Opinii despre Amat (Dealer Auto)
Bulevardul Nicolae Bălcescu 204, Pitești 110329, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Amat, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Amat
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Amat
R. A.
revizie mecanica a mașinii (tot ce au facut e sa invarta de roti) + tester, 330 lei, durată efectuare control 1-2, facturat 4 ore, rezultat: 4 foi scoase la mișto, in care sunt bifate diverse lucruri precum nivelul de lichid de parbriz sau existenta set becuri de schimb (precizez ca nu am, desi au bifat ca am).
Am venit pentru (si am specificat) un zgomot la rulare, zgomot ciudat la accelerare, un ticait in bord. Ce au zis, ca zgomotul e din arcurile suspensiei (care sunt mai inalte, datorita pachetului de drumuri grele, dar ei le-au numit 'neconforme') si ca am o problema la pilotul automat (pilotul functioneaza fara probleme).
Concluzie, timp irosit, bani irositi, rezultat final scos la mișto si sursele zgomotelor neidentificate.
C. R.
Recomand. Au pus fără probleme alarma.
C. L.
Am facut programare la Amat pentru un Taster, în urma testări mi sa spus ca am 2 injectoare stricate și trebuie înlocuite, am schimbat injectoarele și aveam aceeași problema apoi îmi spune ca unul din injectoarele schimbate nu funcționează normal. Am hotărât sa plec de la ei după ce am plătit 420ron manopera fără sa îmi facă nimic, practic am plecat și cu masina stricata. Am fost la un alt service unde am pus din nou tasterul și acolo aflu ca cei de la Amat au scris greșit unul din codurile de pe injector în calculatorul mașini, în loc de litara T au scris F. În concluzie nu recomand Amat niște neprofesioniști și cu prețuri exagerat de mari.
A. D.
Am fost sa fac astazi o constatare casco la ei. Nu au treaba oamenii nici cu organizarea, nici cu comunicarea cu clientii. De la receptie m-au trimis "in spatele cladirii" ( citat). Am gasit service, am intrat cu buna credinta ca o sa-mi raspunda cineva unde gasesc persoana care face constatari pentru compania unde aveam casco, mi-au spus sa astept afara ca vine cineva. Si am asteptat. Vreo 15 minute pana am sunat la asigurator sa aflu un nr de telefon de contact de acolo si sa-mi fac programare pt constatare in alta parte. Bine ca nu sunt toate companiile ca ei!
M. S.
Super oameni.
R. A. D.
Personal amabil (A.S.)si gata sa iti raspunda oricand la orice intrebare/nelamurire chiar daca era sau nu in timpul programului.Interes maxim in a ajuta clientul si a oferi solutii ,mai mult decat atat sa fie si viabile si cu siguranta as recomanda si altor persoane.
P.s.Merita si o marire😉
I.
vad caracterizari de aproape 5 stele? vrajeala
situatie mai proasta ca aici nu am vazut -am fost de multe ori avand dacii cumparate de noi.
mecanici habarnisti rau de tot-iar seful de service incerca o prosteala cu mine d-asta jenanta
la receptie era un tip care mi-a placut si care incerca sa se implice
G. B.
Adevărați profesioniști. Programat la ora 8, ora 9.30 problema rezolvată. Cu aproximativ o săptămână înainte am fost la revizia de doi ani la o reprezentanță din Târgoviște. Am semnalat problema de la mașină(zgomot anormal cale rulare), iar rezolvarea a fost în spiritul românesc, că nu se poate. Domnii de la Amat și-au dat seama imediat că problema era de la biletele antiruliu.Toată stima.
M. M.
Foarte bine oameni cu respect față de clienți și buni profesioniști.
C. C.
Auto achiziționat prin dealer și efectuat până acum 5 revizii anuale, 10 schimburi anvelope sezon ținute în custodie și 2 inspecții tehnice. Servicii de calitate superioara. Auto a rulat pana acum 43700 km fără nici o problemă tehnică sau incidente în circulație. La fiecare prezentare în service am observat atenția deosebită ce mi-a fost acordată, buna pregătire profesională și seriozitatea persoanelor cu care am intrat în contact direct. Calificativul meu : Excelent. Felicitări întregii echipe de conducere și execuție.
L. I.
Timp așteptare mare, un singur angajat pe partea de tester
A. N.
Profesionisti, recomand!
V. O.
Programat la ora 10:15 au pus mașina pe rampă la 11:30 după care a plecat să se plimbe
P. L.
Oameni profesionisti!
C. m. P.
Am fost la revizie la ei.
i. v.
Am fost pentru revizie autoturism la un an de la cumpararea lui..!!!...
V. T.
Posibil un nou loc de munca
B.
Profesionisti, dar 4 stele pt ca mi s-a parut ca sta masina pe stand prea mult fara sa-i faca mai nimic (trag matza de coada😅)
F. S.
O experiență plăcută și ne bucurăm, că am cunoscut AMAT.
a. p.
Profesioniști, deși este reprezentanța Renault, eu vin din Vâlcea sa fac reviziile la Volkswagen.
G. M.
Service la nivel european.calitate ,corectitudine,confort.recomand...
a. g.
Am asteptat o ora cu masina pe rampa fara ca mecanicul sa se uite la masina...... dupa o ora de asteptare, mecanicul a inceput sa faca revizia...
M. S.
Super, profesioniști .
M. S.
E totul ok, in schimb fugiti de tinichigerie acolo, am o foarte proastă experiență. In rest super ! Curat, oameni amabili!
C. P.
Este un servis auto bun.
D. I.
Foarte acum noul Logan
S. I.
Reprezentanța Renault din Argeș . Se află la ieșirea din Pitești , către Curtea de Argeș, după Jumbo .
D. S.
Un autoservice cu o buna dotare, cu personal amabil și bine pregătit. Intervențiile realizate la ei au fost de o calitate superioara.
B.
Cand lasati feedback.uri aici despre service-ul Amat, nu ar trebui sa faceti evaluarea doar despre mecanicul care isi face treaba cu varf si indesar ci ar trebui sa cantariti si modul in care va trateaza persoana care va intampina la receptia service-ului si va ofera sau nu toate detaliile pe care le solicitati in legatura cu revizia.
Am mers in urma cu doua zile sa cer o oferta pentru revizia de 60 000 km pentru logan 0.9Tce+GPL 2017.
Am ajuns la ora 17:02 minute. Desi programul reprezentantei este scris la intrare ca este pana la ora 18:00, cel de la receptia service.ului mi-a spus ca programul s-a terminat la ora 17:00 si nu imi poata da mai multe informatii. Am inteles si am plecat pentru ca programul se terminase in urma cu doua minute.
Urmatoarea zi revin la ora 12:20 pentru a cere aceleasi informatii. Ghinion, de aceasta data am nimerit in timpul pauzei de masa si acelasi domn de la receptie mi-a spus ca nu vad ca vorbeste la telefon si ca e in pauza? sa revin dupa ora 13:00. Am plecat si de aceasta data.
A treia zi am revenit iar la service, de aceasta data la ora 16:00. Am mers la receptie si am intalnit aceeasi persoana ca in zilele precedente.
Eu: Buna ziua, doresc sa fac si eu revizia de 60 000 km pentru loganul meu..etc.
El: Da, va costa in jur de 850RON.
Eu: As dori sa imi spuneti cat ma costa manopera si ce anume trebuie sa schimb intrucat vreau sa cumpar eu consumabilele.
El: Va costa in jur de 200RON.
Eu: Imi puteti spune va rog ce tip de ulei sa cumpar? 10w40 sau 5W30.
El: Nu vreau sa va spun pentru ca nu ma plateste nimeni sa fac asta. Mergeti la magazin si va recomanda ei. Ca sa va spun, trebuie sa bag seria de la sasiu in calculator si nu am niciun interes sa fac asta.
Eu: Va rog, il puteti chema le seful dvs. poate ma poate ajuta dansul sa imi spuna.
El: Sigur, imediat . . .
Vine seful departamentului Service, dl.Dragos care spre mirarea mea are aceeasi atitudine si cu acelasi discurs ca functionarul de la receptie.
A spus la fel ca nu are niciun interes sa-mi dea detaliile tehnice despre ulei ca nu este platit pentru acest serviciu si ca raspunde doar pentru ceea ce face la service.
Vazand acestea, l-am intrebat de ce la revizia anterioara de 40000km nu a schimbat bujiile pe care le cumparasem asa cum scrie in manualul de service.
In acel moment mi-a cerut certificatul pentru a face o verificare si intradevar a spus ca a nu a schimbat bujiile la 40000km asa cum scrie in manualul service pentru ca nu as fi avut eu bujiile la mine, desi eu ma plimb cu bujiile in torpedou de 1 an de zile intrucat la acelasi service la revizia anterioara au spus ca nu este necesar sa schimb bujiile.
Insistand pe faptul ca nu au fost schimbate bujiile la timp, mi-a spus dl. Dragos ca nu sa ma adresez la vocea clientului ca el nu mai sta de vorba pe acest subiect.
Concluzia mea este ca atat seful departamentului service cat si cel dea receptie sunt niste aroganti, te trateaza de la un nivel mult superior tie, se cred de neclintit, considera ca au scaunele bine infipte si se cred de neinlocuit" dar din pacate pentru ei, nimeni nu e de neinlocuit.
Mai departe voi face un mail cu nemultumirea mea catre dl.Dridi Christophe.
Cu siguranta dansul are alt caracter si va intelege cat de nocivi sunt acesti oameni care se asociaza cu imaginea DACIA.
D. o. T.
Nu au avut electrician pentru a repara cd player.
E. L. N.
Personal foarte amabil si bine pregatit.
B. C.
Am fost la aceasta renumita "reprezentanța" ptr verificare unei probleme la klima. După ce au identificat problema mi-au spus că ma costă in jur de 1000 de lei .dar problema mare a fost cînd le-am spus că ok sa schimbe tot ce zic ei dar dacă masina face la fel eu nu le achit nimic.atunci ei au zis ca s-ar putea sa faca la fel.deci in concluzie ei o iau prin eliminare nu își asumă ca piesa respectiva e cea defectă.deci sunt jalnici!!!
V. S.
Amabilitate angajați 10/10
B. M.
Foarte bine
Sunt mulțumită
A. E.
Am efectuat o revizie la ei, mulțumit de respectarea programării și a timpului de lucru. Intr-o ora si puțin totul a fost gata. Sala de așteptare este spatioasa in caz ca vreți sa vedeti ce se face la autoturism.
C. A.
Curățenie, servire ireproșabilă, calitate și nu în ultimul rând zâmbete.
D. O.
Oameni profesioniști, experți și atenți la nevoile clientului, recomand !
F. N.
Foarte primitori și super profesioniști!
A. S.
Excelent
P. P.
Servis super super bun
G. S.
Foarte bine, oameni profesionisti !
M. E.
scump rau
C. C. S.
Oferta buna, sa vedem și masina
c. p.
O echipă deosebită, formată din oameni profesioniști și ceea ce e mai important, dedicați clientului și rezolvării solicitărilor clientului. Transparență totală in a achiziționa un autoturism, ai puse la dispoziție toate informațiile pentru a pleca liniștit cu achiźiția dorită. Deasemenea, pe partea de service ai la dispoziție mai multe opțiuni, iar timpul de soluționare e unul foarte bun. Nu pot decât să spun, respect pentru echipa voastră. Felicitările mele! RECOMAND!
S. P.
Am ajuns la rând o pentru garanția unei bateri. Foarte promti, am rezolvat in 5 minute.
A. D.
Profesionalism
M. C.
Este o unitate service auto destul de bine organizată. Se lucreaza pe baza de programare la 3-4 zile. Preturile sunt nici prea mari, dar nici mici. De regula ti se sugerează piese de origine daca te tine buzunarul, dar eu am folosit piese mai ieftine de pe After market. Personalul este serviabil și rezolvă orice problema. Nu exista insa o sală pentru așteptare clienti, deși ar fi necesară.
G. P.
Un loc unde se încearcă creerea de competente în domeniul reparațiilor auto și realizarea cu profesionalism a meseriei de mecanic auto
M. C.
Am fost tratat mai mult decât superficial în momentul în care, deși ajunsesem în timpul programului adică la 16:30 (din Vâlcea fiind), am vrut sa fac o verificare la o mașină renault megane. Mi s a spus ca este târziu și ca nu se mai poate la ora aia. Plus ca acolo e un singur băiat pe parte de tester care este plecat și nu e altcineva care sa se ocupe de treaba asta...Dezamagitor!...Ditamai reprezentanta de ditamai firma RENAULT sa stea într un singur om! Am fost pur și simplu respins categoric, fără alte soluții și am fost nevoit sa plec, ca și cum as fi deranjat! 😡😠👎
C. N.
AM făcut precizia la LOGANUL MEU
Mă declar FFF.multumit de prestația mecanicului meu dm CRISTIAN ZAMFIRESCU INTODEAUNA VIN CU PLĂCERE ȘI RELAXAT LA AMAT PITEȘTI BASCOV pt că stiu că mașină mea este lăsată pe mîini bune . ADAUG 5 STELE
MULTUMESC AMAT PITEȘTI ARGEȘ
C. G.
Profund dezamăgit de angajatii de pe partea mecanica auto. Nu recomand aceasta firma.
M. C.
Seriozitate și profesionalism.
Recomand pentru achiziționarea unui autoturism nou marca Dacia sau Renault.
Din păcate pe partea de service timpii de așteptare sunt prea mari și prefer să fac reviziile în alta parte.
C. S.
Sunt niste mari mincinoși, eu am schimbat uleiul la ei si le-am zis sa se uite si la usa din dreapta ca nu imi merge macaraua ,dar ei au MINȚIT ca au verificat si ca macaraua trebuie schimbată,si am zis sa o lase asa ca poate pot face ceva sa gasesc o rezolvare mai ieftină.La doua saptamani dupa întâmplare m am mai documentat si am desfăcut panoul de la usa si macaraua era doar sărită de pe sina si era un bolt iesit,deci a durat circa 30 minute să o repar eu . Deci va rog sa trageți concluzii........
R. A.
Rareori și prețuri bombă pt produsele sh. Trebuie urmărit. În rest, peste piață cu prețurile...dincolo era mai ieftin..
S. T.
Scump...
C. I.
Lipsă de profesionalism în determinarea cauzei tehnice și în a trata clientul.
o.
Foarte, foarte scump.
L. L.
Jalnici, personalul parca e in somaj, lipsa de profesionalism, dupa cateva programari am stat 3h pentru un schimb de anvelope. Cam aceleasi probleme si in alte orase. Manopera scumpa, lipsa de personal calificat, defecte inventate si cele reale nu sunt remediate.
M. C.
A doua oara cand am contact cu ei si sunt dezamagit. Nu-si respecta blazonul. Merg pe principiul...clientul este obligat sa vina la reprezentanta si acolo vede el. I se face lehamite si renunta. A doua oara nu mai da pe acolo decat daca e masina de firma sau obligat cumva. Nu recomand.
L. A.
Oameni de un profesionalism desavarsit onesti si amabili
T. 4.
Foarte de treaba băieții de la vânzări atat Dacia cat si Renault. Am cerut oferta și de la unii și de la alții. Au fost amabili au explicat oferta, nu încearcă sa îți vândă sau sa pună neapărat în plus ceva. Se conformează pe buget.
A. M.
Personalul este foarte amabil și oricând la dispoziția ta. Nota 10 cu felicitări!
D. L. C.
NU!!!
D. I.
Super calificati!
B. E.
Am trecut duminica 06.04.2019, stiam ca este inchis, dar in fata concesiunii exista majoritatea modelelor Dacia si Renault expuse, inclusiv o mare parte din culori. Am putut sa ma uit la mașini (din exterior) fara sa fiu jenat de ceva. Ma mult nu pot sa spun acum
C. G.
Foarte bine. Un inceput penttu achiziția unei noi masini...
A. N.
Dezastruos, revizie 2 ani, durata efectiva lucrare 45minute cu înlocuire plăcute frână, pe factura durata manopera 2 ore. La sfârșit au încurcat și actele, talonul și carea de service a mașini cu a altei masini
F. M.
Super servire ! Fata de alte reprezentante Dacia aici am rezolvat fara sa fiu purtat si tinut degeaba!
D. U.
Daca doriti sa cumparati un autoturism nou va recomand alt dealer . La inceput amabili, apoi cand te duci sa ridici masina la data specificata de ei nu este gata masina. Si de aici dispare amabilitatea personalului. Incepe cu vrajeli ieftine.
C. m.
Nu sunt buni de nimic cer bani dar nici ei nu stiu daca iti rezolva problema sau nu .nu recomand !!
M. M.
Daca aveti de gand sa mergeti aici sa luati in calcul ca puteti intra si la 2 ore peste ora programarii.
Personalul este flegmatic si daca aveti de montat ceva nu se tine cont de schite si de suruburile din pachete. Lucrarea se face "din ochi". De pret nu mai are rost sa vorbim !
G. H.
Foarte amabili și punctuali . O experiență plăcută.
M. B.
Profesionalism
V. V.
Personal foarte amabil!
R. B.
Timpul de execuție mare, preturi inexplicabil de ridicate!
M. P.
Unul dintre cele mai bune ateliere pentru gama Dacia.
L. V.
Complet dezamagit - au incercat sa pacaleasca
Am un Logan cumparat de la ei din 2009. Toate reviziile anuale au fost efectuate la acest service de catre tatal meu sau de catre mine.
Anul trecut in iulie 2017 am schimbat discurile de frana si placutele.
In apilie 2018 in momentul cand se actiona frana volanul incepea sa tremure. Mama mea a fost cu masina in acest service la verificare. Pe nota de constatare nu au scris nimic insa verbal au spus ca trebuie schimbata CASETA DE DIRECTIE (au trecut cu pixul la sectiunea SOLICITAREA CLIENTULUI ) . Au oferit 2 optiuni Caseta directie noua ( 2 000 lei ) sau alta CASETA RECONDITIONATA (1 000 lei ). Au insistat pe caseta reconditionata. Pentru ca mi s-a parut ciudat ca nu au trecut oficial in sistem defectiunea si se recomanda o piesa reconditionata , am fost cu masina la alte 2 service-uri si SURPRIZA . Caseta de directie este perfecta insa discurile de frana inca in garantie OVALIZATE.. Am decis sa le schimb la alta reprezentanta Dacia.
Concluzie: au incercat sa profite de un client fidel de peste 8 ani pentru a face bani. Cu siguranta nu mai am ce cauta in acest service
m. m. b.
Personalul este în general amabil și serios. Firma este organizată profesionist. Programările sunt respectate, lucrările în garanție nu întâmpină dificultăți, este permis accesul în service pe toată durata lucrărilor la autoturismul personal. Este cel mai profesionist concesionar Dacia-Renault de pe raza municipiului Pitești.
Din păcate, tarifele pentru piese și manoperă sunt foarte ridicate (probabil la același nivel cu al celorlalți concesionari Dacia).
Menționez că sunt cumpărător Dacia de la Amat, client anual la revizii (din 2013), client pe lucrare în garanție și participant la test drive-uri. În aceeași periodă de timp am avut de-a face și cu alte două firme concesionare Dacia din Pitești.
S. B.
Mașina prezentata era acoperita cu zăpada. Zapada de pe masina a fost înlăturată cu un teu pentru curățarea apei de pe gresie.
Pentru defectele constatate pe masina a fost nevoie sa vina managerul.
Personal " foarte puțin amabil " este mult spus.
A.
Am cumpărat o mașină de la un angajat al Amat, S.A., un Renault Scenic cu cutie automată, care s-a dovedit a fi defectă, din parcul societății, indus în eroare de afișul tip Amat. S.A., bineînțeles, mi-a dat cu flit. Nu îmi dau seama de ce o firmă destul de serioasă cum este Amat permite angajaților să înșele folosindu-se de sigla firmei. S. A. împreună cu fratele său(tot angajat Amat) sunt mână în mână cu un samsar, bișnițar de mașini. Recomand domnului director al SC Amat concedierea acestor doi bișnițari și angajarea unor oameni serioși.
S. S.
Personal amabil, competent, servicii de calitate cu piese originale, prețuri ok. Atmosferă plăcută, curățenie. Deși am mașina ieșită de mult din garanție și parcurg peste 50km până la Amat Bascov, reviziile și alte intervenții tot aici le fac.
F. S.
Un nivel de excelență profesională
Felicitări echipei de la AMAT si un sincer La Multi Ani pentru 2019 !!!
M. C.
Mavexim Târgoviște ,de unde in 25 oct am cumpărat un autoturism Renault Clio ,lucrează lamentabil.......
R. D.
Comportament urat din partea directorului!
R. M.
Durează să aștepți o oră dacă ai întârziat la programare. Poți manca între orele 12-13 de la Amat Bascov cu 10 lei două porți calde.
B. B.
Un dealer Dacua / Renault din Argeș
D. A.
Un personal si servicii extraordinare
c. i.
Nu am fost multumit de calitatea lucrari
Ş. S.
Revizie periodică
C. N.
Te ajuta real cum pot mai bine.
C. P.
De 10 ani suntem super mulțumiți de ea;frumoasă fiabilă,consum mic,silențioasă pentru o familie de bun simț,nu de fițe....mulțumim frumos.
E. V.
Cele mai penibile servicii! Am fost serviți si tratati mai bine la magazinul din colțul străzii la Stefanesti unde am lăsat 10 ron si nu mii de euro! Nici o întâlnire sau ora stabilita nu a fost respectată! În viața mea nu o sa mai calc aici! Păcat! La cati bani ati investit in showroom!
D. D.
Am cumpărat o mașină,totul s-a derulat rapid spre deosebire de alte reprezentante care îmi cereau să depun un avans și să vin a doua zi(mă grăbeam). Negativ: la mașina cumpărată nu funcționa aerul condiționat cum trebuie deoarece nu mai avea freon(lucru greu de verificat pe loc).
M. C.
Dealer local Dacia și Renault, vizibili din trafic, la bulevardul Nicolae Bălcescu. Înăuntru este curat, atmosfera profesionista.
M. V.
Cei mai buni
I. D.
Am făcut câteva revizii la un Duster. Personalul foarte amabil. Am rezolvat repede orice interventie . Însă faci foarte greu programare.
I. G.
Am primit informațiile de care aveam nevoie.
C. T.
Ok, au rezolvat repede.
L. B.
Cea mai urâtă experienta. Unii dintre angajati sunt niste derbedei cu un comportament si vocabular de interlopi înjurand si amenințând clienții care îndrăznesc să le spună că nu au facut treaba bună. Am avut noroc cu alți angajati ca altfel cred ca plecam si batut de acolo...
A. C.
masini de cea mai proasta calitate
M. C.
Săru'mâna doamnei Tanţa!
A. Y.
am făcut direcția... destul de ok
R. S.
Un service ok. Preturi un pic cam mari, dar și profesioniști.
I. G. S.
Profesionalism. Dar... Nu trebuie lăsat clientul sa plece fără să îi dai ce dorește.
D. O.
Intru in showroom, vreau sa comand niste senzori de presiune + alte accesorii pt megane 4. Vreo 1500 ron in total. Salut niste baieti de la vanzari, colega de la accesorii trebuie sa vina imediat. Vine o colega, dar nu ea se ocupa, e alta colega care e in pauza de masa. Vine la ora 13. E 12 si un sfert
Mult succes! Mai incerc in Bucuresti.
F. F.
Locație ok , personal calificat
S. T.
5 stele pentru profesionalism. Am fost sa verific o masina pe care voiam sa o cumpar. Vanzatorul fost angajat Dacia se cunostea cu majoritatea angajatiiolor Masina avea insa probleme fapt ce mi-a fost raportat cu sinceritate.
Am dat doar 4 stele pentru ca nu am primit un print cu erorile raportate.
C. S.
Servicii f bune si personal f amabil si bine pregatit
M. D.
Un service auto Dacia - Renault oarecum modern dar cu niște preturi la piesele de schimb și la manopera mult peste media celor practicate în alte unități, unele chiar mai noi și mai moderne.
c. c.
Un service auto foarte bun.