Opinii despre Spitalul Județean de Urgență "Mavromati" (Spital)
Spitalul Județean de Urgență "Mavromati"
Strada Arhimandrit Marchian Nr. 11, Botoșani 710221, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul Județean de Urgență "Mavromati", Spital în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Spitalul Județean de Urgență "Mavromati"
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Spitalul Județean de Urgență "Mavromati"
m. v. f.
Evitați cât puteți acest spital,tata internat cu fractură ,a decedat după 3 săptămâni de covid.Sper că și cei dragi ,personalului medical, să fie tratați cu maximul de profesionalism ,așa cum a fost tratat tatăl meu.
C. S.
Bună ziua! Timp de două săptămâni am facut fizioterapie la Secția BFT a Spitalului Județean Botoșani. Doresc sa aduc mulțumiri doamnei Dr.Alexa Teodora precum și doamnei asistent Manuela pentru profesionalismul de care au dat dovadă. De asemenea felicit pe toate doamnele asistente din aceasta sectie pentru modul cum relationeaza cu pacienții! Felicitări tuturor!
E. R.
tatal meu a venit in cursul zilei de 10 .02 .2021 la spitalul din Botosani pt a fi internat . Avand o situatie mai delicata, afland o veste rea despre starea lui de sanatate a ajuns la sitalul Botosani speriat . Insa cadrele de la primiri urgente avand o aroganta maxima si un comportament birocratic tatalui meu vizibil emotionat i s-a facut frica si a plecat din spital. Mama mea care fiind insotitor nu a fost lasata sa intre cu el , deoarece el nu se poate descurca singur avand si parkinson . stafful ar trebui sa fie educat cum sa colaboreze cu pacietii .Tatal meu a fost urcat intr-un carucior fara pedale pt sustinerea picioarelor si a fost abandonat pe un scaun de catre brancardier
C. A.
O stea e prea mult pentru incompetenta si aroganta, unor așa zise "cadre medicale" cu ghilimelele de rigoare.
Mama mea a fost dusa de la ora 14 cu salvarea, iar dupa o parte din investigatiile medicale, domnul doctor ne-a confirmat banuielile ca ar avea hernie de disc. A asteptat pana la ora 22 ca sa faca RMN-ul, iar in momentul in care trebuia sa-l faca, doamna/domnisoara "doctor" Babei D.(doctorul care se ocupase pana atunci de mama ii spusese ca dupa RMN o va consulta un neurochirurg) a considerat ca mama are simple dureri lombare, iar pe reteta ii era recomandat plasturi reumatici de durere si a fost trimisa acasa. Sa nu mai spun de tonul si repeziciuna cu care a dat-o pe mama afara din spital👎
u. t.
un sistem corupt,nu recomand, servicii foarte slabe si personalul nu este amabil si pregatit
I. M.
Nu se poate ca la ora actuala sa ma interesez de mama,bunica etc. Si sa mi se zica de la ora 12 ca doamna doctor inca este pe sectia de Covid19 timp de 5 ore. Daca are cineva impresia ca suntem in filmul hotii cu prostii, va inselati amarnic!! NU SE POATE ca asistentele sa ne raspunda la telefon atat de deranjante si atat de arogante si incompentente in a purta o conversatie cu familia pacientei! Este de joasa speta!!!!!
L. U.
Soțul meu internat pe 19 feb. cu covid, cu alte afecțiuni nu a fost vizitat de niciun medic până acum. Nu știe nimeni ce comorbidități are. Dacă face febră, nu are cui spune. Nu este afișat niciun nr de telefon în salon. Felicitări pentru profesionalismul cadrelor din UPU!
O. I.
Mama are foarte multe probleme cu inima, de ceva timp se lupta cu o ciroza mixta. Normal ar fi trebuit sa ii se extragă lichidul din abdomen, daf pentru a ascunde und furt facut de una din asistente, au trimis-o imediat acasa in starea asta si spunându-i ca nu cumva sa mai revina ca s-au saturat de ea. Rușine!!!
A. A.
Nici in ziua de astazi personalul spitalului dumneavoastra inca nu a invatat sa vorbeasca civilizat si sa ofere suport pentru pacienti si apartinatori.Mi-ar fi placut macar atunci cand sun sa cer informatii sa mi se vorbeasca civilizat , sa apuc sa zic ce am de zis si sa nu se tipe la mine fara nicio noima sau sens , doar pentru ca am indraznit sa sun. Eventual va recomand un call center cu oameni care vorbesc normal si iti ofera informatiile dorite, nu sa iti raspunda vreo asistenta sau infirmiera isterica spunand ca o deranjez si ca ea are treaba. Inteleg ca nu este o perioada buna nici pentru personalul spitalului , nici pentru restul populatiei, dar cu nervi,tipat si vorbit urat nu se rezolva lucrurile. Pentru o intrebare care necesita un raspuns simplu si care se putea rezolva in maxim 30 secunde , s-a transformat intr-o conversatie neplacuta. Am tot respectul pentru personalul medical de oriunde , dar mi-ar placea sa primesc si eu macar minimul de respect. Si va spun cu toata sinceritatea ca in orasul unde locuiesc eu(nu Botosani) , personalul medical nu vorbeste asa ca angajatii dumneavoastra. Si peste tot in tara este pandemie si oameni bolnavi. Nu doar la Botosani. Va doresc mult succes ! Sper sa apara schimbari si acolo intr-o zi .
C. V.
Astepti 1000de ani o consultatie, se comporta foarte urat cu pacientii...
B.
Cei care vin în contact cu pacienții infectați cu Covid-19 trec pe lângă aparținători în curtea spitalului ca și cum ar fi în parc,echipați în combinezoane.Dozatoare de igienizare aproape inexistente,în zona recepție este unul aproape ascuns(pentru a nu fi consumat),asistente incompetente.O bătaie de joc generală și vor să fie numiți eroi.Sper să treacă și ei prin chinuri cum chinuie și ei pacienți.
D. M.
Mulțumesc cadrelor medicale din cadrul Spitalului Mavormatii, secția boli infecțioase pentru tratamentul pe mi l-ați făcut și mi-au salvat viața, în frunte cu domnișoara Doctor Diana Rusu!
A. C.
D-lor ambulatieri, va rog un comportament adecvat serviciului ce îl practicați, nu toți pacienții sunt alcoolici doar ca vedeți o sticla de vin, pacientul are o atrofie cerebrala va rog faceți diferența, respect celor care practica meseria de cadru medical! Pacientul respectiv nu consuma alcool!!!!
R. 2.
Cea mai proasta comunicare cu doamnele din policlinică si centrală. Asa ceva eu nu am mai auzit ...un tratament de doi lei.
M. E.
Degeaba platim asigurari de sanatate
C. R.
Toată stima și respectul pentru acești oameni dedicați! Mulțumesc d-lui dr Plesa, dr Leuca și tuturor doamnelor asistente, infirmiere, tuturor, pt efortul depus și implicarea de care au dat dovadă. Va voi pomeni întreaga viața! Mulțumesc!
A. T.
INCOMPETENTA AROGANTA SI CORUPTIE CU ASTA AM SPUS TOTUL
B. I.
Buna ziua.Sambata trecuta bunicul meu a fost internat in spitalul dvs prin urgente.Din pacate a fost cea mai proasta alegere.Personal mai nesimtit ca la dvs nu am vazut niciodata !! De doctori nici nu mai pomenesc.Nu e posibil ca un doctor ce se ocupa de un pacient sa nu fie in stare sa dea detalii despre starea concreta a pacientului unui apartinator si sa ne trimita la un alt doctor care nici habar nu avea ce vorbeste!! La ce mai sunt platiti doctorii??Doar ca sa le facem buzunarele pline cu plicuri??Iar "doamnele"asistente daca sunt intrebate ceva sa indrazneasca sa ne ia peste picior si sa se poarte ca niste mahalagioaice??Cum e posibil ca un pacient sa fie scos afara in pijamale la externare??Cum e posibil sa nu fie lasat sa astepte familia ca sa-l externeze??Unde traiti domnilor,in jungla???Si cand am ajuns la spital sa mi se spuna ca "domnul ala gras a plecat cu taxiu in pijamale"??? Unde ati mai vazut asemenea comportament???
Daca cumva domnu doctor Balan Viorel ne-a dat un diagnostic gresit si ne-a facut sa trecem prin clipe cumplite sa stiti ca o sa fac o reclama frumoasa la tv,pentru ca de asta cred ca duceti lipsa si o sa ne vedem si in instanta !!
Va doresc o zi plina cu nesimtire cum a avut familia mea.
M. C.
Asistentele sunt foarte nesimțite și arogante, se cred mai deștepte și decât medicii. Toate așteaptă atenții ca să te vadă... Păcat, dar asta e realitatea.
M. M.
Buna ziua!Nu am avut ocazia sa stau mai mult de 7 zile in Spital Judetean dar oamenii care i-am intalnit mi-au redat increderea in mine,au avut grija de sanatatea mea si vreau sa le multumesc pe aceasta cale.Mie mi-ar face o deosebita placere sa fac parte dintr-o echipa a Spitalului Judeten .Le doresc tuturor angajatulor,Medicilor tot personalul sa aiba grija de pacienti,s le ofere caldura sufleteasca,incredere si sa ii faca bine.O zi senina,frumoasa si plina de realizari va doresc.Cu respect Bilic Monica-Mihaela.
D. L.
Nota +10 pentru BFT , personal calificat, condiții foarte bune pentru recuperare medicala ! Recomand !
A. M.
Am internat băiețelul cu febra 39. Au spus ca are un virus. Internat la respiratorii.
Au administrat antibiotic copilului.
Analizele de sânge au ieșit bine. Am întrebat de ce s-a administrat antibiotic dacă copilul nu are nimic.
Au schimbat diagnosticul ( copilul a făcea scaune moi de la antibiotic), au luat proba de scaun spunând ca defapt nu are nici-un virus, are ceva la stomac.
Problele de scaun și urina au ieșit bine.
Concluzia.
Am stat 2 zile și 2 nopți internata cu copilul pentru ca acesta avea febra de la dințisori.
Am plecat la cerere din spital.
Asistentele sunt nepăsătoare. O singura asistenta s-a ocupat cu adevărat de copil, în rest pur și simplu stăteam acolo ca sa ii facă antibiotic la 6 ore.
Am cerut o zi întreaga sa vina un medic sa îmi consulte copilul, acesta nici nu a atins copilul și a spus ca "are un virusel"...
Nu recomand nimănui acest "Spital"
Azi am venit sa iau rezultatele la Problele de scaun și urina - perfecte.
Am întrebat medicul de garda de ce i s-a administrat antibiotic copilului? M-a fugărit spunând ca nu este problema ei..
V. P.
Multumesc mult ! O urgenta m-a dus la acest spital. Tratat de profesionisti cu multa atentie si profesionalism. Multumesc ! Am sa revin la control .
A. M.
Din pacate, multe vizite la Mavromati sunt fara intoarcere. Paziti-va bine lucrurile si rugati-va la Cel de sus inainte sa treceti pe aici.
B. D.
Poate sunt profesionisti dar cu gura mare.se cred atotstiutori,si considera institutia precum o clinics private cu salarii platite de sponsori nu bugetari.
T. M. 3. B. C.
Am avut un membru familial internat in sectia de neurochirurgie .
DOctor. Attila kiss. Este un doctor rece fara inima si care isi supraevalueaza cunostintele limitate.....din pacate lipsa lui ar fi de mai mult ajutor caci bolnavii ar fi trimisi la iasi pe mana doctorilor competenti
M. T.
E ok din punctul meu de vedere,
M. R.
Buna ziua as dori sa se facă verificări la secția 4 acuți spitalul de psihiatrie cum asistenta Saramet Dorina face internări fictive, promițând pensi de boala contra sumelor de bani, furt de telefoane, bijuterii la bolnavi incostientii,strâns persoane de gât,pune bolnavi sa sune diferite persoane la miez de noapte sa amenințe și foarte multe nereguli care cei din conducere nu le sancționează ,de ce?
M. A.
Am ajuns la urgente cu o fractura de brat. Poate sunt eu norocoasa, insa, tot personalul de la primire pana la medic a fost amabil. Chiar daca am asteptat 2 ore pana sa ma vada ortopedul, am vazut ca personalul nu statea degeaba, lipsa medicilor din urgenta face asteptarea interminabila. Vreau sa multumesc pe aceasta cale personalului care a fost de serviciu joi,14-03-2019, sunteti minunati.
I. D.
Rusine V au facut salarii enorme si in afara de ignoranta si dispret nu oferiti oamenilor .Am stat cu mama 10 ore la asa zisa urgenta. Nu i au dat nimic Am ajuns cu ea acasa fara nici un rezultat obosita si flamanda Dar tot personalul era cu nasul pe sus. Rusine sunteti platiti din bani publici din banii celor pe care nu i ajutati!!!!!!Invatati sa fiti oameni !!!
K. G.
Data tot sunt afise peste tot cu "Atentie obiectiv supravegheat video" , vedeti oare si cat asteapta pacientii sa intre in UPU???
A. M.
Majoritatea personalului e prost crescut și fără pic de respect. Doctori cu salarii imense care nici nu se uita la tine, nu îți explică nimic. Saloane distruse pe toate secțiile. La urgente stai jumătate de zi la coada. Programările din spital se fac cu 3 săptămâni înainte inclusiv pt urgențele de la upu.
j. a.
Management prost ! Personal nepregatit, arogant, pana si femeia de serv are autoritate aici... Nu recomand.
M. C.
5 stele pentru că le meritați din plin incepând de la doctori , asistente ,infirmiere......până la serviciile voastre si nu in ultimul rând curățenia , ieri am avut nevoie de serviciile voastre la Urgențe si am rămas plăcut impresionată in primul rând de vorbele frumoase ,comportament implicare doctor_pacient.... Felicitări și mulțumesc.
G. A.
Cel mai tâmpit personal aici îl întâlniți. Va luați banii degeaba ..
M. V.
Sunteti niste INCOPETENTI......JALNIC👎👎👎👎👎
A.
Din pacate nu se poate mai putin de o stea , dar ar trebui sa fie asa . INFECT!!!!! Dupa 20 ani vin acasa din Italia sa ma operez de un menisc. Fac o programare prin o ruda de a mea care se intampla sa fie si ea medic la Fiul Doctorului Malancea la ortopedie , Aici incepe adevarata aventura : intr-un spital si o clinica infecta cu usi ce stau sa cada peste persoane , personal insuficient , slab pregatit , necivilizat , fara buna crestere , pereti cu vopseaua scorojita si plini de igrasie , mirosuri insuportabile la fel ca si caldura astept pret de trei sferturi de ora deoarece aveam o programare la ora 10.00 . Tatal meu care ma acompaniase merge sa se intereseze in legatura cu programarea mea , daca e valabila sau nu , si bineinteles incepe sa fie trimis de la un ghiseu la altul de o ceata furioasa de functionari si asistenti incompetenti . In sfarsit reusim sa ne intoarcem in sala de asteptare pt a putea intra la consultatie odata ce "Domnul" doctor va binevoi sa se prezinte .
Marturisesc ca nu ma asteptam la ce a urmat ; un necrescut furios ( medicul ) iese din cabinet si incepe sa urle in mijlocul unei sali de asteptare " cine e domnul cu ochelari cu programare la ora 10.00 facuta de doamna ixxxxx ?" ridic mana si fac un schitez un gest de aprobare , dupa care aud acest dereglat mintal urland "NU VEI FI VAZUT " pt. ca ai venit cu "TALENTE" , punct .
Acest necrescut dereglat furios se presupune ca e MEDIC IN acesT "SPITAL"
TRAIASCA MERITOCRATIA , PROFESIONALITATEA SI BUNA CRESTERE .........ce gluma amara , care lipseste cu desavarsire .
Si te mai indeamna sa te intorci in Romania .
H. C.
Destul de curat, personalul medical este foarte atent și informat, specializat DAR PREA PUȚINI CĂ NUMĂR în comparație cu numărul mare de pacienți. Mulțumim cadrelor medicale.
C. H.
Un spital unde in calitate de pacient beneficiati de toate serviciile, singura problema ar fi ca e supraaglomerat-mai ales unitatea de primire a urgentelor
L. B.
La UPU e foarte aglomerat in rest e foarte curat din pacate foarte puțini medici in comparație cu pacienți.
A. A. P.
Spital romanesc de unde mai bine daca i saracie in tara asta fac si ei ce pot.
M. T.
Modernizat suficient personal putin si slab pregătit pacienți care dorm pe holuri mai multe aflati daca ajungeți acolo mai bine nu
F. A.
5 stele pentru cum a fost reabilitat si modernizat spitalul (o parte , sunt sectii care nu au fost) si pentru obiecte,aparatura
2 stele pentru personal
G. A.
Personal profesionist dar destul de puțin comparativ cu numărul de bolnavi
a. c.
Spital urgențe.
A. S.
Lipsa de personal și condiții mediocre
s.
Sunt profesionisti !
D. O.
Jalnic
I. A.
primaverii
C. C.
(Tradus) Nu este atât de rău ... Sistemul medical are problema ....
(Original)
Not so bad... Medical System has problema....
P. T.
(Tradus) Nu este chiar un loc „grozav” pentru a-ți trata boala
(Original)
Not quite a "Great" place to treat your illness
E. L.
D. D.
A. V.
I. H.
M. G.
I. A.
D. G. H.
i. a.
I. a. a.
s. a. g.
G. C.
B. A.
s. s.
R. S.
A. A. I.
R. B.
A. G.
C. A.
S. T.