Opinii despre TAROM (Agenție de turism)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre TAROM, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de TAROM
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre TAROM
N. G.
incompetenti, nesimtiti si hoti. zbor pt luna iulie 2020 anulat, cu termen de restituire a banilor in 90 de zile LUCRATOARE, termen neonorat bineinteles, ca la un apel de verificare a situatiei in ianuarie 2021 sa comunice ca nu au avansat deloc cu restituirile din luna mai 2020 si ca e dreptul meu sa fac o reclamatie daca vreau. okay, am facut, la ANPC. din acest moment situatia s'a rezolvat in aprox 3 saptamani. precizare: zborul era unul intern (TM-CTA), deci la vremea respectiva neafectat de restrictiile impuse de pandemie
P. O.
Cam asa arata o toaleta in avioanele Tarom ! 🤮
A. H.
Cea mai jaf companie aeriană, o rușine pentru că este IMPOSIBIL să comunici cu ei si sa iti rezolvi orice problemă. După zeci de încercări de a suna la toate numerele de telefon, concluzia este tristă și, până la urmă, va doresc sa dispăreți din piață fiindcă habar n-aveti de ce va luați salariile. Rușine, Tarom!
E. A.
Închis momentan însă telefonic am rezolvat cu succes, foarte amabili!
f. t.
Locația închisă !
Pe geam niște nr de telefon la care nu răspunde nimeni !
I. R.
Aceiasi proble cu personalul....
S. O.
Astepti 2 ore la telefon , nu iti raspunde nimeni la mail , astept de 70 zile pt returnarea banilor (mi.sa spus ca in maxim 45 zile , dupa ce au trecut zilele mi.sa spus in 3 zile si acum in 90 zile )
R. T.
am sunat la unul din numere,de trei ori si am stat la fiecare apel 1 ora deci in total 3ore si nu am reusit sa vb
I. S.
Serviciul de call centre m-a surprins f placut. Am rezolvat tot dupa un singur telefon
I. S. T.
Foarte promti in rerutarea zborului meu.
A. F. T.
5 stele pt doamna de la botosani, singura care a raspuns la telefon si nu m.a abandonat, restul telefoanelor sunt de forma, nu raspunde nimeni
r. b.
Mancare exceptionala, servire ireprosabila,preturi decente. Totul este bine, recomandam
R. A. M.
Personalul foarte amabil. Mi-au rezolvat problema imediat la telefon. Raspund la telefon mai greu dar pana la urma rezolvi problema.
c. j.
Nu raspund la telefon
A. G.
Preturile mari in agentie fata de online. Nu va vor ajuta sa faceti rezervari online dincontra va vor incurca .
V. S.
Piloți buni!
P. S.
FOARTE MULTUMIT DE SERVICIILE TAROM! FELICITARI!
G. G.
Operator nepoliticos si neinstruit.
A. G.
Extrem de greu de gasit loc de parcare in toata zona cel putin in jurul orei 11. Angajatii sunt amabili. Atentie la comisionul de rezervare in agentie care e de 15 euro fata de 5 euro online. Puteti rezerva online de pe telefon cu plata in agentie si salvati 10 euro. Puteti plati in lei sau euro, la un curs foarte aproape de cursul bnr.
m. c.
Personal amabil și eficient. #tarom #avion #rezervare #bilete #vacanta
G. A.
Intarziere de 1,5h zbor din Timisoara in Bucuresti. Stat dupa bagaje in Bucuresti 30 min.
Companie de linie, te lasa in mijlocul aeroportului si te duc cu bus-ul la sosiri.JALNIC
G. I.
... firma de stat romaneasca ...
B. C.
Am achiziționat biletele fff rapid
L. M.
Incompetenți. Nu știu să caute informații în propriul site. Au sistem informatic din anii 1900 și angajați născuți în aceeași perioadă. Încercați altă agenție.
Motivul pentru care am apelat la agenție este rezervarea unui loc pentru animal de companie.
Incompetents. They don't know how to look up information in their own site. Ancient terminals and employees. Try other agencies.
Reason I went to this agency was booking a ticket with a pet.
l. v.
Este inadmisibil sa platesti comision companiei de la care cumperi bilet. Nu am vrut sa platesc 15 euro comision la Vola.ro asa ca am mers la agentia Tarom unde am fost taxat cu 20 euro peste pretul biletului.
R. I.
Am fost placut surprins de serviciul lor pe ultimul zbor Bucuresti / Londra
p.
EN. Tried to contact them but got through very difficult they need to get a system update .
RO. Foarte greu de luat legatura telefonic se pare trebuie un sistem mai bun de legatura .
K. V.
Daca vrei sa te intorci in timp, iti recomand o vizita la agentie
N. N.
Promptitudine
M. M.
Oamenii 2 stele iar Servicii 3 stele
R. G.
Foarte frumos
F. F.
Promt
a. i.
Excelent 👌
n. v.
Foarte bine!
A. M.
Servicii decente.
S. D.
Valoare
A. D.
Personal amabil
C. E.
TAROM TOURS
R. B.
(Tradus) Ajutat în mod clar să-mi rezerv zborul
(Original)
Netjes geholpen bij het om boeken van mijn vlucht
s. d.
(Tradus) Experiență foarte frumoasă. Doamnele m-au ajutat repede. A fost netedă și confortabilă
(Original)
Very nice experience. The ladies helped me quickly. It was smooth and comfortable
A. A.
(Tradus) febră
(Original)
Groznic
M. S.
(Tradus) Asistența pentru clienți nu ajută prea mult
(Original)
Customer support doesn't help too much
O. C.
(Tradus) Personal prietenos și de ajutor. De asemenea, repede, chiar dacă funcționează cu sisteme de operare și computere antichizate.
(Original)
Friendly and helpful personnel. Fast too, even though they work with antiquated operating systems and computers.
S. S.
(Tradus) Cea mai bună agenție
(Original)
Best Agency
D. A.
(Tradus) Evitați această companie prin toate mijloacele. Odată ce sa îmbarcat și cu o jumătate de oră înainte de decolare și douăzeci de minute după aterizare, aerul condiționat nu a funcționat, ajungând la mai mult de 35 de grade în avion. Însoțitorul de zbor ne-a spus că este de a economisi combustibil. De rușine.
(Original)
Evitar por todos los medios esta compañía. Una vez embarcado, y durante media hora antes de despegar, y veinte minutos después de aterrizar, el aire acondicionado no funcionaba, alcanzando más de 35 grados en el interior del avión. El auxiliar de vuelo nos dijo que era para ahorrar combustible. De vergüenza.
S. N.
(Tradus) Foarte politicos, bun serviciu.
(Original)
Very polite, good service.
M. I.
A. 2.
C. D.
A. S.
N. P.
A. G.
R. R.
V. S.
V. D.
D. V.
M. C.
a. p.
D. M.
B. S.