Opinii despre Card Avantaj (Bancă)
Card Avantaj
Calea Șagului 100, Timișoara 300516, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Card Avantaj, Bancă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Opinii despre Card Avantaj
F. -.
Am solicit un Card Avantaj din 2018 si am fost la sediul din Timisoara pentru al ridica. Persoana care mi-a procesat cererea a facut urmatoarele:
1. Odata ce am ajuns mi-a spus sa astept afara pentru ca documentele trebuie pregatite si asta dureaza. Intelegerea a fost ca ma suna peste 30 de minute. Nu stiu cat e de OK sa scoti clientul din sediul, dar asta nu mi s-a parut ceva asa special. Am iesit si am asteptat sa ma sune.
2. Nu m-a sunat nici in 30 de minute, nici in 50.
3. A dat din umeri deranjata. Da.. m-am intors la sediu si mi-a spus ca actele sunt gata. I-am atras atentia (politicos) ca a spus ca ma suna si a dat din umeri cu fraza “Am avut treaba”. Nu i-am spus nimica, am ramas tacut, asteptand cu nerabdare sa terminam de semnat actele.
4. A fost artagoasa si mi-a vorbit pe un ton deranjat/defensiv la finalul ‘procesului’, cand i-am atras atentia (pe un ton politicos) cu alta ocazie sa ma sune dupa 30 de minute daca spune ca sunt 30 de minute. Era si o alta persoana in banca care si-a cerut scuze pentru comportamentul celelalte angajate. Pentru ca la acea vreme angajata era insarcinata, nu am facut reclamatie si am incercat sa aplanez conflictul, pentru a evita orice eventualitate in care as fi responsabil pentru un stress nedorit in timpul unei sarcini.
Concluzie: Niciodata nu am fost tratat asa la o institutie privata. Faptul ca am fost pus in asteptare 30 de minute si nu am fost sunat nici dupa 50 de minute nu este ceea ce m-a deranjat cel mai tare (in ciuda faptului ca e o lipsa totala de consideratie pentru un client). Ce este cu adevarat irritant este sa fi intampinat cu o atitudine pe care, din pacate, (inca!) o astepti de la multi functionari publici din Romania, care sunt in functie de prea multe decenii si nu exista mecanisme pentru a ii ‘forta’ sa se ‘modernizeze’.
Recomand celor de la Card Avantaj sa se ocupe mai mult de training-ul angajatilor. Daca acestia nu vin de acasa cu un concept cat de cat conturat de ce inseamna ‘customer service’, este cu atat mai important sa investiti in comportamentul angajatilor vostri, care in cazul acestei persoane, cred ca este la un nivel foarte foarte scazut din perspectiva oricarui client pe care l-ati putea avea daca ar fi intampinat cu aceasi atitudine.
a. m.