Opinii despre Sanamed (Spital)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Sanamed, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Sanamed
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Sanamed
A. E.
Am intrat pentru prima oară în lift, și m-a dus singur la etajul unde trebuia, bănui că era setat așa, dar la coborare a fost mai greu😂 nu am știut să cobor cu el😂🤭Nu are butoane cu etaje pe care sa apesi, totul este parca prea tehnologizat...Clădire noua cu dotări ca în străinătate, pentru cei care au diabet este o clinica care o să le schimbe perspectiva in sensul ca asa trebui sa arate o clinica modernă unde sa te simți bine...e un pic copleșitor la început! Treci prin două recepții ca sa ajungi la cabinetul doctorului...holuri mari spațioase și un design interior deosebit pentru o clinica de sănătate! Dar, Bravo Sanamed pentru alegerea facuta👏, mă bucur că o să vin la o așa clinica!
C. C.
Super profesionalism și grija fata de pacienți! Recomand cu placere.
m. g.
Scrisoare deschisă
În atenția conducerii Sanamed
Bună ziua, mă văd astăzi în postura de a scrie o scrisoare în care doresc să atrag atenția că organizarea din interiorul clinicii nu decurge așa cum ar trebui și cum ar fi de bun-simț față de pacienții și angajații săi.
Numele meu este Mihnea Ghilduș, sunt diabetic de 34 de ani și pacient al Sanamed de când a fost înființată clinica. În tot acest timp am avut ocazia să asist la creșterea afacerii și îmbunătățirea considerabilă a serviciilor oferite, cu o singură excepție. În tot acest timp, niciodată nu am văzut implementată vreo formă de organizare a preluării pacienților veniți la analize în regimul de “internare” oferit prin casele de asigurări medicale.
Consider că mutarea în noul sediu de pe Calea Plevnei ar fi o ocazie bună pentru clinica Sanamed să își îmbunătățească și acest serviciu, pentru a fi în ton cu noul spațiu frumos amenajat în care sunt convins că s-au investit resurse considerabile. Cred că este păcat de această investiție dacă impresia unui pacient este una de dezamăgire amară după ce a fost tratat necorespunzător de personalul clinicii. Acesta a fost cazul pentru cel puțin 15 pacienți care au așteptat haotic la cozi, alături de mine, în cursul zile de azi, pe fondul crizei sanitare de COVID-19. Adaug aici faptul că mulți dintre pacienți consideră deja noua amplasare a clinicii foarte greu accesibilă și vorbesc foarte hotărâți despre renunțarea la serviciile Sanamed și mutarea la altă clinică. Așteptarea dezorganizată la corzi formate ad-hoc nu îi ajută să își dorească să rămână.
În cazul meu, am așteptat regulamentar timp de 5 minute să intru în imobil, timp de 20 minute să fiu primit la recepție, alte 5 minute să fiu preluat și dus la etajul 2 pentru recoltare. Ulterior am mai așteptat 15 minute ca să mi se recolteze sângele, încă 10 minute pentru EKG, încă 10 minute pentru a intra la cabinetul de neurologie și înca 45 minute în fața cabinetului de oftalmologie unde am hotărât într-un final să nu mai intru. În total am așteptat deci 110 minute pentru a avea o interacțiune totală de 10 minute cu personalul Sanamed. Acest timp este mult mai lung decât la vechea adresă din Str. Viitorului. Și aș fi fost de acord chiar și cu acest timp de așteptare dacă aș fi văzut vreun sistem de organizare a așteptării, de exemplu prin intermediul unui sistem computerizat care alocă pacienților numere de ordine în funcție de înregistrarea în sistem sau pur și simplu prin folosirea unor bonuri de ordine primite la intrarea în imobil. Lipsa oricărui sistem a dus la un haos care i-a făcut pe pacienți să devină nervoși și agitați, lucru ce s-a transmis și către personalul medical.
Pun pe hârtie aceste rânduri pentru a mă ajuta pe mine dar și pe voi, clinica Sanamed București. Îmi doresc să revin la voi și să revin cu drag pentru a interacționa cu lejeritate și relaxare cu personalul vostru. Pentru aceasta trebuie să faceți doar un lucru simplu ce poate părea minor: organizți pacienții pe numere în ordinea sosirii - vă poate salva de mult stres, recenzii negative, cuvinte urâte, pacienți pierduți și alte probleme ce vor apărea în timp.
În finalul scrisorii doresc doar să mai adaug faptul că personalul de la recepție este de multe ori arogant și tratează pacienții ca pe niște oameni de o clasă inferioară. Domnișoarele nu răspund la telefoane decât foarte rar și motivează acest lucru prin faptul că trebuie să se ocupe și de pacienții care stau fizic în fața lor la coadă. Cred că și această problemă s-ar putea rezolva tot printr-o organizare mai bună a resurselor.
L. O. C.
m. M.
L. O.
b. o.
D. R.
C. C.
V. R.
S. F. S.
F. V.
N. C.
A. D.
A. V.
L. D.
I. I.