Opinii despre Clinica Retina - Dr. Florian Balta (Spital)
Clinica Retina - Dr. Florian Balta
Strada Nicolae G. Caramfil 85A, București 014142, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Clinica Retina - Dr. Florian Balta, Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Clinica Retina - Dr. Florian Balta
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre Clinica Retina - Dr. Florian Balta
S. N.
Experienta dezastruoasa!
Programare RMN: esti sunat sa te prezinti in clinica cu 15 min mai devreme de programare. Ajungi si astepti in picioare 30 de min, nu se respecta nicio regula de distantare sociala(o pacienta nici nu purta masca, dar personalul medical nu se arata deloc deranjat), alti pacienti dupa efectuarea unui RMN,asteptau de mai bine de o ora jumatate sa-si ia cd-ul aferent investigatiei, iar asistentele explicau intr-o totala nesimtire ca "dureaza pana se scrie un cd pentru ca sunt mii de imagini". Sunt chemata sa efectuez RMN, intreb in prealabil cat va dura sa preiau cd-ul ulterior, comunicand ca nu sunt dispusa sa astept in clinica doua ore ca alti pacienti si raspunsul primit a fost:"nu stiu". O informare corecta a pacientului presupune inclusiv informarea acrstuia cu privire la timpul alocat investigatiei, respectiv timpul de asteptare ca poate nu toti vor sa se expuna.la infectarea cu covid. Am refuzat investigatia in conditiile in care am aflat ca eram a 7-a pacienta care ar fi trebuit sa astepte cd-ul pe holul arhiplin si eram deja enervata de atitudinea obraznica a personalului de la receptie care s-a aratat indignat la observatia mea ca nu se respecta nicio regula de distantare sociala. P.s. am preluat si fotografii in sustinerea afirmatiilor
A. V.
Spitalul curat dar mari lipsuri de management. Am fost planificat pentru internare la ora 7.30 dar am făcut actele la ora 9.30 . Intervenția chirurgicală era planificată la ora 9 și a fost amânată la ora 13. La ora 13 am ajuns la sală unde nu s-a putut face intervenția pentru că sala nu era sterilizată. Am fost trimis înapoi în salon. Am fost luat, din nou, la ora 14 pentru intervenție, pe jos, fără cărucior, sa mergem la sala. Dar, pentru că nu funcționa liftul am fost dus cu liftul din afara zonei sigure, printre oameni veniți la consult, unde nici nu se pune problema de zona curata. La externare iar am așteptat 1h pentru documente. Rețeta medicală avea 3 medicamente iar pe fisa de externare erau 4 medicamente care trebuia să le iau. Numai prin amabilitatea celor de la farmacie am reușit să le iau pe toate cele 4 . Am sunat după 4 zile pentru a mă vedea medicul, dar, acesta a refuzat pentru că ... Nu are de ce să mă vadă (chiar daca aveam dureri ). Concluzia este că este un spital mediocru, cu preturi extrem de mari iar serviciile sunt normale (nimic extra). De evitat.
M. S.
Nu va lăsați păcăliți de preturile uriașe, este mai rău decât la spitalul de stat, medicii și directorii de secție stau fara masti sau cu ele puse de forma.
Nu au nicio treabă cu respectarea măsurilor de protecție anticovid!
Nu se respecta programările, stai și 4-5 ore in sala de așteptare cu alți zeci de oameni!
Este un focar de infecție spitalul asta!
Iar cel mai rău este că își bat joc de pacienți, stafful este incredibil de nesimțit!
Aștepți ore pentru consult și cine știe cu ce pleci de acolo!
Preturi astronomice care nu se reflectă în grija pentru pacienți este doar un mecanism de făcut bani nu un spital!
V. C.
O experiență foarte urâtă cu acest spital, am ales Ponderas pt că am avut încredere , l-am considerat un spital bun, cu costuri mari și servicii de calitate.
Nu a fost așa ,am fost programată la o intervenție chirurgicală si experiența mea a fost rea începând cu medicamentele date de medic inainte de operatie care mi-au provocat crampe și dureri abdominale foarte mari, stări de vona , amețeală și frisoane.
Am fost chemată pt internare in data de 15.02 ora 10:30, m-au ținut până la 12:30 pe scaun în condițiile în care am anunțat că mă simt rău, pt că nu aveau salon.
Intervenția trebuia făcută în aceeași zi, medicul mi-a comunicat că va face intervenția după colonoscopie, după colonoscopie mi-a spus că o facem a 2 a zi la 12, dimineața a venit la mine și mi-a zis că voi intra in operatie in jur de 12- 13, la 16 nu știa nimeni cât mai durează până intru in operatie. In acel moment, nemâncată de 3 zile și cu dureri, nu am mai avut încredere în medic și nici in spital și am cerut externarea și restituirea plăților efectuate.
Foarte urâtă experiența avută .
Regret că am trecut prin așa ceva, in 48 ani este prima dată când am întâlnit așa proasta organizare și așa medic care nu a comunicat cu mine, nu și-a respectat cuvântul și nici programările.
Ar fi mult mai multe lucruri negative de spus dar prefer sa mă rezum la atât.
Un singur plus: asistenta care a avut grija de mine a fost foarte amabila și salonul era curat.
L. G.
Spital Ponderas s-a unit cu Clinicile Regina Maria și acum partea de urgențe medicale sunt aici
E. M.
Cele 4 stele sunt pentru doamna doctor Nicole Cuturela și toată echipa de chirurgie.
Adevărați îngeri și oameni pe care ii recomand.
Restul de o stea sunt pentru un doctor, specialist pe medicina interna cu care am lucrat și mi-a pus viata în pericol cu un diagnostic greșit, n-as mai fi fost în viata probabil dacă un domn chirurg nu ar fi sesizat adevărata problema.
d. g.
De evitat !!!
Dupa o programare stabilita cu 3 saptamani inainte si reconfirmata telefonic, timpul de asteptare a fost de aproximativ 2:30 !!!
Dupa o revenite la control doamna doctor DANA NEDELCU a reusit performanta de a incurca partea stanga cu dreapta !!!
In urma sesizarilor facute am primit ca feedback un mail ce evidentiaza nimic cu mentiunea ca a fost informat managerul informational. Atat !!!
Cu foarte mare grija in mailul primit este stipulat urmatorul mesaj:
Se interzice orice analiza, utilizare, dezvaluire sau distribuire neautorizata.
Dezguststor !!!
L. C.
O consultatie ft evaziva de 30 min 270 lei!!! Și nu mi-a spus mai nimic, mai multe informații am primit de la interpretarea RMN.
Si totusi: 60 lei 40 min pt parcare??? Jaf la drumul mare! Profitați de oamenii bolnavi! Nu o sa mai apelez niciodată la serviciile voastre de rht!
M. a. L.
Eu am fost la retina la ochi, se mișcă super greu, sunt numai după bani programează 100 de oameni și operații într-o zi. Dacă ajungi aici iti trebuie nervi de otel.
C. V.
Sunt pacientul P. V. 64 ani din Bucuresti; am avut 2 interventii chirurgicale la clinica Ponderas: 15.10.2020- adenom de prostata si in 04.11.2020-cistoscopie -medic chirurg GEORGE TIE. Impresii servicii medicale: 1.Intregul personal medical, incepand cu cel dela camera de garda, continuand cu cel din cabinetele de analize si consultatii medicale si culminand cu echipa medicala a sectiei de urologie- inalta tinuta profesionala si umana;2.conditii internare clinica(3 zile) - rezerva individuala-: 5***** ; 3.asistenta medicala in perioada internarii: impecabila (nici nu sunam bine pe butonul ptr interventii si la nici 30 sec se prezenta un cadru medical sa intrebe ce probleme am); 4.mesele excelente, in sistem de catering, in casolete sigilate si individualizate(intr-o dimineata am banguit timd ptr o cafea; in 15 min doamna care servea micul dejun mi-a adus o ceasca- nu pahar din plastic!- de cafea MINUNATA preparata la officiu); 5.si in sfarsit -dar nu in ultimul rand- numai cuvinte de lauda ptr tanarul medic chirurg care m-a operat cu succes- GEORGE TIE- CARE M-A SUSTINUT MEDICAL SI MAI ALES MORAL, in cele 90 de zile de refacere post operatorie in care am avut montata o sonda urinara.Multumesc echipei sectiei urologie-si nu numai- si in special medicului GEORGE TIE, care mi-a demonstrat ca si-a ales o meserie , prin care va lupta cu abnegatie-in fiecare zi in care am fost la el la consultatii, era in clinica de dimineata pana seara!- ptr salvarea si ingrijirea oamenilor bolnavi! PS: Si totusi am avut ceva ingrijorari: de cate ori mergeam sa platesc diversele servicii medicale efectuate(analize, consultatii, interventii cgirurgicale) sumele platite mi se pareau exagerate; dar la final, cand am putut sa-mi reiau viata normala, am constatat faptul ca MERITA EFORTUL FINANCIAR. Multumesc Ponderas!!!
M. G.
Am ajuns aici la ora 18.00 cu suspiciune de fractură la mana dreapta. După două ore am plecat spre un spital de urgență de stat... În acest timp mi s a făcut o electrocardiograma, o verificare a tensiunii și o radiografie. Radiografia mi a fost făcută după ce am așteptat singur, fără însoțitor, mai mult de jumătate de ora in încăperea unde se afla radiografie fără a mi se comunica ce se întâmplă. Ulterior am aflat ca cea care făcea radiografii era la o urgență în clinică... După ce s a primit rezultatul examenului radiologic, doctorul de gardă m a informat ca am o fractură dar ca nu este niciun ortoped care sa interpreteze examenul și sa îmi pună aparatul gipsat necesar. O varianta era sa cheme de acasă un ortoped, costul fiind în jur de 650 lei sau sa semnez ca renunț și sa merg la un spital de urgență de stat. Așa am ajuns mai întâi la spitalul de ortopedie Foișor, dar care are consultații în regim de urgentă doar între 8.00 și 18.00...
In final am mers la spitalul Pantelimon, unde lucrurile au mers firesc și la ora 22.45 am plecat cu mâna în gips.
v. f.
Rezultatul unei radiografii a fost comunicat dupa aprox. 24 ore in conditiile in care am ales acest spital pentru rapiditate si profesionalism.
Staff-ul nu merita nicio stea.
I. C.
Spitalul cu cele mai scumpe consultații, nu vreau să știu cat costă operațiile! Am avut programare la 12.45 la dl doctor Predescu, am fost pus sa aștept în fața cabinetului 17, după 15 minute m-am dus la recepție și mi s-a spus că dl. doctor a schimbat cabinetul, la nr 20. Asistenta dansului a spus că e un decalaj de 30 de minute, pe motivul unei probleme. Încet dar sigur, se adoptă sistemul din spitalele de stat, degeaba se fac progrămări, timpii de așteptare pentru un sistem privat cu prețuri de occident sunt uriași, parcarea costa parcă ar include și spălatul mașinii, sunt complet dezamăgit. Mai rămâne să venim cu mici atentii și e totul perfect! Nu sunt la prima experiență de genul acesta, sper sa fie ultima.
Se fac progrămări peste programări, pentru a câștiga cat mai mult, am auzit o afirmație din partea unui cadru medical:" va bag între două programari", ori vreo cunoștință, ori...nu știu! Probabil unul din motivele pentru care dl doctor dispare, întrucât nu are timp nici să decedeze. Asta nu disculpa pe nimeni cu nimic, totul este cu acordul cadrelor medicale.
Deja cele 30 de minute s-au scurs!!!
v. g.
La receptie imagistica,sunt 2 tinere care nu știu tarifele și au un ton arțăgos,superior.Deoarece la receptie mi s-a spus un tarif și după radiografie mi s-a aplicat altul,am solicitat un tarif oficial.Una din ele(nu aveau ecuson,nu stiu cu cine am vorbit) m-a jignit,spunandu-mi că nu sunt la Mc.Donald ,să am tarifele pe pereți.Pribabil că de acolo au fost recoltate cele 2 tinere.
În opinia mea,cei din conducere,greșesc angajând personal ,pe pile,până și în aceste locuri în care plătim sume considerabile.
C. K.
Nu recomand. Tot ce poate merge gresit in acest loc, va merge gresit. Costurile pentru orice interventie sunt foarte mari, puteti sa asteptati mult si bine sa fiti tratati, personalul de la receptie este de cele mai multe ori foarte irascibil (in special mult prea stresatale doamne de la receptia camerei de garda), incurca analizele, documentele etc. De exemplu daca faceti un RMN trebuie sa verificati plicul care vi se inmaneaza, pentru ca va puteti trezi fara cd sau interpretare. Nici igiena nu e respectata. In toalete pute a de toate, e mizerie peste tot. Nu se deschid geamurile, ventilatia fiind asigurata de un sistem defect care incalzeste/racoreste atmosfera in functie de pozitia soarelui pe cer (cel putin in saloanele celor care au suferit interventii chirurgicale). Mancarea este veche si gatita sub orice critica. Laudele pot continua. Este doar o fabrica de bani care are avantajul de a lucra cu anumiti medici talentati. Atat.
S. G.
Daca vrei sa ai probleme medicale mai mari decat cele cu care ai venit, poti incerca specializarile oftalmologie (dr. Alexandrescu) si ORL (dr. Dindere).
Una nu nimereste retetele pentru ochelari, iar cealalta este extrem de slab pregatita si nu are habar sa trateze nici macar o problema banala.
Daca Ponderas continua sa aiba aceiasi medici, la fel de bine pregatiti, in doi, trei ani nu va fi nicio diferenta intre acestia si un service auto neomologat.
G. C.
Pornind de la parcarea cu tarife astronomice, la nerespectarea orelor de programare (cel putin o ora intarziere), semi-curatenia (prin colturi nu mai facem, ca na...), o multime de rezidenti/studenti practicanti inghesuiti intr-un cabinet de 2 x 3 m desi....Covid, bataie pe aparate la tensiune oculara / tomografie, pune pacientul, scoala pacientul ca nu e loc pe scaune de 2 persoane. Intr-un cuvant, cel putin la Oftalmologie...jale!
C. E.
Nota 10 , medici foarte bine pregătiți , aparatura de ultima generație , empatie și act medical performant. Merită felicitați pentru ce fac.
M. C.
EVITAȚI!!
Am petrecut 13 ore la camera de garda cu tatăl meu și ne-am lovit de următoarele:
-Lipsa de profesionalism din partea asistentelor și medicilor;
-Lipsa de respect și grijă față de pacient;
-Neglijență
-Am fost mințiți
-Proceduri efectuate și substanțe administrate fără consimțământul pacientului
Am ajuns la Ponderas in jur de ora 11:00. Tatal meu avea nevoie urgent de o transfuzie de sange, pentru ca avea hemoglobina 5, deci risca un infarct in orice clipa. A fost diagnosticat la V. Babeș cu o sangerare gastro-intestinala, si s-a recomandat urgent transfuzie, dar ei nu aveau posibilitatea. Am fost la 3 spitale, care fie ca nu aveau sânge sau nu aveau anesteziști, ne-au refuzat. Am sunat la Ponderas si mi s-a spus sa mergem la ei.
Ajunsi la camera de garda, m-am simțit bucuroasă ca tata e in sfarsit pe mainile cuiva care o sa-l ajute. Mi s-a spus că înainte sa i se faca transfuzia de sange, trebuie sa-i faca si ei toate analizele, sa vada valorile. Si au nevoie sa faca si un CT cu substanta de contrast, ca sa vada stomacul. Am semnat pentru analizele de sange, și pentru CT, dar nu am semnat pentru substanta de contrast, știind ca tata are probleme cu rinichii, am cerut sa vorbesc cu doctorul înainte. Apoi m-a strigat o doamna asistenta de la imagistica, si mi-a dat sa completez un formular de consimțământ numit "Acordul pacientului informat". Mi-a dat formularul, cu o mână, iar cu cealalta butona un telefon, in timp ce o intreba pe receptionera de la camera de garda cum ii este ziua. Nu m-a privit in ochi macar o clipa. Am intrebat, bine, dar daca am intrebari cu formularul ăsta...asistenta se indeparta, si mi-a răspuns doamna de la recepție...Daca nu știți sa completati formularul, mergeti la receptionera de la imagistica. I-am raspuns ca nu e vorba ca "nu stiu sa completez", ci despre faptul ca semnatura mea pe formularul ala îl poate lăsa pe tata si fara rinichiul care il mai are functional, si ca trebuie sa vb cu doctorul înainte de a semna, pentru ca tata este si diabetic si ia Metformin, medicament care, scrie in formularul asta, trebuie intrerupt daca se foloseste substanta de contrast.
Mi s-a raspuns ca o sa-l informeze pe doctor si ca nimeni nu "se atinge" de pacient fara formularul de consimțământ, in care trebuia sa confirmam ca tata nu are alergii la substanta de control.
Peste cateva ore, avand formularul in mana, l-am "vânat" pe doctor pe hol si i-am spus despre motivele de ingrijorare, mi-a răspuns sa stau linistita deoarece colegii dansului de la imagistica nu ar face nimic sa-l puna pe tata in pericol si a disparut, constient fiind de ceva ce am aflat si eu 5 minute mai tarziu de la tata si anume ca deja i s-a administrat substanta de contrast si deja a facut CT-ul. Fara consimțământ!!!
Apoi au urmat o serie de evenimente precum asistente care nu au fost capabile sa-i puna o perfuzie corespunzator, si curgea pe mâna in jos, iar cand le-am atras atenția m-au intrebat daca eu sunt cumva asistenta medicala. Cand am rugat-o sa cheme un coleg infirmier sa-l ajute pe tata cu o plosca, pentru ca nu putea ajunge la toaleta, asistenta mi-a întins o pereche de mănuși sa-l asist eu. Tata a refuzat, de rușine, spunand ca nu poate face in fata mea, si de abia atunci l-a ajutat altcineva. Un medic chirurg care nu s-a prezentat, care fara nicio maniera sau grija față de pacient, i-a spus tatalui meu ca are cancer si ca doar ei il pot salva, daca semneaza pentru un pachet de 50.000 de lei. L-am rugat ca inainte sa luam aceasta decizie, sa il interneze pe tata pentru transfuzia de sange care toata ziua ni s-a spus ca o sa îi puna, dar nu au facut-o. Răspunsul doctorului a fost ca nu il pot interna pe tata doar pentru o transfuzie, o endoscopie și o noapte de cazare. Daca semnez pentru 50.000, o sa-i administreze transfuzia. Intre timp ma uitam la asistenta care a chemat-o pe colega ei sa ii "repare" branula lui tata ca ea "nu mai știe ce sa faca" si in continuare curge pe langa. I-am rugat sa i-o scoata. Am plecat plângând și rugându-ma ca tata sa nu faca infarct langa mine până ajungem la alt spital.
i. S.
Cele 5 stele sunt pentru dl doctor Mirea Daniel. Spitalul este curat, recepționera foarte drăguță, iar domnul doctor Mirea Daniel (medic ORL) este un om extraordinar !! A explicat pe înțelesul meu, a fost atent, s-a uitat pe analize si are maini foarte usoare. Am un chist la gât pe care l-a palpat si nu a fost deloc dureros. Inainte am fost la dl doctor Zainea( la Ria clinic) si nu a vrut nici macar sa se uite pe RMN si ecografie, iar palparea a fost dureroasa. Il recomand pe dl doctor Mirea Daniel cu incredere !
D. A.
O stea este mult. Am avut programare si cand am ajuns la spital mi s-a spus ca domnul doctor nu are program in ziua respectiva. Mai mult, se pare ca am fost sunat si anuntat desi eu nu am primit nici un apel. Va fi ultima data cand voi apela la serviciile Regina Maria.
A. A.
Servicii de proasta calitate! Informațiile către pacient sunt vagi sau deloc. Programările nu se respecta. Dezamăgitor!
c. i.
Dezamagit de asistentele care nu stiu sa puna o branula si nu am patit o data ca sa fie catalogata ca simpla intamplare😤😡
Am avut o investigatie de facut pe data de 08.12.2020 si la plata am avut pusa in plus o suma de 175 lei , platind cu cardul mi au spus ca o sa mi returneze bani in cont , dupa 3/4 telefoane nu au returnat bani nici pana in data de 05.01.2021🤔
La preturile care le practica sunt foarte dazamagit
G. M.
O experienta placuta, doctori buni, asistenti buni
Le multumesc ca m-au pus pe picioare, eram intr-o stare foarte rea, dar cu ajutorul lor sunt bine
C. O.
Operat de echipa doctorului Claudiu Manea am avut aici o experienta incredibila. Incepand cu biroul internari, brancardieri, personal medical asistent, echipa de interventie toti o atitudine ireprosabila. Oameni bine pregatiti cu o atitudine pe care nu am mai intalnit-o, specialisti in adevaratul sens al cuvantului ingrijire medicala. Am luat contact cu ei si mi se pare incredibil ca inca reusim sa pastram in tara astfel de Oameni. Multumesc din suflet tuturor si as vrea sa nominalizez acolo unde cunosc (desi toti merita nominalizati din pacate nu am retinut numele tuturor ingerilor): Dr. Claudiu Manea, Dr.Sanda Cristina Ane Mari, Dr. Gogosanu Gabriela, Dr. Anca Zaharencu. Am ajuns sa ma operez la Ponderas alegand medicul Claudiu Manea influentat si de recenziile pozitive gasite pe internet despre acest doctor. Pot sa spun doar ca a depasit orice asteptare. Multumesc din suflet tuturor!
M.
Cele 3 stele sunt pt domnul doctor Gerald Filip. In rest, mult haos si proasta organizare, cu putin noroc, te poti plimba prin tot spitalul si ajungi chiar si pe sectiile cu bolnavi internati.
c. d.
In data zilei de 27.10.2020 orele 14, programare pentru endoscopie digestiva superioara si inferioara.Venit de la 260 km distanta.Test covid facut cu trei zile inainte de data programarii. Pregatire pentru investigatii, nemancat etc..
Prezentat la orele 13:30 conform dispozitiilor date, asteptat in plus 25 min.fata de ora programarii, ma trezesc ca iese asistenta si-mi spune ca testul covid nu este valabil, trebuia sa aiba maxim 48 de ore de la data recoltarii, si medicii Saftoiu Adrian si Godoroja Daniela anestezist nu vor sa-mi faca innvestigatiile din cauza aceasta. Am cerut sa vorbesc cu ei, singurul cu bun simt dr.Saftoiu Adrian a iesit sa vorbeasca cu mine, spunindu-mi ca, chiar daca ar vrea sa-mi faca investigatiile, anestezista refuza categoric sa-mi faca anestezia din cauza testului covid. Parca in 48 de ore n-as fi putut sa contactez virusul.
Sunt dezamagit de ignoranta acestor medici.
In plus, in aceasta seara am primit e-mail de la Ponderas Academic Hospital in care imi spun ca nu m-am prezentat la programare, si ca frumos ar fi sa anunt cand nu pot sa ma prezint la programare.
No comment! Eu nu mai calc la ei!
I. G.
Cand te imbolanesti si te gandesti sa alegi sa te tratezi la un spital privat unde costurile sunt exagerat de mari doar ca sa ai senzatia ca faci tot ce e mai bun pentru tine sau familia ta. Aceasta ar trebui sa fie reclama acestui spital. L-am internat in dimineata zilei de 24.10.2020 prin transfer de urgenta de la spitalul universitar. Doctorul Daniel Andrei care era de garda inainte sa auda orice despre pacienti, a tinut sa ne spuna ca pachetul de internare este de 50.000 lei. Cumva am ajuns sa platim 70.000 lei la casierie de la camera de garda unde sunt angajate niste doamne care cred ca stiu doar sa zambeasca, in rest altceva nimic, nici macar pe calculator nu stiu sa lucreze. Am platit suma, iar bunicul a stat timp de 8 ore fara sa i se faca nimic. Noi stiam ca situatia este critica, chiar ei ne au zis, apoi spunandu-ne sa nu avem asteptari fii ndca sunt sanse minime.
Acest domn doctor Andrei Daniel cu o aroganta de departe de inteles nu stia nici macar sa identifice un tratament pentru probleme cardio-vasculare. A stat in pasivitate, aroganta si superficialitate timp de 8 ore in care bunicului meu nu i s a facut nimic, nici macat o perfuzie. Intr-un final am decis sa il mutam la Sanador privind acest personal incompetent in actiune. Domnul doctor de fata cu noi, apartinatorii, le a spus fetelor de la casierie sa nu cumva sa uite de COMISIONUL LUI pentru “tratarea” acestui pacient. L-am privit cu o reala compatimire, nimeni nu i-a zis nimic. Cand cineva drag este pe moarte nu mai stai sa faci observatii dar este clar ca dansul s-a facut doctor doar pentru comision. Am dorit sa dau un feedback clinicii, am completat un chestionar care probabil acum este in cosul de gunoi, nimeni nu o sa ma sune sa imi auda povestea.
Conducerea acestui spital ar trebui sa organizeze o comisie de cercetare disciplinara, sa se uite pe camerele de supraveghere, sa analizeze comportamentul acestui doctor care lasa de dorit. Dar nu o vor face fiindca totul in viata se reduce la bani, iar de la noi ei si-au luat banii. Bunicul meu nu mare are multe zile, insa ma gandesc sa fii fost un om care mai avea de trait si ajungea pe mana domnului doctor care il vedea nu ca pe un om ci ca pe un comision.
G. I.
Am fost in acest spital ptr un RMN. Am fost programată la 10,40 , am intrat la 12,15, dar nimeni nu a fost in stare sa mă anunțe că sunt câteva probleme, iar programarile s-au comasat cu celelalte ptr că unul din aparate s- a defectat, ba chiar angajata de la centrul de imagistica s-a simțit deranjată, că am întrebat ce se întâmplă.
Am făcut RMN ul, după care mi s-a spus sa stau 20 min pe hol, iar după mi se va scoate branula ( a fost pus ptr substanța de contrast).
Am luat loc , am stat circa 30 min, după aceea am îndrăznit să întreb dacă mă poate ajuta cineva să îmi scoată branula. Răspunsul a fost scurt ,,așteptați''.
A ieșit dna care mi-a pus branula după circa10 min, și m- a preluat o altă colegă.
Am întrebat o domnișoară de la recepție după cât timp voi primi rezultatul și aceasta,ofensată , mi-a răspuns că nu am citit in ACORDUL PACIENTULUI INFORMAT. Eu i-am comunicat că din cauza stării de sănătate nu m-am simțit în stare să stau și să citesc 5 pagini, așa cum nu am fost nici eu informata in legătură cu ACTUL MEDICAL.
Mă simt dezamăgită de serviciile prestate în această unitate medicala, care se pare că a trecut pe langa seriviciile de excelență.
G. N.
Nu prea ma pricep la actul medical.. Șincer au aparatura bună curățenie nu ai ce zice dar fata de la recepție femeie ce este sa nu ii zic altfel și mai sunt și la RMN niște asistente dezastruoase ființe... Fără vocabular adecvat niște femeie fără pic de bun simt vorbesc asa de sus parca ai cere ceva moaca nu ca plătești o grămadă de bani.... Deci personalul auxiliar nu vb de doctori sunt dezastru total și sunt oameni cu figuri și plictisiți... Păcat de clinica mai mult de o stea nu pot da asta este... Este vina conducerii doar nu cred ca sunt primul care sesizează asa ceva....prefer sa ma duc la Cluj în alta parte la acest spital nu mai calc în viata mea
L. S.
Lipsa de respect pentru pacienți! La ei doar banii contează. Cu o programare facuta din timp, venit de la 250km, am asteptat 2 ore pentru o consultație de 15min și am fost dat afara pentru ca "au alt pacient".
Decât sa mergeți la ăștia mai bine mergeți la un spital de stat veți fi mai bine tratat.
S. M.
Pentru preturile de lux practicate, serviciile sunt mai rău decât la spitalele de stat. Atitudinea personalului de la recepție lasa de dorit. Noroc cu medicii care mai înclină balanta, ca altfel nici măcar 1 stea nu merita
C. C.
Nu recomand!!! Am asteptat 3 h cu copilul de 2 ani sa vină medicul să îl consulte fix 5 minute. Recepționera după 2 h s a sinchisit să spună că întârzie medicul... Rezultatele analizelor nu vor să le transmită pe e mail, aplicația lor nu funcționează pentru a le vizualiza on line iar duminica nici măcar la numărul de telefon de urgență nu răspund. Atunci când mergi personal să iei rezultatele ești pus din nou să aștepți în situația în care copilul se afla în camera de gardă a altui spital și erau așteptate acele rezultate. Știa dna de la recepție ce știa de spunea pe la colțuri, în pauza de țigară, că ea nu și ar aduce copilul acolo sa fie tratat și nu numai din cauza preturilor mari...Bătaie de joc, sfidare și lipsă de respect!!!
D. P.
Organizare foarte proasta programările nu se respecta niciodată timp de așteptare cel mai mult a fost 1.30 min o gramada de persoane care cred ca nu stiu ce fac aici foarte dezamăgit de aceast spital care nu este ieftin deloc si calitate pret este foarte slaba aici
B. S.
Nu se respecta ora programării....Parcare în stația de Ratb.De evitat
D. O.
Operație, apoi, recuperare în Kinetic Center. Ireproșabil.
M. L. Z.
Nu recomand la nimeni. Am asteptat 8 ore cu copilul sa imi cheme un chirurg pediatru sa il consulte., timp in care a profitat de disperarea mea ca nu stiam ce are copilul si ma punea sa fac diverse analize si investigatii.Ii intereseaza doar partea financiara. Am plecat fara nici un rezultat ,doar cu banii cheltuiti problema rezolvandu se intr un spital de stat.
s. s.
Programari decalate cu peste 2 ore. Ortopedie.
N. P.
Jecmaneala pe față! Mama a avut o operație la mana care a costat aprox 12.000 RON. A fost chemata la 7.30 dimineata si a intrat în operație de-abia pe la ora 15.00. După operatie au considerat necesar sa-i facă niște analize în plus (rmn, doppler), fără sa o anunte ca ca trebui sa le plătească și exact cât costa. Când m-a anunțat i-am spus ca sunt incluse pe abonament (având ab Priority). Dar la externare surpriza... i le-au băgat la plata, încă 2600 RON pt ca operatia a fost cu discount de la cas si nu puteau sa aplice reducerea de abonament... Si asa a plătit 15.000 ron pt o operatie la mana, aprox 5 pensii de-alea ei... în condițiile în care trebuia sa o tina 2 nopți și au tinut-o doar una, dar bineînțeles ca nu au scăzut din tariful inițial pentru asta...Rușine sa va fie, ca va bateți joc de oameni în halul asta si profitați de orice ocazie doar ca să le luați mai mulți bani decât e cazul!
R. C.
Va fac un sumar rezumat la o situație reală. Am programare făcută de o săptămână la ora 13:20. Ajung la 13:12(daca întârziem 5 minute suntem reprogramați conform politicii celor de la Regina Maria) și de la recepție mă trimite la cabinetul pentru recoltare. Lipsea butucul din broasca de la ușă și se vedea în interior prin gaura cheii. Când am ajuns in fața cabinetului, era pusă o lampa cu UV în interior și era și un afiș pe ușă, pe la 13:25 este oprita lampa și intră femeia de serviciu să facă curat și iese. La 13:40 intra o doamna și mă strigă, după care spune, mai așteptați să vina colega, i-am spus că aștept de 15-20 minute deja. A zis că mai durează un pic. La 13:55 vine și cealaltă doamna, cheamă pe alte 3 persoane care nu erau prezente( probabil au plecat văzând că durează atât) și mă cheamă și pe mine, ora 14:00. După 5 minute ies de acolo și mă duc să plătesc la recepție și îi cer doamnei un formular de feedback. Doamna mă întreabă de ce? Si ii spun că am așteptat 40 minute cu programare in contextul in care mai am și alte lucruri de făcut și ei își permit să îmi anuleze o programare daca întârzii 5-10 minute. Doamna suna la cabinet sa afle motivul și surpriză, s-a pus lampa UV până la 13:55 și nu aveau cum să mă primească deși eu aveam programare. Doamna de pe recepție insistă că nu au cum să mă primească daca lampa UV este in cabinet chiar daca am eu programare și că sa fiu recunoscător că m-au primit pentru recoltare, că fac asta doar pentru persoanele care sunt internate. Dar mi s-a făcut programare iar când s-a făcut programarea nu a precizat nimeni așa ceva, altfel nu se mai făcea programarea și nu mai apărea în sistem. Nu am mai insistat, deoarece știam că lampa UV nu a fost tot timpul acela acolo iar chiar daca ar fi fost nu este o scuza să mă programeze la 13:20 când ei știau că trebuia să stea o lampa UV 40 minute acolo... Ca idee pentru Regina (Serviciilor Nașpa și Scumpe) Maria, dacă mă duc la McDonald's și cei de acolo fac o greșeala in comanda mea, in primul rând ISI CER SCUZE, apoi caută să își îndrepte greșeala făcută către un client și nu caută scuze ca și cum clientul este vinovat și să zică merci că îi vând mâncare. Toate acestea fără sa scrie pe toți pereții servicii de excelență (pe care clar nu le respectă). Regina Maria are servicii de excelență doar când vine vorba de preturi. Ce ziceți, dați și voi jos falsitatea aia de mesaj cu servicii de excelență. McDonald's are angajați mai pregătiți ca voi și vând mâncare!
C. D.
Personalul de la Terapie m-a socat. Nici la stat n-am avut astfel de experienta. Asistente incompetente si arogante. Fara nicio tragere spre a-si face meseria cum trebuie. Pe sectie sunt ceva mai ok dar la banii pe care ii dam, eu am ramas complet dezamagita. Am mers la acest spital foarte increzatoare si am plecat cu traume. Curatenia este ok....
F. H. C. d. M.
Numele meu este Marian Brinaru si am fost pacient internet in ponderas pana în urma cu o zi. Vreau pe aceasta cale sa mulțumesc mult pentru tot ceea ce faceți pentru pacienții dvs. În cea ce privește medicul care s-a ocupat de mine, respectiv Dl. Doctor Dobritoiu, nu există cuvinte cu care sa va mulțumesc! Pentru mine sunteti îngerul meu păzitor. Sa va dea Dumnezeu multa sănătate și putere de munca ca sa ne puteți ajuta în continuare. Ma înclin in fata dvs. Doamne ajuta
E. A. S.
CEL MAI BUN SPITAL PRIVAT DIN BUCURESTI !
N. D.
Am dat 1 stea pentru Secția de Ortopedie, medicii de acolo tratează superficial cazurile, deși tarifele sunt peste media altor clinici particulare. Mama mea a avut un traumatism la genunchi în luna martie și initial a fost la Spitalul de Urgenta, unde nu i s-au făcut investigații pentru ca nu părea rupt, a primit doar rețetă de antiinflamatoare. După 5 săptămâni cu dureri persistente și genunchiul în continuare umflat am zis sa ne adresam unui "Centru de Excelenta" la Regina Maria, de unde a plecat exact cum s-a dus: nu i s-au recomandat alte investigații "ca să nu se iradieze degeaba" , doar cu diagnosticul de entorsa genunchi și o reteta. Pentru ca 3 luni mai târziu situația nu s-a ameliorat, mobilitatea ii e limitata, și-a făcut din proprie inițiativa un RMN la o alta clinica, alegând apoi sa meargă apoi la dr Vlad Predescu - Coordonatorul Dept de Ortopedie și Traumatologie a Ponderas, în speranta ca va primi în sfârșit un tratament de la cineva competent. RMN-ul a arătat o serie de probleme, printre care cele mai serioase o leziune de gr IV ale cartilajului, un ligament afectat și hidartroza. Experienta consultației la dr Predescu a fost însă de tipul "la pomul lăudat...". 10 min mai târziu în care medicul a studiat CD-ul cu RMN și - 390 lei achitați, a plecat din cabinet fără sa i se menționeze ceva despre leziunile de cartilaj, doar cu recomandarea sa folosească o bicicleta medicinala și cu o rețetă de Ketonal! Pam-Pam! A găsit într-un final un medic care i-a făcut o examinare amănunțită a stării mobilității genunchiului si o schema de recuperare și care a rămas surprins de abordarea total neprofesionista a medicilor la care a fost anterior, care va lungi acum timpul de recuperare pentru ca nu s-a acționat la timp.
S. P.
Medici dezinteresati care nu asculta pacientul. M-am prezentat cu febra mare, la camera de garda, si doctorita nici macar nu s-a uitat la mine. Mai avea putin si imi vorbea din usa, desi acuzam dureri f mari de gat, nu mi-a cerut sa fac exudat si in afara de paracetamol pentru febra nu am primit nici o recomandare. I-a spus totusi asistentei( f amabile) sa imi recolteze un test covid si cateva analize de sange. Dupa ce rezultatul a iesit negativ, am mers inca o data, cu febra tot sub antibiotic. O alta doctorita f deranjata de prezenta mea mi-a facut aceleasi analize si inca un test covid, o perfuzie cu paracetamol iar la 4 ore de cand am plecat de acolo, mi-a revenit febra f mare. La momentul actual am 7zile de febra si 3 antibiotice schimbate. Nu asculta ce vorbesti cand le explici, nu recomand sub nici o forma. Pt primul control, acela inexistent, am platit 370 de lei.
d. x.
O stea este mult prea mult pentru acești hoti. Te duci cu o problema minora, știi ca trebuie sa platesti 270 lei și apoi te trezești cu 1500 lei de plata pentru ceva complet inutil , pe ideea ca hai sa excludem și chestia asta Am asistat la Recepție la o scena halucinanta Unei doamne i au cerut la internare pe lângă testul COVID și test de piele( pt micoze și ciuperci ) pai nu schimbați așternuturile ? Nu dezinfectati ? Cica așa prevede protocolul NU recomand
L. C.
Bună ziua prieteni și iubitori de drumeție în natura! Iata ca din pacate mai vizitam si spitale! Un spital privat de elită, spațios, dotat corespunzator si cu medici de înaltă calitate! Tarife cam mari , dar sănătatea costa....Ofera servicii de calitate cam in toate domeniile medicale. Este bine ca avem de unde alege! Numai asa iti dai seama ca sănătate este prioritatea numarul unu....Asa ca sănătate maximă si numai!
A. A.
Un spital si o retea privata de clinici ce nu mai pot sustine standardele ridicate de la inceput, cel putin pe linie umana. Oameni ce nu empatizeaza cu tine si arunca un "Imi pare rau" fara nici macar sa il simta. De pierdut avem numai noi, cei ce au nevoie de serviciile lor sau credem ca avem nevoie de ale lor, in mod special. Pierdem timp, bani, respect. Pacat!
L. L.
Am fost la oftalmologie si am avut un șoc!
Am intrat la o oră după programare,consultatia a durat 5 minute,doctora nu avea masca,halat ,cred ca era in hainele de acasa!Eram in cabinet si doctorat a mai băgat 2 persoane peste noi in cabinet.Deci nu se respecta nici o norma de distanțare,protectie,dezinfectie!
L. T.
Am avut azi, vineri 18 sept.2020, programare la chirurgie la ora 10 am.
Dupa ce am asteptat 20 de minute in fata cabinetului nr. 1 fara sa ma bage nimeni in seama, m-am intors la receptie si am anulat programarea.
Nu am retinut numele Dnei doctor la care aveam programare, dar aceasta in mod sigur a uitat, nu de faptul ca avea un pacient, ci de juramintul lui Hypocrate pe care l-a facut la sfirsitul facultatii.
O rusine !
A. U.
Medici foarte buni.
S. B.
In luna iunie 2020, mi s-a declanșat o colică renală insuportabilă, în contextul unui istoric medical mai special: poliartrită reumatoidă, osteoporoză, trombocitopenie, colici renale repetate. M-am programat la Ponderas Academic Hospital la domnul doctor Niță Gheorghe, specialitate urologie, am făcut toate investigațiile recomandate de un adevărat profesionist alături de un personal medical de excepție. Folosind o intervenție minim invazivă: Ureteroscopie flexibilă complexă cu laser ce a durat aproximativ o oră, domnul doctor Niță Gheorghe mi-a redat sănatatea din tinerețe a rinichiului drept (calculul era de 15 mm). Recunoștință, respect si admirație față de un mare specialist în urologie, un om devotat cu tot sufletul meseriei ce o practică, coordonând un colectiv medical de toată lauda al spitalului Ponderas.
A. L. T.
Rusine acestei institutii care se doreste a fi spital! Pentru ei, primeaza banul si nicidecum salvarea vietilor! Nu recomand nimanui acest spital! Cu motivatia ca "au fost necesare investigatii suplimentare" ingroasa notele de plata ale pacientilor cu mii de lei pentru analize si investigatii irelevante! Nu vorbesc din auzite, ci in cunostinta de cauza, tatal meu avand nesansa sa le ajunga pacient. Pentru o noapte petrecuta in spital ca insotitor al tatalui meu, mama mea a fost obligata sa plateasca spitalului 80 Euro! De ce? Pentru ca dormit intr-un fotoliu! Dar ne laudam cu denumiri pompoase si expertiza! Pacat ca nu se regaseste nimic din nobletea denumirii in serviciile lor medicale!
C. A.
Spitalul Ponderas = Fabrica de bani. Timp de 8 luni am făcut tratament, cu programare de fiecare data, dar care nu se respecta( programare la ora 10, doctorul vine in jur 11:30, și 20 pacienți in așteptare ). Frumoasa atitudine fata de pacienți . 0 diferențe între Stat și PRIVAT.
R. M.
Rețea medicala privata de 2 lei!
Programările se fac doar "sa fie".
Nu se respecta,iar tupeul domnișoarelor de la recepție a atins apogeul azi! M-au trimis cu copilul de 1an, afara, la 40 de grade, pe motiv ca plange și deranjează. Asta după ce am așteptat 20 de min la usa doctorei, care, surprizaaa!!! NU ESTE!
Am venit de la 200 de km pt a fii tratati execrabil!
Reclamațiile la OPC nu știu dacă au vreo rol, însă o sa fac în cel mai scurt timp una.
Pentru cei care citesc recenziile... Oameni buni, cautati alte spitale, nu pierdeți timp și bani!
A. S.
Am ajuns pt o urgenta gastro , inceracnd sa primesc un mic ajutor si nsite indrumari. Am asteptat 20 de minute. Nu m a preluat nimeni! Cand le am spus tuturor, asertiv, ca e bataie de joc, una din colege s a gandit sa cheme fata/fetele de la receptie de la fumat, poate m ar putea prelua cineva. Dar nu m a mai intrebat nimeni nimic. Si uite asa, pe vreme de Covid, mai bine alegi alta varianta, nu acest “spital”. Pacat!
S. M.
Buna ziua. Am fost diagnosticat cu condrosarcom grad II la umar. Vreau sa spun ca datorita domnului dr. Bujor Laurentiu mi-am salvat bratul si pot scrie aceasta recenzie. Avand in vedere ca stadiul bolii mele impunea doar interventia chirurgicala prin protezarea totala a umarului, ceea ce in Romania nu se poate face, am beneficiat de experienta domnului doctor Bujor in afara tarii si a cunostintelor avansate ale dumnealui, prin recomandarea unui medic oncolog ortoped din Italia care a facut o minune protezandu-mi umarul si salvandu-mi bratul. Domnul doctor Bujor Laurentiu este un om execeptional si ii multumesc si pe aceasta cale.
S. N.
O stea ptr Ponderas/Regina Maria pt ca tolereaza angajati ca blonda de la Imagistica, Georgiana, care este lipsita de elementarul bun simt si trateaza oamenii de parca ar fi clinica ei
P. C.
A fost candva un spital privat foarte ok, acum este praf!
B. V.
Ajuns cu 15 min inainte pentru triajul epidemiologic. Mi se comunica faptul ca a aparut o urgenta si consultatia va avea loc cu intarziere. Intreb daca sigur este vorba doar de cele 20-25 min de intarziere si mi se confirma de DOUA ori ca da. Aleg sa raman. Dupa 30 min intreb iar ce se intampla. Mi se spune ca mai dureaza 5 min. Dupa 15 min intreb iar ce se intampla.... Pauza
Pe scurt, afiseaza politicos un dezinteres total pentru timpul pacientilor/clientilor
L. T.
Lipsa de respect pentru pacienti!La ei doar banii conteaza.Medici care si abandoneaza pacientii pt.ca sunt chemati in spital.Cu o programare facuta din timp am asteptat de la ora 12.30 pana la ora 15.20 pt.o ecografie .Am plecat de acolo umilită,frustrată ,la fel cum am venit,fără investigații ! Am venit de la 400 de km .0 la recenzii.
G. M.
Examinare RMN. Am stat 3 ore pentru un RMN... Mi au spus sa aștept 20' sa mi dea CD- ul . Am așteptat o ora ora jumatate și nimic. A trebuia să plec lasand adresa unde sa mi fie expediat cat și emailul pt rezultatul scris. După doia saptamanani și multe insistente am primit rezultatul scris , CD ul NU!
Și să vă mai pregătiți nervii pt ceva daca va da prin cap sa faceți rmn la ei. La imagistica nu răspunde nimeni niciodată! Eu incerc de o săptămână să iau legătura sa vad ce se întâmplă de nu primesc CD ul. Până și operatoarea de la centrala spune,, sa incerc la imagistica dacă o să răspundă cineva''
Niste nesimțiți scumpi !
e.
Dezastru total.Am asteptat 3 ore la marele oftalmolog Balta, care a si plecat din cabinet la un moment dat tinand cont ca eram la consult cu o persoana in scaun cu rotile.O caruta de bani si degeaba.Pacat ca nu pot sa dau nicio stea.
F. T.
Un spital modern și curat cu personal profesionist și foarte amabil. Prețuri pe măsură. Recomand.
A. A.
Nici un pic de organizare,persoane care stau ca pe timpul lui Ceaușescu la programării!Nu recomand nimănui,in cazul meu având o pe doctora acolo am fost nevoită sa merg.
M. C.
Denumire pompoasă preturi mari doctorii fara experiență după un consult medical la copil aberează cu vorbe în vânt .nu recomand acest spital
c. s.
Domnilor doctori ai Spitalului Ponderas, ignoranta dvs.poate ucide!
A. T.
Ii umplii de bani grămadă și aștepți cu orele pentru fiecare procedura in parte
Rușine să vă fie!
c. s.
Igiena inca de pa intrare, nu mi-a fost frica de faptul ca ma pot imbolnavi, ca si clienti ne-au protejat inca de cand am intrat in clinica, usile erau larg deschise pentru a nu le atinge cineva, pres dezinfectant, d3zinfectant de maini, si protectie pe tot parcursul in interior. Bravo!
B. C.
Am platit 300 de lei pt scoaterea unei capuse cu penseta (interventie de 5 min, fara curatare, fara bandaj) si o reteta pentru antibiotice avand in vedere ca am abonament premium la ei. In urma multor experiente am tras concluzia ca Regina Maria are preturi nejustificat de mari.
B. S.
Niste hoti, ce pot sa spun. Ar fi in stare sa te taie si sa-ti spuna ca au rezolvat problema doar sa-ti ia banii si sa nu faca de fapt nimic.
Bani multi pentru nimic. "Eroii" vietii pe naiba! Au inceput si medicii (cate unii - nu toti) sa lucreze la "plan". Vai de voi.
Nu obisnuiesc sa las reviewuri dar voi chiar m-ati suparat.
Nu recomand sub nici o forma!
a. t.
Multumiri medicilor, asistentelor, infirmierelor, mai bine spus tuturor celor care m-au ajutat să ies cu bine dintr-o intervenție chirurgicală tare delicata.
În mod special , dlui dr Vlad Predescu si dnei dr anestezist Constantin.
Pe data de 26 februarie am suportat o operatie de artroplastie totală unilaterală șold drept.
Sunt un caz mai special pentru ca am glaucom, Parkinson, hipertrombofilie, iar moțul mi l-a pus o mutanta foarte rara genetică, mutanta care nu poate fi monitorizata.
Până la urmă Dumnezeu mi-a întins mâna si mi-a scos în cale oameni care m-au susținut și m-au ajutat să fac pasul hotărâtor si sa ma operez.
Am început tatonarile la Spitalul Ponderas Regina Maria si prima dată am facut o consultație la dl dr Cristescu Mihai Adrian , un chirurg care este legenda vie a chirurgiei, un medic de nivel mondial, cred ca este printre primii chirurgi ai lumii. Eu credeam ca de la coloana am așa dureri si blocaje ale piciorelor si asa bucuroasă am mers la consultație, convinsă fiind ca am gasit medicul pe care-l cautam de atatia ani.
Mi-a vazut RMN-ul, s-a uitat la mine si mi-a spus cu blândețe ca eu am nevoie urgentă de o intervenție chirurgicală pentru șold, deoarece capul femural este mort , piciorul s-a scrutat cu 3 cm si a iesit din spatiul respectiv.
M-a rugat sa-l las sa ma ajute cu recomandarea unui ortoped si datorita dumnealui am avut norocul sa-l cunosc pe dl dr Vlad Predescu, care din punctul meu de vedere cred ca este trimisul Domnului pe Pământ, ca să salveze pe cei năpăstuiți.
Cred ca nu exista pe lumea asta un ortoped mai bun si mai minunat ca dr Vlad Predescu și nu spun asta pentru ca m-a operat pe mine.
Fac aceasta afirmatie pentru ca am avut ocazia să văd cum se comporta cu pacienții, cum sta de dimineata pana la orele 22-23 în spital si nu pleaca acasa până când nu vede si pe ultimul pacient.
Comunica permanent cu pacientii, zâmbește si vorbeste atât de frumos și pe înțelesul tuturor, încât capeți pe loc incredere si siguranta ca esti pe mâini bune.
Sunt tare fericită că am avut norocul sa fiu operată de un asemenea medic, care cred ca atunci cand intra in sala de operatii se transformă în înger.
Tot aici am intalnit medici anestezisti de exeptie, dna dr Torsin Alina si dna dr Constantin.
Inainte de internare dna Torsin mi-a verificat istoricul medical si mi-a spus că trebuie sa fiu optimista si sa am incredere in Dumnezeu.
Dna dr Constantin atât de bine a cautat si a calculat medicamentele pe care mi le-a administrat, incat eu am scapat vie si nevatamata din operatie, iar după operatie nu am stiut ce inseamna durerea. Ce minune a facut, cum a combinat medicamentele, nu stiu.
Slava Domnului ca am avut așa noroc !
Medicul hematolog mi-a spus că-i este foarte frică pentru mine, ca exista riscul sa mor în timpul operației, sau sa raman o legumă.
Pornind cu o așa "încurajare" către sala de operatie, mi-am luat în mana o iconita pe care n-am dat-o jos din mana si l-am rugat pe Dumnezeu sa lucreze cu mâinile Lui prin mâinile medicilor și să mă salveze.
Si mi-a ascultat ruga.
Am deschis ochii cu 10 minute inainte de a ma scoate din sala de operatii, când mai aveau de pus câteva capse.
M-au dus o zi la reanimare, iar a doua zi m-au mutat la rezerva.
Slava Domnului ca nu am avut dureri mari, ca operatia se vindeca frumos si ca eu incep sa-mi revin, incet, incet, dar zic eu, cu pasi siguri .
Închei prin a mulțumi tuturor celor care au fost alături de mine și care au înțeles că o mana trebuie întinsă atunci când este nevoie.
Dumnezeu sa-i răsplătească si sa-i binecuvânteze !
C. A.
Mai rau decat la stat.
A. B.
Servicii bune, insa te taxeaza pentru orice. La o operatie de 4000€ nici macar consultatia cu medicul anestezist nu este inclusa.
Later edit: acum doi ani mi-au salvat bunica si le multumesc pentru asta. Atunci i-au oferit foarte multa atentie si s-au purtat precum in orice spital privat.
Acum o saptamana a fost internata iar. S-au purtat foarte urat cu ea. Se suparau cand ii chema sa schimbe perfuzia - pentru ca se terminase si trebuia alta; vizitele de dimineata ba se faceau, ba nu; etc. Efectiv a simtit ca inebuneste datorita felului in care a fost tratata.
R. B.
La spitalele de stat te simti mult mai respectat. Cand am sunat sa va d cat dureaza un test rapid de gripă au zis ca intre 2 si 4 ore. In cabinet, in timpul recoltarii, doar cand am întrebat eu mi-au spus ca de fapt dureaza 24 de ore. Si se poate face mai repede doar dacă ma mai consulta un doctor de la camera de garda, contra modicei sume de 350 de lei. ( testul a fost 117 lei). Si nu m-ar fi deranjat sa plătesc taxa de urgență, poate chiar si atât de mare, dar sa nu mai fiu nevoit sa stau cu copilul acolo încă 4 ore ca sa-l vada un medic. Bătaie de joc la adresa pacienților.
L.E.: dupa 3 ore de asteptare am renuntat intruct tot ar fi trebuit sa mai astept macar inca 2 ore.
M. D.
Am venit de la 200 km pt programare și am surpriza sa aflu ca d-nul dr a plecat, dar ca am fost sunata și am primit și mes pe un nr de tel care nu a fost niciodată al meu. Toate domnisoricile se uitau una spre alta și insistau ca nu au nicio vina. Ca de fapt eu sunt vinovata ca nu am dat date actualizate la recepție. Urat!!! Zi pierduta, timp și bani. Și nici măcar o scuza. 😡 Încă ceva de adăugat... Dupa o sapt am revenit pt ca luasem legătură cu d-nul dr și am reprogramat consultația. Am ajuns cu 20 min mai devreme și am așteptat încă 20 peste ora programării....LA USA ALTUI CABINET-acolo ne-au îndrumat d-nele de la recepție. Norocul nostru ca l-am văzut pe d-nul dr pe hol. În fine...retrag și cele doua stele... Umilință și bătaie de joc pe banii noștri.
G. M.
Foarte dezamagit in sectia de oncologie doctora Toma Stefania trei luni nu mi-a administrat tratamentul am platit analize de sange in sase saptamani 15oo lei ,fara sa-mi faca tratament dezinteres fata de pacient am fost nevoit sa caut alta clinica deoarece dupa trei luni am facut ct fara recomandarea ei si nu afost bine .La particular avem mai multe pretentii ca platim atatia ppretentii ca platim analize si dervicii medicale.
V. B.
Doar la citirea recenziilor am ramas stupefiat... sigur voi evita.
I. I.
EXCELENT
R. C.
Urgente Pediatrie. Personal super profi, le multumesc din suflet pentru atenția acordată copilului, pentru viteza de reacție a personalului medical, toți au lucrat ca o echipă, cu calm și organizat. Curățenie, amabilitate. Nu exista comparatie cu niciun spital din București(cel mai probabil ca nici din tara).
Imi doresc ca in timp sa rămâneți la fel cum v-am gasit, cum v-am lăudat, indiferent de numărul de pacienți pe care îl veti avea in timp♥️
C. G.
Internat in sectia urologie pt o piatra la rinichi,rezolvat in 24h fara dureri,fara operatie. Plecat a doua zi la volanul mașinii! Multumesc domnului dr Niță Gheorghe,dr Tie George si întregului colectiv de la sala si secție. Totul la superlativ! Dr Niță un medic eminent si un om minunat! Multumesc
L. M.
Foarte nemulțumiți la secția de oncologie de doctoraStefania Toma.Trei luni de zile nu i-a facut soțului tratamentul ,în fiecare săptămână plătea analizele dar cu tratamentul îl amână, am fost nevoiți să căutăm alta clinică.
U. L.
Intai o nedumerire : poti sa fii profesor ( universitar, presupun...) fara sa ai doctoratul ?
Apoi, d-l profesor doctor se mai si ocupa de spital, sau il intereseaza doar banii, probabil multi, ca la particular .
Recenziile , majoritatea negative, le citeste ? Ia masuri sa remedieze cele reclamate sau nu-l intereseaza, ca sa folosesc un eufemism?
Eu sunt contra acestor stabiliente private, sunt dotate cu medici slabi, sa fie ieftin pentru ei, scump pentru pacienti ( la propriu si la fiigurat )...Iar in partea cealalta, cineva ia masuri sa fie cat mai prost la spitalele de stat, ne asigurand fonduri, ca sa sa duca lumea la privat.
Despre locatie, in zona zero a Capitalei, no comment !
B. A.
Oameni buni, faceti ceva cu fetele alea de la receptie imagistica altfel scadeti mult in sondaje... aveti o blonda mica de statura, Georgiana, care are o atitudine de parca-r fi ea Regina Maria... am scapat neinjurat dar nu risc a doua oara...
A. M. M.
Am fost ieri 29.01.2019 sa recoltez o proba de beta hcg la ora 13:00 la ora 16:00 mi sa spus ca se da în lucru și în juru orei 20:00 va fi gata rezultatul. Surpriza am sunat la mai mult de 24 de ore și era tot în lucru spunându-mi sa revin pe data de 31. 01.2019. Este o clinica neserioasa și cu costuri exorbitante fata de alte clinici. Nu recomand
b. l.
@ Unascu ...nu poti sa fii cadru universitar fara sa ai doctorat. nu de posesori de doctorat e lipsa in tara..oriunde si la stat si la privat e f important ce medic t consulta. am beneficiat de servicii f bune in ponderas, de ex. la endoscopie sunt conditii f bune, nu s compara cu ce e la stat. si poti veni cu trimitere.
nici un sistem nu e perfect, dar Ponderas si Regina Maria au un sistem ok, incepand d la sistemul informatic (programari, self check-in), modalitati de plata, posibilitati de investigare, chiar si internare daca vrei ..
sigur, pt unii "prea scump"..
dar asta e, nu t obliga nimeni sa vii la ei.
M. G.
In data de 12/10/2019 am facut o criza lombara si am mers la pomul laudat Ponderas urgenta unde am dat peste un cadru medical care avea o lene si un dispret total sa nu mai zic de asistentul care a trebuit sa stea 15 min sa imi puna o perfuzie dupa ce mia spart o vena si trecut la alta .Oameni buni sunt cu contributiile la zi dar nu merg la urgenta din cauza multelor ore de asteptare si fiindca aveam o criza mare de spate a trebyuit sa oplatesc 750 de roni si informatii despre diagnostic zero dna medic nu avea chef de munca .A trebuit sa insist sa imi faca o radiografie si evaziv mi-a tradus-o.Deci DACA AS PUTEA AS DA O NOTA DE -1
G. E.
Nici jumate de stea. Timp de asteptare interminabil, nimeni nu stie nimic cand ii intrebi care e situatia persoanei cu care ai venit la consult, lipsa de transparenta si totul pe banii tai. Bani care nu-s putini. Mai bine eram tratati la un spital de stat. F u Ponderas!
n. n.
Urgenta Pediatrie . Copilul a avut febra 39.3 la ora 10 a ajuns la ora 11 si nici pana la ora 14.30 nu a putut fi preluat . Nici acum nu exista un termen clar de preulare. Totul in conditiile unor sevicii preplatite lunar . Interes zero pentru a monitoriza/ gestiona astfel de situatii ( probabil epidemii) intr un mod cat mai rapid/ calitativ/ rezonabil/ de bun simt pentru pacienti
D. G.
Faci programare de 1 an înainte și când vii la programare aștepți și aștepți mai ai și programare la ora fixa.... Ca sa nu mai vb de parcarea cu plata nici la PARIS nu plătești atâta.... 10 RON 15 min fantastic.... Timpul meu de așteptare de app 45 min cine îl plătește.... Nesimțire la drumu mare....
R. N.
Daca citeste cineva aceste recenzii, faceti ceva cu mirosul oribil de la parter. Mai schimbati apa cu care se spala pe jos sau mopurile folosite. Miroase a voma peste tot si cand se adauga si caldura, ti se face rau.
A. I.
O mizerie de spital! Personal incompetent! Zero respect pt pacienti! Nu tine nimeni cont de nevoiele lor!
S. C.
Doamne fereste de asa ceva !
Nu am fost niciodata mai furios , mai frustrat si mai plin de sentimente contrare vietii ca atunci cand am ajuns in acest loc.
La recomandarea unui prieten , culmea doctor in acest centru , am ajuns cu tatal meu care a avut o criza renala ,luni la ora 20:30 .
Medicul de garda era o femeie , medic generalist, care ar fi trebuit sa ne vada in 2-3 ore datorita volumului imens de oameni care asteptau( frustrati si nervosi), contra sumei de 350 de lei , urmand sa decida sau nu chemarea doctorului de specialitate peste alte cateva 2-3 ore contra altei sume astronomice .... si atentie vorbim doar de un consult la prima vedere si o urgenta Grava !!!!!!!!!
Atitudinea celor de acolo, atmosfera , preturile , urgenta care s ar fi rezolvat sau nu in 5-6 ore , oamenii care erau atat de frustrati si nervosi pentru cat se asteapta , neprofesionalismul , totul .... Doamne cum exista asa ceva ?!??????????, cum ???
Am plecat cu tata , care era in criza acuta catre institutul Carol Davila , am facut 10 min cu masina si am rezolvat criza in 30 de min.... O imensa diferenta , oamenii profesionisti , prietenosi , fara bani mi au salvat tatal !
Daca s ar fi intamplat ceva din cauza acestor escroci infractori le demolam gunoiul de “Centru Medical” ....
Doamne Dumnezeule cum exista asa ceva pe pamant ?!?!??!!
D. M.
Un spital ca afara! Felicitari sectiei de Urgente Pediatrie pentru profesinalism si totodata pentru mentinerea umanitatii! Multumim doamnei asistente Cristina Toma, cat si domnului Doctor!
I. C. G.
12.07.2019
5 doar pentru doamnele de la receptie si doamna doctora de la consult. Altfel 0. Asistentele grabite si neintelegatoare.
A trebuit sa ii facem analizele unui bebe si mai sa lesine la recoltare de plans si de frica. A si vomat de la plans. Spre sfarsit nici nu mai avea aer. Suspina asa, tremura. Cei de acolo nu voiau deloc sa inteleaga sa luam o pauza, sa o calmam.
Cand i-am luat analize la Regina Maria Lujerului, a ras si a plans putin doar cand i-a bagat acul. In rest, a fost ok, chiar si pe timpul recoltarii. Dar doamna de acolo a vorbit cu ea, a mangaiat-o, s-a 'maimutarit' la ea.
Aici la ponderas, vai de capul lor. Am zis ca nu mai trecem niciodata pe acolo, cel putin nu pentru asa ceva.
Nu au nici macar parcare. Am dat 90 lei pe 2 ore la o parcare platita din zona ( 9 lei 15 min ). Bataie de joc.
D. B.
Am fost operata in luna august 2019 de dl.dr.Merticariu Andrei.
Operatia a fost o reusita, eu ma simt f.bine . Dl.dr.Merticariu e un foarte bun specialist si impreuna cu echipa sa dau dovada de profesionism.
Succes in continuare!
S. C.
RECOMAND CU ÎNCREDERE !!!
Acces la servicii medicale de înaltă calitate, într-un cadru instituțional de excelență.
V. O.
Pediatrie!
Domnisoarele de la receptie jos palaria!
Preluare urgenta copil de 2 luni cu febra - in 3 minute eram in salon,
Doamna doctor (Mihaela Dascalasu) + asistentele - nota 10!
Recoltare sange, urina, fecale - rezultate si diagnostic in aproximativ o ora.
Costurile de 760 lei au fost intr-adevar mari, insa apreciez un act medical efectuat cu profesionalism, diagnostic de certitudine, tratament cu rezultate remarcabile in 24 de ore.
Recomand serviciile de pediatrie ale acestei clinici!
Felicitari!
D.
Dupa ce am asteptat 30 de minute dupa ora la care era programata vizita medicala, am fost la toaleta 2 min, timp in care am fost strigat, sotia i-a spus asistentei ca vin imediat insa asistenta a decis ca e oportun sa intre urmatoarea persoana. Drept pentru care a trebuit sa mai astept inca 45 minute pentru a putea fi primit de medic. Cand platesti 500 de lei pt o consultatie si astepti 30 de minute peste ora la care esti programat, te astepti sa mai fi asteptat si tu 2 minute...
V. C.
5 stele pentru amabilitatea personalului. Totusi am avut mult de asteptat.. de sezon presupun.
A. M.
Cel mai infect spital de copii astepti si in zadar 6 ore sa astepti la urgente ...
M. N.
Servicii mediocre
V. D.
Programare facuta pentru ora 13. Am ajuns la 13 fara un sfert ca sa imi fac inregistrarea la receptie si sa fiu sigur ca nu intarzii. Este ora 14:20 acum cand scriu acest review si inca nu am intrat la consultatie. Super servicii Ponderas. Ajutati-ma, va rog, sa inteleg care este scopul programarii!
C. Z.
Pediatrie
Am venit cu o infectie urinara si am plecat si cu viroza si cu norovirus.Nu ne-a fost oferit niciun regim alimentar pt acasa sau in spital si daca nu era pediatra noastra disponibila la orice ora ajungeam iar cu copilul la perfuzii din cauza varsaturilor si a diareei.nu ni s-au oferit informatii despre cat e de contagios si am ajuns toata familia aproape la perfuzii.
Singurul plus :asistentele de la pediatrie care au fost foarte atente cu copilul.
C. S.
Am fost la un consult ORL si ni s-a facut si o endoscopie rigida al carei cost s-a adaugat la cel al consultatiei, ajungand de la 285 la 450 lei . Cand am solicitat inregistrarea mi s-a spus ca nu se da. Inregistrarea era utila pentru a cere si o alta opinie avizata. Acum alti bani, alta endoscopie.
e. c.
Secția de Pediatrie- nu se respecta programările, personalul medical se comporta mai rău ca într-un spital de stat și totul la preturi astronomice. De fapt, am fost mult mai bine tratați în spitale de stat comparativ cu acesta așa-zisa clinica "academica". Ce o fi academic in ea nu înțeleg. Evitați!
A. U.
Pentru ca nu se poate da 0.. Am fost la acest spital. Desi starea pacientului era vizibil proasta, "urgenta" a fost bagata in seama dupa mai mult de doua ore. Am facut analizele recomandate (contra cost, vreo 450 lei) si au iesit negative. Starea pacientului s-a agravat foarte tare, si am ajuns la Spitalul Matei Bals (la stat) unde aceeasi analiza a iesit pozitiv.. Acest spital este doar o afacere. M-am simtit furat. Nu are treaba cu siguranta pacientilor
s. n.
FB din punct de vedere al serviciilor medicale, camera de spital foarte curată, asistența medicală foarte bună
g. n.
DE EVITAT !!!!
La Ponderas ai parte de conditii mediocre din punct de vedere medical , unele asistentele au aceeasi comportament ca la spitalele de stat iar la sfarsit esti pus sa platesti sume enorme fata de pachetul care ti se prezinta initial. Efectiv te simti FURAT !! De exemplu, pornind de la un pachet de 3900 de lei pentru scoaterea unei sonde la rinichi s a ajuns la final la 21.000 de lei si nu mai spun ca in urma operatiei nu au putut scoate sonda!!! . A fost nevoie de inca o interventie ..alti 3900 initiali care s au transformat in final in 5600. Cind le am cerut factura detaliata mi au trimis niste sume generale ne-detaliate. DE EVITAT !!! Va sugerez Spitalul Montza unde am avut chiar o experienta placuta fara umflarea artificiala a facturii
V. S.
Operat hernie de disc. Doctorii si asistentii foarte ok. Personal administrativ nok. Camera internare ok, doar sistemul de ventilatie ar trebui curatat mai des.