Opinii despre Di-Bas Bucuresti - Dealer & Service Opel si Hyundai (Dealer Auto)
Di-Bas Bucuresti - Dealer & Service Opel si Hyundai
Șoseaua Fundeni 260-262, București 022329, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Di-Bas Bucuresti - Dealer & Service Opel si Hyundai, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Di-Bas Bucuresti - Dealer & Service Opel si Hyundai
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[08h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Sâmbătă
10 |
---|
Opinii despre Di-Bas Bucuresti - Dealer & Service Opel si Hyundai
A. M.
Experiența a fost una bună! Totul a decurs fără probleme.
Revizia ma costa de obicei mai putin cu ~20% la Radacini, dar am dorit sa incerc si DiBas. Era ok si daca puneau fractii de ora la manopera: Ex.: 1,5h , pentru ca nu a durat 2h.
P. D.
Nemulțumit,te duci la revizie si te intreaba ce probleme ai la masina. Dacă eu nu ma pricep si spun ca masina nu are nimic, ei o iau de bună. Ce vreau sa spun este că ei nu o verifică.
E. S.
Atenție mare la mașina de schimb pe care o primiți cat timp aveți mașina personală în service, in momentul predării vor incerca sa găsească orice motiv sa vă pună să plătiți franciza (inclusiv zgârieturi deja existente). Din fericire in momentul preluării eu am filmat toată mașina și am scăpat destul de ușor. Nu recomand sub nici o forma aceasta reprezentanta!
D. G.
Mi-a parut rau sa cunosc aceasta companie.
Total neprofesionisti si atunci cand le spui, ti se raspunde: asta e....
Nu au nimic in comun cu profesionalismul, iar competentele profesionale sunt total nule.
R. M.
O experienta de nota 10.
Am fost bine primit, ascultat si îndrumat. Implicarea directa a directorului de vanzari si recomandările acestuia m-au făcut sa ma decid asupra Hyundai.
Recomand acest dealer.
G. S.
Deschiși, atmosfera plăcută. Am avut nevoie de o constatare pentru o dauna auto. Recomand
e. a.
Profesioniști adevărați! Am făcut programare pentru o constatare la service caroserie. Deși am sosit mai devreme am fost preluat imediat si in scurt timp problema a fost rezolvată.
S. M.
A fost in regula,personalul amabil ,
Sa vedem daca-mi rezolva problema !
F. M.
Am avut masina in service pentru vopsire. A fost cea mai buna experienta de pana acum.
N. M.
Deocamdată am fost doar la Recepție.Acolo,am întâlnit un Consilier foarte amabil,atent la detalii,explicit şi cu soluții fiabile.Sunt mulțumit pentru prima vizită.Pe viitor,mai vedem!
Vreau să adaug că am sosit la Service cu 22 de minute mai devreme.Un agent de paza m-a îndrumat, politicos,spre locul de parcare şi mi-a dat şi alte indicații ajutătoare.
Până acum: un Service civilizat!
G. B.
Personal f amabil.Am rezolvat toate problemele.
c. e. c.
Au oferte auto variate ca pret, pentru toate gusturile. Sunt orientați catre client. Am avut o experienta foarte placuta cu Di-Bas la achiziționarea noului autoturism, au fost prompti. Recomand👍
C. P.
Baietii de la service caroserii sunt de nota 20! Foarte prompti, punctuali si comunicativi. Masina a fost gata exact cand am fost anuntat initial, iar calitatea lucrarii este maxima. Apreciez si grija deosebita la detalii, volan, scaun si schimbator protejate, nimic murdar in interior, spalata la exterior. Alt lucru foarte important de mentionat este faptul ca iti ofera masina la schimb pe intreaga durata a reparatiei.
S. E.
O locație de 5 stele mulțumesc
D. C.
Personal amabil, prietenos. Domnii au fost rabdatori desi le.am pus multe intrebari.
C. V.
A fost respectata ora programarii, timpul estimat a fost corect, consilierul de la receptie a fost ok. Problema pe care am avut-o a fost schimbarea uleiului la cutia automata Chevrolet Aveo. A fost singurul service din Bucuresti care nu a vrut sa-mi demonteze cutia ca sa faca schimbul de ulei. Foarte prompt mi-au spus care sunt costurile si ce trebuie facut. Singurii care pareau ca stiu ce fac vis-a-vis de probema pe care am semnalat-o. Toate celelalte service-uri mi-au facut un deviz intre 6000-12000 lei. Aici a costat 550 lei. Voi reveni cu siguranță.
D. N.
Personal prompt si calificat!
d. m.
Super calitate
s. a.
Excelent
E. S.
Au personal bine instruit si amabil oricand dispus sa iti rezolve promp orice dorinta in domeniul auto
E. C.
Dupa ce am mers in aproape toate reprezentantele opel am zis sa imi incerc norocul de a rezolva o problema la motor, problema care mi-a mancat la propriu dublul valorii masinii pe care nici un mecanic nu a reusit sa o rezolve. La Di Bas am fost asigurat ca problema va fi remediata imediat dupa schimbul unui modul electonic. Neincrezator am spus ca il schimb doar daca imi ofera garantie ca acel modul este defect si schimbarea lui imi rezolva problema. Felicitari dlui Mihai Visan.
Ca recomandare : schimbati casiera - este atat de acra ca poate concura cu un tir de lamai la acreala. Lipsa totala de serviabilitate.
S. M.
Oameni binevoitori, dar nu am rezolvat încă problema!
L. E. O.
Opel ? Doar la Di-Bas atât pentru achiziții dar și service ! Felicitări echipei, am luat mașina rapid iar la service a durat destul de puțin, în funcție de programări dar serviciile sunt super ! Recomand !
G. P.
Am dat de jeguri si la CT si la Bucuresti . In Servicce !!
M. A.
destul de bine
c. m.
O experiență f.buna profesioniști.
r. b. r.
O zi bună sa aveti dr raduta radu bogdan
C. C.
Dacă întrebi de un anume Domn Rizea se supăra și își cearta angajați pai cum sa deranjezi pe "dl director" a uitat ca a plecat de jos și el Domnu Rizea nu asa se vorbește cu angajații lipsa de respect oricum băiatul de la recepție jos pălăria Domnu Rizea sa nu uitați sa ii acordați o prima fiindcă băiatul chiar merita
c. 2.
Am sunat vineri la Dibas am vb cu Se. Mo. Am vrut sa sa interesez despre un Opel life combo de 7 locuri iam spus ce vreau și a zis că îmi trimite ofertă .La durut fix in pix cu toate că stau in provincie mașina pe care o am acum am cumpărată noua de la ei (atunci doar prin telefon am rezolvat cu mașina) .oare cat iti trebuie să trimiți o oferta pe mail
Am pierdut timpul degeaba cu el. .
M. P.
NU RECOMAND pentru verificarea tehnica a masinilor second-hand înainte de cumpărare. Sunt niste ipocriți (ca sa nu zic incompetenți), mi-au tăiat factura de peste 300 lei, mi-au verificat mașina, m-au asigurat ca e in stare buna. La câteva luni am avut probleme mari cu componente de la motor, iar cand am vrut (la doi ani distanță) sa revând mașina, am aflat de la alți mecanici ca a fost lovită pe mai multe părți, ca e plină de chit, in esență ca are o mie de probleme despre care reprezentanța, daca era într-adevăr profesionistă, ar fi trebuit sa mă anunțe. O mizerie.
O. P.
Service bun, dar incearca sa te pacaleasca la pretul final. Cand mi-au reparat 4 fire m-au facturat cu 450 de lei. Am facut scandal, au facut 350 de lei. Am facut iar scandal mi-au lasat la 160. Acele fire ti le lipeste orice electrician cu 50 de lei. De evitat pe viitor acest service. Pacat, ca am cumparat 2 masini de la ei.
C. C.
Un service de marcă foarte bun, reparat mașina, o Astra K. Poate cel mai important lucru, pe lângă profesionalismul personalului, este că acceptă să vii cu piesele achiziționate în regim propriu și nu impun piesele achiziționate prin service-ul lor. Nota 10 pentru acest aspect. Recomand 100%. A, și apropo, era sa uit, dacă dorești poți să asiști lângă mecanic la orice schimb de piese sau consumabile. 👍
P. D.
După ce am achiziționat mașina (Opel insignia model 2019) am fost rechemat în service pentru a schimba un furtun de la alimentarea cu combustibil și update de soft radio. Am fost programat la 8 dimineața și nici pana la sfârșitul zilei nu s-a rezolvat. Șeful de service da vina pe soft, dar ma îndoiesc....
P. S: după toată experienta radioul nu mai funcționează și trebuie sa revin cu masina în service...
N. M.
Daca as putea as da -5 stele la comportamentul sefului de service!
F. B.
Profesionisti
B. C.
Recomand pentru revizii, am avut mai multe mașini chevrolet si opel, totul a fost de fiecare dată fără probleme, programare respectată, durata rezonabilă a reviziei, costuri ok.
a. D.
Nu recomand ,nu au habar de nimic
....mai ale un domn Moise Octavian iti lasa un gust amar
P. A.
Nu recomand. Ii intereseaza doar sa te stoarca de cat mai multi bani. Am avut o problema la masina, care se oprea singura si imi apareu martorii care indicau “engine power is reduced” si “service vehicle soon”. Am facut o diagnosticare la dibas si rezultatul a fost ca trebuie schimbata clapeta de acceleratie. Costuri solicitate 2153 lei clapeta si 143 lei montajul, plus diagnoza alti 143 lei. Am intrebat daca nu poate fi reparata clapeta si raspunsul reprezentantului dibas a fost ca nu. Trebuie schimbata piesa, nu poate fi curatata sau reparata.
Am platit diagnoza si am plecat solicitand si alte pareri plus verificand forumurile. Am facut programare la un service si acolo mi-au curatat clapeta. Totul foarte rapid in maxim o ora. Cost curatare plus verificare cu computerul si eliminare erori din computer, 150 de lei. Pe langa asta au mai schimbat un senzor MAP, alti 120 de lei (desi eu cred ca acest lucru nu era nevoie si trebuia doar calibrata clapeta dupa curatare), iar in prezent masina merge mai bine ca inainte. De aceea nu recomand aceasta reprezentanta si in general reprezentantele care nu fac decat sa verifice o eroare si daca apare ceva pe calculator sa te puna sa schimbi piesa. Implicare minima a personalului din service si profit mare pentru acestea. Nu mai spun de faptul ca piesa este mult mai scumpa decat in cazul in care ai cumpara-o tu separat de la un magazin de profil. In cazul clapetei de acceleratie am cerut oferta si am primit 815 lei originala (cum era cea ofertata de dibas) sau 415 lei bosch. Mentionez ca in momentul curatarii clapetei am vazut ca aceasta era bosch. Analizati si decideti singuri ce veti face atunci cand veti avea probleme cu masina!!
G. M.
Nu ma asteptam dar am.avut doar experiente pozitive cu acest service! Au preturi decente avand in vedere ca e reprezentanta si sunt f tari pe partea de diagnoza. Recomand!
A. Z.
Oameni indolenți, service prost dotat, personal nepregătit!!!!
M. T.
Nu sunt adepta reprezentantelor, dar si-au facut treaba repede si bine. Cat despre pret.. ca de reprezentanta.. dar a meritat.
I. S.
Fuguti de aceasta "reprezentanta". Asta e de la masina prezentate pe site ca si impecabila. Explicatie reprezentat Di-Bas :" e ulei de la cutie,asa se intampla la renault,a dat afara pe la supapa de supraplin" . Masina e prezentata pe site la 119.000km,au scris ca au carte service,la fata locului surpriza CARTEA SERVICE E GOALA,masina arata ca o cocina de porci(interior neaspirat macar cu un asipator de casa),volan + schimbator roase in ultimul hal. Cred ca o masina la 119.000 km trebuie sa fie cu un interior destul de ingrijit.
Ocoliti aceasta "reprezentanta" !
R. R.
Cel mai bun service Opel. Cred ca la nivel de costuri sunt mai scumpi decât alternativele din București, dar în cazul meu au fost tot timpul exacți cu programările, devizul și durata lucrărilor.
S. C.
Isi cam bat joc de tine.
Acum vreo 2-3 ani am fost cu un opel insiginia la ei pentru ca aveam o eroare in bord "service soon". Eroare s-a dovedit o bujie care trebuia inlocuita . Am stat 2 ore jumatate (fara exagerare) si m-au taxat cu 300 de lei (bujia costant 120 de lei la ei)
In fine, suparat putin am ajuns acasa... A doua zi cand sa plec cu masina aceiasi eroare. M-am dus la ei si mi-au spus ca este alta bujie (eu sincer cred ca ei au schimbat bujia gresita pt ca nu am verificat sa vad daca mai apare eroare inainte sa plec de la ei) si pe aceasta mi-au schimbat-o cu doar 200 de lei intr-o ora si jumatate.
Concluzia: ca sa schimbi 2 bujii le ei: 500 de lei si 4 ore.
Intre timp m-am desteptat si eu putin si am aflat ca bujia este doar un banal surub si am fost la un alt service care mi-a schimbat o alta bujie cu 50 de ron in 10 minute, bujia costand pe epiesa 60-70 de ron ...
M. P.
Foarte rău. Își bat joc de clienți. Am stat 7 ore pentru o lucrare care se rezolva în circa 2 ore. Am lucrat 10 ani ca mecanic auto la un service și știu foarte bine ce vorbesc. Mă uitam pe camera de supraveghere și nu se ocupa nimeni de mașină. Am vb cu șeful lor și mă aburea că este mecanicul la presă să depreseze pivoții. Când am făcut scandal s-a rezolvat în 40 de minute.
A. C.
Am fost pentru a mă informa de ofertele Opel. Consiliere buna, oameni doritori de ajuta. De recomandat.
V. T.
Am cumparat de curand o masina de la acest dealer , am facut dosar si pentru rabla, mi-au expirat certificatele fiscale (2 la numar) si nu s-a intamplat nimic timp de 2 luni jumate, am fost dusa cu vorba ca ''nu se stie nimic deocamdata, nu au intrat inca banii'' si mult bla bla si intr-un final a trebuit sa ridic masina ca nu aveam alta solutie decat sa platesc cei 25 de euro pe zi de tinut la ei autoturismul nou. Ceea ce este strigator la cer este neseriozitatea si neimplicarea acestora in acest Program rabla.....ma face sa cred ca nu se vrea folosirea acestui program.
z. b.
Să te simți tratat cu respect e rar lucru în țara mea. Asta a fost. Doar atât.
G. E.
As fi dat 0 stele dar nu lasa. Mi au spus că “s a stricat masina că am pus gpl” (nu are nimic la injectoare ce spubeau ei” și “ sunteti prea gras ati eupt scaunul de la sofer, nu merge reparat”. Am 1.85 și 95 kg. Masina in cauza un opel corsa din 2009 cu 30.000 km.
M. E.
Cu părere de rău spun că sunt dezamăgit. După ce aproape 10 ani am mers la revizii anuale în mod constant, după ce mi-am vopsit și reparat mașina constant la Dibas Fundeni, acum am fost refuzat pe motiv că am instație GPL și voi nu sunteți autorizați pentru asta. Dar GPL am de cel puțin 6 ani și dacă nu sunteți autorizați pentru asta înseamnă că n-ați fost nici la ultima revizie. Nu-i nimic, n-am să vă mai deranjez. Niciodată.
R. P.
EXCELENT
R. N.
Recoman. Personalul este amabil si vine in sprijinul clientului.
D. G.
Buna ziua,
As vrea sa colorez un sfert dintr-un un varf de stea ....din pacate nu se poate. Sunt dezamagita de calitatea serviciilor, atitudinea, nepasarea celor de la DiBAs si felul in care inteleg sa rezolve problemele pentru un autoturism in garantie.
D. C.
Merg la acest service de ani buni atat la revizie cat si pentru o piesa schimbata .
Sunt foarte multumit atat de mecanici cat si de personalul de la receptie .
m.
O experienta placuta si reusita cu departamentul Vanzari! Personal orientat spre cerintele clientilor si buni profesionisti. Despre service voi scrie ulterior. Felicitari Di-Bas!
I. L.
Aici au mare grija de masina ta !
J. M.
Un bun dealer pentru Opel si Chevrolet, noi si SH, dar pentru service-ul lor este o locație scumpa si personal dezinteresat.
A. C.
Inspectorul de la statia ITP a fost serios și cu bun simț.
A. S.
În 2015-2016 cel mai bun Dealer/service auto pt Opel, Chevrolet, dar de la an la an, calitatea serviciilor scade drastic ... și conducerii nu-i pasă ... tipic românesc!
P. M. C.
Personal amabil. profesionisti!
B. S.
Rapid, profesionist, dar foarte scump: 60 de lei pentru resetarea unui martor din bord. Doar pentru că au soft Opel...
i.
Unii angajați lasă de dorit un comportament mai adecvat....
L. G.
Preturile sânt artificial majorate. , aceleaşi servicii se pot obține la preț jumate.
O. S.
De 22 ani sint clientul lor și de fiecare data am fost mulțumit de calitatea reparațiilor și de comportamentul personalului
C. L.
Super personal, profesioniști
L. V.
Nu mergeti in weekend, au un singur angajat care nu face fata la toti vizitatorii.
E. B.
Vii cu mașina în garanție, dar de fapt orice ai avea, nu face obiectul garanției!!!
A. A.
Personal amabil, cafeaua foarte bună :)
#. P. a.
Super service. Super servicii!
A. I.
nu calcati pe aici ca nu o sa aveti satisfactii de cum o sa fiti primiti.
s. c.
Asistenta tehnica și consiliere ok.
A. G.
Forte bine .Dar între adevăr prețuri cam mari
C. M.
Am stat 6 ore pt o revizie ...
G. I.
Meseriași. Se pricep.
E. T.
Un loc în care ești înconjurat de profesionisti! Felicitări!
R. B.
Service ok, dar cam scump
I. C.
Personalul este foarte prietenos și comunicativ!!!!
G. C.
Foarte serioasi si de incredere! Recomand pretentiosilor
A. G.
Profesionalism, seriozitate si promtitudine! Recomand!
N. M.
Închid la 18:00 si la 17:40 Nu mai discută cu tine
I. G.
👍👌
T. S.
Locația de pe Fundeni este un pic greu accesibila, în rest o echipa de profesioniști.
C. S.
Profesionalism.
D. L.
Nu mai au oameni ...pacat !
M. T.
O experienta placuta. Oameni profesionisti, atmosfera prietenoasa
C. R.
Servicii prompte si de calitate.
M. B.
Personalul fara suparare dar mai trebuie educat.!!!!
D. S.
Recomand
M. B.
Au cam ramas fara mecanici cu experienta .
C. A.
Fugiți cind auziti numele Di-Bas
M. O.
Sunt profesioniști la preturi decente
T. R.
Dealer Opel noi si SH
D. S.
Servicii bune. Preturi mari.
V. B.
Profesionisti..atat la receptie cat si service.In special intrebati de dl.Giovani,super profi mecanic auto.
O. C.
Super oameni !!
A. M.
Se vinde mașini ,verificate pe bune ok
r. c.
Seriosi si rapizi
C. T.
Foarte atenți...
C. A.
Personal foarte amabil
m. m.
Recomand..👌👌
A. B.
Interesant
D. S.
Personal amabil și calificat.
a. c.
Rapid și Bine și scumpit 😀
D. I.
Excelent
A. P.
Super meseriași
D. N. Ș.
Experiență foarte bună
S. A.
Foarte scump
A. G.
Super
D. M.
profesionisti
A. G.
Opel