Opinii despre Karpaten Turism SRL (Agenție de turism)
Karpaten Turism SRL
Strada Teleajen 77A, București 021466, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Karpaten Turism SRL, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Karpaten Turism SRL
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Karpaten Turism SRL
P. P.
Anul trecut, în primavara trebuia sa mă duc în România, zborul cu LOT a fost anulat și cu pandemia nu am mai reușit sa călătoresc. Achizitionasem doua excursii cu agenția Karpaten și un mic sejur pe litoralul bulgar cu agenția Deea Travel International.
Mi-am recuperat banii de avion imediat, felicitări LOT pentru corectitudine. Mi s-au returnat și banii pentru excursia din Bulgaria. Ce m-a intrigat este neprofesionalismul și felul cum am fost tratată pina acum de agenția Karpaten, unde nu mi s-a răspuns la zeci de emailuri. După cum se vede situația epidemologica actuala nu cred ca se se va putea călători anul acesta și aș dori ca banii de pe pachete turistice sa îmi revină în buzunarul meu și nu în contul acestei agenții.
Ei se lauda ca sunt “una dintre cele mai mari agenții turoperatoare din Romania” avind o “reputatie ireproșabilă și o echipa dedicata”. Desi în 2019 au avut un venit anual de $3.75 milioane, ei refuza sa respecte legea în România și art.13, alin (3) din ordonanța nr 2/2018 și sa restituie banii clienților.
Am făcut o contestație la Visa cu care am cumpărat excursiile și care vor ancheta cazul. Sper sa nu fie ignorati și ei!!!
M. P.
O stea e prea mult. Cea mai proasta agenție cu care am călătorit. Am plătit ceva și primit cu totul altceva. A trebuit sa ne modifice perioada ca mai apoi și hotelul. Ajunși la noul hotel ne-am speriat ca asa poate sa arate un hotel de 4*. Am trimis poze cu hotelul la agenție și am cerut schimbarea hotelului. Nu s-a intamplat pentru ca pentru ei arata toate hotelurile de 4* din Benidorm. Pozele cu hotelul de 4* le găsiți la secțiunea cu poze.
B. C.
Pe data de 12.02.2021, la orele 10:00 trebuia să decolăm de pe Aeroportul Internațional Henri Coandă spre Hurghada. La cererea Karpaten, Tarom modifică ora de decolare la 08:00. Karpaten nu m-a notificat de această modificare și astfel am ratat o vacanță
C. P.
Bună seara,
Sa va povestesc experienta mea cu agenția Karpaten din anul precedent.
În luna februarie am achitat avansul pentru două vacanțe, una în luna iunie și una în luna august.
Având o fetita de 4 ani am cerut o asigurare full care să-mi acopere eventualele probleme medicale, ținând cont ca nu sti ce se poate întâmpla pana pleci în vacanță.
Mi sa făcut asigurare am plătit 100 de euro toate bune și frumoase.
În luna aprilie am sunat la agenție să-i întreb cum sa procedez pentru ca mi-a rămas soția însărcinată și din probleme medicale nu mai pot călători în nici una din vacanțe.
Pentru prima vacanță pentru care am achitat 450 euro mi sa oferim voucher în valoare de 375 euro iar pentru a 2 vacanță din luna august pentru care achitasem 500 de euro mi sa spus ca nu îmi mai poate oferi nimic.
În acest caz ținând cont ca din 950 de euro mi sa oferit doar un voucher de 375 de euro am zis sa apelez la firma de asigurări City Insurance .
Una peste alta firma de asigurări mi-a refuzat dosarul motivând ca nu acoperă sarcina și am rămas fără nici un ban sau voucher.
Am încercat sa discut cu cei de la Karpaten sa găsim o varianta buna pentru ambele părți dar nu am avut cu cine.
Este foarte urat din partea agenției Karpaten sa trateze oamenii asa.
Ar trebui sa cunoască foarte bine clauzele din contractul firmei de asigurare cu care colaborează pentru a-și proteja clienți și pentru a informa oamenii bine ținând cont ca majoritatea plătim din ianuarie, februarie vacanță din vară.
Nu recomand această agenție ținând cont de cum am fost tratat.
M. C. G.
Nu e recenzia completa. As dori sa îmi comunicați dacă ghizii(cei doi) și șoferul beneficiază de salariu lunar sau ciubucul(bacșișul) este obligatoriu(și nu recomandat, cum s-a stipulat în email), fiind singura lor sursa de venit, așa cum a fost prezentat în autocar.
Va rog sa analizați pe viitor modul în care organizați aceste excursii, pachetul premium(calitatea și valoarea reală a acestuia raportate la prețurile din piață) și modul în care sunt prezentate cinele(pachetul cina) după preluarea de la aeroport, deoarece ni s-a spus că nu se găsește nimic(restaurant, supermarket) în zona hotelului pentru a lua cina și vom "face foamea", fapt complet neadevărat pentru toate hotelurile la care am fost cazați, fiind mai multe restaurante și supermarketuri in zona, la 2 dintre hoteluri fiind restaurante terțe fix langa hotel, hotelurile în sine neacceptand a la carte pentru cei care nu aveau cina.
In completare, as dori sa va comunic motivele pentru care va trimit acest email in speranta ca veti optimiza sau modifica pachetul astfel incat turistii sa aiba o experienta placuta.
Stiu ca probabil ati fost si dumneavoastra in celalalt autocar asa ca nu intru in detalii.
Doamna Stela si dl Hakan au fost foarte suparati cand aproape intreg autocarul nu a vrut sa dea bacsisul acela recomandat sau deloc si va comunic si de ce, mai exact sunt 5 motive mari si late in ordinea crescatoare a nivelului de frustrare cauzat turistilor:
1. modul în care sunt prezentate cinele(pachetul cina) după preluarea de la aeroport, deoarece ni s-a spus in autocar că nu se găsește absolut nimic(restaurant, supermarket) în zona hotelului pentru a lua cina și vom "face foamea", fapt complet neadevărat pentru toate hotelurile la care am fost cazați, fiind mai multe restaurante și supermarketuri in zona, la 2 dintre hoteluri fiind restaurante terțe fix langa hotel, hotelurile în sine neacceptand a la carte pentru cei care nu aveau cina, astfel incat multi au achizitionat pachetul cina in autocar. Din start, 220 euro sau 240 de dolari au disparut din bugetul unui cuplu pentru cine, din cauza promovarii incorecte si eronate a facilitatilor locale. Deja banii de bacsis au disparut dupa aceasta "propovaduire" apocaliptica a pachetului cina. In Nevsehir am mancat 6 persoane "cu apetit" cina cu 120 de lire turcesti si bautura inclusa plus desert vis-a-vis de hotelul Dinler. Faceti dumneavoastra calculul per turist.
2. De asemenea, degustarea de vinuri a decurs minunat, daca "producatorii" locali nu ne vindeau sucuri cu arome identic naturale la sfarsit. Nu mergeti pe premisa ca turistii nu inteleg turca si ca vin cu buzunarele adanci. Vizita la aur, vase de ceramica unicat si alte opriri cu scop clar de shopping au fost in locuri frumoase, ce-i drept, dar pentru preturi exorbitante, cu garantia verbala a ghidului si dl Hakan ca sunt cele mai bune preturi unde ne duc ei, ori vizitele in orase pe cont propriu si nu departe de unde ne lasau dovedeau faptul ca preturile erau de 10-12 ori mai mari. Am poze si produse achizitionate si pot sa demonstrez ce va declar. Pachetul "apa nelimitat" - de ce nu mariti pretul pachetului turistic cu 5 euro de persoana si includeti apa la discretie? Trebuie sa ne tiganim in autocar? Tin sa va anunt ca toata lumea a baut apa "in dusmanie" stiind ca au dat pe probabil 14 sticle de apa de 0.5 (cam 2 pe zi de persoana) 5 euro, cand am observat marea majoritate cat costa o sticla de apa la supermarket.
3. Zborul cu balonul a fost o mare dezamagire din punct de vedere al valorii pachetului. Inteleg rationamentul dar dupa discutiile cu firma care a asigurat zborul cu balonul si alte firme care asigura zborul cu balonul acestia porneau de la un pret de 120 euro negociabil cu aceleasi servicii -transfer hotel - balon, gustare si sampanie plus certificat/diploma (pret oferit de catre 3 baloane si companii diferite pentru 2 persoane, atentie, nu ~50 cati eram potential in autocar). Astfel, ghidul a promovat un pachet "cel mai ieftin" cu 190 de euro de persoana, din nou, 70 de euro peste pretul pietei ducandu-se in buzunarul agentiei.
M. S.
Cel mai escroc mod in care o agentie poate lucra. Nici un turist nu trebuie sa intre in aceasta agentie. Escrocherie cu birou in strada.
S. M.
Agentie de 2 bani. Cei mai mari tepari existenti.
Totala lipsa de professionalism si de intelegere a clientului.
Orice ai intreba ei raspund cu in email luat copy/paste
L. M.
M-am intors recent (pe 8 martie 2020) din sejur Andalucia. Hotelul Las Palmeras din Fuengirola este foarte bun, foarte curat, toate camerele cu balcon-terasa si vedere spre mare. Excursiile, cele incluse si optionale, au fost foarte interesante. Ultima excursie, la Tanger (Maroc) a fost interesanta, dar putin cam obositoare pentru ultima zi de vacanta. In schimb, ne-am bucurat de cunostintele si documentatia ghidei, o excelenta profesionaista, Ana Maria Cervencu, care ne-a asteptat la aeroportul din Malaga si ne-a insotit pana la finalul excursiei. Pe tot parcursul excursiilor ne-a dat informatii foarte detaliate si documentate, mereu cu zambetul pe buze si niciodata obosita sau blazata. Se asemenea, era foarte punctuala si grijulie cu toti turistii grupului. Va felicit ca ati gasit asemenea ghid cum rar se mai gasesc. Anul trecut, in august, am fost in circuitul mediteranean, dar nu pot spune asemenea lucruri despre ghidul care ne-a insotit atunci. O sa mai apelez la agentia dvs. sperand sa am parte de asemenea conditii.
I. I.
Fugiti cat puteti de aceasta agentie,seriozitate 0 faci plata in avans comform contractului dupa care,primesti instintare sa reprogramezi vacanta cand vor ei sau sa lasi banii in contul lor pana pana doresti sa stabilesti vacanta pentru alta data,atentie!!!!!! Daca nu accepti alternativa lor primesti raspuns ca ai pierdut avansul,INCREDIBIL, rusine mare
N. M.
Vacanță minunată in Cappadocia in luna noiembrie 2019 . Domnul Salih Kartal un ghid extraordinar s-a îngrijit de binele nostru pe tot parcursul vacanței și a pus în valoare frumusețile locului. A știut să rezolve cu amabilitate și profesionalism toate cerințele grupului . Nota 10 agenției Karpaten , nota 10 cu felicitări gîndului Salih Kartal ! Apelați cu incredere la agenție dar solicitați daca se poate acest ghid .care se face foarte plăcut și are cunoștințe vaste despre istoria si cultura locului . Felicitări agenției pentru ghidul SALIH KARTAL
A. M.
Buna dragilor,
Vreau sa va împărtășesc experiența mea cu Karpaten avută anul acesta în octombrie în circuitul Israel-Iordania. Vacanta minunata!
Mărturisesc că nu ar fi fost la fel de interesanta daca nu am fi avut-o ca ghid pe Cristina Burgui, cea care s-a îngrijit de binele nostru pe tot parcursul vacanței, cea care prin explicațiile sale ne-a purtat pașii pe taramuri sfinte si ne -a prezentat detaliat toate obiectivele turistice.
O recomand cu căldură pe ghida noastră Cristina Burgui care cu mult profesionalism si suflet frumos ne-a făcut să ne gândim sa revenim.
Multumesc Cristina care de acum încolo nu mai este doar un "ghid" ci si o prietena cu care sper sa ma revăd curând.
A. V. Z.
Bună ziua,
Pe data de 02.11.2019 am semnat contractul pentru o excursie in Andaluzia, Spania! La vremea respectivă aveam 2 vaucere expirate! Am întrebat dacă pot primi un discount pt aceasta excursie! Mi s-a raspuns ca NU! Pe data 09.11.2019 am primit 2 vaucere , în valoare de 150 euro, valabile începând cu data de 01.11.2019 până la 31.12.2020! Mi s-a spus ca nu sunt valabile valabile din 02.11.2019! Oare de ce?
pentru excursia
C. B.
Am fost intr- o excursie pe Coasta Amalfi. Totul a fost perfect! Dna Rodica Nicolae, ghidul nostru, a fost extrem de atenta la toate detaliile excursiei, astfel ca ne-am simtit minunat. Profesionalismul si solicitudinea dumneaei a ridicat excursia la 5 stele bine meritate! Hotelul Jaccarino ne- a oferit un sejur super frumos- camere de 4 stele binemeritate , masa f buna si bogata!Nu in ultimul rand firma locala de transport ne- a asigurat autocare f confortabile si soferi profesionisti de exceptie! Nota 10 la toate capitolele!
D. A. I.
Am achizitionat un circuit in Turcia-Cappadocia si totul a fost jalnic, am ramas cu un gust amar dupa toate cele 7 zile petrecute. Toata lumea cauta sa te jecmaneasca din toate partile. Mancarea jalnica. Supa crema cu musca in oala, paine expirata, "restaurant" cu mese unde se lua masa langa toaleta. Bataie de joc.
A. P.
Niste fomisti! Vor doar sa ia bani, dar servicii ioc.
d. m.
Norvegia - Taria Fiordurilor si a ... deceptiilor cauzate de Karpaten Tour...
Programul anuntat a fost foarte diferit de cel desfasurat in realitate. Iar ca sa fiu mai explicit... IN DEFAVOAREA NOASTRA. Cazarea ar fi trebuit sa se faca undeva intr-o zona in care excursiile zilnice sa fie de maxim 100Km dus dar in realitate au fost de 600 km dus, mai precis am pierdut pâna la 10 ore in autocar pe zi. A fost un maraton extenuant. Am ajuns sa fim EXTREM de obositi la sfârsitul acestei excursii. Informatiile furnizate au fost evazive. Ghida a incercat sa repare cate ceva din greselile agentiei, dar totul a fost un mare esec. In locul unei excursii optionale prevazute intr-o localitate specificata in plan, s-a mers intr-o locatie lipsita de orice interes turistic.
Nu e prima data când cei de la Karpaten imi insala asteptarile. O jumatate de stea cu indulgenta. Interesant este faptul ca cei care le-au acordat CINCI stele, nu au fost prea interesati sa dea detalii despre motivele pentru care le-au apreciat serviciile...
C. B.
Țeparii din Carpați, nu va apropiați!
t. j.
Deocamdată am fost să iau niste informații generale referitoare la un sejur mi- să părut totul ok amabilitate și solicitudine maximă din partea angajaților așa încât am plecat cu toate informatiile necesare referitoare la viitorul meu sejur.cu siguranță voi reveni
M. P.
Am mers cu aceasta agentie, respectiv Karpaten, intr un circuit Iordania&Israel, in perioada 03-10.09.2019. Dezamagitor! Asistenta turistica oferita din partea agentiei prin persoana Alinei Burgui, de toata jena. A fost depasita de situatie ( nu a interesat o de preluarea grupului pe Otopeni, prima data am vazut o la 1,5 ore de la aterizarea pe Ben Gurion in Tel Aviv, dupa care am stat 2 ore degeaba in autocar, pe tot parcursul circuitului a manifestat vocal prozelitism palestinian, pe Muntele Tabor a "uitat" 2 turisti in etate cu dificultati locomotorii, a obligat grupul sa cumpere produse/suveniruri doar din magazinele unde oprea autocarul, produse care s au dovedit falsificate sau fara nicio legatura cu realitatea - fructele de sicomor au fost in realitate niste alune, creme cosmetice la preturi duble fata de cele de pe aeroport sau alte magazine de profil, a dus in derizoriu taina sfantului botez la raul Iordan, a mistificat adevarul biblic si a pretins foloase necuvenite pentru care nu a oferit chitante, am fost la un pas de a rata vizitarea la site ul Petra, doar insistentele si presiunea a catorva turisti au facut o sa respecte programul). Despre ghidul local din Iordania, nota 10+, doamna Georgeta o persoana foarte bine pregatita, placuta si bun organizator. Este singura impresie buna din aceasta calatorie! Ca sfat, evitati aceasta agentie care are costuri ascunse si prin persoana care are prin contract obligatia sa acorde asistenta turistica, solicita obligatoriu bacsisuri de 5 euro/zi/persoana desi, din 8 zile, doar 2 am avut ghid local. Prin urmare, 30 euro au intrat in buzunarul ei, 30×45 turisti. Iar nenorocirea cea mai mare ar fi sa va treziti cu aceasta Cristina Burgui pe cap. Din start va fi o vacanta ratata asa cum a fost si a mea. EVITATI KARPATEN si pe Alina Burgui daca doriti sa aveti o vacanta placuta!
L. B.
Tocmai ne-am întors din circuitul din Israel, foarte frumos și totul a fost pus în valoare de către ghidul nostru, d-na Alina Tomer(Giurgiu). O d-na foarte bine documentată, felicitări.
D. I. C.
Cel mai mare tour operator pe incoming
Sunt mii de turisti straini care apeleaza la serviciile Karpaten
Autocarele pe care le foloseste sunt de cea mai buna calitate
Serviciile pe care le ofera sunt de foarte buna calitate
Un sincer bravo pt.modul in care promoveaza turismul romanesc
m. h.
Recomand serviciile acestei agentii. Am calatorit in Delta cu una din navele fluviale ale Karpaten si am fost placut impresionat de calitatea acesteia, de profesionalismul si de amabilitatea echipajului la bord
p. m.
Cele mai josnice servicii prezintă poze wow si vand maghernite prezintă 4*Si te cauzează la 2*
I. D.
Politică românească.
C. P.
Dacă vrei ceva ieftin cu servicii pe măsură apelezi la ei
L. T.
Mergeți unde vă țin pașii cu aceasta firma de turism!
Competența,seriozitate,buna dispoziție,amabilitate și, cel mai important lucru: siguranță!!
Z. B.
Servicii destul de ok. Indrumari de calitate.
C. M.
Scriu acest review, pentru a informa toti romanii ce vor sa calatoreasca la locurile sfinte, la ce sa se astepte.
In primul rand aveti grija de la agentie cumparati excursia.
In primul rand evitati: KARPATEN TURISM si BAVARIA TOUR.
Asadar, am achizionat o excursie in Israel de 5 nopti in perioada 20-25 nov 2018. de la Bavaria Tour care lucreza cu tur operatorul Karpaten turism.
1. cu cateva zile inainte am fost anuntati ca se pleaca la ora 20, deci ziua a fost pierduta
2. ajunsa la Tel aviv am fost oprita de securitate pentru verificari suplimentare in aeroport (adica am stat pe hol si am asteptat cca 2 ore sa ma cheme si sa mi puna niste intrebari, dupa care mi s-a dat pasaportul si permisul de sedere)
3. netrebnica de ghida a dat drumul celorlalti turisti sa plece la hotel fara sa ma astepte si m-a pus sa platesc taxi 100 euro
4. si asta nu e tot. cazare aveam in Bethleem deci taxi ne a dus pana la zona de frontiera cu Palestina. Acolo la 2 noaptea am trecut pe jos prin catacombe , insalubre si urat mirositoare si am luat alt taxi, dupa ce am asteptat 10 min in pustietate
5. ghida, romanca din oradea, si-a ratat cariera. Pe langa faptul ca explicatiile erau memorate dintr-o carte pe care ulterior am cumparat-o de acolo (calatorie in tara sfanta) ne a tratat ca pe niste copii tampiti (sa tacem cand vorbeste ea, sa stam in picioare daca vrem explicatii, daca nu venim la timp la autocar, sa luam taxiul, o lua inainte tot timpul intr-o viteza nebuna -zici ca eram la maraton , nu veniti sa ne rugam la loc sfant)
6. suveniruri : ne a dus unde avea ea comision si cand am intrebat- o daca in alta parte e mai ieftin, a zis ca o facem pe cont propriu in alta parte
7. masa la fel: trebuia sa mancam unde avea ea gratis si evident era mai scump.
8. la intoarcere catre aeroport, in autocar a stiut sa ne informeze de intrebarile care ni se vor pune, procedura imbarcarii etc
Si multe altele
deci, informati-va inainte de a cumpara
Eu am plecat in Israel cu scop de reculegere, liniste, rugaciune, si nu am avut parte deloc. A fost mai mult o alergatura de 5 zile cu o ghida groaznica.
Este diferenta intre pelerinaj si circuit (cand am luat excursia nu m-a informat nimeni - am aflat pe pielea mea.
Trebuia sa ma informeze agentia ce se intampla in aeroport, ce te intreaba, sa fii pregatit. Mie nu mi-a spus nimic si cam asta a fost excursia mult visata.
Asta este opinia mai multor persoane din grup. S-a certat de nenumarate ori cu ea pentru atitudinea pe care a avut-o si ulterior vom face sesizare la agentie contra acestei ghide tupeiste.
M. A.
E o companie serioasă și OK!
C. R.
Cea mai tare firma!
A. G.
👍🏻
G. B.
Agenție de turism cu o vastă experiență și un portofoliu de parteneri impresionant.
Oferă produse turistice de înaltă calitate, atât clienților autohtoni cât și celor de peste granițele țării.
R. B.
Nu vomentez
J. T.
O firma de turism de 5 stele:varietate de trasee,varietate de oferte,profesionalism,politete,buna dispozitie!
Totul ca la carte!
G. P.
Firma de nota 0 !!! Nu va lasati inselati!
L. N.
Drăguț
D. G.
Super !
I. B.
(Tradus) Foarte neprofesionist! Foarte nepoliticos și târziu pentru a da orice răspuns!
Am rezervat o rezervare în Bulgaria și am primit COVID POZITIV, așa că în niciun caz nu aș fi putut trece frontierele.
Agenția nu a vrut să-mi dea banii înapoi!
L-am sunat pe managerul hotelului spunând această problemă și a acceptat să ne dea banii înapoi fără taxe și a spus să transmită mesajul său agenției pentru a-i obliga să facă față realității și să recupereze banii
Foarte foarte dezamăgitor ...
(Original)
Very unprofessional! Very rude and late to give any response!
Booked a reservation to Bulgaria, and got COVID POSITIVE, so under no conditions I could have passed the borders.
The agency did not want to give back my money!
I called the hotel manager telling this issue and he accepted to give back our money without any fees and said to forward his message to the agency to force them to face the reality and retrieve the money
Very very disapointing...
T. K.
(Tradus) de afaceri de călătorie aproape de locul meu. Acesta este sediul central.
(Original)
Travel business near my place. This is their head office.
I. P.
B. C.
I. I.
A. B.
G. I.
M. S.
L. F.
L. S.
A. R.
V. E.
D. A.