Opinii despre Global City (Companie de Asigurari)
Global City
Soseaua Bucuresti Nord 10 Global City Business Park Cladirea O23, Voluntari 077190, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Global City, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Opinii despre Global City
C. F.
Din strada, se observă imediat emblemele "JEEP" și " Alfa Romeo". De remarcat aspectul modern, occidental, al clădirii.
D. V.
Este locul unde lucrez...eu si alti 2000 de persoane.
C. I.
Aici iti poti plati contravaloarea numerelor de imatriculare si a certificatului de imatriculare,poti copia documente,personalul amabil
B. P.
Desi am avut un caz trist, nu pot sa ma plang de oamenii care lucreaza aici, ci de politica firmei!
Angajatii care au deschis dosarul impreuna cu cei de la Euroins, au fost se nota 10!
L. S.
Nu știu ce caută hoții aceștia pe piața, haideti sa facem o petiție sa îi bage in faliment, 2 ani jumatate m-am judecat cu ei ptr niste daune (tata a fost omorât de un șofer cu asigurarea la Euroins bineînțeles cea mai ieftina si cea mai proastă)si acuma cand am terminat si am negru pe alb hotărârea câștigată de 2 luni incerc sa iau legatura cu cineva mai mare decat un angajat de 2 bani care habar nu are sa vorbeasca si te tot plimba cu preșul.si nimik...niste ordinari nu pot sa inteleg ce cauta aceștia pe piața...oamenii buni faceți reclamatii oriunde puteți...sa dea D-zeu sa se aleaga praful de firma lor si de totii nesimțiți si sa sufere macar 1%din ce am suferit eu
N. P.
Am fost la service-ul ALTEX din locație și am constatat că e o clădire modernă, cu dotări de ultimă oră și arhitectură deosebită.
N. V.
Euroins compania care strange bani de la soferi prin intermediul asa numitor asigurari ca pe final sa nu plateasca despagubiri.
Cand suni la callcentru nu primesti o informatie clara in privinta dosarului, si de fiecare data info diferita.
Azi iti claseaza dosarul la dauna totala si maine iti dau lista de sercice-ri partenere ca sa te plimbi ca prostu poate gasesti pe cineva care repara mai ieftin si iti spun ca nu mai e dauna totala (cred ca peste noapte masina sa reparat singura).
Companie de nimic care stie doar sa faca bani pe spatele soferilor.
m. m.
Altex service cu oameni incompetenti. Nu recomand acest service!
C. M.
Un loc foarte frumos!
m. v.
Nici o stea nu merita am de primit 2400 lei de 6 luni si tot sun în continuare , primesc același replica merueca voi primi banii cât de repede se poate
R. T.
O cladire modera !
R. B.
Masina mea a fost lovita de un asigurat EUROINS, am sunat la asigurator, a durat cam 25 de minute pana sa raspunda, am fost programat pentru o data ulterioara intr-un mod foarte profesionist, m-am prezentat la sediul asiguratorului unde dupa o asteptare decenta aproximativ 30-35 minute, un reprezentant a facut poze masinii si mi-a deschis dosarul de dauna, am ales sa imi repar masina la un service recomandat de EUROINS cu care se face decontare directa, am dus masina in aceiasi zi la service, langa Timpuri Noi, unde am fost primit imediat, mi s-au facut documentele si anuntat ca masina va fi gata vineri, specific ca am lasat masina luni, ea necesitand tinichigerie si vopsitorie. Luni masina a fost gata predata mie, fara nici o intarziere sau problema, reparatia fiind facuta foarte bine. A fost o experienta ok. cu toate ca lumea prevestea asteptari interminabile si lipsa masinii pe luni de zile. Una peste alta nu recomand sa aveti nevoie sa va reparati masina, dar daca se intampla sper sa aveti rezultatele avute de mine, 5 stele pentru modul cum au rezolvat problema mea.
V. B.
Nu platesc daunele
R. M.
Foarte nemultumit de politica acestei firme de asigurari , te mint pe fata .
Astept de o luna sa faca plata la o dauna si dosarul este in lucru 🤮
f. s.
Au trecut 4 luni de la incident si inca nu a fost virata suma in cont pt reparartie in regie proprie
B.
Ar trebui să asigure un minim de locuri de parcare pentru clienții care vin la companiile din zonă.Asta dacă respectă clienții care aduc banii companiilor care le plătește chiriile.
u.
O mizerie de companie, pur si simplu isi bat joc, astepti 40 min la tel sa-ti ofere niste informatii pt dosar, astepti cu lunile banii pt despagubire, EVITATI-I
E. S.
Acces doar către Companii, curățenie menținută bine
D. :.
Cea mai cacao firma de asigurari. Astepti cu lunile dupa bani, faci sesizari la care nimeni nu iti raspunde, te duci la ei sa rezolvi si te plimba de colo colo, nu raspund la telefoane si multe altele. Jalnic
C. D.
Am doua luni decand tot se licitează pentru o epava am tot sunat și în zadar . Acum cred ca o sa mai dureze încă 6-7luni pana am și banii..
O societate de toată jena .
F. I.
O companie care intr-o țară civilizata nu ar avea cum să existe. Feriți-vă de ei si de clienții lor!
C. I.
Stau după bani de 3 luni. Mizerii! Sper ca într-o zi să muriți de foame!
F. i.
Jalnica experienta cu euroins.nu recomand, 1 stea e prea mult, pacat ca nu pot da 0 stele
D. D.
Nici o stea nu merita! O societate de asigurări mizerabilă , la pușcărie ar trebuii sa meargă conducerea acestei firme! Ajungi pe mana lor si ai de așteptat peste 3 luni cum am pățit eu si nici acum nu au decontat dauna! Nu raspund la telefon la email nu mai vb,de tot rahatul sunt ăștia!
V. C.
Pentru constatari daune, o sa aveti o experienta de genul:
-aveti programare la o ora anume si sunteti preluat si 30 de minute mai tarziu.
-vi se cer acte de care, dpdv legislativ nu este nevoie.
-angajatii se injura intre ei, fac misto de alti clienti sau zbiara prin birouri
A. A.
Niște incompentenți !!!!!
Se fac doar programari telefonice iar numerele nu funcționează,iar când la un moment dat suna, te pune in așteptare cel puțin o ora !!!!!!
G. C.
O experiență urâtă. Totul se ascunde dupá un telefon de callcenter. Inspectorii de daune au o singură viteză si par că au aranjat cu diverse service-uri de unde posibil să primească ceva.
S. S.
Oameni incapabili. Sa suni cu o saptamana in urma sa iti spuna sa trimiti situatia pe mail, nu raspunde nimeni, revii cu telefon, te cheama la sediul din Voluntari ca aici sa iti spuna ca nu trebuia sa vii. Adio asigurari la voi!
A. W.
Centru de constatări care nu deține o parcare pentru clienti. Parchezi la ghici, alba neagra cu localnicii. Prima impresie lasa de dorit.
A. G.
Experienta ok.
Am fost lovit de cineva cu RCA la ei.
Am facut programare telefonica si mi-au fost enumerate toate documentele necesare.
M-am prezentat cu vinovatul, la ora stabilita, cu toate documentele in ordine, Am completat ce era de completat, am fost preluati de inspector, poze la masini si eliberarea PV constatare daune.
Cred ca tot procesul a fost sub 1h.
M-am bucurat ca aveau decontare directa cu cei de la Car Expert/Top-Lac (lucreaza f bine si au masini la schimb disponibile decontate pe RCA).
O. D.
Dacă e vorba de EUROINS cam asta e valoarea. Am avut accident cu masina iar vinovatul avea asigurarea la această societate. Au dat banii mult subevaluati si dupa vreo 3 luni. Cozi interminabile m-au obligat să aduc masina pe platforma pt constatare pt ca nu au agenți de teren.
D. B.
Este ultima data cand mai fac o asigurare la Euroins. Proasta organizare, programari de care nu se tin cond...intr-un cuvant bataie de joc.
M. C.
O mizerie de companie!
Mi s-a lovit masina pe 19 oct 2018, am facut amiabila, am sunat pt constatare. M-au programat pe 14 noiembrie 2018. Am facut constatarea pe 14 noiembrie, am cerut reparatie in regim propriu si mi s-a zis sa merg la sediul Euroins din Voluntari sa depun cere. Am fost si am depus ca sa aflu ca va dura 20 zile lucratoare pana sa imi primesc banii (14 decembrie 2018, teoretic).
Am sunat pe 18-19 decembrie si mi s-a zis ca exista dosarul si ca va fi urgentat. Am sunat pe 24 decembrie 2018 ca sa aflu ca nu stiu ce inspector nu a facut referatul de plata si ca fara document nu se poate face plata. Persoana cu care am vorbit la telefon m-a zis ca va trimite notificare si ca sa revin pe 27 decembrie. Nu am mai apucat sa sun pe 27 decembrie, am sunat pe 7 ian 2019 - aceeasi poveste, nu s-a facut referatul de plata. Niste jeguri!
A. O.
Nu mai deconectează nimeni..fiema de 2 lei
R. N.
Aceasta companie nu ar trebui sa existe, dar din pacate legislatia asigurarilor din Romania este atat de prost gandita incat permit acestor incompetenti sa existe.
Nu raspund in call center, sau raspund dupa 2 ore de insistat incontinuu, probabil au un sigur operator.
Constatatorul vine cand vrea el, trebuie sa-ti iei concediu 1 saptamana sa stai dupa programul lui.
Subevalueaza muuult sub nivelul pietei; ai nevoie de 100 de cereri, adeverinte, procuri acte si abrobari.
Cand va cumparati RCA, platiti cu 20 lei mai mult, dar hai sa nu mai permitem acestor incompetenti si neprofecionisti sa existe.
N. N.
INCREDIBIL !!!!!!!! De la ora 10 dimineata tot sun , șuna si nu raspunde ...doamneeee ce companie sunteti ????? Este ora 15:40 si tot sun si degeaba 😱
D. A.
Înghesuială, mizerie, spațiu urat organizat,...
e. D.
Frumos amenajat , curat , nice
P. E.
Aceeasi planeta de prosti... Iti spune evaluatorul ca primesti banii in 2 saptamani iar dupa 3 constati ca nici macar nu ti sa inchis dosarul. Putin dai pe asigurare putin face compania si nu e vina lor ci a noastra.....
I. A.
A trebuit sa ajung la sediul central sa rezolv o greșeală a inpectorului de daune. Personal amabil. Profesionist. Fetele de la recepție au reușit sa rezolve problema. Partea de comunicări merge mai greu. Răspund târziu la solicitari.
N. I.
Destul de Ok
M. T.
Dacă trebuie sa mergeți la constatare trebuie sa stiti ca in ziua respectiva nu mai puteti face altceva deoarece veti aștepta minim 5 ore acolo.
Cheamă mașinile pentru constatare dar nu au locuri de parcare asa ca fiecare unde găsește pe câmpul din spate prin noroi!
Eu nu sunt clientul lor dar am avut ghinionul să mă lovească un client de al lor.
C. R.
Îngrozitor! Cel puțin la fel de rău ca si la orice instituție de stat. Oameni needucati angajați si cozi de așteptare interminabile
d. m.
Fara spatii de parcare
G. R.
Odată aveau cea mai bună gresie și faianță.
G. E.
Ce mai mizerabila companie de asigurari. Personal prost!
p. c.
Clădiri moderne de birouri, cam puține locuri de parcare, spațiul dintre clădiri nu e accesibil pt auto. E o zona destul de aglomerata
R. M.
2 Cladiri de birouri pentru multinationale pe sos.Buc-Nord 15-23 pe partea stanga pana-n bariera venind dinspre Bld.Pipera (Toyota)!
s. m.
Ca la corporație totul bine aranjat și organizat
N. G.
Durata mare de așteptare pt soluționarea cazurilor
T. V.
Dacă aveți treaba la Euroins luati răbdarea cu voi.
I. I.
Foarte mulțumit
L. L.
departe de civilizație... mereu ai o bariera pusa, dacă nu, o aglomerație infernala la orice ora. o locație de CĂCAT!
D. D.
Doau caldiri impunatoaare din sticla pentru cei care vor sa inchirieze spatii office intr-o zona superba din Pipera. Sali de sedinte, magazine, ATM, parc de recreere si multe alte facilitati.
A. R.
Pe holuri la euroins de ore intregi
E. O.
Foarte frumos
A. V.
O locatie destul de atragatoare pentru o zona de birouri. Amenajat cu bazine.de apa, restaurant destul de bunicep la parterul uneia dintre cladiri, langa un.centru.comercial.
O. B.
Serviciile nu sunt intodeauna cele mai bune, dar pe o piata a asigurarilor atat de dinamica pierde cel care nu se ridica la pretentiile clientilor.
T. D.
Complex de birouri cu mai multe magazine in jurul acestuia. Ex magazine: Sportpartner.ro, LIDL.
B. A. D.
Servicii ok si promtitudine
I. T.
Personal incapabil (constatator). Dintr-o zi intreaga (program de 8.30) mi s-a raspuns o singura data. Astept de 2 saptamani solutinarea dosarului..
Great job
M. V.
Firma serioasă
M. C.
Am avut o paguba pe RCA de aprox. 3,000 EUR dintr-un accident in Noiembrie 2016 si am recuperat-o in intregime. Multumesc EuroIns in general si domnului inspector Vlad Silviu in special! Compania pare sa fie pe drumul cel bun in a oferi servicii la standarde europene. Ca si recomandare, incercati sa va extindeti contractele de decontare directa si cu service-uri autorizate de marca. Bravo si tineti-o tot asa!
A. N.
Personalul nu Răspunde la telefon. Stai in așteptare jumătate de zi. Constatatorul nu vine când spune. Informații eronate. Nici 1 stea N as da. Lista poate continua..
P. C.
Condiții ok. Omleta cu ciuperci de la qsinn face toți banii!
S. P.
Se ajunge greu in aceasta locatie din cauza traficului si a cozilor interminabile ce se formeaza cand se pune bariera la tren.
M. R.
Condiții civilizate, singurul minus fiind sistemul de climatizare al clădirii.
c. c.
Te cheamă la ei ca să vadă că tu cu mașina ta ai făcut accidentul...își bat joc de tine doar doar nu plătesc ei pagubele. Te fac să pierzi o jumătate de zi si sa bati câmpi până la mama naibii ca să te vadă ei la ochi.
R. V.
S-au oferit sa vopseasca inox...
P. M.
Organizare buna, cai de acces bine gandite, parcare generoasa subterana.
B. C.
Clădiri de birouri. Departe de metrou. Transport privat până la ele de la metrou cu program stabilit.
m. s.
De cartier bun .....
A. A.
Incerc sa sun de o ora si nu raspunde nimeni pe niciun numar de telefon.
i. c.
Centrul daune al companiei.Personalul amabil .
L. A.
Daca cineva poate sa iti bage bete in roate ,sigur o va face....Euroins =probleme
L. T.
Zona greu accesibila in absenta unui mijloc de transport propriu
P. A.
Tepari !!!pe o masina corsa c dauna totala primesc 3200lei...
P. D.
Sun de jumatate de zi si nu raspunde nimeni la telefon pe niciun numar.
K. C.
Astazi am constatat cu placere ca exista oameni de treaba astazi am recupereat bonusul de la asigurare in o ora ,,,,,deci se poate
M. S.
Trag de timp cand este vorba despre despagubiri pentru daune.
M. B. a. B.
Evitati Euroins!
C. S.
Clădiri de birouri.........nimic interesant.
R. M.
Termene lungi pt reparatii.
M. V.
Personalul amabil, dosarul s-a incheiat relativ repede - cam 2 săptămâni
M. D.
Sos Bucuresti nord nr 10.
G. A.
Asigurari meserie
C. C.
Lipsa locurilor de parcare este o mare problema
V. P.
Spatiu mare modern , vesel.
M. N. P.
De 3 saptamani astept rapunsul unei constatari
m. p.
Mancare variata si centru comercial
A. A.
A durat ceva da a meritat pe deplin
T. R.
Spatiu de birouri
C. B.
Centru de afaceri
L. N.
Foarte neseriosi , nu recomand nimanui , nici nu stiu cum de functioneaza ...
D. G.
Un cartier relativ nou al Bucureștiului.
D. D.
Astepti mult sa te bage cineva in seama.
C. G.
Zona Curata si bine organizati
I. D.
Ce mai proasta companie de asigurari, niste nesimtiti.
V. P.
Cladire de birouri civilizata.
N. M.
Te rezolvă repede
i. v.
Mâncare buna!
F. O.
Clădire de birouri pentru multinaționale.
C. B.
Sunt neseriosi
S. N.
Peste medie
D. G.
Locație curata, transportul ok
I. C.
O locatie minunata
c. c.
Sediul firma asigurări auto Sediu Modern
E. S.
Nesatisfacator...!!!
s. V.
Departe de oraș, greu accessibility, fără parcare dedicata.
d. a.
Profesionalism !