Opinii despre PEPCO (Centru Comercial)
Strada Barajului 5, Tulcea, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre PEPCO, Centru Comercial în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de PEPCO
Luni
[08h – 20h]
Marți
[09h – 21h]
Miercuri
[09h – 21h]
Joi
[09h – 21h]
Vineri
[09h – 21h]
Sâmbătă
[09h – 19h]
Duminică
[09h – 18h:15h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Opinii despre PEPCO
M. T.
Lucrușoare drăguțe pentru copiii și casa, la preturi accesibile.
C. F.
Bine organizat și marfă la preț accesibil.
g. v.
Hainute ieftine si de calitate, personal amabil
D. S.
Aproape gol magazinul inainte de craciun
F. B.
😘
😍😙
M. J.
Lucruri bune,materiale bumbac pt bebei si nu numai,preturi super
A. B.
Mi-a plăcut!
c. p.
Mereu nu prea este marfă....🙄
M. F. M.
Oferte bune la obiecte pentru casay
C. e.
Magazin pentru toate buzunarele.
S. D.
Super ok!
M. L.
Prețuri bune.
a. t.
Preturi mici, lucruri frumusete. Calitate bineinteles raportata la pret. Dar mi-a placut personalul amabil si serviabil.
B. v.
De toate pentru toți
R. P.
Prețuri bune,dar pentru ziua de azi marfa putina și un pic c-am dezorganizat.
M. E.
Față de alte magazine Pepco marfă foarte puțin diversificata, da ce să-i faci suntem la capăt de țară și aici merge să aducă marfa din sezonul trecut care nu s-a vândut în marile orașe!!!?
C. D.
Ador să fac cumpărături aici!
c. c.
Prețuri bune, atractive calitate bună pentru preturile astea.
Totuși să ne gândim bine:
Magazinul Este mai mereu aglomerat și nu mă refer la oameni. La marfa în sine pusă peste tot. Nu se pune problema sa vi cu bagaj sau cu căruțul sa intri în magazin. nu este nici loc pentru bagaje. O nebunie. Colac peste pupăză mai rămâi cu marfa care nu îți vine. Am făcut cumpărături în mai multe tranșe. Un bon de 200ron altul de vreo 50, 30 și altul de vreo 350ron. Cumpărate Cam la 2 zile distanta. Unul dintre bonuri l-am pierdut deși mai aveam unul din aceeași zi, am rugat să mi se schimbe o rochiță pentru că este prea mică. Deși le-am spus când am cumpărat-o și ora și ziua, era cu o zi în urmă, nu au vrut sa îmi schimbe pe motiv că aș fi putut să cumpăr din alt magazin Deci noi alt Pepco in oraș nu avem și vezi că am unul din bonurile de la cumpărăturile de ieri, tu îmi spui mie că poate e luată din alt magazin...
Servicii clienți 1 🌟 😞
I. B.
Raportul calitate preț este corect!!!!
V. A.
Produse de calitate la prețuri accesibile.
C. G.
Nu prea ai ce sa scrii despre locație. Nimic deosebit din pacate.
T. C.
Eftin si bun de calitate
S. N.
Produse diverse si utile
R. C.
O varietate de produse, la prețuri accesibile, dar nu ar strica suplimentarea cu încă o casă, pt evitarea cozilor.
s. 2.
Locul preferat cu cea mai bună atmosfera!
c. d.
Nu gasesti produse pentru bebelusi, in speta baieti
r. s.
Haine de calitate medie+
V. V.
Produse drăguțe și ieftine, adaptate sezonului
n. m. t.
Varietate de produse acceptabile la preţ!!!
C. P.
Preturi bune.
A. A.
Cei mai tari
C. I.
Este un magazin pentru buzunarele tuturor
S. A.
Preturi foarte accesibile si calitate buna
G. V. S.
Preturi bune.
p. p.
Preturi bune!
B. T.
Super preturi!!!
N. S.
De bine
S. M.
Bună
S. M.
Excepțional
I. B.
Super
G. G.
(Tradus) Bine.
(Original)
Ok.
D. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
B. L.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. D.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
S. M.
c. b.
A. I.
i.
A. S.
F. N.
B. A.
L. S.
E. I.
D. T.
A. A.
C. H.
V. F.
T. S.
A. M. M.
a. I.