Opinii despre Hipocrat - Spital de Recuperare Medicala (Spital)
Hipocrat - Spital de Recuperare Medicala
Strada Fântânica 22, București 021804, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Hipocrat - Spital de Recuperare Medicala, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Hipocrat - Spital de Recuperare Medicala
Luni
[07h – 20h]
Marți
[07h – 20h]
Miercuri
[07h – 20h]
Joi
[07h – 20h]
Vineri
[07h – 20h]
Sâmbătă
[07h – 20h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre Hipocrat - Spital de Recuperare Medicala
A. a.
Buna ziua
Pe site-ul lor scrie clar ca fac analize si altele, cu bilet de trimitere de la med famile,azi cand am sunat,au spus ca totul este cu plata si poate cu bilet ,prin luna Mai. Este vorba de clinica Hipocrat din Fantanica sect 2..
O sa mai caut alte clinici pana se expira biletul,poate intr-un an reusesc sa ajung undeva.
C. G.
Ce sa va spun .....am făcut doua programări la date diferite cu trimitere pentru mine și sot..la prima programare pentru radiografie pentru sotul meu...cu o jumătate de ora înainte de programare am fost sunati și anunți că este aparatul defect...am mers totuși la clinica și am cerut o radiografie cu plata și de la recepție au spus ca se poate....atunci am întrebat de ce cu trimitere este aparatul defect? Și mi au spus ca l-au reparat ..
Astăzi 16 02 21 am avut programare la ecografie, dar la ora 10 m.au sunat să-mi spună ca nu m-ai au plafon , dacă vreau cu plata se poate ..din cauza asta mor oameni nevinovați...sa va fie rușine......
.
.
A. G.
S-a facut programare pentru CT cu trimitere CAS pe numele socrului. Initial a fost sunat sa amane cu 2 saptamani din cauza ca nu functiona aparatul. Ulterior o persoana tot din familie a făcut o investigatie în aceași zi, deci a fost o minciuna. Au facut probabil loc unor "clienti fideli". Cu o zi inainte de reprogramare au sunat din nou sa anunte ca nu mai sunt fonduri CAS și ca nu se poate face CT. Mizerabil comportament. Profită de oameni amarati. Rușine ! Nici o stea nu merita.
c. u.
O mare dezamagire departamentul de call center.
Dna Daniela are o grava problema de atitudine,ridica timbrul vocal fara motiv.
O intrebi ceva si ea iti raspunde altceva.
Sincer sunt surprinsa.
Nimeni nu apeleaza la o clinica daca nu are cu adevarat o problema.
sunt dezamagita!
M. M.
Soția mea a făcut un RMN la Hypocrat in Pantelimon,iar acest RMN a fost din pacate pt mine pierdut și am cerut duplucatul cd-ului și mi se spune de o saptamina ca nu este managerul pt a-mi da acest cd . Întrebarea mea este: O asemenea instituție cu atitea sedii și așa un personal , sta doar într-un manager pt a elibera un cd cu RMN ?!🤔
C. S.
Personalul nu respectă pacienții..Am plătit ani de zile kinetoterapie..(sume foarte mari) pentru fiica mea întrucât nu ni se acordă decât 10 ședințe pe un bilet de trimitere (desi nu inteleg de ce nu se pot deconta mai multe ptr un copil minor care are nevoie o perioadă mult mai lungă de timp )......Mi se spune tot timpul că este politica policlinicii.....probabil ptr a fi nevoit să platesti...iar când am fost cu bilet de trimitere au anulat pur și simplu 3 ședințe..din 10(in conditiile in care am anunțat că nu putem ajunge)..O bătaie de joc..un management defectuos..Totul doar pentru bani.Să vă fie rușine.. Hipocrat Rahova!!!😡😡🤬🤬🤬
F. M.
Clinica din Rahova...este sub orice imatinatie a bunului simt in raport cu pacientul. Pe nimeni nu intereseaza nimic, managementul nu exista...orice reclamatie nu se ia in seama, nu se rezolva. Medicii vin si pleaca, ca si pacientii. Jale mare. E de renuntat la asa servicii.
A. I.
Lipsa de respect si bun simt din partea personalului de la receptie(cu unele exceptii). Greseala lor si tot la pacient urla. Incompetenta
A. E. D.
Foarte dezamagitor in ceea ce priveste serviciul de programari. Informatiile de pe site nu sunt actualizate, chiar la clinici nu au toate informatiile cu privire la disponibilitatea doctorilor. In plus, amabilitatea si profesionalismul personalului care se presupune ca trebuie sa ghideze pacientii lasa cu totul de dorit. Nu doresc sa fac un comentariu cu privire la cadrele medicale, ci referitor la posibilitatea de a fi vazut de un medic, care in condiitile actuale, este greu de realizat. Este de neconceput o astfel de organizare la o clinica privata si astfel de atitudini. Personal, nu voi mai incerca niciodata serviciile dvs din cauza acestui sistem defectuos!
C. N.
De ce daca platesc consultatia mi se cer bani extra in cabinet?
M. M.
Evitați această clinică,
radiografie incompetenți.
Ginecologie asemenea.
V. G.
Dezinteres total față de pacienți.Timp și bani pierduti.
V. D.
Doamnele de la receptie total lipsite de amabilitate.pur si simplu parca scarbite de jobul lor.Este prima clinica unde inralnesc asa ceva.. Nu au deloc rabdare cu pacientii.Nu se respecta ore programarii.Am.ramas cu un gust amar.
De medici ce pot sa spun.am.fost la o doamna Doctor reumatolog.foarte draguta dar ca si profesional a lasat de dorit.Nu doresc sa m.ai.merg la aceasta clinica.
.
V. A.
DE EVITAT ACEAST LOC . Angajati lipsiti de interes fata de pacient si locul de munca, una zic la telefon alta afli cand te duci la receptie. Daca vrei sa faci plangere nu ai cui, menegerul zic ca nu este, si ca nu pot lasa asa o plangere scrisa. Daca tineti la sanatatea voastra cautati alt loc pentru tratament sau investigatii.
Nu as da nici o stea daca as putea.
L. L.
Cea mai proastă experiență posibilă ca pacient. Nu am văzut niciodată atâta lipsă de interes pt pacient. Un medic lipsit de profesionalism, care nu e în stare să facă o consultație oftalmologica, sictirit de munca pe care o practică și lipsit de bun-simț. Nu m-a ascultat, nu s-a uitat pe istoricul medical. Încep să cred ca nu sunt medici în clinica aceasta, pt că așa ceva n-am mai văzut. Nici nu cred că știa ce face acolo... Mi s a confirmat că nu am nicio problemă, deși eu aveam un diagnostic stabilit. :) Sper ca cei care citesc să nu ajungă niciodată la clinica asta, nici pt o problemă banală, pt că nu sunt competenți. Evitați cât puteți.
N. T.
Cea mai proastă experiență posibilă, lipsa totală de respect față de pacienti. La telefon nu-ti ofera toate informatiile, te pun pe drum, iar cand ajungi la ei îți spun ca nu-ți pot face tratamentul recomandat de medic.
M. G.
Buna ziua,
Am sunat la 3 numere de telefon pentru a imi face o programare si nu raspunde absolut nimeni. La ce numar se raspunde, daca nu va e cu suparare? De 30 de minute tot incerc sa dau de receptia din Spitalul Rahova, am sunat la call-center si duduia de acolo m-a redirectionat catre un numar de telefon, care surpriza: in momentul in care am sunat, nu era conectat.
Multumesc Hipocrat 2000 pentru faptul ca imi pierd timpul :) v-as fi dat jumatate de stea.
D. C.
Va voi da cel mai prost Review desi ati merita sa merg si la televiziuni. In conditiile in care mama mea a facut de 2 ori Papanicolau anul acesta, acum 4 luni rezultatul a fost ok. Iar ea are cancer de col uterin cu Metastaze deja..cred ca AR TREBUI SA NU MAI EXISTATI DACA NU SUNTETI CAPABILI SA EFECTUATI ANALIZELE LA LABORATOR.
M. I.
Cea mai proasta organizare dintre toate clinicile private la care am mers. Doamnele foarte zambitoare de la receptie au o placere in a vedea pacientii stand la cozi interminabile 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬platim bani grei ca sa ne intoarcem in timp.
M. g.
Să obții o programare la Hipocrat, trebuie sa treci pe sub furcile caudine. Am sunat la 10 numere si m-au trimis de la unii la alții. Nu înțeleg rolul acelei centrale. Am sunat la primul sediu, mi-au spus ca nu fac programare, sa sun in centrala. Centrala nu face altceva decât sa imi dea un nr de telefon unde se poate efectua CT. Sun acolo si imi spun sa sun in alta parte că nu fac CT. In altă parte nu au substanță de contrast. Si tot asa... Până mi s-a luat 🙅
Sincer, am pierdut doua ore incercand sa obțin o programare, fără succes. Mi s-ar părea normal ca atunci când sun la centrala sa mi se spună dacă exista disponibilitate pentru ziua aleasa la vreunul dintre sedii si sa ma programeze, nu sa ma paseze de la unul la altul. Mai ales ca serviciul respectiv era cu plată, in jur de 1000 de lei. Foarte prost organizat.
R. I.
Buna seara sunt pacienta doamnei doctor Monica Manaila de 12 ani un medic competent nu pot exprima in cuvinte cat de mult ii multumesc pentru atentia acordata si profesionalismul dansei
M. O.
Nu ar strica ca Hipocrat 2000 (îndemn orice clinica) sa își facă o aplicație mobila pentru Android și iOS/WatchOS pentru pacienți, clienți unde sa primească notificări despre programări și rezultatele analize, medicale și acolo sa își veda istoricul sau de analize (Dosar medical) Sa aibă și opțiune unde fiecare pacient sa aducă un comentariul despre asistent/a, clinica.
Fiecare Pacient sau client sa își facă cont in aplicație mobila sa nu mai stai sa intri mereu pe site-ul de analize sa introduci mereu CNP-ul și Cod unic de buletin mereu.
G. P.
Serviciile sunt suprataxate, nu se respecta grila de preturi afisata pe site, culminand cu faptul ca prin solicitarea de informatii prin telefon, mi s-a raspuns ca lista de preturi si servicii de pe site nu este actualizata si nu se stie cand aceasta lista va fi actualizata.De asemenea, nu se respacta ora la care ai programarea, pacientul fiind nevoit sa astepte pe hol mai mult de o ora...
R. S.
Am fost la Alergologie Doamna dr. Tămâian Mihaela este blândă și atenta, urmărește atât istoricul bolilor, cât și solicita investigații acolo unde este nevoie. Am avut parte de o experienta plăcută și tratament adecvat.
Îmi place ca Spitalul este dotat cu o salină artificiala, care îmi face foarte bine la sinus și alergi.
S. A.
Am contactat clinica prin telefon si mi sa putut obtin o programare , dupa care la ghiseu una dintre fete sa trezit sa imi faca mie diagnosticul direct in fata ghiseului , mentionez ca eram la o programare privata pe care o achitam din bani mei proprii .. dupa multe refuzuri ca nu se poate ca medicul nu are ce sa iti faca , am plecat dezamagit de inca un serviciu prost in Romania
g.
PRAF! Lipsa de profesionalism totala, la toate categoriile de angajati!! Am fost de curand la oftalmologie, la medicul Alec Ionescu...un medic zeflemitor si scarbit de job-ul său si care nu are cei 7 ani de acasa. M-a pus completez cateva hartoage si nu a avut bunul de a ma invita sa ma asez pe scaun. Plus ca mi-a dat o reteta care nu a dat rezultate ok. Am mai avut in trecut de-a face cu aceasta clinica si la alte specialitati si la fel, gust amar! Feriti-va in general de toata reteaua Hipocrat, sunt submediocrii!!
F. E.
Analize lucrate greșit( Rh negativ in sarcina, ținând cont că eu am Rh-ul pozitiv) .
O astfel de eroare nu ar trebui sa apara.
F. M.
Seriozitate.respect promptitudine
A. C.
Personal incompetent! Te pun pe drumuri aiurea. Daca ai mai mult de 3 vizite pe aceeasi trimitere, la a 4 a nu te mai primesc. Insa nu te informeaza nimeni cu privire la asta, desi te au programat . Ajungi acolo si esti trimis acasa. Nu recomand! O clinica de nota 0!
M. F.
Servicii de 2 bani! Vii cu trimitere decontata și ți se baga pe gat apoi un șir de analize, iar consultul nu include mai nimic. Nu se anunță nimic când faci programarea telefonic, te trezești la final ca ai de plata! Recepționere foarte recalcitrante când ceri lămuriri! Tot personalul se comporta de parca ii deranjezi cu vizita medicala.
C. A.
Pe langa faptul ca stai mai bine de o ora ca sa iti faci analizele de sange, mai sunt si asistente incompetente care nu iti gasesc vena. Am avut o experienta de tot cacatul, am fost nevoita sa stau 30 de min si sa vina 4 asistente diferite ca sa imi ia sange. Mi-au luat sange din 3 locuri diferite de la mana pentru ca atat de destepte erau incat nu gaseau o vena. Clinica este foarte prost organizata si staff-ul foarte nepoliticos. Dupa ce ca era vina lor ca nu imi gaseau vena, tot ele comentau ca ar fi fost vina mea. Aberant.
G. B.
Urologul... un idiot scarbit de jobul său. Nu a acordat deloc atentie problemei mele, nu mi a dat niciun tratament. M a pus sa fac mai multe analize pentru a mă stoarce de bani. Nu recomand!!!!
C. R.
O masina de spalat bani de la casa de asigurari. Ca sa faci treaba angajezi oameni cu studii si pregatiti, nu toti (toate) analfabetii(ele) care nu stiu de nimic. La o hartie de 10 lei iti da "buna ziua", la una de 50 te mangaie pe un picior si la una de 100 te mangie si pe spate. Asta dupa ce se plange la tine ce salariu mic are si cat munceste. ( asta chiar daca platesti abonamentul "decontat" de casa). Medicii sunt cei mai slabi din cati am intalnit, aparatura este aceeasi de cand este clinica, alta in loc nu aduc si nici nu o repara. Daca vreti sa va faceti bine, nu mergeti!
A. T.
Că sunt superficiali, e puțin spus. Aveam candidoză și am fost la Dr. Marin Diana. Mi-a spus că apare de la prea multe dulciuri, fără a-mi da un tratament.
E. F.
Experienta oribila! Nu recomand clinica Hipocrat de pe B-dul Chisinau nr.16...am efectuat o colposcopie Si un Hpv si, modul in care am fost tratata a fost dezamagitor...ba mai mult la ridicarea rezultatului Hpv acesta Nu era de gasit...lipsa de professionalism si, nici Macar bun simt din partea receptionerelor, total dezamagita! Clar , Nu voi mai apela la serviciile lor pe viitor ! Dr. Sorina Takouzli - cat Si Valeria Dinu daca am retinut bine din receptie.
M. M.
Nu recomand, în Clinica Hipocrate Rahova aparatura radiologica foarte proasta, am facut o radiografie dentară pentru maseaua de minte de jos si nu sa observat pe radiografie ca una dintre rădăcini este curbata si încastrată in os, iar extractia a fost una de grea si dureroasa deoarece medicu nu a observat acest aspect pe radiografie de la inceput ci doar când a extras.o sa observat ca are o radacina curbata si incastrata in os, NU RECOMAND!
T.
Nu se respecta ora programarilor.
R. T.
Am avut programare la Orl pentru fetita la ora 16 și am întrat abia la 19:30. Este inacceptabil sa aștepți atâta timp cu un copil de doi ani. Programările sunt degeaba la clinica din blv. Chișinău. În viata mea nu mai calc în clinicile lor!!!
V. E.
Este o clinică foarte bună. Eu merg la ginecolog Gina Cristina Spătaru, un medic de excepție.
R. M.
Cea mai proasta clinica. Nu ma duc des la doctor dar o data la 1 - 2 ani când am avut nevoie de o programare la medicul de familie mi-au spus că durează o lună. Pai eu am nevoie azi nu peste o luna. Orele programărilor nu se respecta. Coada timp pierdut și nervi degeaba. Nu îmi trebuie. De evitat.
B.
Să stai la coadă o oră sa iti ia sange, este jalnic, bataie de joc. Mai sunt luat si la misto, sa ma duc in alta parte, daca stau prea mult, asta mi-au comunicat asistentele de acolo.
(În poza se vede cât de "mare" este coada)
Hipocrat Calea Rahovei*
A. K.
4 experiențe la Clinica Hipocrat și toate au fost excelente: oftalmologie, O.R.L., ginecologie și chirurgie. Menționez că intervențiile s-au desfășurat în Rahova.
Țin minte că la consultul oftalmologie și cel O.R.L. doamnele doctor au fost interesate de mine ca pacient, mi-au oferit informațiile necesare.
Doamna doctor Marin (ginecologie) a fost foarte promptă în ceea ce privește ora consultației și am putut vorbi deschis cu dânsa.
De altfel, nota 10 și pentru cum s-a purtat cu pacienții care așteptau.
Domnul doctor Nica (chirurgie), la fel, un doctor excelent! M-a pus în temă în ceea ce privește costurile etc, a fost liniștit și mi-a oferit tot suportul de care a fost nevoie.
Doamnele de la recepție, amabile, zâmbitoare, se mișcă foarte repede și prompt deși sunt "încolțite".
Și dpdv online, am făcut programare duminică seara, iar luni dimineață am fost sunată.
M-au sunat de fiecare dată cu o zi înainte pentru a confirma consultații.
Programările le-am stabilit imediat și într-un timp optim.
Am mai asistat la o întâmplare, când doamna de la recepție a sunat un pacient, cerându-și scuze că urmează să anuleze programarea de peste 2 săptămâni întrucât medicul va intra în prenatal. Consider profesionalism acest gest și faptul că au stabilit o altă programare.
Menționez că toate cele 4 consultații au fost cu trimitere și nu simt că ar fi fost vreo diferență dacă aș fi mers cu plată.
G. V.
Referitor la clinica din B.dul Chisinau . Se schimbă medicii in continuu, azi au o specialitate, maine nu mai au, am ramas de multe ori fără medic de familie, iar dr. Zaharia Mihaela este sub orice critică din punct de vedere uman si chiar si profesional. Eu o să schimb . Nu plătim să vă bateti joc de oameni. Au toți un aer de superioritate de parcă sau de pomană . Nu recomand.
I. E. M.
Personal lipsit de amabilitate...
p. t.
Am fost pacienta Doamnei Doctor Banu si pot spune ca rar am intalnit un om cu atat de multa rabdare, atentie si implicare fata de pacient. Mi-a pus foarte multe intrebari, mi-a explicat, m-a ascultat, a fost mereu zambitoare si abordabila, lucru atat de rar in cazul multor medici. Si da, m-am simtit din ce in ce mai bine dupa programul de recuperare stabilit de dansa dar mai ales dupa sfaturile pe care mi le-a dat si pe care am incercat sa le urmez intocmai. Sincere multumiri.
A. U.
Sunt oripilata de lipsa de interes pe care o au fata de pacienti.Am asteptat aproape trei saptamani sa ma programeze la cardiologie.Aveam programare pe data de 20.12.2017 la orele 19:30 si m-au sunat pe data de 16.12.2017(sambata seara) sa-mi spuna ca doamna doctor nu mai poate sta pana la ora mentionata si ca ma reprogrameaza pe data de 17.01.2018....cum este posibil sa-ti bati joc de pacienti-clienti aI clinicii in halul asta!?!? Pacat pentru anumiti medici specialisti care-si desfasoara activitate in aceasta clinica.
R. M.
Si o steluta este prea mult pentru serviciile medicale oferite de aceasta clinica ... Oftalmologie ...un dezinteres pentru pacienți...
R. T.
Am mers la un control ginecologic la dr Takazuli Sorina,datorita ei ,eu sunt astazi in depresie..Dupa efectuarea unei eco transvaginala,dansa a constat ca sunt suspecta de cancer si m-a pus sa fac teste pt 5 markeri tumorali,fara sa imi spuna altceva..Timp de 2 saptamani am asteptat rezultatele,in acest timp organismul meu a cedat psihic si fizic..Am mers la alt medic si eu aveam un chist fulicular normal care se absoarbea..Este o doctora care nu comunica cu pacientii si carora l-e da diagnostice false...Nu voi m-ai apela la aceasta clinica niciodata!
F. T.
Toate procedurile sunt f. serioase si toate asistentele,doctorii si personalul atenti si draguti cu pacientii.
R. N.
O cladire curata si impozanta, asistente la fiecare etaj care te preiau si incearca sa te ajute, dar nu au cum pentru ca sistemul inca nu este pus la punct. Daca trece o persoana de biroul asistentei si se aseaza la un cabinet e posibil sa intre inaintea ta desi aveai programare dar te-ai uitat in alta parte cateva secunde. Sala de Kineto este ok echipata si personalul este dragut. Nu inteleg diferentierea toaletelor intre pacienti si personal. Am mai vazut-o si in alte parti si cred ca e o discriminare chiar urata! Secretarele de la intrare sunt foarte suparate si in loc sa ajute intr-o situatie mai complicata mai mult deranjeaza (eu am avut programare la bazin si din cauza ca dr dermatolog care dadea avizul pentru a intra in piscina era intr-o interventie a trebuit sa reprogramez - cu siguranta ar putea una din persoanele care efectueaza exercitiile la bazin sa faca o scurta evaluare a pacientului si sa ofere acest aviz. Totul e sa vrei sa imbunatesti experienta pacientului.
D. G.
Nu recomand. M-am programat online pentru ora 14. Când am ajuns m-au anunțat ca programul doctorului s-a modificat și trebuie sa revin la ora 15. Am revenit și am așteptat pana la 15:20 ca să-mi spună sa revin la 16:00 deoarece doctorul întârzie o ora. Atitudine indiferenta. Nici scuze, nimic.
L. J.
Nu recomand. Sunt depasiti si nu isi dau niciun pic de interes in ajutorarea pacientilor. Suntem in epoca tehnologiei si ei invart la hartii...
Asistente obraznice, doctori care poate vor dar nu ii ajuta sistemul. O aglomerare de oameni si cam atat.
Urmeaza sa fac o plangere oficiala cu privire la modul de adresare a personalului de la receptie.
m. b.
Nu recomand aceasta asa zisa clinica,in special pe recuperare medicala,isi bat joc de pacienti si cu asta am spus tot
M. A.
La preturile practicate ar putea sa angajeze niște recepționere cu bun simt. Ar putea să respecte programările făcute cu 2 săptămâni înainte. Dar nu, la ei ai programare la 10:30 pentru revenire și intri în cabinet cel mai devreme la 11:45.
C. I.
Cele mai nesimțite femei la programări pacienți. Cred că și serviciile medicale lasă de dorit.
M. D.
Te programezi la ora 16 si intri dupa 2 ore. Nu este posibil, organizare slaba, atunci cand faci programari ar fi cazul sa le si respectam. Pacientii au servicii, se invoiesc, mai au si probleme de sanatate.
a. M.
Am urmat o procedura de recuperare post AVC si sunt mulțumit de rezultatele obținute. Doresc sa mai urmez o procedura de recuperare in scurt timp. Multumesc Hipocrat.
M. D.
O bataie de joc si o umilinta pt pacienti O luna de purtat pe drumuri ,cu doua programari facute de ei Rusine sa va fie pt felul cum manevrati fondurile !
N. D.
Construcție modernă cu dotări pe masura
M. O.
Servicii de recuperare grele.
C. V.
Clinica particulara de recuperare medicala cu aparatura moderna și personal competent.
a. o.
Minunat la salina
s. c.
a. g. a.
m. d.
E. A.
D. D.
C. C.
I. D.
D. M.
A. A.
A. T.
A. A. G.
V. R. f.
b. i.
M. C.
C. C.
M. M. B.
A. M.
R. E. D.