Opinii despre Banca Transilvania (Bancă)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Banca Transilvania, Bancă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Banca Transilvania
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Banca Transilvania
z. p.
Doamna de la ghiseu a fost foarte politicoasa..numai ca ar trebui sa fie mai curat in interior
D. r. r.
Bt. Super
S. S.
Persomal necalificat pe linia de credite. Habar nu au sa fac o rambursare anticipata. Nu stiu din ce este compusa rata (dobanda+principal).
R. B.
habarnisti de profesie, angajati pe pile insolenti . nu sunt in stare sa gaseasca un cont cu buletinul in fata.. o tempora...decadere usora
E. P.
Iarasi 30 de minute la telefon, efectiv in asteptare.
M. S.
Daca ai nevoie de informatii si suni, nu-ti raspunde nimeni, daca intr-un tarziu iti raspunde cineva , afli ca nu e persona competenta pt problema ta si te conecteaza la alta linie la care binenteles nu raspunde nimeni
S. I.
Servicii execrabile, personal putin si lipsit de amabilitate, stat la cozi interminabile pe motiv ca numai in aceasta locatie se pot executa anumite operatiuni (de ex. inchis card de credit). De asemenea proasta organizare a acestei banci care iti inchide un card, iti spune ce sume mai sunt de plata si dupa 2 luni iti trimit sms anuntandu-te ca mai ai de plata inca ceva taxe pentru ca ei nu au anulat toate optiunile de pe contul inchis. Si tot ei sunt cei suparati daca te enervezi din cauza unei greseli a personalului bancii. Ca de obicei in Romania, isi bat joc pe banii oamenilor. Nu as recomanda nimanui serviciile acestei banci.
M. N.
De ce nu se pot face depuneri la 16:20, dacă programul e până la 17:30? La BRD fac depuneri în fiecare zi și nu durează mai mult de 40 de secunde fiecare. Bine că știu de acum, să vin doar până la ora 10 dimineața, dacă vreau să fac vreo depunere.
Edit: Am aflat ulterior că nu se pot face depuneri de numerar la ghișeu după ora 16:00. My bad.
A. F.
Neserioși. Am fost a doua zi la banca (dupa ce in prima zi mi-a zis sa revin a doua zi) si nu era niciun consultant la biroul de credite. Ne-au recomandat sa revenim urmatoarea zi, pe motiv ca ei sunt intr o ședință. O idee foarte buna din partea managerului sa faca sedinte cu toti consultatii atunci cand lumea iese de la munca.
M.
Foarte, foarte lenti. La biroul de credite stai mai bine de 30 min la coada. Si asta pentru ca gasesti o persoana in loc de 3.
D. F.
Ma trimite la plimbare la ora 17, deși programul cu publicul e pana la 17:30. În rest, e haos în sucursala aia. Managerul sucursalei ce bip - n- bip face?
M. G.
Organizare foarte proastă, stat la coadă, cred că se poate face ceva, dar nu interesează pe nimeni.
M. M.
Prea multa usurinta in a trimite clientul la plimbare, "mergeti la sucursala de care apartineti". In ochii clientului toate sucursalele sunt la fel, iar pentru multi clienti cel mai pretios activ este timpul - doar sustineti ca sunteti o banca pentru micii intreprinzatori. Daca clientul a venit acolo, inseamna ca acolo ii este cel mai comod. Faceti cumva si rezolvati-i problema. Daca procedura nu va permite, schimbati procedura, nu perpetuati problema. Reflexul functionarilor publici de a plimba clientii de la un sediu la altul nu ar trebui sa existe intr-o banca privata.
M. O.
Stai la coada, se mișcă încet, am cerut urgentarea cardurilor si au venit într-o săptămână, pentru ridicarea cardurilor am fost de trei ori si plimbata între două sucursale. Nu merita nici o stea.
G. A.
Am fost la agentia de langa Onix. Am fost tratat corespunzator si nu sa tinut cont cat timp dureaza tratarea unui client. Am rezolvat dintr-o singura intalnire tot ce am avut de rezolvat! BRAVO!
E. N.
Mereu prea putin personal. Din punct de vedere a timpului de servire, sunteti mereu, la orice agentie, sub orice critica. Timpul nostru conteaza, iar voi lucrati pentru firma privata. Stati la ghisee si serviti clientii repede.
G. L.
Foarte serioși, dar cam stai la coadă fata de subunități unde este liber
A. A.
Coada la shaormeria.. lenti si nebunia
V.
De cele mai multe ori este aglomeratie de ghiseele de lucru cu publicul. Bancomat exterior si aparat Facturel (pentru plata facturilor cu cardul) la interior.
D. M. M.
Merge totul relativ repede, dacă ai noroc, poți găsi loc de parcare chiar în fata
G. B.
Ceaai proasta retea de bancomate ( ma refer la amplasarea lor)......
A. B.
Sunt multe ghisee deci nu astepti mult
R. S.
O simplă bancă...
i. s.
Banca întreprinzătorilor
P. M.
Fara comisioane :)
R. C.
(Tradus) Acestea oferă cel mai bun schimb dacă luați bani folosind automat.
(Original)
They offer the best exchange if you take money using the automate.
C. M.
(Tradus) Loc ocupat, dar ok. Procedurile bancare de modă veche.
(Original)
Busy place, but ok. Old fashioned bank procedures.
O. C.
(Tradus) Au instalat un nou aparat de marcat în stânga intrării, care poate primi bani în numerar de la tine, 24/24, 7/7
(Original)
They installed a new cash machine on the left of the entrance which can receive cash money from you, 24/24, 7/7
R. N.
(Tradus) Serviciu bun, frumos primitor
(Original)
Good service, nice welcoming
G. D.
R. b. D.
A. N.
D. B.
M. S.
G. G.
M. P.
A. D.
I. A.
F. O.
R. V.