Opinii despre Marsh (Companie de Asigurari)
Floreasca Business Park, Corp A1, Etaj 3, Calea Floreasca 169A, București 014459, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Marsh, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Marsh
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Marsh
V. C.
De 10 zile le-am trimis un email in care le solicitam ajutorul in legatura cu firma de asigurari de sanatate care nu mai raspunde la solicitari (ASIROM) si nu au raspuns.
Daca ai o problema serioasa de sanatate si te bazezi pe acest "benefit" vei avea o dezamagire crunta.
B. L.
Nu credeam ca pot fi atat de neseriosi. De azi de dimineata sun in continu la ei si nu raspunde absolut nimeni la telefon.
M. D.
Dupa ce au intarziat sa faca o plata, desi dosarul de asigurare era complet, le-am cerut explicatii.MI-au spus ca vor rezolva curand.Minciuni! Am insistat sa primesc o data certa cand se va face plata.Nu au mai raspuns la email.Daca asa considera ca trebuie tratati clientii, eu nu pot decat sa recomand sa fie evitata aceasta companie.
C. B.
Cel mai bun broker de asigurări din piață
d. g.
Super profesioniști. Brava!
S. C.
Servicii slabe, cu timpi de răspuns enormi.
C. D.
O companie multinationala orientată spre dezvoltare, mediu de lucru profesionist
M. D.
Am avut o problema cu telefonul asigurat la Vodafone. Trebuie sa ai grija sa cauti pe site telefonul dedicat clientilor Vdf. Insa contactul cu call-center-ul si rezolvarea cazului meu de nota 10!!! Nu regret ca mi-am facut asigurare... altfel ramaneam fara telefon. Recomand!
C. C.
Cele mai proaste servicii pe care le-am intalnit in Romania!
Sun de o saptamana in fiecare zi si suna ocupat. De vreo 3-4 ori am reusit sa prind si am stat in coada cate 4-5 minute dupa care mi-au dat ton de ocupat. M-am uitat in telefon, am in jur de 23 de apeluri zilnic la ei (atat m-au tinut nervii sa sun). O singura data am reusit efectiv sa vorbesc cu cineva si atunci m-a trimis sa trimit o suta de mail-uri si dovezi ca platesc asigurare. Nu s-a rezolvat oricum nimic pentru ca n-am mai reusit sa-i prind sa-mi confirme ca au primit actele.
Si sunt singura firma de asigurare cu care lucreaza Vodafone! Practic daca ti s-a stricat telefonul poti sa-l arunci!
t. t.
Serviciul de call center este extrem de prost, am sunat de zeci d eori, numerele sunt ocupat ein permanenta, iar daca nu sunt ocupate nu raspune nimeni pana nu se inchide apelul de la sine.
A. S.
Chiar este un Brand care isi mentine cunvantul si deserveste fiecare client in parte .
Toti operatorii din Trustul firmei sun gata pentru a te indruma si rezolva dauna " X "
Cu stima si respect Alin-Ionut Stan
S. M.
Locatie linistita, cladirea impresionanta...
A. M. I.
Nu recomand fffff neseriosi
F. B.
Cei mai buni
F. F.
Foarte foarte neseriosi
C. m. P.
(Tradus) Professional.
(Original)
Profi.
O. A.
(Tradus) Nu răspund la telefon. Am stat la coadă 60 de minute de două ori până când cineva a răspuns.
(Original)
They don't answer the phone. I stood in queue 60 minutes twice until somebody answered.
R. R.
C. A.
M. T.
A. P.
m. i. m.
G. D.
B. G.
A. G.
P. C.
I. Š.
M.
S. R.