Opinii despre Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești în București (Companie de Asigurari)
Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești
Strada Popa Savu 45, București 011434, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești, Companie de Asigurari în București
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești
Luni
[08h:30h – 16h:30h]
Marți
[08h:30h – 16h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 18h:30h]
Joi
[08h:30h – 16h:30h]
Vineri
[08h:30h – 14h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești
C. B. F.
Aglomerație, nu ai unde parca. Angajații sunt de treabă.
C. D.
Exceptând faptul că am sunat să mă lămuresc in legătură cu o problema și nu mi s-a răspuns la telefon, deși am sunat de foarte multe ori, la casaopsnaj, cand am ajuns, problema a fost rezolvată destul de repede, iar doamnele cu care am interacționat au fost foarte drăguțe și amabile.
D. B.
Dv.aveti nevoie la casa de asigurari mapn opsnaj este pe lînga statuia avoatorilor
m. s.
Foarte buni profesioniști
D. E.
Am fost ieri pentru a rezolva o problema cu cardul de sanatate care aparea ca fiind emis insa nu a ajuns niciodata la adresa mea.
Domnul care m-a chemat la ghiseu a fost foarte amabil, mi-a ceru CI si apoi a verificat in sistem.
Cardul meu era inca la dumnealor in depozit si mi l-au adus in 5 minute.
R. M.
Personal plictisit. La unul din cele două ghișee disponibile s-a vorbit în permanență la telefon. Aerul condiționat nu funcționa în sala de așteptare.
V. G.
Cand am plecat din tara nu am putut ridca medicamentele deoarece sistemul era in revizie.Mi-am cumparat medicamentele necesare pentru Ast si HTA din America ,unde sunt in vizita la copii.Intrebare:
-suma data poate fi decontata de OPSNAJ?
Multumesc!
Viorel Grigore
F. A.
Se respectă normele antipandemie
M. G. S.
Sub nici o forma sa nu incercati sa ajungeti aici cu masina personală- nu veti gasi loc de parcare decat la distanta foarte mare si dupa mult timp de cautari. Deci sa veniti cu metroul sau taxi.
Odată intrati in instituție, toti oamenii te intampina cu priviri incruntate. Trebuie luat bon de ordine. Cand iti vine randul, sa nu indraznesti sa te apropii prea tare de ghișeu, pentru ca doamna functionar public se va uita foarte urât la tine si te va apostrofa....
As fi dat doar o stea, dar... respect pentru domnul de la firma de paza, probabil angajat la o firma privata, care stie ce înseamnă bunul simt si ofera informatii de orice tip cu multa amabilitate.
C.
Spre surpinderea mea am reusit sa inscriu copilul foarte repede, am trimis documentele scanate pe email si mi-au raspuns repede cu viza de asigurat si numarul de inregistrare . Multumesc dl. V.I si doamnelor S.T. si I.E.
i. R.
Bună ziua mă numesc Roman daniel lucrez la Um 01532 Pauulesti am cardul de sanatate dar de 2 .3 luni nu mai sânt asigurat am ceva probleme de sănătate si din această cauză nu mai pot sa.mi iau tratamentul compensat si nici sa merg la medic.Vă rog sa verificați situația mea poate mă puteți ajuta .Va multumesc.
l. p.
Mi s'a răspuns la telefon de la primul apel (unul din numerele de pe site-ul instituției), explicațiile și îndrumările oferite fiindu'mi de un real ajutor, edificându'mă pe deplin cu privire la problema avută. Mulțumesc!
H. B.
Am mers sa ridic cardul de sanatate si am fost foarte multumita de cum au decurs lucrurile.Timpul de asteptare a fost scurt iar personalul amabil.
l. b.
Mulțumit
m. v.
organizat
L. B.
Bună seara
D. C.
Servicii de calitate !!!!
a. g. a.
Cu locurile de parcare e mai greu, dar in rest merge relativ repede
V. G.
(Tradus) Oameni surprinzător de drăguți pentru sistemul de stat, deschiși și dispuși să ajute. A fost impresionat.
(Original)
Surprisingly nice people for the state system, open and willing to help. Was impressed.
V. C. D.
(Tradus) Problema mea a fost rezolvată în timp util, iar personalul a fost politicos
(Original)
My issue was solved in a timely manner, and the staff was polite
E. G.
M. D.
a. s.
A. P.
N. B.
S. P.
S. M.
G. M.
H. B.
A. M. Ș.
M. E. I.
G. A. L.