Opinii despre Back-office Agentia de turism Hello Holidays (Agenție de turism)
Back-office Agentia de turism Hello Holidays
Str. Barbu Văcărescu 111, București 020272, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Back-office Agentia de turism Hello Holidays, Agenție de turism în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Back-office Agentia de turism Hello Holidays
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Back-office Agentia de turism Hello Holidays
G. M.
Servicii jenante. Am platit costul vacantei cu mult timp in avans. Avand impresia ca am de a face cu o agentie, nu mi s-a parut nimic suspect. Surprizele au aparut pe fondul pandemiei, cand toate agentiile ofereau posibilitatea amanarii concediului sau inlocuiau cu voucher, stimabill de la Hello nu au vrut sa auda de asa ceva. Nici nu aveau de ce, au avut grija sa isi treaca pe contract ca penalizarile sunt de 100% in caz de anulare, nicio clauza de forta majora. Cand s-a anuntat obligativitatea testelor COVID, am acceptat ideea, chiar daca presupunea costuri de cateva sute de lei in plus. De la agentie am fost trimis la Gral, programarea efectuata de o persoana recomandata de cineva tot de la agentie. Am fost informat ca testele vor costa 290 de lei de persoana, ajuns la clínica acestea costau 350 de lei de persoana. Avand in vedere ca asta s-a intamplat la ora 8 dimineata, agentia deschide la 9 iar noi in trei zile plecam, nu am putut sa refuz, pentru ca as fi pierdut rezervarea.
Apoi am contactat agentia, aici a inceput distractia. Mi s-a reprosat ca mint, ca ce descriu nu are cum sa se fi intamplat. Mi s-a reprosat ca nu am prezentat un anume voucher, despre existenta caruia am fost informat abia atunci, la multe telefoane dupa. La telefon, o doamna/ domnisoara recalcitranta insista ridicand tonul la mine ca eu sunt de vina, ca eu mint, ca totul e vina mea. Nervi, multe telefoane si toate degeaba, asa pot descrie experienta.
Raspuns: Reiterez, de existenta acestor vouchere am aflat abia dupa ce am fost la clínica sa fac testul. Acel “cineva” este angajata dvs, persoana care a raspuns la numarul dvs. de telefon. Acel “cineva” nu este vreo cunostiinta de a mea, cum insinuati. Tot angajata dumneavoastra mi-a oferit numarul de telefon. Aceste “vouchere” au intrat in posesia mea pe data de 21 iulie, la ora 13:05, cu doua zile inainte de inceputul sejurului, dupa repetate telefoane catre agentie, in conditiile in care programarea pentru test a fost la ora 08:00, tot pe 21 iulie. Pana in acel moment, doar dumneavoastra stiati ce scrie pe vouchere. Apropos, inca astept telefon de la dvs, tot eu sa va contactez?
O. D. G.
O agenție care este aproape de oameni. Apreciez tot efortul depus de ei în reprogramare concediului în aceste vremuri. Mulțumesc, recomand și țineți-o tot asa!
g. 2.
O agenție de succes, care își dedică activitatea intru cu totul satisfacerii dorintelor turiștilor.
I. d. -. s.
Super
M. M.
Seriozitate!
S. S.
R. P.
C. V.
M. C.
g. a.
C. S.
R. I.
g. p.
L. D.
A. P.