
Marți
[07h:30h – 21h]
Miercuri
[07h:30h – 21h]
Joi
[07h:30h – 21h]
Vineri
[07h:30h – 21h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre Ghencea Medical Center
L. G. E.
Am fost programată la ora 10 : 45 , pentru analize.Daca nu as fi știut de la colegele mele că au intrat în cabinet pentru recoltare, in ordinea venirii, zilele anterioare, azi nu as fi fost supărată că la ora 9 fara 15 nu își permit să facă același lucru, și să îmi spună domnul asistent că am programare la 11 deci sa vin atunci!Ma scuzati că va cer sa fiți corecți!! Sper că la ora 10:45 o sa intru așa cum am programarea ! Foarte drăguț, felicitări pentru atitudinea corecta de azi ! Păcat că și in functiile astea tratam oamenii după cum avem chef..
R. L.
Cea mai horor clinica, "med de fam "CHIRU are greata sa consulte tinere insa la sotul meu efectiv i-a facut avansuri de mai multe ori. Niciodata cat am fost la el timp de 2 ani nu a stiut sa se comporte profesionist, numai strambaturi, nu dadea co medicale decat cu multe rugminti si nervi.
Avea impresia ca e tare destept, ultima data cand am fost mi-a zis ca vrea ca "consultatia "sa fie platita !!!!! Ar yrebui dat afara !!!!!
P. N.
Am fost programat pt o consultație cu un copil de 1an si 9luni la ora 16:30 pediatrie ,bineînțeles ca s.a făcut ora 17 și nu am intrat, între timp o Doamnă undeva la 50 ani revoltată și dansa ca trecuse deja 30 min peste și a îndrăznit sa ridice tonul, în secunda doi a ieșit Doctorița foarte ofascata cu gura mare ca nu stă degeaba în cabinet, ca tine locul medicului de la Clinca respectivă (nu ne interesează acest aspect)
Cum își permit sa ma programeze cu un copil de nici doi ani cu persoane de vârstă a treia!?!??Asta înseamnă PEDIATRIE?????
Recepționera îmi spune DC îi spun ei toate astea, Halal de Clinca
O stea e mult prea mult!!!!
T. S.
Praf aceasta policlina. Absolut praf, din toate punctele de vedere, organizatoric, cum reusesti sa iti faci o programare -mai degraba nu reusesti-, cum se respecta programarile si cel mai important, cum te trateaza pe tine, clientul lor. De medici nu pot spune de toti ca nu stiu, dar cu cine am avut treaba a fost horror. Poate altii or fi mai de treaba si mai profesionisti, nu stiu.
Din experienta avuta va recomand sa mergeti la Ghencea Medical DOAR daca pur si simplu nu aveti vreo alta varianta mai decenta, sau sa va rezolvati ceva absolut urgent, nu stiu. Pot spune 100 % ca a fost si ultima data cand mai calc pe acolo. Prefer sa conduc si sa strabat tot orasul sa merg in alta parte, dar acolo nu mai calc.
C. T.
Pe site sunt 3 numere de telefon. De zile întregi sun la toate cele 3 numere la ore diferite, pentru o programare și nu răspunde nimeni niciodată. Aia e, dacă nu vor clienți și bani, merg în alta parte.
e. e.
După ce că nu răspund la telefon cu zilele, când ajungi totuși la o programare pentru care stai 20 minute afară că ei dezinfectează înăuntru, ești tratat ca ultimul om deși ai consultație cu plată la doctor reumatolog Nafez care țipă la tine din nimic deși tu te duci cu cele mai bune intenții, cu durere fiind. Total lipsit de empatie și cu verdict medical alarmist care nu se confirmă ulterior.
De evitat.
L.E.Pentru ca nu pot posta un reply la raspunsul rigid si aberant chiar lasat de proprietar, subliniez aici ca: problema nu era dezinfectia care este ok ca se face, problema e ca desi e randul tau sa intri, asistenta vrea sa bage pe altcineva in locul programarii tale, deci asta cu "doar la ora programata si nu mai devreme" este total pe langa subiect. Practic imi spuneti: da, bagam pe cine vrem noi, in ordinea pe care o vrem, netinandu-se cont de programari ...si plus de asta, empatia nu este in atributia noastra, noi suntem roboti care luam doar banii, deci avem dreptul sa tipam la un bolnav in cabinet desi bolnavul incearca sa aplaneze un conflict pornit de doctorul suparat ca pacientul a ripostat ca altul era bagat in cabinet in locul programarii lui, el avand dureri la coloana. Raspunsuri total neasumate care nu vor imbunatati nimic in comunicarea cu clientii. Asta in loc sa aduci tu ca proprietar la cunostinta doctorului, printr-un mal respectous...ca ai primit o recenzie naspa ca ai tratat un pacient ca in piata.
D. G.
nu as putea sa dau cu minus, ca si zero este prea mult. Cu trei zile inainte de programarea pentru endoscopie am fost sunata cu numar ascuns spunandu-mi sa nu mai vin pentru ca este endoscopul defect si nu stie cand va fi reparat. Am prins într-un final la receptie. Respectiva salariata a țipat la mine si m-a jignit, ca daca vad ca nu raspunde de ce insist si mi-a zis ca sunt grea de cap, sa ma duc in alta parte.
A. N. V.
SUNT EXTREM DE NESERIOȘI. NU RĂSPUND LA TELEFON. DACĂ RĂSPUND ÎNCHID ÎNAINTE DE A APUCA SA SPUI CEVA ! NU RECOMAND.. DECÂT SĂ LE FOLOSIȚI SERVICIILE, MAI BINE CĂUTAȚI PE ALTCINEVA. NESERIOȘI !!!! O STEA ESTE PREA MULT PENTRU CÂT MERITĂ ACEȘTI OAMENI!
C. D.
Am început sa merg în aceasta clinica în urma cu vreo 2 ani ...accidental am ajuns ...dar de atunci numai acolo merg pt orice problema as avea...Găsești tot ce ai nevoie inclusiv personal medical amabil ...si ce e mai important e faptul ca esti luat la consultație la ora la care ai programarea...recomand
A. M. T.
Închideți telefoanele de tot sau schimbați angajati ,nu răspundeți la telefon și mai rău dați și ocupat.Fereasca sfântul ,ce clinica sunteți voi? M-ați făcut să mă răzgândesc ,bine că nu am avut parte și de serviciile voastră .Vă voi face ,, reclama" pe toate grupurile posibil .
M. M.
Sunt foarte mulțumită de toate serviciile oferite și în special de personalul medical.
Recomand această clinică.
Toate masurile in perioada aceasta de pandemie sunt aplicate corespunzator.
H. J.
Personal foarte competent, amabil si prietenos, iar programarile se respecta de fiecare data, sigur am sa revin !
l. n.
Personal foarte amabil. Servicii de calitate la pret accesibil. Recomand!
R. L.
Am fost si eu la doamna doctor Garbea la chirurgie pt o operatie minora si nu recomand nimanui sa mearga la aceasta doamna. Total neprofesionala, se plangea ca asta ii mai trebuia ei astazi (operatia mea), nu a interesat-o nimic din ce aveam de spus eu, apoi m-a acuzat ca nu sunt sanatoasa la cap pentru ca gemeam de durere si in opinia ei trebuia sa ma abtin, dupa care l-a chemat in timpul operatiei pe prietenul meu de pe hol sa il intrebe cum sta cu nebuna (eu) in casa. La final mi-a cerut bani (nu stiu pt ce) desi mi-a spus la inceput ca nu ma costa nimic daca am trimitere si pt ca nu se putea plati cu cardul a zis ca lasa ca ii dau alta data. Am decis sa nu mai merg acolo nici la schimbat pansamente si am fost nevoita sa imi gasesc alt doctor care sa imi schimbe pansamentul. Ma gandesc serios sa o reclam si nu va recomand sau doresc sa ajungeti pe mana ei.
M. N.
As fi dat chiar 0 stele dacă se putea. Doamnele de la recepție ar trebui sa învețe sa vorbească clientului cum se cuvine și sa nu mai poarte conversații interminabile în timp ce clientul așteaptă. Și probabil ar trebui sa învețe și sa răspundă la telefon.
M. E.
Este inacceptabil in plina pandemie sa nu se faca programari la doctori. Nu este normal sa asteptam cate 2 ore si sa ne strangem 10 peersoane la coada. Cum putem evita acest virus daca nu exista programari?
E. C. P.
Am sunat de 6 ori sa ma programez si nu a răspuns nimeni. E normal ? E ora 17 si nu răspunde nimeni?
S. H.
Foarte neseriosi.
Am incercat o zi intreaga sa sun sa fac o programare si nu am reusit. Tot timpul suna ocupat sau nu erau operatori disponibili.
B. N.
Niște oameni neserioși...
Am mers trei zile la rând să o așteptăm pe doamna doctor Garbea.
Si a treia zi a întârziat două ore.
Neserioși!
Am mers pentru o fișă medicală - pt. carnet.
D. D.
Pierdere de timp cand incerci sa te programezi. Nu raspunde nimeni la telefon, ore si zile intregi. Mai angajati receptionere, sau delocalizati serviciul la un call center, cum fac toate firmele care se respecta, calicilor!
C. R.
Serviciul de programari este foarte slab. Programarile nu se regasesc in sistem intotdeauna (2 nu, 1 da). Personalul de la receptie este nepoliticos si are un comportament neprofesional. Am discutat cu o persoana (Andreea) irascibila, lipsita de orice forma de amabilitate, care a refuzat sa-si spuna numele complet cand i-am comunicat ca doresc sa o reclam si mi-am inchis telefonul. Pacat, pentru ca medicii sunt buni si serviciile medicale ok - pe doctorita Brandusa Musat, medic neurolog o recomand cu caldura.
M. G.
Mai scarbosi" decat la acest laborator de analize nu exista!
A. D.
NU recomand, nesimtire si incompetenta ca cea a receptionerelor de aici nu cred ca este posibil. Programul medicilor de pe site nu este de actualitate si la telefon nu raspunde nimeni pe 5 numere de telefon. Dupa 50 de apeluri in 3 zile diferite nici un raspuns. Receptionera ridica receptorul si inchide doar ca sa nu mai suni. Pentru a afla programul unui medic trebuie sa te duci personal acolo.
M. G.
Am sunat sa imi fac o radiografie de urgenta la un picior, vorbind cu doamna de la telefon si informand-o ca nu am trimitere de la medicul de familie sau specialist si ea asigurandu-ma ca este ok si ca pot veni si fara programare. Ajunsa la clinica intr-o mare durere si venind la receptie si discutand din nou cu doamna respectiva de data asta spunandu-mi ca trebuie sa discut cu asistenta de la radiologie daca imi face sau nu. Discut cu asistenta, ea ma trimite la medicul reumatolog pentru ca am nevoie de trimitere de la specialist ( neurolog sau reumatolog). Cabinetul de reumatologie este fix fata in fata cu cel de radiologie, intreband daca se poate sa intru la reumatologie, receptionera imi spune ca nu este domnul doctor. O lipsa totala de profesionalism, domnisoarele de la receptie total nepregatite sa discute cu pacientii si sa dea informatii corecte. Nu recomand aceasta clinica si nu voi mai reveni.
M. L.
Recomand cu toată încrederea
C. B.
Degeaba aveti 15 numere de telefon daca stati si va uitati la ele cum suna 🤙🤙
A. C.
Nu raspunde nimeni la telefon!!!
A. C.
Minune sa raspunda cineva la telefoanele alea .. si pe deasupra, iti gresesc si programarile.. lipsa totala de profesionalism.
A. N.
Call-Centerul Ghencea Medical este total nefunctional , dupa 3 zile de incercari telefonice repetate nu am reusit sa iau legatura cu nimeni de la receptie in vederea unei programari .
Probabil este singura clinica medicala din Bucuresti fara un serviciu de call-center !!
L. Z.
Nu se raspunde la telefon, uneori deloc, alteori foarte greu. 5 numere pe site, doar unul valabil ...
L. C. H.
Daca intr-adevar sunteti dedicati oamenilor, mai angajati receptionere. Este aproape imposibil sa iti faci o programare telefonica. La cate cabinete si medici sunt in cladire, cred ca ar trebui mai multe persoane care sa raspunda la telefoane. Nu mai spun ca, de cateva ori, cineva a ridicat receptorul si mi-a inchis telefonul in nas...Neplacut! La Hipocrat Rahova, care este clinica similara ca dimensiune, au o armata de receptioniste... deci se poate...
D. S.
O mare bataie de joc!! Lipsa bunului simt fata de pacient, un limbaj total neadecvat, iar doamna doctor de la Radiologie nici sa vorbeasca in mod corect nu stie. Pacat, mare pacat
M. V.
Pe site se lauda ca au parcate subterana. Doar se lauda pentru ca se pare ca parcarea nu e pentru pacienti.
S. S.
Conversatie pe messenger ul de la facebook:
-Buna ziua. De la ora 15:00 incerc sa va prind la telefon. Suna si nu raspunde nimeni sau suna ocupat. Nu sunteti organizati. Asta inseamna ca nu va intereseaza de clienti. Anuntati conducerea pentru a lua masuri. Am nevoie de anumite informatii si nu le pot obtine.
-Buna ziua! Cu ce va pot ajuta?
-Vreau sa stiu ce fel de investigatii se fac la oftalmologie. Vreau o programare pentru o consultatie dar sa fie cat mai complexa.
-Primul loc pentru programare este luni 10.12.2018 la ora 10:00. Ca si investigatii doar medicul va poate spune.
-Pe bune? Doar medicul?Ce aparate aveti? Pentru fundul de ochi? Pentru tensiune oculara, etc....
-Toate aparatele necesare unei consultatii in cadrul unei policlinici, va asteptam cu drag, o seara frumoasa !
-Sunt clinici si clinici, de aceea v am intrebat. O sa mi fac timp si o sa vin personal la clinica.......Mi ati dat un raspuns evaziv......
Si asa am ales alta clinica medicala !!!
C. I.
Aceasta recenzie este strict pentru RADIOLOGIE. Deoarece pentru a face o radiografie aveam bilet de trimitere cu decontare prin casa de asigurari, am ales varianta cu plata datorita timpului de asteptare. Insa, chiar si cu bani, doctorul de la aceast cabinet isi permite sa isi bata joc si de timpul si de banii nostri prin neprezentare, fara macar sa anunte cat timp intarzie.
G. D.
Catastrofala, bataie de joc.
Degeaba faci programare si respecti programarea, daca doctora nu mai poate sa stea ca are alta treaba, te cheama alta data, fara sa-i pese ca te pune pe drumuri si-ti mai vorbeste si rastit, ca deee.....asa este la noi.
Asa a procedat d-na dr Musat de la neurologie.
RUSINE!!!!!!
G.
O lipsă totală de profesionalism !
M. P.
NU RASPUNDE NIMENI LA NICI UN NR DE TELEFON DIN CELE AFISATE
i. i.
5stele pt doamna doctor de la recuperare medicală Alina Sandu,pt profesionalismul de care da dovada ,si felul cum se poartă cu pacienți 👍
A. M.
Nu vorbesc cu clientii. Deschid telefonul si pe urma il inchid.
r. v.
V-am sunat de nenumărate ori si nu răspundeți! Angajați recepționer!
Z. D.
Aceste recenzii nu reflecta calitatea serviciului medical pentru ca in general doar pacientii nemultumiti simt nevoia sa comenteze. Ganditi-va ca sunt mii de pacienti care merg la aceasta clinica, deci cateva review-uri negative practic nu conteaza. Este foarte usor sa spui cateva cuvinte urate pentru a face rau. Deci nu va luati dupa aceste comentarii negative. O cunosc pe Dr. Adelina Creanga si va asigur ca nu este asa cum reiese din aceste comentarii negative.
c. a.
Laborator recoltare ,super profi domnisoara cu copilul meu.Multumesc!
D. M.
In primul rand nu mi se pare normal ca fetele de la receptie sa ma trimita pe mine sa verific programul doctorului. Nu stiu preturi pentru analize sau radiografii.
S. A.
Ma chinui de 3 ore sa sun. Și nu răspunde nimeni. Jalnic
A. B.
Personalul este destul de amabil
L. K.
Eu merg de ani de zile la aceasta clinica pentru ca e foarte aproape de casa. Sunt destul de multumita.
c. g.
Scump, ne-profesionisti, ( doamna) de la receptie vorbeste cu clienti de sus
C. B.
Serviciile prestate de către personalul administrativ, postat la programări, SUNT LA CEL MAI DE JOS NIVEL. E bine a fi ocolita aeste clinica
C. V.
Super
E. D.
De la mic la mare merita nota maxima...
C. P.
Dezorganizati, fara inclinatie catre client.
E. M.
Parcare laudata pe saite, este numai pentru salariati, nu pentru clientii care aduc bani clinici. Oare daca nu au clienti mai au salariati!
L. M.
A. C.
C. F.
A. B.
G. J.
M. M. B.
O. B.
E. T.
I. H.
M. L.
R. I.
C. M.
R. C.
A. U.
C. T.
I. V. B.
B. S.