Opinii despre Retro Boutique (Amenajari interioare)
Retro Boutique
Corp I, Biharia nr 67-77, Metav Business Park, București 013981, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Retro Boutique, Amenajari interioare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Retro Boutique
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Retro Boutique
c. V.
Mari probleme de logistica si comunicare. Am fost sunata si anuntata ca ar fi trebuit sa ajunga produsul la sfarsitul saptamanii trecute comanda fiind facuta pe 8 decembrie si astazi este 21 decembrie. De atunci nimic, nici un mail, nici un mesaj cum ca ar intarzia comanda. Nu mi se pare normal ca un client sa bata obrazul firmei . Asta inseamna lipsa de profesionalism. De altfel am citit si alte review-uri sunt cateva pareri bune dar sunt si oameni nemultumiti fix de aceeasi problema Comunicarea. Nu inteleg de ce este atat de greu sa trimiteti un mail pentru comenzile care intarzie. Si mai este o mare problema ce tine de site; aveti un mare bug de logare; dupa confirmarea contului pe mail nu ma pot loga primesc o eroare cum ca mailul este in baza de date dar nu a fost confirmat contul ceea ce nu e adevarat pentru ca am primit mail cu confirmarea contului. Serios rezolvati-va problemele daca doriti sa aveti clienti multumiti si fara astfel de review-uri. O zi buna!
Astazi este 12 ianuarie. Spre sfarsitul lui decembreie am sunat si mi s-a spus ca pachetul este in depozit si ca voi fi sunata cand este gata de livrare. 3 zile dupa ce am sunat, nu se intampla nimic si sun inapoi. Imi raspunde altcineva care imi zice ca pachetul defapt nu este in depozit si ca pachetul nu a fost inclus in ultima comanda plasata in acest an la furnizorul nostru extern si daca sunt dispusa sa astept, noul termen de livrare este: 13 – 15.01.2021. Sunt curioasa daca primesc vreun semn zilele urmatoare . Am promis ca revin . Suntem in 14 Ianuarie 2021, mi-a ajuns pachetul. In rest nu am primit nici o instiintare pe mail de la firma nimic ci direct ieri un mesaj de la curier. Baiatul de la curierat trata coletul ca pe un sac de cartofi desi pe el scria fragil. In fine eu am comandat un birou din lemn cu picioare de metal cu o polita deasupra si 2 sertare. Nu stiu daca de la depozit sau e vina curierului una dintre placile de care ar trebui sa vina prins fundul sertarului este crapata sa zicem ca ar merge lipita desi la cum e crapata... ma indoiesc. Placile-fundul de sertar are pete de umezeala hai sa nu zicem aproape de igrasie si arata ca 2 bucati de carton de ce nu inca 2 placi de lemn nu inteleg. Picioarele de metal au doar cateva puncte de sudura si sincer arata jalnic. Celelalte placi arata ok au doar cateva zgarieturi . Concluzia ar fi ca furnizorul nu este extraordinar. Then again eu ce vina am eu sunt doar un client care a comandat ceva, care isi dorea sa ajunga la timp pachetul si intr-o stare mai buna. Voi incerca sa il montez diseara asa cum este si revin cu alte comentarii.
C. M.
Au livrat comoda neconform și aștept de 3 luni de zile să rezolve problemele.
Nici măcar nu au trimis curierul să o ridice si de atunci o depozitează în garajul meu!
ATENTIE MARE, sunt ȚEPARI cu Style, calitatea este sub orice critică și nu vor să rezolve problemele pe motive absurde.
P. B.
Nu vă e rușine să vindeți asemenea mizerie?
a. t.
De evitat. Am dat doua comenzi la ei, doua console care au sosit și o canapea pe care o aștept din octombrie. Termenul de livrare a fost 4-6 săptămâni. De când au trecut cele 6 săptămâni sun în fiecare zi și stau pe linie câte 20-25 de minute și nu răspunde niciodată nimeni. Renuntam la comanda cu siguranță dar este plătită deja. Nu exista comunicare și seriozitate. Nu. Clar nu.
B.
Calitatea produselor este deplorabila pentru pretul pe care il au aceste piese de mobilier. Sunt executate din lemn de esenta moale, brad, care in timp se degradeaza. Am comandat o biblioteca Lacerta Quattro conform catalogului RetroBoutique si PS408Sup/Bas conform catalogului RusticButique.ro (szelmob.ro). Am fost socat cand am dat jos ambalajul. Plina de defecte, confectionata din materiale rebut.
- inchidere defectuoasa a usilor;
- capse /cuie iesite din mobilier;
- lipsa alinierii componetelor de mobilier, incluzand usile;
- slefuire incomplete, partiala sau chiar deloc a componentelor care alcatuiesc biblioteca;
- urme de lovituri sau ciobituri in piesa de mobilier;
- prindere agresiva, cu urme de fortare, a suruburilor in lemn;
- urme de rumegus sau aschii de dimensiuni mici pe componete;
- feronerie patata de vopsea;
- vopsire neuniforma a mobilierului
Nu si-au asumat sa trimita un produs de calitate si mi-au returnat banii. Dupa un schimb de telefoane si mailuri am cazut de acord, ambele parti, sa se ocupe dansii de ambalare si retur a produsului. Cateva poze care vorbesc de la sine.
M. P.
Livrare intarziata 2 saptamani, culoarea nu corespunde cu poza.
G. G.
Sunt clientă la această firmă de aproximativ 4 ani și mă declar foarte mulțumită, toate produsele ce le-am achiziționat sunt de calitate excelentă, colaborarea cu ei a fost ușoară și plăcută, produsele sunt scumpicele dar raportul preț/calitate este corect. Recomand cu plăcere Retro Boutique!
M. C.
Prea scumpi!
Ex pe site : canapea modulara 3000 lei, fara spătar, practic o saltea pe un suport.
M. R.
Bibliotecile au ajuns in stare perfecta. Multumesc c[ nu ati trimis cu Urgent :D
A. R.
produse frumoase, promotii interesante, customer care jalnic: nu va bazati pe termenele de livrare comunicate nici pe site nici la telefon. Dupa ce mi s-a confirmat intr-o vineri ca urmeaza sa primesc produsul marti intrucat a plecat din depozitul lor vineri, miercurea urmatoare produsul inca se afla jn depozit. Intrebati cand pleaca din depozit au raspuns ca ‘daca il incarca curierul pleaca si ajunge in maxim 72h’
M. R.
Am comandat o bibliotecă! Livrarea a fost făcută rapid si fara probleme! Multumim si pentru ajutorul consilierilor in domeniu! Mult succes in viitor!
Î. A.
Produse de calitate, livrarea a fost super rapid! Mulțumim va recomandam cu drag.
D. C.
Sotia dorea o rama foto, a fost foarte incantata de calitatea ei, cand a primit-o!
M. M.
Total dezamagita de serviciile si calitatea produselor. In primul rand, chiar daca se specifica clar pe site ca livrarea este gratuita oriunde in tara, am fost obligata sa platesc transport. Am primit un produs intr-o stare jalnica. O masa rupta, cu placaj dezlipit si clar urme de uzura, posibil ca a stat in depozit o lunga perioada. Am trimis mail-uri si mesaje insa sunt ignorate. Dezamagire totala. Nu recomand
A. C.
Nu cumparati niciodată de la ei!!
Am achiziționat o comodă, am specificat sa fiu sunată pentru livrare.
In perioada livrării, curierul mă sună sa îmi spună că îmi aduce comoda in două ore!
Îl înștiințez că sunt la serviciu și îl rog să vina a doua zi fie la ora 9, fie dupa 17:30.
Curierul nu livrează decât în timpul săptămânii, între 11:00 și 16:00 (când oamenii sunt la serviciu). Dacă vreau livrarea în afara acestui interval, trebuie sa plătesc în plus 120 lei.
Sun la firma care mi-a vândut produsul, respectiv Retro Boutique. Le povestesc. Ei zic că vorbesc cu firma de transport. După aceea, nicio veste de la ei, niciun mail, niciun telefon.
A doua zi, sun tot eu direct la Retro Boutique. Le expun DIN NOU problema: de data asta, curierul m-a sunat cu aceeași poveste: fie plătesc în plus, fie îmi ridic singură pachetul din Otopeni (adresa de livrare fiind în Titan).
Cei de la Retro Boutique, din nou spun că vorbesc cu firma de transport.
Îmi trimit mai târziu un mail, in care îmi spun aceeași poveste ca și firma de transport, fie plătesc îmi plus fie sa mă duc să îmi iau singură pachetul (menționez din nou că vorbim despre o comodă).
Nu am vrut livrare in weekend sau la ore imposibile.
Deci, zero respect si suport pentru clienți din partea Retro Boutique!
C. G.
Super mulțumită 👏👏
X. D.
5 stele pentru cei care produc mobila , ! 0 stele pentru personalul Retro Boutique Bucuresti !!! La momentul in care am facut comanda , la sediu, au parut foarte intelegatori, apoi, au certat-o pe sotia mea ca are mailul cu numele dinaintea casatoriei si nu coincidea cu numele de pe comanda, apoi ne-au trimis mail-uri gen : "comanda", "contabilitate", fara sa vezi in titlul mailului Retro Boutique, cum se primesc mailurile in general, numele firmei si un titlu care are legatura cu continutul.... dupa 2 luni, cand a fost gata sifonierul Irene, ne-au anuntat la 9:30 ca trebuie sa platim restul de 50% pana la ora 16, intelegerea era ca ne anunta cu 3 zile inainte de sosirea curierului... Sunt foarte suparate doamnele de acolo, si trebuie sa faceti cum vor ele la momentul respectiv, fara intelegeri in prealabil ...pentru ca nu tin cont de ele ! As vrea sa va spun ca Transilvania Production ,cei care produc mobila, au impachetat corespunzator piesele, si nu sunt zgariate,sifonierul Irene a avut mici defecte ale lemnului si o mica portiune de pe marginea unui front este usor deformata inainte de a se vopsi ! Au avut separatoare intre fiecare piesa, colturi protejate! Comanda se poate face direct la cei care produc, dar va costa transportul si astfel ajungeti aproape de pretul R .Bout. !
S. S.
Putin cam greu cu livrarea, dar foarte multumit de calitatea produselor.
C. M.
Dupa multe cautari si dezamagiri, ex: mobexpert aveau o poza pe site si produsul in realitate era cu totul alta culoare si multe alte exemple, am gasit patul perfect pe acest site. Am fost retinut la inceput, sunt patit, si imi era frica sa nu fie diferente majore intre poze si realitate. Eu am fost placut surprins. Am cumparat un pat din seria Dona, si calitatea este peste asteptari + produsul arata ca in poze si este exceptional din punct de vedere al costructiei. Livrarea a fost in termenul specificat(4-5 saptamani). Un mic feedback: sa implementeze plata avansului prin plata cu cardul pe site (nu doar trasnfer bancar), si sa confirme telefonic inregistrarea tranzactiei. In rest 10x
E. P.
Stiau ca vin dintr un oras de la minim 100 km depărtare, am anunțat că vin inclusiv în ziua respeticava; nu găseam locația, am.sunat la.ei le am.spus pe unde ma aflu si mi au inchis telefonul
C. A.
Am achiziționat un pat! Absolut minunat,calitate,usor de montat! Recomand!
F. C.
Foarte multumit de produsele cumparate, va multumesc pentru experienta avuta!
A. S.
Buna
C. R.
(Tradus) mobilier minunat
(Original)
awesome furniture
F. C.
(Tradus) Bine!
(Original)
Ok!
A. M.
(Tradus) Mobilier și decorațiuni grozave!
(Original)
Great furniture and decorations!
E. N.
A. T.
K. G.
M. L.
G. N.
A. V.
I. T.
D.
A. P.
C. S.
M. C.
A. A.
C. P.
G. T.