Opinii despre Rădăcini Motors Brasov (Dealer Auto)
Rădăcini Motors Brasov
Bd. Iuliu Maniu nr 246, Bulevardul Iuliu Maniu 246, București 061126, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Rădăcini Motors Brasov, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Rădăcini Motors Brasov
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Rădăcini Motors Brasov
A. A. A.
Buna ziua detin un citroen C4 am ajuns la acest service auto am platit o facutura in valoare de 1600 lei dupa care sunt sunat ca masina are probleme electrice + ecu cost total 9200 lei.
Masina a fost reparata schimbata o mufa in service de mahala!
Domnilor sa stiti ca pentru bani muncim!
Am vrut sa cumpar piesele au spus ca au probleme cu distrubuitorul financiare (minciuna clar) dupa au spus ca pot comands piesele dar nu le monteaza ei!!
Ei au probleme ei nu monteaza!
Trebuie sa se termine odata bataia de joc!
Va spun sincer daca in problema mea am vrut sa rezolv problema fara sa fiu tratat asa dar ce sa va spun aveti grija de bani vostri si masile voastre oricum am mai invatat ceva in viata pacat ca nu se va schimba nimic!
F. M.
Reprezentanță Opel, Suzuki, Mazda, Citroen, asigurând și revizii, service și piese de schimb pentru mărcile respective! Stație ITP!
Personalul profesionist și amabil, prețurile practicate pentru manopera de revizii și service relativ ridicate! Accesul pe bază de programare și respectarea orei stabilite sunt plusul pentru care recomand această reprezentanta Rădăcini!
A. M.
A fost prima mea experienta in acest service, pentru o prima revizie. Desi e pandemie si toti se lauda cu masurile de preventie, pe scaunul si volanul masinii nu au fost puse folii de plastic, astfel că, mirosul de transpiratie al inginerului care a preluat masina, precum si urmele mâinilor murdare au ramas întiparite in tapițeria masinii, care nu avea nici măcar 1000 de km. Am cerut ajutor in privinta instalarii navigatiei. Am primit un raspuns tăios, fara explicatii: nu se poate, noi am incercat, nu se poate! Sau, ma rog, se poate doar cu iPhone, nu cu Samsung...
Nu este prima masina noua cu care merg in service. Am avut un Renault, am fost cu el la Serus si Dacoserv si indiferent de problema, am avut mereu parte de un raspuns amabil si o rezolvare a problemei, precum si de partea de curatenie a masinii si grija pentru bunul clientului.
C. d. p. L. D.
Se poate mult mai bine. Preturile foarte mari. De fiecare data am revenit pentru remedieri. Ultima data am executat singur priblemele ramase dupa reparatia majora efectuata aici.
P. c. M.
Sunt foarte mulțumit de serviciile oferite în cadrul reprezentanței de pe Bulevardul Iuliu Maniu.
A. V.
O experiență groaznica. M-am dus cu un Opel Zafira pentru ca ieșea fum de sub masina, diagnostic: o scurgere de ulei pe exteriorul țevii de evacuare, soluția lor a fost recondiționare turbina. Mașina a stat în service 23 de zile pe motiv ca nu este pe stoc și racitorul EGR, care era înfundat, o scuza cel puțin penibila, de fapt nu s-a ocupat nimeni de mașină în tot acest timp. După 20 de zile am început sa insist sa îmi returneze mașina fără răcitor EGR, au spus sa mai aștept sa comande garniturile de la turbina și am primit masina de schimb. De ce nu au fost comandate de la început? De ce nu au venit împreună cu turbina? De ce nu era deja montata turbina dacă sosise deja de la furnizorul lor? Cost total: două salarii medii pe economie. Încep sa ma întreb dacă chiar au recondiționat turbina sau doar au schimbat garniturile, deoarece nu am primit niciun certificat de echilibrare a axului sau vreo garanție separata, doar un deviz. Am trimis și feedback negativ la Opel dar nu am fost contactat. Concluzie: eu nu mai revin.
Edit: am din nou probleme cu turbina și am fost la alt service. În urma unei diagnoze mi-au spus cu 99% siguranță că turbina nu a fost reconditionata, vedeti poza.
D. I.
Gama variata de masini. Am primit oferte ai informatii foarte rapid.
S. V. S.
Bună ziua
Întradevăr totul a decurs OK cu posibilitatea să asist alături de mecanic pe tot timpul lucrării la mașină.
Am rămas surprins cînd am avut opțiunea să vin cu produsele cumpărate de mine numai că aici iar un lucru bun din partea celor de la service, au comparat produsele mele cu ce acceptă cei de la Citröen și într-adevăr au corespuns, pentru schimbul de ulei și toate filtrele plus o diagnoză am plătit numai manopera iar diagnoza a fost bonus iar pentru viitor la schimbarea kit-ului de distribuție mi-sa făcut o ofertă de preț la care am fost foarte mulțumit comparativ cu alte service-uri cei de aici garantînd pentru ce fac.
Una peste alta am fost mulțumit de modul cum am fost abordat, de felul cum a lucrat mecanicul la mașină, un tip tipicar de altfel că și mine, verifică de 2 ori dacă totul este ok și la locul lor 👍 (ma ajutat să-mi pun paravînturile de plastic la toate geamurile, fără nici un fel de alte costuri suplimentare).
Mulțumit 100% din toate punctele de vedere de saff-ul RĂDĂCINII !!!
Părerea pe care am dat-o despre cei de la Service Rădăcinii este că îmi exercit profesia de conducător auto mașini de mare tonaj de aproximativ 28 de ani.
Sănătate și drumuri bune vă doresc 👍✌️
C. C.
Service Citroën este deplorabil.Daca nu mai ai masina in garantie, nici nu ai ce sa cauti la ei.Sincer nu stiu ce cauti cu ea nici in garantie.Pacat de domnul de la receptie, care este un super om.
R. N.
Faptul ca nu ai acces in interiorul service-ului nici macar pentru a le arata o eventuala problema a masinii si esti tinut precum un caine la usa mi se pare un motiv suficient de intemeiat pentru a nu reveni aici.Multumesc.
D. V. M.
Buni dar scumpi.
V. T.
Am facut revizia de 4 ani a autoturismului si am fost foarte multumit de servicii incepand de la programare pana la predarea masinii.
G. P.
Destul de ok
d. b.
Foarte bine
m. d.
Amabili si politicosi.
l. b.
Am fost pt un schimb de ulei si filtru. Am ramas impresionat de felul cum s-au miscat baietii. Am avut programare. M-am prezentat mai devreme ca sa aiba timp motorul sa se mai raceasca. La ora stabilita,masina a fost preluata si bagata in service. Am cerut sa pot intra in service sa vad operatiunile. Totul a decurs exemplar. Mi s-a completat lichidul de racire fara sa fiu taxat. Am prins o oferta cu 350 lei, in pretul asta mi s-a facut si o ozonare. Mi s-a verificat presiunea in roti, s-au verificat prezoanele daca sunt stranse bine, mi s-a mai suflat pilitura de pe la placutele de frana, au fost verificate si becurile. Ma declar super multumita.
1
C. P.
Foarte amabili
G. A.
Lipsa comunicare
L. I.
Nu mia raspuns nimeni la tel😣.
i. p.
Am facut revizia la mașină, foarte mulțumită. In schimb se aude un zgomot în spatele mașinii (cumpărată de noua) ceva de metal, care se pare a fi o parte a scutului termic, problema care nu s a rezolvat deja după un și jum de la cumparare
O. P. J. S.
Se pare ca este un viciu al angajatilor acestei Mari Firme, deoarece nu numai in Iuliu Maniu nu se face treaba buna si da clientul cu „var” , ci si pe Bd Timisoara.
Anul trecut ( 2018 ) am facut revizia la opel cumparat in 2017 la radacini pe Timisoara si surpriza, am avut bagat pe „gât” spray pentru curatat placutele si sabotii de la frână, dar spre uimirea mea, capacele de la roti ( adica toate 4, nu doar una ), nici macar nu au fost scoase de pe jantă.
De unde stiu ?
Pai aveam capacele prinse cu soricei de plastic, iar acei soricei nici macar nu au fost indepartati ca sa vada prostul ( adica eu ) ca s-a umblat la frane.
Feriti-va de asemenea „meseriasi”, se fura direct din buzunar si nici macar nu iti dai seama !
PS Am lasat masina dimineata pt revizie si am ridicat-o dupa amiaza ca sa plec la sv.
Si ca orice Roman de buna credinta, nu am stat sa verific in detaliu tot ce au facut si au dres „meseriasii”!
Da cred ca nu au facut NIMIC, doar au luat banii, pai de..... masina nouă.... ce sa se intâmple !
Nu faceti ca mine !!!
A. P.
Sunt ok, au fost si amabili, podeaua usor nestearsa pe alocuri dar oameni ok
P. M.
Foarte promti si foarte profi
E. K.
, Cel mai periculos service din bucuresti,
1.filtre de polen after market vandute ca filtru de polen original, sunt pastrate cutiile orginale in caz daca cere clientul, dar ei pun in masina cele aftermarket
2. Ulei ars bagat la masina si cea noua este luata de mecanic
3. Cand faci completare de freon niciodata ei nu trec exact cat au bagat, mereu iti scriu pe hartie mai mult ca sa ramane ei pe plus ca sa si umple la masinile lor personale
4. La mazda radacini mare atentie la ulei, cereti mereu uleiul care a ramas ca sa va pune in masina in portbagaj, pt ca voi platiti acel ulei
5. Preturi supraincarcati
6.promotii false
C. A.
Promptitudine, flexibilitate, orientat catre clienti.
D. I.
Nu a fost deloc ok. Ma asteptam la seriozitate dar m am inselat grav
M. E.
Oamenii sunt profesionisti, dar preturile sut cam piperate, mai ales la manopera.
Iti iei masina cu 7 ani garantie de la ei si, ca sa nu pierzi garantia, trebuie sa faci la ei verificarile periodice. La fiecare verificare te usureaza cam de 800 de lei (ulei, filtre...).
Altfel, destul de operativi.
E. V.
O locație de nota 10 cu FELICITĂRI !
M. C.
Reprezentanță auto de nota 10. Personal primitor cu foarte mult respect pentru clienți.
M. T.
Jalnic! Mi-au taxat 150 Ron pentru constatare ca să îmi spună că am dreptate. Așa este, sistemul audio este defect. Trebuie schimbat. Nici o măsurare, nici o intervenție, măcar de formă, nimic. Cauza pentru care m-am prezentat la ei cu mașina au confirmat-o doar privind-o. Au dat verdictul doar pentru faptul că mașina este veche, din 2011? Cam scump!;
B. C.
Foarte multumita!Am facut si revizie si o lucrare de tinichigerie.Ireprosabil totul!Predarea masinii a fost facuta inainte de termenul anuntat.Dl.Marian de la Tinichigerie si dl.Giuseppe de la Revizii deosebit de amabili, de profesionisti si de orientati catre clienti!Recomand din tot suifletul acest service!
A. M.
O experienta foarte frumoasa la delerul Opel. Intr-o zi de sambata la sfarsit de program. Personalul foarte amabil si foarte saritor. Am primit toate informatiile de care aveam nevoie si asistenta pentru cumpararea unui autoturism.
Nu aceeasi impresie am avut-o la Citroen unde am dat peste o cucoana care mai mult ne-a luat la suturi fara sa ne ajute cu detalii sau informatii despre masina. .. deci evitati dealerul Citroen.
L. S.
Tor respectul pentru oamenii de la Radacini Suzuki, inclusiv mecanicii si d-nul de la consiliere, Giuseppe. Am fost sa verificam o masina in vederea cumpararii, masina cu mari probleme pe care noi nu le-am fi vazut. Domnii au fost foarte directi si sinceri, isi cunosc bine meseria si sunt oameni de incredere. Am renuntat la masina, altfel luam o teapa pe bani multi. Mii de multumiri!
C. D.
Este un service de încredere. Revin.
S. d.
Trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare. O reparatie necesita cel putin doua vizite. Nu are importanta ca e nou sau vechi, cheder defect, oglinda sau parbriz inlocuite pe asigurare, daca se poate lipi cu mastic se face...adica ce "nu va fi niciodata ca scoasa din fabrica", sau ce "oricum nu platesti, se face pe garantie/CASCO", ca masina ai luat.o pe degeaba, iar casco se plateste singur. Altfel, daca ai probleme la cutie se rezolva intr.un an, asta daca e cineva binevoitor sau isi aduce aminte ca era o problema si la peugeot, similara. Iar la schimbat de anvelope, da, tre sa mai vii si aici odata daca ai ghinion, pentru ca imediat dupa ce ti le schimba poti constata ca cel putin o valva e defecta. Acuma nu, mai platesti odata demontatul si manopera, normal...in rest, dupa revizie te rog sa te uiti sub capota, pentru ca e probabil sa gasesti, de exemplu, furtunul de la filtrul de aer neatasat, nu de alta dar iti vei da seama in mers ca vibreaza ceva la motor si sa nu te sperii. Eu nu am avut noroc. Dar nu ma apropii de ei nici daca ma platesc....daca gasiti un service bun Citroen va rog sa postati...SUCCES
M. N.
Doar 2 cuvinte, adevărați profesioniști. Pe scurt, chevrolet orlando, cu o mulțime de erori în bord, inclusiv faptul că nu mai pornea. Rezolvat, resoftat, in aproximativ 30 de minute masina a fost gata. Mulțumiri echipei Rădăcini Motors si in special băiatului care s-a ocupat cu softul.
I. D.
Am fost astazi pt prima revizie in garantie + un update de soft la o corsa e. Am putut sa stau langa masina pe durata reviziei. Din punctul meu de vedere oamenii au fost foarte ok. Am plecat multumit!
d. m. s.
Scump si nu repara nimic . O gramada de bani doar pentru constatari
D. R.
Aici imi fac reviziile si ITP-ul la auto personal. Colaborez cu Radacini de cel putin 10 ani. Personalul din service si de la receptie este foarte ok si amabil.
G. V.
Foarte scumpi pentru geometrie cereau 230 ron masina fiind in garantie.Vizavi este in service la care geometria costă 125 ron.
Băieți de acolo amabili si cumsecade.In urma acestei experiente am renuntat să-mi prelungesc garanția la mașină deoarece au foarte putine piese pe care le garantează. Sunt niste jepcari
L. P.
Nu este posibil sa margi o masina Opel la acest service, cu o problema la conducta se frana si sa iti spuna ca nu te pot ajuta ca nu au trusa de bercuit. Pana cand si anumite service-uri de cartier au aceasta trusa. 👎👎👎
M. G.
Cel mai bun service Mazda!
S. A. F.
Am așteptat 2 săptămâni sa poata sa îmi facă o diagnoza, am întârziat 2 ore și am pierdut programarea. Penibil.
D. R.
Greu de rezolvat o problema minora!
(am obținut programare abia peste o săptămână, pt ceva ce dura 15 min!!!)
T. M.
Am vopsit ușile dreapta la masina la câteva zile am vazut ca cea spate nu se mai deschide iar la cea fata nu se deschide geamul.
Am fost sa imi repare scaunul fata stanga si dupa aproape 3 luni de la sesizare m-au chemat. Acum am luat masina si surpriza scaunul dreapta era desfăcut si lasat asa iar cel stanga era neatins. Mâine mă duc iar cu masina sa le dau in cap.
Am făcut reclamație sa imi schimbe volanul de piele deoarece la o masina de 1 an si 8 luni nu mi se pare normal sa se uzeze in halul in care se intampla. Mi-au raspuns ca e din cauza folosirii de alifi sau creme de mâine dar eu nu folosesc. Mi-au zis ca nu prea se aproba volane pe garantie dar daca vreau unu nou e cam 1000euro.
O sa fac reclamație la anpc. La cât am dat pe masina ma simt prostit pe banii mei.
D. P.
Foarte buni dar foarte scumpi..
b. g.
Servicii ireproșabile!
C. D.
Profesionalism
c. n.
Nu m.au convins
Profi? Nu prea
F. G.
Oameni cu solutii.
S. T.
Foarte ok, personal amabil si profesionist.
C. B.
Reprezentanta Multi Brand
Suzuki a fost interesul meu
Autoturisme calitative la Preturi OK
A. A.
Mai bine cautati alt service
G. B.
Cel mai bun dealer Suzuki din București
a. s.
Toate modelele Opel
E. V.
Drumul din fata reprezentantelor este groaznic. Este ceva normal in Romania, nu pot asfalta 50 de metri de drum pentru a putea intra normal acolo. Curtea interioară a reprezentantelor auto este și mai oribil.
N. S.
Foarte rou
I. T.
Amabilitatea omului de la recepție service, promptitudine și profesionalism
a. a.
Profesionalism si respect!
F. F.
Niste jeguri imputite am comandat o luneta pt un citroen cactus si au spus ca in 5-7 zile o aduc .am comandat pe data de 8 august si nici pana pe pe data de 22 nu au aduso .ma amana dupe o zi pe alta,azi am sunat la ei si au spus ca sar putea maine sa ajunga .
N. C.
Buna ziua tuturor, experienta mea cu Opel Radacini a fost excelenta, cel putin pana acum. Am achizitionat un Opel Astra in decembrie 2017 si lucrurile au evoluat asa cum mi le-a prezentat dealerul. Ii multumesc dlui Felix Gisculescu ptr operativitate si disponibilitate. Sper sa am aceeasi relatie si cu colegii dlui de la revizii. Succes!
M. F.
Personal super ok, preturi decente la Suzuki. Recomand!
M. C.
Am cumpărat un autoturism rulat de la ei.... O lipsa totala de profesionalism. Nu vreau sa mai am treabă cu ei niciodata. Autoturismul a fost luat de pe Bd Timișoara.
R. P. S.
Fix de fiecare data când scot masina din service-ul Mazda apare imediat o problema noua care nu a existat pana atunci. Prima data am zis ca a fost o întâmplare. Apoi s-a întâmplat de cel puțin 3 ori. Oare de ce credeți?
A. E.
Culoarea nu a iesit perfect. Se da greu de ei la telefon.Atitudine cam indiferenta.
A. B.
Ii mulțumesc în mod special d-nului Hamed Owrang care a dat dovadă de un băiat cu mult bun simț, care își face meseria profesional și care dorește să aibe clienți!
Pe scurt, anul acesta am căutat să-mi achiziționez o mașină și a fost singurul din toate reprezentanțele care nu m-a ignorat și care a înțeles foarte bine ce vrea un cumpărător.
A. M.
Recomand aceasta reprezentanță a Radacini. Am achizitionat un autoturism nou printr-un contract de leasing, cu comanda, nu din stoc. Am primit sprijin si informatii din partea angajatiilor, in mare parte toate au decurs asa cum era planificat, daca au mai fost mici impedimente nu au fost din cauza lor dar au facut demersuri pentru solutionare. Per ansamblu a fost o colaborare frumoasa.
D. C.
Dezastru din toate punctele de vedere , relatii clienti un singur om pe tot service-ul , am schimbat pe garantie caseta de directie la un opel vivaro si acum merge mai prost decat inainte , nu stiu pe ce criteriu se fac constatariile si reparatiile ca sa dai drumu din service la o masina cu probleme grave la directie , nu recomand.
S. N.
Relatiile cu clientii sunt foarte slabe. In cazul meu a fost un dezastru. Dupa 28 de zile nu au putut sa faca o constatare corecta. Deviz estimativ de 7200lei si un termen de livrare de peste 4 saptamani pentru BCM in conditiile in care la Auto Total 3-5 zile. Autoturismul a fost dus la un alt service unde reparatia a costat 680lei si cauza era la instalatia electrica.
O. M. P.
O experiență plăcută. Amabilitate.
J. D.
Are o problemă majoră și anume faptul că showroom-ul este lipit de atelier și când se deschide ușa dintre ele, năvălește înăuntru un aer toxic! Nu stiu cum lucrează mecanicii ăia acolo...
D. C.
Un service ok
A. A.
Scump, prețuri exagerate; pentru 2 rulmenți și flanșe amortizor față: 500ron
E. P.
Ca la reprezentanta
E. T.
Foarte profesionist
S. S.
Am dus masina pentru o problema, mi-au trimis deviz electronic cu reparatii si dupa ce le-am efectuat m-au chemat sa ridic masina si surpriza: nu era reparata, diagnoza fiind incorecta. Neprofesionalisti, nu isi verifica munca si mi-au risipit timpul, si m-au taxat de doua ori pentru diagnoza.
I. M. B.
Multe masini, ai de unde sa alegi. Cumparat VW Golf luna trecuta, totul ok pana acum.
X. X.
asa si asa
C. P.
Program simbata pina la 16 am fost pe la 15 era inchis
a. r.
De vizitat
M. R.
Foarte amabili si service-ul a fost ok!
D. D.
Service auto. Alaturi un restaurant micut , grecesc f ok
M. E.
Amabili
e. c.
Foarte multumit de serviciile celor de la Radacini, adevarati profesionisti.
D. D.
Până acum f.bine.5stele
F. L.
E ok lângă e ghiros
T. E. E.
Profesioniști.
L. P.
Promptitudine
G. M.
Cel mai important pentru Opel.
A. B.
Slabi!
S. M.
Oameni seriosi 😉
B. B.
Foarte ok.
G. P.
Nu
D. T.
No coment
A. C.
Profesionisti
T. M. C.
Personal foarte amabil
L. N.
Interventie rapida.
A. C.
Impecabil
N. V.
Bună
A. C.
Super
T. C.
dezorganizat
D. S.
Profesionisti
v. d.
costul cursului este competitiv!
P. -. E. B.
(Tradus) Servicii bune, profesionalism, răspunsuri rapide și la obiect.
Ei au analizat situația mea specială și au oferit rezultatul dorit așa cum s-a convenit și s-a discutat mai departe.
(Original)
Good service, profesionalism, fast and to the point answers.
They have looked into my particular situation and provided the desired outcome as agreed and discussed ahead.
A. N.
(Tradus) Loc frumos, servicii profesionale, prețuri cam mari, dar reflectă calitatea!
(Original)
Nice place, Profesional service, prices a bit high but reflect quality!
A. M.
(Tradus) Este serviciul la care merg din 2012 cu Mazda mea. Personalul de la recepție este foarte frumos și de ajutor. Sunt ocupați de obicei, dar întotdeauna încearcă să ajute cât mai curând posibil. De asemenea, apreciez că sunt proactivi și sună pentru a programa numirile anuale. Îi recomand.
(Original)
It is the service I go to since 2012 with my Mazda. The personnel at the reception is really nice and helpful. They are busy usually, but they always try to help as soon as possible. I also appreciate they being proactive and call to schedule the annual appointments. I do recommend them.
R. B.
(Tradus) Serviciu fantastic de la Andreea, foarte clar și de ajutor!
(Original)
Fantastic service from Andreea, very clear and helpful!
M. B.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. D.
(Tradus) Reparații de înaltă calitate. Este nevoie de ceva timp pentru a obține mașina înapoi în cazul în care este sezonul de vacanță, dar un serviciu bun și mecanici .. și o preferință personală .. tu a lua de a alege ce părți pentru a pune în mașină (ele nu au opțiuni limitate, deși, dar acestea garantează pentru fiecare dintre ei).
(Original)
High quality repairs. It takes some time to get your car back if it's holiday season, but good service and professional mechanics.. and a personal preference.. you get to choose what parts to put in your car (they do have limited options though, but they guarantee for each of them).
D. A.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok