Opinii despre Rodav (Dealer Auto)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Rodav, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Rodav
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[08h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Rodav
V. P.
Mașini noi, frumoase, personal amabil, dar totul îi pe euro mulți🤪
B. A.
Un service profesionist. Obisnuiesc sa merg de ceva timp la ei si pana acum totul a fost ok. Baietii sunt amabili si de gasca.
F. W.
Personalul de la service pare foarte amabil. Vorbescfrumos, promit multe dar fac foarte putine. Garantia o ofera doar bunul D zeu. Ei iti dau chitanta si iau banii. Asta e principalul lor obiect de activitate. Am dat trei stele doar pentru cum si au facut treaba in trecut, pentru primirea placuta si agreabila
S. D.
Foarte profesioniști, dar prețurile sunt un pic cam piperate. În rest , totul la superlativ.
A. C.
Nu va recomand deloc aceasta reprezentanta am incheiat un contract de vanzare cumparare pe data de 26.12.2021 pentru un Tivoli 2020 echipare DLX-Plus impreuna cu niste extraoptiuni tot in aceeasi zi dand avansul de 3000 de euro.Pe data de 28.01.2021 am fost sunat la ora 8 dimineata de catre consilierul de vanzari datorita faptului ca oferta tivoli 2020 nu mai este valabila si ar trebui sa iau modelul tivoli 2021 varianta Clever dandu-mi asigurari ca nu o sa pierd decat tapieria din piele si o sa imi ramana celelalte etraoptiuni alese impreuna cu jantele diamond cut de 18.La ora 15 am primit un alt raspuns cum ca noul tivoli 2021 nu are incluse in pret jantele de 18 si ar trebui sa mai platesc inca 690 de euro pentru a le avea.In urma acestei intamplari am cerut restituirea avansului de 3000 de euro pe care l-am dat incheand contractul pe cale amiabila.
Doresc sa mai mentionez urmatoarele aspecte dupa discutia telefonica cu reprezentantul am sunat la Bucuresti pentru a afla mai multe informatii si mi s-a transmis ca oferta pentru Tivoli 2020 inca era valabila incercand sa le explic situatia au spus ca ma vor contacta si s-au facut ca uita.
las acest mesaj pentru cei ce mai vor sa mai apeleze la o astfel de reprezentanta personal incapabil sa gestioneze o situatie,nerespectarea obligatiilor contractuale rezultand astfel anularea contractului de vanzare cumparare.
Ma bucur ca am reusit sa imi recuperez avansul pentru masina in rest sunt praf din orice punct de vedere.
D. Z.
Deocamdata o referire despre activitatea de vanzari.Consiliere si prezentare de produse la cel mai inalt nivel profesional , seriozitate si operativitate maxima iar preluarea masinii din showroom s-a facut intr-un mod foarte organizat si eficient.A fost o placere sa cumpar de la ei un X CEED si ii recomand fara nici o rezerva.Multumesc Andrei -Consilier /Director Vanzari.Sper ca si service-ul sa fie la acelasi nivel cand voi accesa si aceste servicii.
V. D.
În 10.000 de km parcurși, urmează sa merg a cincea oara la ei pentru o eroare la sistemul de uree pentru un Rexton G4. Dacă nici de data asta nu se rezolvă, am să detaliez mai mult.
LE: Problema a fost rezolvata la reprezentanta din Iasi, din prima, fara balbaieli. Adio, Rodav!
N. S.
Distribuitor Kia si Ssangyong. Am 2 masini de l ei si sunt multumit si de serviciile de reparații.
S. A.
O echipă de profesioniști, care operativ si calitativ mi-au făcut service-ul planificat la mașină. Am mers de la Chișinău cu noul meu Sorento pt acest service. Recomand cu încredere.
U. P.
Am găsit profesionalism, amabilitate, îngăduință și respect! Felicitări!
P. S.
Sunt extrem de profesionişti...recomand.
B. A.
Am revenit cu un feedback: reparatia masinii a decurs ok , dar sunt probleme grave de comunicare, este a doua oara cand sun sa fac o programare si sunt intampinat cu textul: "Va sunam noi". Nu recomand!
I. N.
Sunt buni
V. M.
Meseriasi buni!
V. P.
Experienta pe care o avem la un moment dat in relatia cu un service auto se incheie atunci cand primesti masina inapoi functionala la un pret decent.
Experianta mea cu repezentanta RODAV VASLUI este una pozitiva mai ales ca am avut un dosar de dauna cu o firma de asigurari care incerca sa ma trimita la tot felul de service-uri ca sa diminueze din paguba, dar nu ca sa primesc calitate in reparatie .
Astfel am tras cateva concluzii din aceasta experienta :
-mergeti direct la service si discutati direct problema ( nu prin telefon)
- stabiliti clar datele problemei si care sunt cele mai bune variante de rezolvare( insistati sa primiti mai multe variante)
- stabiliti clar termene de rezolvare
- si nu in ultimul rand discutati pretul reparatiei
Eu am ajuns la reprezentanta RODAV dupa ce am epuizat toate solutiile pe care eu le-am crezut viabile
Am primit ;
-masina la schimb pe durata reparatiei
- consiliere si rezolvare dosar in relatia cu firma de asigurari
Concluzie
Am cautat seriozitate (ce am discutat , au facut)
Am cautat experienta( am primit masina inapoi impecabila)
Am cautat expertiza ( in relatia cu firmele de Asigurari si in solutii in rezolvarea problemei
Le-am gasit pe toate la reprezentanta Rodav din Vaslui
D. T.
Sunt slab organizati,habar nu au ce e cu ei.Am sunat sa intreb cat costa o diagnoza si au zis ca primesti imediat telefon,intre timp m.a sunat altcineva sa zica ca nu stie cat costa o diagnoza,ca se ocupa altcineva,si ar fi intre 150-200 lei,preturi de Dubai cer daca au si ei un tester de 50 milioane, concluzia este ca in Vaslui numai sunt servisuri serioase,înafară de Invent nu am intalnit nicaieri seriozitate si profesionalism
V. G.
Totul este ok! Recomand!
T. C.
Un service auto serios
D. U.
Foarte bine!
I. C.
Cinci stele sunt insuficiente pentru profesionalismul celor de la RODAV. Multumesc!
R. P.
Pot sa va spun ca este un service foarte serios unde poti discuta toate aspectele. Au o vechime foarte mare in domeniu, de unde vine si profesionalismul de care dau dovada. Am avut masini la reparat atat la mecanica cat si la tinichigerie-vopsitorie,unde calitatea si-a spus cuvantul. La vopsitorie am avut dosar RCA si CASCO. Din punct de vedere financiar ei s-au ocupat de tot, neplatind suplimentar nici un leu. Acum multi ani am avut o franciza care intr-adevar a fost in sarcina mea . Aveti grija unde si in ce conditii faceti CASCO, deoarece un CASCO ieftin ascunde multe capcane, inclusiv acea rubrica cu service-uri partenere unde reparatiile sunt indoielnice, cu piese si materiale de slaba calitate. Un contract intre service-uri si societatea de asigurari este total toxic pentru cel prins la mijloc respectiv pagubitul/asiguratul. Cand masina era in leasing , CASCO cuprindea rubrica , ca masina se poate repara si in unitati nepartenere. Asadar, respectati-va si veti fi respectati !
C. C.
Foarte neserioși și total neprofesioniști. Am venit cu un Sportage nou la prima revizie si cu dauna Casco, legat de dauna mi s-a spus că totul va fi în regulă și să nu am nici o grija. Totul bine și frumos, las dosarul și mașina la ei că se ocupa ei de tot, la 2 săptămâni de când am lăsat mașina mă duc să o ridic, intre timp m-au sunat și mi-au zis că totul e in in regula și că mașina e gata pt a fi ridicată, când ajung la ei, nu îmi pot da mașina fiindcă asiguratorul nu accepta costurile de servici fiindcă sunt prea mari, soluția lor e să plătesc eu totul și să mă duc la asigurator să îmi deconteze ei cheltuielile. Deci în loc să se ocupe ei de tot așa cum mi-au zis/promis am ajuns sa mă duc eu la asigurator și să justific cheltuielile și să văd ce pot recupera. Problema e că mi-au zis că totul va fi ok și de fapt nu a fost, eu am picat de fraier, in plus ei nu au trimis o oferta de preț către asigurător spunând ulterior că asiguratorii nu accepta niciodată oferta, domnul de acolo admițând faptul că eu am rămas bătaia de joc. Nici macar bunul simt sa mă anunțe anterior despre situație ci fix in momentul când am ajuns la ei, eu fiind din Iași. Fac orice pt a obține bani iar clientul nu mai contează. Și sunt foarte scumpi, 290 Ron / oră fără TVA. Niste nesimțiți.
C. D.
Foarte multumit! Profesionisti! Se vede experienta in tot ceea ce fac.
A. S.
Un service bun, dar ar trebui sa aiba un program mai lung.
C. E.
Foarte seriosi, un service cu vechime si experienta, oferte bune, poti negocia, recomand. Si am un Sorento de 2 ani, luat chiar de la ei, sunt super incantat, trebuie sa faci test drive ca sa intelegi!
b. s.
S-au comportat foarte frumos cu mine. Bravo lor!
N. M.
Locul meu de muncă
N. T.
Pentru început pot sa spun ca au fost receptivi la solicitarea mea.Ramane de văzut și cum se finalizează.
J. M.
E foarte mic magazinu
P. G.
Personal amabil.
D. B.
Foarte buni.
F. P.
Am făcut prima revizie la KIA Sportage 1,6 benzină AWD .Echipă de profesioniști serioși și amabili.Se "pliază"pe client! F.mulțumit! ##Recomand !
m. f.
Amabilitate. Profesionalism. Preturi f ok la service. Raport f bun calitate-preț pt auto achiziționate de acolo.
a. p.
Sunt praf! Aveam un contact imperfect,care si-a revenit dupa aplicarea spray.ului de contact. Ei au spus ca este distributia. Am schimbat.o si nu a foat nicio modificare. Am avut probleme cu senzorul de impulsuri, ei au spus ca este problema cu bobina de la imobilizator. Am venit de doua ori la ei si pana nu s-a oprit definitiv nu au stiutce este. Batranelul de acolo este mort daca nu ii apare nimic pe tester. Habar nu are de unde sa inceapa. Vai de capu' lor, amaratii. Am mai si cheltuit degeaba.
s. l.
Service Auto cu personal de inalta clasa ! Servire prompta si ireprosabila! Recomand!
A. M.
Nu ai cu cine sa vorbesti acolo. Nu e nimeni la birou. Am fost de patru ori intr-o luna dar fara nici un rezultat. Pur si simplu nu am fost bagati in seama.
A. S.
Lipsa de profesionalism,personal care nu este interesat de a rezolva problemele celor cu mașini,iar la telefon daca ceri lămuriri..
Uita sa te mai sune și să răspundă la rezolvarea problemelor ivite...
I. M.
Am facut programare in service pentru o verificare completa, in vederea achizitionarii unui autoturism Kia Ceed. Am primit confirmarea programarii si am intrebat cat costa intreaga operatiune - 130 ron a fost raspunsul. Cand am ajuns la service, mi s-a spus ca de fapt diagnoza costa 150 RON, iar verificarea mecanica, lumini si vopsea mai costa inca 150 RON. Am ramas consternat si scarbit in acelasi timp, mai ales ca veneam de departe (din Iasi) si ca un dealer Kia isi permite sa terfeleasca numele marcii in asa maniera. Imi pare rau ca nu pot da punctaj cu "-".
S. C.
Personal amabil
I. S.
Costuri mari, reparații deficitare
D. A.
servce auto super
G. R.
Pentru canapele apa rece si crisma de peste drum ....
P. A. T.
Profesioniști.
n. n.
Serioși
P. M.
Totul a fost ok
i. i.
Seriozitate, calitate
A. V.
SERVICII BUNE SI UN SHOWROOM MARE
A. L.
👍
B. F.
Oameni amabili, servicii bune.
F. C.
Service de calitate
I. C.
Deservire buna
R. L.
Buna
S. P.
Profesioniști !!!
V. M.
(Tradus) Am trei cilindri Kia, intotdeauna vin la Vaslui din Iasi pentru orice in legatura cu masinile
(Original)
I own three Kia Ceeds, I always come to Vaslui from Iași for anything related to the cars
D. B.
(Tradus) FB
(Original)
FB
I. B.
(Tradus) Este in regula
(Original)
E ok
L. C.
A. A.
R. L.
P. R.
V. I.
P. N.
C. L.
T. O.
T.
i. h.
s. f.
C. E. P.
a. h.
n.