Opinii despre Centrul Medical Affidea (Doctor)
Centrul Medical Affidea
Str. Dr. Cornel Radu 1, Arad 310329, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centrul Medical Affidea, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Orar de Centrul Medical Affidea
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre Centrul Medical Affidea
V. G.
Dacă tot vă autointitulați "unul din cei mai importanti si mai mari investitori si operatori in domeniul sănatății din Europa", poate ar fi frumos din partea voastră sa și răspundeți la telefoanele alea. Incerc sa iau legătura cu cineva de 3 zile și nimic.. nu meritați nici măcar 1 stea.
M. P.
Am făcut programare cu bilet de trimitere pentru un rmn.si cînd a ieșit soțul din înăuntru ia cerut 900 lei dar ieu știu clar ce programare i-am făcut cu bilet de trimitere cas.mu știu ce fel de oameni aveți la programări cu capul in nori așa ceva n-am văzut rușine rușine trebuia să-mi spună că nu ieste loc acuma Sint supărată foc neati lăsat fără bani de pâine trebuia să spună la recepție doamna costa 900 căci nu mergeam sau cînd a intrat nu la ieșire nam cuvinte Sint scirbita
A. R.
Oameni binevoitori si pregatiti sa sara in ajutor! Recomand acest centru medical, in detrimentul celui din Timisoara, unde, din pacate am fost refuzat!
A. B.
Nu răspunde nimeni la telefon!!! Sun de 3 zile de dimineata pana seara și nimic
M. M.
Profesionalism și promptitudine. Nu ești plimbat de la o specialitate la alta, rezultatele sunt concludente și nu lasă loc de reinterpretari. Sunt mulțumită! Recomand.
D. D.
Ai dreptate denisa,se vede cit de importanti santem pentru ei,suni 7 ore si nimik...nesimtire asta se numeste...
D. L.
Horor !!! Suni la telefon de la ora 9:20 pana ora 17:08 si , surpriza ...,in tot acest timp nu raspunde nimeni ! Dar esti obligat sa asculti un robot care iti repeta ,iar si iar , ca ..esti foatre important pentru ei .
R. P.
Programările nu sunt respectate!!! După ce completezi formularul de covid, cei de la recepție te invită să iei loc în sala de așteptare, pentru că va veni doamna doctor să te cheme in cabinet. Lucrul care se întâmplă după o oră. Ce rost mai au programările?
Doamna doctor mi-a spus că nu a fost anunțată.
Recomand să îmbunătățiți comunicarea dintre recepție și doctori!
C. S.
Postez aceasta recenzie în numele tatălui meu, care are nevoie de un examen RMN deoarece i-a fost recomandat de către medicul specialist pentru un diagnostic corect. Ajuns la clinică azi 04.06 2020, tatăl meu a cerut la ghișeul instalat în incintă acces la acel examen. La care, stupoare! Dar cât cântăriți?!? Nu cred ca vă ține masa! (acestea au fost cuvintele angajați clinicii la intrare). Ca titlu informativ, tatăl meu cântărește 130 kg. Am o curiozitate pentru responsabilul clinicii, înainte să vă acuz de discriminare... Cum faceți de obicei, va alegeți pacienții așa cam ca la piață, îi cântăriți din ochi? Sau într-adevăr aveți o limita de greutate pentru examenul RMN? Va mulțumesc pentru răspuns!
C. S.
Este foarte bun Centru medical Affidea , am fost me- am facut remeneul cu bani - sunt foarte buni medici specialisti de incredere , iti spune diagnosticul corect , au conditi foarte bune , aparate bune , cladirea este foarte frumosa si curata .😊👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏🔥🔥🔥🔥🔥🔥, arata foarte frumos .
C. H.
Nu se tine cont de programare. Am avut programare la ora 10.30 și am întrat la 11.20.Sincer sa fiu nu recomand. Plătești sute de lei iar interesul fata de pacient e 0.
K. h.
Unele doamne, nu toate, de la receptie sunt foarte acre de parca atunci cand mergi la ei ar trebui sa plateasca ele pt consultatia ta; uita ca de fapt salariul lor il obtin din contributia bolnavilor. Pe langa asta cuvantul lor nu valoreaza nici 2 bani. In 25 martie am facut o radiografie si mi s-a spus ca voi fi contactata cand sunt rezultatele gata, ca doar am completat o gramada de formulare pe care a fost musai sa scriu numarul de telefon ca sa pot fi contactata. Azi este 29 martie si nu am fost sunata; am sunat eu sa intreb de rezultate. Bineinteles ca sunt gata dar le tin la pastrare in vitrina, probabil. Ideea e ca am stat fara tratament de atatea zile pt ca nu am avut radiografia ca sa pot merge la medicul specialist; toate astea din lipsa lor de cuvant si datorita neseriozitatii lor. Daca stiau ca n-au de gand sa ma sune sau ca sunt foarte aglomerati incat vor uita sa ma sune trebuia sa-mi spuna sa revin eu cu un telefon dar m-au asigurat ca nu e nevoie sa sun eu pt ca ma vor suna de la receptie.
L. C.
(Tradus) Perfect. Doar perfect Profesional, atent, bun, eficient ...
Nu știu că pot cere mai mult. Prețuri corespunzătoare calității serviciului furnizat.
Foarte recomandat.
(Traducator Google):
Perfect. Doar perfect.
Profesioniști, atenți, amabili, eficienți ... Tratamentul plăcut începe începe cu doamnișorele de la recepție.
Nu se poate cere mai mult. Prețurile corespunzător calității serviciului furnizat.
Recomandată sau сută la sută.
(Original)
Perfecto. Simplemente perfecto. Profesionales, atentos, amables, eficaces...
No sé puede pedir más. Precios correspondientes a la calidad del servicio prestado.
MUY recomendable.
(Google translator):
Perfect. Doar perfect.
Profesioniști, atenți, amabili, eficienți ... Tratamentul plăcut începe deja de la doamnișorele de la recepție.
Nu sa poate cere mai mult. Prețuri corespunzătoare calității serviciului furnizat.
Recomandată o sută la sută.
D. B.
P. M.
T. G.
D. W.
R. L.
A. D.