Opinii despre Clinica Sanador Victoriei corp A (Spital)
Clinica Sanador Victoriei corp A
Bulevardul Iuliu Maniu nr 101, București 061094, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Clinica Sanador Victoriei corp A, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Clinica Sanador Victoriei corp A
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre Clinica Sanador Victoriei corp A
R. A.
Dupa 3 intepaturi, a reusit sa imi puna linia venoasa. Dimineata, mainile mele erau pline de umflaturi de vanatai. Le-am rugat sa imi dea cu Lioton sau sa imi aduca gheata. N-AM VAZUT NICI UNA, NICI ALTA!
N-am dormit toata noaptea. Era a treia noapte de nesom: una acasa, de grija si 2 in spital.
Am cedat psihic si am inceput sa plang necontrolat.
M-a gasit asistenta din schimbul urmator. O profesionista! Cu ajutorul dumneaei si al asistentei care a intrat in schimbul de noapte si pe care o stiam din ATI - o persoana calda si preocupata de starea pacientilor, am reusit sa trec peste ziua a 2-a si sa dorm in a 3-a noapte.
Desi dl doctor mi-a zis ca m-ar mai tine o zi acolo, am cerut sa plec acasa apoi.
Sper sa nu mai treaca nimeni prin asa experiente intr-un spital privat!
N.
🙏 În sfârșit a avut cineva curajul să demaște ce se întâmplă la secția de ortopedie. Salut inițiativa conducerii Sanador de a lua măsuri. Era și timpul, pentru că e o problemă care afectează atât recuperararea pacienților cât și prestigiul spitalului. Lucrurile stau exact așa cum a spus dl dr Zaharia, dar s-a omis un lucru foarte important. Din păcate, toți acești domni doctori ortopezi te trimit să faci recuperare medicală la clinica cetățeanului străin G. Nedelkoski, care nu respectă legea. Anul trecut, pe timpul stării de urgență, a ignorat cu bună știință ordonanța privind suspendarea temporară a activității medicale care nu reprezentau urgențe. Datorită conexiunilor din politică dl Nedelkoski și-a continuat nestingherit activitatea pe parcursul celor 3 luni de stare de urgență, încălcând astfel toate regulile în vigoare.
Așa că, domnii doctorii favorizează clinica de recuperare medicală a unui personaj controversat, în detrimentul spitalul Sanador care are un departament utilat cu aparatură modernă și specialiști în fizioterapie și kinetoterapie, așa cum este Dna Dr Liana Mares și Dl Dr Mustafa.
Etica profesională spune că trebuie să fii loial angajatorului care te-a investit cu încredere și care te remunerează.
Mă întreb cum de nu s-a observat dezechilibrul dintre numărul de operații efectuate și numărul de pacienți recuperați. Ar fii o mândrie pentru Sanador, să prezinte pacienți operați cu succes și apoi recuperați cu succes.
Continuați să fiți vigilenți la practicile mai puțin etice sau morale care au loc în acest spital, fiindcă doar așa vom reuși ca împreună să reformăm sistemul sanitar românesc.
R. A.
3 zile de internare pentru o interventie chirurgicala complexa, la niste costuri EXORBITANTE - o experienta TRAUMATIZANTA
Duceti-va unde vedeti cu ochii, numai LA SANADOR NU!
Am ales acest spital pentru conf dr Doru Herghelegiu, un profesionist de nota 10 si pentru ca in 2017 am mai avut o internare intr-un spital privat si am fost tratata omeneste. M-am gandit ca, data fiind isteria COVID 19, e mai bine sa fac un efort financiar si sa aleg un spital privat. Din nefericire, alegerea SANADOR s-a dovedit a fi cea mai proasta alegere.
Cu ce sa incep?
- maini pline de hematoame de la incercarile de a pune o linie venoasa.
- asistente si infirmiere (nu toate, am intalnit si 2 femei cu suflet, care si-au facut meseria cu responsabilitate) indiferente la nevoile pacientului
- apa cu DELIKAT pe post de supa
- acelasi meniu 3 zile la rand: „supă”, compot de mere, iaurt - de dimineata pana seara. Intr-o zi, la pranz, mi-au zis ca am piept de pui la gril cu legume. Nu l-am vazut, pentru ca nu puteam manca. In 3 zile cat am stat, am reusit sa mananc 2 iaurturi DANONE mici si pana in 10 linguri de compot.
- portie de 4 sticle de 0,5 l de apa pe perioada internarii. Mai voiai apa, plateai 3 lei/sticla.
Vecinei de salon, cu rezectie de colon si histerectomie totala + anexectomie bilaterala i s-a facut rau de la frigaruile primite la masa. Ce credeti ca a primit de mancare in urmatoarele 2 zile??? Tot frigarui cu legume!!!!
Mi s-a spus ca, daca fac efortul sa ma dau jos din pat a 2-a zi dupa operatie, voi scapa de sonda. M-am straduit si, cu greu - SINGURA, pentru ca infirmierele/asistentele intotdeauna „aveau putina treaba”, „veneau in 2 minute”, am reusit sa ma ridic pe marginea patului. Cand a venit infirmiera dimineata, cu masa, am rugat-o sa ma ajute sa ma dau jos din pat. „Nu pot acum, dau masa, dar vin pe urma.” Am asteptat pana pe la ora 17, cand a venit dl dr sa imi schimbe pansamentul. Mi-a recomandat sa ma dau jos din pat. Mandra de mine, i-am aratat ca reusesc sa ma dau singura la marginea patului si i-am spus ca astept de dimineata infirmiera sa ma ajute sa ma dau jos. „Da. Nu incercati singura ca puteti cadea. II spun eu sa vina.” A venit la vreo 10 min dupa plecarea dl doctor, vadit deranjata de ,,tupeul meu”, s-a asezat langa patul vecinei de salon si mi-a zis: „Hai! Ridicati-va ca sunt aici!” M-am ridicat in picioare in fata patului si ma asteptam sa ma sustina sa fac cativa pasi. „Vedeti ca puteti?” S-a intors si a plecat. Asta a fost tot suportul - in conditiile in care anuntasem ca am tulburari de echilibru!!!!
In seara de 18 martie a fost CUMPLIT!! Vecina mea de salon - alta, venita dimineata, femeie in varsta - cu stoma, rezectie de colon, o taietura in forma de Z pe spate, 5 tuburi de dren, sonda si alte nebunii atarnate de ea, a sunat la asistenta ca ii este rau. „Vin in 10 minute!”...a mai sunat o data dupa 10 minute. „Vin acum!”...la un moment dat, de durere a inceput sa urle: „Domnisoara, va rog din inima, veniti! NU mai suport! Va vog, domnisoara!” In continuu! Minute in sir...niciun raspuns.
Am crezut ca isi da duhul. Am sunat si eu. „Va rog sa veniti! II este foarte rau! NU mai suport sa o vad suferind si sa o aud tipand!” Intr-un final a venit si i-a pus un calmant.
I-am aratat si mana mea vanata si umflata la branula. „Nu are nimic. Merge. Unde vedeti dv vanataie?” Am facut o poza cu mana si i-am trimis-o medicului meu de familie, care mi-a spus: „Linia aceea venoasa e compromisa. Spune-le sa iti scoata branula si sa o puna in alta parte! Sa iti dea cu Lioton acolo sau sa iti puna gheata, ca altfel vei avea dureri.” Am sunat iar la asistenta. Cand a venit - in sfarsit, i-am aratat mesajul de la dna doctor. Cu o greata vizibila, mi-a scos branula si mi-a pus alta. Cand a dat drumul perfuziei, durea ca naiba. I-am spus: „Ma doare rau”. „N-are cum sa va doara, ca merge perfuzia.” ,,Doamna, credeti ca sunt nebuna sa zic ca ma doare daca nu m-ar durea? Credeti ca imi face placere sa ma intepati in vena?”
M. L.
Am ajuns la camera de garda a Spitalului Sanador pentru o urgenta. In afara faptului ca am asteptat mai bine de o ora pentru a fi preluata de un medic, totul a decurs impecabil. Multumesc d-nei doctor Ioana Placinta si d-nei asistente Elena Matvei, profesioniste in adevaratul sens al cuvantului!
M. B.
În primul rând sunt probleme cu găsirea unui loc de parcare și cu respectarea programărilor,apoi achiți 370 RON pentru un consult de maxim 10 minute,mai schimbi două vorbe cu dl.doctor și te poftește afară fără să-ți rezolve măcar puțin din problemă. Te duci bou și ieși vacă dar cu banii luați.
L. I.
FUGITI DE SANADOR...Doamne fereste sa te internezi aici.
Povestea e cam asa:
M am.internat intr o luni,dupa toooate cozile suportate si dupa ce am platit o gramada de bani,am fost programata la operatie pe la un 12:30,operatie care a durat 1 ora.M au tinut la terapie pana la ora 18 cu toate ca m am simtit bine si pe la un 14 trebuia sa fiu pe salon,dar am inteles dupa de ce m au tinut atat la terapie.
Am cerut pe la 16 si ceva o gura de apa la terapie,mi s a spus da si da a fost.Am ajuns in salon la 18 am cerut apa si apa s au facut pana pe la 9 seara cand s a sinchisit tura noua sa mi aduca o cana de apa mai mare si au plecat si mi au pus un pahar la care nu puteam ajunge,cu toate ca in pachetul platit aveam incluse 4 sticle de apa imbuteliate pe care nu le am vazut cat am stat in spital,ba mai mult am rugat familia sa mi aduca un bax de apa si chiar si mancare de care am uitat sa specific ca a venit tot pe la un 8 si ceva seara si a constat intr o "supa" execrabila,cica strecurată care nu era altceva decat APA RECE poate cu o lingura de supa sa dea un iz de mancare,un compot vechi,un iaurt cald si cam atat dupa 21 de ore de nebaut apa si nemancat.
Am rugat infirmiera sa mi schimbe cearceaful pentru ca transpirasem si n am.mai vazut o la față,pana la urma mi am.pus singura un prosop ca sa nu ma imbolnavesc si ce e si mai rau si de neiertat, patul in care am fost "cazata" era STRICAT,adica atunci cand ma.asezam.sau ma ridicam imi fugea de sub picioare(imaginati va,operata fiind cum.a.fost),de aceea m.au si tinut mai mult la terapie,mi a spus "colega de salon",ca fusesera niste oameni sa mi repare patul cu o freza si un ciocan inainte sa ma aduca in salon si nu au reusit,spunand ca revin a doua zi sa l repare.
"Colega de salon" de care nu am stiut,nu mi s au dat detalii despre "cazare",si chiar mi s a spus ca nu trebuie sa mi iau nimic de acasa ca ofera ei tot.Mda,nu m am spalat pe dinti ca nu am avut cu ce,nu am mancat de acolo ca nu am avut ce....si am uitat sa mai zic ca aveau pretentia sa plec si singura cu liftul de la etajul 8,sa ma duc in receptie si sa stau la coada la externare....operata clasic,adica de abia ma tineam pe picioare.
Aveti in pozele atasate unde era tablia mea de la pat,se poate vedea patul intr o parte ca tocmai imi fugise de sub picioare,termosul de acasa in care am avut mancarea mea,si apa cumparata de mine,minunata "supa" etc
Intr un cuvant a fost mai rau ca la stat.
Ttageti voi concluzii.....
B.
Experiența mea cu Sanador de fiecare dată a demonstrat că și 0 stele ar fii prea mult pentru ce am avut de suferit. Atât la consultații cât și la operații totul a fost penibil. La controalele medicale, doctorii nu au cabinete libere unde să te consulte. Așa că ești expediat când la un etaj, când la altul. Apoi, consultul este pe grabă fiindcă doctorii sunt ori plictisiți ori trebuie să elibereze cabinetul pentru următorul doctor.
Bine, asta în cazul în care doctorii binevoiesc să apară la consultații, fiindcă sunt doctori care întreabă înainte să vină câți pacienți au. Dacă află că au "doar" doi pacienți, atunci dânșii nici nu se mai obosesc să apară. Și mai sunt o categorie de doctori care în timp ce aștepți să-ti vină rândul la consult, afli că acestia sunt deja acasă, așa că ai stat să aștepți degeaba.
Lipsă de empatie, lipsă de respect și de omenie. Merităm să fim tratați ca niște oameni, mai ales la câți bani am lăsăt aici.
!!! FUGIȚI DE SANADOR !!!
C. C. -. A.
Am avut o experienta deosebit de frumoasa atunci cand am devenit pacientul d-lui Dr. Paul Nastase. Este un om deosebit, un medic implicat si asumat din toate punctele de vedere! Relatia medic - pacient este departe de a fi descrisa in cuvinte. Cu ajutorul acestui medic mi-am invins fricile, am depasit orice emotie si mi-a insuflat curajul de care aveam nevoie pentru a "merge" mai departe, ca om dependent de unicul picior in care sta viata mea si a familiei mele. Recomand acest medic, cu tot respectul! Poate ajung sa citeasca si sa urmeze modelul acestui om si medicii din Spitalul Foisor care fara umanitate, nu au considerat ca reprezinta o urgenta ca un imobilizat intr-un scaun cu rotile sa primeasca o sansa la o viata cat de cat normala, ci m-au trimis acasa cu o atela la o rotula sparta, a unicului membru inferior fara sa ma opereze sau sa ma programeze la operatie, sa astept! Invatati de la acest medic, incepand de la abordare pentru o operatie a unui om care a trecut prin multe operatii si pana la cum se ingrijeste un pacient, cum ii arati ca iti pasa prin pasiunea de care a dat dovada, prin grija si comunicarea constanta! Jos palaria pentru acest medic! Il recomand cu caldura, este un profesionist de care noi pacientii din Romania avem nevoie atunci cand suntem victimele doctorilor din sistemul public, doctori care fac legile in spitalele de stat fara sa le pese ca au o, obligatie morala!
D. M.
Soția mea a fost programata la dr Zarma
( pentru coronografie ).Ne au chemat la 05.00 dimineața Până la orele 14.00 nu s a prezentat nimeni calificat pentru aceasta procedură .Practic a stat internată 9 ore cu branula in mana, cu interdicțiile de alimentație aferente , așteptând minunatul doctor care nu a avut bunul simt sa anunțe ceva . Am și plătit pentru așteptare. Lipsă totală de inters fața de clienți.Sunt interesați doar să încaseze, apoi uita de tine .NU RECOMAND aceast spital .Între timp pe holuri erau diverse scandaluri legate de tarifele practicate .
BĂTAIE DE JOC !!!!
A. S.
Nu faceti RMN la Spitalul Sanador, daca vreti sa primiti interpretarea in mai putin de 1 luna, pt ca aparent nu se intampla si timpul nu trece in favoarea pacientului.
Am facut un RMN la Sanador pe 07/02/2021. Termenul comunicat initial pt transmiterea interpretarii a fost de 10 zile lucratoare.
Astazi, pe 04/03/2021, dupa aproape 1 luna si alte 4 alte telefoane, in care mi-au spus ca vor comunica mai departe, interpretarea nu este gata inca.
De fiecare data raspunsul este acelasi, ‘vom urgenta/vom comunica mai departe’, in timp ce RMN-ul se achita chiar inainte de a-l efectua, dar interpretarea nu este transmisa nici macar dupa aproape 1 luna.
M. V.
!!! Spun NU dr Codrin Huszar - ortopedie. Ocoliti-l pe cat posibil.
Cu ani in urma, cand dr Huszar a operat-o pe bunica mea, era un doctor amabil, dedicat si grijuliu. Cand mi-a venit si mie randul sa am nevoie de un ortoped bun - imediat m-am gandit la dr Huszar. Dar l-am regasit pe dr Huszar total schimbat, atat profesional cat si ca infatisare. Omul calm , atent de pe vremuri a fost inlocuit de un om dezinteresat, plictisit si absent. Si aspectul sau fizic de om serios si intelectual a suferit transformari uluitoare dar nu la modul pozitiv. E ridicol sa vezi un chirurg respectabil, de mai mult de jumate de secol cu pletele in vant , cu niste ochelari de un rosu turbat , decoltat , cu bicepsii si tricepsii la vedere si cu un comportament de licean.
Desi se pune problema unei operatii, consultul a fost unul superficial, rece fiindca dr Huszar avea mintea in alta parte - numai la consultul meu nu. Sincer pe mine nu ma intereseaza viata sa personala si nici daca acum pune accent mai mult pe stilul vestimentar sau daca petrece mai mult timp in oglinda. Dar eu am mers tot orasul, am stat la coada la triaj , am dat bani si acum trebuie sa platesc un nou consult la un alt dr care sa fie serios. Nu cred ca voi putea uita prea usor consultul avut cu dr Huszar. Nu-mi vine sa cred ca si la particular isi permite sa aiba un asemenea comportament.
După un consult atat de neprofesionist mi-am pierdut orice urma de incredere in dr Huszar. Nu ma pot lasa operat de un doctor care in loc sa fie preocupat de profesia sa de medic are prioritati de ordin estetic. Imi este frica ca in timpul operației sa se gandeasca la niste injectii cu botox, implant de par sau nuante de vopsea.
Din cauza unor dr ca dr Huszar, eu am renuntat la serviciile oferite de Sanador.
A. M.
Vin de la Constanța, la un consult pt alergie. Plec din cabinetul domnului Doctor, cobor la analize și plec foarte mulțumit de serviciile Sanador. După 5 zile,primesc telefon ca una dintre analizele pt care am plătit, nu se poate face la ei și sa vin sa-mi dea banii înapoi. Asa ceva.... Bat drumul pana la București, plec de la munca,sa fiu bataia voastră de joc!? Made in Romania.... Nu aveți pic de respect față de oameni!
R. C.
Pe scurt: groaznic! De la personalul medical pana la cel de la receptie. Medicii (fireste, majoritatea celor cu care am interactionat eu sau cei apropiati mie) fie nu se prezinta la consultatie, iar pacientul nu este anuntat in prealabil, fie, atunci cand se prezinta (de cele mai multe ori cu intarziere) au o atitudine dezinteresata, plictisita sau superioara (un fel de ai plecat cal si te intorci magar sau... mai vino si altadata, poate ma gasesti intr-o dispozitie mai buna!). Iar despre personalul de la receptie... chiar nu isi doresc (si nici nu ar trebui!) sa fie acolo!
T. Z.
Dacă ai nevoie la secția de ortopedie-traumatologie, Sanador îți pune la dispoziție o listă lungă de doctori. Dar indiferent de opțiunea pe care o vei avea, inevitabil vei ajunge marioneta unui hățiș de interese, ce servesc scopurile meschine ale doctorilor.
La Sanador pacientul prezintă interes doar preoperator, deoarece spitalul abia așteaptă să încaseze repede sume de peste 10000 lei.
Postoperator, pe doctorii ortopezi nu-i mai interesează evoluția propriilor pacienți, decât în măsura în care pot obține avantaje de pe urma lor. Pacienții, în loc să fie monitorizați în continuare de specialiștii în recuperare medicală din Sanador, pentru a obține un rezultat optim, sunt direcționați de către doctori, spre anumite clinici de recuperare, în funcție de propriile lor beneficii și interese.
Astfel, se poate spune că secția de ortopedie se împarte în două "grupări" manipulatoare: Șeful secției de ortopedie-traumatologie, Liviu Ojoga, își trimite pacienții spre o clinică privată unde lucrează fosta sa nevastă, deținută de un domn pe nume Nedelkoski cu legături în politică. Dr Codrin Huszar, prieten de familie cu patronul, colaborează neoficial cu clinica acestuia. Așa că, toți pacienții ce-i trec pragul dr Huszar, ajung acolo, fără excepție. "Amabilii" săi colegi, dr Adrian Dima, dr Răzvan Dragomir, dr Ciprian Pascu, dr Ahmed Dia etc, fac și ei parte din păienjenișul de "prieteni", relații, cunoștințe care îl servesc orbește pe dl Nedelkoski, având diverse interese personale.
Și cum e aproape imposibil să ai monopol exclusiv pe o piață atât de ofertantă, vine și concurența, reprezentată de dr Cătălin Gican, dr Alexandru Cristea, dr Edis Mustafa, care își trimit "clientela" la clinica patronată de cunoscutul chirurg, dr Bogdan Andrei. Spre deosebire de clinica menționată mai sus, aceștia sunt colaboratori oficiali ai acestei renumite clinici.
Și uite așa, din vasta listă de doctori ortopezi, toți uită că este vorba de conflict de interese, că interesul pacientului ar trebui să primeze înainte de interesele lor personale, că pacientul ar trebui să decidă singur cui îi încredințează sănătatea sa, fără presiuni sau influențe.
Nu trebuie ca pacientul din prioritate, să devină un instrument pentru atingerea scopurilor și beneficiilor unui doctor sau a altuia.
Conducerea Sanador este impasibilă, nepăsătore, așa că atâta timp cât aceste practici vor continua, pacienții vor alege alte spitale private pentru a se îngrijii de ei de la A-Z.
*************************************
Contez pe înțelepciunea conducerii Sanador, să examineze cu atenție situația revoltătoare expusă și să se ia măsuri concrete, nu doar în teorie. Aplicarea unor măsuri în fapt, ar fi atât în avantajul reabilitării paciențiilor cât și pentru bugetul spitalului.
Până la urmă, faptele contează nu doar vorbele frumoase.
Pacienții vin cu încredere la Sanador, așa că merită să li se acorde prioritate, considerație și să li se permită accesul la servicii medicale de calitate pentru o recuperare și o reintegrare rapidă.
Este regretabil că deși corpul medical de la ortopedie este format din profesioniști supracalificați, au dat prioritate intereselor personale, uitând de drepturile pacientului, deontologie și astfel periclitând spitalului Sanador prin asocierea cu alte clinici medicale dubioase.
T.
Am sunat la nr de la sipitalul Sanador pt a obtine informații despre tatal meu internat in spital! Mi-a raspuns doamna operatoare RECA , CARE MA CERTAT CA NU STIU CE MEDIC SE OCUPA DE TATAL MEU,nu a dorit sa faca ceva pt a ma ajuta, mi-a spus ca asta e... sa merg la spital sa ma interesez daca vreau... pe 4700 ron achitati in camera de garda inainte de internare, 2000 de ron achitati in avans pentru internare, 1000 de ron pe zi doar internarea pe zi!!! PACAT DE PERSONALUL DIN SPITAL CARE SUNT DE NOTA 20!!! RESTUL LASA DE DORIT!!!!!! MARE BATAIE DE JOC PE BANI MULȚI!
Maxima!!!! Au crezut ca tatal meu se va externa , nu a mai primit mancare,tratament, pana nu am reusit sa iau legatura cu medicul care se ocupa de el( din voce si ceea ce am vb cu dansul la tel sunt sigur ca este un doctor deosebit), sa ocupat de el......😡😡😡🤬🤬🤬🤬😤
A. Z.
Despre ioana ghervasie- Radiologie si Imagistica medicala. Luati aminte oameni buni, cei care aveti nevoie sa efectuati un CT sau un RMN si ati optat pentru Sanador. Concluziile acestor investigatii sunt f importante, uneori decisive pentru viata unui om mai ales in cazurile grave cum a fost cel al sotului meu. In luna mai a anului 2020 sotul meu, Dumnezeu sa-l odihneasca, diagnosticat din 2017 cu neoplasm sinus piriform drept (cancer la gat) a primit de la dr Bertesteanu, seful sectiei ORL de la sp. Coltea (al carui pacient era) indicatia de a efectua un nou CT. Tot de la cabinetul d-lui doctor un nr de telefon si “ o recomandare” cu dedicatie pentru efectuarea CT-ului la Sanador. De la bun inceput d-na mi-a facut o impresie nefavorabila: o persoana intepata, ingamfata, distanta si f zgarcita cu timpul acordat pacientilor si insotitorilor dar asta nu era nimic. Mai tarziu aveam sa inteleg ce rol nefast a jucat aceasta femeie (eu nu pot sa o numesc doctor) in derularea evenimentelor care au culminat cu deznodamantul mortii sotului meu. In cei 4ani de cand fusese diagnosticat cu cancer (si chiar si inainte pentru hernie de disc) sotul meu fusese nevoit sa faca multe CT-uri si RMN-uri la diferite clinici particular. Toti, dar toti doctorii care le-au efectuat cereau, in mod justificat, dosarul cu istoricul medical ca sa compare ultima examinare cu cele anterioare, pentru a vedea istoricul si evolutia tumorii. Absolut necesar, nu-I asa? Am fost surprinsa cand d-na ghervasie nu a vrut sa ia, sa vada dosarul, nu avea nevoie, nu isi pierdea timpul cu asa ceva…In plus, a 2-zi la nici 24ore de la efectuarea CT-ului, “ rezultatul” era gata, ceea ce nu se mai intamplase pana atunci. De fiecare data, la Affidea, Gral, Medlife, Neolife sau Regina Maria, oriunde facusem inainte CT sau RMN, rezultatul investigatiei venea dupa cel putin o saptamana. Cred ca ar trebui sa public acest rezultat al d-nei ghervasie sau sa il duc la Colegiul Medicilor: f schematic si f optimist in sensul ca tumoarea disparuse…?! Un dr ORL caruia i-am trimis rezultatul CT-ului mi-a scris ulterior: <Daca e sa ma iau dupa CT- vestile sunt minunate!!! Adica nu mai este cancer, isi poate reveni…> Iar el se stingea 2 luni mai tarziu din cauza tumorii care nu numai ca nu disparuse ci se extinsese si la coloana vertebrala. Sunt un om cu credinta si cu frica de Dumnezeu care nu ar invinui pe cineva pe nedrept dar am convingerea ca d-na ghervasie a tratat cu superficialitate CT-ul sotului meu (daca a fost efectuat cum trebuie) iar rezultatul de a 2-a zi era eronat si foarte departe de adevar. Iar pentru aceasta plasmuire a d-nei ghervasie am platit si 1200lei…! Bineinteles ca nu este vorba de bani ci de viata sotului meu care a fost curmata cu brutalitate si multa suferinta si pentru ca a avut nesansa sa ajunga pe mana acestei femei iresponsabila, aroganta si lipsita de suflet pe care eu, una, refuz din nou sa o numesc doctor. As numi-o in alt mod dar stiu ca nu am dreptul sa judec. Am incredere ca BUNUL DUMNEZEU da fiecaruia dupa fapta si rasplata, mai devreme sau mai tarziu…Stiu ca nu mai pot sa il aduc inapoi pe sotul meu dar sper ca, scriind aceste randuri, sa ii avertizez pe cei care au nevoie sa faca CT sau RMN, sa nu aiba parte de experienta, de drama noastra…
C. B.
Cea mai proasta experienta pe care am avut-o vreodata, mai rau ca la spitalele de stat, nu mergeti la ei niciodata. Atitudine respingatoare, personal prost instruit, neseriosi, te reprogrameaza de 3 ori pt ceva, incompetenti (nu medicii) dar pana ajungi la medici te mananca sfintii. Cozi enorme la receptie, unde personalul e agresiv si habar n-are ce cauta acolo. Dupa ce au vazut ca au comis-o nici macar scuze nu am vazut. Le dau 0 stele, nici pe astea nu le merita.
D. P.
Am facut un RMN multiparametric (deloc ieftin...) in data de 17.12.2020 si am solicitat ca rezultatul sa imi fie trimis prin email. La insistentele mele, după 3 telefoane date, in data de 06.01.2021 am primit rezultatul, desi in acesta scrie ca era interpretat inca din data de 20.12.2020. Dar probabil personalul de la Sanador care are atributii in sensul transmiterii rezultatelor catre pacienti este foarte ocupat si nu poate acorda atentie oricui... Foarte urat din partea lor. Nota 1 din 10.
C. N.
Programari făcute probabil fără agenda. Am făcut de 2 ori programare la același dr și de fiecare data mi s-a spus, la ora fixata, ca mai are 4-5 pacienti înaintea mea, adică vreo 2 ore de așteptare.
Judecati voi și programati-va, poate aveți noroc.
Bafta!
D. L.
O jegmaneala totala,vii cu probleme,astepti la rand ca dupa sa vina o “doamna doctor” cu nasul pe sus care dupa ce si da cu parerea iti spune ca pentru o durere de cap si senzatie de lesin trebuie sa faci test covid,bineinteles dupa ce platesti consultatia.La final sa vina si sa iti spuna:Da mi se pare ca este negativ,pai da platesc 150 de lei ca sa ti dai tu cu parerea ca esti medic degeaba,apoi sa recomanzi un set de teste de 2000 de lei la sange si cand refuzi iti face o fata de zici ca i ai batut familia,ca urmare sa ti mai si spuna ca: “da..v-am suparat cu ceva..?Poate sunt putin cam irascibila”Nu e vina noastra ca sunteti voi in dificultate cu pandemia,pana la urma banii ne luati..
M. I.
SANADOR ....O MARE BĂTAIE DE JOC SI PIERDERE DE TIMP!!!!!.Am ajuns cu fetița la programare,am fost plimbate pe la 700 de recepții unde apropo doar una muncește restul stau la bârfă , am achitat consultul si am fost trimise la o ușă unde urma sa se desfășoare consultul . Dupa cel puțin 15 minute s a sinchisit d na dr sa iasă ( era singură in cabinet) să ne spună ca ea nu consultă minori!!!!!!! M am dus logic sa mi recuperez banii achitati ÎNAINTE dar domnisoara de la recepție mi a spus cu toată scarba din lume în voce ca ea nu are bani în casă și ca trebuie sa ma duc la alta recepție!!!!! Nu scuze pt încurcătură, nu scuze pt ca va plimbam de o ora degeaba !!!! SANADOR
G. F.
SANADOR , o experiență foarte urîtă ca am putut să am intr-un centru medical . Nu stau acum să povestesc totul dar pot spune că se plătește o căruță de bani fără un pic de interes și atenție la persoană. Acesta începînd de la secretare si pînă la medici incompetenți și lipsiți de interes si chiar profesori .Nu aș recomanda nici la dușmani mei.
C. M.
Nu merita! Am ajuns cu copilul la 3 dimineața cu febra, mi se spune ca pentru o noapte de internare, analize și ma obliga sa plătesc 2 teste covid trebuie sa plătesc 2100 lei. Dau sa plătesc, îmi spune 2500 lei..bani care trebuiesc dați înainte de internare.. Ca în final sa ajung la 3000 lei. Profita de situație. Personal care doarme pe scaune, saloane cu paturi jupuite și murdare, miros insuportabil, infirmiera, rar se lasă văzută, doctorul vine la 11 sa vadă cum este copilul în condiții de febra.. Și ca medicament ne-a ținut pe nurofen și panadol. Nu mai calc pe acolo! Spun asta sa nu pățească și altcineva ce am pățit eu.. Dacă nu credeți, încercați și va convingeți.
A. M. T.
FEREASCA DUMNEZEU!!!Daca imi spunea cineva,nu credeam...spital privat si atata dezinteres si bataie de joc,platita!!!!Tatal meu a fost internat aici si sunt profund dezamagita!!!Nu i-au administrat tratamentul la timp,nu i-au adus mancarea,apa,toate platite in avans,in conditiile in care l-am dus aproape in coma diabetica.Doctorul de garda numai avea cuvinte pentru a scapa din situatia foarte neplacuta creata de asistente,pe fond ca a fost o neintelegere...😡😡😡JALNIC!!!!
a. b.
Respect si mii de multumirii dlui dr. Munteanu Valentin(neuroghirurg) si echipei cu care lucreaza.Recomandam cu toata increderea aceasta echipa. Cu stima si respect, Mihai Birliga.
G. A.
Preturile sunt foarte scumpe. Au un management defectuos. Profita de oameni suferinzi cu probleme. Cu siguranță au uitat de legea lui Hipocrate.
M. D.
Personalul de la internari de toată jena
M-au făcut sa ma simt ca și cum am venit sa le cer MILA.
Acele persoane nu au ce cauta acolo
Păcat de medicii care își fac treaba exemplar
A. C.
Preturile sunt exagerate pentru ce ofera.La sumele percepute de spital te astepti la altceva dar nu mi se pare normal sa fie aceiasi atitudine ca la spitalul de stat. Dezamăgită și dezgustata . Dacă nici pe o caruta de bani nu suntem respectați ,atunci ce pretenții sa mai avem de la spitalele de stat? Nu merita nici măcar o stea.
G. C.
Sanador sa va fie rusine, bani si bani nu va respectati pacientii. Indiferent de data la care sunteti sunati pentru programari prin casa nu sunt locuri. Biiguiti cind e vorba de lista aia care nu are locuri niciodata gratuit dar cu bani sariti imediat! De 6 luni ma tratez la voi si cu trimitere prin casa ma trimiteti la alte clinici, sa va fie rusine ca nu vine de placere careva! Va rog daca cineva are un nr de telefon sau o adresa unde sa fac reclamatie la conducere, va rog ajutati ma!
M. V.
Sunt foarte mulțumită de serviciile oferite de spitalul Sanador ,personalul a fost foarte drăguț și amabil și țin sa Multumesc in special dl doctor Ciprian Pascu un om deosebit si un medic excepțional pentru tot ajutorul acordat !!
M. M.
Am urmărit postările şi nu am vrut să cred că este chiar aşa. Am sunat la callcenter să aflu cât costă să scot polipii la un copil de 5 ani. firesc , după părerea mea să afli preţurile. Să ştii la ce te aştepţi, nu ? Ei bine, nu. Nu poţi afla preţurile unei intervenţii chirurgicale de scoatere a polipilor dacă nu ai un medic trimiţător. Adică : un medic din cadrul reţelei Sanador care să-ţi recomande intervenţia. Medicul de familie sau alt medic orl nu este bun. Cu alte cuvinte, numai ca să afli preţul unei intervenţii chirurgicale de scoatere a polipilor trebuie să plăteşti o consultaţie. Parcă e bordel...
S. C.
Pe vremea pandemiei, cu 5000 de cazuri pe zi, am facut o boala a sistemului imunitar iar doctorul care m-a consultat la Sanador a considerat ca nu e o problema sa merg la servici! Drept urmare nu mi-a dat concediu medical. In schimb am platit 250 de lei pe o reteta pe care o puteam lua de la medicul de familie, medic care a inteles gravitatea si mi-a dat si concediu medical.
Voi ocoli acest spital.
C. R.
Mama a suferit multe luni de o durere de spate, nimeni nu-i gasea cauza desi 4 luni a batut la usile multor doctori.
Am auzit de domnul profesor Alexandru Ciurea de la Sanador caruia ii multumim din suflet pentru interes si profesionalism.
Lui si echipei Sanador pentru excelente servicii, toate programarile au fost respectate, rezultate in timp util si o atitudine pozitiva si amabila din partea personalului.
Recomand din suflet!
i. i.
Este prima si ultima experienta la Sanador! Tatal meu a facut un RMN multiparametric pe data de 1 septembrie si inca mai asteptam rezultatul, desi ni s-a spus ca dureaza 15 zile calendaristice... Daca suni, iti raspunde Call centerul care iti da invariabil acelasi raspuns: "Voi contacta asistenta..." Suni peste 2 zile si auzi aceleasi cuvinte. Intr-adevar, nu mi-am imaginat ca serviciile sunt atat de praf! Categoric nu voi alege a doua oara Sanador! Nu recomand!!!
B.
LE: nu sunt toți o apă și-un pământ. Am întâlnit între timp și angajați (call center spital) amabili, dornici să ajute.
Banii mi-au fost returnați în cele din urmă, dar nu m-aș fi gândit niciodată că în ziua de azi durează două săptămâni să faci un transfer.
În momente vulnerabile, n-am găsit la Sanador niciun strop de empatie (ca să parafrazez unul dintre testimonialele - pozitive toate, desigur - de pe pagina oficială a acestui spital). Nu obișuiesc să las review-uri negative și nici nu am starea necesară ca să-mi povestesc experiențele neplăcute, dar presupun că nu poți avea pretenția să se schimbe ceva când nu dai glas nemulțumirilor. Excepând personalul strict medical, vorbesc aici în primul rând despre doctora mea, care e o persoană remarcabilă și își face treaba cu profesionalism și devotament, absolut toate interacțiunile cu ceilalți angajați (front desk, triaj, reprezentant medical) au fost o dezamăgire cruntă.
Comunicarea cu reprezentantul medical a fost un dezastru, reușeam să purtăm un dialog doar la insistențele mele, avea impresia că m-a informat în legătură cu data intervenției când de fapt nu o făcuse, nu răspundea la mesaje deloc, darămite să mai am pretenția să o facă în timp util.
În ziua intervenției, deși aveam testul Covid deja făcut, am stat la aceeași coadă infernală de triaj, în ger, alături de urgențe, consultații, copii, persoane bătrâne care tușeau ceva de speriat. În definitiv, care e rostul acestui triaj dacă ABSOLUT toate persoanele care vin acolo (inclusiv cele care vin să se testeze de Covid) stau la aceeași coadă?
La recepție, până unde eu nu am avut voie cu însoțitor, dar mulți alții am descoperit că au avut, am achitat întâi intervenția și costurile suplimentare (oneros management).
În sala de intervenție am aflat că de fapt nu necesitam spitalizare, era suficient un ambulatoriu. Tot în sala de intervenție l-am văzut pentru prima dată pe medicul anestezist, cu care se presupunea că trebuia să am o consultație înainte de intervenție, consultație pe care am plătit-o separat, desigur. Să nu mai spun că nu a venit la timp, iar prin asta să nu se înțeleagă că a întârziat 10-15 minute. Când am specificat în call center că întrebarea „Mai ai și alte afecțiuni?” a constituit „consultația” mea cu anestezistul (întrebare pusă fix pe masa de intervenție), mi s-a spus pe un ton arțăgos că același lucru m-ar fi întrebat și la o consultație normală.
La externare, în seara aceleiași zile, mi s-a cerut un cont bancar și mi s-a spus că voi fi contactată a doua zi în vederea restituirii unei sume de bani. Nu m-a contactat nimeni și de atunci au trecut deja zece zile. Am avut trei discuții pe tema asta în call center-ul spitalului. În urma uneia dintre aceste discuții am aflat că nici măcar nu mi se va restitui suma întreagă aferentă unei nopți de cazare: se pare că eu am folosit rezerva respectivă, chiar dacă între trei și șase ore, și mi se vor reține bani pentru acest lucru. Deși, reiau, eram caz de ambulatoriu, nu de rezervă de spital, iar faptul că am ajuns să fac actele pentru internare e strict dintr-o eroare care nu îmi aparține.
Per total, am rămas cu un gust amar, dar presupun că atunci când ai nevoie de ajutor medical și nu ești persoană publică, așa încât să ai parte de tratament special, strângi din dinți și înduri toate aceste nedreptăți și hibe ale sistemului privat. Mă întreb, oare dacă ar fi trebuit să îi plătesc, și nu să primesc bani de la ei, la fel ar fi amânat să mă contacteze și să accepte să nu le dau banii nici până în ziua de azi? Dar nu, ei au grijă să încaseze banii dinainte. Dacă mai primești înapoi banii pe care ți-i datorează o fi vreo chestie de noroc.
R. T.
Se cer banii inainte de orice, dupa nu te lasa sa pleci decat dupa ce platesti alti bani. Si totusi e coada la ei...
I. P.
Preturile sunt exagerate pentru ce ofera.La sumele percepute de spital te astepti la altceva poate gresesc eu dar nu mi se pare normal sa fie aceiasi atitudine ca la spitalul de stat.
L. C.
Bună ziua prieteni. Spitalul Sanador are deja o istorie in Romania. Cred ca este printre cele mai mai noi spitale private apărute după revoluție. Sa dezvoltat frumos si acoperă cam toate necesitățile medicale. Încet încet...a stabilizat si personalul medical. Sunt bine dotați si organizați.Poate putin cam sus ca și prețuri....Dar sănătatea costa peste tot in lume! Eu recomand sa mergeți cu incredere aici.Doctorii sunt ok si isi fac treaba. Va doresc sănătate maximă!
m. g.
Greu de crezut ca asa ceva se întâmpla într-un spital privat în condițiile în care cer o pălărie de bani. Pe scurt, intervenția chirurgicala programata la ora 18, făcut formalitățile de internare cu 1 ora înainte și plătit evident tot în avans (ca la......) 2 ore mai mai târziu vine doctorul și spune ca anestezistul nu considera intervenția ca fiind urgență și nu mai stă, sa revenim peste 2 zile. Asta după 5 zile de hemoragie, relativ ușoară dar fără intrerupere cu bolnava livida și tremurând de frica. Urmează în încă 1 ora pt formalitățile de externare și mențiunea ca vor trimite bani plătiți în cont. O rușine de atitudine specifică acestei societăți bolnave de hoție și neseriozitate.
F. M.
Cel mai jepcar spital din toata romania mama mea a fost operata ,si nu sa putut da jos din pat ,nu a fost o asistenta sa i dea o gura cu apa 4 ore si am mai platit si o caruta de bani,de banii aia sa va dea bunul Dumnezeu numai dupa inima la toata conducerea spitaluluu si la cata lume suparata si amarata ati pacalit
A. D.
Nu sunati la acest spital de mare cãc*t🤮Am platit 400 de lei sa vina salvarea acasa mi.au dat o pastilã si la revedere,când eu eram pt internare 🤮🤮Sunati la 112 daca aveti probleme este gratis si MULT MAI OK.Dau o singura stea pt ca nu pot da mai putin,am chemat salvarea in seara aceasta pt ca am avut tahicardie,aveam peste 100 de batai pe minut,au venit 2 domni si o ‘’doctorita”desi va spus sincer cred ca si o femeie care matura strada s.ar fi comportat mai frumos,a inceput sa ma intrebe sictirită de cand imi este rau si diverse intrebari...La fiecare intrebare adresata isi dădea ochii peste cap si se uita la mine in scârbă ...Comportamentul acestei individe a fost unul mai mult decat oribil,nu stiu cum puteti angaja asemenea specimen ,o lătură de om 🤮🤮🤮🤮🤮
I. N.
Astept si eu un rezultat RMN de aproape 3 saptamani, am sunat sa aflu ce se intampla, nu le pasa, m-au pus sa astept in continuare fara vreun motiv de ce dureaza atat. Nu voi mai apela vreodata la serviciile Sanador!
M. I.
Am beneficiat de serviciile oferite de acest spital.Am avut parte de servicii foarte bune,dar mai ales am fost tratată de un medic deosebit din toate punctele de vedere.Profesionalism,devotament și blândețe,acestea sunt cuvintele care îl caracterizează pe medicul neurochirurg ENACHE VALENTIN ADRIAN!Va mulțumesc din suflet domnule doctor! Recomand cu toată încrederea!(Enache Mariana, Buzău)
C. M.
Tot personalul este foarte atent și amabil, fac tot posibilul ca să te ajute!
V. C.
Personal foarte slab pregătit. Organizarea în interiorul spitalului este un dezastru. Nu se respecta programarile. Este o bătaie de joc generala pe timpul și banii pacienților. Nu se respecta normele privind siguranța pacienților. In nici un caz nu seamănă cu pretenția de a fi un spital privat.
R. M.
Servicii îngrozitoare!! Îmi fac o programare la un doctor, ȘEF DE SECȚIE, aștept, ajung in cabinet și ma tratează cu o aroganta ieșită din comun, spunându-mi ca de ce m-am programat la el, ca nu este specialitatea dansului? Și ma trimite sa ma reprogramez fără vreun alt cuvânt. După ce domnul doctor la care ma programasem anterior a plecat din spital in timp ce au am așteptat O ORA fără sa fiu chemată in cabinet?! Teribila coordonare Recepție - programări.
C. M.
Și o stea mi se pare prea mult. Nimeni nu ajunge de plăcere la spital. Nu vorbim despre prețuri, oricum mari, vorbim despre dezinteresul arătat, despre lipsa de empatie și de profesionalism. Să iei un bolnav după 6 zile de spitalizare cu escara, să-i faci externarea timp de 4 ore, timp în care sa-l sfidezi cu nerușinare, mi se pare de neconceput. Nu incurajezi un om să facă operație că apoi să-i spui că nu trebuia să o facă. Nu totul se rezumă la banii incasati. Nu sunteți un simplu srl, nu reparati obiecte ci oameni, oameni care au suflet, sunt speriați și plini de durere și toată speranța o văd în voi. După toată experiența asta neplăcută, nu recomand secția de oncologie a spitalului Sanador sub nicio formă. Și apropos, văd recenzii favorabile de la persoane publice. Dragi vedete, dacă nu erați cunoscuți se purtau la fel?
c. p.
Astept un rezultat RMN de 20 de zile, nimeni nu se ocupa ocupa pentru rezolvarea problemei.
I. I.
Experiențele mele recente din ultimele două luni cu Sanador nu merită un rating mai mare de 1. Ieri am trimis chiar și un email pe o adresa recomandată de cei de la call center, dar fără răspuns. Serviciile au scăzut grav față de acum doi ani și totul este de proastă calitate. Incepând de la (mai ales!) recepția spitalului unde personalul este puțin și deloc amabil, unde se stă la cozi la care ordinea nu este respectată și unde sunt amenințată că oricum la radiologie "este full" și probabil nu voi mai putea să îi fac radiografie mamei in acea zi. Trebuie să alergi pe scări (pentru că lifturile nu funcționează corespunzător și nici nu este nimeni care să te ghideze) pentru a ruga doctorul să pună "o vorbă bună" la radiologie (!!!!). Personalul medical auxiliar este aproape inexistent, trebuie să împing chiar eu căruciorul cu rotile al mamei prin clădire sau prin afara clădirii... Rezerve de săpun lichid sau dezinfectant goale, uscătoare de mâini nefuncționale. Ca la stat. NU recomand. Și acesta este un foarte scurt rezumat a două vizite consecutive; la prima am sperat că poate este doar o scăpare...
L. S.
Strigător la cer , tatăl meu a fost la o consultație pe 3 August 2020 la medicul Constatin Gingu , i a prescris 2 medicamente dintre care 1 nu exista in România din 2015 , suni la Recepție pt ca dansul nu a fost amabil sa dea un număr de telefon și ce credeți ?! Nu poate Răspunde la întrebări pt ca este in consultație , 340 lei consultația , fără rest de 10 lei și pleci tot bolnav . Asta este escrocherie pe fata , mi e scârbă de sistemul sanitar din România 😡😡🤢🤢🤢🤢
A. M.
Am fost programata la spitalul din victoria la ora 13:45 pentru radiografie , am ajuns la 13:35 acolo si am asteptat o ora sa ma cheme doamna doctor popa georgeta in cabinet.
Am intrebat de dansa acolo si mi s a spus ca a plecat acasa . Nu se face asa noi totusi platim din salariu sanatatea si ei isi bat joc de noi , sunt foarte nepasatori
L. B.
Bani luati inainte, dupa care ti se spune ca termenul de a primi interpretarea la RMN este de 10 zile lucratoare, adica 14 zile calendaristice. Nu faceti RMN la ei.
V. I.
Calitate acestor servicii nu merita mai mult de nota 1....Groaznic Groaznic !!!
Aici doar plateti multi bani,cat se poate de mult și serviciile sunt de cea mai proasta calitate.
Pur și simplu nu ii interesează de pacienti.
Mi-sa efectuat o endoscopie ,iar la o săptămână după ce sa verificat Cd-ul de catre o alta echipa de medici, era gol.
Am revenit din nou cu cd-ul pt a cere o copie ,si nimeni nu te baga în seama, aștepți zeci de minute și nu primești nici un răspuns, unde sunt de fapt aceste analize.
C. B.
O măcelărie. Mi-au omorât o ruda și mi-au mai cerut și bani.
S. C.
Povestea mea denumită "miracol"
Totul începe cu o consultație, urmare a unor dureri îngrozitoare de spate, care se resimteau și pe piciorul drept. L-am cunoscut întâmplător pe domnul Dr. Dan Razvan Bentia, care m-a consultat și mi-a comunicat ca am o hernie de disc urâtă și ca operația este o prioritate. Imediat după testele de imagistica făcute în ziua consultației, la recomandarea domnului Dr. Bentia, am fost internat de urgenta a doua zi. Durerea era îngrozitoare și de nesuportat așa că imediat mi-a fost aplicat un tratament perfuzabil de calmare iar decizia privind programarea operației o așteptam deja ca o speranța de mai bine.
Ca un "miracol" primesc de la domnul Dr. Bentia la mai puțin de 5, 6 ore de la internare vestea incredibila a programării operației pentru a doua zi, chiar la prima oră a dimineții.
Încep pregătirile pentru operație, însemnând analize de sânge și radiologia dar în același timp încep și emoțiile. Încerc sa mi le stapanesc, nu pot, doar speranța de mai bine îmi dă puterea sa uit de durerile pe care le aveam.
Ziua denumită "miracol" începe cu o operație de aproape 3 ore și jumătate unde domnul Dr. Dan Razvan Bentia împreună cu întreaga sa echipa de profesioniști, au făcut ca totul sa decurgă perfect cu ajutorul unei tehnologii de ultimă generație. Dăruirea și profesionalismul și-au spus cuvântul! După operație as putea spune ca m-am născut din nou. Fără dureri de spate, fără dureri de picior, fără amorțeli.
La exact 24 de ore după operație împreună cu domnul Dr. Bentia făceam primii pași fără nicio senzație de durere. Încrederea era maxima iar convingerea ca totul a decurs mai mult decât speram, îmi dădea putere.
Puterea, se traduce prin faptul ca un om pe care îl voi purta mereu în sufletul meu a făcut pentru mine un miracol. Domnul Dr. mi-a dăruit din nou o viață normală.
Mulțumesc domnului Dr. Dan Razvan Bentia, mulțumesc spitalului Sanador, mulțumesc tuturor celor care au avut grija de mine.
Mulțumesc
Costin Stoian
a. t.
am facut si eu pt fiul meu de 12 ani o programare la CT m a programat dupa 2 luni si in ziua cand sa vin sa il fac m au sunat ca nu mai functioneaza aparatul si sa vin dupa alte 3 saptamani,i l am facut si asa ca sa si bata si mai mult joc de copilul meu a spus ca rezultatul dupa 2 saptamani sa vin sa l iau in conditiile in care rezultatul se da pe loc sau oricum in aceeasi zi(dr. CALINESCU MIRUNA_CT)
M. M.
Am avut programare pt consultație la gastroenterologie prin asigurare privată de sănătate dar asistenta de la triaj nu m-a lăsat să intru la consultație pentru ca avusesem scaune diareice. Le-am spus ca nu am avut temperatura și nici alte simptome. A vorbit cu o doamna doctor prin telefon care a spus la fel" nu are ce căuta în clinică dacă are diaree". Mulțumesc pentru NIMIC
I. P.
Organizarea lasa de dorit. Medici si personal de nota 10. Multe neamuri proaste ca pacienti si prea putini agenti de paza.
a.
Bataie de joc
Personal prost rau de tot
Organizarea ca la piata
Stati departe de acest zis spital
C. E.
Am fost la control pentru confirmarea sarcinii, am facut analizele recomandate de doctorita respectiva, am primit un nr de telefon la care sa transmit datele. Analiza de sange nu era in parametrii normali, tocmai de aia am apelat acel nr de telefon pt a intreba ce e de facut in continuare. Ce raspuns am primit?! Niciunul! Super cooperare si promtitudine, pe bani multi! Si pe langa asta, trebuie sa repet toate analizele pt ca 'fiecare clinica are parametrii ei'.
C. F.
Un haos si o dezorganizare mai mare decat la Sanador nu gasesti la niciun alt spital particular.
Sunt impartiti in vreo 4 cladiri, te plimba de colo-colo dupa cum le vine lor cheful. Sa nu mai spun de faptul ca nu exista locuri de parcare si ca in unele cladiri au doar un lift, in conditiile in care sunt zeci de persoane care asteapta.
Nu recomand in niciun caz! Dati banii pe servicii premium si nu primiti nimic la schimb! Rusine!
F. S.
Nu recomand. Faci programare si doctorii nu sunt la munca. Cele mai proaste servicii. Feriti va de acest spital. Neprofesionisti.
M. T.
Servicii bune, dar preturile sunt foarte mari
A. R.
As nici macar 1 stea nu merita, testare covid cu rezultat in alt an calendaristic, vacanta pierduta. Respect 0 fata de clienti
D. T.
Avand in vedere ca este un serviciu privat cu plata pe loc,te astepti ca toate procedurile sa decurga rapid si eficient,Receptiile si doctorii au fost promti conform cu asteptarile.serviciile sunt la standarde internationale ,ca si preturile de altfel.
S. T.
O mare bătaie de joc pe bani MULȚI!!!!
e.
Nu respecta deadline pentru test covid, au spus ca il primesc a doua zi pana la 24:00 insa acest lucru nu s-a intamplat si am fost nevoie sa renunt la zbor
B. F.
Le doresc dlor doctori Matei Bogdan si Dobrescu Catalin tot binele din lume! Am apelat la serviciul de urgente intr-un weekend si am avut norocul de a’i intalni pe acesti oameni minunati care si’au dedicat tot interesul pentru a ma ajuta, au facut o anamneza cum n’am mai vazut in Romania si nu m’au lasat sa plec pana cand n’au stabilit tot ce se putea stabili. Dar, pe langa profesionalism, au dat dovada de Omenie, Umanitate si Bunatate.
Cinste lor!
A. B.
Servicii foarte precare. Am depus plangere atat la ei, cat si la ANPC.
D. T.
1600 lei sa realizeze ca am colica renala.
390 lei pr un test covid, fara eficienta, rapiditate...au trecut aproape 48 ore fara rezultat( pe site scrie a doua zi...).
Penibil!
M. N.
Foarte dezamagit! Am avut programare la tomograf si a trebuit sa astept 1:25 minute la usa si alte 30 minute dupa rezultat.
Ș. D.
Am fost la gastroenterologie la medicul Nedelcu Cristian. Mi-a făcut un diagnostic rapid, prescripție medicală și intervenție în aceași săptămâna. Am apreciat promptitudinea și simplitatea cu care a decurs totul.
E.
Daca vrei sa mori cu zile datorita lipsei de personal, personal care a parasit institutia "de Sănatate Sanador"datorita Sanadorismelor de a tăia sporurile si de aș bate joc de tot personalul mediu si auxiliar din acest spital,...lista continua cu dezordine ,indisciplina ,incapabilitate ,lăcomie ...imi este scarba de acest spital cu asa zisele aspiratii luxuriante din partea conduceri
i. v.
Nu merita nici o stea, fetele de la receptie sunt de parca venite din alta lume. Pline de ele, arogante, vorbesc rastit si mai mai ca te da si afara de,cum deschizi usa. Foarte urat. Dive de 2 lei, pline de arfe si basini cu nici minimum de educatie. Scarba mi.e de voi.
g. t.
Se respecta ora programarii,personal profi si amabil!
1.
cele mai proaste servicii din lumea spitalelor private.
r. T.
Felicitari ! Un spital de 7 stele . Medici de exceptie , profesionisti ....singurul spital privat unde iti poti trata orice afectiune la standarde europene !
I. C.
Nu sunt atat de responsabili precum se dau, numai pupincuristi..
V. V.
Nu știu unde ați găsit un medic neurolog asa de slab. Ion Nicolae. Dezamăgitor.. Atat
E. J.
Am fost internat si operat la coloana lombara de catre Dl Dr.Gramescu Ovidiu seful sectiei de neurochirurgie spinala.Este un adevarat profesionist cu vasta experienta practicata in clinici importante din strainatate.Este dedicat aproape tot timpul spitalului SANADOR,are o mare empatie fata de bolnavii care ii solicita ajutorul.Conditiile de spitalizare sunt echivalente unui hotel de cel putin 3 stele,personal bine instruit si amabil,toate serviciile,excelente.Felicitari D-le Dr.Gramescu Ovidiu cat si administratiei spitalului pentru grija fata de bolnavii care vin aici!!!
A. P.
Servicii de foarte proasta calitate, asemanatoare cu cele de la stat, insa la preturi mult mai mari. Infirmierele si asistentele foarte OK, in rest... de la receptie pana la doctori o nota mai mare de 1 nu merita. Pentru o interventie chirurgicala care a costat 8000 de lei (o simpla interventie la picior pentru niste varice) cu o noapte de spitalizare, nici macar telefonul la finalul operatiei catre familie nu au putut sa il onoreze. Doctorii creaza scenete ca la stat in urma carora ar trebui ca pacientul pe langa costurile mari ale interveniei sa pluseze si cu spaga. Nu recomand.
D. C.
Un spital extraordinar cum toate ar trebui sa fie. Am fost operat de deviatie de sept nazal de către Doamna doctor MELINCEANU LAURA. Un medic minunat ce lucrează cu o mare finețe si are un comportament de exceptie. Datorită profesionalismului de care a dat dovadă am gasit curajul să pot face aceasta intervenție chirurgicala. La cinci zile de la operație respirația mea este mai buna ca niciodată! Sunt complet satisfăcut si recomand cu toata încrederea aceast spital. De altfel Domnul doctor Mincu merită mulțumiri pentru controlul zilnic. Am fost internat la etajul trei al clădirii iar aici trebuie sa laud profesionalismul si amabilitatea asistentilor medicali Aura si Cornel dar si celorlalți ( Daniel, Cristina). Pentru mine această experiență a fost un succes total iar sfatul meu este sa aveți toata încrederea in caz ca aveți nevoie. Nu credeți într-un comentariu rău. Mergeți, stați de vorbă cu doctorul si atunci va puteți convinge. Multumesc Sanador!
L. B.
Multumesc echipei Sanador care mi-au facut experienta de reparare si recuperare a problemei mele la genunchi mult mai usoara. Multumesc domului doctor Pascu Ciprian si asitentelor/asitentului care au ajutat. Sanatate si multa fericire!
R. N.
Am fost ieri la pediatrie cu o urgenta. Am asteptat 50 de minute in conditii de 3 stele. Holurile colorate cred ca au fost si curate la un moment dat. Consultatia e 3 milioane. Iti zice intr-un limbaj medical ce gasisei pe Google cu cateva ore inainte. Pentru ca nu exista concurenta reala la privat, nu-i intereseaza daca astepti pentru ca ei stiu foarte bine ca n-ai de ales.
A. M. R.
Pot spune ca sunt extrem dezamagita pentru faptul ca medicii nu au venit sa explice ce au facut,ce au gasit si ce este de facut .Asistentele spun toate diferit in sensul ca va veni d-l doctor la salon si va va explica,alta spune dupa 3 ore dupa investigatie ,ca " nu mai este doctirul,maine dimineata dupa ora 8",a 2 a zi cbd trebuie externat pacientul,astept pana la 12si 30 ,doctorul ioc,nu vibe.Intreb asistenta daca vibe cineva sa imi explice ce a gasit ce si cum,,suna doctorul care nu raspunde si imi zice ca putem pleca la receptie ca ne dau documentele si ca este si explicatia in documente.
Am ramas stupefiata,nu ma asteptam,mai ales ca am platit 1700 kei ptr o angiografie, si, cica,la sfarsit au zis ca mai trebuie sa platesc inxa 128 kei ptr nu stiu ce.
Foarte fiarte dezamagita.
M. G.
de evitat acest spital,am avut cea mai groaznica experienta la sectia pediatrie cu bebe de o luna si trei saptamani.Dupa o ora jumatate de asteptare ne a preluat dr Duma Alexandra,nervoasa si exasperata care nici macar temperatura nu s a deranjat sa masoare bebelusului ci s a grabit sa ne recomande investigatii dar nu la sanador caci asa cum spunea dansa sanador percepe costuri mari si ar fi de preferat sa mergem direct la Grigore Alexandrescu.Era ora 11noaptea,bebe nu putea respira,febra 39 ,tuse plansete.Am fost nevoiti sa plecam fara nici o recomandare sau consultatie.De evitat acest spital cel putin sectia de pediatrie unde lipseste profesionalismul si empatia.
D. K.
👎🏻
M.
Cozi mari la receptie, se sta f mult. Dl doctor ortoped este f ok.
D. E.
Am avut o experienta neplacuta in acest spital. De la organizarea execrabila pana la atitudinea aroganta a celor de la receptie, totul a fost un cosmar. Nici macar nu s-a putut da un concediu medical in urma unei interventii, motivul invocat fiind acela ca medicul era doar colaborator...
M. C.
Am acordat 4 stele in loc de 5 deoarece am fost pus intr-o camera cu o persoana grav bolnava care involuntar crea mult disconfort. Ar fi putut, daca nu singur in camera, sa ma puna macar intr-o camera cu cineva care avea probleme asemanatoare cu ale mele. De asemenea, infirmiera s-a apucat sa goleasca/arunce diverse lichide imediat dupa ce ne-a fost adusa masa. In rest, am avut parte de mancare foarte buna, spital curat si bine dotat, asistente, medic si anestezist de nota 10. Multumesc!
A. M. G.
Soția a nascut pe 15.01.2020 un băiat perfect sănătos.Am avut o experiență plăcută. Personal medical pregătit și calificat. Recomand spitalul sanador. Servicii medicale extraordinare. Personalul iti raspunde la toate intrebarile, au grija de pacienți și de copil. Nu fac nimic fara sa-ti ceara voie. Curățenie exemplara.Conditii de anul 2020. Program de vizita de la 08:00-20:00 dar nu-i problema daca de depășește. Păcat că la stat nu găsim asa condiții
R. S.
Nu am putut sa intru la consult pentru ca aveam o trotineta pliabila cu mine. Desi am explicat ca este pliata, tinuta in mana, au considerat necesar sa trimita un agent de paza sa ma anunte ca nu pot intra in spital. Atitudinea acestuia nu o mai comentez, ton si mod de abordare. Controlul era pentru complicatii aparute in urma unei operatii de menisc, facute tot la ei. Profesionalim, deschidere catre client, comunicare: dezamagitor Sanador.
T. G.
Am sosit la Urgențe ieri în jurul orei 7. În mai puțin de 15 minute, deja eram la Triaj și mi se verifica tensiunea. În două ore, mi s-au făcut numeroase investigații, mi s-a pus o perfuzie, iar personalul cu care am interacționat a fost foarte atent cu mine. Domnul doctor Bengescu m-a consultat și mi-a oferit tratamentul corespunzător diagnosticului. Pentru mine, experiența a fost una pozitivă și pot spune că a meritat prețul plătit.
C. C.
Servicii medicale de top, la prețuri occidentale. Ideal e să nu ai nevoie, dar dacă altfel nu se poate, aici ești pe mâini bune. Față de acum ceva timp, cam mare aglomerație, și un pic de haos în organizarea. Dar e posibil să mă înșel.
B. P.
Servicii profesioniste,curățenie deplina,circuite respectate!
A. M.
Colegul meu a venit marti dimineata sa ceara o reteta crezand ca are o banala raceala si datorita unei echipe de medici foarte bine pregatiti a descoperit ca 'banala raceala' era o foarte serioasa viroza la inima cu simptomele similare unui infarct. A fost internat pe loc si monitorizat non-stop de atunci. Nu trece minut in care sa nu realizam cat de norocos a fost Claudiu ca a venit la @sanador.romania, unde o echipa de profesionisti practic si-au dedicat toata priceperea si energia sa-l trateze si sa elimine orice risc.
Si nu, medicii de aici nu stiau cine e. Nu a fost favorizat, nu a fost tratat preferential. A fost tratat cu decenta, consideratie si responsabilitate, asa cum ar trebuie abordata orice situatie, chiar daca aparent este minora, dar in realitate te poate costa viata.
D. A.
Așa arăți după o recoltare de sânge pt analize in clinica din Buzești. Nu am putut indoi brațul in ziua recoltării. Sunt donator de sânge și așa ceva nu am pățit niciodată. Asistentele nu prea știu să umble cu un ac.
M. Z.
Dezastruos este putin spus! O experiența groaznica... 6 persoane programate la aceiași ora la dl dr Ciurea, un consult durează 10 minute, fara explicații, fara recomandări, doar sa se faca prezenta si sa ia banii.
Diagnosticata mama mea cu mielom multiplu, cu tumori craniene si alte suspiciuni, primim de la dr Ciurea sugestia sa facem CT CEREBRAL ( neaparat Sandor), consult Hematologic ( neaparat la dr Marin Stefan- Sanador), consult ORL( Sanador), consult Oftalmologic, si scientigrafie osoasa, cu mențiunea sa revenim dupa ce efectuam analizele propuse. Zis si facut...ne programam, plătim iar si dl doctor nici nu citește rezultatul analizelor făcute, interpretează CT-ul la lumina aparatului, ne transmite ca nu ii afectează viata acele tumori si displaziile osoase , si ii recomanda la durere sa ia o pastila de NUROFEN!!!!! Serios???? Atat????
Pai parca la prima consultație era diagnosticata cu mielom multiplu, sa efectueze analize de 4000 de lei, acum o tratam cu Nurofen???
Oameni buni, fugiți de Sanador, niste incompetenți, de la mic la mare!!!
Bani aruncați si prostie cat cuprinde! Merita desființați! Jeguri umane!
S. V.
Foarte multumita de profesionalismul medicilor si al asistentilor. Sunt pacienta domnului prof. Doru Herghelegiu de 15 ani si nu m-as duce la un alt medic pentru nimic in lume, am incredere oarba in el. Am acordat 5 stele pentru ca este maximum pe care Google il acorda, dar dl Herghelegiu merita mult mai mult. Din pacate, nu mai sunt multi medici cu pregatirea dumnealui in tara asta.
C. M.
Spitalul este extrem de curat, conditiile sunt asemanatoare cu cele ale unui hotel iti este pus la dispozitie absolut tot ce este nevoie, singura problema este cu timpul de asteptare la receptie atat la internare cat si la externare, se creaza confuzie si imbulzeala foarte mare
M. M.
Scriu asta la câteva ore după ce mi-am externat “mama și copilul” din Maternitatea Sanador, după 3 nopți pe care le-am dormit și eu în spital, alături de ele. Menționez că nașterea a avut loc într-una din cele mai aglomerate perioade pentru maternitate. Doar pe etajul unde am stat noi erau 18 nou-născuți. Nu am simțit “aglomerația”. Personalul a răspuns mereu cu promptitudine îngrijorărilor, fricilor, “panicilor” noastre. Nu am simțit în niciun moment că ar avea treabă până peste cap. Și nu am văzut nici alți tineri părinți nervoși, furioși, frustrați, nedreptățiți etc... Am simțit grija și liniștea de care au nevoie mama și tatăl pentru a-și trăi bucuria primelor zile alături de pruncul lor. Și asta nu ar trebui să fie o laudă, ci, pur și simplu, un lucru firesc. La fel de firesc mi s-a părut și comportamentul personalului față de alți pacienți din celelalte secții ale spitalului. Îmi rămâne în minte imaginea văzută în lift, într-una din aceste zile. Un brancardier care mângâia pe creștet o bătrânică aflată intr-un cărucior, în timp ce o transporta spre secție. Indiferent cât de specializat e personalul medical, acesta ar trebui să fie, în primul rând, uman.
I. M.
Am fost programam duminica 08.12.2019 la ora 19.20 pentru efectuare RMN si de la receptie mi s-a spus ca doctorul de serviciu nu face RMN in zona gambei .
Nici nu a vrut sa ma vada ca sa-mi explice problema.
O totala lipsa de professionalism si interes pentru pacienti. Sunt total dezamagit de serviciile Sanador.
C. C.
Multe multumiri si felicitari sincere pentru competenta, profesionalism si amabilitate intregului personal care s-a ocupat de mine in dimineata de 12 decembrie, in ordine temporala domnisoara de la receptie, apoi Dr Medeleanu impreuna cu grozava echipa de asistente/asistenti medicali, apoi Dr Caldararu si Dr Mihai, de asemenea felicit si echipa de la radiologie. Recomand din toata inima Spitalul Sanador.
C. O.
Neurochirurgie - pentru operatie minim invaziva, spinala. Sunt extraordinari, bine organizati, foarte empatici recomand cu caldura. Dl dr Marius Catană a avut dreptate consultand RMN -ul si s-a dovedit ca a fost cel mai bun lucru - sa ma operez. Aparatura este de ultima generație iar echipele de operații sunt supraspecializate. Multa sănătate tuturor si putere sa faca mult bine in continuare!
G. S.
Am fost la ei la urgente ptr ca ma taiasem la deget foarte rau. Mi au desfacut bandajul pus acasa si m-au informat ca nu au ce sa imi faca ei si m au trimis la floreasca la urgente, nu inainte de a-mi cere 250 ron ptr "consultatie".
a. b. s.
Medic de nota 100,personal amabil la receptie.👏👏👏Foarte curat!!!
Cei de la radiologie mi-au facut rx de plamani in loc de bazin😤.Pana mi-au dat rezultatul filmului a durat 3ore😡
S. 2.
Medicii sunt minunați, in schimb unele asistente lasă de dorit . Din această cauză am dat doar 4 stele.
M. N. I.
Timp mare de așteptare, doctori care amână programarile cu 30 min înainte, totul pe o groază de bani.
b. a.
Departe de conceptul "spital privat" lipsa totala de interes fata de pacienți. Programarile se anulează fara sa anunte. Nu recomand. Imi pare rau ca nu am mers spre neolife sau amethyst cel putin pe parte oncologica
E. N.
La Sanador am început o nouă călătorie în 4! Venea pe lume al doilea băiețel al meu. Și nu oricum, cu ceva emoții despre care nu sunt pregătită să vă povestesc. Credeti-mă...au fost 2 săptămâni de trăiri intense, rugăciuni și speranță! Dar cu medici specialiști, aparatură performantă, asistente, moașe, infirmiere care au știut fiecare să și facă treaba cu profesionalism și căldură! Datorită lor eu am o familie completă și sănătoasă! Am făcut o echipa îmbatabilă cu doamna dr Neonatolog Cornelia Preda căreia n-am cuvinte îndeajuns să-i mulțumesc! Vă mulțumesc pentru modul în care ați avut grijă de noi și pentru încrederea pe care ne-ați transmis-o astfel încât să revenim oricând la Sanador! Cât mai rar, e drept! 😇 Să fim sănătoși! MULȚUMESC!