Opinii despre ATI Motors Holding SRL (Spălătorie auto)
ATI Motors Holding SRL
DN 28 Iasi - Tg. Frumos Km 10, Iași 707410, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre ATI Motors Holding SRL, Spălătorie auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de ATI Motors Holding SRL
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre ATI Motors Holding SRL
X. C.
Neseriosi si nu sunt profesionalisti. Am vrut sa montez pe un ford Kuga din 2016 o camera masalier si mi'au spus ca 'e prea complicat' si ca nu vor sa faca asta. Eu eram dispus sa platesc chiar daca costa mai mult.
Am sunat in data de 19.12.2020 ora 12.00
Rusine!
Daca nici o camera nu montati pe o masina, nu vreau sa ma gandesc ce reparatii faceti oamenilor!!
C. A.
Ok, rapid, profi.
I. M.
Am fost cu duba la un alt service in urma cu un an iar baiatul de acolo mi-a spus ca va încerca dar nu promite ca va fi ok deoarece modelul asta are probleme din fabrica și ca ar fi mai bine sa merg direct la reprezentanta pt ca ei știu exact care ar fi problema. Ajung la reprezenta și explic care ar fi problema (mi se rod cauciucurile pe fata din interior ) și la care Baiatul de la service (unul din cei 3) are o atitudine de “la piața “ cu ce și cum trebuie sa facă pt a depista problema...după ce ascult toată vrăjeala “ ma enervez puțin și ii zic ca ei ma jatmanesc pe fata! Și ca nu am venit la ei sa plătesc 10.000 lei pana afla ei ce am.. ar trebui sa știe ce am dacă alți mecanici au mai trimis mașini aici. Nu a negat nimic și mi-a spus ca toată investigații va costa doar 400lei... deci ei știu cam ce ar trebui făcut doar ca ei ca și angajați sunt învățați sa facă asta.
Nu am mai mers la ei in cele din urma.
Pt cei de la reprezenta sunt Baiatul cu Ford transit connect din 2016.
D. B.
Nu recomand nimănui. Mi-am cumpărat un Ford tranzit connect diesel in ideea ca pentru o perioadă am scapat de probleme.Nu a fost deloc așa. Are doar 15 mii de km si deja am schimbat uleiul de 2 ori. Singura lor explicație este ca se circulă pe drumuri scurte. M-am prezentat în service de 5 ori pana acum si de fiecare dată sunt aburită cu explicații diferite de la un angajat la altul. S-au văzut cu banii incasati și nu le pasă ce se intampla mai apoi.
R. S.
Profesionisti
B. P.
Lipsa de profesionalism lasa de dorit. In trecut eru mai atenti la nevoile clientului...
d. c.
Pun ulei la butoi la revizie ,am cerut expres ulei la litru Ford.Nu recomand pyr revizie in garantie.
S. B.
Personal amabil, prompți, programare respectată.
O. P.
Este o firma in care personalul este compus din oameni minunați. Un exemplu rar în Romania de azi.
D. S.
In general reprezentanța este bine, însă nu mi se pare frumos:
1. Ca mașina când vine din fabrica sa fie predata cu defecte optice pe cadranul de sticlă de la vitezometru.
2. Fiind în garanție, personalul să umble să remedieze problema (ceea ce este frumos din partea lor) iar când să reasambleze bordul, să nu mai alinieze corect plasticurile (mașină nouă). Răspuns: “Noi am clipsat bine, nu se mai aliniază ele”!
In rest:
- Se raspunde prompt la telefon și rezervările sunt respectate in termeni de timp.
- Discuții calme și punctuale.
Poate ceva mai multă atenție!
C. G.
Servicii ok
A. A.
Personal amabil si respectuos, dar pentru 300 lei un schimb de anvelope, nu recomand.
k.
Am fost la service cu un Focus, pentru partea electrica.
Rezolvat problema f. repede, amabili pretul rezonabil.
G. M.
DEZAMAGITOR!
Am plecat cu mașina zgariata pe aripa stângă spate de angajații acestui service. Cand am cerut baiatului de la receptie explicatii a zis ca nu stie nimic.I-am zis să se uite pe camere, deși banuiesc că chiar el a provocat necazul, a zis că s-a uitat pe camere si nu a văzut nimic.Am cerut să vorbesc cu șeful lui și a zis că e ocupat și nu mă poarte primi. După mai multe incercari am reușit să l prind la la telefon și l am rugat să verifice camerele și macar să vină să vadă masina pentru ca zgrieturile erau curate, proaspete. Nu a avut timp și mi-a zis să i plătesc nu știu câte ore de manoperă pentru a vetifica camerele video, asta cu o programare. Ba măi mult el a zis că receptionerul nu s-a uitat pe camere deoarece nu are dreptul acesta. Și dacă vreau, să i dau in judecată. Toate aceste in conditiile in care venisem cu mașina la a 3a revizie ,fiind cu bagajele de concediu pregătite.
Așa că...
C.
Merg din principiu la reprezentanta, pentru ca detin o masina Ford si ma astept la servicii de calitate. Pana la ultima experienta sa zicem ca a fost OK. Dar ultima programare a lasat de dorit maxim. In primul rand am facut o programare pentru rezolvarea a niste probleme si de facut un test de amortizoare. De la tipa de la call center si pana am venit eu acolo, s-a uitat pe drum programarea testului de amortizoare si se uitau aia ca la felul 14 la mine si din 3 proboeme mi-au rezolvat doar doua.Pentru una nu au avut solutie, desi problema continua sa existe. Tin sa mentionez ca masina e luata de la reprezentanta Ford din Cluj si mi se pare ca nici o treaba sa aiba o baza de date comuna.Testul de amortizoare, dupa ce le-am zis ca e una din problemele principale pt care am venit, au zis dupa vreo 4 ore si dupa ce ma intorsesem sa iau masina, ca o baga repede la un test.Cand a sosit ora stabilita deja trecusera vreo 15 minute(din timpul meu de la munca) in care nu m-a bagat nimeni in seama, am platit cu 200 de lei 2 rahaturi pe care puteam sa le fac si la un service de coltul blocului(fixat un bandou si un led), am luat masina si am plecat. In al doilea rand , am zis ca daca tot ma programez pentru reparatii, cat stau, sa fac si un drive test pe noul Mondeo. Sa vezi surpriza, colega de la call center nu intregistrase programarea. Iar se uitau ca la felul 14.Dupa alte insistente, a venit un nene de la vanzari care mi-a zis ca nu se poate face drive test, pentru ca masina e deja contractata si ca s-a facut poza la nr de km la cererea clientului. Asta in conditiile in care la alte reprezentante nu mai scapi de ei cu telefoane sa vii la drive test.(daca eram un client interesat sa cumpar?) Era la modul ca e scumpa, ca daca sare o piatra in parbriz si se sparge, ca e un pom de craciun cu dotarile,ca nu stiu ce.Ma uitam asa la el si i-am zis ca am modelul anterior de Mondeo cu aceleasi dotari si chiar aceeasi culoare. in fine, profesionalism de marketing maxim! A trecut o luna jumate de atunci si masina este inca la vanzare pe site.Concluzia o trage cine citeste revirew-ul. Pe mine m-au scarbit serviciile si ultima interactiune cu ei.Si din experienta nici la Ford Cluj nu sunt mama profesionalismului, pare a fi o trasatura generala a reprezentantelor Ford. Parere personala, majoritatea mecanicilor buni sunt ori plecati in afara, ori la service-uri private care platesc mai bine si la cat au astia salariu pe luna, li se cam rupe de ce servicii ofera.Se pare ca nici in reprezentanta nu mai poti avea incredere ca daca mergi, gasesti solutia la orice problema ai avea.
B. T.
Personal amabil și profesionist - ți se explica tot ce s-a făcut la masina; programarea la service a fost respectata, reparația (o revizie la un Ford) a fost rapida. Poate fac un schimb de experiență ca sa învețe și alți colegi din reteaua Ford cum se face...
C. A.
Personalul este atent cu toti potentialii clienti si le ofera acestora consiliere la cel mai inalt standard.
S. A.
Un service de 2 bani! Nu au mecanici priceputi deloc. Nu recomand deloc. Cu personalul nu te poti intelege si te mai si mint ca sa platesti si sa iasa ei mereu bine. Bataie de joc. Si cica "FORD"...
O. V. D.
Service în parametri ok. Totul decurge bine dacă faci programare și anunți ceea ce dorești.
M. D.
Serioși și preturi accesibile
C. P.
Mare grija la SERVICE la ei. Te trezești cu stricăciuni, verificați după ei.
P. O.
Seriozitate
F. C.
Extrem de scump, foarte neseriosi
I. B.
Foarte aglomerat și neprofesioniști. Mi s-a aprins cheia de service în bord cu mesajul "engine service now" după care mi s-a aprins check engine cand eram în drum spre Miercurea Ciuc dinspre Odorheiu Secuiesc. Am intrat la Ford Miercurea Ciuc, mi-au pus Fiesta pe tester și mi-au zis ca e dus cablajul de la debitmetru de aer și durează pana la 3 zile sa identifice cablajul întrerupt. Nefiind din zona am hotărât sa circul asa cu mașina nefiind nicio problema suplimentara. A doua zi am venit la Ford Iași unde m-au programat după doua săptămâni în service cu toate ca le-am prezentat rezultatul diagnozei de la colegii lor din Miercurea Ciuc. M-am întors după doua săptămâni și au identificat ca este defect debitmetru de aer ținându-ma în service doua ore, programandu-ma după alte doua săptămâni deoarece nu aveau piesa în service și au fost nevoiți sa facă comanda. Astăzi am venit conform programării, au schimbat piesa în decursul unei ore și 30 min. La preluarea mașinii mi-au spus ca au testat-o și totul este în ordine dar după primul km parcurs mi s-a aprins din nou cheia service în bord cu mesajul "engine service now". Mașina este în garanție, are 100 000 km și service-ul trebuie făcut doar la reprezentanță...
C. C.
Nu am reproșuri
D. B.
Programarile la service se fac peste 1-2 saptamani. Daca atunci constata ca trebuie cumparata o piesa, mai dureaza 1 saptamana pana le ajunge pe stoc, apoi te programeaza peste alte 1-2 saptamani, cand ar mai putea descoperi altceva. Am mai avut o problema in trecut cand au inceput sa schimbe piese, dar problema nu se rezolva. Costurile nu sunt mici. Recomand sa gasiti un service mai bun.
D. P.
Wow! Recepție rapida, îndrumat la persoana responsabila, am primit imediat toate informatiile necesare și chiar un test drive deși nu aveam programare.
C. B.
Foarte aglomerati. Primit mereu programare peste 3 saptamani. Daca apare o problema suplimentara la momentul programarii iti faci inca o programare peste alte 2 saptamani. Daca piesa soseste defecta mai stai 2 saptamani pentru a primi alta programare. La a 3a programare cand iau masina, un martor aprins in bord. Alternator ars; cat a stat in service; constatat de alt service in aceasi zi. Ford spune sa fac o programare peste 2 saptamani. NU RECOMAND.
L. B.
Serioși și competenți.
F. C.
Cea mai neserioasa firma , te duci cu masina buna o scoti stricata si cand te intorci inapoi ca de , ai garantie la ce au facut gasesc fel si fel de motive ca sa se scoata si pur si simplu nu le pasa de greselile facute. Niste nepriceputi , am dat 1000€ in tara sa imi pun masina la punct , apoi cand m-am intors in germania am mai dat 600€ sa repar greselile lor. Evitati pe cat posibil
I. F.
Praf..am platit 174 ron pt. o diagnoza, ca sa-mi spuna ca "nu stim unde este problema", bineinteles ca dupa ce le-am spus eu unde era posibila problema m-au reprogramat dupa o saptamana. Dupa ce s-a remediat am plecat de la ei si abia acasa am observat ca tabloul de siguranta era desfacut atârnând efectiv pe podea, lipsea un surub de prindere a plasticului de la bancheta din spate(acolo se lucrase), masina foarte murdara de urme de ulei, radio-cd-ul in stare nefunctionala.Raspunsul lor la toate astea a fost ca sa ma intorc inapoi in service pt. a-mi pune capacul la tabloul de siguranta, pe bune..!?? Dar timpul meu, banii mei chiar nu conteaza?! Nu este prima data cand s-a intamplat sa am probleme, dar este ultima data si nu-i recomand.
m. b.
👎👎👎
G. C.
Masinile sunt foarte bune, fiabile, raport calitate pret cred ca cele mai bune de pe piata. Spun asta din experienta. Sunt posesor de forduri de 13 ani. Dar in tot acest timp am testat mai multe service.uri din diferite orase inclusiv si cel din iasi Ati. Toti vor sa incaseze cat mai multi bani dar sar peste ce este mai important CALITATEA lucrarilor. Se merge de cele mai multe ori pe "lasa ca merge si asa". Tind sa cred ca este loc si de mai bine la Ati
I. C.
Pe partea de service sunt praf. Am avut rechemare in service si am facut un drum degeaba de la Suceava la Iasi deoarece au comandat o alta piesa. Cand a venit piesa au uitat sa ma programeze in service cu toate ca stabilisem data. Acum am o problema la motor si astept sa vad ce stiu sa faca pe partea de mecanica-electrica. Revin.
Am fost si mi-au aratat ca si masina de drive test are aceeasi problema recunoscuta si de cei de la Ford. Practic masina vibreaza (cerne) undeva intre 1500-1700 rpm si intre 2500-2700 rpm. Astept un raspuns de la ei de vreo 3 saptamani.
V. U.
Am dat bani și am venit cu aceeași picătură de ulei fara să o repare.
r. b.
Profesionalism egal cu 0.Astepti ore întregi pentru o diagnoza...Fara masina de înlocuit.Iti dau masina după 2 zile funcțională dar de fapt au uitat sa ii mai facă ceva..adică nu merge......Pe scurt evitați acest service.
J.
Am fost la service volvo, care tine de ATIMOTORS, pentru o diagnoza, turbina nu facea presiune, baietii de la service s-au gandit sa accelereze masina la relanti pina a explodat turbina, dupa care mi-au dat masina imediat afara si au zis, da turbina e defecta. MULTUMESC asta stiam si eu, nu era nevoie sa va asigurati ca o faceti bucati, pentru asta am mai si platit la sfarsit :). Concluziile despre cat sunt de profesionisti o sa le trageti singuri!
C. M.
Nu sunt atât de sus cum cred ei
A. B.
Profesionisti. Seriozitate.
i. m.
Un service de tot kkt.
Nu respectă programările, nesimțiți, aroganți, neprofesioniști, .
Un sef de service slab pregătit, indolent , nesimțit .
Nu recomand...evitați.
Atata prostie la un loc,.....rar găsești.
A. M.
Personalul este amabil ,este curat au o sala de asteptare pt clienti moderna . Preturile nu sunt f.ridicate la consumabile . Dar din punct de vedere al unei reprezentante m-a dezamagit. Parerea mea este ca atunci cand reprezinti o firma de autoturisme trebuie sa ai personal calificat pentru reparatia unei masini in totalitate. Ma refer in mod special la cutiile de viteze automate ,daca s-a stricat nu te pot ajuta cei de aici !
D. C.
Mi-a plăcut. Personalul foarte amabil, înțelegători, profesioniști. Nu aștepți prea mult timp că să fii întrebat ce dorești. Abia am făcut prima revizie la primul meu autoturism marca Ford, aștept calitatea serviciilor să-și spună cuvântul.
Notă maximă !
I. H.
Un dealer de nota 10, service ul foarte bine pus la punct
C. A.
Dealer auto pentru mașinile Ford. Personal amabil și calificat. Exista zona de așteptare cu facilitățile necesare.
I. S.
Foarte bine!
m. l.
Frumos, bine organizat, personal amabil!
C. C.
Preturi cam umflate, timpul cam mare de reparatie. Macar rezultatele muncii lor sunt ok.
A. C.
Excelent service, pacat ca nu e multimarca.
I. M.
Nu recomand.
Servicii de cea mai proastă calitate.
Personal arogant,
s. p.
A fost totul ok.
c. l.
Foarte frumos
o. m.
O experiență plăcută cu o echipă care stiu sa te informeze
M. C.
Profesionalism,seriozitate,operativitate, respect. Felicitări echipei!
S. H.
Seriozitate, promptitudine, profesionalism.
H. M.
Cei mai neprofesioniști. Din cauza lor nu o sa mai achizitionez niciodata un autoturism marca Ford.
J. F.
curatenie, amabilitate dar... preturi de speriat!
M.
Scump da' bun.
I. M.
jalnici, nesimtiti, aroganti , penibili
C. U.
oameni buni........oameni normali.........
A. A.
Service ok pt Ford. Manoperă c-am mare pt piese și lucrări.
A. Z.
Reprezentanta, super amabil personalul, profesionalism
V. S.
Servici foarte proaste au numai comentarii contra clientului
A. P.
Profesioniști, amabili, și deschiși la orice discuție.
T. A.
Reprezentanta Ford... sunt profesionisti.
D. B.
Păcat că nu mai au contract cu Omniasig pe multimarcă!
f. m. t.
Show room super. Spatiul de primire clienti ok
S. D.
Baieti faini si de treaba. Ma intorc la ei curand.
R. M.
Nu te baga nimeni în seama...
C. G.
Ei sunt definiția incompetentei și a lipsei de profesionalism
H. a. g.
Rapiditate si profy
C. S.
Servicii bune,calitate, profesionisti, manoperă scumpa, programari in 2 sapt.
N. B. A.
Locație foarte îngrijită și personal profesionist, foarte amabil și serviabil.
R. D. M.
Incompetenți, scumpi, neserioși
M. Z.
Bine
D. S.
Profesioniști, piese originale, se respecta programarea.
M. S.
Super experienta....
p.
Amabilitate
M. S.
Mai rau ca la Casa auto.
C. P.
Se poate si mai bine!!!
G. P.
Autoturisme de bună calitate și personal de toată lauda.
V. C.
Colaborator serios ,oferă servicii de calitate
M. P.
Totul la superlativ
i. S.
Hak ca e bine
C. J.
Cea mai profesionista reprezentanta din Iasi!
M. G.
Amabilitate .
D. T.
SERVICII DE CALITATE
S. T.
Super ok!
B. A.
Un nivel bun al calitatii serviciilor
p. P.
Personal amabil
A. F.
Praf...
C. S.
Neseriosi
C. C.
Profesionisti adevarati. Consiliere foarte buna.
e. f.
Super
S. O.
Profesioniști veritabili.
p. r.
Personal amabil si servicii de calitate
C. L.
Recomand
M. A.
Profesionalism, calitate, seriozitate
a. i.
Ford
J. B.
Recomand !
M. M.
Pt pasionatii de Ford
E. M.
(Tradus) Sunt încântat de experiența mea cu ATI Motors Iași.
Prețurile sunt tarifare, sunt foarte receptive și pricepeți în ceea ce fac.
O recomand cu mare drag.
(Original)
Pleased by my experience with ATI Motors Iasi.
The prices are fare, they are very responsive and proficient in what they are doing.
I highly recommend it.
F. M. B.
(Tradus) Îmbunătățește-ți mașina, unele angajamente denivelate uneori, dar per total pozitive
(Original)
Get your car refreshed, some bumpy engagements sometimes but overall positive
B. C.
(Tradus) Personalul recepției nu este foarte prietenos. Personalul de serviciu este ok. Întâlnirile de întreținere sunt bine gestionate, iar traficul atelierului este fluent. O atitudine profesională generală.
(Original)
Front desk personel is not very friendly. Service staff is ok. Maintenance appointments are well managed and the workshop traffic is fluent. An overall professional attitude.
N. B.
(Tradus) Servicii slabe și neprietenoase.
(Original)
Poor service & unfriendly.
i. i.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
P. A.
(Tradus) pt dl Porfir
(Original)
pt dl Porfir
J. P. B.
(Tradus) Personal i-am găsit foarte profesioniști și foarte competenți. Sfătuiți.
(Original)
Personnellement je les ai trouvé très professionnel et très compétant. A conseillé.
A. G.
(Tradus) Dissapointed. A trebuit să mă întorc la service după ce am observat că mai sunt probleme cu caseta de direcție după ce am fost înlocuită cu una nouă. Băieții nu au verificat suficient sau nu au verificat deloc că noua casetă de direcție funcționa corect.
De asemenea, timpul pentru a obține un interval orar pentru mașina dvs. este într-adevăr prost. A trebuit să aștept săptămâni pentru înlocuirea unor piese. Ar trebui să angajeze mai multe persoane dacă cererea este mare.
(Original)
Dissapointed. I had to return to service after noticing myself that there were still issues with my steering box aftering being replaced with a new one. The guys did not verify enough or did not verify at all that the new steering box was working properly.
Also, the time to get a time slot for your car is really bad. I had to wait weeks for some parts replacements. They should hire more people if the demand is high.
V. P.
(Tradus) Destul de profesionist pentru un service auto.
(Original)
Quite professional for a car service.
M. G.
(Tradus) Cumpărați și deserviți Ford în stare foarte bună!
(Original)
Buy and service Ford in very good condition!