Opinii despre Casa Națională de Asigurări de Sănătate (Companie de Asigurari)
Casa Națională de Asigurări de Sănătate
Bloc S19, Calea Călărași 248, București 030634, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Națională de Asigurări de Sănătate, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Națională de Asigurări de Sănătate
Luni
[08h – 15h]
Marți
[10h – 17h]
Miercuri
[09h – 16h]
Joi
[09h – 16h]
Vineri
[09h – 13h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa Națională de Asigurări de Sănătate
P. B.
De ce nu raspunde nimeni la telefon? Am sunat zile intregi si intr-un final mi-a raspuns o tanti sictirita care nu stia sa vorbeasca clar incat sa se inteleaga. Pe langa faptul ca era sictirita nici nu stia sa-mi raspunda la intrebari.
P. S.
Ai ghinionul de a primi un card de sănătate defect din fabricație? Nicio problemă! Trebuie doar să aștepți neasigurat vreo jumătate de an, până se încumetă ei să-ți tipărească altul. Ai totuși nevoie de servicii medicale în acest răstimp? Dacă nu ești dispus să investești averea familiei în medicamente și consultații, atunci nu îți rămâne decât să faci o plimbare până la ei ca să îți elibereze o adeverință (valabilă o lună). Pentru o asemenea escapadă însă, trebuie să îți asumi că urmează să fii expediat dintr-o sală în alta (căci aparent niciun angajat nu este capabil să ofere de la bun început instrucțiuni clare asupra traseului), din urlătoare în urlătoare, că urmează să completezi, pe lângă actele necesare ție, și actele persoanelor în vârstă sau analfabete de acolo, asta pentru că salariații cnas nu sunt plătiți ca să contribuie la procesul de scriere de mână pe hârtii. De asemenea, pregătește-te, bineînțeles, să te simți ca ultimul prost de fiecare dată când le adresezi doamnelor din spatele ghișeelor întrebări legitime. Oh și câte și mai câte aventuri grozave te așteaptă (să nu zădărnicesc surpriza)! Succes.
C. C.
Serviciile telefonice chiar își fac treaba.
Am sunat pentru a afla la ce medic de familie am fost repartizat și am rezolvat problema în 5 minute.
Nu am fost fizic să aflu acest lucru.
V. R.
statul la stat! nu reusesc sa dau de nimeni la telefon! sunt intr o pauza de pauza neintrerupta
M. P.
Cele cinci stele oferite sunt exclusiv pentru platforma online ,solicitarea depusă in jurul orei 9 la ora 10 era rezolvată ! Foarte eficient , felicitări !
C. M.
La telefon ti se raspunde in scârbă de parca i_ai deranjat iar la intrebari nu sunt in stare sa iti ofere un raspuns. Foarte nesimtiti
R.
Ofer 4 stele pentru problema birocratica "A Numerelor de telefon" cauti si nu gasesti numarul corect! cand ti se raspunde uni zic una alti alta.
Legat de rapiditatea servicilor pentru asigurarea Sotiei insarcinate a durat doar 15 min si am si primit email cum ca acum este asigurata.Totul online EXTREM DE REPEDE spre uimirea noastra.
M. I.
Zero stele meritati!!!! Sunt tare dezamăgită de CNAS după ce am cotizat atatia ani din salariu, nu ati fost in stare sa ma ajutati cu clarificarea unei situații privind indemnizația de maternitate desi depindeam de ajutorul vostru.
Aveti atatea departamente, teoretic, si șansa de a solicita audienta, numere de telefon si adrese de mail, insa în practică sunteti de negăsit, nu răspundeți efectiv la telefon iar în mail raspundeti amiguu si pe ocolite ca sa nu fiti trași la raspundere!!
De abia mi-ati raspuns la mail robotic si partial, cu un articol de lege fără să imi explicați si sa imi raspundeti concret la ce va întrebasem in mail. Apoi, cand v-am cerut iar explicații si v-am rugat sa va semnati ca sa raspundeti de informatiile oferite, nu ati mai raspuns deloc la mail. E haos si nepăsare! Sper sa nu mai am niciodată nevoie sa solicit informatii de la voi fiindca oricum nu le primesc si utilitatea voastră e inexistentă în ce ma priveste.
T. M.
Doamne ferește să ai nevoie de servicii de acolo....jale....
I. P.
sunteti institutia care niu-i pasa de nimeni si de nimic ,sunam la telefoanele afisate si nu raspunde nimeni ,acum sunteti inchisi in institutie din cauza covid 19(nu se lucreaza cu publicul) si nu stie nimeni ce faceti ,nu va pasa de noi, rusine
E.
Nu vă pierdeți vremea să veniți până aici. Nu au program de lucru cu publicul. Am primit un bilețel de la un domn de la recepție care mi-a zis că au relații cu publicul în sediul de pe Șos. București - Ploiești nr 7,sector 1.
v. a.
astepti mult si bine sa primesti un dispozitiv medical ,iar pentru un card de sanatate care a fost tiparit pe un nume gresit cu cnp ul bun trebuie sa scoti bani din buzunar
m. s.
de 4 luni nu mi s-a trimes cardul de sănătate al mamei mele care este nepăsătoare.
C. R.
Pentru validare calitate de asigurat a municipiului București trebuie să mergeți la sediul din șoseaua București-Ploiești nr 7
D. F.
Vă bateți joc de oameni având în vedere că intră o grămadă de bani din salariul nostru in buzunarele voastre. Am așteptat la telefon 6 ore să dau de cineva care mi-a vorbit in scârbă si cu superioritate.
m. t.
Bătaie de joc!!! Ne trimit de la o instituție la alta, deoarece nu stiu nici ei de ce documente ai nevoie pentru a configura ca asigurat!!!! Faceți ceva cu angajații si starea lor de spirit!!
M. C.
O mizerie de instituție! Va luați banii de-geaba, imposibil de luat legătura cu ei! 🤬
M. F.
Imi pare rău pentru cei care nu ati reusit să vă rezolvati problemele cu , care vă confruntati !
Eu am sunat, imediat mi-a raspuns o persoana foarte amabila !
Persoana care era in măsură să -mi rezolve problema la fel un om cu bun simț si răbdare !
Deci incă odată spun
MULTUMESC
M. M.
O institutie penibila!Sa astepti ore intregi la telefon si sa nu iti raspunda nimeni este o mare bataie de joc!
M.
Hoți peste hoți în țara asta! Stau de 2 ore la medicul specialist ca să îmi dea o amărâtă de rețetă medicală și nu vă funcționează programul pentru cardurile de sănătate! Desființați-vă mai bine. Ce rost are să vă mai plătim dacă nu ne oferiți nimic de calitate și vă bateți joc de noi?!
C. T.
Cred că ar fi mai bine să desființați telefoanele, pentru că oricum nu răspunde nimeni. Probabil că le-ați pus pe site ca să vadă lumea ce organizare nemaipomenită există la CNAS! Ar trebui să vă fie rușine; sunt oameni bolnavi care vă sună pentru că au nevoie de informații.
A.
Organizare jalnica
M. I. S.
Casa națională de asigurări de sănătate este defapt in Băneasa! Modificați adresa!!!!!
L. R.
Telefoanele de pe site sunt puse la misto fiindca nu raspunde nimeni la ele. Eu nu am primit nici un card, desi sunt asigurat si habar nu am ce am de facut pentru a intra in posesia acestuia.
F. T.
Dupa ce ca mi-am pierdut vreo ora sunand la majoritatea numerelor de telefon de pe site fara sa catadicseasca cineva sa imi raspunda,cand in sfarsit s-a intamplat asta am fost redirectionata de la unul la altul pentru ca nimeni nu era in stare sa-mi ofere informatia de care aveam nevoie ("Carmen,tu stii cumva ce intreaba domnisoara?"). Iar a cincea persoana m-a sfatuit cu multa scarba sa citesc o ordonanta de 42 de pagini de pe net ca (nici) ea nu avea chef sa lucreze in ziua aia. Asa ca ma intreb -pentru ce isi primesc salariul lunar oamenii astia?
A. S.
Pentru ridicat de carduri sau pentru cereri de reînnoire carduri la sediu din Băneasa
A. S.
O rușine de instituție. am petrecut o oră la telefon sperând că va răspunde cineva. Evident nu a răspuns nimeni. Pe nimeni nu interesează drepturile și sănătatea pacienților. atunci când am sunat la Ministerul Sănătății să întreb de ce cei de la cnas nu răspund, acestia au spus că poate a avut treabă și au închis telefonul
J. D.
In 2019 cretinii astia n-au nici contact, aplicatia verificarii online nu merge niciodata, nu-mi vine sa cred ca mai exista asa ceva in tara asta bananiera! Nu stiu ce demnitate ai ca persoana lucrand intr-o hazna, unde toata lumea isi exprima nemultumirea fata de munca ta!
L. C. H.
5 stele cred ca dau doar cei care lucreaza acolo sau rudele lor. Totul este in bataie de joc. Ni se opresc sume imense fortat si cand ai nevoie de asistenta medicala esti tratat ca un rahat. Daca mergi la o clinica si platesti cu banii jos esti tratat regeste, daca ai trimitere esti programat peste cateva luni si nu iti dau sa faci toate investigatiile necesare. Eu plang dupa banii care ii platesc lunar DEGEABA!!!
M. M.
Mă poate ajuta cineva s-mi spuna de câte ori pe an primesc trimite de la medicul meu de famlie, la un medic specialist cadiolog.multumesc
I. E.
Pe langa faptul ca acolo nu se rezolva nimic mai gasesti si un domn care te trateaza cu superioritate si tipa la tine.
J. -. A.
Ca orice institutie de stat , angajatii (aroganti si iresponsabili )se comporta mizerabil cu cetateanul .
Atata timp cat in Romania : Amantele , Nepoti , Rudele de toate gradele , ocupa functi in sistemul bugetar , nu se va schimba nimic .
Pacat !!..
M. F.
NU MRGE CALCULATORUL SI BATAIE DE JOC
A. A.
Purtătorului de cuvânt al CNAS: "Oamenii mor oricum. Și cu, și fără sistemul informatic"
S. M.
Profesionisti
A. G.
Modernizat
b. m.
Am intrat pentru niste informatii. Era un nene acolo ( ca domn nu il pot numi) care statea pe scaun de ziceai ca lucreaza pe santier, nici nu a ridicat privirea din jocul de pe telefon.
La intrebarile mele a raspuns cu ridicat din umeri sau ca eu trebuie sa stiu , nu el.jalnic, numai putori adusi prin cine stie ce relatii.
t. t.
Niște ignoranți și iresponsabili !!!
Programul pe site-ul instituției pentru vineri este până la ora 17:00, dar la 14:30 deja nu mai găsești pe nimeni !!! 🤔
Întrebând care-i realitatea în ce privește programul, toată lumea da din umeri, nimeni nu știe nimic și nimeni nu răspunde pentru nimic! Dacă-i cauți pentru o șpagă, cred ca sunt prezenți la orice oră.
c.
Sunt nou venit in Romania, incerc sa imi sun sa aflu informatii de cum sa imi fac un card si nu raspunde nimeni decat un robot care nici macat nu imi da optiunea de a ma transfera la un operator. Ca de obicei cu orice servicu public care exista in tara asta este JALNIC. Fi-mi-ar scarba.
P. M.
Cel mai idiot sistem vreodată implementat. Colectează și stochează date personale complet inutil și fără acordul persoanei vizate. Inclusiv CNP, dar când ai nevoie de vreun serviciu medical, doar cu card. Cică o treime din venituri ți le iau direct,vrei nu vrei, dar la făcut ceva....
A. I. D.
Un numar de telefon la care sa raspunda totusi cineva exista?
O. G.
Din pacate, e exponentul extracției silite din buzunarul cetățeanului activ și cinstit. Sau cum se numește când ți se ia ceva, că vrei, că nu vrei și nu primești nimic în schimb.
M. E.
La telefon când aveți de gând să raspundeți în 8 ore ? Vă bateți joc de noi și vă dam o căruță de banii. Rușine Hall de sistem ce avem în țara asta.
D. K.
O experiență foarte slabă. Oameni dezorganizati si care NU vor sa te ajute (referitor la eliberarea unui card de sanatate). Per total, nu recomand, dar trebuie ajuns la ei..
S. D.
O intituție de tot râsul. Incompetenți
G. M. D.
Mi se pare o bataie de joc fata de oameni. Nu poti sa raspunzi unui om ca nu exista telefon in x incapere cand o saptamana la rand am sunat si nu numai la un numar. Sper sa se schimbe lucrurile pentru ca asa nu mergem catre bine. Eu ii fac o invitatie celor din conducerea tarii sa mearga la Casmb si sa stea internat macar o saptamana intr-un spital din Romania
V. S.
De 2 saptamani, sun in fiecare zi de cateva ori la numerele de contact, fara sa raspunda nimeni. Daca e nevoie sa vizitezi sediul pentru o intrebare nu m-as mira sa fie aglomerat.
s. m.
Sotia a facut cerere in luna Noiembrie pt schimbare card pe numele actual dupa casatorie..suntem in Martie si cardul nu a mai sosit
E. C. G.
Ca orice institutie de stat din cacatu' asta de tara, nu raspunde nimeni niciodata la mizeria aia de telefon. Sunteti niste zdrente de la primul la ultimul!
S. I.
Sa va dau muie si sa va fut in gura de jegosi.. De vineri va sun într-una pentru o problema minora si nu îmi raspunde nimeni..futuva-n gura zdrențe
g.
O mizerie!!! La fel ca orice institutie de stat din Romania. Huuuăăăăăă
M. N.
Am sunat la 200 de numere si nu raspunde nimeni..rusine
O. P.
La telefon nu raspunde niciodata nimeni!
S. G.
Cladire curata, angajatii de la receptie si paznicul sunt prietenosi.
C. C.
Mi-e scarba de tot ,alte comentarii sunt deprisos...
A. M.
Numarul de contact e ocupat constant. Mizerii.
l. l.
Prin mail super functioneaza comunicatia!
D. 2.
Un loc cu cozi interminabile.
M. A.
Foarte dificil.
N. B.
Telefoane de rahat
a. c.
multumim
M. A.
Numarul afisat de telefon este degeaba
T. O.
(Tradus) Niște birocrație, dar îmbunătățire
(Original)
Some bureaucracy, but improving
T. K.
(Tradus) Acest sediu al asigurărilor naționale de sănătate
(Original)
This head office of national health insurance
a. D.
(Tradus) căsătoriți-le
(Original)
aurelnasu
L. D.
(Tradus) Instituție importantă de sănătate.
(Original)
Important health institution.
I. S.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
B. B.
S.
c. c.
A. P.
F. T. F.
d. g.
S. A.
A. D.
A. D.
A. S.
C. I.
C. R.
A.