Opinii despre Casa de Asigurari de Sanatate Cluj (Companie de Asigurari)
Casa de Asigurari de Sanatate Cluj
Strada Constanța 5, Cluj-Napoca 400158, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa de Asigurari de Sanatate Cluj, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa de Asigurari de Sanatate Cluj
Luni
[08h:30h – 17h]
Marți
[08h:30h – 17h]
Miercuri
[08h:30h – 17h]
Joi
[08h:30h – 17h]
Vineri
[08h:30h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa de Asigurari de Sanatate Cluj
A. O.
Domnilor pentru voi oamenii care din puținul lor plătește asigurările de sănătate ca să aveți și voi unde lucra și salarii, acuma cu pandemia de covit sunteți atît de indiferenți și nu puteți răspunde la un telefon, de 30 minute sun în continu și chiar nu aveți timp 5 minute să răspundeți la telefon, anulați arunci telefoanele alea, ați ajuns toți niște gunoaie de oameni voi nu meritați locurile ălea de muncă, lăsați oamenii care sunt competenți, Comuniști cu mentalitatea bolnavă, acum suntem în democrație și trebuie să fim mai deschiși și responsabili la locurile de muncă Domnilori,din partea mea aveți nota 0 nu meritați mai mult.
P. B.
De 2 ani nu reușesc să-mi ofere noul card de sănătate, praf, penibili
T. A.
Sun de 2 zile pt un card blocat și nu răspunde nimeni.Pt ca mai sînteți acolo
A. D.
Buna ziua, sunteti de toata jalea un sistem bolnav niste operatori de 2 bani nu-mi permit sa vorbesc vulgar dar ce nici la telefon nu stiti sa raspundeti desteptelor ,inteligentelor ,acriturilor.Stimata doamna de la cardurile de sanatate ar fi bine sa fii data afara cat de acra esti si mai aveti pretentii sa fiti respectate.Da respect doamna care face curatenie care ma saluta nu dumneavoastra o super acritura.
I. M. C.
Groaznic, "doamnele " își bat joc de oameni . Te trimit de la un ghișeu la altul și cer declarații fără sa poată sa le printeze la ghișeu. Stai doua ore sa înainteze coada cu 4 persoane .
M. C.
Am impresia că doamnele de la ghișeu nu știu ce înseamnă să aibă o zi bună. Mereu te primesc cu scârbă și dispreț. Ai spune că aceste doamne îți fac un serviciu gratuit, fără a fi plătite de nimeni (asta în cazul fericiților care beneficiază de serviciile lor). Bineînțeles că acestea au la libera alegere dacă să își facă datoria față de cetățeni sau nu, după cum bine vedem atunci când trebuie să ajungem în posesia unor documente
A. D. T.
Oare mai lucreaza cineva la aceasta instituție ? Persoanele care ar trebui sa raspunda la telefon sigur au murit
M. I.
Operativitatea la carduri este jalnică, stai cu orele până îți rezolvi problemele,Wow..........
D. P.
De 8 luni astept duplicatul cardului de sanatate. Probabil ca se gandesc la un prototip de dureaza atat, iar la telefon nu raspunde nimeni. Conducerea institutiei lasa de dorit din moment ce atatea nemultumiri sunt si nu le rezolva nimeni. Oare, chiar asa greu e sa puneti un nr de telefon valabil si sa raspundeti la emailuri? Adevarul ca ar fi mult prea eficient rezolvarea situatiilor online, dar la noi nu se doreste asa ceva! Avem parte inca de sistemul comunist 😞
E. V.
Experiența pe care am avut-o la Casa de Asigurări de Sănătate,a fost extraordinara,personalul foarte profesionist,nu aștepți mult,convorbiri civilizate și la obiect și rezolvarea problemelor la timp.
K. I.
Nu răspunde nimeni la telefon, am o problema urgenta, nu îmi eliberează rețeta gratuita de la farmacie pentru fiica mea pensionata pe caz de boală , care nu are voie sa întrerupă tratamentul cronic, ca în sistem le apare fiind neasigurata.
J. T. I.
De 6 luni incerc sa imi iau cardul de sanatate si la telefon nu raspunde nimeni. asa ceva numai in Romania se poate. Ar trebui amendati angajatii ce au salarii mari si nu lucraza. rusine!!!! demisia
R. R.
Cele mai scârbite femei la ghișeu. Pot doar să facă un fel de roast pe placul lui Ceaușescu pentru orice cuvânt ai scoate sau orice cerință ai avea legat de jobul/sarcinile lor. Ar trebui mutate la "A"casă la pensii. O cerere pentru cardul de sănătate sau dovadă ca există măcar, saau o îndrumare către alt departament sau județ nu pot să facă. Au spus să fac o cerere de pierdere la CAS, nu știu unde credeau ele că se află.
G. G.
Dezamagitor! Un medic ar recomanda un consult de specialitate pentru una dintre doamne de la ghiseu, sau macar un concediu de odihna pe o perioada de 100 de ani! Nesimtire curata!
A. M.
Incompetenta totala la doamnele de la ghiseu - camera 1B (probleme card national de sanatate).
I. D.
Am sunat de multe ori, nu raspunde nimeni la nr de telefon, nici la mail. Ca in toate institutiile statului din Romania, ca sa rezolvi un lucru minor trebuie sa stai la cozi interminabile, desi suntem in era digitala. In toate tarile civilizare se rezolva totul la un click distanta sau macar la un nr de telefon. Aici, probabil nici peste 50 de ani nu vom ajunge sa functionam si noi normal.
S. S. P.
Am fost sa cumpar bilete de trimitere. Totul a fost oke
M. T.
Groaznic, nu stiu sa comunice deloc! Roboti 🤦♂️
M. T.
Nu se raspunde la telefon
D. I.
Am sunat 1 dată, nu a raspuns nimeni. Am sunat de 2 ori, niciun răspuns, am sunat si a 3-a oară că poate sunt ocupați.. dar după ce am sunat de 10 ori fără ca cineva să răspundă, am renunțat să mai sun.
Astăzi o sa merg pana acolo si o să îi intreb care este problema, de ce nu răspunde nimeni..
Este trist că instituțiile de stat, care ar trebui să fie un exemplu pozitiv pentru toate celelalte, sunt cele care merg cel mai prost.
M. I.
Am sunat si eu de nenumarate ori in zile diferite, pentru a cere o informatie, dar nu raspunde nimeni la telefon. Cred ca au acel telefon pe post de ornament. Candva l-au setat sa nu sune (ca sa nu ii deranjeze la cafea) si nu stiu sa ii mai schimbe setarea, ca sa sune iar. Lipsa de respect.
B. K.
In aceasta locatie totul a decurs normal. Nu era aglomerat, dezinfectant la vedere,la intrare era personal care te indruma in funcție de nevoile fiecăruia.
M. A.
Din angajat am devenit șomer și iar angajat fără sa am pauză între ele dar aveam nevoie de îngrijiri medicale urgente și cu stupoare am aflat ca nu pot primi rețetă compensata nefiind asigurata. Asa ca a trebuit, asa suferinda sa ma deplasez pana la sediu și sa reglementeaz situația. Sistemul a-r trebui puțin îmbunătățit!
O. P.
Ar fi responsabil ca macar in aceasta perioada sa raspunda la telefon pentru a scuti lumea de deplasari inutile si aglomeratie. Macar in vreme de pandemie. Ei ar trebui sa se ocupe de sanatatea oamenilor... trist.
S. A.
Doamna de la ghiseu a refuzat sa imi acorde o simpla adeverinta cum ca sunt asigurat
C. B.
Sunt la fel ca toate institutiile statului... Suna telefonul, dar nu se obosește nimeni sa răspundă..
H. M.
evident ca nu raspunde nimeni la telefon
D. D.
Sunt curioasa ce fac toată ziua angajații de acolo dacă nu reușește nimeni sa răspundă la telefon ore in șir.
F. C.
De toata jena.Sa raspunda macar sa spuna nu te pot ajuta!Dupa doua zile de sunat,ti se spune ca online ai raspuns in 30 de zile.La particular,eram dati afara de mult,pt neprofesionalism .
I. D. V.
Groaznic,doua zile pentru o adeverinta,birocratie romaneasca,functionari platiti pe nu stiu ce criterii?
A. S.
Nu raspunde nimeni la telefon!!
d. r.
Nașpa sa aștepți atât după un card
A. M.
Super oameni . Doamna Florentina sa ii dea dumnezeu sanatate . Om bun mai rar .
I. M.
De treaba doamnele de acolo!!!
B. L.
Azi a fost lejer. Servit in 25 de minute.
C. U.
Personal foarte amabil și drăguț,bine organizat cu numere de ordine.Este ok.
C. S.
Nu poti lua legatura cu nimeni si nu poti gasi nimic pe site..
c.
Avem o colaborare foarte buna.
D. C.
Am fost cu mulți ani în urma dar am fost mulțumit
S. S.
A fost ok, mi-am rezolvat situația în 2 minute, dar ... funcționarii vreme de 2 luni avuseseră timp și informații complete ca să soluționeze singuri cazul ☑️ PĂCAT ...
c. m.
Nu am rezolvat nimic.
S. B.
Poti sa suni pana te plictisesti
R. M.
Fac și ei ce pot, din cauza lipsei de personal.
A. B.
Dacă vii aici, fii pregătit să stai la coadă minim 30 min :) și am venit de la ora 15
C. F.
RușiNe! Un singur angajat care nu face față, stăm la rand cu copii mici după noi pentru un sistem disfuncțional, lipsă de personal!
F. C.
Nesimtire crasa..zile in sir nu raspunde nimeni la telefon!! Complet disfunctionali, ca toate institutiile statului de altfel.
C. N.
In 2019 încă așteptăm la coada când totul se poate rezolva online.RUSINE
P. P.
3 ore de asteptat si rezolvat nimic....
2019 si inca se sta la coada pentru toate nimicurile care s-ar fi putut rezolva si online!
Rusine!!
G. A.
Azi sa dus nevasta mea la medic si acesta ia zis că nu este asigurată deși î se trage din salariu o grămadă de bani un sistem de sănătate foarte bolnav condus de hoți
F. D.
Am așteptat 2 ore pt eliberare card european la camera 1B iar după ce am intrat am aflat că doar azi se eliberează cardurile la camera 3. Așa că mă așez frumos la rând și aștept și la camera 3. Dar nu era normal să se pună un afiș la camera 1b că azi se eliberează cardurile europene la camera 3?
T. S.
De evitat cat de mult posibil.
s. s.
După ce suni 30 min și nu răspunde nimeni ???
E. O.
Nu raspunde nimeni la telefon ptr a cere informatii, ba chiar iti si inchid direct
S. D.
Pentru obținerea cardului european de sănătate, este necesar să obții bon de ordine ( nu se face înscriere online), nu au card, doar adeverință- problemă națională-mai mergi odată pentru ridicarea acesteia, și dacă mai intră un nesimțit în față,cu părul alb- este perfect.
C. F.
Comunisti. Orarul pe internet vineri este pâna la ora 15:30, la ei pe usa si pe perete este pâna la ora 16:30. La ora15:00 era lacatul pe usa.
M. E.
Astazi nu e zi libera, dar e inchis. Era de bun simt macar sa puna o foaie cu zilele in care e inchis pe usa de la intrare.
D. C.
De toata groaza. Cozi cu orele plus ca in 2 luni nu stie nimeni ce-i cu cardul meu de sanatate.
A. P.
Am sunat de 7 ori, nu raspunde nimeni. De ce aveti telefoane si numere de telefon daca nu raspundeti? Eu pt asta platesc taxele la stat?
B. G.
Dezastru total din pacate!
S. N.
Servire prompta și eleganță.
J. V.
Atitudinea angajatelor: plictiseala,nesimtire,nepasare, scarba. "Felicitari" !
D. B.
Platesc sotului meu pentru asigurari de sanatate la trezoreria Cluj-Napoca, apoi vin la Casa de asigurari Cluj Napoca cu chitanta doveditoare a platii facute, stau la rand 2 ore ca sa fac dovada platii la camera 1A, respect ordinea, dar nu sunt primita deoarece s-a incheiat programul de lucru.La camera 1B in 2 ore au fost cu indulgenta spun 7 persoane, dar ni sa spus ca nu putem fi serviti decat la camera 1A. Si astfel 15 persoane azi in 4.10.17 nu am fost serviti...adica sa facem dovada ca am platit asigurarile de sanatate.Mentionez ca de la Trezorerie confirmarea platilor ajunge tarziu fata de data cand se achita sumele .Consider ca nu este o buna colaborare intre cele doua insutii, de aceea se suntem nevoiti sa stam din timpul nostru sa dovedim plata asigurarilor de sanatate.Dana Pop
F. L.
Mai multa îndrăzneală dragii mei români.Mai mult tupeu.In momentul când ai o problema. Nu stai,nu aștepți la coada.te duci sus la etaje peste ei.dai buzna în birou si le spui problema.s i îți va da pe loc tot ce doresti
Si vei găsi rezolvarea..din păcate mulți oameni nu au atâta respect pt ei însăși de aceea va lăsați călcați în picioare de cei care stau pe scaune de birouri si se cred superiori doar pt ca ei muncesc la birou.iar noi ne rupem mainile si spatele la locul de muncă.
Iar pt doamnele însărcinate va rog mai multa îndrăzneală pt o adeverință ceva nu stați în picioare la coada urcați sus la etj3 si spuneți de ce aveți nevoie.
Este o regulă si lege.femeile gravide au prioritate țineți cont de drepturile voastre.
Eu azi am mers acolo pt o asigurare medicala pt a nu mai plati spitalizarea mii de lei.la naștere și iată că mi-am rezolvat problema ducandu.ma sus.
Si dând buzna intrun birou oarecare.mai sunt si doamne drăguțe.
Fiți optimiști atunci când nu va sunt respectate drepturile aveți curaj și faceți reclamații...
Dau doar două stele pt ca acum două săptămâni cnd m-am dus acolo m-am certat cu șefa de birou.
Dar m-am certat atât de tare încât îmi venea să-i pun biroul ala în cap.
Cat tupeu pe capul dânsei să mă scoată afară să mă trimită la parter.doar pt ca sunt de origine din Neamț și am doar flotant pe Cluj.Mau trimis la Neamț pt un drac de foaie pfff sistem de România..
Dar intrun final mi-am rezolvat problema cu curaj și îndrăzneală.
d. s.
Pacat ca nu pot alege zero stele. Aici stai de-ti vine acru-n gat!
D. D.
Un sistem de sănătate bolnav și mizer.
N. S.
Experiență neplăcută! Lipsă de profesionalism!
P. A.
Foarte nerespectuosi, mi-au inchis efectiv telefonul in nas ca nu le-a convenit ca i-am intrebat ceva... si sincer cred ca sunt caz fericit ca au raspuns. Groaznic dar din pacate asta e sistemul din romania.
L. P.
Persoanele iau disciplinat numar, bucurosi ca e prevazuta o ordine. Se pun la coada, mai bine zis in 2 incaperi sodide, afisajul electronic nu functioneaza, nimeni nu anunta si nu intreaba nimic,se sta si iar se sta. Nici cei care asteapta nu stiu ce se intimpla in birou, nici cei din birou ce se intimpla "la coada". O promiscuitate si lipsa de organizare demna de anii comunismului. Halal institutie! Cine are mai mult tupeu, intra si o pateste, mai ales de la doamna "din stinga". La biroul din mijloc pare a fi singurul functionar binevoitor, care e luat si el la rost de colega... Din respect pentru cetatenii acestui oras/judet, rugam sa se ia masuri civilizate de organizare. Macar acum, dupa 26 de ani...
M. K.
Chiar ai fost rapizi
J. B.
Oribil, ca orice departament public de altfel. Nimic nou. Am cerut un card de sanatate nou si dupa 2 luni nimeni nu are habar unde e. Penibil, o institutie de toata jena cu angajati de toata jena, tipic romaneasca.
G. G.
Am mers vineri pentru a depune o cerere de inlocuire card de sanatate la ora 13:30 si era inchis tot pe acolo. Pe site vineri apare orar cu publicul pana la ora 14:00. Vineri e zi scurta imi spune persoana de la poarta. E revoltator. La telefon nu a raspuns nimeni chiar daca am sunat inainte de ora 11:00
E. A.
Timp de asteptare minim 2 ore, se sta in picioare in hol si-n sala de asteptare, numere de ordine nu se dau decat pana la 30, dupa aceea cum ti-e norocul. DOAR doua functionare la volumul acesta zilnic. De evitat pe cat posibil.
M. P.
De doua zile sun intr-una. Nimeni nu raspunde. Niste nesumtiti. Primesc salarii degeaba
V. o. c.
Puteti sa-mi activati cardul prin telefon?
F. A. A.
Cozi interminabile ... si cand iti vine randul afli ca ceva nu iti e in regula ....
L. B.
habar n-am pentru ce exista institutia ,site-ul ,informatiile on line , nimeni nu raspunde la nici o solicitare !!!! oare fac asta pe bani ?
D. K.
Se sta foarte mult la coada.
M. G.
Nu raspund la apeluri sau chiar ridica receptorul si-apoi il inchid.
J. L.
Cozi infernale iar personalul nu stie da-tti dea lamuriri concrete.Debandada curata.
D. O.
Se sta cam mult pe la cozi, lipsa de organizare
D. S.
Sunteti penibili!
M. S.
O rușine nationala!!!
F. B.
Dezastru!!!
M. G.
Oribil ca si in evul mediu 😂😂
C. M.
e o nebunie totala acolo
a. H.
Multa birocratie
A. I. S.
In cosmar birocratic.
R. V.
Coada majoritatea timpului
A. B.
(Tradus) Personalul a fost extrem de amabil. Începând de la doamna de la biroul de informații, până la doamna din birou a fost foarte drăguț și de ajutor. Vă mulțumim pentru serviciile oferite.
(Original)
The staff was extremely helpful. Starting from the lady from the info office , up to the lady in the office was very nice and helpful . Thank you for your services.
H. L.
(Tradus) Pro: timpii de așteptare par să se fi redus oarecum
Contra: Personal foarte incompetent și enervat. Venind cu o problemă simplă, am fost trimis la 4 persoane diferite din interiorul clădirii care, în cele din urmă, au refuzat să-mi dea un document legal care să dovedească statutul meu de asigurat și nu mi-a dat un răspuns cu privire la modul în care ar putea fi soluționată problema mea.
(Original)
Pros: wait times seem to have somewhat reduced
Cons: Very incompetent and annoyed staff. Coming in with a simple problem had me sent to 4 different people inside the bulding that in the end refused to give me a legal document proving my insured status and did not give me an answer on how my problem could be setttled.
M. F.
(Tradus) Luați-vă o zi liberă dacă mergeți la CNAS. Veți aștepta la rând timp de 3-4 ore și, dacă va fi ziua voastră norocoasă (verificați-vă horoscopurile), nu vor mai închide ușa înaintea dvs. și vă vor spune „am terminat astăzi”.
(Original)
Take a day off if you’re going to CNAS. You’ll be waiting in line for 3-4 hours, and if it’s your lucky day (check out your horoscopes) they won’t close that door before you and tell you “we’re done for today”.
D. M.
(Tradus) Serviciu foarte prompt
(Original)
Very prompt service
T. S.
(Tradus) rău
(Original)
Slaba
C. C.
G. T.
P. R.
L. C.
N. C.
R. D.
M. B.
c. c.
B. K.
D. I.
s. m.
F. M.
C. S.
C. I.
M.
M. p.
T.