Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate Bihor (Dentist)
Casa de Asigurări de Sănătate Bihor
Calea Borșului 4, Oradea, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa de Asigurări de Sănătate Bihor, Dentist în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa de Asigurări de Sănătate Bihor
Luni
[08h:30h – 14h]
Marți
[08h:30h – 14h]
Miercuri
[08h:30h – 14h]
Joi
[08h:30h – 14h]
Vineri
[08h:30h – 13h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate Bihor
S. G. P.
Plătim atâția bani pt această instituție si ei nici măcar nu au modificat programul de lucru care a fost modificat pe perioada stării de alertă! RUȘINE! Trebuie să vii până aici ca să vezi că e închis, deși pe site scrie ca e deschis!
A. C.
O instituție cel puțin neserioasă, ce probabil trăiește în vremuri de mult apuse. Pe internet programul nu este actualizat. Zece persoane așteaptă de 30 de minute deschiderea instituției.
D. P.
Se sta mult la coada. Sistemul ba ii blocat ba nu merge.
M. C.
Aveti un numar de telefon da nici macar nu suna 😂 rusine , imi astept cardul de sanatate de 4 ani
C. L.
Foarte dezamăgit de acest sistem de sănătate, la externarea din spital imi spune că sunt neasigurat si defapt eu lucrez si imi trage o grămadă de bani din salar , totusi pentru ce??? Sa stați bine mersi si sa va doară la patină de cetățean.
A. A.
Am rezolvat cu asigurarea doar prin email cu copie ci si actul ca sunt asigurat!
Felicitari!
C. M. G.
Experienta trista, așteptare, coada ptr lucruri simple dar care nu sunt organizate corect și cerebral. Trist
A. M.
Cel mai prost sistem.
I. M.
Așteptare destul de mult pt a rezolva problemele
R. C.
Foarte amabili toti cei cu care am intrat in contact , era buna dispozitie peste tot ! Mai rar sa fi tratat asa frumos intro institutie de stat din romania ! Bravo !
G. C.
Personalul lasa muuuult de dorit. Te plimba dintr-un birou in altul sa scape mai repede de tine. Imi trebuia de la ei o simpla hartie cum ca nu sunt asigurata in Romania,aveam si un model cu mine ca sa le arat exact ce imi trebuie dar ei o tineau una si buna ca nu stiu ce vreau.... Dupa ce am cerut un nr de tlf pt reclamatii s-a rezolvat imediat doar sa nu sun.
A. C.
O institutie de stat la fel ca toate celalalte institutii de stat, dominata de birocratie, impostura si idiotenie iesita din comun. Nu am cuvinte sa descriu ura fata de acesti oameni care nu isi fac treaba.
H. T.
Dezastru. Organizare slabă si birocrație exagerata. CJAS ORADEA = 0 !!!!
M. B.
Vaisamar de capul lor nu raspunde la telefon toata ziua ai poti suna ca nu raspunde nimeni😡
R. M.
ar trebui ca prefectura sa vada batjocura la care ne supune aceasta institutie impreuna cu ANAF-ul, ele nu pot comunica in secolul IT-ului si atunci recurg la batjocoritrea cetateanului plimbandu-l intre ele.
A. B.
Dezinteres, intarzieri, coada...
I. P.
Evaluarea mea se refera la activitatea personalului Casei,care este in general buna, profesionist si cu solicitudine. Desi incorsetat de o legislatie restrictiva si schimbatoare, se reuseste sa se raspunda relativ in termenele legale la solicitarile asiguratilor.
P. B.
neserosi mincinosi nu platesc deconturile facute la spitalele din afara tari amana pina la infinit eu nci dupa 1 an si 4 luni nimic astept dupa bani mei la statul roman care este smechera
Á. S.
Nimic afisat. Personal nepoliticos.
A. S.
Au produse de calitate și prețuri bune
C.
Personalul e subdimensionat pt populatia care ii trece pragul. Decontarea serviciile medicale este extrem de lenta si nu te poti baza pe promptitudinea acestora, intrucat personalul nu e cel mai competent.
k. s.
Foarte nemultumit
c. w.
Niște angajați plictisiți, care nu se gândesc decat la finalul programului de lucru
A. A.
Mai are de modernizat multe, dar poate cu timpul totul va fi bine. E bine ca au inceput treaba
A. T.
Dezastru. Organizare slabă si birocrație exagerata.
A. N.
Standarde obișnuite din 1989.
F. I.
Teribil
A. M.
(Tradus) Am întâlnit aici personal foarte amabil, dispus să vă ajute și să dau indicații.
(Original)
I met very kind staff here willing to help and give directions.
C. L.
(Tradus) Am rezolvat rapid cererile mele
(Original)
Resolved fast my requests
P. C.
A. F.
B. M.
c. v.
G. M.
E. N.
r. f.
c. g.
S. B.
J. D.
H. N.