Opinii despre Spălătorie/Curățătorie/Retușuri croitorie LAVA & CUCE Iulius Mall Timișoara (Croitor)
Spălătorie/Curățătorie/Retușuri croitorie LAVA & CUCE Iulius Mall Timișoara
Centrul Comercial Iulius Mall, Strada Aristide Demetriade nr.1, Parter, Timișoara 300088, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spălătorie/Curățătorie/Retușuri croitorie LAVA & CUCE Iulius Mall Timișoara, Croitor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Spălătorie/Curățătorie/Retușuri croitorie LAVA & CUCE Iulius Mall Timișoara
Luni
[10h – 22h]
Marți
[10h – 22h]
Miercuri
[10h – 22h]
Joi
[10h – 22h]
Vineri
[10h – 22h]
Sâmbătă
[10h – 22h]
Duminică
[10h – 22h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre Spălătorie/Curățătorie/Retușuri croitorie LAVA & CUCE Iulius Mall Timișoara
A. B.
Am lasat la spalat o husa de pat pentru copii. Am primit-o inapoi la fel de patata. Credeam ca scopul unei spalatorii e sa iti returneze un produs curat. Am incercat sa sun de nenumerate ori si nu raspunde nimeni. A mai si durat aproape o saptamana sa imi spele husa.
P. D.
Lava&Cuce oferă cele mai deplorabile servicii. Mi-am dus costumul la curățătorie și mi l-au dat înapoi ușor parfumat, și cu exact aceleași pete. L-am dat la retur dar nu înainte de a fii tras la răspundere că nu am specificat că sunt pete pe costum. Acelea nu erau pete, și de când sunt nevoit eu, clientul, sa le spun angajatelor curățătoriei cum sa își facă treaba?
A doua oară am dus costumul la curățătorie, cu temele făcute. Am arătat exact locurile în care sunt petele, și am cerut în mod expres curățarea lor. Nu am grăbit fetele pentru că știu că au mult de munca in perioada asta.
Am luat costumul, și abia acasă am apucat sa mă uit la el. Aceleași pete in aceleași locuri. A DOUA OARA! Nu este posibil așa ceva. Bătaie de joc fata de clienți. Nu m-am mai întors la ei, pentru că pentru mine Lava&Cuce nu mai exista. Cele mai deplorabile servicii, după cum am mai spus.
Mai jos găsiți atașate și fotografii care dovedesc cele spuse mai sus.
L. J.
Învelitoare saltea pătată. Am dus-o la ei, a ieșit brici!
Sunt foarte mulțumit!
Vă mulțumesc! - Sărutmâna doamnelor de acolo!
D. P.
Serviciul de croitorie e sub orice critica. Am dus o pereche de blugi pentru o cusatura (tesat) si la final aratau mai rau decat inainte. Nu mi s-au explicat de la inceput procedurile si nu s-a dorit rezolvarea situatiei pe o cale amiabila. Atat doamna manager cat si croitoreasa s-au comportat sub orice asteptare. NU RECOMAND.
P. C.
Mi-am ridcat fracul de la ei iar cand am ajuns l-am scos din folie si am vazut ca din toti nasturii au ramas numai 2!!!
C. D.
Rochia de ocazie nu a fost călcată aproape deloc. Mai mult au agățat o in fata probabil cu fierul de clacat și văzând ca e un material delicat nu au continuat sa o calce.
La cămașă de costum su scos intaritoarele de la guler și nu le au mai pus la loc, fără aceasta gulerul nu mai sta cum trebuie.
Verificați va hainele cu atenție înainte de a va îndepărta de la ghișeu. Politica explica clar ca nu mai au răspundere pentru haine după ce plecați de la ei.
Nici chitanța nu v o mai lasă, cea de predare-primire.
Recomand sa împărtășiți și voi experiența pentru a se cunoaște calitatea serviciilor.
De asemenea încurajez trimiterea de nemulțumiri prin e-mailul afișat de ei, la ghișeu. Eu nu l am reținut și acum am nevoie de el.
Mi a lăsat un sentiment de dezamagire foarte mare experiența asta și nici nu am avut cum sa mai dezbat problema din moment ce nu am verificat hainele de fata cu ei.
S. J.
Doamna manager “Liliana și atât” este lipsită de profesionalism, aroganta și te minte cu nerușinare. Mi-au stricat doua rochii: una a intrat la apa, tivul iese de sub rochie, iar materialul este creponat, plin de ate care ies din rochie și adunat, un dezastru. Când i-am arătat rochia, mi-a spus “așa a fost”, fără sa clipească. Absolut neadevărat. A doua a rămas cu pata care trebuia scoasă, dar la curățat i-au rupt tivul și nici măcar nu s-au deranjat sa o calce. I-am rugat sa calce rochia și au refuzat.
Extrem de dezamagita de felul in care aceasta firma își tratează clienții... managementul a aratat cât de importantă este satisfacția clienților.
T. B.
Am dus la calcat camasi și arăt iar dupa calcarea lor arătau mai mototolote decât dupa spălare
C. m.
Asa arată cămăși călcate
A. Ț.
R. F.
A. B.
H. E.
R. F.
n.
C. P.
A. R.
L. C.
M. P. S.
D. T.