Opinii despre Policlinica Aleșd (Clinică de chirurgie plastică)
Policlinica Aleșd
Strada Rândunicii 1, Aleșd 415100, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Policlinica Aleșd, Clinică de chirurgie plastică în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Policlinica Aleșd
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Policlinica Aleșd
P. V.
M-am operat aici in 3 martie 2021 / ortopedie / ligamentoplatie / dr Cosma Florin . Curatenia exemplara peste tot , personalul ...asa cum rar ti-e dat sa gasesti intr-un spital , profesionalism, omenie si bun simt ... de la medic la brancardier . Daca asa ar fi in toate spitalele noastre ...,,am fi uimiti ca se poate si asa .... /// in alta ordine de idei , cu exceptia medicilor , credeti ca personalul auxiliar dintr-un spital privat este mai bine sau mai slab platit decat la stat ? raspunsul corect este ca sunt platiti cu > 25 % mai putin ca si la stat .... si atunci ma intreb ....de ce unii se comporta intr-un fel si altii altfel ....oare nu de la cap se impute pestele si in spitalele de stat ?... Dar timpul e cel mai bun medic pe lumea asta .... sigur va vindeca si ranile astea comportamentale ....
R. U.
Am suferit o intervenție chirurgicală in cadrul acestui spital. ( Cancer testicular)
Nu am suficiente cuvinte de laudă pentru domnul Prof. Dr. Gheorghe Bumbu și dn. Prof. Dr. Maghiar Teodor si pentru întreaga echipă.
Cuvinte de lauda și pentru Lorena care deși pare mai severa, pot spune ca în tura ei de noapte a avut foarte mare grija de mine cat și de colegul de salon.
La fel și Alexandra, o tânără care nu depășește 26 de ani.
Prin tandrețea pe care m a tratat si gingasia celei mai ușoare mâini la injecții, mi a făcut șederea mai ușoară în spital.
Și infirmiera care nu i am reținut numele dar are parul scurt și roscat.
Va mulțumesc în mod special și pentru zâmbetul care l ați putut avea pe chipul vostru.
Toata stima pentru dn. Dc. Bumbu care s a implicat foarte mult în cazul meu.
MI a explicat totul pe înțelesul meu și vom pastra legătură.
Iar eu i am oferit toata încrederea mea.
La fel și dn. Dc. Maghiar care in fiecare zi venea în vizita și îmi controla starea mea fizica cat și psihica.
Pot spune ca în acest spital mi am făcut doi prieteni care sunt defapt oameni cu un talent extrem de deosebit.
Curățenie în spital.
Dezinfecție zilnica și schimbarea cămășilor sau lenjeriilor se făcea cu Drag!
C. G.
Un medic cu experiență, dar pentru care primează banii.
Am avut o experiență foarte neplăcută.
C. A. P.
E prima si ultima mea experiență la pelican oradea,dezamăgită total.sa va explic..programare făcută acu 3 săptămâni,la 8.3,fac toate cele ,receptie,completare de formulare...merg in fața cabinetului....asistenta vorbea la telefon cealaltă doamnă la fel.cineva a iesit si a întrebat unde e d-nul cutarescu. Ok e ora 9.20 asistenta mă cheamă înăuntru...ma intreaba dc am mai facut ct, răspund că da îi sună telefonul, pleacă. Revine si mă întreba unde să îmi pună branula....la care îi răspund să se uite la vene....ok,nu intră acul...rezolvam până la urmă. Intreb cand am rezultatul?dupa ora 14 ziua curentă....sun la receptie îmi zice că luni ....neseriosi.nu recomand
A. P.
Doresc sa aduc mii de multumiri colectivului de la spitalul Pelican |spital covid , pt toata grija si atentia si profesionalismul de care au dat dovada.In primul rand multumesc asistentelor medicale,infirmierelor si brancardierilor care duc tot greul (fiind cadru medical stiu despre ce vorbesc),apoi medicilor,fara de a caror stiinta,invatatura si intelepciune nu am putea supravietui:Dr.Negrut medic infectionist(prietena si ingerul meu pazitor),dr.Puscas medic infectionist curant,mii de multumiri pt.grija!!❤,dr.Cioara medic pneumolog,dr.Romanescu,medic diabetolog,dr.Huta dr.cardiolog si toti ceilalti al caror nume nu mi l amintesc ,sa aveti sanatate multa si sa trecem cu bine de ravagiile pe care le face acest virus.Iubire si recunostinta tuturor!!❤❤
t. c.
Depinde de interventie! Sunt interventii care se pot complica pe parcurs si ei sa nu le poata face fata din cauza ca le trebuie colaboratori pe care ei nu le au! Sa nu mai vorbim de bani, pentru romanii care traiesc din salar, sau pensie , este ceva imposibil! Sa ne fereasca Dumnezeu sa se privatizeze sanatate din Romania!
S. D.
Experienta cu mama internata la ATI imi lasa un gust amar.Nu am fost informati suficient de variantele existente pentru salvarea ei.Sa nu mai vorbim de cat trebuia sa insistam telefonic pentru a primi informatii despre starea ei.Parerea mea este lipsa de profesionalim si proasta organizare,nu recomand
A. M.
Nu crecomand acest spital . Medici iti fac consultatie doar sa treaca ziua si sa isi primeasca bani si au prioritate persoanele cu pile si relati . In plus pe langa asta te trimit sa faci analize costisitoare de care tu nu ai nevoie . RUSINE
M. R.
Bunica mea a fost operata acum o saptamana de doctorul Coste Remus, la spitalul Pelican. O operatie pentru care am avut cu totii foarte mari emotii, bunica/mama/soacra noastra are 85 de ani si de cativa a inceput sa aibe dureri groaznice de sold. A fost tratata de diferiti doctori, a facut numeroase infiltratii dar toate fara rezultate durabile. Suntem recunoscatori pentru operatia de succes(proteza sold)pe care domnul dr. a realizat-o. Dupa nici o saptamana poate merge singura, are energie si pofta de viata. Il recomandam cu toata increderea si multumim pentru profesionalismul dar si empatia cu care a tratat-o.
“Domnul sa va dea sanatate domnule doctor si sa va faca numai bine” e mesajul pe care bunica Costan Floare vi-l transmite.
L. D. m.
Total dezamăgită ! M-am dus cu băiat de 11 Ani la un ecograf abdominal cu dureri de burtă ,fără prea multe explicații domnul doct Vesea Bogdan ia făcut ecograf superficial care a durat 5 minute ,și a spus că nu are nimic băiatul .Iam spus că a vomitat și a făcut febră și nu mai poate de dureri .Iar medicul de familie a zis să îi facem un ecograf pentru a vedea dacă nu este apendicita .Dar dânsul a spus că nu are nimic .Să vă fie Rușine pentru că luați bani de la oameni pentru un ecograf care nu îl faceți cum trebuie îl Terminați în 5 minute să puteți face cât mai multe .Bineînteles băiatul este operat de apendicită .Am mers la Județean la urgente și cum ia făcut ecograf normal bine făcut ,nu ca domnul doct Vesea Bogdan a spus că are cu apendicita .Rusine Pelican
t. t.
Ce echipa total nepregatita m-i s-a spus sa fiu la spital la ora 07:30 ajuns la timp.Domnul de la intrare asistent,portar ce o fi imi spune ca tre sa astept afara ca nu sunt doctori si nu sunt asistente.Sunt un pacient care plateste si trebueste sa astpet afara.Pentru interventii nu mai vin aici niciodata.
Extreamly unprofesional staff.I have been told to be there at 7:30.Arrrived on time they tell me that they are not ready no doctors no nurses I have to wait.Im a paying pacient who is waiting.For interventions never again
A.
Pe langa tarifele exagerate practicate de clinica, personalul de la receptie ar trebui sa se orienteze catre o cariera la stat...
Este inadmisibil si de-a dreptul penibil ca domnisoarele de la receptie sa se rasteasca in felul acesta la fiecare pacient care are nenorocul sa paseasca in acest spital.
I. P.
Preturile sunt cam mari dar in rest este un spital modern din pacate cu acelas personal ca in spitalele de stat dar calitatea este superioara.
A. D.
Eu am născut în pelican și în cea mai mare parte sunt mulțumită.
A. L.
Foarte mare ii nerespectarea clientului care plateste! Imi pare rau de doctori care incet o sa piarda clentii platitori din cauza managementului acestei spital!receptia vb cu dispret si te puna sa platesti consultatia dinainte cand vezi ca mai sunt vreo 20 de persoane dinaintea ta iar tu ai venit la programare in timp! Stii cine o sa plateasca 190 ron ca sa steie la coada aprox 1-2 ore si dupa aia sa fie consultata in 5 min pentru ca Dr nu mai are timp!wsm
A. T.
Am fost la urgente la pediatrie noaptea aceasta. Am simtit un deosebit respect si amabilitate din partea tuturor desi a fost miezul noptii. Doamna doctor Cladovan este minunata, am simtit ca suntem tratati cu deosebita grija si ca e interesata genuin ca sa-i fie bine copilului meu. Am plecat linistita ca sunt pe maini bune. Am simtit ca a meritat fiecare banut. De asemenea am nascut aici acum 2 ani si nu am putut sa le reprosez nimic. Felicitari intregii echipe!
M.
O experienta groazica. Am asteptat 1 ora dupa medic avand dureri mari ( cu toate ca aveam programare) si medicul nici macar nu a vrut sa se uite pe RMN pt ca il aveam pe stick si nu pe CD. A vb iritat si mi-a prescris cu scarba sa continui tratamentul( pe care mi-l administrasem singura si din cauza cauia ma prezentasem la spital deoarece nu erau imbunatatiri). Nu recomand absolut deloc acest spital care are medici insensibili si neprofesionisti.
I. R.
Foarte bună.
A. A.
Ce frumos este să ne jucăm cu psihicul cuiva, ce frumos este să ne jucăm de-a medicina când avem în mâini viața cuiva.
Haideți să fim diplomați.
Sun, mă programez, aroganță la cote maxime.Mă programez pentru ceva anume, ajung acolo și sunt luată în primire că nu trebuie să fac așa cum am cerut in telefon căci în cazul meu nu este nevoie.Ok, bine, analize făcute pe lângă degeaba, drumuri în plus degeaba, dar haideți să fim diplomați, probabil doamna de la recepție a avut o zi proastă.
Ok, ajung acolo la ora la care am programarea, decalaj aparent, ajung înăuntru 40 de minute mai târziu, dar nu e nicio problema, problemele neînsemnate pot să aștepte, sănătatea este pe primul loc, diplomația trebuie să fie încă prezentă.
Bun, îmi vine rândul, decurge totul rapid, 5-10 min, în ziua următoare primesc diagnosticul, ajung la mașină cu CD-ul și foaia de diagnostic.
Începe teroarea.
Diagnosticul pus era unul de o gravitate mare, aveam mii de semne de întrebare
... de ce eu?Mă gândeam "totuși..uite, un medic competent a reușit să pună diagnosticul și să își dea seama ce am, acum e timpul să apelez la un specialist din domeniul diagnosticului dat, suntem îm continuare diplomați..confuzia e mare, dar totuși ne păstrăm calmul.
Ajung la specialist ca să constat ca diagnosticul se bătea practic cap în cap cu celelalte lucruri scrise pe foaie, iar imaginile de pe CD lipseau.
Gata cu diplomația de aici zic eu pentru că deja lumea se cam satură, nu credeți? Drumuri suplimentare, atacuri de panica, etc., pare destul pentru voi?
Păi domnilor doctori, unde e umanitatea, unde e profesionalismul?(mă adresez in special celor care s-au străduit să îmi lase un gust amar în urma experienței din această clinică, căci sunt printre ei si oameni excepționali, cu siguranță, dar in medicină nu este loc de GREȘELI ȘI PĂRERI CE LASĂ LOC DE INTERPRETĂRI).
Gândiți-vă ca sunt oameni bătrâni, necăjiți care nu pot să meargă la stat căci ar avea o programare peste 2-3 săptămâni, așa că voi reprezentați toată nădejdea lor.Ei vin-scuzați expresia- de la DRACU DIN PRAZNIC, ca să ce?Ca să vă bateți joc?
Înțeleg că sănătatea este importantă si că are un preț, dar pentru voi care este prețul, viața acelui om?
Să ajung să primesc TOBRADEX(unguent oftalmic la care scrie exact pe prospect că e STRICT pentru uz oftalmic)pentru tratarea unui furuncul? Nu mai zic de diagnosticul pus la altă specializare pentru altă afecțiune care nu are legătură cu realitatea.
Suntem cu toții oameni, ființe vii cu rațiune, dezvoltați mai mult sau mai puțin din punct de vedere cultural, cum vă asumați dumneavoastra un diagnostic pus greșit, sau un tratament greșit? Trecem cu vederea? Păi și atunci dumneavoastră la ce sunteți buni? Luați în derâdere de multe ori omul simplu neajutorat și profitați de incapacitatea lui de a acționa, de a vă reproșa, de a vă nega capacitățile, pentru că voi, domnilor doctori, sunteți văzuți de ei ca niște zei atotștiutori..dar ce știți dumneavoastră de fapt?
Ați trecut unii prin medicină de parcă abia ați așteptat să renunțe ea la voi decât să renunțați voi la ea, iar acum, cu aceeași atitudine pregătiți următoarea generație de medici, iar unii din voi(subliniez iar, UNII) încă nu au ajums la capitolele "Cum să fiu om?" și "Cum să fiu doctor?".
În final, ce să mai spun? Cred că am spus tot.
Felicitări Pelican, sunteți o clinică...o clădire, căreia îi lipesc oamenii.
M. I.
Am facut o programare la ortoped (nu voi mentiona numele medicului pentru ca el nu are nici o vina) pentru soacra mea, cu o saptamana in urma. A ajuns la timp si cand colo ce sa vezi: pacientii programati la ora 16 nu intrasera inca ! A durat o ora si ceva pana sa fie preluata. Toate programarile erau super decalate. Atunci cand iti faci programare la privat o faci deoarece NU VREI SA STAI CU ORELE LA O COADA ! Ei, tocmai n-am avut noroc. Mentionez ca programarea era la ora 18:45, a intrat dupa o ora si ceva si a mai durat aproape o ora consultatia. Mi se pare ABUZ sa pui un pacient sa astepte....si sa-l pui si sa plateasca o suma nu tocmai mica (330 lei). Organizarea acestei institutii spitalicesti lasa de dorit. Sper sa nu mai ajung vreodata acolo ! Cand sotul meu a cerut caietul de reclamatii...au zis ca nu au. Pai in ce tara traim ? In tara in care pe banii nostri unii ne calca in picioare? Pai asa mergeam frumos la spitalul de stat ( ca oricum platim CASS ) si stateam acolo GRATIS. Sa mai mentionez faptul ca soacra-mea nu este din oras si a mai facut o ora pana acasa ??? Organizarea Spitalului Pelican lasa de dorit ! Pai oameni buni, eu cred ca fiecare om intelege o decalare a timpului de asteptare cu 5,10,15 minute dar NU 1 ORA !!!! Bataie de joc ! Foame de bani !!! Va bateti joc de oameni care nu vin de placere sa apeleze la serviciile dvs ! NU RECOMAND !
PS Am dat o stea pt ca nu ma lasa sa salvez recenzia altfel dar merita -100 de stele.
A. N.
Am născut de două ori la Pelican, și voi naște si a treia oara tot acolo!
G. S.
Absolut totul perfect, de la servicii, la conditii, la atitudinea intregului personal.
g. c.
Am avut așteptări mai mari...
G. B.
medici foarte buni ,
dar srviciu de programare telefonoca e groaznic . - - - stele
M. P.
Cel mai de kkt spital vin cu copilul 60 km ca sa constat ca nu au un pediatru cu toate ca vb la telefon la receptie si au zis ca au servicii non-stop.ajuns la spital au zis ca nu au un pediatru in spital si daca dorim sa vina un pediatru de acasa sa platim suplimentar inca 300 ron pe langa consultatie 200 ron.dar voi chiar sunteti niste rqhati de oameni.
T. V.
Au transformat salonul unde era soția cu băiețelul nou-născut in camera de triaj pentru paciente noi care erau răcite și tușeau și strănutau in salon cu copilul pe motiv că nu aveau alt spatiu liber. Nu merita deloc suma plătită.
C.
Personal amabil!
S. B.
Bataie de joc!!! Nu recomand acest spital sub nici o forma! Multa incompetenta!!!
A. D.
Am fost la doctorul Rahota Bogdan, un adevărat nesimțit, care nu se poate numi doctor, va recomand sa evitați spitalul și tot insemana Pelican
T. D.
Adevărați profesioniști! Respect dl Dr Mateaș Mircea , cel mai bun medic ORL.
R. R.
Am experienta anilor trecuti, atunci cand angajau medici pensionari, depasiti din toate punctele de vedere. Am avut surpriza sa aflu la farmacie ca medicamentul prescris de medic nu se mai fabrica de ani buni, fiind dovedit ca avand efecte secundare grave. In alt caz am primit Echinaceea si vitamina C, in momentul in care eu aveam amigdalita acuta. Medicul mi-a spus, dupa un consult sumar, ca am o raceala atipica. Sau cum prima optiune aleasa de medic este operatia, asta in momentul in care existau alternative mult mai bune, dupa cum au recomandat alti medici specialisti, consultati ulterior. S-au schimbat totusi multe in ultimii ani, s-a investit mult in aparatura, s-au adus medici specialisti de top. Trebuie apreciat faptul ca incearca sa ofere servicii mai bune. Pentru majoritatea pacientilor nu pretul este important, ci siguranta ca analizele efectuate sunt corecte, ca nu o sa aiba valori diferite daca le mai fac in alte doua locuri in aceeasi zi, siguranta ca medicul este competent sa identifice corect afectiunea si sa recomande un tratament eficient.
P. S.
Dezorganizat. Timp îndelungat de așteptare.
Relațiile și pilele au prioritate.Preturi foarte mari
e. b.
Catastrofal. În noiembrie am primit bilet sa fac RMN.gratuit la coloană.Mi sa spus sa aștept 3 luni. A trecut o jumane de an și nu ma sunat nimeni. Nemulțumire maxima
A. G.
Acum o saptamana am nascut primul copilas prin operatie de cezariana si pot spune ca sunt mai mult decat multumita. La o saptamana de la operatie abia daca se observa locul inciziei. Mii de multumiri domnului dr. Anton Remus pentru toata rabdarea si grija atat fata de mine ca gravida, cat si de cresterea micutului in burtica! Recomand cu drag si cu siguranta la urmatoarea sarcina voi apela din nou tot la el.
M. P.
Cele 5 stele sunt pentru domnul doctor COZMA FLORIN, medic ortoped. Este un DOCTOR de exceptie, atat din punct de vedere profesional cat si uman. Va multumesc, domnule doctor, pentru modul in care ati tratat-o si o tratati pe sora mea! Sunteti mai mult decat un medic. Sa va dea Dumnezeu multa putere de munca si multa sanatate, sa puteti continua sa ajutati oamenii, asa cum o faceti si acum. Recomand din tot sufletul!!!
In ceea ce priveste Spitalul, serviciile sunt de calitate, curatenie, comportament ireprosabil, din partea personalului - asistenti medicali, infirmieri, kinetoterapeuti.
Insa, rog conducerea sa recruteze cu mai multa severitate/atentie personalul de la Receptie. Am intalnit la Receptie (internari-externari) un personaj care nu are ce cauta intr-un spital, mai ales privat. Este vorba de o doamna bruneta, cu par lung - Buda Alina Amelia, cred ca o cheama. Doamna, nu suntem la un ghiseu unde oamenii trebuie sa aplece capul, sunteti angajata intr-un spital privat, si ar trebui sa aveti un comportament pe masura. Putin bun simt si respect, nu ar strica. Sper sa fie citit acest mesaj de conducere si luate masuri.
In rest, tot respectul pentru acest spital. Iata ca se poate, pentru bani, nu putini, dar se poate. Si, a meritat fiecare banut. Asa ar trebui sa arate orice spital. Asa ar trebui sa se comporte personalul oricarui spital. Si inca, o data, precum dl. doctor Cozma ar tebui sa fie orice cadru medical.
Jos palaria, domnule doctor!
I. H. M.
Doamnele de la recepție sunt groaznice!
L. C.
Buna ziua. Am fost ieri la consultatie la Dr. Rahota, urolog.... dupa o criza de rinichi cu care am ajuns la urgente la spitalul județean cu o zi inainte. Pe langa ca am platit 200 de lei pt o consultatie la acest doctor din cadrul "vestitului" spital Pelican, am fost tratata cu aroganta si superficial de acest doctor, fara sa-mi dea raspunsuri, ba dimpotriva imi inventeaza ca as avea un chist ovarian ( ceea ce e imposibil, fiind la un consult ginecologic cu o zi inainte, unde nu s-a vazut absolut nimic in acest sens). Plus ca la urgente mi s-a facut un ecograf, unde era clar ca am o problema de blocaj renal, fara chist ovarian. Am ieșit de la dr. Rahota dupa 3 minute = 200 ron, fara un raspuns la problema mea, doar cu un raspuns aberant cum ca as avea un chist ovarian, de la care am suferit durerea ingrozitoare la rinichi. ?!?!???
Asadar, lipsa de profesionalism total!
A. B.
O fabrică de bani,lipsă de profesionalism si empatie față de pacient.Doctorii expeditivi si neomenosi,axati doar pe câștig,asistentele cu un comportament execrabil.Tatalui meu i s-a spus ca are hepatita C cronica,analiza s-a repetat în alt spital si nu era nici vorbă de așa ceva.A fost trimis la alt spital,dar a trebuit sa astepte aproape 3 ore dupa ambulanță,timp în care nu i s-a servit masa de prânz si i s-a întrerupt tratamentul,starea lui fiind gravă.Urmeaza un proces dragut.Nu m-as interna aici nici daca ar fi ultimul ajutor pe pare l-aș putea primi.Nu va spun ce suma s-a platit la externare.Mi-ar fi rusine sa ma uit in oglinda!!!
m. m.
am fost programat la ora 8,20 la prof. dr.Teodor Maghiar,la fix am fost si chemat in cabinet,am fost foarte multumit cum a decurs consultatia.va multumesc.
E. M.
Cele 5 stele sunt pentru dl. dr. TONA JORGAQ, medic primar ortopedie-traumatologie, om de aleasă omenie și înalt profesionalism.Am încredere în dumnealui si cu siguranță mă voi întoarce pentru a-mi rezolva problema medicală. Recomand!
C. I.
Programări care nu se respecta!!!personal Recepție nesatisfăcător
R. O. D.
Curat, igienizat si cu medici dedicați.
A. V.
O dezamagire acest spital. Platesti 190 de lei o consultatie (ortopedie), ca sa astepti o ora sa intri, desi ai programare, si consultatile sa dureze sub 5-10 minute. Stand la coada si vazand cum sunt chemati pacientii pe banda rulanta, m-am suparat si mi-am cerut banii inapoi de la receptie (cate 10 oameni la coada tot timpul). De asemenea servicii pot beneficia si de la stat, gratuit.
P. P.
După un an de tratament în secția oncologie a Spitalului Pelican îmi exprim mulțumirea față de cadrele medicale coordonate de d-na Dr. Pușcaș Ioana pentru profesionalismul, dăruirea, empatia și sprijinul acordat pacienților .Cu mult respect Petru Marius.
r. k.
Nu pot să înțeleg că au servicii ok, dar un scaun sa nu pună în sala. Numai voie sa te așezi pe patul gol pentru că îl murdărești. Ok. Este de înțeles. Dar sa nu ai un scaun când vii în vizită la un bolnav.
Edit: la intrare trebuie sa sa platesti un leu pentru botoșei. Suma nu este mare dar nu se da chitanță. Nimic. Banii ii pune ori în buzunar ori este pus sub mașină de marcat care deși pare in funcție nu este folosit. Medici incompetenți (părerea mea) prescriu medicamente și când ai reacții adverse ásta e. Ei nu au nicio vina. Dar uita sa întrebe dacă ai alergie pe ceva. Ești trimis la alt medic, alți bani de consultație care este la fel de habarnist.
I can not understand that they have a good service, but a chair does not fit into the room. Only you can sit on the empty bed because you're dirty. Okay. It is understandable. But do not have a chair when you visit a sick person. Edit: At the entrance you have to pay for the shoe. The amount is not high but no receipt. Nothing. The money puts it in pocket or puts it under the marker which although it seems not in use is used.
C. V.
Am suferit o operație de menisc la acest spital acum două zile. Multumesc dr. Chirea si echipei din sala de operație cât și personalului din cadrul secției Ortopedie ( medici, asistente, infirmiere, brancardieri). Am fost impresionat nu neapărat de calitatea actului medical, pe care nu am competenta necesară să-l judec (dar dr. Chirea mi-a câștigat încrederea totala și nu am nici un dubiu în ceea ce privește reușita operatiei), cât mai ales de umanismul, compasiunea și bunul simț cu care am fost tratat. Accentul este pus pe confortul pacientului pentru ca experienta trăită în spital sa fie cat mai putin traumatizanta. Din punct de vedere al costului, a fost unul rezonabil si corect din punct de vedere al raportului calitate - pret. Va multumesc.
L. A. C.
Primesc sms cu programare pe data de 19 vin la Pelican si ma trezesc ca in calculator apar pe 20 la cu totul un alt medic decat cel scris in sms, nici macar o stea nu merita
I. S.
Acum patru ani am fost nevoită sa o operez pe fiica mea. Avea mâna ruptă și pusă total aiurea in gips, la spitalul de copii.
Dr Marius Chirea a fost un profesionist desăvârșit, de calm și empatie, ce sa mai zic, la superlativ. La fel ca sotia lui, Bianca Chirea, neonatologul fetei la Municipal, unde lucra acum 10 ani. Profesionisti umani, doctori pe mâna cărora te lași nu doar cu încredere, ci si cu drag! ❤ Ce-ai mai putea dori??
Păi aceleași lucruri si de la restul personalului!! Au fost două operații (montare brose si scoaterea lor). La prima, o dr anestezist, îmi pare rău ca nu am întrebat măcar numele, exact pe modelul de mai sus. Fata, speriata la mine in brațe. Eu... plastelina numai la gândul ca urmează să intre în operație. A luat-o vorbind, in brate, i-a vorbit ca propriului copil, a dus-o sa ii dea "aer de munte, știi tu ca acolo e cel mai curat, ne ajută să dormim mai bine. Asta facem noi acum, ne odihnim"' Nu a plâns defel!! Tânără, brunetă părea, cu păr ceva mai lung. Un om deosebit!
La a doua... nici nu vreau sa îmi amintesc de anestezist 😡 O acritura de om, blondă, cu păr tuns bob, parcă, intre două vârste, care, de cum a deschis gura, a făcut-o sa plângă. Îmi venea sa îi dau pumni, jur. După operație, m-a certat ca nu i am zis ca are secretii "e plină de mucus, dacă murea îmi scoteati ochii apoi!" Nu a reușit sa scoată o vorba caldă din ea. M-a chemat in sală, unde practic nu aveam voie, fiindcă fata urla si se îneca de plâns, scădea oxigenul 😡😡😡😡😡 De unde sa stiu, dacar nu a tusit, nu i-a curs nasul, nu a avut febra?!? Nu pentru asta există pregatirea înainte de operație??? Eram prea afectată, trebuia sa ii spun monstrului atunci că la prima am avut om, nu harpie, drept urmare nu a plâns deloc nici înainte, nici după operație.
Femeia aia nu ar trebui sa fie nici infirmieră, daramite medic! Bine ca nu ii stiu numele...mi-ar fi greață si sa îl rostesc. M-as bucura tare mult sa aflu ca nu mai profesează.
C.
Preturi ametitoare si servicii de proasta calitate. O consultatie la Dr Maghiar (urologie) costa 200 lei si dumnealui s-a grabit pe cat posibil sa nu tina mai mult de 7-8 min consultatia (eram programati 2 persoane la aceeasi ora, am aflat pe coridor). Cand am revenit cu rezultatele a trebuit sa intervin eu sa ma ia in cabinet ca altfel nu m-ar fi chemat inauntru (la consultatie de control nu se plateste). Exact 2 min m-a tinut in cabinet pana cand mi-a scris antibioticul necesar si a trebuit sa insist eu cu intrebari sa inteleg ce se intampla. Nici macar nu m-a intrebat daca mai iau alte medicamente si pot sa le iau impreuna cu antibioticele prescrise de el.. a trebuit sa citesc eu in prospectul medicamentului.
E. B.
Cu reunostinta si respect , multumesc domnului Prof. Dr. Maghiar Adrian Marius si intregii sale echipa pentru interventia reusita. Multumesc lui Dumnezeu ca am cunoscut 9 - 10 ani in urma. Bunul Dumnezeu sa va dea sanatate , succes si fericire . Multumesc asistentelor si intregii echipei ingrijire si rabdare devotionala . <3
O. K.
In cabinetul de ginecologie nu ar stica un paravan unde pacienta sa se schimbe si sa-si lase hainele civilizat, nici macar un cuier nu este. Papuci de unica folosinta nu sunt pacienta trebuie sa umble desculta in cabinet.
R. B.
Am sunat sa cer transport cu ambulanta lor de la vama pana in Oradea. Pur si simplu m-au refuzat intr-un mond umilitor fara o oferta de pret si fara bunavointa de a incerca sa ne ajute. Este o firma care se orienteaza sa faca cati mai multi bani cu efort minim. Evitati...
S. E.
Nu empatizeaza cu pacientii , parerea mea e ca acest spital e doar o masina de facut bani si atat.
S. A.
Foarte nemultumita! Cu ocazia zilelor protectiei solare am facut o programare pt mama mea pt o consultatie gratuita. Cand a ajuns mama mea au vrut s-o puna la plata, nimeni nu mai stia de aceasta campanie. Cei care fac programarile habar nu au de nimic!
I. P.
Am oferit o stea si prea mult pentru comportamentul asa ziselor "doamne" de la intrare, cele de la receptie si cele de la internari-externari. Exceptie facand doar una dintre ele care parea a fii amabila doar ca nu s-a ocupat ea de noi. Comportament execrabil inca de la intampinarea in Spital!
C. P.
Am citit review-uri pozitive privind calitatea serviciilor oferite.
Ceea ce nu-mi place e ca nu poti afla nimic la telefon privind serviciile decontate prin casa de asigurari. Am sunat sa intreb acest lucru si tot ce mi s-a spus a fost sa-mi fac o programare la consultatie si ca doar medicul la consultatie poate oferi asemenea informatii, desigur, contracost. Pana nu mergi la consultatie, nu ti se spune nimic in aceasta privinta. Nu mi se pare normala aceasta abordare care nu face decat sa descurajeze pacientii si sa afecteze imaginea respectivei unitati. E vorba pana la urma de o informatie care ar trebui sa fie accesibila tuturor celor interesati. O asemenea viziune opaca nu are nimic in comun cu scopul nobil al actului medical. Pacat...
C.
O clinica particulara de calitate superioară, personal medical profesionist. Da într-adevăr este prea scump pentru buzunarul romanului dar calitatea serviciilor este excelenta. 😘
c. c.
Respect pentru d-na dr. Purza Andreea -Gastroenterologie și echipei sale pentru profesionalismul desăvârșit și comunicarea cu pacientul. Recomand cu încredere!!!
i. g.
Despre aceasta policlinica cea mai proasta parere dupa ce vin de tre ori la receptie si intreb despre o ecografie mamara si sunt informat ca dupa ora 14.30 se poate efectua spun ok. Revin dupa ora 14.30 si achit contravaloare ecografiei si astept cu nevasta aproximativ o ora mi-se comunica ca doamna doctor nici macar nu este in unitate. Sunt curios cum se va rezolva. Inca sunt in asteptare. Voi reveni
C. V.
Servicii de nota 10! Multumim dr Chirea Marius!
D. E.
Am facut o programare prin telefon la DR Andrasi la ortopedie la ora 18,45 in data de 13.06.2018 pentru o urgenta [entorsa ];Am achitat 170ron pt consultatie[pret de loc de neglijat]
Am asteptat peste o ora sa intram si asistenta introducea tot alti pacienti inaintea noastra,am intrebat-o de ce si a raspuns foarte evaziv si ne-a spus sa mai asteptam;Am crezut ca un spital privat are respect pentru pacienti dar se vede ca obiceiurile angajatilor raman neschimbate chiar daca traim alte vremuri.Pacat!
M. V.
Mulțumesc din suflet domnului profesor Teodor Maghiar și intregii echipe pentru tot ce a făcut pentru mine , nu am cuvinte ...într-adevăr super profesioniști și nu numai...
Vă mulțumesc mult!
A. L.
Sa nu ajungeti aici nici din greseala. Preturi mari, servicii proaste. Statu' e baza!
a. b.
Asistente nesimtite!nesimtite rau..mai bine la spital de stat sincer...dai o gramada de bani ca sa fii tratat ca o bovina
A. A.
Personalul din cartierul Nufarul nu se va ridica nici in 20 ani la rangul de cadru medical datorita arogantei si insolentei de care dau dovada.Sa va fie rusine "doamnelor si domnilor" care va ocupati de documentele pentru angajare!
G. A.
Pentru felul in care dr. Camelia Rusu si intreaga echipa de la Neonatologie au tratat bebelusul nostru, care a avut niste complicatii imediat dupa nastere. Suntem recunoscatori, eu si sotul meu, tuturor celor de la Pelican pentru tot ce au facut si dedicatie cu care se ocupa de bebelusi. Multumim!
A. H.
Foarte nemulțumită de serviciile oferite. Sun Sa fac programare, ma trimite in nufarul, trecem peste, programarea era la 13.30, inca 2 persoane programate la aceeași oră, inca asteptam, ma intreb care intrăm prima data?
D. T.
Cu parere de rau constat ca serviciile acestei institutii se degradeaza pe zi ce trece. Rezultatul unui simplu RMN, oficial gata in 3-4 zile, nu a fost gata nici dupa 2 saptamani in care am sunat aproape zilnic ca sa mi se spuna sa revin 'maine'. Abia dupa ce am cerut sa discut cu un manager, ceea ce nu a fost posibil de altfel, au gasit ca RMN-ul a fost 'uitat' sa fie analizat.Si asta cu toate ca l-am platit...
E. A.
Am sciaticā. Am mers la Pelican ,pentru cā ei au fost,care m-au primit primit de la o zi la alta la neurologie. Am fost internatā în ziua respectivā,dar nu am fost informatā,cā trebuie plātit,mai ales cât.Prima datā am fost informatā de la o colegā de lucru. Când am zis la doctor,cā nu am stiut,cā trebuie plātit,râzând a zis ,,Nu va zis la receptie ?" 4 zile am fost internatā,am plātit 1700 Ron. Diagnosticul n-a fost complet. Eu mi-am descoperit de pe google.Medicamentele recomandate erau scumpe si de câcat,cu nici un efect bun. Am ajuns în scaun cu roti la spitalul Gavril Curteanu. Acolo m-au pus cât de cât în picioare. În vec nu-mi pun piciorul în Pelican.
H. A.
Dupa 1.5 ora asteptare la hematolog am aflat ca doamna dr. nici macar nu acolo consulta unde mi-au zis sa astept.
Nu am fost multumita nici de "consultatie".
Vina este a mea, am avut asteptari prea mari.
A. P.
Buna ziua, deci ieri am fost la Dvs. in stare destul de gravă (avort spontan) si am fost îndrumata la Receptie unde am cerut ajutor., Acolo, o domnișoară blonda, micuța si plinuta s-a răstit mine spunandu-mi sa stau la rând, pentru ca in fata este un domn a cărei soție este in sala de nasteri si este mai urgent sa fie rezolvată problema dînsului
D. C.
În piață este mai prietenoasă atmosfera decât la spitalul pelican. Plătești să fii tratat cu ifose și figuri .....aroganță ....grețos....degeaba este proprietar străin..
Imi pare rău că am apelat la pelican.....
d. d.
Nu mergeti la doctorul Mateas de la Orl. E varza in tot ce face plus ca isi trateaza paceienti cu indiferenta totala.
D. B.
Doresc sa-i mulțumesc domnului Dr. Teodor Maghiar și echipei dumnealui, care sunt niște oameni minunați și profesionaliști din secția Urologie.
Va mulțumesc din suflet!
A. M.
Nu se ține cont de programare. Te suna ca sa vii mai repede cu o ora, dar ora aia (minim) o petreci așteptând pe hol. Ca sa se asigure că stai, platesti anticipat (inca o prostie).
La preturile pe care le au, nu îți cade bine sa astepti atat de mult.
Aceleași asistente intepate ca si la Spitalul de stat. Nu recomand. In cazul lor, banii nu fac diferenta
C. P.
'Doamnele' de la receptie sunt de toata jena.Vorbesc urat, răstit si ofera servicii de slaba calitate. O domnișoară a plecat de la Dvs. la alta clinică, datorită celei de la receptie. Mica, blonda si un pic plinuta este descrierea recepționerei
S. A.
Mi-am facut analizele de sânge 29 12 2017 rezultatul reactiv hepatită c.... analize alt laborator 30 12 2017 negativ...bataie de joc ....sunt a 3 persoana din familie cu rezultate gresite din spitalul pelican sa va fie rusine ...bucurativa de cei 400 de lei
E. V.
Era vreme cand eram foarte multumita de spitalul Pelican, dar a cam scazut calitatea serviciilor oferite, este scump fata de alte clinici private si de doamnele de la receptie nici nu mai zic nimic
m. a.
Medici deosebiți și un personal excepțional.
c. c.
M-au salvat, dupa 7 ani de chin, indurat din cauza increderii in medicii din sistemul de stat. Grija care mi-au purtat-o, rapiditatea efectuarii analizelor si a interventiei in sine, nu se poate compara cu modul de functionare din sistemul de stat. Sunt f multumita. Nu voi mai apela niciodata la sistemul de stat. Multumesc Pelican!
A. S.
Bataie de joc. Am programare la ora 11 si la 11:30 mai am in fata inca o persoana.Dupa ce faceti programari daca nu sunteti in stare sa le respectati? In Romania, la o clinica privata(unde preturile sunt destul de piperate), pe banii nostrii , am ajuns sa fim presul lor! Sa va fie rusine
M. A.
Receptionere foarte foarte slabe este putin spus, nu stiu nimic ce sa faca si ce se intampla acolo. De fiecare data cand sun nu sunt lamurit deloc si pentru o simpla programare trebuie sa ma duc pana acolo si, si atunci sunt sanse sa nu se rezolve. Va rog angajati receptionere capabile sau pierdeti clienti.
N. S.
Se modifica programul de funcționare laborator fără a se anunța acest lucru și pentru site-ul spitalului. Lipsa de profesionalism
B. N. I.
La laboratorul de analize se fac recoltări de sanga cu holdere murdare de sânge.asistentele medicale nu stiu cum sa recolteze sânge corect.după ce aleg locul de unde vor să recolteze sânge,îl dezinfectează după care mai pun încă o dată mâna și apoi introduc acul.nu este ok!!!am rămas cu un gust amar în legătură cu spitalul pelican!dai bani frumoși și nu respecta condițiile de asepsie!!!
c. w.
Personal amabil, dar nu de fiecare data am dat peste specialiști. Uneori, puteti fi taxat de 2 ori pentru acelasi lucru. Pentru o hartie scoasa de la specialist, a trebuit sa platesc inca o intrare
M. O.
Am ajuns aici de cateva ori la urgenta cu infectie urinara.
Nu sunt multumit de servicile oferite, este mult mai bine la UPU, desi acesta din urma este gratuit.
M. H.
Ca o clinică particulară. . .
Mint egy magán klínika. . .
D. M.
Dacă vă faceți programare, nu vă deranjați sa ajungeți la timp, pentru ca veți sta degeaba in fața ușii minim o oră.
I. I.
Am fost internat in spital la sectia de neorochirurgie, acol am fost tratata de asistente foarte ingamfate si foarte increzute, incepand de la receptie toti sunt foarte aroganti si foarte increzuti, nu respecta pacientul asa cum trebuie respectat un pacient care le plateste salariul.
B. D.
Ca spitai ii frumos.Dar doctori catastrofa .am fost la reumatologie si din pacate am ramas foarte dezamagit .
Z. A.
Foarte de treaba servicii garantate al recomand tuturor
C. C.
Curat, personal dragut insa putin cam scump pentru buzunarele romanilor
F. V.
Medici aroganți ca la stat, totuși mai multă curățenie.
A. N.
Prețuri foarte mari și personal plictisit!
M. C.
Nu se respectă programările!!!
F. I.
E loc de mai bine
C. P.
Organizare de toată jena....
M. B.
Constantinescu Dan,un neurochirurg pe cinste.
F. J.
Medici foarte buni
F. C.
Foarte slab
K. A.
Prea scump .
A. A.
Au multi medici, de toate felurile
D. Z.
Pentru ca este facut de oameni cu cap
A. G.
Placut
I. H.
(Tradus) Sunt foarte mulțumit de doctori. Dr. Adrian Marius Maghiár care mi-a operat soțul, gastroenterologul Dr. Uioran Alexandra a primit o comunicare foarte bună cu pacientul și cu persoanele care fac parte la examen. Vă mulțumesc mult tuturor. Această persoană ne-a tratat în acest loc!
(Original)
Nagyon meg vagyok elégedve az orvosokkalDr.Adrian Marius Maghiár aki operálta a férjemet a Dr.Uioran Alexandra gasztroenterológus fogadta vizsgálatra nagyon jól komunikalt a beteggel és a hozatartozokkal is.Köszönöm szépen mindenkinek.Ezen a helyen emberIén bántak velünk !
E. I.
(Tradus) Oferă mărfurile de bază și cele suplimentare care sunt promise și așteptate. Personalul este cu toții profesioniști și acționează prompt, așa cum ar trebui. Nu aș spune că s-au irosit banii. Desigur, am fost îngrijit și toate nevoile pe care le-am exprimat au fost satisfăcute. Recomandat!
(Original)
It offers the basic and the extra commodities that are promised and expected. The staff are all professionals and act promptly as they should. I wouldn't say money was wasted. Of course, I was taken care of and every need that I expressed was met. Recommended!
T. D. C.
(Tradus) Din păcate, din cauza personalului (și aici vorbesc despre unii dintre asistenți medicali, precum și unii dintre asistenții de la recepție) nu pare să fie spitalul privat pe care ar trebui, deși te duci și plătești niște bani pentru serviciile pe care le oferă și, de asemenea, CNAS (casa de sănătate publică din România) decontează o parte din costuri, deci nu sunt ieftine și nu au orientarea necesară pentru client. Am fost spitalizat de două ori la secția de obstetrică și ginecologie, nimeni nu știa să-mi explice de ce am plătit exact pentru aceeași perioadă o sumă diferită de bani (o dată 250 lei / zi și cealaltă 500 lei / zi). Ca sfat pentru administratorul spitalului: aveți o asistentă comunistă doamna Rodica, în acest departament, care nu ar trebui să funcționeze într-un spital privat, deoarece are aeruri de superioritate, genul de comportament pe care îl au doar angajații de stat. În ceea ce privește medicii din acest departament, aceștia sunt pe deplin dedicați.
(Original)
Unfortunately because of the staff ( and here I am talking about some of the nurses as also some of the front desk assistent) dosen’t seem to be the privat hospital that it should, although you go and pay some money for the services they offer and also the CNAS ( public health house of Romania ) settles a part of the costs, so they are not cheap, and does not have the needed orientation for the client. I was until now twice hospitalized on the obstetrics and gynecology department, no one knew to explain me why I have payed for the exactly same period different amount of money ( once 250 lei/ day & the other time 500 lei/ day). As an advice for the administrator of the hospital: you have an communist nurse Mrs. Rodica, in this department, that shouldn’t work in an private hospital because she has airs of superiority, the kind of behaivor that only state employees have. As for the doctors on this department they are fully dedicated.
S. B.
(Tradus) Am fost aici cu picioarele mele. Doctorul este Chirea Marius, o persoană foarte drăguță. Pot doar să o recomand.
Trebuie să aveți răbdare cu răbdare pentru că există mulți pacienți și nu 10 minute pentru toată lumea!
(Original)
A lábammal voltam itt. Az orvos Chirea Marius, egy nagyon kedves ember. Csak ajánlani tudom .
Türelemmel felszerelkezve kell menni mert sok a beteg s nem mindenkire elég 10 perc!
E. R.
(Tradus) Medicii au fost destul de ușor de discutat și au răspuns la orice întrebare. Farmacistul a fost cu adevărat minunat și de ajutor, a încercat să mă ajute în orice fel a putut; a făcut apeluri telefonice către alte farmacii din oraș pentru a mă ajuta să găsesc un anumit inhalator. Cu toate acestea, recepționarii au fost indiferenți față de nevoile dvs. și vă ignoră când ați dorit să faceți check-in. Destul de dezamăgiți de comportamentul și procesul de check-in.
(Original)
The doctors were fairly easy to discuss to and they would answer any questions. The pharmacist was really lovely and helpful, she tried to help me in any way she could; made phone calls to other pharmacies in the city in order to help me find a specific inhaler. However, the receptionists were indifferent to your needs and ignore you when you wanted to check-in. Quite disappointed by their behaviour and check-in process.
A. M.
(Tradus) Este mai bun decât în sistemul public, dar au totuși nevoie de îmbunătățiri.
(Original)
Is better than in the public system, but they still need improvement.