Opinii despre MERCADO SUD S.R.L. (Agenție de turism)
MERCADO SUD S.R.L.
Bd. 1 Mai, 89, Constanta, Constanta, 900117, Constanța 900007, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre MERCADO SUD S.R.L., Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Opinii despre MERCADO SUD S.R.L.
M. F.
Bine mai verificați cărucioarele na mers roțile din față M împins vai
I. B.
Sunt foarte neserioși și nu ajung nici odată la timp
Nu recomand 🤮
O. M.
In data de 2.01.2020 am trimis o sacoșă cu mâncare fiicei mele cu mașina de ora 17 din Brăila,șofer Ilie.La ora 19.45 fiica mea l a anunțat că în jurul orei 20 va fi la autogară și l a rugat sa o aștepte 10 minute, eventual.La ora 19.55 a fost în autogară.Soferul Ilie a început să o înjure și să o jignească,fata i a explicat că vine de la serviciu din Eforie Nord,a continuat să o jignească și să o înjure.In fond el trebuie să ajungă în autogară după ora 20,30, deasemenea noi le dăm câte 15 lei de pachet,indiferent de dimensiuni sau greutate,am trimis un încărcător de telefon și tot 15 lei am platit,suma ptr care nu se da chitanță.
C. R.
Bună ziua,
Aș dori să vă aduc la vedere următoarele evenimente.
Am plecat de la ora 17:30 din Constanța, fără a fi informați de nici un fel de probleme cu traseul.
Am aflat după plecare, și in condițiile în care suntem condiționați de timp, ca de fapt ne îndreptăm către Eforie Nord deoarece o alta mașina are probleme.
Acest lucru nu e de loc acceptabil. Problemele interne ale companiei trebuie rezolvate intern, nu pe banii și timpul călătorului.
Când am ajuns la cealaltă mașina, am aflat de fapt ca trebuie sa coboram, sa ne mutam bagajele și sa ne urcam în alta mașina, care se pare ca nu are nici un fel de aer condiționat astfel încât sa călătorim în condiții civilizate.
După asta am aflat ca de fapt trebuia sa urce alți oameni în mașină cu care am pornit. Am sunat biroul de la Galați, deoarece era singurul deschis la ora cursei, și doamna Rodica mi a spus ca asta e România, și ca trebuie sa înțelegem.
A evitat mai apoi sa îmi ofere un număr de telefon sau o adresa de e-mail pentru a contacta o persoana responsabila cu plângeri.
Aștept răspunsul dumneavoastră și compensarea necesara, deoarece asta implica întârzieri, care ma for face sa irosesc alte rezervări și bani.
Va mulțumesc.
D. G.
Mijloace de transport învechite, am stat pe un scaun care se dădea pe spate și nu putea fi reglat in poziție fixă. Dispeceratul și șoferii sub orice critica, vorbesc urât te reped la telefon, te tratează ca pe ultimul om. Prețul pe site este unul și prețul de la fata locului este altul. Mi-am uitat telefonul in mașină și pentru a-l recupera a trebuit să ii ofer șoferului "bani de bere" . A trebuit să cheltui încă 25 de lei pe taxiul către autogara deoarece șoferul nu răspundea la telefonul meu și nu avea nicio intenție de a mi-l înapoia. Când am sunat la dispeceratul mercado constanta am fost repezit la telefon și m-am lovit de refuzul dispecerului de a mă ajuta să-mi recuperez telefonul. As dori o opinie oficială a companiei Mercado despre felul în care a fost soluționată problema mea.
R. D.
Au plecat mai tarziu decat era planificat, au luat oameni mai multi decat locuri care stateau in picioare si deranjau.
B. A.
Neserioși ! La întoarcere din Bulgaria a venit cu un microbuz vechi ,murdar, fără centuri de siguranta funcționale și șoferul a mai vorbit la telefon o parte bună de drum. Nu recomand acestă firmă de transport.
C. R.
Nesimțiți, vorbesc urat si sunt neseriosi! Evitați această firmă de transport!
4. t.
Șoferul foarte increzut, iar prețul mai mare decât este afisat pe site
I. C.
Amabilitate, șoferi profesioniști, mașini curate, în stare buna de funcționalitate.
V. G. M.
Cea mai proastă experiență. 1 orele de plecat de pe site nu sunt aceleași u cele reale de plecare.
2 La ce dracu vă mai obosiți să cereți sa facem rezervări dacă nu sunteți în stare sa le gestionați..in cazul meu am făcut rezervare cursa Constanța - Galați cu o zi înainte și am constatat cand am ajuns că nu sunt trecut pe carnețel !
I. M.
Extraordinar de nesimtiti! De evitat. Nu respecta absolut deloc orarul, nici macar telefonic nu sunt in stare sa anunte in timp real intarzierea.... anunta doar sa astepti in statie pana te uita sfintii cu scuza ca “vin in 10 minute”. La noi a intarziat o ora si jumatate la intoarcerea din Bulgaria.
De asemenea, nu tin cont de rezervari. Fiecare se aseaza pe unde apuca.
M. T.
0, oameni deloc profesioniști. Preturile și traseele nu sunt identice cu site-ul.La ghișeul din Constanta trebuie sa astepti jumătate de oră până se gândește cineva sa răspundă la o întrebare, la telefon nu răspunde nimeni daca vrei sa faci o rezervare.
D. M.
Orele de plecare sunt de fapt la 10 fix din constanța și la 13:30 din bulgaria (nisipurile de aur). Calatoria a fost plăcută. Au aer conditionat pentru cei ce se întreabă.
A. V.
Neprofesionisti, aroganti, neseriosi, vorbesc urat soferii... La dispecerat aceeasi poveste. Nu recomand deloc deloc !!!
D. S.
Intarziere de o ora Constanta-Galati
-Autobuz vechi.
Pro:Aer conditionat
M. R.
Aer,curat,relaxant
V. S.
Groaznic! Nu au aer conditionat in 2016! PuR si simplu se lesina pe capete in microbuzele lor de cald si Cand Sunt intrebati soferii de aer conditionat spun simplu ca nu merge, Daca nu va convine coborati.
Evitati cu orice cost Daca nu vreti sa suferiti ca un Caine!
A. N.
Nu respecta orarul afisat, nu respecta rezervarile telefonice.
La Galati au angajati nesimtiti, marlani si agresivi.
DE EVITAT!
N. C.
(Tradus) Fi
(Original)
Ol
F. D.
G. M.
A. R.
i.
D. E.
C. C.
M. C.
C. C.
S. B.
S. P.