Opinii despre Clinica de Ortopedie-Traumatologie “Alexandru Radulescu” (Spital)
Clinica de Ortopedie-Traumatologie “Alexandru Radulescu”
Strada General Traian Moșoiu 47 - 49, Cluj-Napoca 400000, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Clinica de Ortopedie-Traumatologie “Alexandru Radulescu”, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Clinica de Ortopedie-Traumatologie “Alexandru Radulescu”
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Clinica de Ortopedie-Traumatologie “Alexandru Radulescu”
S. P.
Problemele incep de la intrare in incintă. Doamna de la triaj nu este prezentă la preluarea pacienților. Usa este deschisă și nimeni nu este in incăpere (am fost singurii care așteptau pentru preluare). După circa 15 minute in care deschizi și închizi ușa ca sa poti să afli cumva daca apare cineva, fiind evident că nu te cheamă nimeni ca să poți intra, apare de undeva din spate o doamna care vorbește la telefon pe speaker cu fiica ei, iar conversația continuă și in timpul inregistrării datelor (!).
După prima dificultate apare imediat următoarea: vin brancardierii să preieie bolnavul. Teoretic, practic iar inca un 15 minute si numai cautandu-le in spital reusesti să obtii să vina cineva pe care trebuie sa-l ajuti să impingă scaunul, deoarece sistemul de ridicare a scaunelor cu rotile nu este folosit. Interesant că acesta nu se poate folosi chiar la un spital de specialitate unde sunt/se prezintă preponderent pacienti cu probleme de deplasare/miscare...
Pe fiecare usă este afișat cu litere mari ca să nu intri nechemat dar nici cei dinăuntru nu vin să vadă dacă este cineva afară. Așa că aștepți până când ocazional iese sau intră cineva și accidental te observă in fața ușii.
Apogeul este la cabinetul de radiologie. Fiind trei uși nu ai de unde să știi la care trebuie să stai. O doamna, care se afla dintruna din aceste cabinete fără a saluta sau să-și intoarcă capul măcar zice că la următoarea ușă. La următoarea ușă insă nu este nimeni, iar aceeași doamna printr-un gemuleț imi arată ceva...inchid usa și aștept, și aștept...după circa 10 minute 'îndreăznesc' să o intreb pe doamna respectivă că ce e de făcut. Probabil cu acesta 'am trecut pragul' la ea explicăndu-mi cu ritm de cuvinte foarte scăzut (ca să înteleagă și un handicapat ca mine) că ea va face filmul dar mi-a arătat mai inainte cu măna (oare cum se poate arăta cu măna asa ceva?!) ca să am răbdare! Răbdare să termine jocul pe calculator probabil, ea jucăndu-se poker pe calculatorul din fața ei. Dupa inca vreo 20 de minute a venit cumva să mai facă totuși ceva și pentru ceea ce era plătită, iar pe mama mea de peste 80 de ani a luat-o la per tu fără ezitare...
In sala de gips mergea în surdină manele de pe calculatorul de serviciu, unde fiind doi inși unul se ocupa exclusiv de telefonul din mână iar celălat măcar ne-a zis că o să vină colegul care v-a efectua tratamentul.
Cred că nici nu mai trebuie să menționez că la ieșire iar nu mai vroia nimeni să vină să putem coborî scaunul cu rotile, cum am menționat liftul special nefiind în funcțiune. În timpul petrecut la unitate a mai fost o singură persoană adusă cu ambulanța care și ea aștepta-se un minim de 30 de minute in fața radiologiei, iar doamna de la cabinet ieșind cumva din fortăreața ei a intrebat-o dacă vrea să-și facă cumva un film? Era mai sarcastic decăt o glumă negră...
Faptele vorbesc în sine, disprețul, neglijența, nepăsarea și lipsa respectului arde și din peretii murdari și toaleta fara capac, fără hartie igienica sau săpun (la ei nu există reguli de pandemie în această privință).
Curtea clădirii fiind arhiplin de autovehiculele medicilor (nici la intrare nu ai acces numai făcănd șlalom printre mașini) îți dă impresia că instituția funcționează srtrict pentru a avea ei un loc de muncă și nu pentru a ajuta oamenii nevoți să apeleze la 'serciciile' lor.
l. s.
personal bun, clădirea are nevoie de cineva sa o repare și sa o îngrijească
F. B.
Contrar celor spuse mai jos, eu am fost preluat repede, în maxim 30 min, deoarece înaintea mea mai era o persoana + încă una deja în cabinet. Am fost consultat de medicul de garda ( era în jur de 23) și mi s-a făcut și radiografie. În total o ora a durat cu totul.
M. P.
Maria-Cristina pop eu buna🤕💪🖐🤝🌺🌳🐼🌌📖🌈🔮
H.
Unii medici sunt super profesionisti.
Aici nu este inclus și șeful clinicii.
M. P.
Mulțumesc din suflet Dr. Buescu Cristian, a trecut un an de când am căzut de pe scara și am fost operata la UPU. Va doresc multa sănătate întregului colectiv de la UPU și Clinici de Ortopedie-Traumatologie "Alexandru Rădulescu".
G. P.
Ce medici incompetenți consulata la ora asta, cum mama lui proces verbal sa trimiți un pacient acasa si sa il întrebi cu atâta nerusinare ,,ca la ora asta se vine", și că radiologia e doar pentru fracturi. Va fac reclamație! Nu de aia ii urgență?Va plătim sa stati? Nu va e rusine?
J. D.
Sunt niște penali obosiți. Am adus un prieten cu mâna ruptă și stam afară de 3 ore. El este țigan și se uită foarte urât la el. Aroganța din partea lor. Nu recomand
R. A.
Am fost internată in acest spital. Sistemul de organizare este la pământ. Personalul medical se comporta ca si cum tu ai vrut sa te afli acolo si trebui sa plătești pentru serviciile oferite.
5 steluțe pentru domnul doctor Buescu si pentru 3 persoane (o infiermiera, un brancardier si o asistenta) care au fost oameni.
Din pacate nu se vrea si nu se face mai mult.
Conditiile sunt acceptabile (însă totul este f vechi).
s.
Va rog frumos daca aveti o problema mai grava nu va duceti la acest spital, incepand de la medici pana la brancardieri dau dovada de un neprofesionalism jignitor la adresa pacientilor. Eu am fost cu o problema aparent banala din cele descrise de dr. Horea Benea si asa de banala a fost de m-a bagat in scaun cu rotile la varsta de 23 de ani. S-a comportat cu mine cu o indiferenta batjocoritoare, asistentele au uitat sa imi dea tratamentul dupa interventia chirurgicala. Multumesc dr. Horea Benea impreuna cu rezidentii si impreuna cu Clinica de Ortopedie ca m-ati bagat in scaun cu rotile la 23 de ani, am iesit mai bolnav decat am intrat in acest spital.
C. B.
In data de 5 ian 2020 am fost tratata impecabil dar am constata caci acest comportament ireprosabil este cu toti pacienti felicitari
V. T.
Multumesc d-lui dr. Opris Radu Rares si echipei, pentru profesionalism, promptitudine si Omenie. 20-01-2020
C. P.
Sub ori ce critica!Pt o prelungire de concediu suni de 45 de ori si tot nu se rezolva!Oare managementul spitalului ce face?Pe bani publici te trateaza ca pe un gunoi,.Unde ii Țepeș sa va traga in teapa ,nesimțiți ordinari,nici macar bunul simt sa răspundeți la telefon nu aveți, trebuie sa mergi sa te programezi ,cand ajungi nu ii program ,dai telefoane nu raspund suntem tara nimănui.Rusineee!
O. F.
Haideti inainte de a ne lua de parcari sau cat sunt de inguste usile, sa vorbim despre medici.
Consider ca e mult mai important faptul ca ati fost operati de medici cu experienta si care chiar isi merita profesia, care v-au operat corect, v-au cusut estetic si nu ati avut parte de infectii postoperatorii. In cazul meu, medicul a avut o grija enorma, m-a pansat chiar dansul si mi-a ridicat moralul cand eram praf cu psihicul. Oficial este preferatul meu.
O vorba spusa din suflet in acele momente, conteaza mai mult decat orice.
Am fost operata de fractura maleolara bilateral stanga. Prima mea operatie de acest gen, si nu am avut nici-o indoiala, atata incredere mi-a transmis medicul meu.
Nu a contat cati pacienti avea si cate operatii, mereu isi facea timp pt toti. Ei ne vor uita, dar noi nu ii vom uita niciodata pt ca ne-au "reparat".
Cat despre asistente..da, sunt fel si fel. Dar nu intotdeauna este asa cum credeti voi. Cand iti vin pacienti pe banda, si pacientii fiind fel de fel.. nu continui..mi-ar place sa fiti acolo si sa vedeti dincolo de ceea ce vedeti din salon. 🔝
R. P.
Sub orice critica o anumită asistență de la terapie intensivă!!precizez ca nu ma refer la toate asistentele ce lucreaza acolo. Bătrâna de 90 operată si imobilizată la pat o zi intreaga nu a fost schimbată de scutec, a cerut apa si i a fost împinsă noptieră sa si ia singura(deși ca ea nu se poate misca de loc) cand s a plâns de dureri având o operație foarte dureroasă i s a spus sa rabde până are ea "asistenta" timp ! Rusine ca un asemenea om lucreaza la terapie intensivă!!!!
N. G.
Doresc sa-i multumesc dlui Dr Benea Horea pt profesionalismul sau si pt ca in urma operatiei cu proteza de sold mi s-a schimbat viata. Ii multumesc pt omenia cu care isi face meseria intr-un mod exceptional. Discutiile avute cu dansul inainte si dupa operatie au fost foarte amanuntite si foarte clare, astfel vizitele in salon erau foarte valoroase pentru mine. Din punctul meu de vedere dl Dr Benea este doctorul pe care-l recomand sincer si din tot sufletul oamenilor care au nevoie de acest tip de ajutor. Multa sanatate si mult succes in activitatea si cariera de medic.
Nemes Andrei - fost pacient de la Turda in martie 2019.
P. N.
La urgență : Radiologie, diagnostic si evaluare ultra rapida, asa cum ar trebui peste tot!
O. G.
Numai aici sa nu fie nevoie sa ajungi.Clădirea are ..98 de ani. Parcare..că acum 98 de ani, doar că atunci erau câteva mașini în tot Clujul.
Oamenii ( cei de la Urgență) își dau interesul, însă sistemul e absolut criminal. 1 singur medic la ambulator in condițiile in care și în restul.locurilor agreate CNAS erau majoritatea in concedii.
Și bineînțeles la telefoanele publicate...e loterie să-ți răspundă cineva.
Coridoare înguste in care poți fi re-accidentat ușor în aglomerație, iar dacă nu ai ajutor nu poți pilota scaunele.cu rotile, atât sunt de înguste.
Intrarea pentru pacienți e groaznica la urcare.
Medicii si asistentele sunt depășiți de situație, au zeci de pacienți pe zi ce de la urgenta și totuși fac ce pot. Jos pălăria în fața lor. Doar din cauza lor sunt cele trei stele.
_______update___________
Experimentat si internarea.
Noaptea: calduri mari, peste 30 Celsius im saloane. Ideal pentru microbi
Televizor pe bani, cel care plateste e stapan telecomenzii, aproape întotdeauna vreun mosnegut antenist rtv-ist, care adoarme lasand aparatul deschis. Vrei,nu vrei te pomenești operat fara sa iti spuna cineva detalii sau sa te intrebe macar daca vrei...se
Bottom line: dreptul la odihna, dreptul tratament, dreptul la informare, propria opinie, odihna, linistea publica, sau macar la o plosca curata...lasati orice de acest gen la intrare.
Loc ideal pentru escare,insa costa si asta.
Cat despre personalul non-urgenta... Ca peste tot, cum nimeresti sau cum nimeresti. Nu le-ar strica o verificare psihiatrica periodica unora care se cred zei.
Si la final, cand vezi decontul pentru CNAS, vezi ca e mai scump decat la Polaris.
I. P.
Din pacate aici este o situatie pe care am intalnit-o si in alte institutii aferente sistemului public de sanatate. Unii medici si cadre medicale isi fac treaba rapid si cu profesionalism, meritand tot respectul, alti medici asteapta sa fie trasi de maneca de catre asistenti/asistente ca sa-si faca treaba pentru care sunt platiti. In ceea ce priveste "Urgentele" de aici, acestea nu sunt urgente; poti sa astepti in antecamera de triaj 2-3 ore fara ca cineva (medic) sa te deranjeze si fara sa intre nici un pacient pe targa (urgenta majora). Global vorbind, este loc de imbunatatiri majore.
t. p.
Personal de specialitate, medicii sunt la muncă de la ora 8.oo până seara la 20.00, după care unii mai și rămân in garda, personalul auxiliar are program de 8 ore apoi vine altă tura, sunt la fel niște oameni cu suflet, te spala după nevoile fiziologice , te ajută cu mâncarea, sunt de viață sau de gașcă, deși sunt cam puține in tura de noapte și oboseala se resimte ,operațiile sunt pe bandă rulantă, intre operații medicii vin în saloane să vadă de pacienți și să le schimbe "EI " pansamentele, am petrecut din păcate 2 ture de 14 zile, așa că am avut timp să văd ce se întâmplă, de șpagă am întrebat pe pacienții cu experiență într- ale spitalelor si am fost plăcut impresionat să aflu că nu se pune problema și așa a și fost. Sunt medici tineri, până în 45 de ani, cu specializare în străinătate după 3 sau 4 ani sau întors în România. Am avut 2 operații pentru ruptură gravă de genunchi " sesta sinistră " si acum după 6 luni umblu fără probleme. Personal de încredere, însă faceți ce știți să nu ajungeți să suferiți rupturi de oase, este CRUNT până vă recuperați.
p. i.
Lăsând la o parte că spitalul are nevoie de renovări substanțiale, deoarece arată învechit, și are nevoie de parcare ptr vizitatori sau cei care vin să-și preia bolnavii ce sunt lăsați acasă după operații și tratamente, ceea ce contează mai mult sunt medicii de acolo.
Pot spune ca sunt niște profesioniști desăvârșiți, care își fac treaba foarte bine, și aia e tot ce contează. Doctorii aia, chiar dacă au porecla de "măcelari" ptr ca taie carnea și pun oasele la loc, prin ceea ce fac, "repară" oamenii, ceea ce e mare lucru!
Personal, mai în glumă mai în serios, mi s-a zis de către unul dintre doctorii de acolo: "dacă mai pățești din "astea", vino la noi, ca te "reparăm" noi! " Am apreciat simțul umorului, venind de la cineva care zi de zi vede și lucrează cu suferința oamenilor!
S. O.
La urgenta,personal medical care m-au consultat cu mult profesionalism și responsabilitate. Multe mulțumiri.
M. S.
Nu recomand!!!! Mai ales nu il recomand pe conf. Dr. Tomoaia Gheorghe!!!! Sectia de septică la subsol ?!?!?! In ce lume trăim??? Curând se împlineşte 1 an de la moartea bunicii mele din cauza infecţiilor si virusurilor din acest spital... E de mers doar dacă vrei sa mori.
M. B.
D-na dr. Leordean inca nu am avut ocazia sa va cunosc si sper sa nici nu am dar pot sa va sugerez calduros sa va cautati o asistenta educata nu una care are umorul in functie de menstruatie, de sot sau altele ca nu este pacientul vinovat de problemele dansei si cu siguranta nu sta in fata usii cabinetului dvs pt ca se afla in cea mai fericita perioada a vietii sale! Dupa ce criterii se selecteaza acest personal?!
Ma declar profund dezamagita!
P.S. "Complimentele" mele pt "fantesia" cu care ati ales perioada de concediu!
D. C. S.
Exista deficiente in ceea ce privește organizarea. Faptul ca trebuie sa stai cu grămada in fata ușii pentru consultații mi se pare groaznic.
Dar am fost foarte plăcut surprinsă de amabilitatea infirmierelor, care nu au o munca prea plăcută, precum și de profesionalismul cadrelor medicale.
B. A.
Amabilitatea dnelor asistente de sus de la et 1, dna draguta la RX ...su ce frumos butona dl dr telefonu in timp ce mama astepta sa i se explice ca nu a inteles diagnosticu (a alunecat pe gheata ieri 22.12 si a fost operata azi 22.12)
h. p.
La urgente am fost tratați rapid si destul de corect. In ciuda radiografiei nu au văzut totuși o deplasare de os ce am remediat o doar la chiropractor.
L. H.
Am ajuns la urgenta in acest spital cu o fractura la mana direct de pe munte.Personalului ce era de serviciu pe 5 iulie 2018 dupa masa,tot respectul si recunostinta mea .Si-au facut treaba cu profesionalism, fara sa astepte nimic in schimb.
L. S.
Nu au observat ruptura pe mana, dupa 2 saptamani cu mana umflata ne-am dus la o alta institutie, au refacut radiologia si se vede clar ruptura.
D. B.
Personal foarte rabdator, profesionist si de foarte mare ajutor.
E. M.
Dispar consumabile , gen pampers până și apa de gură , așa ca la români !
A. I.
Clădirea arată jalnic!
Radiografiile se plătesc ( chiar dacă ești asigurat) iar după consultatie nu îți sunt date.
Asistenta de la radiologie foarte gretoasă.
R. G. P.
Bună ziua! Este a treia zi consecutiv în care apelez la Policlinica de Ortopedie. În ultima perioadă a început să mă doară călcâiul stâng atât de tare încat nu mai pot să calc pe picior, motiv pentru care am apelat la medicii de la urgenţă din acest spital, cu aceeaşi problemă de fiecare dată, sperând că cineva mă va ajuta(măcar cu un tratament analgezic, antiinflamator etc.). Din păcate, nu am fost primită nici măcar în cabinet, de consult nici nu se pune vorba şi s-a discutat cu mine superficial pe hol, spunându-mi-se că nu e de competenţa lor. Datorită faptului că forţez piciorul neputând călca aşa cum trebuie, a început să mă doară glezna şi durerea urcă spre gambă. Sunt complet dezamăgită!
I. F.
Ma numesc Ivan Florin.am 34 de ani
Din nefericire ,mi-am rupt piciorul stang.
Am ajun la Clinica de Ortopedie Cluj
Vreau sa multumesc intregului colectiv si nu in ultimul rand lui D-zeu ca am avut prilejul sa-l cunosc pe d ul Doctor Baciu Bogdan.
Este un Înger printre oameni
Totii de aici din clinica sunt Medici exceptionali ,cu pregatire profesionala inalta.
Multumim ca existati printre noi oameni
D-zeu sa va de-a sanatate multa si putere de muncă.Cu tot respectul meu pentru toti de aici din Clinica Ortopedica Cluj Napoca
h. i.
Am stat 2 ore pentru o radiografie,bineinteles doctorita era in cabinet cu 2 tinere si radeau bine mersi , l se rupea ca afara asteptau 5 persoane pentru radiografie, asa de implicată era bine ca le au mărit salariile
H. F.
Personal profesionist și amabil. Medic specialist ortoped care a REFUZAT spaga după operație. Cinste lor. ...Mulțumesc personalului acestui spital.
B. K.
Oameni buni in ceea ce fac. Totusi sper sa nu revin la voi .
P. T.
Vor sa scape repede de tine , nici macar nu te ajuta se uita la tine din 10 metri
T. N.
Foarte dezamăgit! Azi am fost la clinică pentru ca am făcut o entorsa la genunchi și aveam nevoie de o consultație. Am intrat în cabinet cu trimiterea de la medicul de familie pe lângă trimitere mi sa zis ca trebuie și o programare dar problema este ca programarea mi sa făcut peste o luna .Cum se poate explica problema asta ?
M. C.
Personalul medical atent cu pacienții. Din păcate parcarea mașinilor este o problemă.
L. I.
Am fost la Policlinica pt a ma documenta cu privire la o procedură de tratament , cadrele sunt foarte amabile si receptie .
G. A.
Mizer, darapanat, subutilat :( oameni care se chinuie in conditii sub optime. Organizare minimala. Lucruri aruncate peste tot cu si fara rost.
C. V.
Dupa consultatia de urgență incepe adevaratul chin.
J. H.
Un spital cu specialiști de excepție.
C. W. R.
Spatiu de așteptare mic, fără scaune pentru toți bolnavii. Nu se dau bonuri de ordine, se intră aiurea. Lipsă parcare.
M. l. F.
Mi-au reparat piciorul bine si s-au comportat fff frumos
R. ..
Este bine, dar se poate întotdeauna si mai bine. Se intra in funcție de gravitatea cazurilor
I. F.
Spitalul de ortopedie are Medici foarte bine pregătiți. Și ca dotare este peste medie.
L. M.
Gips pe gratis.😒😞😕
A.
Numa aici sa nu ajungi.....
R. T.
Personal medical implicat și profesionist.
e.
Doctori tineri si binevoitori; timpul de asteptare cam mare; parcari se gasesc mai usor pe Dorobantilor.
V. A.
Personal cu bun simt si calificat.
C. B.
Trebuie făcute îmbunătățiri la căile de acces pentru targi și cărucioare cu rotile
T. T.
Horor, o intrare pentru pacienti, va trebuie sa fi alpinist cel putin
E. P.
Conditii generale inimaginabile haoss!
T. M.
Medici foarte buni și devotați.
C. D.
Se poate si mai bine!!!....
D. O.
Foarte greu cu locurile de parcare dar asa-i in centru...
A. L.
greu de găsit locuri de parcare, însă doctorii m-au tratat cu profesionalism.
A. P.
Locul unde îți pun oasele la loc.
A. A. R.
Personal pregăti și amabil
S. M.
Mult sub ce ar trebui sa fie un spital!
d. c.
Sa nu ajungeti pe acolo...
M. G.
Ok. Bine primit, consultat, tratat.
D. B. V.
Frumos aici...
B. y. A.
Cluj Napoca
P. I. M.
Servicii ok
N. V.
O Policlinică cu un personal calificat
d. d.
Naspa
N. H.
Super tare
A. O.
Groaznic!
R. G.
Curatenia lasă de dorit
A. A.
nu raspunde nimeni la telefon
D. F. G.
Profesioniști
V. C.
dezastru...
B. H.
Sănătate cât de multa!
I. V.
Buna
B. R.
Spital bun
R. g.
Medici profesioniști,
S. P.
Buna
M. M. D.
Profesionişti.
C. L.
Recomand
A. B.
(Tradus) Ar trebui să vă așteptați la perioade lungi de așteptare, deoarece este normal din cauza volumului de muncă și a lipsei de personal, dar calitatea generală a serviciului, și medicii sunt foarte buni.
(Original)
You should expect long waiting times since it's normal because of the volume of work and lack of personnel, but the overall quality of the service, an the doctors are really good.
J. N.
(Tradus) Serviciul și profesioniștii au fost foarte buni. Le recomand.
(Original)
The service and professionals were really good. I recommend them.
R. P.
(Tradus) Am fost acolo pentru o urgență. Asistenta a fost enervată de prezența mea și a avut o primire foarte neplăcută chiar dacă abia mergeam.
Medicul nu m-a ajutat cu nicio soluție.
Dacă aveți o urgență mai bine, nu veniți aici. Sau poate doar dacă cunoști pe cineva, dacă nu, nu vei găsi niciun ajutor aici.
(Original)
I was there for an emergency. The nurse was annoyed by my presence and had a very unpleasant welcoming even if I was barely walking.
The doctor did not help me with any solution.
If you have an emergency better not come here. Or maybe only if you know someone,if not you won't find any help here.
S. S.
(Tradus) Personalul era nepoliticos cu mine și eram împins de la o persoană la alta
(Original)
The staff were rude with me and I was being pushed from one person to another
J. B.
(Tradus) Un loc liniștit care nu pare a fi la prima vedere, dar stai acolo și te vei bucura de un moment simplu și satisfăcător. Oamenii de acolo dau o atmosferă destul de mare: puteți simți că le place să lucreze acolo și că sunteți bineveniți.
(Original)
A quiet place that doesnt't look like much at first glance, but sit down there and you will enjoy a simple and satisfying moment. The people there give quite a vibe : you can feel they like working there, and that you are welcome.
F. C.
(Tradus) Ei te tratează bine cu bunătate. Bună medici și asistente medicale, vă puteți baza pe ele.
(Original)
They treat you well with kindness. Good doctors and nurses, you can rely on them.
A. C.
(Tradus) Personalul foarte profesionist si bine pregatit! Doctorul Apostu este unul dintre cei mai buni ortopedici care iti multumesc pentru bunatatea si atentia ta !!!
(Original)
Very professional and well prepared staff!!!Doctor Apostu is one of the best orthopaedic 😀thank you for your kindness and your attention!!!!
B. P.
(Tradus) Echipa medicală bine pregătită.
Dr. Dragos Apostu m-a ocupat cu grijă și răbdare. Mi-a luat timpul să-mi explic diagnosticul și calea de urmat.
(Original)
Well prepared medical team.
Dr. Dragos Apostu handled me with care and patience. Took the time to explain my diagnostic and the way forward.
D. D.
(Tradus) Este in regula
(Original)
E ok
V. B.
(Tradus) Impresie neplăcută. Servicii neplăcute.
(Original)
Uncomfortable impression. Unlovely services.
Z. G.
(Tradus) binisor
(Original)
Binișor
S. T.
(Tradus) loc bun pentru tratament.
(Original)
Good place for treatment.
i. h.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
M. A.
(Tradus) Medici grozavi!
(Original)
Great doctors!
T. L.
(Tradus) Oameni buni și buni
(Original)
Good and kind people
R. I.
R. L.
I. I.
I. N.
M. D.
R. N.
V. B.
d. c.
A. S.
b. b.
P. S. F.
J. H.