Opinii despre CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI (Companie de Asigurari)
CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI, Companie de Asigurari în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
Luni
[08h:30h – 17h]
Marți
[08h:30h – 18h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 17h]
Joi
[08h:30h – 17h]
Vineri
[08h:30h – 14h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
G.
Personalul de acolo nu stie ce inseamna sa fii amabil, daca iti raspund la o intrebare iese ca iti fac o favoare si ca nu e treaba lor, te duci sa cersesti nu ca ai avea toate drepturile, nu mai luati bani si atunci nu o sa mai fiti solicitati si deranjati, ne platim asigurarea in alta parte si ne descurcam cum putem ca si asa se intampla asta...
f. m.
Cearta mare, prea multe doamne care nu dau informațiile corecte pentru ca nu au chef.
M. S.
Astepti afara, in spate, sa te "indrume" paznicii ...
B. M.
Cozi imense si putini functionari care lucreaza cu publicul.
C. P.
Activitatea s a restrâns, deci, am fost nevoită să așteptăm la rând civilizat, în rest, totul a decurs destul de rapid, depinde si de ceea ce ai de rezolvat.
A. C. c.
O stea este mult prea mult...din păcate nu e posibil să dau 0 stele.
Au 3 numere de telefon, unul este nealocat, unul sună permanent ocupat și la al treilea nu răspunde nimeni......e de râs și de plâns....
J. P.
Personalul de la firma de pază foarte amabil,bine organizat.M-a mirat amabilitatea doamnei de la ghișeu,m-a ajutat și mi-am rezolvat problema în câteva minute.
M. E. A.
As fi dat 0 stele,dar nu exista varianta asta. Esti trimis de la un ghiseu la altul,3 in cazul meu ,de unde am primit doar un numar de telefon la care sa sun,pentru a-mi rezolva problema. Bineinteles ca nici la telefon nu m-a lamurit nimeni. Nimeni nu stie nimic. Rușine!
F. N.
Stai putin mult la coadă, merge repejor, dar nu au serios înăuntru, trebuie să faci în spatele clădiri e un xerox ,și intrarea se face tot prin spate și la ieșire, se iese prin față.
C. A.
Bataie de joc. Angajati tipic romanesti, sictiriti. "Intrarea se face prin spatele cladirii, nu pe la INTRARE". Portarul te trimite sa faci copie dupa buletin la o ghereta ascunsa de ei in spate, cu 70 de bani pagina, fara sa aibe macar POS.
A. F.
Oameni de la paza care ne indruma sunt ff obraxnici nu au nici un pic de educatie s fosy un dexastru ati angajat numai mebunii!!
J. s.
Foarte amabili și competenti începând cu paznicii. Felicitări!
E. I.
Personal bine pregatit,servicii prompte.
P. F.
Bine organizată, lucrează fluent, și destul de rapid.
A. F.
Calificativ FB (10) .Mulțumită de serviciul primit.
G. N.
Foarte eficienți. În câteva minute am rezolvat cu validarea adeverinței pentru asigurat student. Felicitări!
M. V. I.
Ce-a mai proastă experiență..functionarii publici.
C. P.
Totul a decurs foarte rapid si am primit ajutor din partea tuturor persoanelor căror am apelat
D. D.
Nu am fost aici
N. O.
Amabilitate + rapiditate. Bine!
A. T.
Personal amabil, iar faptul ca au parcare subterana este un plus.
F. C.
Nu am fost acolo. Mai încercați
M. M.
Desi este coada, merge repede iar oamenii sunt ok
n. c.
Bugetari fara empatie
M. M.
Nu își fac treaba
D. P.
Personal amabil, am rezolvat rapid
A. M. C. U.
Super rapid la deparyamentul echipamente medicale
D. I. M.
Ok . Am rezolvat repede
G. V.
Nu am fost curând.
R. A.
Bătaie de joc.
C. B. R.
Este ok
a. e. C.
foarte buna
r. b.
Coada mare in vreme de pandemie
A. B.
Personal amabil.
i. p.
Rapid practic civilzat
E. M.
Foarte gentili tot personalul
L. N.
Profesionalism si Seriozitate!
A. R.
Haos!
E. O.
Sinistru
M. I.
🎉
t.
Rapid
d. w. b.
Avans în vedere ca tot timpul este f aglomerat, odată ajuns la ghișeu personalul de acolo te tratează ca și cum ti-ar face un favor.Pacat ca ocupa locurile ale pe banii noștri.
E. C.
Organizare excelenta!
G. A.
Personal ok .nu am stat mult la coada
l. b.
(Tradus) Persoanele implicate în emiterea cardului au fost prompte și utile.
(Original)
The people involved in card issuing was prompt and helpful.
A. M.
(Tradus) Instrucțiuni foarte bine organizate, clare și utile și la telefon.
(Original)
Very well organised, clear and helpful instructions also on the phone.
R. I. ر. ع.
(Tradus) Vă puteți finaliza sarcina rapid 😊
(Original)
You can complete your task fast 😊
B. A. K.
(Tradus) Mi-au terminat repede munca
(Original)
They finished my work fast
N. A.
(Tradus) Viteză foarte mare
(Original)
Very high speed
R. E.
(Tradus) Oamenii sunt drăguți și repezi
(Original)
People are nice and fast
C. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. M.
(Tradus) Mișcare lentă
(Original)
Slow motion
I. C.
R. T.
A. R.
S.
I. I.
I. N.
S. L.
N. T.
C. G.
L. D.
I. G. S.
C. I.
O. G.
C. A.
I. C.
E. I.
A. G.
L. R.