Opinii despre Maternitatea Medicover Bucuresti (Spital)
Maternitatea Medicover Bucuresti
West Gate Business Park, Strada Preciziei 24, București 062204, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Maternitatea Medicover Bucuresti, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Maternitatea Medicover Bucuresti
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre Maternitatea Medicover Bucuresti
A. I.
Il recomand cu incredere pe dl doctor Gabriel Stefanescu. Este un om extraordinar si un doctor profesionalist.
Experienta medicala avuta in spitalul Medicover a fost foarte placuta, cadrele medicale au fost foarte intelegatoare si s-au purtat foarte frumos cu mine, le multumesc si le sunt recunoscatoare pentru acest fapt.
Am avut o experienta medicala placuta, desi problema pe care o aveam ar fi fost mai greu de acceptat si de inteles.
In 2014, la 24 de ani, am fost diagnosticata cu ruptura de menisc discoid de gradul II A, ce nu ar fi avut nevoie de interventie chirurgicala, insa, doctorul de la momentul respectiv a considerat ca am nevoie de artroscopie. Dupa operatie si recuperare nu mi-au trecut durerile deloc, in 2016 am mai facut un rmn, meniscul era rupt in continuare, am fost la 3 alti doctori, prin recomandare, si nici unul nu mi-a prezentat incredere astfel incat, daca m-as opera a doua oara, sa fiu bine dupa. In 2019 l-am cunoscut pe dl doctor, mi-am facut un alt rmn, la inceputul lunij Martie 2020, din cauza pandemiei si a situatiei existente, operatia a avut loc in Noiembrie 2020.
Consider ca interventia chirurgicala a fost un real succes.
Recomand cu incredere spitalul Medicover si pe dl doctor Gabriel Stefanescu!
D. C.
Aduceti-va mâncare de acasă dacă vă operați aici, căci muriți de foamete in nădejdea Spitalului, și mai ales daca țineți regim,-Ii doare in cot de regimul tau -La grămadă!
(Eu probleme cu ulcerul și mi-au dat mâncare prăjită)
NU exista Bucătărie interna, toate comenzile vin din extern( daca vin...
Sunteți asistentei sa va lasă patul la orizontala după operație ,căci din cauza anesteziei o să aveți migrene insuportabile timp de 10 zile, de nu.
Claudiu 39- Op. Menisc Iun. 2020.
T. R.
Nu am interactionat cu foarte multi medici din echipa Medicover pana acum, dar problemele la un genunchi m-au adus in grija domului doctor Gabriel Stefanescu. Pe scurt, la domnia sa am gasit profesionalism si perfectionism, combinate cu multa grija pentru pacient. De la diagnostic pana la detaliile legate de interventia chirurgicala si mai apoi la recuperare si monitorizare post-operatorie (monitorizare care, apropo, inca are loc, la doi ani de la interventie), totul mi-a fost explicat clar, franc, fara ocolisuri, cu lamuriri de rigoare. detaliate la obiect, acolo unde a fost cazul. Domnul doctor Stefanescu este recomandarea mea numarul 1 pentru oricine are nevoie (urgenta sau nu) de experienta si cunostintele unui medic de top care stie in acelasi timp sa fie si OM.
Y. B.
Review pentru DR. Stefanescu Gabriel
La începutul 2020, m-am hotărât să fac o reconstrucție LIA, pe care o amânam de câțiva ani. Timp de două luni, am tot căutat după recomandări și renume, însă nu m-a convins nimeni. Într-un final, am ajuns la Dr. Ștefănescu Gabriel.
Un om foarte pasionat de specializarea sa și prietenos, mi-a explicat în detaliu cum va decurge operația, ce materiale se folosesc și la ce să mă aștept.
Am decis să facem împreună reconstrucția de LIA cu LARS (ligament artificial) și tot tratamentul, atât chirurgical cât și post-operator, a fost impecabil. Am calcat a doua zi dupa operatie. Recuperarea am făcut-o cu kineto-terapeutul recomandat de el și a mers excelent. Sub îndrumarea atentă a terapeutului și a doctorului, am reușit să-mi recuperez total mobilitatea în 2 luni de la intervenția chirurgicală.
G. I.
Am fost impresionata de serviciile oferite. Tot personalul de exceptie. Dl.dr.Radu Zamfir un Om si un Specialist deosebit.
L. N.
In urma cu 4 luni am fost operata laparoscopic - miomectomie multipla de Dr. Ion Ionut. Operatia a fost reusita (desi a fost o operatie dificila-a durat 5 ore) , am fost foarte bine ingrijita si recuperarea o fost rapida. D-l doctor este senzational, o persoana blanda si calda -care mi-a dat incredere si m-a linistit. Saloanele sunt foarte curate , iar personalul amabil si implicat.
Pretul interventiei a fost cel anuntat cu o luna inainte, fara alte adaosuri si corect pt serviciile prestate.
Recomand din tot sufletul si am numai cuvinte de lauda!
S. A. C.
Am numai cuvinte de lauda la adresa spitalului.
Intr-o seara am avut un accident, iar dl. doctor Stefanescu Gabriel a reusit sa ma consulte in dimineata urmatoare la prima ora si sa ma programeze foarte repede pentru operatie, si pentru asta ii multumesc fiind un profesionist si un om extraordinar.
Personalul foarte amabil, de la cel administrativ, asistente pana la medici.
Rezerva in care am stat pe perioada internarii a fost curata, spatioasa si am putut sa ma odihnesc dupa operatie.
Cei de la spital s-au ocupat in totalitate de relatia cu asiguratorul meu si toata documentatia a fost facuta de acestia.
A. U.
Ecografie in baza abonamentului - nu am gasit niciodata loc , decat cel mai devreme, dupa 1 luna ( avand si trimitere de la medicul specialist, iar pentru a ajunge la consultatie, am asteptat inca o luna)
Ecografie contracost - se gasesc mereu locuri, inclusiv urmatoarea zi in aproape toate locatiile Medicover.
DEZAMAGITOR
In momentul in care apelam la servicii medicale ale unei clinici private, avem alte asteptari, standardele ar trebui sa fie mult mai ridicate decat in spitalele publice, insa se pare ca nu este asa.
Mentionez ca atunci cand este o programare pentru accesarea serviciilor din pachetul preventiv, nu este o problema atat de mare atunci cand nu se gasesc locuri decat cel putin dupa o luna, insa atunci cand abonatul nu se simte tocmai ok si este nevoit sa astepte 1 luna pentru fiecare programare, insa contra cost exista zeci de locuri disponibile, este o bataie de joc !!!!!!!!!!!!!
M. S.
Multumesc mult echipei si colegilor d-lui doctor Stefan Tuca.Pornind de la receptie pana la sala de operatie, pentru cineva care are primul contact cu spitalul, fara greseala.Tot timpul este cineva cu care poti comunica. Postoperator ai tot suportul necesar.
A. P.
Feedback dr Gabriel Stefanescu
Am fost operata acum 2 saptamani de domnul doctor Gabriel Stefanescu la mana pentru o fractura de metacarpian 3 cu deplasare, inserandu-se si o placuta pentru fixarea osului. Dupa 2 saptamani post operator ma simt foarte bine, in tot acest timp am fost monitorizata in permanenta de domnul doctor, schimbandu-mi bandajele la 2 zile. Decizia de a ma opera am luat-o destul de repede dupa consultatia pe care am efectuat-o la 5 zile de la un incident avut la ski. Imediat dupa incident, mana mi-a fost imobilizata si am avut recomandare sa repet radiografiile la o saptamana pentru a vedea daca osul se sudeaza cum trebuie. Dupa analizarea noilor radiografii, domnul doctor mi-a prezentat clar cele doua optiuni pe care le am, operatia realizata cat mai repede sau sudarea osului cu deplasarea ce se vedea pe radiografii si implicatiile pe care le are fiecare optiune. Am ales optiunea operatiei fara sa stau prea mult pe ganduri pentru ca recuperarea osului fracturat si recapatarea mobilitatii vor fi de 100%. Dupa aceasta experienta pot spune ca recomand Medicover pentru serviciile oferite pe parcursul internarii (personal foarte amabil, doamnele asistente m-au ajutat inclusiv sa ma imbrac si sa ma dezbrac tinand cont ca am avut doar o mana utilizabila) si recomand dr Gabriel Stefanescu pentru profesionalism, buna comunicare cu pacientul si operatia in sine de care, pana in momentul de fata, sunt foarte multumita.
I. A.
Review pentru domnul Dr. Stefanescu Gabriel
In urma unui accident nefericit, mi-am fracturat ambele maini. Am avut norocul sa ajung la domnul Dr. Stefanescu Gabriel, in cadrul Spitalului Medicover. In urma operatiilor si a recuperarii de dupa acestea, consider ca este unul dintre cei mai buni doctori ortopezi din Romania, iar spitalul Medicover este un mediu unde chiar ai incredere ca totul se va termina cu bine. Multumesc pentru tot!
C. L.
Mulțumesc domnului dr Gabriel Stefanescu!
În septembrie am fost operat de dl dr Gabriel Stefanescu la genunchiul drept. Am ajuns la Medicover cu aceasta problema oarecum întâmplător, angajatorul meu colaborează cu Medicover, și având aceasta problema am zis sa încerc. Asa am ajuns la dl dr Gabriel Stefanescu care a dat dovada de profesionalism de la prima întâlnire. Operația a decurs bine, condițiile din spital sunt de nivelul anunlui 2021, dl dr dar și toți cu care am interacționat au dat dovada de seriozitate și profesionalism. La câteva zile după operație am avut câteva zile mai grele, dl dr mi a răspuns prompt și mi a întins o mana de ajutor de care chiar aveam nevoie. Încă odata mulțumesc dl dr Stefanescu pentru ajutorul acordat și spitalului pentru personalul pregătit și educat. Va recomand cu căldură!
M. N.
Oamenii astia sunt cu cateva zeci de ani in urma, nu pot trimite pe email rezultatul unor teste, trebuie sa te prezinti fizic, iar cand esti acolo, cred ca nu ai altceva de facut decat sa astepti. Pe scurt, evitati serviciile lor, sunt inapoiati.
I. C.
In urma unui accident cu bicicleta am suferit o fractura la mana stanga (epifiza distala de radius), ce a necesitat o interventie chirurgicala. Am fost determinat sa apelez la Domnul Doctor Stefanescu datorita atitudinii ferme in sensul recuperarii totale a mobilitatii. Am apreciat deschiderea de care am beneficiat atat inaintea interventiei cat si in timpul perioadei de recuperare.
Operatia a avut loc la Spitalul Medicover, in cele mai bune conditii. Apreciez intreg personalul pentru activitatea pe care o desfasoara cu o seriozitate deosebita.
c. l.
Un SRL ordinar : am avut o interventie minora, care bineinteles ca nu e acoperita de abonamentul meu pentru care platesc multi bani lunar. Abonamentul acopera analize minore care oricum sunt gratuite peste tot. De fiecare data am asteptat dupa doctor cel putin 30 minute, pe motiv ca "d-na doctor mai intarzie, puteti reveni alta data ! " . Cand m-am dus sa imi scoata firele de la operatie, incompetenta a avut grija sa imi lase 4 fire sub piele, probabil s-a gandit ca imi va face placere sa mi le scot singur acasa. Intr-o tara normala centrul era inchis demult dupa atatea reclamatii ! Momentan sunt in discutii cu un avocat.
A. D.
Review pentru dr. Gabriel Stefanescu.
Am avut dureri foarte mari in ambii genunchi dupa efort extins si dupa ce ma dadeam cu placa de snowboard. Am fost la cateva consulturi la un medic ortoped care mi-a recomandat sa fac RMN-uri la ambii genunchi si mi-a recomandat sa fac infiltratii cu acid hialuronic. Am facut infiltratiile care m-au ajutat o perioada, dupa care durerile au revenit si am hotarat in 2020 sa mai caut si o alta parere. Asa am ajuns dintr-un noroc la domnul doctor Gabriel Stefanescu care in urma RMN-urilor mi-a pus diagonisticurile urmatoare pentru ambii genunchi:
- leziuni de gradul II menisc interior corn posterior
- sindromul femuro-patelar
- plica sinoviala
Mi-a explicat exact fiecare problema in ce consta, m-a asigurat ca se pot rezolva si a recomandat sa fac artroscopie la ambii genunchi pentru a remedia problemele. Operatiile au decurs foarte bine si m-a asigurat ca ma voi recupera in proportie de 100%. La aproximativ 2 luni de la ambele operatii sunt in proces de recuperare si observatie medicala, insa ma simt din ce in ce mai bine si deja pot sa merg fara probleme. Domnul doctor Stefanescu s-a ocupat personal pe tot parcursul operatiilor de mine cat si post operator in fiecare saptamana prin consulturi si schimbarea pansamentelor si extragerea firelor, cat si la telefon atunci cand am avut intrebari. Doresc sa il recomand pe domnul doctor Gabriel Stefanescu din tot sufletul pentru ca este un medic ortoped excelent, un profesionist si un om de nota 10.
C. C.
Cum se poate sa aveti un sistem atat de slab gestionat din punct de vedere recoltare analize? Nu exista bilet de ordine, intra fiecare cum apuca. Doar pe vremuri mai intrebam la clinici "cine este ultima persoana?" Se asteapta si cate 2 ore pentru 5 pacienti la recoltare. Distantarea sociala nu se respecta deloc la cabinetul de recoltare. Oamenii stau unul langa altul, inghesuiti ca pe vremuri asteptand sa intre in cabinetul de recoltare. La receptie doar platesti si ulterior, in cabinet, doamna care recolteaza verifica dupa nume, ce analize sunt de recoltat si printeaza acele coduri de identificare care se pun pe eprubeta. Timp pierdut degeaba cand aceste lucruri se puteau face la receptie, asa cum functioneaza la toate celelalte centre private de recoltare.
I. I.
Mulțumiri din suflet pentru Dr.
Gabriel Stefanescu pentru tot ce face în meseria dumnealui.
Un medic care pune sănătatea pacienților mai presus decât orice.
Un profesionist adevărat de la care am învățat multe lucruri.
Exemplul lui ar trebui urmat de mulți medici, cel puțin cei din generația tânără.
Dumnezeu sa îl ocrotească pe el și pe familia lui pentru tot ce face pentru oameni.
Sănătate multă și putere de muncă!.
a. S.
Sunt dezamăgit de modul vostru de lucru, asta ca să ma exprim frumos. După ce am făcut un test Covid, deși pe fisele date de voi am trecut adresa pers de mail, deși am întrebat fetele care au recoltat dacă primesc rezultatul pe mail cu rasp "da", tot a trebuit sa vin la spital ca să iau rezultatul. Asta după ce a trebuit sa sun de 2 ori la call center ca să aflu rezultatul telefonic. Sunt destul de îngrijorat de faptul ca am obținut foarte ușor rezultatul telefonic, puteam sa fiu oricine și sa zic orice...nu e ok. La fel și la spital, nimeni nu s-a uitat în buletinul meu. Revizuiți-va procedurile pt ca sunt de kk.
A. S.
Corectitudine, omenie,interes profesional, suflet in ceea ce fac - nu se compara cu spitalul de stat .Multumesc echipei medicale si recomand cu tot dragul.Sunteti pe maini bune.Asa ar trebui sa arate sistemul de sănătate. Am primit explicații începand de la receptie pana la anestezist cu toate detaliile cu zambetul pe buze si foarte deschiși la dialog pentru toate categoriile de pacienți. Bravo echipa Medicover.
A. T.
Oribila experienta la Imagistica. Dr. Voiculescu si asistenta foarte neprofesioniste. Fara informarea si consimtamintul pacientului informat cu privire la procedurile preliminare unui CT abdomen, anamneza pacientului pe hol, in public, adresare neprofesionista si superioara cind le-am atras atentia ca discutia medic-pacient este confidentiala si se petrece in cabinet, nu pe holul de asteptare al clinicii, de fata cu ceilalti pacienti.
a. m.
Cele mai bune asistente la cabinet recoltare ❤
L. M.
Fugiti!!! Feriti-va de MEDICOVER pt. testul SARS-COV2 in limba englezā. Nu vā lāsati amāgiti de reducerea oferita de Razvan Pascu. Incompetenta e la ea acasa. Pentru varianta in limba engleza am mai pierdut (pe lângā timpul pt. recoltare) incā o jumatate de zi. Dle Rāzvan Pascu multumim pt. codul discount dar personalul de la receptia MEDICOVER este slab pregātit, ba chiar incompetent.
B. P.
Un spital curat cu personal amiabil si profesionist.
Recomand cu toata caldura!
D. M.
Strigator la cer. Femeie insarcinata in 9 luni tinuta peste 30 de minute sa lasa o proba care nu a durat mai mult de 1 minut pe motiv ca nu are programare.
G. I.
Respect pentru Domnul doctor Gabriel Ștefănescu!
Profesionalism, comunicare, empatie la cel mai înalt nivel. Multumesc, domnule Doctor!
d. m.
Buna ziua, am fost operata acum câteva zile, pachetul include o noapte de cazare , operația , îngrijiri medicale ,anestezie și mâncare .. totul bine și frumos.. am ieșit din operație , am fost adusă in rezerva , vizitată de către domnul doctor ,atât seara după ce m-am trezit din anestezie cât și dimineața la ora 9 care a lăsat instrucțiuni despre ce urmează ... practic știam ca trebuie sa ma externez .. in ziua respectiva .. după 15 min de la vizita domnului doctor vine domnul asistent cu 4 sticle de perfuzie pe care mi le agata la cuierul meu de perfuzie ... îl întreb acest tratament este pt mine? Da zice asistentul .. pai termin eu pana la ora 12 când ma externez ? Va externați mâine .. zice asistentul.. cum mâine ? Întreb eu.. in fine pe contract zice in medie o zi de spitalizare .. deci mi-am zis asta este .. dimineața următoare după ce am fost umflata de paracetamol și săruri minerale și antibiotic ... iar mâna era butuc pt ca am simțit toată operațiunea ... (Abea la schimbul de tura a venit asistenta și a sesizat ca nu este in regula branula mea.. și mai schimbat-o ) revin la dimineața externari .. asistenta ce a intrat in tura .. îmi spune vine doctorul sa va vadă ? ( fiind sâmbăta ) ii răspund .. nu știu nu a zis nimic ieri .. asistenta .. a lăsat biletul de externare de ieri ..cum de ieri.. când asistentul a spus ca nu ma externez.. am început sa ma agit .. atâtea medicamente .. mi-au fost administrate de către cine...? La cererea cui? Asistenta respectiva a dispărut ... a venit o infirmiera la insistentele mele sa îmi spună ca pot sa cobor la Recepție .. sa nu mai spun ca in noaptea respectiva am fost singura in acel etaj.. și lăsată cu un număr de telefon pt a suna dacă nu sunt Ok... surprize surprize la Recepție ... scrisoarea medicală și externarea modificate din pix iar nota de plata mărita din belșug... neatenția personalului ma mai costat 1800 RON .. nu mi se pare nomal. Nu am avut starea necesară sa fac puțină gălăgie .. și sa zic sincer am avut bani aceștia ... dar gândindu-mă la rece .. dacă nu a-și fi avut.. in fine ma gândesc la o reclamație .ps bani mulți servicii putine .. medicul super bun..
J. A.
Am fost operata pentru o hernie ombilicala incarcerata de catre domnul dr. Matei Ionut Gabriel. A dat dovada de rabdare si profesionalism atat dansul cat si restul personalului responsabil pentru operatie. Nu au existat complicatii si am fost tratata cu promptitudine de catre asistentele ce m-au ingrijit. Mici probleme cu anumiti angajati de la receptie. Trebuiesc instruiti mai mult, pentru ca sunt panicati atunci cand le ceri informatii. Nu stiu ce sa faca si esti nevoit sa astepti pana se consulta intre ei. O varianta ar fii sa le puneti un ecuson cu “incepator” ca sa sti la ce sa te astepti. Spitalul este foarte curat si respecta normele de igiena si distantare sociala.
A. L.
Dau o stea strict pentru doctorul Gabriel Stefanescu, care a a avut un comportament groaznic, totala lipsa de interes pentru pacient si si-a permis sa jigneasca pacientii. In rest, serviciile spitalului au fost ok.
a. e.
Servicii foarte bune! Mulțumesc!
E. I.
Nu recomand, pierdere de timp si bani. Am fost de doua ori la domnul doctor Ion Ionut. De fiecare data am fost taxata 300-350 de lei. Concluzia dupa al doilea consult: nu se stie de la ce am durerile, cum sa le previn, cum sa le tratez sau ce sa investighez mai departe. La receptie niste roboti, pot fi inlocuiti usor cu aparate. Macar ele nu ar raspunde urat. Cand am intrebat de ce nu au un pret mai mic si pentru cei care e posibil sa nu faca mereu ecografii si sa fie doar o consultatie verbala, mi s-a spus ca doar unul e doctorul Ion Ionut. Am plecat de acolo cu dureri mai mari decat aveam cand am ajuns, care m-au tinut zile intregi, si fara nici macar un sfat de la domnul doctor de cum sa fac sa treaca durerea. Nu am auzit in viata mea atatea "nu stiu"uri de la un doctor. Intentiile nu ma indoiesc ca sunt bune, dar pentru mine experienta a fost dezamagitoare. Mi-as dori chiar sa avem doctori specialisti in Romania si sa fie tinuta socoteala rezultatelor obtinute prin aceste consulturi.
I. P.
Spital? O gluma proasta!
C. I.
Zeci de minute pierdute la cozi, triaj, in fata spitalului doar pentru intra in receptie sa stam la alte cozi. La receptie sunt maxim 3 persoane care nu fac fata sau nu stiu cum functioneaza sistemul lor. Bataie de joc.
I. G.
Am stat foarte mult la coada pentru un test COVID si cu foarte multi oameni. Daca nu am COVID, o sa sper sa nu iau de la spital.
D. V.
Am fost operata de fibrom la Medicover iar experimenta mea in acest spital a fost ingrozitoare. Medicul care m a operat a fost un om exceptional si profesionalist, dar asistentele incepand de la receptie si pana in sala de operatie, sunt niste persoane fara educatie, cred ca nici scoala3de specialitate nu au, vorbesc ca niste mahalagioaice si te trateaza3de sus. Nu stiu daca asteptau spaga sau nu, dar cu siguranta bunul simt nu il au. Inainte sa intrati in acest spital ganditi va de doua ori. Platiti sume foarte mari ca sa fiti tratati de niste analfabete care se cred asistente
c. a.
Pe scurt, mi-au ratacit analizele, iar asta+pandemie, fara nici o exagerare, duce la decesul pacientului. Duminica, la ora 18:30 (ora stabilita in prealabil), domnisoara asistența de la receptie, dupa toate explicatiile spune: "Eu nu deranjez doctorul la ora asta". PROFESIONALISM, BUN-SIMT, UMANITATE s-au dus draq intr-o sungura propozitie. Cu putin scandal si nervi, evident ca am rezolvat. Cu "v-a rog frumos, sau discutam de o situatie de viata sau moarte" nu s-a putut rezolva. Va doresc sa intelegeti si aplicati ceva ce observ ca lipseste din multe spitale: UMANITATE si cu asta toate lumea are de castigat.
E. T.
Nu sunt în stare sa organizeze un triaj pentru Covid-19. Coada de 50 de persoane și nu au luat nicio măsură. Au creat aglomerație pentru a lua temperatura și pentru a completa o hârtie. Au nevoie de o schimbare de management.
C. N.
Știți cumva dacă da voie la aparținători ?
A.
O parcare? Nu ai unde parca. Parcare oferita de spital.
G. -. D. S.
Pe timp de pandemie la coada la recepție in spital ambulatoriu sunt 20 de oameni și încă 10 așteaptă să intre la recoltare. Cât timp am așteptat să plătesc la recepție, cineva a venit la același ghișeu sa plătească test Covid, iar altcineva sa afle rezultatul testului.
C. Z.
Serviciul MediCall lansat "in premiera" de Medicover a inceput cu stangul. Am facut o programare, platita, prin aceasta aplicatie si doctorul cu care trebuia sa vorbesc nu a fost disponibil. Dupa ce am ajuns la dansul prin niste cunostinte mi-a spus ca nici nu stia de programare si ca a fost trecut in lista fara voia lui. Inca astept sa-mi primesc si banii inapoi ...
a. a.
Buna ziua,
Am avut o experienta tare placuta zilele acestea la dna dr.Vasile Roxana, hematolog.Un medic exceptional, f bine pregatit.Multumesc pt toate sfaturile primite.
S. N.
Stai 30 min la coada, cu programare, ca la mai toate serviciile medicover. nu recomand.
I. B.
Am facut analize genetice la spital, in luna decembrie 2019, care au fost procesate de catre o entitate terta. Acel tert a trimis rezultatele inapoi la spital pe 10 ian 2020. Am sunat pe 23 ianuarie 2020 sa intreb de rezultate, mi s-a spus ca voi fi contactata de cineva de la spital. Nu am fost. Am sunat din nou pe 30 ianuarie si am fost anuntata ca rezultatele exista, dar ca aceste analize "au un anumit nivel de confidentialitate, de aceea nu se pun nici in aplicatie (aici am zambit putin...), noi nu anuntam pacientii, trebuie ca pacientul sa sune si sa se intereseze si sa vina sa le ridice personal de la receptie, cu semnatura". Serios????
A. B.
Durata de asteptare pentru recoltare este mai mare decat la stat. Cum sa fii nevoit sa astepti mai mult de 1h in conditiile in care erau doar 5 pacienti inainte si nu a aparut nici o urgenta? Dezorganizare.
Personalul de la receptie ofera informatii eronate referitor la zilele in care se pot realiza anumite analize si asa ajungi in weekend degeaba. Iar apoi esti obligat sa revii in timpul saptamanii - pierdere de timp.
A. M. G.
Dr Natalia Caisin medic ginecolog a distrus o viață de om prin paralizie cerebrală din cauza ca nu a văzut Ecografia. A fost acuzată de malpraxis dar încă lucrează. A fost concediata de la medlife dar încă lucrează la voi adica mediover și regina maria??? Feriti-va oameni buni ca puteti păți fapte grave pana la deces cu bebelusii.
A. G.
O echipa excelenta și de excelență! Întâmplător am ajuns acolo, crezând că am o problemă minoră, dar nu a fost așa! De la prima consultație am aflat un diagnostic care îmi punea viața în pericol! Rapiditatea medicului Dragomir, apoi toată echipa, rmn, analize și în final inteventia chirurgicala efectuata de Dr Ionuț Ion au făcut că în două luni să am problemă cancerului endometrial sa fie aproape rezolvată! Mulțumesc echipei care include medici, asistente și infirmiere! Bravo, rămân clienta fidela și mulțumesc!
I. C.
Incet dar sigur mentalitatea comunista si atitudinea din spitalelele de stat vor defini si acest spital. Infirmierele fac legea, receptionerele parca fac dispecerat taxi, programarile nu se respecta. Ajungi mai devreme stai langa usa desi nu este nimeni in cabinet, intarzii 5 minute esti apostrofat, ajungi la fix si vezi cum in fata ta este altcineva cu prioritate! Am renuntat sa ma operez aici fiindca nu au putut sa-mi confirme suma totala de plata in scris, desi discutam de 8500 ron!
G. P.
Bună ziua.Am venit astazi pentru cateva intrebari despre durerile mele de cap persistente ,am fost îndrumat de la receptie după ce am achitat o suma de 300 lei ptr consultatie ( aceasta fiind superficiala) Pe deasupra dna Doctor de la camera de garda a fost foarte tăioasă și respingatoare spunându-mi de ce am venit aici ! " ca doar te doare pe tine capul de mult " si m-a intreabatintreaba repetat de ce am venit . Să stiu de ce mă doare capul încontinuu si foarte tare . Mi-a aruncat o foaie dute si fa si tu astea fara o explicație . Ca am ceva sau nu . Sincer daca stiam ca sunt asa doctorii de la acest spital privat nu mai veneam. Imi pare rău .
NU RECOMAND! Personalul lasa de dorit ! Trist să se comporte asa pe banii mei . Crezând că rezolv mai repede cu problema mea aici .
C. V.
Din punct de vedere medical nu am nimic de reprosat.
Problema este la partea administrativa!
-La receptie se formeaza cozi de ~20 persoane pe tot parcursul zilei iar personalul pare nepregatit - ar trebui ca pe parcursul zilei sa existe cel putin patru reprezentativcate sa preia pacientii.
-Nu exista triaj; sau cel putin mie sau membrilor familiei nu mi s-a aplicat niciodata.
-In 2 din 3 vizite ma lovesc de lipsa de claritate si transparenta din partea personalului administrativ.
Aveti nevoie de mai multi oameni pregatiti care sa raspunda la nevoile abonatilor!
R. h. 9.
Pediatrie etaj 1. Comportament uman si pana la urma firesc. De apreciat!
Este o diferență fina între percepția unui spital de stat și un spital privat. Frecvent auzi propoziția : aici e curat nu e ca la stat. Unde lucrurile funcționează este pentru ca se depune efort. Indiferent de mediu
I. M.
Spitalul Medocover nu se poate numi spital.... Este o jena de spital... Nu are nici o investigatie daca te duci in urgenta. Au doar o infirmiera, o receptionista si un pediatru...
Vai mama lor....
C. S.
Medicover Spital Pechea 8, ora 9 dimineața Vineri, 2 operatori la recepția de la parter, niciun operator la etajul 1 pt deschidere fișă consultație. Timp de așteptare de 20 minute. Evident că medicul nu te mai poate primi. Sunt 5 gastro-enterologi in rețeaua Medicover București. Reprogramare... no ETA...
A. A.
O experienta ingrozitoare, am facut RMN de coloana cervicala, dorsala si lombara la Sanador, la dl dr. Stelian Balaceanu, acum vin, la ora 1.30 noaptea..pentru ca am facut cu trimitere prin CASMB, nici nu m a bagat in seama, asistenta parca era dintr un lagar nazist, m au tinut in tub 50 min fara ca macar sa ma intrebe daca mi e rau, nimic...cand in sfarsit au terminat, am iesit ametita de acolo, din nou, niciun cuvant, o intrebare daca ma pot ajuta cu ceva, un pahar cu apa macar....cheama pacientii cu CASMB noaptea, ca hotii...oribil...
B. L.
Au cei mai prosti medici.Acum o săptămâna a fost soția mea la ei cu pete pe fata si după ce ia luat 200 lei ia spus un BOU de doctor ca are Otita.A doua zi am fost cu ea la Victor Babeș si au internato in urgenta (perfuzii etc).
Bai boule de ce oi fii tu soția mea avea Pojar.
200 lei analizele +250 medicamente=450 aruncați la gunoi.Luni vin sa imi iau banii.
De-abia aștept sa te cunosc sa bem împreuna o cola.
Fugiți de ei.
Sa nu va speriați luni de carele TV din fata sediului vostru.
G. G.
Unul dintre putinele spitale moderne din România si cu personal amabil. Acest spital are aparatură medicală modernă și îți poți face niște analize cat mai clare.
F. N.
Platesti abonament degeaba si esti tratat de sus de catre fufele de la receptie care mai mult ca sigur nu ai nici scoala de asistenta sociala si sunt foarte prost informati despre proceduri si despre serviciile oferite.
Am sunat sa intreb unde pot face analizele de sange fara programare, dar in cadrul abonamentului, si mi s-a spus ca trebuie sa ma duc la spitalul din baneasa.
PS: Nu am fost intrebat daca am trimitere.
Ajung impreuna cu sotia si spun la receptie ca dorim sa facem analizele generale la sange.
Tipa de acolo spune ca nu exista asa ceva (nici nu mi-a spus ce fel de analize exista macar sa ma scoata din dilema daca stia ca nu exista asa ceva), va dam o lista din care sa va alegeti.
Serios, de parca stim si ce sa alegem de acolo..
Intreb de unde stim care din aceste analize sunt cele incluse in abonament sau nu, iar tipa spune ca oricum platim pentru aceste analize pentru ca nu avem trimitere.
Concluzia este ca am pierdut o dimineata de strabatut Bucurestiul prin trafic pentru a ajunge la o pipita care la randul ei mai avea si o alta fata langa ea pe care o invata sa fie probabil al fel de neinformata si incompetenta ca ea.
Un gust amar despre "Serviciile" MEDICOVER.
Platesti niste bani lunar degeaba si esti prost informat/tratat si plus ca tot ce este urgenta se plateste, deci la urgenta banii tai platiti lunar pe abonament sunt inutili.
d. N.
Seriozitate , profesionalism , personal foarte bine pregatit si amabil , curatenie impecabila , recomand cu incredere .
b. l.
Am toata admiratia pentru medicii din spital,in special chirurgilor Petrisor si Rascu pt seriozitatea si profesionalismul de care dau dovada la fiecare operatie! Un spital de nota 10,modern si curat,cu personal de exceptie!
C. V.
Noi am nascut aici, am fost extrem de multumiti, nu pot spune surprinsi pentru ca pe undeva ne asteptam, dar aveam oarecare temeri pentru ca auzisem de la cunoscuti experiente destul de dezamagitoare si pe undeva neasteptate sau sub asteptari, in alte clinici private unde industria si comercialul erau inaintea actului medical. Nu a fost cazul si aici, unde nasterea a decurs minunat, ca sa nu mai spun desfasurarea sarcinii pana atunci si monitorizarea ei, cu tot ceea ce implica si atentia acordata tuturor detaliilor (dr Istoc). Iar odata cu nasterea, luarea in primire a bebelusului, pregatirea noastra ca viitori parinti, cursul facut in prealabil tot la Medicover, experienta personalului rutinat imbinata cu dinamismului si disponibilitatea asistentelor mai tinere (vorbesc aici de sectia de neonato) s-au imbinat intr-un mod minunat! Ne-au facut sa ne simtim in deplina siguranta iar cuvintele sunt prea putine. Nu pot decat sa ma gandesc ca acesti oameni au nevoie de un comportament similar din partea mea atunci cand ei vin la noi, ca acela pe care noi l-am gasit aici la ei. Si poate ca aceasta este normalitatea
C. P.
Ultima experiență in spital s-a lasat cu un timp de asteptare de o ora si jumătate pentru o ecografie de sarcina de trim 3 al carei preț nu e deloc in linie cu timpul de asteptare.De la receptie mi s-a comunicat un decalaj de 30 de min ca de..o ora in plus nu se pune.Asadar,pregatiti-va sa plătiți zdravan si sa si așteptați pe măsură!Totul cu incasare la sosire.
E. M.
Comunicare cu pacientii ZERO. Call center Medicover nu este NON STOP. Numar receptie spital SECRET (sa nu deranjam receptionerele de la Facebook). Am sunat la call center sa ma interesez daca la urgente pediatrie sunt multe persoane "in asteptare" si ........ dupa ce miau umplut capul cu recomandari pentru medicul Ginecolog ALEXANDRU ANCA (domnule doctor AA chiar sunteti in criza de paciente de ati apelat la acest tip de reclama? Daca sunteti in criza de paciente inseamna ca NU AVETI VALOARE0.....urmeaza .. tasteaza......si asa mai departe iar la ultima tastare pentru receptie spital cineva de la receptie in loc sa raspunda a ridicat receptorul si a inchis. RUSINE,RUSINE, RUSINE SA VA FIE.
M. E.
Nu recomand. Desi au prezentat un plan de nastere care la prima vedere incanta, acesta nu este respectat "Ora magic", "Taierea cordonului ombilical dupa ce acesta nu mai pulseaza", atitudinea personalului lipsita de profesionalism. Pret ridicat/servicii neprofesionale, concluzie finala.
L. G.
Fără număr de ordine la recoltare, în anul 2019! #cineesteultimapersoană? #anii80desiespitalprivat #banistimsacerem
A. C.
Timpi de asteptare f mari. Practic degeaba te programeaza la 10 daca intri la 12. Evitati.
S. C.
Avem abonament toata familia la Medicover de mai multi ani. Într-adevăr au mai fost cazuri in care am avut programare la o anumita ora si am intrat cu o întârziere de maxim 20-30 minute. In general toate experiențele au fost pozitive.
a. f. m.
Personal medical si auxiliar profi, modern, curat, cu dezinfectant!! Se respecta programarile.
M. B.
Neseriosi. Am avut de facut un RMN cu trimitere de la medic si la final au zis ca ma costa 3 filme 150 de lei iar la rubrica "trimis de" nu au scris nimic pe motiv ca nu m-a trimis un medic de al lor. De fapt nu au scris ca sa poata incasa banii pe film. Analiza si rezultatul scris pe hartie si un cd au fost gratis dar filmele (cele mai importante) contracost. La SANADOR nu am plătit nimic cand am mai facut si au scris si ce medic m-a trimis chiar daca nu era de la ei.
A. H.
Informatiile din call center sunt diferite fata de cele de la receptie.
Timpi de asteptare foarte mari.
La cabinetul se recoltari eate mereu coada si nu exista un sistem cu bonuri de ordine.
N. K.
Medicii de la urgente adulti sunt foarte slabi. Experienta generală pe care o am cu Medicover este foarte slaba. Inainte de a avea abonament Medicover, am fost abonat Sanador. Diferența dintre ele este foarte mare.
D. G.
Adunatura de incompetenti si dez
R. N.
Personalul si medicii sunt intr-o vacanta continua, iar cand totusi au chef sa vina la programari iti prescriu calmante pentru orice tip de afectiune/durere.Trimiteri pentru analize se dau doar dupa insistente, altfel dânşii pot sa decida si cu ochiul liber cauza afectiunii. Medici foarte slab pregatiti (exista si cateva exceptii), abonatii sunt tratati foarte prost ca si cum ar fi consultati si tratati gratis, spre deosebire de cei care platesc pentru fiecare consult/investigatie.
E. S.
Personalul din call Center mai bine instruit sunt foarte multe informații care nu se pot obține de la ei si este jenant.
Sa se respecte programările!!! Se aștepta la fel de mult ca in unitățile sanitare publice ceea ce nu este ok pt un serviciu privat!!!
Dr sa nu mai prescrie N medicamente care au in prospect indicații de a ni se utiliza sub o anumită vârsta sau sa fie picături oftalmice si sa se recomande nazal!!!
Sa nu mai trateze cu dispreț colegii Dr care au dat un alt tratament anterior considerat de ei neadecvat...nu este etic si nici colegial.
Sa nu se mai poarte urat cu pacienții ...aici ma refer la copilași care necesita un tratament deosebit...nu noi le-am ales meseria!!!
Sa respecte protocolul adecvat diagnosticului pentru ca se fac greșeli de neadmis.
Pe rețelele de socializare sa se dea posibilitatea de a fi lăsate recenzii.
M.
Un spital modern.
M. M.
Serviciul de urgenta copii nu functioneaza. Timpul de asteptare este de peste 2 ore. Este inuman sa astepti cu copii mici atata timp pana sa te vada un doctor.
M. F.
Cea mai urata experienta din viata mea, nu sugerez nimanui acest serviciu privat , intru-cat nu au nici o treaba cu salvarea unor vieti .
pe scurt am ajuns cu mama mea de 66 de ani duminica 17.09.17 la Spitalul Medicover , cu o reala problema, ii curgea de mai bine de 2 h sange din nas , initial am crezut ca se va opri insa in timp ce sunam la salvare (privata) am realizat caci ii vin cheaguri mari si am luat fetita de 5 luni in brate si am fugit la cel mai recomandat Spital, Medicover!
Acolo dupa 10 min in care mama statea intinsa pe o canapea si cu mana ridicata palida de cat sange ii curgea, realizez ca recepotionista vbeste de ceva timp cu DR de Garda care ff relaxata ii transmite prin telefon mamei mele sa mearga la un spital de stat sau oriunde are ORL, fara ca ea macar sa vina sa o vada sau sa ii dea PRIMUL AJUTOR !
Am ramas stupefiata cu copilul in brate si desii am tipat spunandu-le ca am venit sa platesc nu sa caut Casa de Asigurari de Sanatate, receptionista imi spune: CE sa fac daca asa mi a zis dna Dr!!!
Nu recomand nimanui asa o bataie de joc !
Nici macar nu stiuu sa-si vanda produsul da sa mai faca meserie !
Cu stima,
Flavia Maxim
T. A.
Detin 3 abonamente, pentru mine si parintii mei. Parintii mei locuiesc in Bacau si isi fac programarile, de regula, cu doua luni inainte, pentru Bucuresti. Cu 2 luni inainte, pentru ca doar atunci gasesc liber. Merg impreuna la mai multe specializari si doresc sa comprime investigatiile in una sau doua zile. E a treia oara cand au fost anuntati cu doar cateva zile inainte ca unele din programari s-au anulat, intrucat medicii x si y au cate o problema. E frustrant sa faca drumul Bacau-Bucuresti pentru doar un consult. E o pierdere de timp si de bani. Va rog sa solutionati aceasta problema.
O sugestie ar fi ca toate programarile ce nu pot fi onorate de medicul in cauza, sa fie transferate catre alti colegi, in aceeasi zi.
Intrucat e a treia oara cand programarile ni se anuleaza, luam in calcul anularea abonamentelor si mutarea la o alta retea medicala.
A. S.
Serviciul de triere a urgentelor pediatrice este inexistent. Este inuman sa stai cu un sugar si un minor de 5 ani 5 ore pentru un control.
d. s.
Sunt in regula ,poate putin mai multa comunicare cu pacientii.
D. S.
Dr Ana Marinescu, neurolog Medicover, cel mai prost si incompetent doctor vazut vreodată. A dat dovada de lipsa bunului simt si de interes elementar fata de pacient. Nu recomand.
K. O. U.
Clinică privată ......dar nu reprezintă interes pentru problemele pacienților așa cum se procedează în vest.
A. F.
Am fost diagnosticat greșit, ca la o lună după să am aceeași criza cu aceleași simptome și prin urmare o problemă mult mai gravă pe care am descoperit-o ulterior la un alt spital.
G. O.
Sitalul este situat pe o strada secundara (straduta), dar ca sa ajungi acolo (si/sau inapoi) treci pe arterele circulate ale capitalei. Luati in calcul aglomeratia cand aveti programare. In general personalul – medici, asistente, receptionere - este foarte amabil si priceput. Unii dintre medici sunt foarte buni.
A. B. G. D.
Nu are parcare pt clienți...puțin cam ciudat sa gândești un spital fără parcare. În cazul meu am așteptat 30 minute pana am intrat cu toate ca aveam programare, sper ca a fost o situație excepțională. În rest, doctorul a fost foarte ok.
N. M.
Un spital foarte bun.
Am fost internata de 2 ori. Spitalizarea intr-adevar scumpa pentru venitul unui angajat din Romania.
In camera este curat si placut, insa noaptea se aude un zgomot de apa in tevi/canalizare. Nu am putut dormi fara dopuri pentru urechi.
F. N.
Cea mai proasta experienta. Mai rau ca la stat. Te duci cu o sarcina cand e deja luna a 3-a iar la sfarsit te taxeaza pentru 9 luni, dar beneficiezi de servicii numai 7 luni. Super.
S. V.
Foarte multumit
R. S.
Profesioniști dar puțin cam scumpi pentru buzunarele noastre. Cu toate acestea merită 5 stele, cu sănătatea nu ne jucăm
B. V.
Nu recomand acest spital, am avut experienta la el nu prea buna. La preturi care cer service si personal e la fel de "romanesc", specialisti lipsesc peste tot cozi.
A. D. D.
Un... de spital Medicover Băneasa 😡
C. P.
Experiența foarte ok. Personal dedicat; urmăresc stabilirea diagnosticului corect, chiar si dupa ce ai părăsit clinica.
F. P.
Lipsa locuri de parcare
B. I.
Personal foarte amabil, servicii medicale profi
T. Y.
am scapat usor de aici! :)
C. A.
Doctor buni la specializarea ortopedie
B. M.
Se asteapta cam mult
s. d. d.
Este ok
L. S.
PROFESIONALISM DE EXCEPTIE.
n. m.
Dezorganizare totala
J. B.
Profesionisti.
c. c.
Bun
D. F.
(Tradus) Foarte plăcut surprins de experiența mea recentă cu doctorul Gabriel Ștefănescu și personalul spitalului. Acum aproximativ 10 zile am avut două proceduri: 2 excizii cu neuron morton pe piciorul stâng și o excizie de chist sinovial la baza degetului mare stâng, destul de urât înfășurat în jurul ligamentelor și tendoanelor. Dr. Ștefănescu a efectuat aceste proceduri, la aceeași întâlnire, excizând magistral ambii vinovați. Expertiza și manierele sale de pat sunt excelente, ascultând pacientul, efectuând toate testele necesare și aducând toate informațiile în punctul în care diagnosticul și soluția devin o imagine clară. La toate întrebările mele s-a răspuns cu promptitudine, fie telefonic, fie personal.
Din partea spitalului, tot personalul a fost foarte servicial, priceput și prompt în a-mi răspunde nevoilor, zi și noapte, cu același zâmbet și atenție.
Mesele au fost alese cu grijă, gustoase și în cantitatea potrivită.
Confortul și curățenia sunt cu mult peste medie, concurând cu cele din restul Europei și Statelor Unite, cu camere spațioase, hoteluri precum băi și echipamente moderne, având grijă de toate nivelurile de confort.
(Original)
Very pleasantly surprised by my recent experience with Dr. Gabriel Stefanescu and the hospital's staff. About 10 days ago I had two procedures: 2 Morton Neuroma excisions on the left foot, and a synovial cyst excision at the base of the left thumb, pretty nasty wrapped around ligaments and tendons. Dr Stefanescu performed these procedures, at the same encounter, masterfully excising both culprits. His expertise and bedside manners are excellent, listening to the patient, performing all necessary tests and bringing all information to the point where the diagnosis and solution become a clear picture. All my questions were answered promptly, either by phone or in person.
On the hospital's side, all staff was very helpfull, skilled and prompt in attending to my needs, day and night, with the same smile and attention.
The meals were carefully chosen, tasty and in just the right amount.
The comfort and cleanliness are way above average, competing with the ones in the rest of Europe and United States, with spatious rooms, hotel like bathrooms, and modern equipment, tending to all levels of comfort.
M. M.
(Tradus) M-am dus la o intervenție chirurgicală (relativ simplă). În timp ce medicul care a efectuat operația a fost foarte ok, m-am întors de la spital cu crampe abdominale oribile. Se pare că am contractat o infecție urâtă în timp ce eram acolo.
Nivelurile mele de creatinină au crescut la niveluri periculoase (peste 5) și tocmai prin intermediul unui alt spital au fost diagnosticați aceștia (Nu, NU au făcut niciun test de creatinină în timp ce eram acolo). Posibile leziuni permanente ale rinichilor.
Stai departe de acest spital. Voi lua în considerare opțiunile legale.
(Original)
Went for a (relatively simple) surgery . While the doctor performing the surgery was very ok, I came back from the hospital with horrible abdominal cramps. Turns out I contracted a nasty infection while I was there.
My creatinine levels surged to dangerous levels (over 5) and it was through another hospital that those were diagnosed (No, they did NOT took any creatinine test while I was there). Possible permanent damage to the kidneys.
Stay away from this hospital. I will consider legal options.
c.
(Tradus) Probabil cea mai bună clinică privată din România, dar departe de standardele vest-europene. Administrația și recepția sunt un dezastru de incompetență și atitudine de stil comunist. Facilitățile sunt foarte simple. Mi-au plăcut totuși personalul medical care a avut grijă de mine.
(Original)
Probably the best private clinic in Romania, yet far from Western European standards. The administration and front desk are a disaster of incompetence and communist style attitude. The facilities are very basic. I did like, however, the medical staff who cared for me.
D. D.
(Tradus) Incompetență neîndoielnică sau pur și simplu nu le pasă de siguranța oamenilor: într-o pandemie completă covidă fac zeci de programări, care se suprapun, fără a avea bunul simț de a spune oamenilor (plătind clienții) că vor trebui să aștepte la rând, fără păstrarea restricțiilor de siguranță în loc și a cursului fără a acorda prioritate programărilor în funcție de vârstă, natura controlului, de ex femeile însărcinate, bolnavii care nu au umpluturi etc. Deci, mai bine țineți-vă departe și stați în siguranță.
(Original)
Recless incompetence or just they don't care about people's safety: in a full covid pandemy they make dozens of programations, overlapping them, without having the common sense of telling people (paying customers) that they'll have to wait in line, without keeping the safety restrictions in place and ofcourse without giving priority of the programations according to age, nature of control, e.g. pregnant women, ill filling patients, etc. Not seen anything like this in other private clinics, their direct competition. So, better keep away and stay safe.
B. 9. F.
(Tradus) A fost operat aici de cel mai bun doctor din acea specialitate. Totul a decurs bine. Condițiile sunt bune. Asistentele erau destul de conștiente de nevoile mele și mă făceau să mă simt confortabil. Există un loc de parcare mare sub pod aproape. Dacă există trafic, recomand parcare înainte de a trece podul de la Mega Image și de a merge la spital, este mult mai blând.
(Original)
Was operated here by the best doctor in that speciality. Everything went smooth. Conditions are good. The nurses were pretty aware of my needs and made sure I was comfortable. There is a large parking place under the bridge close by. If there is traffic I recommend parking before crossing the bridge at Mega Image and walking to the hospital, it's much fatser.
A. S.
(Tradus) Ei nu respectă calendarul de depunere ... întârzierile sunt de minim 20 de minute. La ~ 100 $ pe oră pentru o consultație simplă, aștept să fie tratat mai bine decât acesta.
Fără urmărire, nimic. Pur și simplu nu le pasă dacă ai avut o experiență bună / proastă.
(Original)
They don't respect the apointment timing... the delays are a min of 20 minutes. At ~100$ per hour for a simple consultation I expect to be treated better than this.
No follow-ups, no nothing. They just don't care if you had a good/bad experience.
T. A.
(Tradus) Voi da 3 stele din cauza doamnei recepționiste brunete care strică imaginea medicoverului printr-un comportament inadecvat.
(Original)
I will give 3 stars because of the brunette receptionist lady who spoils the medicover image through inappropriate behavior.
D. O.
(Tradus) Pais 400lei pentru ca un doctor să vină la spital pentru copilul meu care are temperatura. Tot ce a făcut a fost să măsoare temperatura. Nu a verificat nimic altceva și a prescris peste chestii. Din fericire totul a fost bine. Găsiți un doctor adevărat în altă parte dacă aveți nevoie de unul.
(Original)
Pais 400lei for a doctor to come to the hospital for my child who has temperature. All he did was to measure the temp. Did not check anything else and prescribed over the counter stuff. Luckily everything was fine. Find a real doctor elsewhere if you need one.
q.
(Tradus) Foarte acomodant. Am avut recent copilul nostru la acest spital și au fost foarte profesioniști. Majoritatea personalului vorbește engleză și sunt foarte prietenoase. O experiență de ansamblu confortabilă și plăcută. Aș recomanda oricui și mai ales expatriaților care locuiesc în București
(Original)
Very accommodating. We recently had our baby at this hospital and they were very professional. Most of the staff speaks English and are very friendly. An overall comfortable and enjoyable experience. Would recommend to anyone and especially expats living in Bucharest