Opinii despre Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Iași (Companie de Asigurari)
Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Iași
Strada Gheorghe Asachi 18-20, Iași 700483, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Iași, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Iași
Luni
[08h:30h – 17h]
Marți
[08h:30h – 18h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 17h]
Joi
[08h:30h – 17h]
Vineri
[08h:30h – 14h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Iași
L. M.
Foarte greu cu locurile de parcare. Nu era aglomerație iar funcționarii au fost amabili și expeditivi. E bine.
E. V.
Foarte frumos !
S. L.
Personal amabil, promtitudine, probleme la centru la București, delăsarea de la centru e proverbială. Eu am avut probleme cu preschimbarea cardului de sănătate. Azi am prelungit cu încă două luni adeverință de sănătate. La București e o problema crunta.
C. S.
AM FOST LA GHIȘEUL PATRU, O DOAMNĂ EXTREM DE DRĂGUȚĂ AM FOST PLACUT SURPRINS DE AMABILITATEA EI MERITĂ TOT RESPECTUL MULȚUMESC FRUMOS!
V. B.
Personal amabil,profesionist gata sa îți sara în ajutor.
I. G.
Am găsit personal pregatit pentru a rezolva problemele, repede si eficient.
S. L.
Surprinzător de bine, pentru a rezolva problema carduri de sănătate a durat 10 minute.
m. b.
Se sta frumos la rând, se întra câte 2 persoane, dar când intri dacă nu ai copie la anumite acte, te trimite afara sa cauți un xerox. (de ce nu se face pe loc, sa nu mai pierdem timp).
L. A.
Ca niciodata, n am asteptat absolut deloc; e adevarat ca am mers la ora 14. Doamna de la ghișeu f plăcută si amabile.
I. C.
Rezolvare rapida
A. R.
O alta instituție publica unde astepti muuult ca sa ti se vorbeasca arogant, răstit si fara rost.
i. i.
Niște angajați plătiți din banii noștri și ne iau și la mișto când mergem acolo. Trebuie dati afara și angajați oameni corespunzători care sa te ajute nu sa te pună pe drumuri degeaba!!!
E. P.
Neașteptat de bine, domnul de la ghișeu foarte amabil și Profi. Păcat de softul lor că merge aiurea, personalul de la relații cu clienții nu se nicio vina
C. P.
Felul în care ne trateaza angajații acestei instituții, lasă extrem de mult de dorit. 👎👎👎
s. s.
Foarte multumit de servicile oferite
J. S.
Doamna Pasca foarte competenta, am vorbit cu dumneaei la telefon si a avut rabdare sa-mi rezolve problema.
Catre domnul din stanga ei, ghiseul cu nr. 7, care m-a dojenit ca avem bon de ordine la dumnealui si am ales sa discut cu doamna cu care am vorbit la telefon: Fi-ti mai umit si mai respectos cu oamenii, sunteti un slujbas public, un servitor public, cum va permiteti? Oamenii se lipesc de angajatii competenti si e dreptul lor. Nu mai traim in comunism, in democratie cetateanul e in centrul serviciului medical. Reformati-va!
A. M.
Foarte plictisiți,fără bun simț,te plimbă de la unul la altul...habar nu au de nimic...bătaie de joc..pe banii noștri!!!
I. B.
Promptitudine, amabilitate maxime
S. P.
Doamne plictisite, care ori nu răspund la telefon, ori se adresează foarte urât! Lipsa de respect cu care ești întâmpinat de fiecare data....as schimba toți angajații !!!!!
R. N.
Sant mulțumit de servicii
L. G.
De geaba mai au centrala telefonica. Nu raspunde nimeni, iti intrerupe automat apelul, nu ai cu cine discuta. Pur si simplu vorbesti singur sau in cel mai bun caz, cu peretii.
c. b.
Bine organizat
L. P.
E o institutie in care personalul e mai organizat decat in alte institutii de stat.
C. B.
Bine ați fost amabili
V. I.
Cea mai mare prostie! Stai 10 minute in telefon ca sa iti raspunda cineva apoi o mamaie batrana si sictirita iti inchide telefonul in nas fara sa apuci sa spui buna ziua. Multumim
d. s.
daca vrei sa te imbolnavesti de nervi faci o vizita la fosilele comuniste de acolo
a. f.
Prost să fii să plătești asigurare medicală în România, se bucură unii bandiți de dijmele pe care le plătesc fraierii, site-ul de căcat, servicii și unități medicale tot de căcat 💩.... Prostimea cotizează..... Nu vă alarmați și nu vă faceți idei că prin alte țări din Vest e altfel.... Cel puțin Germania... acolo gunoaiele sunt mai de firmă.... mai emancipate, dar în unele chestii sunt mai panarame ca România. Atenție, în Germania dacă nu plătești asigurarea medicală și cumva rămâi dator îți face de 10 ori mai mari datoriile și dacă nu plătești până la urmă te duci la pușcărie.... Ce înseamnă asta? Jeapcă... Nici într-un caz solidaritate....
I. p. v. m. ș. n.
Am sunat la numărul de telefon afișat. Doamna care a răspuns a fost foarte recalcitranta de parcă nu este plătita pentru ceea ce face....Foarte urât cu asemenea angajate....nu a știut deloc să mă informeze....degeaba am sunat...păcat că suntem în 2018 și nu știm să ne comportăm civilizat. Mi s-a închis și telefonul imediat....Astfel de persoane ar trebui să își schimbe meseria!
M. B.
Rezolvarea problemelor se realizează strict, prin răspunsuri scurte, iar pentru detalii, gradul de ocupare a orarului de lucru nu mai permite acest lucru.
S. S.
Nota 0 este prea mare,un sistem primitiv,v-a aflati mult sub -2018 , deficitari din toate punctele de vedere,mentineti sistemul acesta canceros pentru a favoriza medicii cu cabinete particulare,spitalele si policlinicile private care practica preturi astronomice,mai bine nu ati mai exista,mancati banii contribuabililor degeaba,pentru copii nu exista plafon,pentru salariati la fel,pentru pensionari mai gasiti pe ici pe colo.Casa de asigurari de sanatate UN DEZASTRU .
C. P.
NU RASPUNDE NIMENI LA TELEFON.SUN DE O SAPTAMANA ZI DE ZI SI NU MI-AU RASPUNS.VAI DE NOI.
E. N.
Sa apari neasigurat după aproape un an de contribuție și după o adeverință dusă mi se pare ridicol. Pe banii mei ,nu alta !
M. P.
Nota 10
B. S.
Mori cu zile si tot iti mai trebuie sa aduci o hartie, sa mai stai la o coada....
s. r.
Din păcate la bioclinica din Iași pacurari e metoda veche. Am fost 2zile la rând sa m-a interesez de analize prin CNAS si stupoare a 4zi am aflat ca deja sa evaporat plafonul de la CNAS deci se fac analize preferențiale urat bătaie de joc👎🚾🆘
i.
Telefoanele sunt inexistente iar procesarea noilor asigurati functioneaza cu o rapiditate demna de era melcului
C. N.
Nu răspunde nimeni la telefon. Cred ca se pleacă acasă cu o ora înainte de terminarea programului.
T. C.
Cate o data e aglomerat dar functionarii sunt saritori.
b. g.
Rapid
R. M.
Foarte comozi cei de la ghișeu.
V. D.
Sunt prea buni ptr. "sistem".
A. R.
Chiar nu raspunde nimeni la telefon???
L. B.
Fii pregatit de stat la cozi.
A. K.
nu raspunde nimeni la numarul afisat
M. P.
Bine
H. V.
ASTEPTI O INFINITATE
g. i.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
L. D.
(Tradus) DAR CU ACESTE RECENZII NU AȚI SUCCED LAZZARONI. FAC ORGANIZAREA MUNCII !!!
(Original)
MA CON QUESTE RECENSIONI NON VI FATE SCHIFO LAZZARONI. FATE ORGANIZZAZIONE DEL LAVORO!!!
a. a.
(Tradus) Oribil și nu funcționează ca de obicei.
(Original)
Horrible and not working as usual.
M. X.
(Tradus) Slab orientat spre client. Nu este recomandat, dacă timpul este aur.
(Original)
Poor client oriented. Not recommended, if your time is gold.
A. F.
(Tradus) Groază!
(Original)
Horror!
L. D.
M. S.
C. P.
m. y.
V. N.
A. M. H.
T. M.
F. B.
d. g.
I. B.
E. P.
c. o.
A. F.
G.
F. I.
F. M.
I.
C. Z.
L. I.