Opinii despre Atelierul Autohut (Atelier de dezmembrări Auto)
Atelierul Autohut
Bulevardul Nicolae Grigorescu 110, București 077160, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Atelierul Autohut, Atelier de dezmembrări Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Atelierul Autohut
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Atelierul Autohut
C. R.
Feritiva de acest service ca dracul de tamaie nu garanteaza lucrarile efectuate, daca se intampla ceva cu motorul masini dupa interventia lor da vina pe piesele montate nu pe manopera lor si proasta lor pregatire si efectuarea schimbului de piese fara sedeveuri adecvate reparatiei.
A. D.
Incompetenți și nesimțiți....
Nu stiu la ce va ajuta acea etichetă, din moment ce atunci când am făcut comanda, le-ați identificat de mi-ați trimis alt produs...
Din moment ce mi-ați greșit comanda, minimum ce puteați face era să nu îmi puneti bete in roate la retur...
Produsul comandat de mine figurează în continuare în stoc la emag, deși dvs mi-ați confirmat că nu le aveți....
Probabil așteptați să comande și alți fraieri că mine acest produs, să le trimiteți altceva, iar apoi sa nu le acceptați returul...
Daca cu astfel de țepe faceți dvs comerț online in 2019(aproape).....e bine
P.S.: când ești de rea credință spui că o folie transparenta este "un ambalaj", iar o folie neagra este "un sac de gunoi".
P.S.2: faptul că ați scos produsul de pe siteul eMag după sesizarea mea deși acesta figura "în stoc" dovedește că premiile cu care vă lăudați, nu țin loc de profesionalism...
Sunt convins că nici la momentul comenzii mele inițiale nu aveați produsele pe care le aveați afișate pe siteul eMag.
C. O.
Un service excelent cu oameni foarte ok, de la telefon la receptie si service, toti baietii au fost de nota 10. Pe langa lucrarea pentru care m-am dus, mecanicul, domnul Adrian, mi-a verificat masina si mi-a transmis cu lux de amanunt ce ar mai trebui schimbat si mi-a lasat si oferta de manopera. Am facut revizii, frane, verificarea generala a masinii si sunt extrem de multumit de ei. La verificare, pentru ca totul era ok la masina si nu s-au gasit probleme mi-au scazut totalul de plata pentru ca nu au lucrat o ora intreaga. Din partea mea, nota 10 pentru baieti! Recomand cu caldura service-ul.
F. P.
Am achiziționat de la ei prin comandă telefonică piese auto !
Băieții f amabili ,am primit piesele in 2 zile prin curier la un preț f ok față de ce am găsit pe piață!
Despre calitatea servisului nu pot spune nimic ,pt că nu am apelat la ei !
Dar la piese îs meseriași băieții ;!
A. L.
Am comandat un kit de distributie ContiTech pentru un VW Golf 6 si am fost la ei pentru schimbarea acestuia. Mecanicul a terminat treaba, iar la final cand am luat piesele vechi sa le pun in cutia noului kit am observat ca nu schimbase si suruburile + piulitele care vin in kit (de la rola intinzatoare si rolele de ghidare). Ulterior am avut o discutie cu unul din actionari si motivul pentru care au fost folosite vechile suruburi a fost ca cele originale sunt mai bune decat cele din kit. Mi-as fi dorit sa fiu consultat inainte de a fi luata aceasta decizie si sa existe o comunicare mai buna cu privire la ceea ce se schimba/nu se schimba, mai ales ca vorbim de distributie. In rest piesele si toata lucrarea au avut un pret bun, iar managementul este deschis si interesat sa rezolve problemele/nemultumirile clientilor.
M. M.
Servicii foarte proaste.
Am fost la acest service pentru un schimb de ulei si filtre. La final am constatat ca mi s-a pus in motor peste 400ml de ulei (fapt ce a necesitat sa merg la un alt service pentru a scoate surplusul). Mi s-a promis o inspectie mecanica ce nu a fost facuta. In final am incercat sa ii contactez prin email dar nu a binevoit a raspunde nimeni.
M. M.
Ca prima impresie, excelent! Foarte pe faza, rapizi și experimentați.
O. D.
Am dat o comanda pentru un set de 4 anvelope de iarnă, marcă premium, care aveau un preț suspect de bun. A doua zi am fost sunat și mi s-a comunicat ca n-au un set complet. De menționat ca la aceeași marcă pe site sunt listate doua prețuri, unul foarte mic și celălalt dublu. Probabil la cel dublu se găsesc mai multe bucăți!
A. S.
Cel mai jalnic service, schimbi la ei piese de 1500 lei și te taxează la orice constatare, pe lângă asta, ma duc cu o problema la ei, mai exact un sunet la motor, îmi spun ca e cureaua de accesorii, o schimb la ei, și surpriza sunetul e fix la fel, răspunsul lor e ca nu știu ce sa ii facă
m. m.
Am facut revizie , schimb de ulei , filtre di placute de frana la un Jeep si totul a iesit excelent . Recomand pentru seriozitate , calitate , profesionalism , rapiditate si preturi bune .
Multumesc !
C. C.
Servicii ok, amabili etc. Am schimbat uleiul doar, nimic in plus. Asa ca nu pot aprecia altceva.
V. B.
NU RECOMAND .FOARTE PROASTA EXPERIENTA CU ACEST SITE.
Am comandat mai multe piese printre care o curea de transmisie si o rola ,la confirmarea telefonica mi s-a spus ca nu se potrivesc piese comandate de mine ,am acceptat sa se inlocuiasca cu cele sugerate de ei .
Piesele inlocuite de ei nu se potrivesc . (cureaua este prea scurta )
La sesizarea facuta de mine ,mi-au spus ca la ei totul este ok si ca este vina mea ca nu se potrivesc piese, au sugerat ca masina a avut motorul schimbat ,(o aberatie , motorul nu a fost schimbat ).
Am fost pus sa platesc returul pieselor si taxa de transport initiala de 30 ron ,deoarece nu ma mai incadrez la transpor gratui peste 500 ron .
Aveti sansa sa ramaneti cu bani dati si piese care nu va folosesc .
M. P.
Profesioniști, transparenți, lucrează curat și își respectă clienții.
Adrian m-a ajutat cu înlocuirea următoarelor, pentru un Audi A5 2015:
- Amortizoare spate (Sachs)
- Discuri și plăcuțe de frână față (Ate)
- Brațe mari suspensie față (Febi Bilstein)
- Înlocuit lichid de frână
- Revizie generală (Verificare mecanică și diagnoză software)
Pret total: 1600 Lei (Am cerut o ofertă și de la Midocar iar prețul era de aproximativ 2900 Lei)
Piesele le-am avut eu deoarece le cumpărasem deja în urmă cu ceva timp. Totuși, data viitoare o să cer o ofertă de preț și de la ei pentru că au prețuri foarte bune.
Am fost foarte mulțumit de serviciile primite.
Șeful de service îți permite și să asiști la reparația mașinii tale (spre deosebire de reprezentanță care nu îți permite acest lucru).
A fost prima vizită și cu siguranță nu va fi ultima! Oamenii merită tot respectul. Lucrează frumos, îngrijit, cu atenție la detalii.
La finalul reparațiilor, șeful de service verifică mașina înainte să ți-o predea.
Mi-a plăcut implicarea. Sunt o echipă mică dar am rămas impresionat.
Mult succes!
Îi recomand cu încredere!
M. d. c. M.
Inainte de fuziunea cu epiesa le-as fi acordat nota 10. Acum au facut o mizerie de parteneriat cu o alta mizerie de firma. Comanzi piesele de pe autohut.ro dar vin din stocul epiesa.ro. Pentru confirmarea comenzii si verificarea faptului ca piesele se potrivesc te suna o persoana de la epiesa, care desi are seria de caroserie in cont nu stie ce se afla sub capota. Ultima data am comandat ulei si filtre pentru un Audi A6 si filtrul de combustibil, desi confirmat telefonic ca e bun, la service Autohut imi spune dupa 3 ore cu masina in service ca nu se potriveste si ca ar trebui sa cumpar altul. Accept, mi se spune ca va dura aprox. 2 ore pana primesc ei filtrul. Ii sun dupa 4 ore si ei imi spun la telefon ca "nu le-a venit inca filtrul" in conditiile in care tu ca service auto dai manopera 2 ore pentru filtre si ulei si ma tii 6 ore cu masina in service in plina vara, in perioada concediilor. Le transmit ca merg sa ridic masina fara inlocuirea filtrului de combustibil. Ajung la sediul lor si doresc sa achit: mi se spune ca trebuie sa platesc aceeasi suma de bani deoarece faptul ca ei au scos filtrul meu si l-au pus inapoi reprezinta parte din manopera, chiar daca piesa comandata anterior nu s-a potrivit si chiar daca au trecut deja mai bine de 5 ore de cand mi se promisese schimbarea piesei cu o alta. Deci teapa de cateva zeci de lei. Zic "bine, nu-i nimic". Tot in acel moment mi se spune ca a ajuns si filtrul si ca daca doresc sa il mai schimbe, in aceiasi bani, desi nu mai puteam sta, primul mecanic se elibereaza in aprox. 40 de minute. Pai masina mea nu era prioritara de la ora 9 in service? Neseriozitate de nota 20. Voi spune La revedere Autohut, ramaneti voi cu epiesa si cu clientii vostri toleranti
c. p. d.
"Sper sa nu-ti tina frana nici pana la prima curba!" Urarea din partea baiatului de la birouri, asta dupa ce tocmai v-am bagat in buzunar 300 lei. Cred ca stie el ceva despre calitatea lucrarilor, nu-i asa?
Revin, daca o mai fi cazul si ma tin totusi franele schimbate de voi si fac un update si la calitatea lucrarii.
M. B.
Un service auto cu profesioniști!
H. M.
Profesionalism, dotare tehnica corespunzatoare, atenție la detalii si, important ca detaliu, atmosfera plăcută.
M. S.
Am facut o comanda pe site-ul lor, insa piesele nu existau in stoc...afli abia a doua zi de lucrul asta...culmea este ca din aceeasi categorie nu aveau nimic in stoc desi piesele existau la vanzare....Doar piesele originale, care vin la un gen de set, de costa triplu....asa ca se pierde vremea cu comenzile...mai bine suni si daca nu iti raspund, mergi mai departe...In plus, operatorul cam zeflematic si chiar usor obraznic...imediat ii sare tandara daca le recomanzi sa vorbeasca cu cineva sa actualizeze stocul si ce au la vanzare pe website....am avea de castigat ambele parti, pentru ca nu mai pierdem timp aiurea...Am avut si in trecut o comanda, insa acolo s-au miscat mai bine, in sensul ca tot eu am tras de ei sa imi spuna daca au sosit piesele, ca sa pot sa trece pe la magazin sa le ridic...evident, dupa ce mi-a expirat si programarea la service.
D. D.
Nu mergeți la acest service !!!
Taxa pentru constatare 145 RON degeaba
Am plătit acești bani degeaba nici măcar nu au constatat ce defect are mașina
Dacă nu mergeam la alt service dădeam banii degeaba pe piesa care au spus ei ca este defecta .
Personalul de la birouri foarte respingător și atotștiutor
A. P.
Servicii ok, preturi medii-plus
I. A.
Promptitudine și profesionalism și de aceea, recomand cu încredere.
C. T.
Sunt excroci!!!!
Cauta numai clienți nestiutori
Repara lucruri mărunte pe bani multi
Și percep taxa de constatare mare
Chiar dacă clientul știe ce problema are la masina
A. F.
Total neseriosi, nu isi platesc furnizorii!
A. D.
Am comandat online ulei si filtre, a durat 7 zile sa imi soseasca piesele, timp in care am primit pe mail doua confirmari de expediere a coletelor, cu numere de expeditie nereale. Am trimis mail in legatura cu acest fapt, solicitand ca in cazul in care nu a fost expediat coletul, sa fie anulata comanda. Am primit coletul a doua zi, desigur. In colet, piesele comandate, respectiv filtrele aferente unei revizii si uleiul de schimb. Altul decat cel comandat. In colet factura lipsea. Am trimit doua, trei mailuri instiintand Autohut Online SRL de acest fapt. Tacere...Si acum aventura.... Intre timp i-a preluat epiesa.ro, care nu stie, nu-i asa, despre ce e vorba....
Asadar, daca doriti aventura si batai de cap, comandati pe autohut.ro . De toata jena...
Ş. T.
Am schimbat plăcuțele de frână, sunt foarte mulțumit de raport calitate-pret
v. v.
Trebuie sa revin,a început sa se aprinda senzori,poate o mufa nu e la locul ei
S. P.
Dupa ce am avut probleme cu o comanda plasata la sfârșitul lunii Noiembrie, care părea in regula, pana sa ajung in Ianuarie sa fac o programare pentru revizie, am constatat cu stupoare cu pachetul cu cele 4 bujii comandate care părea intact fusese desigilat și lipsea o bujie. Am sunat la Autohut pentru a semnala problema, după ce am confirmat ca îmi fuseseră facturate 4 bujii. Domnul cu care am discutat mi-a spus nonșalant ca dat fiind faptul ca au trecut mai mult de 30 de zile de la primirea comenzii, nu ii mai interesează, și oricum nu e vina lor, ca ei primesc coletul ca atare de la furnizor și doar îl dau mai departe (deși tot ambalajul conținea elemente inscripționate cu “Autohut”). Scriu recenzie negativă aici, după care ma contactează din partea Autohut o domnișoara care susținea ca “s-au făcut verificări pe camere”, și într-adevăr s-a confirmat ca am primit un produs in minus, și m-a asigurat ca îl voi primi a doua zi. A trecut o săptămâna, nu am primit produsul, însă am primit un apel indignat de la aceeași domnișoara care insista sa șterg recenzia negativă din spațiul virtual, dat fiind ca s-a rezolvat problema. A fost foarte surprinsă când i-am spus ca nu s-a rezolvat nimic și nu voi șterge recenzia. Revine după scurt timp, mai puțin autoritara, sa îmi transmită ca “au uitat sa expedieze produsul, dar el era pregătit de atunci”. Astăzi primesc bujia, și încerc sa găsesc comentariul, pentru a îl modifca, fiindcă mi se pare puțin indignant sa îmi soliciți, nu sa ma rogi, sa ȘTERG o recenzie negativă in urma serviciilor proste, lipsei de respect la adresa clientului, și a multor încurcături neprofesionale din partea ta ca prestator, dar constat cu stupoare ca nu mai am ce modifica. In consecință revin cu o noua recenzie, la care adaug o stea in plus, pentru ca au reușit sa expedieze un produs sustras după mai bine de 10 zile de la plângerea efectuată. In concluzie, nu recomand, decât dacă va place sa faceți pe inspectorul la fiecare comanda plasata, și sa faceți ulterior plângeri pentru a fi tratat cu dosul de către angajații Autohut.
A. B.
Service bun, am facut doua revizii si o inlocuire de bascula la ei. Preturi decente si profesionalism!
P. S.
Am comandat piese de la acești șarlatani (altcumva nu ii pot numi). La o prima verificare, coletul părea in regula, când am găsit in final loc la service pentru revizie (comanda am primit-o in Decembrie, revizia am reușit sa o fac după o luna și jumătate), constat ca filtrul de ulei, ales după seria de motor, este contrafacut și nu se potrivește, in loc de 4 bujii mi-au trimis 3 (cutia in care au venit fusese desigilata și lipsea una dintre bujii, ceea ce am constatat abia la service). Când am sunat sa raportez neregula, nu le-a pasat și s-au spălat pe mâini de hoție. Nu mai comand niciodată nimic de la ei, sunt neserioși și nesimțiți pe deasupra!
N. P.
Nota 10! Singurii care nu mi-au luat toti banii din buzunar cand am intrat pe usa serviceului. 110 lei m-a costat fata de altii care imi cereau si 3000 lei si ma puneau sa astept 2 saptamani sa vina piesele. Aici nu a fost nevoie de nicio piesa a trebuit doar sa fie cineva cu bunavointa
C. B.
Comand mereu piese auto de la ei si nu au fost probleme pana acum. Rapiditate si profesionalism.
M. D.
Am avut parte de ceva peripetii mecanice dar s-au descurcat ireprosabil.
M. P.
Comanda făcută pentru o piesa la un preț redus(plata cu cardul nu s-a putut face!), ulterior sunt sunat și anunțat că nu mai au piesa pe stoc. Mi se comunică ca se poate comanda la furnizor, dar prețul va fi altul.
Revin pe site acum de curiozitate că sa vad piesa pe stoc la un preț semnificativ mai mare, dar tot redus.
De evitat complet.
M. M.
Nu știu la service cum e, dar la piese auto sunt ok, uneori găsești și pe stoc chestii uzuale... dar și autokarma rupea tot când s-au lansat și acum au prețuri f f mari față de concurența. Nu am niciun interes să dau recenzia, sunt doar supărat că în România lucrurile se strică pe parcurs... mostrele sunt întotdeauna mai bune decât produsul de serie. Și personalul e foarte amabil, fetele mai ales
C. O.
Profesionisti. Recomand.
M. M.
Totul a decurs foarte bine, de cand am plasat comanda pana la livrare. Vedem si dupa ce le montez daca o sa am belele cu piesele. Aveam programarea facuta la alt service ca altfel incercam si atelierul lor sa vad cum se misca baietii dar din ce citesc pe net sunt ok.
A. H.
Cautat cel mai mic pret pe net pentru un set de amortizoare. Gasit la autohut si comandat pe sait cu cardul transilvania. Am primit comanda si am montat piesele la atelierul unde lucreaza varamiu. Toate bune si frumoase, urmeaza revizia la vara
A. P.
Am deja 3 revizii facute la ei si urmeaza distributia. Eram clientul lor inainte sa deschida service cumparam doar din sait. Mult succes in continuare, sa nu va schimbati! Ii recomand
A. A.
Am oferit 1* pentru ca :
- am lasat masina pentru verificat si montaj volanta + kit distributie, a fost verificata la rece si la cald " dupa ureche " si au constatat ca nu e nici o problema. Am solicitat un document in care este mentionat ca volanta functioneaza in parametri normali si nu am primit. ( nu stiu daca voi primi ca de 3 zile trimit revenire pe mail ). Daca nu a fost volanta am solicitat inlocuirea kitului de distribuite, ma asteptam sa gasesc pisele inlocuite in masina pentru a vedea ca au fost schimbate.
- peste 2 zile am mai lasat in service o alta masina pentru inlocuit kit distributie si acolo am primit piesele in masina doar ca nu am primit constatarea mecanicului care este oferita gratis de catre service. Edit. Legat de piese, acordul a fost dat prin telefon si nu aveam cum sa mentionez ca doresc piesele inlocuite pentru ca nu an semnat nimic"prin telefon".
C. X.
In ultimii ani am facut revizii periodice la ei dar daca ai de facut ceva mai serios pe la motor nu se baga (poate doar o distributie . ) Te duci la constatare dar ramai cu problema ca nimeni nu stie ce este .. .
Mecanicii nu le stiu pe toate poate doar unul , Florin pare mai priceput .
Cei de la birou te trateaza cu aroganta, mai ales pupezele alea 😏
a.
Își fac datoria, sunt atenti, dar un pic dezordonati. În rest mi-au rezolvat la timp mașina!!
F. S.
Meritau 5 stele dar că la orice service tendința e sa te încarce, mecanicii foarte ok, corecți mi-au returnat piesele vechi, am făcut o distributie la un vw in general personalul este orientat către client și e o atmosferă plăcută. - Later edit. Am acceptat un kit de distribuție care fusese returnat și care zăcea pe acolo doar că sa nu se facă risipa in general vorbind. Încarcat zic cu un braț când se putea schimba doar rola și un pic la orele de manoperă.
S. S.
Recomand. Am 3 comenzi, ultimele 2 sunt cu montare in serivce la ei. O sa revin!
I. N.
Dupa mine cel mai bun magazin de piese auto din online si le-am incercat pe toate. Sper sa o tina tot asa
T. F.
Am solicitat o oferta de pret pentru necesar revizie cutie DSG 6. Am fost sunat sa mi se spuna ca este o "oferta" de 999 lei care include toate operatiunea. Am inteles acest lucru insa l-am rugat sa imi spuna ce costuri presupune fiecare lucru in parte in cazul in care NU vreau sa beneficiez de oferta ci sa imi cumpar separat si in timp (cati litri de ulei intra, ce pret are filtrul de ulei, garnituri s.a.m.d.). Mi-a spus foarte sec ca "nu ne intelegem", ca au acea oferta si ca nu se poate face manopera separat si sa imi caut singur reperele pe site. Dupa ce i-am spus ca am inteles, am multumit si mi-am luat la revedere, mi-a inchis telefonul in nas. Sa mai ai tupeu sa ceri vreo cotatie de pret, accepti OFERTA lor sau te descurci singur. Foarte profi!
M. U.
Ajung la 6 fără câteva minute, toată lumea la țigară. Nu mi zice nimeni nimic așa că intru. Stau câteva minute înăuntru și vine cineva să mi zică dacă aștept pe cineva și că ei au închis. Beton! Să nu mai zic de câte ori au greșit comanda cu tot cu serie de șasiu la verificare. Aveau și prețuri bune. Nu recomand! Cel puțin în cazul meu, am plecat de la a fi foarte încântat de magazin, până la faza de azi când m am convis că nu o să mai iau nimic de la ei.
P.S. Nu neg, poate o fi fost 6 și 2 minute, însă dacă mă întreba cineva de sănătate și mi spunea că e închis, chiar nu mă supăram. Dar din moment ce nimeni nu m a băgat în seamă, mi s a părut urât.
P.P.S. La telefon mi se spune că în maxim 5 ore ajunge comanda, că voi fi sunat pentru confirmare și apoi nu sună nimeni, nici că a ajuns sau că n a ajuns, iar e urât.
F. I.
Este un service acceptabil.
De obicei fac revizia la mașină la ei. Dintre cei mulţi au doi băieți foarte buni. Programare ok, ai posibilitatea de-a asista la intervenţie dar în condiţii de securitate - nimic de obiectat.
De ce trei stele?
Am avut de schimbat lichidul de frână și de montat un suport sprijin cric. Când am cerut oferta mi-au amintit și trecut și discurile de frână (50% -uzură pe fișa de constatare cu două luni înainte) dar suportul de sprijin cric cei de la ofertare îmi spuneau că nu au așa ceva) ...
Am făcut comanda la ei pe formularul online evident fără fiscuri și cu manopera aferentă suport si lichid de frână ...
"Nemulţumirea" constă în faptul că manopera a fost mai mare (câţiva lei) pentru montat un suport de plastic (pe care efectiv l-au împins în locaș maxim 30 de secunde) + schimbat lichidul de frână faţă de/comparativ cu manopera din oferta iniţială: schimbat discurile pe faţă și lichidul de frână.
M-aș bucura dacă văd asta- fiindcă este bine de știut ... nu c-aș fi un visător.
s. a.
Echipa profesionista si amabila. Multumesc frumos pentru suport si rapiditatea rezolvarii problemei.
Am fost de 2 ori in service-ul dvs si voi reveni pe viitor. Mult succes!
V. A.
Profesioniști și serioși.
T. B.
Recenzia este în numele unui prieten care a comandat niște faruri TYC pentru BMW iar produsul nu era conform cu detaliile furnizate anterior la telefon
R. P.
Recomand! Sa pastrati preturile mici :))
F. T.
pentru piese la prducatori "aftermarket" sunt buni. Iar in vara aceasta am avut experienta placuta si la service. nu au tinighigerie.
V. R.
Oferta de piese generoasa cu 35 -40 % mai mare decât orice alt diler de piese. De reparație în sine la 3 se adaugă 2 ore ca sa iasă rotund. Adică o lucrare care ar dura 3 ore se face în 5 , prostul plătește. Mi-au schimbat uleiul și filtrele la preț de expert mecanic și lucrarea mi-a făcut o un puști cu 3 ani experiență. Sictir.
I. P.
Cumparat si schimbat ambreiaj la ei. Nimic de reprosat
A. L.
Super service. Cam aglomerati in unele perioade ale anului.
s. b.
Apreciez corectitudinea și rigurozitatea dovedite .
t. p.
În ce privește magazinul online nu au stoc. Asta e adevarul. Pe site scrie mare si clar ca au produsul în stoc magazin (probabil ca să agațe clienți). Faci comanda și aștepți mult și bine sa fii contactat. Produsul tău e de fapt e "în stoc la furnizor". Asta e noua modă de business autohton. Stocul la furnizor. Bișniță de târg Vitan.
Exemplu concret:
Făcut comanda online pt un produs mic afisat in stoc magazin. Am făcut comanda tocmai ca sa fiu sigur că nu bat drumul degeaba. Asteptat 2 ore. Nimic.
Vazand ca trec orele, am sunat eu sa verific ce se întâmplă. Altfel pierdeam timp aiurea.
Tipul care se ocupă de relații clienți pe vânzări raspunde într-un final, plictisit, ocupat și mult prea important sa discute astfel "de abureli" (citat) sau sa încerce măcar sa scuze tacticile de anii 2000 ale magazinului. Produsul era era in stoc la furnizor. Venea după weekend. Ma contactau ei "cand era cazul" (citat).
Jenant.
De la mine, 1 stea, comanda anulata și mult succes.
l. d.
Lipsa de profesionalism a unor angajati. Nemultumit de gestionarea unor solicitari (ruperea sigurantei intercooler) in urma lucrarii de schimbare distributie bmw facuta pe graba... mi-au rupt siguranta care clipseaza furtunul de la intercooler si mi-au dat-o asa si mi s- a spus ca trebuie alta siguranta, ca sa aflu ulterior ca nu vine separat fata de furtun si are un pret de numai 1350 lei. Binenteles ca nu si-a asumat nimeni greseala si m-au expediat spunându-mi ca era deja rupta.
N. D.
Din pacate inca un site unde doar publicitatea falsa este la ordinea zilei. Piesa ceruta de mine figura cu verde ca fiind in stock dar binenteles nu era pe stock si mi s-a oferit o piesa pe original la un pret de 3 ori mai mare. Pacat.
a. g.
Florin este super ca mecanic.
Nu pierde timpul.
De la 10 la 18 a schimbat la al meu e91..distributie, fulie si ambreaj.
E. V.
Servicii de toata jena!!!
Datele mele personale au ajuns la un client ulterior(am fost contactata de catre dansul si mi-a trimis poza cu formularul de retur completat de mine) ce a primit returul meu exact asa cum l-am trimis!!!
Inadmisibil asa ceva!!!
Valoarea returului mi-a fost rambursata dupa cele 14 zile calendaristice mentionate in politica de retur!!!
Am comandat un produs nou(suport schiuri magnetic) si am primit unul resigilat a nu stiu cata oara(dupa modul jalnic in care arata
cutia, iar produsul cu multiple zgaraieturi si urme de ceva lipicios)!!!
Returul a fost inregistrat numai dupa ce am sunat eu, la aprox. 2 saptamani si desi, le trimisesem formularul de retur completat odata cu returul, imi este solicitat inca odata numarul de cont pentru a-mi fi virati banii!!!
Au trebuit nenumarate email-uri si telefoane pentru a-mi recupera banii!!!
Seriozitate zero, competenta zero!!!
C. M.
Recomand!Super tare!
M. S.
Facut comanda de mai multe piese, livrare prin curier
Ajung in cutie de lemforder, pivoti trw !
Super baieti ! Fara mai multe cuvinte pentru ca oricum nu mi-ar ajunge caracterele !
E. C.
Am cumpărat de pe online super prețuri și foarte serviabili
A. O.
Este pentru prima data cind vin la acest service, insa dupa ce am urmarit, cit timp mecanicul meu dl Florin a schimbat injectorul la un ford focus( un mecanic exceptional) am observat ca si ceilalti mecanici procedeaza la fel cu orice piesa....curatare, degresare etc.
Dupa 12 ani de umblat cu fordul meu pe la toti mecanicii, inclusiv la Ford, cred ca am gasit cel mai bun magazin de piese online, cel mai bun service si cei mai buni mecanici.
Recomand cu mare drag acest service si pe mecanicul mei Florin.
C. c. '.
Am trimis un prieten la voi cu o problema la masina. Se duce la aia de fac programari, si voi ii dati carte de vizita si ii ziceti sa sune ca e mai rapid asa. Ce naiba mai e asta, voi sunteti seriosi ? V-ati prostit cu totul. Omul isi pierde din timp sa ajunga acolo si voi ii dati carte de vizita si il puneti sa sune ca e mai rapid asa. E clar.
M. T.
Am comandat pe eMag o baterie care a venit de la ei.
A ajuns tarziu, neambalata si plina de praf, pierduta prin depozit de curieri.
Dupa aproape 2 ani s-a stricat, am apelat la ei si in scarba mi-au trimis un link ca sa citesc conditile garantiei, link de la ei pe site.
Le-am explicat ca eu am comandat prin emag si ca nu am primit nici un info ca trebuia montata la service si verificata la 6 luni, nici o factura pe email si nici un link la conditii de garantie, iar in emag inca apare status ca e in procesare, nu pot sa fiu tras la raspundere pentru ceva ce nu am stiut. Raspunsul lor simplu: nu va putem ajuta.
m. G.
Profesioniști.
M. G.
niste oameni serviabili si de mare ajutor
A. G.
Intotdeauna multumit de servicii!
v. v.
Excelent pentru revizie. Pret bun, seriosi. Minusul ar fi ca nu lucreaza orice fel de reparatie.
D.
am comandat volanta si kit ambreiaj
apoi
m-au sunat sa-mi spuna ca volanta e bună, nu trebuie schimbată
apoi
2 saptamani mai tarziu, bate ca la balamuc
apoi m-am dus să le zic
șiii acum mi-au cerut iar banii de manoperă 1000 lei să desfacă IAR cutia.
nu sunt profesioniști. nu sunt nici măcare "pro"-ul din "profesioniști"
sunt doar P-ul
de la "păcălici"
M. M.
Revizie facuta perfect de Florin de la mecanica 3, recomand si mencanicul si atelierul, multumesc
n. c.
f rapizi. am schimbat o valvula EGR la ei. Motorul merge ca nou.
m. c.
De ce faceti reclama falsa pe facebook ????
De fiecare data cand vreau sa comand anvelopele din reclama de pe facebook nu sunt in stoc .
Aveti un exemplu mai jos
G. M.
Update: Nu am primit nici un deviz de montaj ci doar am semnat pe o factura. Nu mi s-a inmanat nici un fel de deviz. Daca masina avea "multe alte probleme" un deviz ar fi lamurit situatia. Ma voi adresa OPC pentru minciunile pe care dvs le spuneti, nu eu!
Experienta neplacuta. Am cumparat si instalat la ei in service o planetara Skf. Lucrarea s-a efectuat mult mai rapid decat au estimat, dar nu s-a acordat mare atentie. Nu s-a eliberat deviz de montaj. Prima planetara a cedat dupa o saptamana, cu joc vizibil. A doua schimbata pe garantie a inceput sa faca zgomot dupa o zi, aparent fara joc vizibil. S-a incercat sa mi se gaseasca nod in papura (e un tampon prea mare la motor si freaca, e de la diferential etc..) Am achitat taxa de constatare tocmai pentru a elimina orice alta problema in afara de planetara. Practic, am pierdut 1200 de lei, si tot cu o planetara defecta am ramas. Evitati!
A. E.
Comand numai de la ei si pana acum am fost f multumita.
Piesele vin a 2.a zi,ai puncte de fidelitate,fara piese gresite in comanda,preturi bune,mereu originale produsele si oamenii de la call center super amabili si mereu pregătiti sa te ajute etc.
Toata stima!
B. B.
Atentie la alegerea pieselor si uleiului , returul se face pe cheltuiala dumneavoastra,programul lor nu este unul tocmai bun,pentru ei toate uleiurile merg la toate masinile,filtrele nu s au potrivit si dupa esti bun de plata ca deh "asta e politica firmei"...Atunci scoateti tampenia de calculator pentru selectarea pieselor si oamenii nu vor mai cadea in capcana.
Va multumesc pentru ca am pierdut 3 zile asteptand piesele si 2-3 ore la service pentru a cumpara alt filtru de ulei.
R: Nu scrie niciunde " programul este o tampenie,lasati seria pentru a va cauta noi piesele".
S. P.
Profesioniști și amabili
A. B.
Super preturi la piese, comparativ cu alte siteuri. Nu stiu daca era din cauza promotiilor dar am comparat cu cel putin trei alte magazine online si am iesit cu 70 mai ieftin la filtre si ulei motor. Pacat ca nu au program si in weekend sa pot ridica piesele atunci.
P. L.
Am avut noroc de un baiat care a lucrat la masina foarte ok.
C. A.
Băieții sunt prompți și serioși, deasemenea preturile sunt bune!
I. C.
Am comandat online ceva gresit si am facut retur. A trebuit sa ii sun de nenumarate ori si sa ii rog si sa ii amenint cu OPC pentru a-mi returna banii dupa aproape 30 zile.
Edit dupa raspunsul vostru:
Apreciez enorm rapiditatea cu care raspundeti la un review negativ. Pacat ca nu sunteti la fel de rapizi si cand e vorba de interesul clientului.
Am atasat si o imagine care reflecta cursul evenimentelor, contrar cu ceea ce ziceti voi.
Banii mi-au intrat azi, 8 august 2018, la 2 saptamani dupa ce am fost notificat ca returul a fost solutionat.
L. F. M.
In cateva cuvinte: lipsa seriozitate, amanari, lipsa profesionalism, experienta relativa, uleiul la cutia de viteze nu a fost schimbat chiar daca l am platit si am solicitat schimbul
Buna ziua,
Nu mi am propus sa intru in polemica cu dvs. Doar va pot spune ca profesionalismul colegilor dvs au facut sa fie amanata programarea pentru schimbul de ulei.
Mai mult la verificarea ulterioara in maxim 1 saptamana la honda am constatat ca surubul pentru evacuare ulei este neatins fiind plin de praf/namol.
Va rog sa verificati si sa confirmati faptul ca in mod expres am scris pe prima solicitare de schimb faptul ca masina are cutie Automata nu manuala cu toate ca dvs mi ati trecut in schimb ulei pentru cutie manuala.
Va doresc multa bafta, dar credeti ma ca referitor la masina mea ati dat o in bara :(
Update: va rog sa analizati si email urile poate asa va dati seama de calitate .........
I. C.
Foarte dezamăgit, deoarece din colet lipsea un pivot. Problema este ca am descoperit lipsa piesei dupa 5 zile cand le-am dus la mecanic si a desfăcut cele 4 colete.
A. S.
au identiificat problema la masina si au rezolvat-o rapid fara sa ceara multi baani si piesele sunt bune la pret
A. C.
Anul trecut in noiembrie am cumparat online de pe autohut.ro un kit de distributie si am obtinut o programare in doar doua zile pentru montaj, in service-ul propriu. Am fost surprins sa constat ca m-a costat jumatate din ceea ce as fi achitat la reprezentanta.
Prompti, amabili si foarte profesionisti!! Voi ramane client permanent !!
S. S.
Ultimele doua interventii la ei in service:
1. Martor senzor de ulei in bord, diagnoza la ei conform careia trebuia sa schimb senzorul de din capota. Schimbat senzor ulei in capota (400 de lei) si problema tot persista, mi-au spus ca nu e de la ei si ca de fapt ar fi o alarma care ar putea sa fie de vina si sa ma duc la un electrician ca ei nu fac electrica. Nu au acceptat retur la piesa, am ramas cu banii dati.
2. Revizie simpla (ulei + filtre) si cand plec toata consola centrala nu mai mergea (RNS510). Ma intorc la ei si "seful' de service imi tranteste aceiasi placa si ma trimite la un electrician, spunand citez 'stiti cum sunteti voi clientii? veniti la revizie si pe urma va plangeti ca se arde un bec" deci mai e si arogant.
Au un singur mecanic bun, un baiat Florin pe care toti il intreaba ce sa faca, restul baietilor sunt doar ca sa dea la numar.
Sunt multe service-uri bune in Buc asa ca va sfatuiesc sa alegeti altele.
T. M. H.
Experienta usor neplacuta! Am comandat telefonic 5L Ulei Eneos Premium Hyper R1, am fost contactat apoi de un operator cu care am confirmat comanda, ulterior am fost sunat ca a ajuns comanda si am primit si sms. Am ajuns la sediul AutoHut sa ridic marfa unde m-i s-a spus cu parere de rau ca nu au produsele comandate de mine!
Consider ca marfa trebuie verificata inainte de a informa clientul ca este totul in regula!
Precizez ca a doua zi am primit un apel telefonic din partea AutoHut, cu scuzele de rigoare (se pare ca a fost o eroare umana), prin care am ajuns la un consens cu privire la remedierea situatiei!
Multumesc pentru autosesizare si pentru solutionare; sper ca pe viitor sa nu mai existe astfel de situatii!
O zi buna!
M. N. V.
Pe site au de departe cele mai bune preturi din piata la piese/consumabile. Am un BMW X5 si am comandat diverse consumabile ( placute frana, discuri, ulei, filtre etc.) si piese ( brate suspensie fata) si au fost cu 30%-40% sub BIMMER spre exemplu sau 50%-60% sub reprezentanta pe fix aceleasi produse originale BMW. Am schimbat totul tot la ei, m-au programat repede ( max. 3-5 zile de la momentul programarii, uneori m-au primit si a doua zi). Mecanicii sunt profesionisti, cel putin pe BMW au om dedicat care cunoaste bine marca/particularitatile. Cat am stat in service, am observat si alte marci OK in service la ei ( Audi, Skoda, Seat, WV), este un service multi-brand mai mult decat profesionist si sincer sper sa ramana asa.
C. V.
Experienta neplacuta. Nu recomand.
R. S.
Rapid, frumos, profi. Piese la prețuri bune, programare rapidă. Mai revin!
Ps. Foarte comode fotoliile din sala de așteptare!
B. M.
Foarte mulțumit de service. Am achiziționat de la ei o baterie, comandă online, programare la telefon, am ajuns mai devreme, iar spre norocul meu am și intrat pentru schimbarea bateriei. A fost verificată încărcarea, totul ok, emis certificatul de garanție. Am avut o experiență pozitivă. Mulțumesc AutoHut.
H. D.
Sunt profesioniști din toate punctele de vedere.
Ii recomand din suflet.
m. t.
Prețurile bune, manopera cam scumpa
N. L.
Angajatii sunt amabili, binevoitori si dispusi sa rezolve rapid orice problema semnalata. Piesele au preturi competitive.
A. Z.
Am facut o comanda de ulei, si dintr-o neatentie, mi-au trimis un ulei usor diferit de ce comandasem. Desi initial am fost iritat, rapiditatea si profesionalismul cu care s-a rezolvat problema, m-a facut sa uit rapid de discomfort. Cu siguranta recomand AUTOHUT, si imi pare rau ca nu au service in zona mea, pt ca s-au comportat de 1000X mai profesionist decat reprezentanta TOYOTA din zona mea!
S. J.
Nu recomand ; comandat un reper cu prețul de 40 lei conform catalogului afișat, comunicat pe email seria de șasiu pentru o mai ușoară identificare a reperului de adus, primesc SMS că a ajuns piesa comandata la prețul de 103 lei (!!!) și odată ajuns la firma pentru a achita și ridica produsul (chiar și la acest preț) găsesc acolo un cu totul alt reper, care nu era bun pentru masina mea !!! Persoana cu care comunicasem pe mail era de negasit (este plecat in pauza de masă) ...
m. s.
Foarte ok băieții. Am avut de schimbat 2 arcuri și a fost destul de mult de desfăcut. A muncit mecanicul la 2 șuruburi ce nu se desfaceau de a rupt 2 chei tubulare. Deși am inteles ca au ciupit cauciucul la o bieleta antirului ce nu se desfacea, și va trebui sa o schimb, am fost mulțumit de lucrare și de atitudinea oamenilor. Deși a durat mai mult manopera, pretul a fost cel stabilit anterior. Recomand!
A. V.
Foarte multumit de calitatea produselor si de cat de rapid s-au miscat cu livrarea.
A. S.
Mecanici profesionisti cu experienta pe toate marcile. Am incredere deplina in serviciile lor.
In schimb, contactarea lor este un calvar. La telefonul de pe site astepti pana ti se inchide apelul(60 min) pe pozitia 1, fara sa te preia nimeni. Ba chiar te amuzi putin ca iti spune robotul in fiecare minut care este timpul estimat de asteptare si in fiecare minut mai adauga cate un minut. Pare-se ca doar prin email putem comunica.
A. D.
Buna ziua, am facut o comanda pe 15 oct. si era o promotie la un produs, am trimis comanda iar la observatii am trecut sa mi se confirme disponibilitatea produsului ori in caz contrar sa fie anulata comanda...au trecut 3 zile de atunci si nici pana acum nu am fost sunata nici pentru confirmare dar nici pentru anulare (macar sa stie tot omul). Nici pe email nu am primit nimic. Ieri am facut o captura de ecran iar produsul era inca pe stoc, acum 18 oct. apare <cere oferta> cu Disponibilitate: In stoc . Va las pe voi sa trageti concluzia.
P.S
Edit: Comanda are numarul 533835
C. P.
Foarte multumit. Schimbat ambreiaj (kit, rulment, volant, ulei cutie, tampon antibalans), schimbat kit distributie, pompa apa, kit transmisie, tampoane motor, amortizoare + arcuri spate, flanse, ulei motor, filtre (aer, ulei, motorina)...voiam si conducte frana spate dar nu se ocupa din pacate. Dupa cum am spus, sunt foarte multumit. Preturi bune, plata in rate, mecanici priceputi. Un client multumit. Recomand cu incredere. PS. Spalati masina inainte sa ajungeti cu ea in service. Vor aprecia lucrul asta baietii de la mecanica!
later edit : am comandat volantul pentru ambreiaj, nu era nevoie sa il schimb, mecanicul m-a anuntat ca nu trebuie sa il schimb, l-am schimbat pentru ca am vrut eu, NU pentru ca ar fi fost necesar. De aici reiese ca sunt seriosi si nu lucreaza "cantitativ"!
D. C.
Foarte prompte livrările, însă dacă este vorba de retur, aveți de furcă să recuperați banii. Am sunat de 3 ori după ce am trimis produsul înapoi prin curier, prima dată după 2 săptămâni nici nu inregistrasera returul (probabil coletul fusese abandonat în depozit la recepție) și apoi la intervale de 5 zile pentru a mă informa că "la sfârșitul săptămânii" voi primi banii. I-am primit într-adevăr după o sesizare la ANPC. Nu înțeleg de ce avem mereu tendința să evităm a fi corecți și profesioniști...
C. L.
Cea mai buna oferta pentru piese plus manopera, mecanicul super meserias, comunicare excelenta, transparenta totala. In concluzie, un service ce nu trebuie ratat, bravo!
Eu am venit din Constanta pentru schimb distributie, volanta, kit ambreiaj, lichid frana, ulei si filtre pentru N47.
I. C.
Am comandat o piesa online, am primit ajutor, comanda a venit prompt, multumit.
E. N.
Preturi bune, oameni prietenosi si programari onorate. Voi ramane client fidel pana cand masina nu va mai avea nevoie de reparatii :)
C. C.
Sunt multumita
M. F.
Experienta placuta! De ce nu am acordat punctaj maxim? Mecanicul care s-a ocupat de masina nu prea a vrut sa comunice si sa raspunda la intrebari. In rest, totul a decurs ok si sper sa nu fie prb cu piesele schimbate. Daca mai apar pribleme cu masina, as apela cu incredere....
T. B.
Momentan nimic de reprosat. Operatorii amabili si deschisi sa ajute. Am facut o programare pentru o constatare si mi s-a explicat cam tot (pretul constatarii(70 de lei), durata(1 ora) si mi s-a adus la cunostiinta ca daca vreau sa remediez problema va trebui sa fac o alta programare).
REPLAY: Super incantat de ceea ce am gasit la service. Preturi acceptabile, domnii de acolo mai mult decat amabili. Au facut constatarea, au comandat piesa au facut programare au rezolvat problema in cateva ore. (10:00 - 12:30). Va multumesc!