Opinii despre Spitalul de Obstetrică și Ginecologie MedLife-Eva (Clinică de chirurgie plastică)
Spitalul de Obstetrică și Ginecologie MedLife-Eva
Strada Livada Vulturului nr 10, Brașov 500366, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul de Obstetrică și Ginecologie MedLife-Eva, Clinică de chirurgie plastică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Spitalul de Obstetrică și Ginecologie MedLife-Eva
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Spitalul de Obstetrică și Ginecologie MedLife-Eva
C. C.
Atât la call center,cât și la recepție habar nu au despre ce se practică în clinică. Am sunat de 6 ori și am primit 6 răspunsuri diferite,și greșite pentru un pachet de investigații post covid. La recepție habar nu aveau de așa ceva și am petrecut 3 ore fără nici un rezultat !!!
D. M.
Asistente surprinse ca pacientii cu progranare sunt punctuali.
a. a.
Nu recomand, atat pe spitalizare, chirurgie cat si consultatii. Din 10 doctori pe la care m am plimbat doar 2 mi au lasat impresia ca sunt pacient, restul nu doar ca nu mi-au raspuns la intrebari( ca este normal sa avem si noi intrebari si nelamuriri, ca altfel stateam acasa si nu plateam 220 consultatia de 4 min, ca dupa atatia ani stiu si eu ce analize trebuie sa fac ) dar mai aveau si o atitudine de zici ca eram la piata nu intr-un spital privat.
M. M.
Suntem programați la ora 12:00 si stăm în fața uși o ora si jumătate să intram.. Bătaie de joc. Nici o stea nu meritați... Iar atitudinea angajaților lasă foarte mult de dorit. Ar trebui să vă puneți un semn de întrebare la ce recenzii aveți de la pacienți petru renumita clinică MedLife 😤
A. E.
Scurt și la obiect : fetele de la recepție îți fac sila sa mai vii în clinica asta
Au impresia că dacă sunt după tejgheaua aia, au dreptul să se poarte arogant ,nesimțit și cu nasul pe sus...doar pt că depinzi de ele sa îți cumpleteze o foaie!!!
Mergeți fetelor in altă parte !! Nu este de voi acolo !!!
Una zilele trecute manca ,fara masca ,chiar în fața pacienților. Nu ii e frica de covid. Nu pare că o interesează dacă da ea oamenilor ceva !! Degeaba le ați pus geam!!
Se cred superioare și strica tot numai prin atitudine !!!
G. G.
Am fost la o dna. dr. gastroentrolog (nu mai retin numele) si ma pus sa fac o groaza de analize, la sfarsit mi-a explicat 1 min, asa pe scurt, cam ce banuieste ca am (totul foarte fugitiv). Dupa terminarea tratamentului nu simt imbunatatiri (banuiesc ca nu ma nimerit cu diagnoaticul).
Parerea mea personala este ca au interesul sa faci cat mai multe analize si sa iti ia cat mai multi bani.
P. S.
Personal foarte zeflemist. Fiind in excursie am fost obligat sa fac o analiza in cel mai apropiat loc. Dupa ce am dat 5 miliane pentru a imi recolta o proba (in conditiile in care pana acum nu era mai mult de 3) mi se spune ca rezultatele se trimit pe mail / se afiseaza pe site doar daca vor cei de la laborator si sa vin personal de la braila daca vreau sa le vad. Inadmisibil! Este o mare bataie de joc pe care o platesti. MedLife Brașov este cea mai proasta clinica particulara la care am fost.
La telefon, pana sa iti raspunda cineva, stai intre 15 min si 2 ani.
Mai bine va duceti la stat😅😅
O. F.
Atitudine abjecta a personalului de la recepție, modul în care sunt tratați pacienții este sub orice critica.
F. M.
Un comportament execrabil al persoanei de la intrarea in clinica-am venit de la Ploiesti astazi 18.09. ora 12.45 sa merg cu fiica mea care este studenta, la control in urma efectuarii RMN ului, la d.nul doctor Stoicescu Ghe..si nu am fost lasata sa intru sa discut ce este mai bine ptr fiica mea...este a 3 a oara cand vin,dar singura cand am fost data afara...Am cheltuit niște bani aici ca sa plec lamurita,nu sa fiu nevoita sa merg la alt medic ptr a afla ce este mai bine ptr ea.Regret ca v am trecut pragul.Il vou cauta pe domnul doctor daca va mai fi nevoie la alta clinica.Sunteti singurii cu un astfel de compirtament de toata jena.Si sa nu motivati ca e virusul lui peste ....este lipsa bunului simt.
M. Z.
Personalul lasa de dorit.Vorbesc cu tine de parca ai fi ultima găină.Este a doua oară când merg la med life si sincer sunt foarte dezamăgit.Nu recomand.....
А. А.
Platesti pt o asigurare medicala privata ca sa fii trimis la spital de stat. Risipa de bani, medici slab pregatiti, programari decalate.
M. D. H.
Dezamăgire totală ! Programare la urologie dr. Ungureanu la ora 09.00 si aflu la recepție ca domnul doctor nu a venit, a fost de gardă, desi nimeni nu sa deranjat sa mă anunțe ! Mi se spune ca v-a veni la ora 10.00 , dacă vreau sa ma intorc ! M-am reintors in spital la ora 10.00 si am plecat dupa o ora de așteptare in fața cabinetului luandu-:mi taxa de 250 lei ptr consultație inapoi de la receptie ! Eficiența zero la costuri europene !
A. 1.
Pentru o simpla predare de urocultura ce durează 2 minute se așteaptă la o coada cel puțin 2h.
Organizare 0
A. F.
Servicii penibile. Copiii nu au prioritate asa cum se procedeaza la alte clinici din Brasov.
Personal arogant. Timp de asteptare f lung.
R. A.
Ginecologi nepregatiti. Am schimbat 3 pana acum si mi au dat tratamente incomplete ca sa ma intorc iar sa platesc in continuu consultatii, citiri de analize etc. Nu recomand.
H. G.
Ventilatia nu merge la receptie si nu poti sa respiri cu masca pe bot. Chiar daca ai programare trebuie sa astepti mult si bine pana se uita cineva la tine. E exact ca un Spital de stat dar cu preturi de privat.
C. V.
Am avut pentru prima dată ocazia sa apelez la serviciile Clinicii Medlife Brașov. In această săptămână mama mea 72 ani a făcut un set de investigații și apoi a urmat operația laparoscop de Hernie Hiatală. Personalul Clinicii este foarte amabil și respectuos atât în Policlinica cât și în Spital. Iar despre Dl. Dr. Chirurg Pocreată Dumitru am numai cuvinte de laudă și un respect deosebit pentru profesionalismul de care a dat dovadă. Dl. Doctor, Dumnezeu să vă aibă in paza pe dvs. și familia dvs. iar eu va doresc mult succes, sănătate și va mulțumesc încă o dată pentru tot ce ați făcut pentru noi. Sunteți doctorul potrivit in Spitalul potrivit.
A. A.
Nu merita nici o stea un spital care te stoarce de bani, după ce dau greși cei de acolo te trimit înapoi la stat, tatăl meu a decedat din cauza unei operați laparoscopice făcuta în acest spital care trebuia sa fie după spusele medicului destul de ușoară, doar ca lau ciopartit la propriu și au apărut destule complicații în cât sa survin decesul. Rușine ca se fac experimente pe oameni și pe banii lor!!!! Toate asa zisele greșeli sper sa le plătiți înzecit.
T. D.
Felicitări si mult succes in continuare,d-nei Dr.
Pantea Ileana si echipei sale medicale (de azi).Un medic desăvârșit, de bun simt , modest si cu respect fata de pacient.
Reușește să stabilească usor o relație de încredere medic -pacient,oferind prin empatie,
confort si sprijin pacientului.De astfel de
oameni avem nevoie!
a. a.
Am fost astazi la policlinica si desi , in majoritatea cazurilor în alte clinici
asistentele nu-mi nimereau vena din prima, aici, o d-na blonda cu codita, a fost o superprofesionista,mi-a nimerit vena din prima și fără durere la înțepătură.
Felicitari!
M. S.
Am facut saptamana trecuta o colonoscopie la dr.Coman Felicia,care a tinut sa ma felicite ptr.colonul perfect curat,pentru care eu am luat 2 plicuri de Picopret si aprox.6 litri de apa in aproximativ 8 ore...Mi s-a recomandat sa beau un plic la 11 si unul la 6 seara si apa pana ce scaunul e absolut transparent...Zis si facut...Colonoscopia e ok,dar cand am vrut sa intreb daca pot aparea efecte adverse dupa curatarea brutala care mi-a fost indicata,deja avea alt pacient.Mi-a dat hartia cu rezultatul si pa!Nici o vorba...nu discutie!De a doua zi dupa colonoscopie a inceput cosmarul:greturi teribile,arsuri gastrice groaznice interminabile,balonare excesiva,slabiciune si tremur de a trebuit sa stau in pat 2 zile(n-am zacut in pat in viata mea!)puls peste 100 si tensiune diastolica 95,98...Nu am avut in viata mea asa ceva!Nu am mancat absolut nimic,am putut inghiti doar cate o gura de apa si cate o Ranitidina cand simteam ca crap de atata arsura in piept!Azi e o saptamana de cand nu am putut pune NIMIC in gura mea de mancare,am in continuu dureri si arsuri gastrice teribile,puls marit si tensiunea diastolica marita!Am platit 400 de lei ivestigatia si 55 de lei ptr.Picopret si am fost terminata pe banii si timpul meu!In Medlife conteaza banul,daca mori dupa ce iesi pe usa lor treaba ta!Sigur aceste lucruri nu raman nepedepsite de Dumnezeu!Rusine!!
G. G.
personal extrem de neprietenos, pentru ei suntem niște numere cărora li se acordă un timp extrem de limitat.
A. a.
Pentru o programare la ora 9, făcută cu o săptămână înainte, la dr. Albert Gheorghe, am reușit sa aflu, după ce a băgat înaintea mea și a altor persoane, cunoscuții și prietenii dumnealui, ca a căzut sistemul. Asta în afara de faptul ca la programul cu pacienții de la ora 8, domnul doctor își începe programul la 8.45.Toate astea demonstreaza profesionalismul si calitatea serviciilor medlife, eu voi incerca sa ocolesc medlife si sa indrum prietenii spre alte clinici, gen Regina Maria
N. I.
As fi dat 0 , dar aceasta opțiune nu este posibila. In data de 19.07.2019 ora 10.15 am sunat pentru o programare. Doamna care a răspuns la telefon a reușit pana la final sa ma jignească făcându-ma ofuscata. Va rog sa ascultați convorbirea si sa luați măsuri. Nu este normal, este pentru prima data când mi se întâmpla așa ceva intr- un sistem privat.
C. s.
Buna ziua azi am ramas profund dezamagita de serviciile ORL dr.Bronescu. Vizita 6 minute, audiograma 4 minute si vizita de control 3 minute cu costuri 180+40+110 care mi se pare extrem de exagerat pentru banii cheltuiti. In niciun caz nu as sfatui pe cineva la o vizita de nivelul acesta. Ca nota mult sub 0. Profund DEZAMAGITA.
M.
Clinica asta e doar sa-ti ia bani inutil. Am avut o programare la ginecolog.Strict control și ex papanicolau. Mi-a recoltat pt alte 6 culturi, lucru pe care nu mi l-a zis si nici nu m-a intrebat daca vreau sa le fac. M-am trezit la receptie ca trb sa plătesc 450 de lei, asta pe langa cei 300 de lei pt consult si papanicolau. Normal ca m-am inapoi la ea cu probele.si i-am zis ca eu nu plătesc pt asa ceva ca nu pt asta am venit si ma putea anunță că imi va recolta. Mi s-a parut deplasată explicația ei ca ,, la noi asa se face anual". Da, întreba paientul înainte, ia acordul lui pt aceste probe si informeaza-l ca va costa încă 450 de lei în plus. Un furt pe fata si o mare nesimtire
D. S.
Niște jeguri care îți iau doar banii. Doua diagnostice gresite date de jegurile de aici. Asta după ce am cheltuit în jur 2000 RON pe analize și consult. Mai bine mergeți la stat. Pneumologia și laboratorul de analize sunt în ultimul hal de proaste. As da 0 ptr mizeriile astea ordinare.
m. v.
Serviciul de call center/secretariat este deplorabil. Din pacate aceasta este imaginea cu care raman despre medlife.
A. 4.
ATENTIE. Daca ai abonament te programeaza peste 2 luni. Daca suni si nu ai abonament te programeaza la 2 zile. Aveti grija mare: orice spital privat este doar o companie - scopul ei este doar profitul. Au acceasi doctori ca si la stat, ca tot de acolo vin doctorii si au investit doar mai mult in marketing ca sa te atraga ca si client cu abonament. Apoi ii programeaza cu prioritate pe cei care platesc, in detrimentul celor care au abonament (si unele servicii deja incluse). E doar o reclama frumoasa ca sa va ia banii! Profitul e incompatibil cu sanatatea. Cand un doctor are procent din consultatii si / sau analize si / sau medicamente ce credeti ca va face cand are nevoie de o masina nou sau de o vacanta? O sa zica ca sunteti vindecat sau o sa va zica sa veniti mai des la control sau sa faceti analize mai des???? Dar cand un doctor face cursuri de vanzari?
O. R.
Proceduri de înregistrare deficitare, timp pierdut aiurea, trebuie sa lucrați mult la ce înseamnă compasiunea fata de pacienți...
L. G.
Nici macar o stea nu merita! Aveam programare facuta la 12:30 si cand am ajuns la receptie mi'au spus ca medicul nu mai este si ca daca vreau sa imi fac alta programare la o alta clinica de a lor! Mi se pare bataie de joc sa ajungi la programare si medicul sa nu mai fie acolo, avand in vedere ca pt o consultatie de 5 minute platesti 210 Ron!
M. T.
La o radiografie a sinusurilor maxilare personalul de la sectia Radiologie si Imagistica medicala mi/au dislocat mandibula si au chemat o intreaga echipa de medici incompetenti care au ridicat din umeri si mi/au recomandat sa ma duc la spitalul judetean Brasov la urgenta pentru a fi repusa la loc. In parcarea clinicii am intrat pe google si am studiat cum se repune la loc mandibula si singur am reusit sa o repun in articulatie. Rusine pentru personalul clinicii medlife pentru incompetenta...rusine pentru faptul ca in loc sa ma duca cu o salvare ,ei m/au trimis sa ma duc singur cu mandibula dislocata de profesionistii de la medlife la urgenta.
T. C.
Este normal că eu, pentru o programare RMN, sa parcurg 120 km dus-intors? Când există tel., mailuri, scannere, plati in avans, etc? Pur și simplu nu le pasă de "clienți". Să pierd o zi pentru programare, ca apoi sa fiu programat peste 15 zile.
V. M.
Ati auzit ultima nesimtire a celor de la Medlife? V-o spun eu! Am card si le platesc lunar 150 lei. Cer o programare la ortopedie si ma programeaza dupa doua saptamani (adica tarziu, cu toate ca i-am rugat sa ma programeze in saptamana curenta). Sun dupa 5 minute, imi dau identitate falsa (ca si cum as fi nou client, necotizant) si primesc programare peste 3 zile! Adica, plateste tu, prostule, abonament ca pe tine te tratez ultimul sau poate nu mai vii deloc si iau doar banii fara sa fac nimic!
R.
Aceasta este părerea mamei mele care a suferit o intervenție chirurgicală:
"Mii de muțumiri întregului personal și echipei conduse de domnul doctor Șamotă Iosif pentru profesionalism. Avem nevoie de astfel de oameni în toată țara."
”Lucescu Marieta"
R. V.
Astazi am facut un examen cu bariu dar nu am putut primi filmul/cd, de care aveam nevoie urgenta, pentru ca aparatul era stricat.
Personalul nu are ecusoane, nu stii cu cine ai vorbit.
Siruatia este inacceptabila pt o clinica particulara.
Ma voi adresa Protectiei consumatorului.
N. A.
Alina Stoicescu medic endocrinolog un dezastru profesional nu ocorda minimul de respect actului medical tot ce contează sant bani asta spune mult și despre caracter dejamagire totala
G. H.
Rusine rusine!!!
Programare efectuata la 8 dimineata, nimeni prezent, se pare ca au concediu , dar nu s-a deranjat nimeni sa anunte si pacientul sa nu mai vina !!!
A. C.
Cam aglomerat...dar,parca,respirabil !!
R. A.
In caz de iuiti sa ridici rezultatele nu te anunta!
C. F.
Am fost de nenumărate ori la diverse controale și am fost tratata foarte bine.Multumesc ca existați.!O recomand.
O. S.
Usa principala de acces este aproape permanent incuiata.
R. B.
(Tradus) Instalații medicale moderne și de calitate. Uneori calculatoarele se descompun și trebuie să aștepți mult la coadă. Încă facilități bune.
(Original)
Modern, quality medical facilities. Sometimes computers break down and you have to wait a lot in queue. Still good facilities.
R. C.
(Tradus) Bun, dar nu respectă rezervările
(Original)
Good, but they don't respect the bookings
G. K.
a. c.
C. C.
F. T.
A. D.
C. P.
A. A. C.
c. s.
B. M.
V. M.
C. B.
R. D.
A. B.
S. N.
V. A.
M. M.