Opinii despre Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București (Avocat)
Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București
Intrarea Sectorului 1, București 030353, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București, Avocat în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București
Luni
[09h – 11h]
Marți
[09h – 11h]
Miercuri
[09h – 11h]
Joi
[09h – 11h]
Vineri
[08h – 10h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București
a. b.
Liber!Liber!Trebuia sa vina pandemia pentru reorganizarea institutiilor de stat!Numai asa s-au luat masuri pentru ca lucrurile să se miște mai repede!Pentru certificate constatatoare, extrase si furnizare de informatii cererile se depun pe Bdul Unirii 74,la Oficiul Registrului Comerțului.
R. L.
Aglomerație, birocrație cât cuprinde, orientarea către client lasă de dorit
A.
Pentru prima data la Registrul Bucuresti. Foarte multumit. La ghiseu, functionari politicosi, mi-au dat toate informatiile solicitate si totul a decurs repede.
C.
Încă un motiv să plec din tara asta :) la Ilfov vorbesc cu noi cu: mă,bă. Doriți respectul unor puști că mine și voi nici buna ziua nu știți să spuneți. Sper sa numai vin nici în vizita in tara asta :)
I. A.
Un personal depasit de situatia actuala, dar care in ciuda vicisitudinilor isi mentine profesionalismul.
F. T.
In plina pandemie, angajatii nu poarta masca de protectie, in conditiile in care clientii trebuie sa completeze declaratii pe proprie raspundere ca nu au simptome Covid / nu au avut contact cu persoane infectate, li se ia temperatura si, evident, sunt obligati sa poarte masca. Din 4 functionari cu care am interactionat, un baiat nu avea masca deloc (!), doua doamne o tineau sub barbie si doar un domn o purta cum trebuia. Mi se pare absolut revoltator, in conditiile in care e un serviciu care lucreaza cu publicul. Intr-o vreme, figurau pe site cazuri de angajati infectati cu Covid, dar la nici cateva zile diferenta, postarile erau sterse. Halal responsabilitate si simt civic!
C. V.
Atatea "acrituri" pe metru pătrat nu cred ca pot fi gasite nicaieri. Coada interminabila in ploaie/ninsoare, sub cerul liber, la fel si pupitrul cu foi care trebuiesc completate la intrare (declaratii covid): foi ude, pix care nu scrie, toaletele sunt închise, nu exista pixuri la ghisee etc...
P. P.
La 13.45 cucoana de la primiri documente plecase acasă. Program pina la 14.00. După ce ca aveți program de gravide și salarii nesimțite nici programul afișat nu_l respectați. RUSINE
a. v.
cele mai acre funcționare.. te duc in stare sa colaborezi cu firme specializate..nicio cerere nu mai poți sa o completezi..pt ca n.ai dosar cu sina
M. I.
Am rezolvat repede. Angajații de acolo au fost amabili. Am avut și noroc, era cam pustiu.
M. C.
Cladire 'infecta', organizare proasta, o parte dintre angajatii tineri par deranjati si fara chef de munca. Dosarul cu sina rezista!
B. B.
Excelent. Cei de la Registratura foarte amabili, cum sunt de altfel, toti cei care lucreaza acolo.
A. A.
O mizerie de instituție. Ești tratat ca ultimul om. Cozi de cate 200 de oameni, program de la 9-11 si 12-14. Funcționari care se simt deranjați dacă ii întrebi ceva...mulți oameni cu pile care evita cozile. Ghișeul de informații este acolo ca să dezinformeze, prin urmare stau cu un dosar blocat și cu multe drumuri pe la acea instituție pentru a vedea zilnic acele fete acre care defapt ar fi trebuit sa ma ajute pentru soluționarea dosarului si in final sunt purat de la un ghiseu la altul de la un etaj la altul de o săptămână. Se vede o diferenta enorma de comportament și profesionalism al instituției comparând cu anul 2017.
D. S.
Pe-afară e o doamnă "binevoitoare" care te îndrumă spre o firmă care să-ți rezolve speța. Cum intri, decorul te face să te simți ca într-o instituție din anii 90'. Angajații nu se prea uită la tine, dau răspunsuri "concise", nu cred că zâmbește cineva în instituția asta. Nu am dosar cu șină, aflu că e o papetărie în apropiere, dau să plec, dar îmi spune portarul că are el contracost! România 2020
M. I.
Nu ma asteptam ,mi-a rezolvat rapid problema ,le multumesc frumos.
D. A.
Aglomerație in ploaie.Multa birocrație. La ghișee personal amestecat
Aceeași lipsă de orientare catre contribuabilii mărunți ca in toate instituțiile statului.
C. C.
Personalul din aceasta institutie (& din majoritatea institutiilor de stat) ar trebui schimbat complet si angajati oameni competenti, respectuosi, care nu tipa la cei ce le platesc de fapt salariile. Acesti oameni sunt desprinsi de realitatea unei piete de munca bazata pe o minima performanta si cu siguranta nu ar face niciodata fata in privat unde ai fi concediat din prima zi daca ai avea atitudinea lor.
F. R.
Pentru serviciul de ASISTENTA : palaria jos !! Se misca foarte repede, ti le rezolva pe toate, foarte proactivi ! FELICITARI SI RESPECT !!
R. P.
O experienta traumatizanta. Nimeni nu este amabil. O adunatura de femei frustrate si nevrotice.Iar la ora 11 este pauza !!!! De ce????
Chiar nu este nimeni din conducere sa se sesizeze cu privire la functionarele acestea care pur si simplu sunt obraznice???
M. K.
Au schimbat locația pentru Ilfov, iar pentru București se întra prin dreapta
S. M.
Angajații sunt super ok, oameni încă nu au învățat să stea civilizat la coadă, bodyguarzi amabili și cooperanți, chiar ajută!
B. R.
Am fost sa depun azi o cerere la Ilfov, fetele de la ghișeu f amabile au rezolvat problema dar la coborâre am avut nevoie de o toaleta, iar cei de la paza au zis ca s-au închis toaletele, pentru public în vremea pandemiei. Pe bune? Bine ca n-au închis lumina și n-au oprit și aerul sa mai circule, în vremea pandemiei. E o lipsa de respect la adresa noastră, a contribuabililor din impozitele cărora se pot utila decent niște toalete!
C. B. S.
Este aglomerat afară, se sta cate 30 min 40 min la coada, dar după ce se intra se merge repede (5 10 min)
v. l.
Niște persoane reci care au ce cauta în relația cu publicul
Poate ar trebui ceva cursuri pentru angajați (mai sociabili sunt cei de la firma de paza)
D. C.
In afară de cozi interminabile, totul ok.
C. S.
Este mai organizat .super
E. P.
Angajații te ajuta , au răbdare!! Respect !!
I. H.
Program scurt de lucru, pana la ora 14, depunere/ ridicare dosare cu amanari nejustificate pentru profesioniști.
a. n.
Foarte prompt,nu a durat mai mult de 30 min
F. N.
O mare lipsă de organizare ca sa poți ajunge măcar la ghișeul potrivit.
O mare lehamite de a face lucrurile sa fie funcționale. Și o mare lipsă de profesionalism. Oamenii de la paza intrarii și control acces mi se par singurii la locul lor.
De când cu pandemia și intrarea în stare de alertă, au un program de nimeni înțeles. 9-11..și 12-14... DE CE ASA ?...
...
în condițiile în care te așezi la coada la 7.30 sa intri la 9.00 și ai deja in fața ta 50 de persoane.
Vii la 10...nu știi dacă apuci până la 14.00...
Stai in soare 2-3 ore, in stradă, intri garantat cu temperatura 39.
Asta daca nu plouă, și atunci e posibil sa faci 39 real.
O mare bătaie de joc ! Fie incompetență in organizare fie nepăsare pentru oameni.
Programări online nu sunt in stare sa pună, sa vii civilizat la ghișeu, lucru de neînțeles.
Dacă ai semnătură electronică ești norocos...dar să ai nevoie de ceva fizic la ghișeu....Dumnezeu cu mila.
Secolul 21, era tehnologiei.
H. B.
Prea multe documente care nu isi au rostul. Spre exemplu, de ce am nevoie de semnătura vecinilor mei când aș fi organizator de evenimente / fotograf / video. Ce legătură are adresa cu serviciul pe care îl prestezi??? (Pentru că nu există adresă!!!)
C. S.
Bine ca din 10 se mai gaseste cate o doamna care sa stie ceva.
M. K.
Personalul amabil, m.au ajutat sa clarific toate nelamuririle. Oameni bine organizați și plăcuți.
S. M.
Doamnele de la info sunt extraordinar de intelegatoare si de ajutor pentru cat de mult birocratie e!
I. D. P.
Am depus online actele pentru inmatricularea unui SRL pe data de 02.06.2020 si am bifat primirea actelor prin posta si e-mail. Am primit nota de plata si am achitat-o. Am verificat statutul dosarului si este admis.
Astazi, 17.06.2020, am reusit sa iau legatura cu personalul de ONRC Bucuresti si mi s-a comunicat ca taxa de posta nu a fost adaugata in nota de calcul si ca actele sunt eliberate printr-o singura metoda. Astfel, mi s-a comunicat ca trebuie sa le ridic de la Registratura, eu alegand transmiterea documentelor via e-mail sau prin posta.
Tin sa mentionez ca am mai sunat de 2 ori saptamana trecuta si mi s-a spus sa astept actele acasa sa vina prin posta. De la depunerea actelor pana azi au trecut 2 saptamani. Ma intreb ce se intampla daca nu stateam cu orele sa iau legatura cu cineva de la ONRC Bucuresti.
Pe scurt: suntem pe un drum foarte straniu.
I. T.
A mers totul foarte repede, sunt multe ghișee, doamnele sunt amabile.
P. S.
Se mișcă repede coada, este cat de cat ok, chiar și în condițiile covidului.
D. V.
Atentie sa aveti un pix in buzunar daca vreti sa intrati in cladirea recom. E nevoie sa completati o declaratie afara la intrare
C. C.
Foarte civilizat dar operatoarele de la ghișeu nu sunt amabile deloc au o privire și răspunsuri deloc amabile de parcă ele ne plătesc pe noi
m. n.
De evitat! Ca orice interactiune cu institutiile de stat.
b. D.
La unfo consiliere super de treaba doamnele. Felicitari
R.
Oamenii tot nu pricep de ce purtam masti si de ce e ok sa stam mai departe unii dr altii.
M. M. A.
Aici cred ca toti cetatenii Pers. Fizice Autorizate si Pers. Juridice ma vor sustine intr-o steluta...nu exista cuvinte la cat de rai pot fi angajatii acestei institutii.
L. M.
Sunt parcări, dar nu suficiente. Pentru a evita aglomerația trebuie să parcați în apropiere.
R. T.
Program cu publicul de 4 ore, 9-11 și 12-14, pe perioada pandemiei mai-iunie 2020. Se sta la coada 2-3 ore, afara, în soare, sau ploaie. Lipsa de organizare.
L. L.
Am stat la coada pt a ridica o mentiune de radiere firma 4 ore 2 afara la usa la 30 grade si doua inauntru la giseu pana au gasit lucrarea mea o mare bataie de joc la adresa oamenilor din tara asta vezi statul la stat pe bani multi cat despre distantare socila dezastru asa ca daca nu va convine puteti emigra in Albania
R. T.
Organizarea cam proasta.Se sta in strada si se intra la strigarea unui paznic,in functie de ghiseul la care are treaba fiecare.Distantare?Nici vorba.Gramada.La ghiseu unele dne dragute,dornice sa rezolve problema repede.Depinde....la casierie dna de acolo nu a vrut sa incaseze o nota de plata primita pe email,fara ea fizic.Non sens,ca ii trebuie doar nr notei care ii apare neachitata.In fine.....se poate mai bine.
A. N.
Nu pot sa dau nici macar o stea la bataia de joc existenta acolo.Sa stai la o coada generala unde trebuie sa suporti ideea generala a romanilor de a sta inghesuiti ca oile( de distantare fizica nici nu poate fi vorba), in zilele de azi , mi se pare mult prea mult de suportat.
A. v.
Aglomerat am stat la coda in ploaie
H. S.
Se poate mult mai bine, organizare de toata jena
A. C.
A fost OK, chiar și pentru mine, care merg la Recom o data la 5 ani. La informații te ajuta si sunt destul de multe ghișee. Nu am asteptat mult.
C. I.
S-au reorganizat si cozile sunt mai scurte acum
i. t.
Din cauza, distanțari fizice, pierzi timpul pe afară, ca să faci ce ți-ai propus. Sper că timpul va lucra în favoarea noastră și nu v-om mai sta pe la uși, ca să ni să pună o ștampilă pe acte...
L. A.
Sa se facă programări (vezi politie, pașapoarte, c. i, etc) cu ora și ghișeul. E bătaie de joc și tot pentru cei din privat.
G. B.
Mult respect pt ONRC și organizării impecabile de care știam ca nu sunteți în stare ca și multe alte instituții ce își bat joc de cei care își achita contribuțiile financiare #digitalizare e SF daca erați la privat erați demiși pe capete pt neprofesionalism, o stea este un rating bun!
A. T.
Neapărat dosar cu șină și multă răbdare la scris de mână informații redundante...
Dacă doriți, multe servicii pot fi oferite și online dar numai dacă ați achiziționat semnătură electronică.
l. i.
Oribil, stau oamenii afara în ploaie si așteaptă sa între la ghișeu. Sunt 100 oameni acum acolo. Foarte proasta organizare. Rușine onrc!
A. A.
Mai bine nu intrebati. De cand se lucrează ore , bataie de joc!!!
V. I.
Naspa!!!!!! 3 ore stat in soare pt elibetarea unei hartii😓😰🥶
M. D.
Foarte aglomerat!
V. A.
Trebuie dosar cu șină :-(
A. A.
Personal dedicat si foarte cumsecade! Multumesc
C. V.
Inchis 30 zile,pana expira starea de urgenta...actele se pot depune online...
g. g.
Program scurt coada pana in capatul strazii
9-11,12-14
A. T.
Pacat ca nu pot da sub 1 stea
O institutie anacronica care efectiv nu face altceva decat sa isi bata joc prin tot ceea ce face.
C. S.
Foarte bine organizat și personalul amabil și profesionist
D. G.
Sistemul pica nonstop. Am stat de 3 ori la coada sa intreb daca au sosit hartiile. Totul este "in lucru", iar doamna de la ghiseu rade, fiind "amuzata de fiecare data cand este intrebata". Ma bucur ca le-am pus un zambet pe fata. Pe timpul meu. Pe banii mei. 0 stele.
N. G. N.
aglomerat
F. S.
Te trateaza mai rau ca pe un vierme. Le-as da minus stelute, daca se poate.
p. g.
Regret că nu pot oferi un colț de steluță... O stea este mult prea mult pentru incompetență, nepăsare sau nepricepere, lipsa de comunicare, informații, șamd... RUȘINE!
D. T. I. M.
Oribil. La punctul de informare îți cer 10 acte și 5 copii. La ghișeu îți cer restul de copii și încă 7 acte.
R. C.
Cei mai mari rupti. O institutie de 2 bani, da-le-as foc la dosarele lor cu sina. De fiecare daca cand le calc pragul imbatranesc cu 4 ani.
R. D.
Jalnic
G. I.
Fffffff aglomerat. Completam formulare de acces.
d. i.
Neasteptat
T. M. L. C.
Domnul George de la Serviciul Asistență este cel mai bun !
M. b.
Supet profesionisti!
l. p.
Jalnic
R.
Groaznic de aglomerat!
D. F.
Etajul 3, Nu scaune pt așteptare, nu număr de ordine, doamnele de la ghișeu te aleg la întâmplare daca vor să urmezi.
I. P.
Operativitate !
S. S.
Încă de la intrare nu reușești sa primesti toate informațiile de la Biroul de Informații Inițiale pt ca nu prea are nimeni răbdare sa explice pe întelesul oricui, alergi prin diferite birouri după diferite hârtii de care nu știai ca trebuie, eventual ești luat la mișto când nu știi sa răspunzi la întrebările formulate cu termenii lor specifici.
Nu ți se explica ce pași urmează. Dacă intrebi a doua oară pt ca n-ai inteles tre sa-ți asumi ridicarea tonului de parca toată lumea s-a născut știind cum sa completeze actele lor.
De casiera nu mai zic, vorbește încet prin geam și tot ea tipa ca n-auzi ce zice.
Cred ca sentimentul pe care îl încearcă oricine ajunge la ei este cel de UMILINȚĂ.
L. T.
Profesionisti
F. O.
Foarte de treaba doamnele de astazi
A. R.
Ori doamnele erau in ziua aia buna, ori lucrurile se schimba in bine si in Romania.
v.
La ultimele vizite am dat doar peste angajati capabili si dornici sa ajute. Sper sa nu fi fost doar noroc :)
A. R. a. M.
Excelent!
E. J.
Sistemul nu le merge. Astepti ca prostul ,pe banii tai ( pt o coala A4 platesti 45 lei) ,dupa o ora jumatate ajungi la registratura eliberari si tanti de la ghisru e foarte suparata ca am deranjat-o. Nu stie sa zica buna ziua ,multumesc si sa te fereasca sfintul sa-ti sune telefonul cit astepti. Oare muncesc pe bani?
C. A.
Organizare buna.
V. I.
Bine organizați.
A. T.
Activitatea ONRC este mult îmbunătățita fața de anii anteriori. În 2015 am deschis PFA și am stat la coadă 2 ore. Azi am așteptat 20 minute. Nu a trebuit să plătesc consultanța, nu sunt atât de complicate formularele, iar pentru lipsa "bifelor" am fost îndrumat.
PS: Poate sunt subiectiv, dar le-aș da 6 stele din 5 pentru cinste. Mi-am uitat telefonul la unul din birouri, iar când a sunat copilul, i s-a comunicat de unde îl pot recupera (biroul economic etaj 4). Oameni cinstiți. Nu este vina lor că uneori nu merg treburile cum trebuie, nu ei sunt cei care fac legislația, iar volumul de muncă este enorm. Respect!
L. C.
Surprinzător de bine organizat
D.
Spectacol
F. M.
Nu este aglomerat.
M. M.
Deplorabil sub ploaie!!!
a. a.
esti tratat ca o minge ..aruncat de la unul la altul ..nu ti explica nimeni nimic ,nu te baga in seama ,pt o casuta ne- bifata iti anuleaza dosarul ,greselile se spun pe rand ..la diferenta de cateva zile ,nu toate odata ,apoi brusc respins ...si tot asa ..cica dureaza 3 zile ...pe dracu ca te amana cu saptamanile in bataie de joc sa stai ca boul la miiiii de cozi .
M. R.
Incompetenta și lipsa totala de bunăvoința!Am făcut cinci drumuri pana la ei ca sa rezolv o mutare de sediu pentru care le plătisem asistenta.
a.
Funcționari plictisiți, uraciosi și aroganti.
S. G.
Personal total nepoliticos.
M. B.
Mare bataie de joc. Esti pasat de la un ghiseu la altul, cand ajungi la rand, te trimit sa te verifici singur la un cakc, unde nu intelegi nimic, au impresia ca sunt mai presus de noi cei care le platim salariile. O experienta groaznica
p. p.
Stai la registratura cu duiumul. Răspunsul _ nu merge sistemul
A. C.
Toti angajatii se considera cei mai tari si cei mai buni... iar noi care stam la cozi suntem cei mai prosti si inapoiati din pct lor de vedere ca nu aducem dosarele cum spun ei... dar problema e ca nu o spun si doar tipa la noi sa ne descurcam... jalnic... dupa ce sunt acolo datoria noua care le platim salariile...
C. P.
Incredibil de nesimtiti oamenii. Incompetenti pana in maduva oaselor dar in acelasi timp extrem de aroganti si plini de ei. O institutie de 2 lei.
C. S.
Așteptați-vă să stați la ghișeu și în același timp, angajatele să își ceară rețete de mâncare, să stea să explice în detaliu procesul. :))
Dar depinde și la cine nimerești și în ce zi mergi. Statul e coadă e de min 30 min.
C. C. B.
Poate am avut eu noroc, dar prima mea experiență cu ONRC a fost ok. Doamnele de la rezervare denumire firme, informații inițiale și ghișeu PFA au fost amabile și prompte și nu am așteptat nici pe departe atât de mult pe cât aș fi crezut.
i. r.
cu excepția a doua-trei persoane, toate doamnele funcționare te tratează cu cea mai mare lipsă de respect. Țipă, urlă, nu explică nimic... mai au sa ne și bată:)
și să nu mai spunem de cozile infernale...
D. C.
Bataie de joc. Nimeni nu te indruma si trebuie sa vii cu patentul la tine sa scoti informatii de la ei. Daca s a blocat dosarul e bataie de cap sa rezolvi ceva. Te paseaza de la unul la altul si tot timpul iti verifica dosarul la depunere, doar pana la prima greseala, apoi se opreste, in loc sa verifice tot. Ajungi sa stai la rand cu orele ca sa aflii cateva greseli.
O. O.
Foarte proasta organizare : statul la coada presupune inscrierea pe o listuta scrisa de mana de catre cetateni. Desi pentru orice serviciu solicitat care poate presupune doar o modificare minora (ex: schimbare cod caen) costa 10% din salariul minim pe economie nu sunt in stare sa dispuna de un sistem de prioritizare a solicitantilor (bonul de ordine pe care il iei singur) .
p.s. ce este mai grav este ca cetatenii stau docili la cozi parand ca nu au nici o nemultumire la toata aceasta bataie de joc
K. P.
De la 15 persoane care am intalnit pana sa reusesc sa depun actele pentru firma 3 au fost amabili. Nu se poate in 2017 sa merge totul ca in 1800!!!
I. S.
Aceeasi atmosfera de acum 30 de ani. O singura functionare pt o coada de 20 de persoane!:(