Opinii despre Midocar Vitan (Dealer Auto)
Midocar Vitan
Splaiul Unirii 643 – 673, București 030138, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Midocar Vitan, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Midocar Vitan
Luni
[07h:30h – 18h]
Marți
[07h:30h – 18h]
Miercuri
[07h:30h – 18h]
Joi
[07h:30h – 18h]
Vineri
[07h:30h – 18h]
Sâmbătă
[09h:30h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
11 | |
---|---|
12 |
Opinii despre Midocar Vitan
C. E.
Toate serviciile de nota zece , dar preturile mașinilor noi nu cunosc criza , sunt la fel poate mai mari.
N.
Pozitiv: au răspuns la telefon imediat, am putut sa vedem mașina a doua zi chiar daca era 31 decembrie, personal ok.
Negativ: pozele mașinii erau modificate - caroseria avea foarte multe zgârieturi, era îndoită pe alocuri, chiar și rugina într-un loc - și nimic din toate astea nu apareau in poze; in interior superficial curățată, exterior murdara (nu e ceva deranjant neapărat, doar că nu ai cum sa vezi toate imperfecțiunile așa). Îți spun că dpdv tehnic e ok și atât - informații vagi despre starea exactă a mașinii, ce piese ar trebui schimbate. Pozitionare - trebuie sa mergi destul de mult pe Splaiul Unirii pt a trece un pod care sa te duca pe partea cu parcul auto.
C. D.
Prima experienta 2009: Passat cu eroare DPF. Oferta DPF 12500 Ron fara manopera. Dupa cateva zile bune de discutii si nervi , timp in care am devenit eu inginer auto, ajung de fapt la concluzia ca un nou DPF se va infunda oricum pentru ca un senzor de temperatura si cablajele la motor sunt partial roase. Problema s-a rezolvat dupa multe discutii care frizau oligofrenia. Intr-un final au acceptat sa trateze cauza si nu efectul - au fost inlocuite cablajele si senzorul 1500 Ron+800 ron manopera.
Ultima experienta 2020 Touareg: intreb prin telefon cat ma va costa revizia si ITP, mi se spune "in jur de 1800 RON" ajung la programare si mi se recalculeaza la 2800 RON fara a cere servicii suplimentare.
De la departamentul de vopsitorie am reusit sa fug la timp in 2019 cand limbajul de mahala al angajatului mi-a produs sila la primul contact.
A. Ş.
Sotul meu a fost la o revizie aici si totul a decurs normal ...
r. b. r.
O zi bună sa aveti cu drag dr raduta radu bogdan si ne vedem sigur pe 23 iulie 2018
M. B. B.
Este a doua data cand vin aici si ultima!
M. S. D.
Am fost plimbat "de la Ana la Caiafa" între 3 consultanți și tot nu am putut lămuri cum asociez un eSIM de România la mașină.De asemenea, nu am putut rezolva erorile de soft pentru care venisem (dezactivare in timpul mersului a funcției Lane Asist si Travel Asist) motivul fiind că "acestea au limite de funcționare din fabrică"
F. C.
Ei nu fac reparatii la masinile cu instalatii de gaz, in conditiile in care se fabrica chiar si Dacii cu instalatie de gaz!!!
D. N.
Programat telefonic,ajuns,rezolvat. Simplu. E adevarat ca sunt retincenti la orice le spui cand ajungi cu masina in afara programarii,dar macar nu fabuleaza.
G.
Masini putine pe stoc, de facut o comanda pt masina noua dureaza cel putin 6 luni..mult
A. O.
Fugiți cat puteți de ei sunt praf (pe partea cu vopsitul) pentru o bara spate înlocuit a durat 2 săptămâni au vopsito se cel puțin 6 ori și tot praf a iesit
M. P.
Vreau să vă împărtășesc experiența mea cu Midocar Vitan (una destul de neplăcută).
În primul rând am cerut o cotație de preț (doar manoperă) pentru următoarele intervenții pentru un Audi A5:
- Înlocuit discuri și plăcuțe de frână față
- Înlocuit amortizoare spate
- Înlocuit brațe suspensie față
Din punctul meu de vedere, aceste operațiuni sunt de rutină. Nimic deosebit.
Dl. Alexandru din cadrul Midocar mi-a răspuns la email și mi-a cerut numărul de telefon pentru a-mi comunica prețul, deși eu am trimis un email și aș fi așteptat un răspuns scris.
Mi-a comunicat, telefonic, faptul că operațiunile de mai sus costă 2500-2600 Lei. Doar manopera. Fără un deviz. Fără un catalog cu normarea operațiunilor.
Când am cerut o justificare mi s-a spus doar că ora de manoperă este de 450-470 Lei și punct.
Deasemenea dl. Alexandru a menționat pe un ton superior că: “Dacă vă convine bine, dacă nu nicio problema. Nu este nevoie să mă mai sunați sau să trimiteți un email...”.
Acest lucru m-a deranjat pentru că vorbim de o reprezentanță, vorbim de standarde și vorbim de sume exagerate (100€/oră manopera este foarte mult).
Ce m-a deranjat:
—-
1) Nu sunt transparenți cu tarifele practicate. Mă așteptam să primesc un deviz cu fiecare operațiune în parte, durata normată și prețul. Nu am primit așa ceva iar tariful a fost comunicat telefonic, nefiind nicio dovadă a ofertei primite.
2) Abordarea clienților este îndoienică. Am pretenții atunci când discut cu un consilier din cadrul unei reprezentanțe care mă taxează cu 100€/oră. Indiferența și nepăsarea sunt cuvintele care îi caracterizează (părerea mea)
3) Prețuri exagerate. 470 Lei pe oră este un preț exagerat. Sunt o persoană care a mers numai în reprezentanțe (DabAuto si Colina Motors, fosta mea mașină fiind un Hyundai Santa Fe). Aceste reprezentanțe aveau tarife între 180 și 250 Lei pe oră, în funcție de operațiune. Midocar practică 470 Lei pe oră ceea ce e cam dublu! Serviciul clienți este îndoielnic. Aș putea spune că tariful nu se poate justifica, în comparație cu competiția.
4) Am cerut oferte și din partea concurenței și am fost șocat să primesc tarife în jurul a 1400 Lei, în condițiile în care la Midocar oferta era aproape dublă ca valoare (2500-2600 Lei).
În încheiere:
—-
Ca recent posesor de Audi A5, această experiență cu Midocar mi-a lăsat un gust foarte amar. Nu mă pot pronunța de calitatea serviciilor din cadrul service-ului (nu am ajuns acolo), dar abordarea clienților și tarifele practicate m-au convins să spun “NU”. Am citit totuși câteva povești nefericite cu ei (inclusiv cu mașini noi) dar repet nu vreau să mă pronunt nefiind experiența mea.
Nu recomand Midocar Vitan!
S. P. C.
Locație frumoasă
I. J.
Am remarcat disponibilitatea pentru oferirea de informații concrete, pertinente, de a veni în întâmpinarea nevoilor clienților. Am rezolvat problema pentru care am venit, s-au mișcat destul de repede și am fost mulțumit. Până la urmă, asta contează cel mai mult.
A. D.
O experienta neplăcută. Am fost la ei sa cer o simpla analiza a presiunii pompei de benzina la VW Golf 4. Și m au luat la întrebări, ca cine m a trimis acolo, ca dacă am mai fost la alt service înainte de ce nu am rămas la ei.... Ca apoi sa îmi zică ca ei nu fac decât diagnoze complexe auto plus reparații complexe, prețul în cazul meu fiind de 470lei/ora+tva! Sincer decât sa plătesc asa facturi astronomice mai bine îmi cumpăr alta mașină, dar nu îmi voi cumpăra de la ei cu siguranță.
I. S.
Activitățile sunt întotdeauna perfectibile.
A. D.
Niste bisnitari si badarani...nu recomand!
Pe scurt sun sa fac o programare pt diagnoza... Aflu de sume astronomics gen 470 lei + tva si ca programare nu se poate face la diagnoza. Sa vin de dimineata de la 8...haaa???! Plus ca pt o eroare in bord de la clapeta de acceleratie imi spune ca ei pot diagnostica masina si zile la rand. Nici samsarii nu fac asemenea marlanii.
I. J.
Destul de bine organizată preluarea solicitantului la recepție, sunt respectate regulile igienico-sanitare, lucrătorii sunt profesioniști.
A. i.
Serviciul cu publicul functioneaza perfect personalul este foarte bine pregătit și foarte disponibil. Felicitări
R. A.
La Audi o experiență groaznică. La SH W oameni amabili, dl. Andrei, a avut bună-voință să explice și să argumenteze calitățile mașinilor. Audi show room gol, fără vânzători la ora 14.35, exponatele închise..vă doresc să închideți și după pandemie, de tot. Show room virusat, nu intrați!
P. S.
Sunt ok
A. G.
Mi-au tinut masina 3 zile pt o diagnoza care a costat 700 de lei, iar cand m-am dus sa o iau, a trebuit sa astept o ora.
Consilierul de service m-a tot amanat cu devizul, pe care inca nu l-am primit, deci cred ca trebuie sa te rogi de ei daca vrei sa iti repare masina. Firma se afla in insolventa. NU recomand!
S. B.
Foarte buni!
A. G.
Hoti si incompetenti
C.
Excelent! Am venit cu o problema la sistemul bluetooth (dupa ce alte 2 service-uri nu i-au dat de cap) si cei de aici au rezolvat-o. Multumiri Domnilor Nita si Stoichitoiu!
D. D.
Au program pana la ora 18:00... dar nu mai este nimeni de la ora 17:00 ...
D. S.
Nu recomand.
Am fost sa repar auto pe asigurare, și efectiv am simțit ca-și bat joc de mine. Agentul de asigurări avea biroul tot în cadrul sediului wv, după ce acesta mi-a făcut constatarea cei de la wv nu au vrut sa o facă și ei deși era foarte ușor..., m-au chemat în alta zi, cam la o săptămână... Le-am cerut mașina la schimb pe perioada reparației, nu au vrut să-mi dea. Iar când am lăsat mașina în service și am plecat am fost nevoit sa merg pe jos circa 3km, întrucât nu exista mijloc de transport. Au reparat mașina, au zis ca durează 4 zile și a durat 2 săptămâni. Calitatea reparației nu o pot evalua dar având în vedere modul în care s-au purtat cu mine am dubii mari. În concluzie nu recomand.
D. L.
Un început bun, urmează ce urmează 😎
t. g.
Falși profesioniști. Nu stiu cum le-au dat RAR-el autorizație de funcționare. La d-lor nu sunt normative de timp ci timpul cit durează diagnoza. La mine au vizualizat erorile din soft fara nici o detaliere e parametrilor de presiune din alimentare( presiune pompa inalta presiune, rampa, injectoare).Rezultat:presiune scăzuta. Remediere: Căutare prin încercare care poate dura si 40 ore după care urmează timpul de înlocuire efectiv al pieselor si componentelor nu conform normativelor de timp. Concluzia: fără normative de timp specifice.
G. M.
Daca doriti o masina noua beneficiati de cea mai de specialitate consultanta in vederea achizitionarii unui autoturism.
A. D.
Conform legii, din 15 mai, purtarea măștii de protecție este obligatorie în spațiile închise! Jumătate din angajați nu purtau mască!
A. a.
Daca vreti sa aveti o experienta de neuitat, in sens negativ, chiar va invit sa va lasati masina in acest service.
Daca aveti o problema ce trebuie rezolvata la Tinichigerie, consilier Dl Liviu Popescu, va promit ca veti avea parte de cel mai exclusivist tratament, numit : " mi se rupe de tine si masina ta" . Dl tocmai amintit stie ca e un mic semizeu in acest service, deoarece in caz de nemultumire a modului in care ti se solutioneaza problemele, nu exista nici un supervisor cu care se poate discuta.
Daca esti nemultumit, poti face o reclamatie pe care o trimiti pe email, sau te duci in service si iti pierzi vremea cerand sa fii bagat in seama de o persoana ce te poate ajuta.
Am ajuns la acest service, reprezentanta VW, cu doua dosare de Casco, vopsit aripa stanga, inlocuire bara fata si vopsit capota fata. Mi s-a spus ca reparatia dureaza 5 zile si au decontare directa cu Groupama. Daca mai descopera si altceva cand o demonteaza mai vedem. Tot o lasam in service deci le-am semnalat si niste mici probleme de mecanica. Au spus ca fac un test si imi dau o proforma cu cele constatate. De luni pana joi am sunat zilnic intreband daca pot primi estimarea pentru problemele de mecanica. Joi primesc estimarea cu o suma astronomica si cu lucrari ce nu ar fi solutionat problemele semnalate de mine. Fireste refuz lucrarile si intreb cand anume pot ridica masina in cursul zilei de vineri. Nu mi se raspunde. Vineri dimineata sun si mi se spune ca voi fi sunata in 10 minute. Dupa doua ore sun iar si mi se spune cu nepasare ca nu pot lua masina deoarece niste piese necesare reparatiei casco nu au ajuns. Intreb iar cand anume pot ridica masina... Mi se spune simplu: Nu stiu. Asteptati sa va sunam....
Sun la receptie service si cer sa vorbesc cu un supervisor al domnului Liviu Popescu. Mi se spune ca ei sunt Directori si nu pot fi deranjati. Sa fac o reclamatie si sa o trimit pe email. Fac un email inutil si il trimit. Ii mai trimit mesaj si Dlui Liviu care nu intelege de ce sunt contrariata.
Va spun aici de ce : Domnule Liviu... sunteti cel care a preluat masina, fara PV - dar nu mai conteaza.. Era datoria Dvs sa ma anuntati ca este nevoie de anumite piese si va exista o intarziere fata de intervalul stabilit initial. Nu ati facut -o si ati si mintit in cursul convorbirii de vineri pentru ca nu-i asa.... prost e clientul...
Desi am asteptat sa fiu sunata , marti la pranz , dupa o saptamana si 2 zile, tot eu am sunat sa aflu ce se intampla. Supriza, masina era gata dar nimeni nu se deranja sa ma anunte .. La ridicare am fost pusa sa semnez si sa stampilez in alb doua cereri de despagubire Casco.. Daca nu le semnam nu ridicam masina. Am cerut Pv pentru lucrari si Certificatul de Garantie. Mi s-a spus pe un ton gen ( ce idioata) ca documentele se fac impreuna cu factura si ca normal nu ar fi trebuit sa imi dea masina pana nu se rezolva cu asiguratorul. Deci mi s-a facut o favoare. Adica ei nu fac factura in timp util si tot eu sunt de vina. Inteleg ca reparatia nu era finalizata, dar factura se putea intocmi.
Deci daca doriti sa fiti tratati ca si cum vi se face o favoare alegeti acest service... Daca vreti ca ziua de preluare a masinii dupa reparatie sa fie o supriza, alegeti acest service.... Daca vreti sa nu aveti cu cine discuta in caz de nemultumiri si neconformitati, alegeti acest service....
Sper sa mi se trimita documentele solicitate si lucrarile sa fie bine realizate pentru a nu fi nevoita sa mai calc in aceasta locatie.....
M. I.
Am fost in service la Midocar Vitan in luna Octombrie 2019 pt un schimb bara pe asigurare RCA.Lipsa de profesionalism mai ceva ca un service de coltul blocului.
A durat 3 sapt sa revina cu un raspuns - timp in care ei au pastrat originalul procesului verbal de constatare a daunelor(practic eram blocat la ei). Dupa ce am sunat de cateva ori au zis sa merg intr-o dimineata sa las masina.
Fara programare, gramada de clienti, nu tu nota de reparatie, nu constatare.
Nici acum nu este gata masina si nici nu raspund la telefon. Vorbim de schimbare bara nu de lucrari la motor ....
Regret ca am mers la acest service auto.
R. M.
Personal foarte ok mi-sa vorbjt frumos
B. D.
Astepti mult
A. M.
Am fost potențial client întrebând despre achiziția unui model de auto. Am fost tratat cu respect, am primit toate informațiile de care aveam nevoie.
D. I.
Super.tare.
S. R.
Daca in vanzari sunt in stare sa te convinga sa nu le mai calci pragul vreodata desi vii chitit sa cumperi o masina, nici nu m-as apropia de alte servicii.
Am facut o programare pentru test drive cu 2 zile inainte, am ajuns acolo, nimeni nu stia de programarea mea si nu notasera nimic. M-au întrebat cu cine am vorbit, dar sunasem la centrul lor si la mai multi dealeri in ultimele zile, deci nu am stiut sa le dau nume. Pana la urma si-au dat seama ca nici macar nu au masina pe care convenisem cu ei ca o s-o testez si mi-au propus sa fac test drive cu alt model cu aceeasi motorizare.
Nu pareau ca mai facusera un test drive vreodata. Am asteptat in masina, in soare, minute bune ca dealerul sa vina si sa-mi ceara pe rand buletinul, apoi permisul pentru copii xerox, apoi sa-si dea seama la a 3-a plimbare ca a uitat si cheile de la masina pe care urma sa o conduc.
Pe parcursul test drive-ului, m-am aratat incantat de masina si motorizare, incercand sa provoc o discutie cu dealer-ul, care nu era in stare sa imi raspunda la vreuna din întrebările tehnice pe care le-am pus despre masina.
M-a intrebat doar cum vreau sa achizitionez si am raspuns ca prin programul Rabla. Concluzia lui proprie a fost ca voi achizitiona anul viitor autovehiculul, deoarece el era convins ca Rabla nu se va suplimenta. La doua zile dupa, surpriza, s-a anuntat suplimentarea Rabla, din fericire dadusem si de alti dealeri care erau pregatiti si se asteptau la asta (sau pur si simplu aveau un interes cat de mic sa vanda).
Penibil e un adjectiv prea bland pentru a descrie intreaga experienta, daca ar fi ultima reprezentanta de masini noi din lume, as lua second hand..
C. A.
Foarte mulțumită !
A. G.
Lipsa de interes totala si client service execrabil! Am fost cu masina de 3 ori pentru a schimba un compresor pe garantie. Am fost informat gresit de catre consilierul care se ocupa de caz in 2 telefoane. Prima data ca e gata si a 2a oara ca au schimbat alta piesa. In total masina a stat in service 8 zile lucratoare ca sa ii schimbe un compresor de aer conditionat. Nu vorbesc de faptul ca ma suna la 16 sa vin sa iau masina dar max la 16 30 ca desi e program pana mai tarziu nu mai gasesc pe nimeni.
G. C.
VW
e. m.
Excelentă echipă
A. P.
Servicii deplorabile. Directorul de service te trateaza ca pe ultimul om.Am schimbat parbrizul la o masina si m am ales cu toata tapiteria facut varza plin de urme de ulei pentru ca nu s au sinchisit sa isi pun manusi. A trebuit sa imi pierd din timpul meu ca ei sa remedieze situatia. Mi-au rupt si clemele de la senzorul de lumini si ploaie. Nu am avut cu cine sa discut sa incerce sa remedieze ceva in comportamentul unor angajati.
N. T.
Servicii ok.
R. A.
Am sunat pentru o revizie (ulei și filtre + o verificare), pe lângă faptul ca prețul este absolut exorbitant chiar și pentru o reprezentanta 1350ron, persoana de la servis este sub orice critica. I am cerut frumos un deviz pe mail și a început sa ma certe, că durează sa facă și prețul este 1350 RON. I-am mai explicat odată ca vreau sa vad pe ce dau banii, având în vedere ca o alta reprezentata au ofertat pe 1000 RON iau un servis premium costa nici 600 aceeași lucrare. Loc de evitat sincer! Dacă pentru un simplu deviz acești oameni nu au bun simt, nu vreau sa ma gândesc ce este acolo. NU VOI MERGE AICI NICIODATĂ! Într-o piață atât de competitiva, ma mir cum încă mai existați cu astfel de relații cu clienții.
A. Ș.
Explorînd un auto pt familia mea
B. C.
Greu cu telefoanele trebuie sa mergi personal sa vezi ce se intampla cu masina ta, dosar dauna pe casco deschis dupa 5 luni... păcat, nici la service de reprezentanta nu mai este ce era odata in afara de tarife...
F. B.
Am fost cu masina pentru a diagnostica un zgomot. Bineînțeles, am făcut programare. Două zile a stat mașina acolo, si nimeni nu s-a atins de ea. Am mers si am luat-o, si am rezolvat problema in alta parte. Cred ca in afara de reviziile normale (ulei si filtre), nu prea stiu ce sa faca unei masini...
C. S.
Experiență pozitivă! Recomandăm pentru că noi putem înțelege și vedea și altfel lucrurile. Mulțumim domnului Andrei Secareanu pentru maleabilitate și profesionalism, însă toți cei cu care am avut interacțiuni ne-au făcut să oferim 5*!
F. F.
Nu recomand, 5 zile lucrătoare ptr 2 uși dreapta A4. 2 chituri cât chibritul +vopsit..
Nu pot pune poze.
Vor să-mi predea mașina lovita. Bara spate.
O bătaie de joc.. Pot demonstra cele afirmate.
Cei deranjați de postarea mea sa ma contacteze.
I. I.
O companie foarte buna
E. C.
Am dorit să cumpăr un autoturism Volkswagen. Consilierul de vânzări, dl Ionuț Neacșu, mi-a furnizat mai multe variante avantajoase din care am ales-o pe cea mai avantajoasă.
Din păcate, însă, n-am găsit o finanțare avantajoasă și a trebuit să renunț anul acesta, la achizitie!
N. A.
Ma întreabă Gogu cum fuse. Cum sa fie .....ca de obicei. Programare la 7.30 pentru o operațiune de 5 minute. Am terminat pe la 8.30.
Casieria se deschide la 8.00 , dar până la 8.30 nu era nimeni prezent.
Norocul meu că nu am nevoie sa ajung prea des pe la ei!
S. S.
Angajați plictisiti
M. I.
De evitat aceasta locatie. Preturi de japca chiar si pentru o masina de 11 ani vechime. Te-a impins pacatul sa iti iei Audi, esti halit daca ai intrat pe mana reprezentantei. Te jupoaie precum purcelul de Ignat.
O distributie pentru un motor de 2.0 TDI costa asa la prima strigare undeva la 3300 lei. Garantie? Ce garantie? Un an....Km? Ce km? Nu exista km sau limita de km cum se practica de obicei. Aici nu exista garantia de 4 ani sau 60.000 km. Nuuuuu! Aici distributia este tratata exact ca o brichetă sau ca un buton de torpedo. Un an fraticule! Atat!
A devenit reprezentanta un loc unde niste indivizi care se cred semidocti se preocupa sa te studieze de cum intri pe usa, facandu-si ei asa, o parere cam in ce ape te scalzi.....pentru ca apoi implacabili de atotstiutori sa-ti prezinte niste argumente nesustenabile.
In concluzie, evitati cat puteti aceasta locatie.
R. P.
Seriozitate maximă
L. S.
bataie de joc,de timp,de oameni.
L. S.
Escroci!
Ca si client 7 ani de zile.. nu vă recomand MIDOCAR. Nu repară mașina în timpul garanției, fac testele pe ea și spun că este în parametri optimi, iar imediat cum ieși din garanție se constată că motorul merge neregulat, injectoare defecte..o investiție foarte proastă oameni puși să te jupoaie de bani.
Și multe alte peripeții... revizii de 1900lei și nu constată nici o problemă, ies cu ea din service și se strică imediat.
Vând Audi.. cine e interesat!?
I. P.
Personal foarte fain! De fiecare data când am avut o problema, băieții de acolo au fost foarte amabili și m au ajutat. 👍
C. G.
Seriozitate, profesioniști în rezolvarea problemelor la autoturismele duse la revizii și reparații
m. n.
Nu recomand... este o mare minciuna programarea la un clik distanta. Dupa ce faci acea solicitare te suna cineva pentru a face programarea. Am asteptat 2 saptamani sa ma pogrameze. Dupa ce am dus masina am aflat dupa alte 9 ore ca nu o repara ca are GPL pe ea desi in perioada de leasing nu a fost un inconvenint
H. C. G.
Timp foarte îndelungat de așteptare și de rezolvare a problemelor de service.
R. S.
Programare făcută pe 31 iulie pentru 20 august, nu apare la ei in sistem. Persoana care a făcut rezervarea, știe de discuție dar nu a comunicat nimic mai departe.
C. C.
Personal atent si in sprijinul clientului.
Recomand!
M.
Am fost pentru o revizie si a fost totul in regula, personalul a fost foarte amabil.
Ca minus ar fi ca i-a scapat unui mecanic cheia fix pe portiera si m-am trezit cu 2 gaurele care se vad si dupa polish.
Daca nu ar fi fost aceasta intamplare ofeream 5 stele.
Pretul reviziei a fost de 950 lei pentru un Golf 2018.
s. a.
Nu am o experiență cu locatia, ci cu unul dintre angajati. Un Audi condus extrem de agresiv pe A1, cu executarea întregului arsenal de manevre cocalaresti. Flashuri sa te dai la o parte, deși nu ai unde. Tăiat fata si franat brusc in fata pentru ca n-ai binevenit sa te urci pe vreo masina ca sa ii faci loc. Am evitat un accident la limita cu distinsul cocalar de la Midocar. De unde stiu ca era de la Midocar? Pentru ca avea ditamai firma pe masina, iar la numărul de înmatriculare MDV.
D. I.
Una dintre cele mai serioase reprezentante din România, cu angajați aleși,si foarte primitor si răbdători la cîte întrebări li se pun au un raspuns pe înțelesul fiecăruia.
M. G.
Preturi mari calitate de cacao
A. M. S.
Daca era organizarea mai buna cu programarile, si lucrul efectiv la masina era perfect. Dar treaba e bine făcută, la ce preturi trebuie! Recomand.
M. M.
Nu recomand nimanui acest service. Au fost necesare 3 zile pentru a primi un deviz pe baza problemelor semnalate, il accept, ca dupa 2 saptamani sa ma anunte ca de fapt ceea ce am acceptat sa platesc nu rezolva problemele pe care le aveam, ci ca de fapt mecanicii cand au desfacut initial, nu au fost atenti, astfel dupa 2 saptamani, devizul ar fi fost altul, care implica o suma de doua ori mai mare.
Am achitat suma aferenta deviziului initial, ca sa constat la diferenta de 5 zile ca una dintre problemele semnalate nu s-a rezolvat, desi am fost asigurata ca functioneaza, am ridicat masina plina de praf si cu un zgomot care se aude doar cand stai in locul pasagerului din spate, atunci cand mergi cu viteza de 50, 60 km la ora, probabil au considerat ca daca nu imi rezolva problema sa imi mai faca rau si la amortizoare si suspensii. De asemenea la o saptamana dupa ce am ridicat masina am ramas fara freon, ca sa constat ca pe undeva imi scapa.
Cand am fost in reprezentanta mi s a spus ca se va schimba un incalzitor, si ca sa vezi, montarea a fost atat de exceptionala, incat nu au stiut sa refaca ceea ce au demontat si uite asa, alt drum alta distractie si alti bani LA UN ALT SERVICE, bineinteles. Practic am platit o suma fabuloasa PENTRU NIMIC!
S. C.
Am ajuns in acest service ca proprietar de masina marca VW pentru o reparatie minora la un element de caroserie.
Masina nu este din generatia recenta ci 2 generatii in urma .
Cu greutate si mare scarba la intrebari adresate pe la birouri am fost directionat catre departamentul de service/tinichigerie unde am asteptat 30 de minute sa apara o persoana “superioara” muritorilor si extrem de importanta in acest departament .
Dupa ce mi s au adresat mai multe intrebari am mers impreuna sa vedem masina si mi s a oferit un pret din burta ,astronomic si un timp relativ de executie de o saptamana .
Mi s a prezentat operatiunea ca si cand as fi fost inapoiat mintal si reparatia executata de niste ingineri de la Boeing ...(ca si referinta pretul la orice sevice de vopsitorie si tinichigerie este de 5 -6 ori mai mic iar timpul relativ 1-3 zile de executie ).
Lasand de o parte bataia de joc ca si preturi si timpi de executie mi s a parut incredibil cum oamenii din acest “service” / dealer VW sunt complet nepregatiti , neprofesionisti si nerespectuosi.
Urmatoarea masina daca va fi VW si noua o voi duce la Viena sau Budapesta .
Exclus sa merg intr un asemenea mediu sa interactionez sau sa imi las masina pe mainile acestor oameni .
M am simtit foarte prost si fiind insotit de tatal meu , mai in varsta , amandoi umiliti...
B.
Servicii bune, preturi incredibil de mari - 900lei constatarea defectiunii turbinei. 7000lei ceruti pentru reparatie.
s. c.
Super oameni am rămas fără cuvinte cît de amabili au fost. Jos pălăria mă înclin cu RESPECT
M. S.
Buna. Am o skoda octavia. De curând mi am luat si un volkswagen pasat. Cu skoda mergeam la Bradi. Cu volkswagen ul, pentru verificare, am mers la Midocar Vitan . Surpriza !!! In timp ce la Bradi, cu skoda, dilerii te îndrumau, ori sa stai langa masina, ori sa o privești pe monitorul din sala de așteptare, la Midocar nu este vorba de asa ceva.
In prima faza, mergi la un reprezentant service, ii spui ce are de schimbat, iti spune pretul, daca pe parcurs se mai iveste ceva iti spune ca o sa te anunțe, totul este BINE pana la facturare. La facturare SURPRIZA !!! SE MAJOREAZA pretul cu cel putin 50%. Cerând explicații, mi se spune ca nu am inteles pretul initial. Dupa zeci de minute de discuții si nervi, neajungand la Nici o concluzie clară (intre timp venind si o colega de a dilarului, ne da solutia !!! Sa dam jos filtrele noi si sa le punem pe cele vechi ca sa ajungem la suma inițială.
Intr un final am plătit.
FERITI VA DE EI !!!
Păcat de volkswagen!
O. S.
Nu stiu celelalte departamente , dar sa nu apelati la vopsitoria lor. Am fost sa-mi vopsesc toata masina la ei pe casco(in ideea ca sunt "ditamai delearul VW Audi" si nu are cum sa vopseaca prost asemenea masini) . Am dat masina retur de trei ori; aripa spate, partea din interiorul usii gazata si plina de stropi albi, chedarele albite, scursuri de lac, puncte de praf in lac, pe portbagaj unde am avut o mica zgarietura au vopsit peste fara sa repare. Ultima oara cand am fost sa ridic masina stopul stanga spate se misca si nu mai statea prins de caroserie, le-am atras atentia iar raspunsul lor a fost urmatorul: " asa era, cred ca dumneavostra cand ati schimbat becurile ati rupt prinderile" 🙄
Am o skoda octavia:
1. Nu am schimbat niciodata becurile de la stopuri
2. Pentru cine stie, la octavia 2 (nu stiu la celelalte modele) ca sa schimbi becurile nu trebuie dat stopul jos.
Am ridicat pana la urma masina (plin de nervi, am stat o luna si ceva fara masina) dar se vede vopseaua/lacul cu urme de valuri, "coaja de portocala" daca ii pot spune asa. Oribil, nu merita nici macar o stea.
M. S.
5 ore pentru schimbarea unui difuzor nu recomand👎👎👎
T. A.
La pomul lăudat...
v. m.
Service foarte ok. Problema este drumul de acces. Dacă vii din București, ești nevoit să mergi la Centura Capitalei și să întorci pe celălalt sens. Soluții ar exista, sunt doar câțiva metri de la noul pasaj și ar exista variante. Dar trebuie și interes...Este păcat de o firma așa mare.
C. C.
Promoții de excepție!👏👏
M. A.
Experiente neplacute in service. Habar nu au ce fac acolo. Acum patru ani ma anuntau ca imi pica directia la touran. Directia merge brici si azi. Ca batea o paleta a turbinei in carcasa, asta nu au vazut. La vanzari le-am solicitat capacul maciuliei unde sunt scrise vitezele. Mi-au spus ca se vinde doar cu maneta. Fals. Se vinde separat. Am luat de la alt dealer. Am facut programare pentru revizie si cand am ajuns la revizie, nu era nici o programare facuta. Nu recomand!
A. R.
Au program sambata, dar doar pe vanzari. In epoca tehnologiei bat zeci de km ca sa aflu ca nu pot rezolva ca, desi programul arata ca e deschis, nu scrie nicaieri ca e deschis decat pt a lua banii (vanzari). Unde mai pui ca atitudinea angajatilor a fost de toata jena, de parca eu eram o proasta care ii deranja. "Multumim" Midocar Vitan....
S. L.
Am venit cu autoturismul de serviciu (VW Polo)
pentru un schimb de ulei cu speranta ca aceasta banala operatiune va dura maxim 2 ore, timp in care mecanicul ar putea si vopsi un gard de lemn de 20mp cu uleiul ars, dupa inlocuire.
Am fost sfatuit sa ma prezint dimineata pentru a evita ca operatiunea sa fie intrerupta de pauza de masa, fapt pentru care m-am prezentat si am predat masina la ora 9.
Ce sa vezi ?..... ghinion. La ora 11,30 masina nu era gata,pauza de masa a venit, moment in care TOATA activitatea a incetat pentru 30 minute.
Zici ca exista un ceremonial de servire a mesei, ceva gen masa festiva. Nici iarba nu mai creste in perioada respectiva.
Daca nu vreti sa va faceti nervi.....EVITATI!
d. f.
Ok din punct de vedere al serviciilor dar timpii de asteptare lasa de dorit
A. R.
In urma unui incident rca cu 2 usi infundate nu au fost in stare sa le repare. Una din usi nu se inchide nici ulterior desi insista ca asa e usa.
Mi.a fost zgariata masina pe partea opusa si cand le.am aratat au polisato pe loc.
Nefiind polisul suficient a trebuit sa depund plangere pentru distrugere la politie. Dupa asta, m-au sunat ca mi-au revopsit complet usa si pot sa imi iau masina.
Zic ca nu au masina de dat la schimb dar iti fac o oferta contra-cost.
Consilierii te ignora cand le spui ca sunt probleme si te trimit de la unii la altii. Am pierdut cateva ore, pana am facut o sesizare la ei, si dupa sesizare la RAR.
Initial toti par de treaba dar daca le arati ce nu e in regula incearca sa te ia de prost sau te trimit in alta parte.
Seful de service m-a amenintat ca cheama BGS_ul daca nu scot masina din parcare. Am plecat oricum ca aveam nevoie sa plec cu masina.
Sunt complet incompententi.
NU RECOMAND
D. C.
Reprezentată Audi si VW
A. A.
Dupa lungi incercari de a intra in legatura telefonica , raspunde o ciufuta care zbiera si nu te intelegeai cu ea. O intreb ce ma interesa in schimb ea imi da niste raspunsuri ca nu au baza comuna cu vw firma mama. Nu mi se pare normal. S.V.F. cu service-ul vostru !
N. B.
Prima intalnire cu personalul de la Midocar a fost dezamagitoare. Ma refer la persoana de la Receptie. Desi am mers acolo la data si ora programata, am fost tinut patru ore pentru a se face o completare a nivelului de ulei de motor. Nu recomand.
E. D.
Personal de înaltă calificare. Operativitate in executarea lucrărilor.
B. V.
Venit servit și plecat...Bineinteles cu programare...
M. M.
Uitati de acest service!!! Cred ca o fac intentionat sau se saboteaza singuri. Venind cu masina in service pt.revizie de km.,dupa 6 ore constat ca nu au shimbat nimic. Au facut o revizie ochiometrica si ca ar trebui sa revin din nou peste 2,3 sapt.sau o luna sa-mi schimbe uleiul si filtrele neinteresandu-i de contractul dintre firma de leasing si utilizatorul propriuzis. Alta zi pierduta
A. P.
Un schimb de ulei plus filtre,1564 lei.Te fură ca-n codru.Evitați această locație,sincer.
b. a.
Dezinteres. Aroganta.
M. P.
Cel mai prost si cel mai scump service Vw. Personal slab calificat și neserviabil. Suni de cel putin 10 ori pana iti răspunde cineva la telefon. Nici uleiul nu stiu sa il înlocuiască(mi-au pus 500 ml in plus peste nivelul maxim). Îți schimbă jumătate din piesele mașinii până găsesc defectul și înlocuiesc piese care nu au nici-o legătură cu defectul reclamat.
Platesti aproape triplu fata de un service neautorizat si cu cel putin 1/3 mai mult decat la alt service autorizat din grupul VAG. Spun toate acestea în condițiile în care ma ocup și de administrarea unui parc auto, iar de 10 ani merg lunar la diferite service-uri cu diferite mașini și știu exact cu ce se "mănâncă" acest domeniu. Nu recomand !
L. D.
La telefonul de la piese, nu răspunde nimeni.
C. T.
Probabil unul dintre cei mai slabi dealeri VW/AUDI din Bucuresti (cel putin cu aceasta locatie).
Un ex: vopsit integral bara fata VW G7 iar cand sunt chemat ca totul este gasesc masina fara ornamentele spoilerului. Intreb consilierul cum e gata masina daca...pai stiti alea nu se mai pot pune, trebuie comandate altele s.a.m.d. Long story short: a trebuit sa mai astept inca cateva zile rezolvarea acestei situati.
Daca aveti alternative, nu-i recomand. In lipsa alternativelor, merg si ei.
G. M.
-- Service auto repară mașini ^nemțoaice ^, la recepție mașini clienți par de treabă,lucrări făcute zici că de începători,pauză de masă e normală dar nu fac pe sistemul să aibe mereu om de lucru dacă cumva te grăbești și ai o reparație ori un simplu schimb de ulei.
-- Dezamăgit total și nu recomand decât DACĂ aveți timp de pierdut și ^forjare^ nervi și exersare injurii ... niște amatori asta este impresia mea ... poate sunt prea supărat ... mda
A. S.
Am venit la acest service cu programare, ca sa nu mai stau sa astept o ora si jumatate pentru o completare de AddBlue. Aceasta operatiune nu necesita programare si dureaza maxim 30 de minute, in mod normal.
Au trecut trei ore si 15 minute, iar masina mea tot nu este gata, desi am intrebat ce se intampla cu ea. Bineinteles, ca nu au putut sa-mi dea un raspuns concret.
Cu siguranta voi evita acest loc, orice problema as avea de acum incolo cu masina.
PS
De cand cu experienta asta, am descoperit ca pot sa pun acest aditiv la orice benzinarie (prefer OMV). Dureaza maxim 10 minute, exista intotdeauna un lucrator care sa ma ajute si costa vreo 70 de lei, nu peste 200 de lei ca la service.
P. S.
Oameni nepregatiti, preturi mari. Te duci cu o problema, nu o gasesc si nu o rezolva, dar te taxeaza de-ti sar capacele. Nu recomand.
L. P.
Ăștia nici nu cred că au toate actele in regula
B. A.
Toates noi și .......
A. F.
Dezamagitor, astepti o luna de zile pentru servicii de 2 lei pentru care platesti de cel putin 10 ori mai mult.
B. B.
În afara de faptul că astepti 5 ore jumate pentru efectuarea unei diacnoze, domnii consilieri au un tupeu fantastic . De evitat in cazul in care ai si alceva de facut in ziua respectiva ......
J. M.
Un service foarte scump si rezultate foarte proaste. Am sperat si inca mai sper ca aici se va schimba ceva, sa se îmbunătățească serviciile, sa se facă simțită amabilitatea, sa găsești ceea ce-ți trebuie fara jecmăneală si auto fara "manevre", dar . . .
B. B. Z.
O stea este mult.
L. A. C.
Locul pentru piesele de origine.
A. B.
Service Audi, VW , unde poti repara masina pe bani foarte multi, rezultatele find medii, bani platiti nu se regasesc in calitatea serviciilor. O reparatie la o cutie de viteze de Audi A6 a durat o luna, la inceputul lucrarii fiind informat ca lucrarea dureaza o saptamana.Am trait experienta de a suna la telefon sa ma interesez de masina si sa nu m-i se raspunda la apel. Pentru lucrari mai complexe nu recomand pentru ca dreaza mult si este scump.
G. R.
scump si prea fara multe explicatii asupra problemelor gasite si raportate initial.
Schimbat bec si s-a aprins martorul bord iar dupa 1 zi.
B. P.
Personal amabil la primirea dosarelor, insa servicii slabe calitativ la service. Pentru o reprezentanta Audi as fi avut pretentii.
A. C.
Jalnic. Pacat ca nu pot da 0 stele. NU RECOMAND!
F. V.
E complicat sa pleci de acolo daca lasi masina in service. Ofera ei un serviciu de transport, insa ai de asteptat.