Opinii despre Spitalul Modular Pipera (Spital)
Spitalul Modular Pipera
Șoseaua Mihai Bravu 281, București 030303, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul Modular Pipera, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Spitalul Modular Pipera
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Spitalul Modular Pipera
L. M.
Am fost pacientul acestui spital in perioada 2 - 27 octombrie 2020, internat cu o formă severă urmare a infectiei cu covid-19 si vreau să mulțumesc echipei medicale de la pneumologie , care a avut grijă de mine si astăzi sunt langa familia mea sanatos.
Toata stima, recunoștința si respectul pentru doamna dr. Dumitrescu Elena, domnului manager prof.dr, expert în sănătate Emilian Imbri si tuturor celor care au fost aproape de mine fara sa le văd chipul .Mult respect si sănătate!
D. D.
Eu am fost la sectia de dermatologie ..din cate am vazut aveau program de consult pana la 15..in ordinea venirii.. organizarea e buna ..consultul a fost unul sumar..urmat de un tratament..o sa vad pe urma rezultatele..doamna doctor era de treaba si cu rabdare..oricum mult diferit in bine fata de sectia de la Colentina ..unde am incercat prima data....
C. C.
In perioada 18 - 31.01.2021 am fost internat la Victor Babes cu o forma destul de severa de COVID19. Fiind in situatia de a ma interna intr-un spital romanesc am fost extrem de reticient insa ceea ce am gasit in Victor Babes mi-a dat o speranta ca in Romania incep sa se miste in bine lucrurile si la firul ierbii. De la seful de sectie pana la infirrmiere, empatia a fost maxima, un comportament exemplar. Rabdarea fata de pacient - impecabila. Modul de comportament fata de pacientii in varsta - impecabil. Curatenia - foarte buna. Mancarea - am mancat mai bine in spital decat in unele unitati HoReCa. Victor Babes este un exemplu de ceea ce trebuie sa ofere ca servicii un spital din Romania. Sincere felicitari personalului de acolo pentru profesionalismul de care au dat dovada. Desi sper sa nu ajungeti acolo, daca se va intampla atunci ati nimerit pe maini bune si totul va fi bine. Imi pare rau ca mai mult de 5 stele nu pot oferi.
G. T.
Pentru echipa din sectia COVID Casa Doru, toata stima si respectul. Va multumesc din suflet pentru grija cu care m-ati tratat, atat medici cat si asistenti. Sunteti oameni extraordinari si profesionisti. De mentionat ca si mancarea servita a fost foarte ok. Curatenia, de asemenea, la ea acasa. Ca sa fiu sincer, perioada petrecuta in acest spital mi-a redat speranta in sistemul medical romanesc. Va multumesc foarte mult!
A. S.
Nu știu dacă e vorba de noroc, dar eu am avut parte de un tratament foarte bun.
s. p.
Buna ziua. Am fost internat la Spitalul Victor Babes in perioada, 14.11.2020...04.12.2020...in stare destul de grava, COVID-19, pneumonie, etc
Multumesc ochilor albastri, verzi, caprui, (Luiza, Delia, Dadica, Flori Calin, si colegilor la care nu le am retinut numele)
Doamnei Dr Cojanu Banicioiu Filofteia, le sunt vesnic recunoscator pentru lupta dusa, pentru profesionalismul si munca depusa sa ma salveze.
O sa povestesc tuturor cat munciți, cate vieti salvati si nu o sa accept niciodata sa fiti denigrați de oameni care nu au habar ce munca titanica duce ti sa salvati viata fiecarui om.
Multumesc, multumesc... Spt Victor Babes!!!
Pitrop Sebastian/București
45 ani/
A. G.
In urma infectarii cu SARS-CoV-2 , mama a fost internată la dvs 16 zile. Vreau sa ii mulțumesc din suflet doamnei Dr.Cojanu și echipei de asistente, infirmiere din pavilionul A, etajul 1, împreună, au salvat viața mamei mele!😍
De asemenea, ii mulțumesc doamnei Dr.Dumitrescu și echipei sale pentru implicare și răbdare.
Doresc tuturor o viață lungă și frumoasă!
Multă sănătate și fericire!
Un An Nou fericit!
I. J.
La Spitalul Victor Babeș din București am fost internat în intervalul 17-29.11.2020 cu dublă pneumonie virală , pe fondul infectării cu Covid19. Am avut șansa să fiu tratat de dl.dr. Lazăr Ștefan, medic primar, care prin profesionalismul său m-a ajutat să mă vindec. Întreaga echipă de medici, de rezidenți, asistente medicale și infirmiere au fost îngerii albi, aducători de speranță, empatie și vindecare. Se făcea zilnic dezinfecția fiecărei încăperi, saloanele erau farmacie de curate, tot personalul a funcționat că un generator integrat de sănătate. Cinste lor, le mulțumesc din suflet și să îi țină Dumnezeu sănătoși!
S. D.
Au reusit sa ofere servicii medicale ireprosabile tatalui meu infectat cu sars cov 2. Timp de 3 saptamani cat a durat internarea doctorii, asistentele, infirmierele au fost langa el. Felicitari voua.
Va multumim !
J. G.
In urma cu 2 saptamani am facut febra 39, au urmat 5 zile in care temperatura mea oscila insa niciodata sub 38. Dupa 5 zile adica sambata, din nou 39 febra in jur de ora 23:00. In acel moment fratele meu a sunat la acest spital de boli infectioase spunand ca e nevoie de un simplu consult, facem si testul covid si tot ce e nevoie doar sa fiu consultata. A raspuns un domn doctor care probabil era deranjat ca s-a rastit la fratele meu spunand ca trebuie sa ma consulte un medic internist, repet eu avand temperatura probabil din cauza unei infectii. As da minus stelute pentru ca nu am avut parte de un tratament adecvat in conditiile in care lucrez in sistem si platesc asigurari de sanatate in jur de 1500 lei lunar. Rusine ditamai spitalul si refuzati pacienti
L. M.
Am fost internata trei saptamani, mulțumesc doamnei dr. Dumitrescu. Felicitări pentru toata echipa asistete, infirmiere, ingrijitoare, pavilionul A, etj3 sectia de peumologie. Le mulțumesc tuturor multa sanatate. Cea mai buna echipa.
M. G.
Am avut o experienta neplacuta in acest spital.
Ca aspecte negative si neplacute pentru un eventual pacient, specific urmatoarele:
1. Mancarea este foarte proasta...plina de ulei, cateodata acra, necomestibila. Cu acea mancare nu te poti face bine(deci faceti rost de catering)
2. Camerele sunt cat de cat ok (e baie in camera si tv) dar aveti si oaspeti ...gandaci.
3. Daca doriti sa ajunga mancarea cat de cat repede de la poarta la pacient, domnul de la paza trebuie stimulat cu 10 lei, altfel e posibil sa ajunga dupa 3-4 ore.
4. Daca aveti Covid si doriti externare la 10 zile, si inca sunteti pozitivi, spitalul nu va asigura transport cu ambulanta acasa. Va trimite acasa pe cont propriu.
A. P.
Am fost internat și acest spital timp de 2 săptămâni la pavilionul B4 într-o stare de sănătate precara, deznădejduit și puțin speriat. În tot acest timp doamna doctor Veja Ana-Maria m-a supravegheat dând dovada de empatie și dăruire față de oameni. Dânsa m-a susținut moral și psihic ajutându-mă sa trec cu ușurință peste boala. Vreau sa le mulțumesc pe aceasta cale tuturor celor care au avut grija de mine: doamnei doctor, asistentelor medicale și infirmierelor care au fost foarte amabile și drăguțe. Datorita lor șederea mea în spital a fost mai ușoară. O recomand cu sinceritate pe doamna doctor Veja Ana-Maria întru cât a dat dovada de profesionalism și multa răbdare fata de pacienți!! Va doresc multa sănătate și putere de munca! Aveți tot respectul din partea mea!
B. A.
Am fost internat aici 11 zile. Simt nevoia sa spun cum a fost: ingrijirea medicala foarte buna, medici, asistente, toti atenti, profesionisti. Personalul auxiliar amabil, atent, prompt. Mancarea surprinzator de buna pentru spital. Multumesc pentru tot, stimata echipa!
A. E.
Din luna martie 2020 cand sa instituit starea de urgență si pana in noiembrie 2020 acum cand a venit al doilea val de Covid19 totalul paturilor de la ATI e tot in numar de 9 , nu e posibil asa ceva. Ati avut timp să suplimentați locurile la ATI in toata acesta perioadă.
R. S.
Cel mai bun spital
A. C.
Pe 24 iulie, după o noapte în care m-am simțit foarte rău, am mers la recomandarea medicului de familie să fac testul COVID în acest spital. La poartă am fost direcționat către B4, unde m-a preluat cu amabilitate doamna asistent Rodica Zaharia pentru fișă, recoltare și tot ce trebuie. La scurt timp, a venit doamna doctor Andreea Varsescu, care m-a consultat și a revenit cu o rețetă și câteva recomandări. Vreau să le mulțumesc acestor două doamne drăguțe, că au avut răbdare și bunăvoință față de mine în ciuda condițiilor date. Ca idee, după nici 20 minute cu mască înăuntru, m-au luat transpirațiile. Până aici, nimic deosebit. Gândiți-vă la dânsele care purtau și combinezon + vizieră. Tot respectul.
Am lăsat vreo atenție pentru că am fost tratat astfel? Nu. Mi-a fost rușine să răspândesc microbi pe unde nu trebuie, într-o perioadă delicată ca aceasta, într-un spital de... boli infecțioase.
P. S. La o săptămână și ceva, într-o zi oarecare, am revenit după rezultatul deja confirmat telefonic. Surpriză, doamna dr. era din nou la spital, la ora 21. Trageți voi concluziile.
E.
Personalul de la camera de gardă din pavilionul B4, merită toată admirația pentru profesionalism, empatie și răbdare.
M.
am ramas placut surprins de modul in care am fost tratat si de conditii, am fost consultat si mi s au facut analizele in "Casa Doru", doamnele asistente si domnii doctori au fost foarte amabili si mi-au explicat tot ce trebuie sa stiu! De asemenea la radiologie toti s-au comportat foarte frumos! Multumesc tuturor pentru tratament, comunicare si intelegere!
c. c.
Mulțumesc personalului medical și nemedical al pavilionului B3 și B4 pentru atenția , răbdarea și empatia cu care ne au îngrijit și tratat pe mine , fiica mea și soțul meu , în aceste condiții grele . Va doresc sănătate, tot binele din lume și succes în activitatea dumneavoastră! Mulțumesc din toată inima !
P. S.
Am fost internat acolo saptamana asta. Am stat o ora si ceva in salvare in curtea spitalului pan m-a preluat cineva, am zis ca mor ce rau imi era. Cand am fost preluat, in loc sa imi faca ceva sa nu mai am starea aia, am stat mai mult de jumatate de ora sa raspund la intrebari de genul unde lucrez. Cand in sfarsit mi-au adus o pastila, am fost invitat sa o iau cu apa de la robinet cu mana ca nu au nicio cana, am luat-o fara apa bineinteles, nu am putut bea apa decat seara cand mi-a ajuns pachetul lasat la poarta (contra 10 lei taxa de transport cred:)) pentru ca spitalul nu are apa - nu stiu ce se intampla cu apa primita prin donatie zilnica - o ia personalul acasa?
Despre mancare mai are rost sa vorbesc? Cred ca e aceeasi sau mai proasta cu aia de la puscarie.
Hartie igienica si apa calda la baie? Ce sunt astea?
Ar mai fi multe de spus dar ma opresc aici pentru ca "eroii din linia intai" nu merita timpul meu, mi-am pierdut aproape degeaba 4 zile din viata in puscaria aia de spital.
L. I.
Am fost internat 2 saptamani la Victor Babes-Pavilionul Casa Doru. As vrea sa multumesc intregului colectiv medical de doctori, asistente-asistenti, infirmiere pentru tot sprijinul si grija de care au dat dovada, cu mult profesionalism si implicare pentru fiecare caz. Multumesc de asemenea tanarului asistent Mihai, care m-a sprijinit intr-un moment critic.
Multumiri tuturor si sa fiti SANATOSI. Conditiile au fost foarte bune.
A. M.
cea mai buna si minunata doctorita doamna Stoinescu !!
P. A.
Cel mai penibil spital în cel mai penibil sistem sanitar, tocmai ce am fost acolo acum maxim 1 ora cu simptome clare de covid, după ce am fost întrebat de către paznic ce simptome am, după care am fost pe secție..... Am stat pe la ușa cam 10 minute pana sa ma bage cineva în seama, întru într-un final în secție și ma întâmpină o doamna asistenta, ii explic și dânsei ce simptome am, îmi ia tensiunea, după care vine o doamna doctor, îmi spune din start ca dacă vreau sa îmi facă testul covid trebuie sa ma interneze minim 3 zile, adică mai pe românește pleacă acasă fraiere!! În condițiile în care este mediatezat ca la balamuc, ideea este ca dacă ai simptome clare nu te baga nimeni în seama.
S. D.
Dacă exista mai putin de o stea v-o dădeam cu drag! Cel mai prost spital. Am avut două experiențe neplăcute la acest spital una dintre ele a fost cu fata mea (nu au vrut să o testeze de gripă pentru faptul că nu avea certificat de naștere Romanesc ) pe vremea cand avea doar 4 luni iar cealaltă experiență neplăcută a fost azi dimineata la camera de garda (mi sa spus :Ce cautati la ora asta aici?).....un spital de evitat.
P. S.
Pe 28 Ian. 2020, seara, între orele 20,30-23,00, am aşteptat pe holul de la UPU B3, o consultaţie pentru copilul meu, care avea febră 39,7.
Concluzia: o întreagă bătaie de joc, recepţionera urlă ca o disperată, iar când am rugat-o să ia a doua oară temperatura copilului a avut o reacţie agresivă, spunând că "dacă ne-am ocupa de toţi copiii, aşa ca de al dvs, ce ar fi?"...cred că o durea termometrul să îl apropie câteva secunde de capul copilului. Ruşine cu asemenea exemplare în spitalele noastre!
Nu mai spun că, copilul a fost apoi consultat de o dră dr rezident, care, ne-a lăsat singuri în cabinet să întrebe un dr ce tratament să dea copilului. Dezamăgitor!!!!
C. D.
Un spital de top. Profesionalism și calitate superioară a serviciilor medicale oferite de personalul medical al Spitalului. Vil recomand cu toata increderea să vă duceți la această unitate medicală și nu veți regreta ca v-ati irosit timpul dumneavoastră prețios. O unitate medicală unde toți cei suferinzi sînt tratați cu toată abnegația . Tot respectul cuvenit pentru toți angajații .
C. P.
De 3 ori am avut contact cu acest spital, mereu pentru tratare de enterocolita la copii si nu am ce reprosa. Bine, eu ma raportez la sistemul de sanatate al unei tari de la coda clasamentului european. Probabil ca in Olanda ar fi fost alta experienta.
A. A.
Profesionalism, se respecta programarile, medicii sunt orientati catre pacienti, nu catre incarcarea facturii. Personal, imi place faptul ca poti sa iei mancare, apa, cafea, suc de la automatele din holuri. E comod, te simti cumva într-un loc familiar. Esti in aeroport, dar fără bagaj. Pe scurt, intri mai relaxat la consultatie.
A. E. C.
Pe aceasta cale vreau sa multumesc doamnei doctor Dogaru Adelina care a reusit sa-mi puna diagnosticul corect, respectiv pneumonie, dupa ce medicii urgentisti de la Spitalul Elias si Sanador mi-au spus ca nu am nimic la plamani. Tratamentul prescris de doamna doctor a fost salvator.
I. C.
Cea mai buna DOCTORA Cîrstea Mihaela ma salvat de la moarte aveam apa la plămâni și ma vindecat dacă mai stătea 48 de ore ma sufocam in somn și acest înger ma salvat va mulțumesc din inima ați avut grija de mine ca de copilul dumneavoastră sunteți un doctor de nota 10 cu plus va pup și ca iubesc și va mulțumesc mult .
S. C.
Aici am cunoscut eroi adevărați, oameni care lucrează în permanenta pentru binele copiilor care au nevoie de ajutorul lor. Nu am cuvinte sa le mulțumesc îndeajuns.
S. S.
Sunt total dezamăgită.Astazi la ora 12.30 m am prezentat cu mama în vârstă de 74 ani sa fac o radiografie pulmonara .Am plătit si ne au spus sa așteptăm .Si am asteptatttttttttt.Surpriza .cunoștințele. tiganii cu tupeu .dădeau ceva si intrau .noi cu bun simt am stat 3 ore.intreb la receptie .Surpriza .mai avem de asteptat. Mama nu este urgență medicală. Mai avem de stat
M.
buna. eu va recomand cazarea pe termen lung aici deoarece ofera servicii de calitate si mancare buna. am fost si internat la nebuni in cadrul spitalului deoarece mi sa rupt degetul stang al unghiei drepte de la piciorul stang din parta dreapta a unghiei stangi de la mana dreapta. mau tratat cu atentie si sau interesat sa ma simp bine.
S. F.
Mori in dureri, nu iti dau diagnostic, si vin doar de 2 ori pe zi la bolnav, dimineata si seara. In rest, ii doare in cot.
a. m.
Am mai fost internat acum 10ani și am venit tot aici pentru internare (infecție gât) este curat mâncarea ok
M. A.
Am fost cu mama la camera de garda astăzi, fiindca a fost înțepată de o insectă in zona gâtului, unde s-a umflat îngrozitor și s-a înroșit, cel mai probabil o capușă. "Băiețelul" de la recepție (căci altfel nu îl pot numi) i-a spus că trebuie să plătească consultația, sau sa facă rost de un bilet de trimitere de la medicul de familie, în condițiile în care este asigurată. Conform regulamentului spitalului, situațiile de urgența nu necesită bilete de trimitere, iar nivelul de "urgență" este stabilit de către un medic, nu de către personalul de la recpție care nu este în măsură să ia astfel de decizii -probabil că se aștepta la ceva șpagă, iar înțepătura respectivă necesita îngrijire cât mai repede, la cum arată!
Nesimțire fără limite. Trebuie să ajungi la urgența pe moarte, fix înainte sa îți dai duhul, ca să fii luat în serios. Ori plătești. Doamne ferește să te îmbolnăvești în România, căci ești condamnat la moarte sigură.
M. Z.
Am sunat la numărul din centrală, mi s-a făcut legătura cu pavilionul de unde voiam răspunsuri si mi s-a vorbit frumos si explicat ce doream sa aflu. Se pare că lucrurile evoluează.
d. m. c.
Aici am dat de niste oameni minunați toata stima si respectul mai ales pentru d-na doctor Costescu un medic deosebit si minunat.
D. A.
Personal calificat si dedicat
e.
Impresie foarte proasta.
Nu am ajuns acolo pt tratament, ci pt informatii legate de donarea de sange. La Centrul de Transfuzie nu au cum sa verifice anumite lucruri si asa am ajuns aici. Concluzia: ar trebui sa platesc eu din buzunarul meu pt analize de care nici nu am nevoie!
Dezinteres total fata de donare - chiar asa mi-a spus doctorita 'exact, nu ne intereseaza' (o doamna scunda, cu par drept si blond).
Nu mi-a dat alte informatii si pur si simplu mi-a intors spatele in mijlocul conversatiei.
Doua zile mai tarziu m-am trezit cu dureri in gat si tuse - sunt sanse mari sa fi luat si niste microbi de-acolo.
SILA!
A.
La sectia boli infectioase copii,pavilionul B-2 este o asistenta care nu stie sa puna o branula!a chinuit copil de 9 ani 15 min cu acul in mana crosetand cu el pe sub piele!se numeste Ana Maria!cand a trebuit sa schimbe perfuzia mi-a spus sa o opresc eu cand se termina si sa o caut sa-o scoata!asta am facut,numai ca am gasit-o dupa 30 min,dormea!
R. B.
Nu recomand efectuarea unui RMN sub nicio forma cu Dr. Radu Dumitru. Am efectuat un RMN abdominal pe data de 28 martie 2019 si dupa 1 luna de zile nu reusesc sa primesc si interpretarea acestuia. Fetele de la receptie mi-au dat filmele si CD-ul, insa interpretarea au zis ca doctorul nu a facut-o si ca sa ma descurc singur sa obtin interpretarea de la el. Mi-au dat nr. lui de telefon, insa nu este de gasit la telefon(si chiar am insistat sunand in fiecare zi poate poate reusesc sa obtin interpretarea pe mail). In concluzie o mizerie de doctor.
I. B.
buna ziua, desi inceputa prost prin programarea mea la cardiologie, d na dr Acatrinei. Am venit la 8.50 la consultatia pt ora 9. Ne-am vazut in hol cu d na doctor, dar nu am prezentat interes pt ca era cu niste prieteni de familie si trebuiau ajutati ! Din bun simt nu am vazut tortul cadou, si nici nu m-a interest ca d na doctor a chemat doua asistente sa duca bagajele "prietenilor " cu scaunul cu rotile(dar poate pe cei din directie I-ar interesa ..) am stat pana la ora zece ca un prost pe culoare, m-am dus si la etajul 7 la cabinet, poate cine stie ?? nici un semnal. Am plecat, deci pot multumi pentru grija aratata, probabil reminiscente din locurile pe unde a mai lucrat d na doctor. PS daca eram o urgenta ?? am avut tensiune 20/10... si va faceam un eveniment ?? era bine pt renumele dvs ??? sper sa aiba si altii curajul sa spuna adevarul care de altfel ne inconjoara dar nu vrem sa-l vedem !!
A. K.
Mulțumesc cadrului medical de la pavilionul B3 boli infecțioase de profesionalismul de care au dat dovadă.
V. S.
Bine ca avem un telefon la care nu raspunde nimeni niciodata
S. P.
Am avut o experienta neplacuta. Se.misca f greu si foarte haotic tot staful..
V. G.
Cam murdar
I. M.
Din ironiile statului roman: se îmbolnăvește un copil la gradi, toată clasa e testata pentru streptococ, PLATESTI 40 ron pentru test rezultatul iese pozitiv. E vineri, medicul de familie la clinica privata pentru care PLATESTI abonament lunar "Family superior" își încheie programul în 30 de minute iar prima programare disponibila oricum e peste o săptămână . Boala e contagioasa, noi, părinții ar trebui sa ne facem și noi testul dar ghici ce, acesta nu e inclus în abonamentul pe care îl avem. Ar trebui sa PLATIM 110 ron/persoana. Zicem sa ne gândim la priorități, luam copilul (care din fericire pare ok per ansamblu, dar nici nu poți sa îl lași o săptămână fără tratament pana găsești programare) mergem la Victor Babeș. Acolo un afiș cum ca dacă nu e vorba de o urgenta care sa necesite internare, trebuie sa PLATESTI 50 RON consultația. E copilul nostru, suntem prinși de sistem, nu putem sta fără tratament. Așteptăm vreo 3 ore, cu copii cu diferite boli pe lângă noi de ne gândim oare ce mai luam la pachet, e consultata 3 minute, diagnostic scarlatina, luam tratament cu antibiotic. Nu zice nimic de plătit consultația, mi se pare normal, pentru ca nu pot sa nu îmi amintesc faptul ca pe vremea mea copiii beneficiau de servicii medicale gratuite. Întrebam și aici de test pentru noi și cică trebuie făcut pe stomacul gol, dimineața, trebuie oricum PLATIT și cum e deja seara mergem acasă,macar are copilul medicamente pe care, da, tot noi le-am PLATIT. A doua zi, sâmbătă, încep și la mine simptomele : durere în gat, febra, toate hainele în zona gatului sunt fleasca, durere cumplita de cap. Nurofen raceala și gripa, Nurofen forte, miere.. nimic nu își face efectul. Rezist o zi, poate trece, dar a doua zi (duminica) nu ma mai ridic din pat, mi-e rău, hai la spital și cu mine. Tot la v Babeș pt ca deh dacă e scarlatina la copil o fi și la adulți, avem același medic de familie disponibil peste o săptămână și cum antibioticul fără rețeta nu merge.. Stam și aici 2 ore așteptând într-un miros crunt, același afiș cu plata în cazul în care nu te internează dar abia ma țin pe picioare și am nevoie de ceva mai puternic decât ce am acasă pt ca evident nu își face efectul. Ma consulta : se uita doctora în gat, îmi asculta rezidenta plămânii. Atât. Cică sunt ok, nu pare scarlatina, pare sa fie alt tip de infecție în gat. Faza e ca eu numai ok nu ma simt, dar în fine... Vine vestea ca trebuie sa PLATESC 50 RON consultația mea de 5 minute (gatul și plămânii...o spatula din aia de lemn pe gat și un stetoscop pe spate). Pai de ce doamna, ca abia ma mișc , v-am explicat situația, sunt salariata și PLATESC oricum lunar CAS și toate cele? De ce sa plătesc de atâtea ori, O boala în condițiile în care oricum nu ma îmbolnăvesc zilnic și nu se justifica retragerea lunara a banilor la salariu? Răspuns sec, asta e, ea și-a făcut datoria și gata. Ok, mulțumesc ce sa zic... Trec taras la recepția spitalului de STAT, PLATESC consultația, apoi ca să fie treaba treaba, oprim la farmacie cu rețeta mea cu antibiotic PLATESC și acolo și mergem acasă bătuți de sistem. E 4 dimineața, sunt treaza de bine ce ma simt și nu pot sa nu ma gândesc (ganditul măcar e gratis, sper..) : plătesc CAS, abonament la clinica privata și sfârșesc prin a plăti la preț întreg și consultația și tratamentul? Și pana la urma, banii mei unde se duc și cine face ceva pentru MINE de ei??
P. P.
Calitate foarte buna din partea personalului medical,farte amabil in special in sectia de boli tropicale .Felicitari Dr. Florescu pentru efortul depus pentru a mentine sectia de boli tropicale la standarde Europene.
A. K.
Seriosi !
C. I.
Nu se respecta programarile, nici macar nu esti anuntat ca trebuie sa astepti in plus. Am intrebat dupa 14 minute trecute daca mai dureaza mult, mi s a spus ca in 10 minute. Au mai trecut inca 15-16 si nimic. La 12:30 am plecat din incinta spitalului. Am fost programat la Dna Doctor Gheata, deci luati va in plus o ora doua daca sunteti programat la dumneai.
V. C. B.
Nu au vrut sa ma primeasca la urgente pe motiv ca nu aveam bilet de trimitere. Am mers in cele din urma la Elias unde mi- au spus ca pentru camera de garda nu e nevoie de bilet de trimitere , avand in vedere faptul ca o urgenta se intampla in scirt timp si nu ai cand sa mergi la medicul de familie pentru bilet de trimitere .
V. N.
Volumul mare de pacienți duce din păcate la timpi foarte mari de așteptare și aproape totul pare făcut în grabă, fiind unitate de stat nu se va schimba prea curând ceva, foarte mulți medici lucrănd și la particulari, chiar la cei de lângă spital, doctorii fiind niște mașini de făcut bani în acest moment, de aici și calitatea mai scăzută a actului medical! Păcat, dar este valabil și pentru multe clinici private!
M. G.
Sectia de Pneumoftiziologie: Nu merita nici macar o stea!!! Experienta de cosmar! Unele individe din personalul medical mediu (asistente medicale, chipurile) - dedicate trup si suflet mai degraba suetelor si programelor tv in detrimentul meseriei pentru care sunt platite din bugetul la care au contribuit pacientii ani de zile - sunt mai potrivite pentru culesul capsunilor in Spania decat pentru asigurarea unei ingrijiri medicale adecvate a pacientilor! Tratamentul nu este evaluat zilnic, administrarea medicatiei facuta in graba, fara compasiune si rabdare, fisa medicala cu masuratori fictive, doctori aproape imposibil de gasit si abordat pentru elucidarea si comentarea eficientei (ori lipsa) tratamentului, Pe scurt: deprimant, ineficient, sub-standard (mult), ne-profresional.
C. C.
Nu confundați spitalul cu policlinica privată lipită de el. Nu au nicio legătură. Spital este infect. boli infecțioase copii B2 este un jeg de nedescris. Nici apa sa te speli nu ai.
M. V.
Dacă vrei sa îți faci vaccinurile aici, mai gândește-te o data! După ce mi-am făcut programarea cu 10 zile înainte, când am venit nici măcar nu aveau vaccinul pe care l-am cerut. “ Nu îl avem la moment”.
C. R.
recomand cu incredere. am avut cateva probleme de sanatate si aici mi-au oferit tratamentul corespunzator.multumesc.
J. M.
Un spital foarte vechi si cu medici dedicați, dar orice pădure are si uscaciunile ei. Spital pentru boli infecțioase cu renume ce asigura asistenta medicala atat adultilor cat si copiilor si beneficiar al celor mai controversate opinii in domeniu.
L. G.
Jalnic! Organizare extrem de proasta. Daca ai bilet de trimitere nu te poti programa astfel incat sa poti intra in ziua in care te duci. Mergi efectiv la ghici cu noaptea in cap, stai la coada la gramada si nu ai nicio garantie ca in ziua respectiva te vede cineva.asistentele de la triere dau dovada de o mare insolenta. Sa nu mai spun ca se asteapta pe un hol ingust de nici nu poti respira.
M. C. O.
Nu imi convine deloc sistemul ! Schimba-ti receptia,ca nu raspunde la telefoane !!!
A. R.
De la primire şi prima consultatie şi până la următoarea consultatie a durat 10 ore. Trebuia să ma rog de asistente ca să schimbe perfuziile nici în ruptul capului să vină ele singure. Dupa ce au zis că în 10 minute vine Dr. să ne vada a mai durat 3 ore. Per total daca ai timp de pierdut cu copilul aici e locul. Chiar daca am stat 10 ore nu au luat nici o proba de sange sau materii fecale. Cum sa dai un rezultat fara nici o analiză ?
R. •.
Personal foarte amabil si dragut!
V. M.
Dacă ar răspunde la telefon aș putea zice mai multe. După 3 zile de apeluri, "toți operatorii sunt ocupați, vă rugăm, așteptați" :)
s.
In unul din cabinetele de la camera de garda am asistat surprins la o cursa intre 2 gandaci rosii.
D. S.
Un spital foarte bun. Este spital de boli infecțioase pentru copii și adulți. Personal calificat și cu experiență. Tot aici se pot face vaccinări pentru zone tropicale.
d. i.
Personalul foarte amabil,asistente,infirmiere si medici,este cel mai bun spital de infectioase pt copii ,B2multumiri doamnei doctor Tudor , o doctora de nota 10plus!Va multumesc
V. S.
Se face medicina adevarata. Oamenii sunt profesionisti in adevaratul sens al cuvantului !
V. R. G.
Personal foarte prompt si atent - atat medici, cat si asistente. Experienta se refera la camera de garda.
S. G.
Vorbesc despre sectie de dermatologie. In primul hol in care se intra trebuie asteprat la rand pt un bon de ordine. Spatiul e mic. Doamna care da bonurile si pregateste fisele este nepoliticoasa si uneori nesimtita. Asistentele si domnu doctoc sunt amabili.
Despre restul spitalului nu stiu nimic. Arata trist si nu e prea ingrijit pe exterior.
m. f.
Ce-a mai proasta experienta intr-un spital din romania. Incercati alte spitale acesta este de tot rahatul!
M. C.
O mizerie de spital.La propriu si la figurat.
F. B.
Ca orice spital de la noi, lasa de dorit. Investiti in spitale!
N. A.
Camera de garda la dermatologie aveți pe weekend?
L. K.
Este foarte bun din toate punctele de vedere
R. B.
Cel mai bun spital de boli infecțioase, în special pentru copii!
c. s.
putin cam scump dar te face bine!
A. C.
Cei mai buni doctori și cele mai bune asistente.servicii medicale excelente
L. G.
Spital situat pe șoseaua Mihai Bravu
A. O.
Calitate, competenta si buna organizare.
B. L.
Un medic de garda nu a dorit sa-si asume un diagnostic.
D. M.
Un spital OK.
D. F.
Super
A. M.
Dr Lazar este un medic excelent, iar asistentele foarte profesioniste.
m. s.
Un spital slab!
C. G.
Ma doare in cot
A. C.
Rapid si organizat
M. S.
Super
G. O.
Te rezolva imediat daca ai o urgenta.
E. S.
Servicii de exceptie.
M. C.
Foarte exacta ,in detaliu .Super.
A. V.
(Tradus) Superb .. a intrat acolo cu o boală și a plecat cu alta. Am stat 2 săptămâni mai mult decât ar fi trebuit să le mulțumesc
(Original)
Superb..went in there with one disease and left with another one. Stayed for 2 weeks longer than i should have thanks to them
m.
(Tradus) Aglomerat. Bun personal. Prețuri destul de mari.
(Original)
Crowded. Good personel. Rather high prices.
B. V.
(Tradus) Clinică foarte aglomerată, prețuri prea mari, personalul este în regulă.
(Original)
Very crowded clinic, prices too high, personnel is ok.
I.
(Tradus) Foarte buni medici!
(Original)
Very good doctors!
A. F.
(Tradus) Doctorul Alis Rusu - mare doctor
(Original)
Doctor Alis Rusu - great doctor
G. C.
I. M.
G. P.
A. A.
A. A. m.
T.
Z. B.
C. T.
C. S. S.
T. V.
P. R.
s. r.
A. P.
T. M.