Opinii despre Policlinica Bethesda (Clinică de chirurgie plastică)
Policlinica Bethesda
Calea Unirii 25 bis, Suceava 720166, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Policlinica Bethesda, Clinică de chirurgie plastică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Policlinica Bethesda
Luni
[07h – 19h]
Marți
[07h – 19h]
Miercuri
[07h – 19h]
Joi
[07h – 19h]
Vineri
[07h – 19h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Opinii despre Policlinica Bethesda
E. B.
Nu o recomand în niciun caz pe Voicu Loredana, medic endocrinolog! În urma a doua tratamente date de dumneaei, m-am ales cu toate contraindicațiile specificate pe prospecte, și cu o listă de alte probleme de sănătate pe care a trebuit să le rezolv după. Cu câteva încă mă confrunt și acum, încercând să le dau de cap, la un an după acele tratamente! Nu este de jucat cu viața oamenilor!!
Z.
Relatiile cu clientii sant de nota 0. Cele 4 persoane care lucreaza la receptie, nu stiu sa aiba o atitudine profesionista in relatiile cu clientii. Mindrie, aroganta, lipsa de respect pentru batrani. I se cere unui om in varsta sa vina doar pentru programare de la o distanta de 40 km o singura directie. ,u exista un sistem organizat pentru programari. Nu se da nici o dovada sau numar de ordine, programarile se fac pe un catalog de hartie. Trebuie revizuit sistemul de programare si angajatele de la receptie sa fie educate pentru ceea ce fac.
E nevoie de schimbare, ,,, sa zica ca asta e Romania,,, ca acesta e sistemul,,, nu face imagine buna. Sistemul ar trebuie sa fie doar in avantajul clientilor, nu inradacinat in sistemul comunist, metalitate de rit vechi.
Doctorul era pensionar, nemotivat si bineinteles iti recomanda toate analizele posibile sa le faci acolo la Betesda... contra cost chiar daca ai asigurare.... o grupare orientata spre profit..... nu cred ca mai are de a face cu spiritul crestin .... dupa nume Betesda... nu mi a lasat o impresie placuta... si inca o data imi amintesc despre receptioniste..... lipsa de profesionalism. Mai bine te duci la urgente ..... sau altundeva in afara sferei de infuenta specific Sucevei.
D. C.
Recepție jalnică, poate ar trebui sa o educe cineva pe domnișoara de la recepție, sa numai urle și sa vorbească calm. Groaznic comportament.
A. B.
Tatal meu a fost operat.....liftul defect...in a doua zi..dupa operatie...cobori pe scari..pe langa asta a plecat cu o iritatie...DIN SPITAL...fara sa isi asume cineva acest aspect, a revenit la control...si este purtat de la unul la altul...ca nu e responsabilitatea nimanui..De o luna sta cu mancarime....FOARTE URAT...DIN PARTEA DUMNEAVOASTRA. Pentru asta opteaza lumea sa mearga la privat...si este dispusa sa plateasca...sa nu plece cu fel si fel de infectii spitalicesti...si sa fie tratata...nu plimbata...
L. V.
RESPECT ȘI MII DE MULȚUMIRI PERSONALULUI DIN POLICLINICĂ PENTRU ATENȚIA CU CARE ÎȘI TRATEAZĂ PACIENȚII!
A. P.
Nu recomand.Groaznic cum se comporta.Bunica mea de 74 de ani a facut o endoscopie astazi si i sa vorbit urat şi domna asistenta s-a comportat brutal nu sa ii explice frumos sau sa aiba mila sau rabdare avand in vedere ca are un diagnostic rau de tot.
C. M.
Sotia mea a avut tangență cu aceasta clinica si se pare ca au servici bune deocamadata fata de alte panarame de clinici
E. P.
Doamnele de la receptie mai mult dorm decat sa faca programari... sun sapt trecuta miercuri sa fac o programare ... mi se spune ca programarile se fac de la o zi la alta... sun astazi... imi spune ca primul loc este disponibil peste 2 luni.... Nu recomand ‼
R. O.
Iti faci programare, astepti 50 de minute pana iese doctorul sa ia uramatoarea persoană dintr-un rand de 15 persoane. Si programarea?E lasă.. Am plecat dupa 50 de minute de așteptat inutil.
L. S.
Dezamagitor nici macar ei nu stiu programul de programari pt cardiologie am sunat acum o luna pt programare mi sa spus ca sa sun dupa 1 septembrie am sunat chiar pe 1 si mia spus o " doamna " sa sun marti la ora9 pt programare ,am mai asteptat o saptamana am sunat marti la 9 si mia raspuns un "domn" ca programarile sau facut la ora7 pe toata saptamana RUSINE SA VA FIE tinand cont ca este vorba de embolie pulmonara
e. b.
A trebuit sa asteptam aproximativ 3 ore sa vine un doctor la chirutgie generala
C. S.
Totala lipsa de respect pentru pacienti! La telefon spuneti ca ati preluat cu prioritate programarile de la ghiseu. Vin urmatoarea saptamana sa fac programare la ghiseu si imi spuneti ca in tot timpul cat am stat la rand (de la 7:00 la 7:12) ati preluat programarile de la telefon?! Sunteti de toata jena, pacat de medicii care va ridica renumele, de altfel aveti niste preturi exagerate iar pocaitele de la receptie sunt niste nesimtite pline de ele!
V-ati scos recenziile de pe pagina, incapabili fiind de a accepta adevarul!
L. B.
Dezamagitor. Am sunat ieri pentru a intreba cand se poate face o programare la cardiologie si mi se spune sa sun urmatoarea zi pentru a face programarea respectiva. Sun astazi de dimineata si mi se spune ca trebuie sa revin pe 1 septembrie pentru programari deoarece dna. doctor intra in concediu. Lipsa de respect fata de pacienti... De ce a trebuit sa astept o zi sa aflu ca este in concediu?
C. G.
Nu se vede imediat pe Maps, ii deranjeaza recenzile. Mai mult profesionalism si mai putina indignare ar fi una din solutii.
V. A. I.
Programările se fac “ pe sub masă”... din păcate...
B. A.
Teribila.experienta teribila.
Astept test papanicolau prelevat in 3.02. a.c. si inca astept.
Reclamatii si sugeatii ce sa vezi- o agenda 🥳
Nr inregistrare - dar nu avem....a ba da....e un numar in josul paginii!!!
Sunt curios de raspuns, foarte curios.
Evaluare de "zero" stele....
A. O.
O policlinica atât de renumita dar lasă mult de dorit! Am mers cu asigurare privata pentru un simplu ecograf si surpriza trebuie recomandare de la medic cu diagnostic si parafa, ceia ce la telefon nu mi sa zis cand am făcut programare si ce diagnostic dacă am mers tocmai sa aflu diagnosticul! Cu 2 luni înainte am fost nu aveam nevoie de nici o recomandare. Pentru ce mai plătim asigurarea privata? Numai bani multi vor cand aud că ai asigurare privata parcă le dai în cap desi au contract cu firma de asigurări! Cu siguranță nu voi mai merge la ei! Urat!
I. C.
Exista medicina interna, insa nu elibereaza certificate medicale pentru casatorie (care se elibereaza de medicul generalist foarte simplu, insa Bethesda NU are formulare tip). Iar receptionera care preia apeluri este total nepoliticoasa si neprofesionista.
L. S.
Secția dermatologie: Macovei Victoriana- incompetenta cu diploma cumpărată!
Pentru un neg vizibil o așa numita consultație m- a costat 100Ron iar când să-mi facă extracția nu avea acid
M-au chemat in alta zi spunându-mi aceeași poveste( nu au acid) probabil sa îmi mai încaseze alți 100 RON(..ca doar nhaa.. o alta consultație)
M-au făcut sa îmi pierd timpul degeaba venind a doua oară iar când le-am cerut explicații, doamna respectiva, cu o ipocrizie strigătoare la cer, mi-a reproșat ca timpul ei și așa numita “facultate”trebuie plătită, luându-mă peste picior ca nu ma ridic la standardele ei. Am plecat. Nu mi s-au înapoiat banii Am fost umilita! Ma reîntorc să insist asupra returnării banilor. Doamna Macovei afara la o tigara, îmi spusese ca acidul a apărut (Woow din senin, la un interval de 10 minute) și dacă vreau sa mi se facă chirurgia ma mai costa 300ron. Sureal!! Cât o operație la ficat :)))
Bravo!!
I. i.
Dupa ce astept la programare ORL si platesc, avand o otita externa, domnul manager imi comunica faptul ca si el are probleme cu urechea si nu au ce sa-i faca. De ce cred ca ma pot ajuta pe mine, daca nici pe el nu-l pot ajuta. Jalnic raspuns tinand cont ca le-am furnizat toate informatiile necesare, pana si tratamentul ce ar trebui prescris deoarece am mai avut si stiam exact ceea ce trebuie facut. Raspunsul medicului: "Ma inveti tu pe mine ce trebuie sa fac?"
Intr-un final tot la spital la urgente am ajuns unde chiar daca dai bani la toti medicii, esti tratat cum se cuvine. Verdictul a fost otita externa si tratamentul prescris de medic, a fost exact ca cel ce il stiam deja.
v. g.
Eu am fost de multe ori la consultați si sunt foarte multumit totul este organizat ca la o clinică din afara .Mi sa parut la fel ,numai ca noi an general suntem tare grabiti .
M. C.
Servicii de calitate personal politicos
S. L. N.
O experienta foarte neplacuta dupa efetuarea unui computer tomograf. Rezultatul ,interpretarea acestei investigatii nu contine decat 3 fraze ,la o echografie obtii mai multe informatii ,
CEA MAI MARE BATAIE DE JOC , sa platesti 900 lei pentru o investigatie CT iar medicul radiolog sa nu iti furnizeze informatii exacte , complete mi se pare cea lipsa de profesionalism , sunt totusi niste bani pe care ii platesti.
Inainte de examinare esti nevoit sa imbraci un halat tip vizitator care ar trebui sa fie de unica folosinta , insa este utilizat de mai multi pacienti ,asa ti se spune sec va rog sa va schimbati in acel halat , care nu este steril , ci folosit de toti pacientii care fac investigatia CT.
Nu recomand , evitati aceasta investigatie aici.
F. P.
Personal amabil. Curatenie.
t. r.
Personal foarte foarte indiferent! Doamna care m a consultant pentru o simpla raza la plamanii, mai mai ca ma certa, extrem de irascibila si nepoliticoasa! Nu exista buna ziua,la revedere, multumesc, in vocabularul lor!
R. A.
Sun la ora 2 marti pt o programare si receptionera Imi zice aa sun dim la 7 iar la ora 7 linia ocupata probabil au inchis linia
Dezamagitor
V. H.
Te tratează superficial ,doar să îți ia banii!
A. D.
Ma alătur celor care și-au exprimat părerea despre sistemul de programare propus de policlinica d-voastră. Este absurd sa sunam toți luni dimineață între 7 si 8 când îmi da încontinuu linie ocupată. Și apoi d-voastră ați permite unui angajat sa stea lunea de la 7 la 8 cu telefonul în mana ca are de sunat undeva unde e foarte important pentru el? Nu cred. Asa nici noi, dacă suntem la serviciu nu putem sta sa răspundem pretențiilor d-voastră de a suna doar luni, când nicio alta instituție sanitara nu face asa. Luați seama si de oamenii care își exprima o nemulțumire. Nu va mai considerati asa suprasolicitati ca nu e chiar asa. Lăsați-ne pe noi sa va lăudăm, dar dați-ne și motive sa o facem.
J. M.
Apelezi sa iti faci o programare și te pune sa suni în altă zi la 7 dimineata, desigur pe un ton foarte ''amabil''.
Nu mai zică că în vocabular nu se află un bună ziua, la revedere, poftim?, va mai ajut cu ceva?.
Zici ca suni la spitalul din Milisauti prin ani 96.
B. R.
Nu sunt seriosi si la clinica privata sun de două săptămâni pentru programare la si tot prietenii si cunostintele au prioritate.
a. a.
Suni si faci programare si cand ajungi la policlinica stsi la rand ca la alimentara. Sistem de rahat.
A. D.
A devenit o policlinica de tot rasul, suni sa faci o programare , te refuza si iti spun sa suni luni dimineata, luni dimineata stai in telefon de la 7 si linia este tot timpul ocupata si cand iti raspunde cineva te programeaza tocmai vineri ca nu mai sunt locuri si au fost luate! Ar trebui sa le fie rusine sa angajeze asemenea persoane la receptie!
L. G.
Totul e ok.
L. P.
Policlinica Bethesda este exact ca ambulatoriul din Spitalul Judetean doar ca platesti oficial ....nu au auzit de respectarea programarilor, doctori mai in varsta cu aceleasi apucaturi si lipsa de respect fata de pacient...o experienta jalnica.
S. L.
Am facut programare cu 3 zile inainte, am ajuns la spital, nu figura numele pacientului. Au luat banii pt consultare fara sa ne spuna ca avem de asteptat 2 ore degeaba. Dupa ce am asteptat 2 ore ne-a spus medicul ca daca vrem ne consulta dupa ce termina cu cei programati. La receptie cand n-eau luat banii nu a spus nimeni ca nu avem programare. Am pierdut 2 ore si puteam sa pierd si mai mult intr-un spital "particular" unde nu se respecta pacientul.
E un spital supra aglomerat unde nu fac fata programarilor si pacientul sta la coada cu bani platiti.
I. Z.
Personal de la recepție imbaxit, nu acceptă plata cu cardul chiar dacă sunt echipati cu pos, nu eliberează bon fiscal iar doamna mai în vârstă de la recoltare sânge este un "killer" .. nu recomand, te scurg de bani si se comportă frumos doar cu paciepacienții ddin
Religia lor.. 😵
d. b.
Faceti programarea prin telefon si nu o sa aveti de așteptat,doar daca te duci înainte de ora programata.Nota 10.
T. M.
Am sunat pt programare la un medic și mi s a spus ca nu mai sunt locuri după 9 minute de la deschidere.cica ar fi stat la ușă toți pacienții și s-au ocupat locurile.intamplarea a fost ca eram chiar acolo si am vrut sa verific modul cum se fac programările. SA VĂ FIE RUȘINE! !!!!! Păcat ca sunteți clinica particulara!👎
a. b.
Personalul de la recepție lasă de dorit. Probabil ar trebui schimbat sistemul de programare.
M. A.
După ce vii la timp la consultație, pierzi jumătate de oră la recepție din cauza incompetenței unor angajate și mai pleacă și medicul acasă. Răspuns: ,,Ne pare rău! ". Mai pierde timpul încă o dată cu programările și învoirile de la muncă. Super! Mulțumesc pentru servicii.
P. I.
Clinica privata , cu personal medical calificat, păcat că se așteaptă mult la rând
D. R.
Un loc unde astepti f mult la tand..desi ai bon de ordine..apoi serviciile lasa de dorit!Nu aiu personal medical de specialitate pregatit la nivelul unei clinici private..am avut experiente neplacute aici!
A. U.
Degeaba faci raza dacă nu au medic și tu ești în 2. Deci tot spitalul de urgente e soluția
P. B.
O policlinica bine dotata si pregatita pentru a face analize medicale foarte diverse.
Personalul medical este primitor.
f. p.
Ca orice spital ,Bethesda are si parti bune si rele. Dar mai mult bune:)
M. M.
Din pacate,la programari varza!!
A. N.
Servicii excelente!
e. n.
(Tradus) Cel mai rău centru medical privat, soțul meu a avut o intervenție chirurgicală cu dr. Pușcașu și așteptam 2 ore până a venit medicul și soțul meu nu a putut sta pe un scaun, așa că a trebuit să aștepte 2 ore pentru ca el să vină. Numirea a fost făcută pentru ora 20:00, iar el a venit la 10:00. Am plătit o mulțime de bani pentru cel mai rău serviciu pentru clienți.
(Original)
The worst private medical centre, my husband had a surgery with Dr Puscasu and we were waiting 2 hours until the doctor came and my husband couldn’t stay on a chair, so he had to wait 2 hours for him to come. The appointment was made for 8:00 pm and he came at 10:00. We paid lots of mony for the worst customer service ever.
D. M.
(Tradus) Foarte experiență dezamăgitoare la departamentul de Urologie, în cazul în care prietenii sau aquaintances ale medicului vin în „doar pentru a lăsa niște hârtii“ și apoi ei au un bun de 20 de minute de chat, în timp ce noi, oamenii de rând, așteptați afară. Acesta este motivul pentru care reprosurile nu sunt NICIODATĂ la timp și, în cazul meu, reprimirea a fost întârziată cu aproape o jumătate de oră, în timp ce așteptam și cu un copil mic. Oamenii ar trebui să se ridice în picioare pentru drepturile lor, nu accepta doar situația așa cum este. La urma urmei, plătim pentru un serviciu pe care nu îl primim. Rușine!
(Original)
Very disappointing experience at the Urology department, where friends or aquaintances of the doctor come in "just to leave some papers" and then they have a good 20 minutes chat, while us, the commoners, wait outside. That is why the apointments are NEVER on time and in my case the apointment was delayed by almost half an hour while I was waiting with a small child, too. People should stand up for their rights, not just accept the situation as it is. After all, we are paying for a service that we are not getting. Shame!
G. G.
(Tradus) eu
(Original)
Ik
A. R. P.
v. b.
V. A.
M. D.
E. D.
F. A.
A. N.
L. L.
C. R.
N. N.