Opinii despre Reinvent Consulting - sediu central: Infiintari Firme, acte firma, sedii sociale, contabilitate în București (Avocat)
Reinvent Consulting - sediu central: Infiintari Firme, acte firma, sedii sociale, contabilitate
Bulevardul Iuliu Maniu 6, București 061103, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Reinvent Consulting - sediu central: Infiintari Firme, acte firma, sedii sociale, contabilitate, Avocat în București
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Reinvent Consulting - sediu central: Infiintari Firme, acte firma, sedii sociale, contabilitate
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Reinvent Consulting - sediu central: Infiintari Firme, acte firma, sedii sociale, contabilitate
R. B.
Ma avut o experienta placuta, fara batai de cap. Comunicarea a fost buna. Tarifele pentru infintarea unei firme in Bucuresti sau in restul tarii sunt in limite acceptabile. Doamna Tataru a dat dovada de profsionalim, oferind o experienta placuta si fara batai de cap.
R. T.
Multumiri dnei. Alexandra Tataru pt. eficienta dovedita in procesul inregistrarii firmei.
Profesionalismul si solicitudinea dnei. Andra Baicu in lamurirea aspectelor privind suportul contabil specific activitatii firmei dau speranta unei colaborari de succes de lunga durata.
Keep up the good work :)
A. T.
Am ales sa colaborez cu Reinvent acum 2 saptamani. Pana sa ma decid cu cine infiintez firma am cautat pe internet in lung si in lat o firma potrivita sa ma ajute cu infiintarea unui SRL. Caut oferte, caut recenzii, compar preturi, incep sa vad ce mai zic si altii. Inevitabil dau si de Reinvent, cand pe Facebook, cand pe Google, zic hai sa vad ce preturi au. Bun, ma hotarasc, sun sa vad efectiv exact ce si cum. Surpriza: mi se explica cu rabdare, intreb una alta, de TVA ulterior, primesc oferta in mai putin de 5 minute! (asta in conditiile in care la alti furnizori nici la telefonul oficial nu raspunde nimeni). Si ca sa fie treaba, treaba, am impuscat 2 iepuri dintr-o lovitura: in acelasi loc am gasit si juristi sa-mi infiintez firma, si contabili sa stau linistit ca nu ma trezesc cu cine stie ce amenda de la Anaf. Mai ales acum la inceput de drum cand toti bani merg pe chirie, angajati, taxe peste taxe...Foarte rapida toata procedura, de la inceput, pana la sfarsit. Intr-o saptamana eram gata cu toate, mi s-a explicat cand sa ma duc la notar, cu ce sa merg, m-au ajutat si cu deschiderea contului de capital social. Partea frumoasa e ca m-am ales si cu infiintarea firmei gratuit, pentru ca am luat la ei contabilitate pe 6 luni. Cum intentionez sa raman pe piata mai mult de 6 luni (Doamne ajuta sa fie bine) e chiar de bine ca am inceput din start cu dreptul, banii pentru infiintare ii pot folosi pe o promovare, pliante...Citisem intr-un review ca nu au POS-uri, zic lasa, ma duc sa scot cash si platesc numerar. Si uite ca de multe ori sa te uiti in gura altuia nu e 100% ok, pentru ca se poate achita bine mersi cu cardul (am atasat si poze). Fetele de la receptie, amabile si zambitoare. Mi-a placut mult experienta legata de infiintarea firmei, daca mi se parea ceva greu de facut, alaturi de echipa lor totul a parut natural si usor de facut. Am primit raspunsuri si continuua indrumare pentru orice situatie legata de companie. Mi s-a explicat ce am de facut dupa infiintarea firmei, si ce autorizatii trebuie sa obtin pentru punctul de lucru de la Primarie, DSV, DSP. Oamenii astia sunt fastanstici, te duci la ei, gasesti de toate, nu trebuie sa alergi la 3 firme, au de toate. Nota 10 cu felicitari, echipa de nota 100! Sunt foarte bine pregatiti, cunosc legislatia, stiu clar ce au de facut. II recomand cu mare incredere.
Eu am colaborat cu cei din Splaiul Independentei, acolo se gasesc si contabilii, se poate discuta face to face si cu expertul juridic si cu expertul contabil, cum am mai zis doi iepuri dintr-o lovitura. :)
Nu m-a platit nimeni sa dau acest review. Cel mai simplu: mergeti si va convingeti singuri. :)))
R. M.
Colaboram de multi ani si sunt foarte multumita de intreaga echipa, in special de Andi Mocanu, persoana de contact in perioada pandemiei. Totul a decurs perfect: rapid, cu profesionalism, cu distantare. Multumesc mult! Voi reveni de fiecare data cand voi avea nevoie de ajutor. Recomand!
R. S.
Calitatea serviciilor excelenta. Am colaborat si in trecut si am avut parte de acceasi promptitudine in raspuns, documentele le-am primit precompletate doar sa le semenz, flexibilitate maxima. Ii multumesc lui Andi Mocanu ce a facut ca toata activitatea sa se desfasoare extrem de rapid si fara probleme. Multumesc!
Raluca Sisu
M. T.
O echipa profesionista. Se misca rapid in finalizarea cererilor. Colaborarea cu Alice de la departamentul juridic m-a facut sa recomand cu drag aceasta organizatie!
P. F.
Recomand! Am apelat la serviciile Reinvent Consulting de schimbare si gazduire sediu social si am fost foarte multumit. Andi Mocanu s-a ocupat de acte online, rapid si cu profesionalism. Bravo
L. M.
Am infiintat o firma cu ajutorul d.lui Andi Mocanu.
Totul s-a intamplat rapid, profesionist, a fost perfect!!.
Va multumesc si va sfatuiesc sa fiti la fel de implicati si de profesionisti mereu.
A. R.
Am colaborat cu compania pentru infiintarea unei firme. Totul a decurs foarte bine si foarte rapid. Consultantul Andi Mocanu, un om de nota 10 a stiut sa imi explice in detaliu fiecare amanunt necesar si ma ajutat foarte mult reusita de comunicare pe e-mail pentru a nu fii necesara deplasarea. O companie care merita.
A. I.
Pe scurt: profesionalism, rapiditate, comunicare excelenta, mare economie de timp. Am lucrat cu domnul Andi Mocanu, caruia ii multumesc pentru tot. Voi reveni, ori de cate ori voi avea nevoie.
M. L.
Salut, eu am avut o experiență foarte bună în lucrul cu Reinvent Consulting, pe care i-am contactat pentru deschiderea unui SRL, la recomandarea unei prietene. I-am contactat pe adresa de pe website, mi-au răspuns mereu super prompt, am plătit prin transfer on-line, după două săptămâni și ceva aveam actele gata, când am mers să ridic actele de la sediul companiei a durat totul mai puțin de cinci minute. Am lucrat excelent cu domnul Andi Mocanu, consilier și consilier juridic al companiei. Îi mulțumesc și pentru promptitudinea ulterioară, când am mai avut neclarități sau solicitări. Am recomandat mai departe compania unor prieteni care și ei au lucrat foarte bine cu Andi.
V. C.
Recomand! Am colaborat pentru infiintarea unui SRL. Au preturi foarte bune, dl Andi Mocanu mi-a procesat cererea f repede si fara niciun drum la autoritati ,notar etc. Am fost foarte multumita si am recomandat mai departe serviciile dumnealor.
I. T.
Am infiintat o firma cu aceasta companie si am fost foarte multumita de servicii.Am colaborat cu Andi Mocanu, consultant și consilier juridic și totul a mers foarte rapid și, foarte important, în contextul pandemiei de COVID-19 nu a fost nevoie sa merg la ei cu acte, cu nimic. Totul a fost comunicat pe e-mail. Le multumesc.
V. C.
Foarte OK, domnul Andi Mocanu ne-a ajutat cu infiintarea firmei.
Totul a decurs rapid si profesionist. Multumim!
C.
Buna ziua! Din colaborarea cu societatea Reinvent, reprezentantii societatii, Beatris Margarit, Andi Mocanu și altii nu pot sa spun decat ca au dat dovadă de profesionalism, seriozitate, promtitudine, identificarea celor mai bune soluțiii pentru cazurile invervenite. Recomand cu încredere!
c. t.
Cu rapiditate si profesionalism mi-au deschis firma in cateva zile. Totul on-line. Am colaborat perfect cu domnul Andi Mocanu. Recomand.
Am colaborat foarte bine si cu domnul Ioan Giurgiu pentru întocmirea corectă a documentelor necesare pentru obținerea autorizațiilor de la instituțiile statului. Recomnad.
M. T.
Am colaborat cu dl. Andi Mocanu. Au raspuns promt la solicitari si am reusit sa parcurgem etapele cat s-a putut de repede tinand cont de limitarile impuse de contextul actual. Multumesc!
V. N.
Eu sunt foarte multumit de ei,
Am colaborat cu un tip Ioan pentru autorizatie functionare coffee shop si totul a decurs exact cum am discutat.
👍Recomand
M. D.
Servicii profesionale si multa proptitudine. Aceasta opinie este reala si sincera. Experienta mea a fost una foarte placuta si dupa infiintarea firmei am hotarat sa ramanem clientii firmei pentru aspectele juridice.
L. O.
Utilizez serviciile de consultanta ale firmei REINVENT de mai bine de doi ani de zile și în privința componentei de contabilitate a acestor servicii pot spune ca sunt foarte mulțumit în special datorita profesionalismului D-nei Andra Baicu. O recomand cu căldură pe Andra, un om special și un profesionist desăvârșit.
R. I.
Am colaborat foarte bine cu Dl Andi Mocanu, pentru mai multe proiecte si suntem foarte multumiti.
Raspund repede la email dar si la telefon.
Spor in tot ceea ce faceti !!!!!!
A. R.
Servicii foarte bune. Am apelat la Reinvent Consulting pentru a-mi infiinta un SRL. Totul a decurs foarte bine, iar personalul a fost foarte amabil. Am o colaborare foarte buna cu consulantul Andi Mocanu. Multumesc!
O. C. V.
Am mutat sediile a unor firme la Reinvent si intreg procesul a fost rapid si eficient. Andi Mocanu a fost disponbil si prompt pentru fiecare cerinta. Foarte bun serviciu.
N. E. P.
Colaboram de 2 ani si suntem foarte multumiti de serviciile lor, mai ales de domnul Andi Mocanu care este foarte serios si prompt!
A. D.
Servicii de înaltă calitate,promptitudine si implicare.
Mulțumesc d-nului Andi Mocanu pentru tot sprijinul oferit .
n. d.
Colaborare excenta cu aceasta societate. Domnul Andi Mocanu , un profesionist desavarsit si foarte amabil cu clientii.Recomand colaborarea.
M. P.
Am colaborat foarte bine cu Andra Baicu de la contabilitate. De fiecare data când am avut o problema de rezolvat am avut parte de răspunsuri coerente și de asistenta execenta. Recomand.
m. b.
De dosar s a ocupat Andi Mocanu. Toata interactiunea cu Reinvent rapida si profesionista. Merita preturile practicate.
D. D.
Am colaborat cu Andi Mocanu si totul a fost in regula. Ceea ce am stabilit s-a realizat la timp.
S. D.
Am colaborat foarte bine cu această firmă prin intermediul dn.lui Andi Mocanu.
I. V.
Am colaborat cu doamna Alice Ștefănescu de la Reinvent Consulting pentru deschiderea unui SRL și tot procesul s-a derulat mai rapid decât m-aș fi așteptat și fără probleme, aceasta fiind disponibilă mereu pentru orice întrebare aș fi avut și oferindu-mi detalii pe tot parcursul colaborării.
F. I.
Eu colaborez cu dansi si sunt de nota 10 intelegatori cordiali si te ajuta mereu si contabilitatea sunt un staf care merita toata stima si nu ezit ai recomanda prietenilor mei si pot a spune caci dansi din sector 6 cu si mai alea doamna andra baicu si staful este exceptional
M. F.
Foarte rapizi si eficienti. Eu am lucrat cu Alice Stefanescu pentru realizarea unui contract de comodat si am fost foarte multumita.
D. A.
Recomand colaborarea cu aceasta companie. Serviciile de contabilitate sunt foarte prompte iar doamna Andra Baicu a fost extrem de amabila si de ajutor in tot ceea ce am avut de rezolvat. Multumiri!
P. A.
Sunt foarte multumit ca am apelat la Reinvent Consulting. Am folosit serviciile lor pentru deschiderea unui SRL chiar in perioada lockdownului covid-19. Comunicarea s-a desfasurat pe email si la telefon, nu a fost nevoie sa merg la sediul lor decat sa ridic documentele firmei dupa infiintare.
In continuare am decis sa folosesc Reinvent Consulting si pentru contabilitate, de care se ocupa foarte prompt si profesionist doamna Andra Baicu. Eu nelocuind in Bucuresti, comunicarea se defasoara prin email si la telefon si mereu am primit raspuns la intrebarile de contabilitate in aceeasi zi, chiar si cand au fost situatii mai complicate.
C. L.
Profesioniști și eficienti.
I. A.
Oameni extraordinari! Un partener de încredere. Recomand tuturor!
L. L.
Lucram de multi ani cu aceasta societate (pers contact Alice Stefanescu) si recomandam serviciile lor.
R. o.
Recomand serviciile de contabjlitate. Multumesc dnei Andra Baicu pentru informatii si rabdare. Conteaza foarte mult pt o afacere la inceput de drum.
a. c.
Multumesc pentru promptitudine si rapiditatea cu care s-au rezolvat lucrurile. Recomand serviciile ! Alice Stefanescu foarte profi si draguta!
d. D.
Buna ziua! Colaborez de 4 ani si jumatate cu Reinvent Consulting si pot spune ca este o firma prietenoasa la propriu! Spun acest lucru, pentru ca de fiecare data in demararea proiectelor mele anteprenoriale, un consilier mi-a fost prietenos alaturi, pentru a-mi oferi consiliere si rezolvare pentru documentele mele. Daca ajungeti la Reinvent, cineva va va ajuta. O zi minunata tuturor si spor in proiectele dvs!!! MULTUMESC REINVENT!!!
L. N.
Vreau să las un comentariu ca să mulțumesc specialiștilor profesioniști de la REINVENT CONSULTING, în special doamnei Andra Baicu pentru atenția răbdarea și bunăvoința pe care o au cu clienți săi, mai ales cei care sunt la început. Vă mulțumesc. Recomand tuturor această companie!
G. D.
Recomand! Alaturi de ei decizia, stresul, panica de a infiinta firma au fost reduse considerabil. Pentru ca mi-au spus clar si transparent ce am de facut, care sunt costurile, ce urmeaza dupa. Ma bucur ca am dat de Reinvent Consulting, nu de alta, dar pasiunea mea de a prepara dulciuri de casa, a ajuns intr-un final (cu mare act de curaj din partea, trebuie sa recunosc) intr-un business. Pentru o mama cu 2 copii, cu un job si o pasiune, aceasta afacere este o provocare pe care nu am de gand sa nu o depasesc cu brio. Lucrurile frumoase, visele, tot ce ne dorim devin realitate prin munca si perseverenta. Asa ca primii pasii au fost bifati cu bine, datorita consultantilor Reinvent, carora doresc sa le multumesc in primul rand pentru rabdare, implicare, rapiditate si nu in ultimul rand pentru pregatire. Initial vroiam sa infiintez un PFA, dar cum nu am terminat oficial cursul de cofetar, se pare ca legal nu se poate. Din fericire, exista varianta SRL, unde nu te intreaba nimeni ce diplome ai sau ce stii sa faci. De una singura, am aflat din n surse cate ceva, insa doar in fata unora care doar asta fac zi de zi, am reusit sa validez informatiile si sa ma clarific ce este corect si ce nu. Din partea mea au 5 stele pentru ca le merita. Dosarul a mers rapid, fara amanari sau mai stiu eu ce impedimente. Stiu ce au de facut, stiu cum sa consilieze clientii sa aleaga ce li se potriveste. Vroiam sa aleg si partea de contabilitate la ei, dar cum afacerea mea este in Ilfov, mi-e mai usor cu un contabil din apropierea mea, pe care sa il bat la cap pana ma prind eu cum sta treaba si cu partea asta de contabilitate, taxe...Asadar, pentru cei la inceput de drum, recomandarea este sa se informeze, sa verifice ofertele din piata (daca nu faceam asta, nu as fi stiut ca cei care fac firme pe 300 lei, cer aditional taxele de Registru). Multumesc inca o data Reinvent Consulting ca ati fost alaturi de mine pentru indeplinirea unui vis ce ma urmareste inca d ecand eram copil. Paiunea mea a devenit acum o afacere, un stil de viata si o sursa oficiala de venit. Alaturi de voi am avut curaj sa merg pana la capat! Sper ca lucrurile sa evolueze in bine (nici nu ma gandesc ca nu ar fi asa) si sa revin la voi pentru cat mai multe puncte de lucru.Totodata, promit sa revin la ei cu un mega tort cand voi atinge clientul numarul 1000. :))
M. M.
Îl recomand pe domnul Ioan Giurgiu. Serviciile sunt de foarte bună calitate. Cei de aici răspund la telefon pentru orice nelămurire, comunicarea este foarte bună.
S. P.
Am lucrat cu Alexandru Balasca pentru deschiderea unui SRL si a unui PFA, iar experienta a fost una extrem de profesionala si placuta. Recomand cu incredere serviciile oferite de ei deoarece te scapa de foarte multa bataie de cap.
R. D.
Recomand Ioan Giurgiu! Cunoaste orice in domeniu.
B. D.
Recomand serviciile d-rei contabil Andra Baicu - Promptitudine. Incredere. Comunicare facila si eficienta.
a. g.
Colaborez de arox.2 ani cu aceasta companie,sunt foarte multumit.Recomand ,in special Alice Stefanescu !!!
G. C.
Apreciem profesionalismul si promptitudinea! Multumim Reinvent si in special Alice Stefanescu!
L. H.
Buna ziua,
Numele meu este Laurentiu Haluca si am fost beneficiarul serviciilor oferite de Reinvent Consulting pentru infiintare firma, de care am fost foarte multumit. Doresc sa-i multumesc pe aceasta cale lui Alexandru Balasca pentru disponibilitate, implicare si efort. Toate bune.
D. A.
Profesionalism și promptitudine!
Mulțumesc frumos domnului Ioan Giurgiu!
M. C.
Andi Mocanu + Andra Bait super colaborarea este ok
M. F.
Eu personal am lucrat foarte bine cu aceasta firma si in special cu dna. Alice Stefanescu, care a fost langa mine la orice pas si mi-a explicat cu rabdare ce trebuie sa fac, foarte promta in raspunsuri si mai ales cu documentatia ( tinand cont ca din probleme ce nu au tinut de noi a trebuit sa refacem actele de 3 ori). Recomand cu drag si pe viitor intentionez sa tin o legatura stransa cu aceasta firma, dar in special cu dna. Alice.
Multumesc inca o data
M. S.
Nota 10 plus! Atat pe partea de reprezentare la Registrul Comertului, cat si pe partea de contabilitate! Recomand , de ani de zile apelez cu incredere la consilierii juridici si contabilii Reinvent.
Alfa Best Construct este client Reinvent Consulting de ani de zile. Aceasta relatie s-a construit in timp si este una de durata datorita seriozitatii, profesionalismului si rapidatii cu care sunt realizate serviciile lor. S-au ocupat ireprosabil de tot ce tine de Registrul Comertului, orice modificare de acte ale firmei s-a facut rapid. De care ori am avut ceva de facut, totul s-a derulat repede si bine. Nimic de reprosat. Se ocupa de toate procedurile juridice, ai consultanta juridica inclusa, redacteaza ei actele, le depun. Recomand cu mare incredere, prin prisma celor peste 2 ani de colaborare.
Totodata, pe langa partea de servicii juridice, am apelat la Reinvent Consulting si pentru evidenta financiar contabila si salarizare. Fiind in domeniul constructiilor, fluxul de personal este unul destul de dinamic si tocmai de aceea sa ai toate actele la timp si inregistrarile in Revisal in timp real, este super. Cand tii cont de cat ar fi o amenda, sa ai totul rezolvat, inregistrat si procesat la zi este perfect.
Recomand atat serviciile juridice (consilieri bine pregatiti, amabili), cat si partea de contabilitate. De cate ori am avut sau am cate o intrebare, primesc un raspuns competent, complet, cu rabdarea necesara unui om care nu este expert in domeniu. Sa fii antreprenor implica multa baiaie de cap, asa ca cel putin pe parte contabila si juridica, echipa Reinvent este de real ajutor.
Daca pun la socoteala si faptul ca au niste tarife foarte bune…nota 10 este perfect aplicabila.
Recomand Reinvent Consulting pentru servicii de infiintari firme, modificari acte Registrul Comertului, contabilitate. Eu ma declar multumit!
PS: acest review este 100% autentic!
G. G.
Recomand compania Reinvent Consulting pentru profesionalism, intelegere, suport, loialitate, corectitudine. Multumiri atat conducerii companiei cat si domnisoarei Andra Baicu pentru serviciile de contabilitate.
I. M.
Multumesc Dlui Andi Mocanu, am colaborat faoarte bine, a fost prompt, multumita
P. M.
Foarte multumit de serviciile oferite de Reinvent Consulting. Totul online, fara deplasari. Operativa colaborarea cu dl. Alexandru Balasca. Recomand !
A. V.
Colaborarea cu Robert Tigoianu a fost foarte placuta, rapida si eficienta. Recomand cu incredere!
A. T.
Rapid, atat in comunicare, cat si in asistenta oferita. Recomand.
D. L.
Nota 10 Reinvent Consulting incepand cu modul profesionist, rapid si transparent de transmitere a ofertei. Am stiut de la inceput care sunt costurile si pentru ce anume, ce acte sunt necesare, cat dureaza infiintarea firmei, ce trebuie sa fac separat de ei (aici ma refer la declaratiile la notar). M-au ajutat cu deschiderea contului de capital social si depunerea sumei aferente. Aici am apreciat maxim aceasta alergatura in plus de care am fost scutita.
Totodata ce conteaza foarte mult e faptul ca mi s-au explicat pasii infiintarii firmei cu multa rabdare, ce mi se parea complicat, birocratic, un non sens, a devenit mult mai usor si mai simplu pentru ca am inteles ce am de facut.
Apreciez faptul ca am primit indicatii si cu primii pasi necesari de facut dupa infiintarea firmei. Chiar daca te poti baza pe contabil, e bine ca si antreprenorul sa aiba o cheie de control, sa fie pregatit, informat...in lumea antreprenoriatului nimic nu e simplu, legsilatia, fiscalitatea se schimba mereu si nu intotdeauna afli sau intelegi care e impactul. Asa ca e de preferat sa ai alaturi oameni care doar asta fac si prin prisma meseriei trebuie sa fie la curent cu informatia...
Am ales la ei si gazduirea sediului social, sa scap de semnaturi la toate batranele din bloc si explicatii peste explicatii. Oricum asa oficial am adresa intr-o caldire de birouri, impresia fata de clienti este mai puternica (eu una asa consider).
Mi-a placut atmosfera de la inceput la sfarsit. Atitudinea este una fireasca, prieteneasca, m-am simtit confortabil si in elementul meu sa intreb tot ce am considerat necesar. Echipa tanara. Le dau 5 stele!
Dupa 1 an de colaborare continui sa fiu clienta lor...cu brio...poate ca lupta de a ramane antreprenor nu este una usoara, dar daca ar mai fi trebuit sa imi bat capul cu sediul social si acte la Registrul Comertului, clar as fi fost mai agitata si mai stresata.
Am ales la Reinvent Consulting serviciul de gazduire sediu social, si pot sa zic ca totul a fost cat se poate de clar de la inceput, Am stiut ce inseamna, cand e cazul sa se faca schimbarea pe alt cabinet de avocat, ca implica schimbare de acte, ca se face iar dosar la Registrul Comertului, ca implica niste costuri. Dar...m-am ales cu 1 an de gazduire gratuit. Puteam alege la alt furnizor un a de gazduire si dupa trecerea termenului de 1 an sa fiu nevoita sa achit si schimbarea si gazduire efectiva. Asa ca ma declar multumita si tin foarte mult sa adauga acest fapt la recenzia initiala.
Faptul ca am sediul gazduit pe cabinet de avocat nu m-a impiedicat sa nu pot stabili intalniri mai importante cu clientii la sediul social (pana la urma impresia conteaza...), au birouri office si sali conferinte ce se pun la dispozitie, cu tarif preferitial pentru clienti.
Si dupa 1 an, mentin aprecierea pozitiva fata de echipa, sunt niste oameni saritori, amabili, intelegatori. Nu le lipseste zambetul de pe buze si asta conteaza, una e sa relationezi cu o muratura, alta sa ti se vorbeasca frumos si sa vezi zambete...Nu am avut niciodata probleme cu primirea corespondentei. Intotdeauna am fost anuntata in timp util. Cand am avut corespondenta cu caracter urgent, am gasit intelegere si mi s-a transmis totul in timp real prin whats app. Nu am stat blocata in proceduri de predare primire corespondenta, cererea mea a fost analizata si rezolvata in cateva minute.
Tin sa precizez faptul ca am colaborat cu mai multi consultanti in acest timp, si multumesc tututor pentru amabilitate si pregatire si rabdare.
Nu pot evalua serviciul lor de contabilitate pentru ca nu am apelat la ei, dat fiind ca am contabila o prietena din facultate, insa pe parte juridica cu mare incredere recomand. Este de aprociat la nivelul echipei, pentru ca de fapt oamenii din echipa sunt de fapt firma, interesul acordat pentru rezolvarea spetei clientului, rapiditatea (ca timpul este chiar pretios in zilele noastre) si nu in ultimul rand profesionalismul.
Una peste alta, multumesc Reinvent si sper ca si la anul sa revin cu feedback legat de colaborarea noastra! Keep going!
A. M.
Sunt foarte multumit de serviciile oferite, si mai ales de ajutorul acordat si profesionalismul doamnelor Andra Baicu si Elena Simion. Recomand reinvent tuturor antreprenorilor ce isi doresc un partener de incredere.
I. A.
Am avut o experienta foarte ok cu ei. Am contractat serviciile de infintare firma, sediu social si contabilitate. Cand am avut nevoie de guidance sau intocmire documente au fost foarte deschisi si ne-au ajutat. Am putut discuta si pe Whatsapp si nu trebuia sa ma deplasez intotdeauna pana la sediu. Am avut parte de consultanta de la domnul Alexandru Balasa pe partea de juridic si de la doamna Elena Simion pe partea de contabilitate. Foarte amabili amandoi si deschisi sa explice procesele si actele necesare. Serviciile au putut fi platite atat cu cardul cat si cash si a fost totul ok. Recomand!
C. C.
Colaborez cu ei din 2007 de cand aveau un mic birou intr.un ap din zona Izvor ! Totul la nivel profi de fiecare data ! Iar D.l Robert pot spune ca un profesionist al 'actelor' ! Recomand 7*
V. C.
A fost o placere sa colaborez cu Reinvent Consulting. Am achitat in jur la 900 de lei pentru 1 an sediu PFA + 1 gratuit. M-am adresat la Alice, Sector 1 care a fost super eficienta si in 15 min am plecat.
D. S.
Am apelat la Reinvent Consulting pentru înființarea firmei și stabilirea sediului social. Recent am primit documentele pentru necesare pentru prelungirea cu încă un an a contractului pentru sediul social. Am plătit de fiecare dată cu cardul, fără nici o problemă. Doresc să-i mulțumesc consilierului Alexandru Bălașca pentru amabilitate și profesionalism.
T. D. C.
Totul foarte ok. Am lucrat cu Robert, m-a ajutat repede si foarte profi la deschiderea firmei. Am apelat si a doua oara la serviciile lor, pentru adaugarea unor coduri de activitate, si cu siguranta o sa mai apelez daca e nevoie. Mi-a placut ca nu exista taxe ascuse, esti anuntat din timp ce ai de platit si cand. Este printre putinele locuri in care nu am avut interactiuni neplacute, inclusiv personalul de la receptie e foarte ok si amabil. 5 stele 👍
l. b.
pentru ca lucrez de mult timp cu aceasta firma, tin sa mentionez ca domnul Victor Galbinasu reuseste sa fie intotdeauna profesionalist, din pacate unii dintre ceicare se ocupa cu corespondenta si alte chestiuni administrative din firma nu tin pasul. Ori de cate ori am cerut un sfat, acte sau mici servicii juridice care erau necesare firmei, au fost executate, elaborate si facute la timp, asa cum trebuie facute. Un profesionist adevarat, d-l Galbinasu a facut servicii promte si rapide , de aceea va recomand sa apelati la serviciile dumnealui atnci cand apelati reinvent consulting pentru solutionarea diferitelor probleme ale firmelor dvs.
Privitor la alte servicii cum ar fi corespondenta am avut nenumarate probleme din care tin sa mentionez una dintre ele, pe care as fi tinut-o ca si caz particular, dar vad ca nu are solutie si nici macar nu este privita cu seriozitate: daca aveti o firma care are activitate si corespondenta ca atare este un serviciu activ, nu va adresati firmei Reinvent pentru ca vor primi corespondenta si o vor livra cu intarziere, va fi poate pierduta sau nu va fi livrata daca este un curier ce va solicita prezenta cuiva sa semneze, ma refer la sediul din sectorul 1 unde am sediul firmei. Am avut probleme cu curierii, cu posta de unde nu am putut ridica in timp util corespondenta si cu alti clienti care au primit de la noi raspunsuri foarte intarziate sau deloc. Asa ca cei doritori trebuie sa decida ce este important pentru firma lor, daca au flux si activitate si corespondenta ca atare sau au nevoie de un sediu si atat.
A. M. D.
Recomand cu draga inima! Am discutat cu Robert Tigoianu in vederea deschiderii unui SRL, totul a decurs foarte bine si rapid. Comunicarea a fost usoara si intr-o maniera placuta. Multumesc!
L. F.
Recomand colaborarea cu Alice Stefanescu, pentru administrarea și găzduirea sediului social al societății în Sectorul 1 (Str. Avionului).
Eficiență și profesionalism, ideal pentru start-up-uri.
D. V.
Colaborez cu Reinventconsulting de peste 1 an pentru găzduirea unei societati cu raspundere limitata si nu am intampinat nici un fel de problema cu acestia.
Ii mulțumesc in special domnului Alexandru Balasca pentru ajutorul si informatiile utile oferite pe parcursul întâlnirilor avute.
C. B.
Foarte multumit de serviciile domnisoarei Andra Baicu. A fost rapida in a.mi rezolva solicitarile si pentru asta o recomand cu drag.
P. D.
Am deschis o firma la Reinvent si pot spune ca totul a decurs usor si fara batai de cap. As recomanda oricui isi doreste sa deschida o firma sa apeleze la ei.
Eu am lucrat cu Alexandru B si ii dau 5 stele pentru profesionalism.
i. d.
O echipa de profesionisti gata sa te ajute oricand, Dna/Dra Andra de la financiar,( sediul din Splaiul Unirii) nota 10 pentru amabilitate si implicare. Dl Robert, nota 10 de asemenea!
Multumesc Reinvent Consulting!
Recomand cu drag!
m. p.
Recomand cu drag serviciile de contabilitate. Mulțumesc Andra Baicu pentru răbdare și promptitudine.
C. I.
Alice m-a ajutat foarte mult cu redactarea actelor pentru îndeplinirea visului meu si chiar daca distanță este mare am colaborat foarte bine si nu am intampinat dificultăți la registru. Atelier creativ vă mulțumește!
r. a. h.
Am deschis o firma prin ei și totul a decurs fără probleme. Referentul meu a fost Robert Tigoianu, si comunicarea cu domnul a fost clara si rapidă. Sfatuiesc!
G. C.
Excelent! Serviciile sunt foarte bune. Abordare profesionistă de fiecare dată. O firmă care știe să respecte nevoile clienților!
B. G.
I am gasit pe net si am zis sa deschid firma cu ei. Firma a iesit in cateva zile. M a consiliat cu rabdare dra/dna Ramona B, careia ii multumesc. Totul a decurs repede si bine. Nimic de reprosat. Am fost inspirat sa ii aleg.
n.
Promti, intodeauna atenti si cu adevarat profesionisti.
O. B.
Am avut o colaborare foarte bună. M-au ajutat să îmi fac firmă și m-au ajutat și cu sediul social. Comunicarea a fost ușoară. Sunt foarte mulțumit de colaborare.
A. A.
Am colaborat pentru aproape toate mentiunile lor din lista. De la prelungire sediu social, actualizare date, cesiune de părți sociale, radiere firma, deschidere punct de lucru etc. Lucrează ireproșabil! Am avut o colaborare foarte bună cu Alexandra. Recomand cu incredere!
N. M.
Oamenii sunt foarte seriosi si se misca foarte rapid. Tocmai am avut nevoie de acte pentru o noua firma si Alex Balasa (juridic) a reusit de luni pana joi sa rezolve totul asa ca, serios, nu cred ca se poate cere mai mult.
M-a mirat faptul ca mai toata echipa e destul de tânãrã si poate sa para fara experienta dar am ramas placut surprinsa sa descopar niste oameni chiar bine pregatiti care au intotdeauna raspunsul potrivit, indiferent de intrebare. Aici as dori sa ii mentionez, in special, pe Marius (contabilitate) si dna Georgiana Gãman care au fost intotdeauna disponibili (sa te ajute cineva si cu un raspuns in timp ce e in concediu nu e de ici de colo).
Daca este cineva indecis nu va recomand decat atat: bateti un drum pana la sediul de pe Splai, stati de vorba cu oamenii si trageti singuri concluziile. Nu cred ca o sa va para rau.
D. A.
Colaborare excelenta cu d-l Alexandru Balasca. Intreaga documentatie a fost intocmita corespunzator si in timp real.
G. A. A.
Am avut o colaborare foarte bună cu domnul Alexandru Balasca, pentru înființarea unui SRL.A dat dovadă de profesionalism la fiecare intrebare pe care i-am adresat-o dansului.
V. B.
Ma bucur de o experienta excelenta cu aceasta companie, in special cu dra Alice Stefanescu careia ii multumesc pentru profesionalism. ✔️
R. C.
Le sunt client de ceva timp, mereu au fost prompti la solicitari, isi cunosc meseria si ce apreciez cel mai mult, am o aceeasi persoana de contact care imi stie istoricul & specificul firmei si astfel orice nelamurire am, primesc raspunsul care ma ajuta sa iau decizia corecta de business. Un alt plus este ca au o experienta mare, si fata de alte firme (discut cu prieteni antreprenori) sunt la curent cu legislatia in schimbare si sunt mai linistit ca nu imi lipseste nu-stiu-ce certificat de care nu a auzit nici naiba. Au o oferta de servicii larga si cand am fost in criza de timp s-au ocupat ei. Ce nu imi place: odorizantul de la receptie e dat pe maxim, plec de acolo 'parfumat' de cap.
C. A.
Am contactat servicile reinvent consulting si sunt multumit de servicile oferite .Domnul Alexandru Balasca m-a ajutat ajutat situatile intampinate .
A. M.
Mult profesionalism in departamenul de contabilitate, in special vreau sa ii multumesc Andrei Baicu pentru cooperare si ajutor.👌
C. I.
Usor, simplu, rapid si fara stres. Cred ca oricine ar trebui sa se concentreze pe dezvoltarea business-ului si sa colaboreze cu Reinvent Consulting. Recomand cu încredere ! Am avut parte de o colaborare foarte buna cu Alice Stefanescu. Succes!
M. B.
Profesionalism, suport, seriozitate!
Multumesc, Alice Stefanescu, pentru tot sprijinul acordat chiar si in aceasta perioada mai complicata!
M. A.
O echipa de profesionisti.
Andra a fost foarte prompta si a oferit raspunsuri avizate, iar dnul Galbinasu la fel de implicat in rezolvarea solicitarii. Voi continua sa apelez la aceasta societate.
A. G.
Servicii excelente, promptitudine si atentie la detalii.
am colaborat cu dna. Andra Baicu si s.a dovedit un real succes.
L. R.
O echipa de oameni profesionisti. Raspund la cereri prompt si se ocupa de birocratie fara ca tu sa ai batai de cap. Multumesc Alexandru Balas pentru ajutorul oferit.
C. T.
Foarte bine colaborez cu Alexandra! Am descoperit-o încă din 2017, la punctul de lucru de la Registru, cand m-a ajutat cu extinderea obiectului secundar de activitate si am revenit si in acest an, pentru deschiderea si prelungirea unui punct de lucru. Recomand cu drag!
M. T.
@Alexandru Balașcă este un adevărat profesionist care ne-a rezolvat problemele rapid și fără efort din partea noastră!
M. C. T.
Dacă ar merge toate în țara asta precum a decurs înființarea firmei prin intermediul Reinvent Consulting am fi departe. Din două e-mailuri schimbate cu Alexandru Balasca și un colet cu documente la curier, în câteva zile firma a fost înființată. Recomand cu căldură.
v. n.
Servicii de calitate și profesionalism. Mulțumesc Robert Tigoianu pentru promptitudine și suportul acordat. Recomand celor care doresc, sa apeleze fără sa mai stea pe gânduri la serviciile Reinvent Consulting.
I. C.
Am apelat la ei pentru deschiderea unui PFA. Am descoperit o echipa de profesionisti, promptitudine si eficienta. Foarte util si serviciul de inchiriere sediu social. Ramona Bajanaru a raspuns tuturor solicitarilor si intrebarilor mele cu celeritate, clar si concis. Recomand!