Opinii despre Înmatriculări și Permise de conducere (Serviciu de Paza)
Înmatriculări și Permise de conducere
Bulevardul Decebal 14, Deva, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Înmatriculări și Permise de conducere, Serviciu de Paza în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Înmatriculări și Permise de conducere
Luni
[08h – 15h]
Marți
[08h – 15h]
Miercuri
[08h – 15h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 12h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Înmatriculări și Permise de conducere
F. 9.
Nu se poate asa ceva, mergi acolo si efectiv esti luat peste picior la ghiseu cum ca esti adormit, ca ti.e somn, dai un act impaturit in 4 si zic ca nu se uita in el ca nu e treaba lor, niste nesimtite. Le.am atras atentia si mi.au zis ca am nevoie de un "doctor" si dupa mi.au zis sa revin fara niciun fel de argument valid.
V.
Ar fi bine inca o doamna care sa ofere doar informatii. Ghiseu semnalizat ca atare.
C. A.
Chiar foarte bine. Personal amabil și profesionist. Ar trebui totuși să poată fi achitată taxa în aceeași locație .
C. I.
Pentru ce mai este afișat nr. de tel. Dacă oricum nu răspunde nimeni....deloc..poți sa suni intruna pentru ca nu răspunde nimeni...
c. i.
Sistemul de date Roman nu poate verifica carnete conducere Germane,mi să zis,așa că nu să putut face schimbarea carnetului cu unul Românesc.
Carnetul meu German a fost pierdut.
Poseda doar COPIA
Datele mele sunt în computerul European Sus...se pot verifica și se autentifica legalitatea predării a a acestui carnet cu seria și numele meu.
Ciudat este că se da și o declarație pe propria răspundere,care este un document juridic legal în EEG.
Poliția chiar dacă eliberează pierderea sau autentifica legalitatea acestui carnet,domnii polițiști de la Deva au zis ca am nevoie de datele din germania de la oficiul de permise.
Legea zice că permisele Europene EEG toate se schimba chiar dacă sunt pierdute.
Nu specifica NIMICA despre ceva special despre permise Germane.
Cred ca poliția de la Deva care fac documentele de schimbare,nu cunosc legea actuală în vigoare?
Ori cum legalitatea și datele mele despre acest permise trebuie verificate,înaintea eliberării unui permis Românesc.
Prin declarația pe propria răspundere,asum obligația legală de cetățean să spun adevărul în actele declarate.
Nu inteleg unde este problema.
Cred ca lenea și comoditatea este problema acestori funcționari publici.
Pe deoparte ei au legea și posibilitatea de a lucra cu ea și a facilita ajutor cetățeanului,care se face pe bani.
Este un document oficial al EEG,care noi suntem MEMBRII,obligandu-i să aibă aparatura de verificare.
Carnetul a fost verificat de poliția Brad cu zile înainte,la un control de alcol.
Mașinile noi au la bord sistemul de verificare modern.
Ei la carnete nu au????
Ciudat că aparatele statului au ACEASI baza de date pentru verificare???
Eu zic ca lenea este problema sau probabil mita???
Eu nu dau mita la nimeni!!!
R. R.
Personal f arogant, special duduia cu paru balai, doamna draga nu venim de placere la dvs, sa nu credeti ca dvs sunteti finta suprema, sa stiti ca parte din popor nu e obisnuita cu partea it, sa stiti ca din salarile noastre mizere platim si noi 10 20 bani ptr dvs, sa va fie rusine, am fost de fata cand ridicati tonul la un domn de 60+.nu cred ca am Intalnit serviciu mai slab ca cel din Deva, pilele sunt pile prostimea e prostime. RUSINE.
I. M.
Serviciul este bine organizat, cu următoarele precizări :
- să se actualizeze site-ul Serviciului la capitolul plată pentru permisul de conducere, întrucât nu se mai poate plăti la ghișeu;
- să se creeze o posibilitate de programare și direct sau telefonic ,nu numai online;
- să se răspundă la telefonul Serviciului.
Nota maximă pentru personalul Serviciului, la toate capitolele!
N. S.
Dacă ai actele pregătite totul durează 5 minute.
A. S.
Personal foarte arogant, nepoliticos.
Tratează oamenii cu superioritate și foarte fugitiv.
Cred că doamnele cele blonde ar trebui să fie mai amabile și să își respecte locul de muncă!
La telefon nu răspunde nimeni, oricât ai insista.
Contrar așteptărilor, programarea mea s-a respectat.
T. J.
Respect, promptitudine, siguranță, eficiență
R. G.
Personal competent și servicii rapide. Un serviciu public la un nivel corespunzător pentru o țară UE.
A. P.
personal plătit degeaba din buzunarul cetățenilor. Rușine.
E. V.
Se pare ca prefectura, a inceput sa angajeze oameni capabili!....sau azi am dat eu peste persoane capabile!🤣🤣🤣
Vedem cum va fi, peste 2 saptamani🤣
A. B.
Cea mai proasta organizare!!! Programarile sunt facute degeaba, iar personalul foarte frustrat. "Doamnele" se adreseaza nepoliticos si dau raspunsuri doar pe jumatate la intrebarile solicitantilor. Tin sa precizez ca personalul ori este insuficient/ suprasolicitat ori este la "baie" intre 2 ore si toata ziua de lucru🤷♀️🤦♀️
C. D. A.
Depunerea și eliberarea documentelor de la ghișee nu durează mult, doar că față de ora la care ești programat trebuie să mai aștepți o jumătate de oră până ajungi efectiv la ghișeu. În locul de așteptare oamenii programați nu respectă regulile de distanțare socială. Așa că trebuie să ai puțină răbdare și să te protejezi pentru că celorlalți nu le pasă.
I. I. A.
Personal foarte drăguț,profesionist.
T. T.
Nu răspunde nimeni la telefon. Cum pot cere o informație despre o radiere efectuată in urma cu trei luni?
m. c.
Doamna de la ghișeul 1 este extrem de aroganta și nu știe sa se exprime frumos, striga și are comportament nesimțit față de clienți
C.
De doua zile sun intr-una si nu raspunde nimeni, daca nu aveti pauza de masa 7 ore din 8 nu-mi pot gasi o alta explicatie.
W.
Avem numar de telefon dar nu raspundem nici dupa 20 de apeluri si sa nu mai zic de lipsa de interes si scarba cu care se raspunde la doua intrebari . Nesimtire si mai vor respect ! Sper sa va simtiti dar slabe sanse.
R. A.
Este ok mult mai simplu
S. N.
La primire acte OK, la eliberare numere că pe vremuri, toți la aceeași oră.
v. o.
Sunt foarte dezorganizati. Nu se iau la ora fixată in programare clintii. Înarmate cu multa răbdare daca ai treaba pe acolo.
S. I.
Rapiditate. Exact acest lucru ma intereseaza.
P. O.
Mulțumit . Se desfășoară activitatea conform cu programarea. Cu stima.
N. V.
Personalul e frustrat. Au impresia ca iti fac un favor sau ceva si se simt deranjati..
B. L.
Personal amabil si operativitate in rezolvarea problemelor cetatenilor.
I. S.
Cu 20' înaintea programarii, excelent, și cînd mă gândesc că la data cînd mi-am făcut programarea 27 iulie, prima zi disponibilă a fost 2 septembrie, apropo, sa luat și fără programare.
L. D.
Super ok daca ai actele in regula. In 3 minute am fost gata !
I. C.
Totul a fost ok
A. V.
Groaznic. Iti iau actele dimineața și abia după masă iti dau numere. In plină pandemie sa te tina atâta timp pe drumuri după ce vii si de la zeci de km depărtare.
P. M.
Termene pentru programare oraș destul de mari. În rest totul este ok .
C. C.
Asteptarea rîndului la ghișeu...
I.
Rating 0 dacă as putea. Sediul s-a mutat la Ulpia etajul 2. La permise se intra doar pe programare și dacă anulezi programarea pe site și reușești cumva din greșeală sa ți faci o alta programare, îți ia în considerare doar prima programare... Nu contează ca ai anulat-o... România țara tutoror posibilităților.
G. G.
Unii funcționari cred că sunt pe moșia proprie, alții însă foarte amabili, se tine cont de programarea online însă trebuie să îți faci loc singur...,nu este nimeni să te cheme și nici să dea informații...,ce să zic,așa și așa!!
G. P.
Nu răspunde nimeni la telefon
G. M.
Totul a decurs cf planificarii online.
W. L.
Foarte bine totul, de la programare, respectarea programării,pana primirea permisului! Ați făcut progrese domnilor, felicitări!
S. M.
Comportamentul lor lasă de dorit. Se sint deranjați ca mergi sa le deranjezi pe doamnele funcționare. Mai in special doamnă cea blonda care se crede la ea pe moșie. Aroganța și nesimțite pe bani nostri. Rusine
K. M.
Niște oameni de nimic, le este greu să de-a niște informați la care ei pentru asta sunt puși acolo...
N. S.
O experienta proasta. Mi-am preschimbat permisul auto, și miau greșit numele, și acum sunt nevoit sa aștept din nou 2 săptămâni. Deci mare atenție se fac greșelii marii.
K. Y.
Nu se respectă programarea on-line, doamne arogante și nepoliticoase
E. T.
S a îmbunătățit procesul fata de ultima data când am avut nevoie
S. M. Ț.
Pe lângă faptul, ca nu se răspunde la telefonul acela, "nu se știe unde s-au mutat", usa fiind încuiată. (Afland de la trecători, dupa ce am stat 15 min. la ușa, ca s-au mutat la Ulpia-ultimul etaj.)
s. f.
Se poate și mai bine
B. S.
A fost ok
S. M.
Foarte bine
G. G.
De toata jena ! 2 oameni au fost in fata mea si nu au vrut sa ma primeasca pentru ca nu am avut programare online !
v. p.
Aglomerat fara loc de parcare
D. L.
Se respecta planificarea .Sânt operativi.
A. B.
Personal super OK
c. a. n.
Personalul foarte amabil, profesionist și corect.
m. p.
Doamne nervoase la ghișee și foarte aglomerat
o. a. r.
Cu programare am rezolvat f repede
R.
Nu răspunde nimeni la telefon.
M. C.
Foarte promti si rapizi in procesarea actelor.
P. R.
Cozi mari si foarte cald in incinta
C. E.
Nu se poartă politicos.
Nu vorbesc cu căldură.
Nu te primesc prietenos.
Sunt niste angajați fără respect față de oameni.
Iti vine să-i stângi de gât cand vezi pe ce ton iti raspund angajații.
Nu degeaba suntem unde suntem..
Un angajat ca asta iti strica toata ziua frate..
Unde'i bunătatea din oameni frate..
Hai ca înțelegi ca is mulți oameni si agitație și etc dar sa isi respecte locul de munca..
Nu merita nici o stea dar am dat o stea ca altfel nu mar lasa sa comentez.
V. P.
Dezastru
O. S.
Ordine și disciplină.
R. N.
Cea mai penibila instituție publică, personal arogant, la telefonul afișat niciodată nu răspunde nimeni, program de funcționare foarte scurt, ca bugetarii,bani multi, muncă puțină. Mi-e scârbă de instituțiile statului!
a. s.
Sa va băgați telefoanele la întuneric... Măcar nu va mai deranjează sunetul... Bine ca plătim taxe... Nu cumva sa se streseze funcționarii publici
c. l.
Lipsă de personal din păcate
L. N.
Va rog sa va comunicati pe net programul pe ziua de vineri pina la ora 12 sa nu puneti oameni pe drum si deasemeni si documentatia necesara pentru toate situatile posibile sa nu mai intoarceti oameni pentru lipsa unei hirtii si la revenire sa spuneti ca s-a terminat programul . Sugerez si mai multa amablilitate din partea personalului avind in vedere ca dumnealor sunt la dispozitia clientului si nu invers .
n. g.
Nu sunt competenți rușine
Z. A.
Un lucru bun ca sa mutat în locație noua.Unde era inainte era întunecos si urat.
D. M.
Destul de bine pentru Romania
A. P.
E un spațiu mai luminos și mai prietenos decât vechiul spațiu de pe str. Decebal, în plus se stă mai puțin timp la coadă (se fac programări on-line).
p. i.
Stai la coada în nestire
C. D.
Cu tot respectul, dar la capitolul organizare si comportament, acest Serviciu sta cam prea prost (nota 5 din partea mea). Nu stiu daca cineva baga in seama si va face ceva reparatoriu in sensul asta, dar sa tii la usa ca pe catei (scuze!) oameni care vin la Deva din judet sau alt judet (cazul meu- de la 150 km), poate obositi de drumul lung, poate insetati si flamanzi sau mai grav, cu probleme de sanatate, care nu au programare online, fiindca nu au PC sau nu functioneaza site-ul prea usor sau deloc, asta mi se pare o discriminare crasa, sa bagi in birou mereu persoanele cu programare iar pe ceilalti sa-ti bati joc, ignorandu-i de parca ar fi ciumati. Eu asa comportament acru al angajatelor de acolo si de la telefon (foarte expeditive si fara sa dea relatii), in mileniul 3, scuzati, dar rar mai vezi atata lipsa de amabilitate. Am fugit mancand pamantul din DEVA, sa nu mai am de-a face cu oameni atat de nesimtiti si dezorganizati. Treziti-va domnilor si nu va mai comportati in halul acesta, oamenii sufera din cauza dvs. MARE RUSINE pentru Deva!!!
R. N.
astazi cu programare online am stat si am asteptat o ora sa fiu bagata in seama, am intrat la ora programata si m-au dat afara vorbindu-mi agresiv si rastit..mi s-a dpus exact asa " v-am chemat eu? asteptati afara pana va chem? eu am raspuns "dar am programare la 9.30 si acum e 9.45" iar doamna foarte agresiva mi-a raspuns '" nu conteaza ca aveti programare online, asteptati pana va chem" Nu a mai intrat nimeni timp de 30 min , dupa acele 30 de min am fost chemata inauntru ca sa mi se spuna ca actele pe care eu le scosesem cu o zi inainte de pe net, de pe siteul lor de la sectiunea " documente necesare" nu mai erau valabile de cativa ani, sunt vechi si ei nu mai lucreaza cu astfel de acte. M-au trimis sa fac rost de alte certificate, cereri, adeverinte. Pt radierea unei masini care nu dureaza mai mult de cateva minute am stat peste o ora. Doar cand am spus ca am bebe mic in masina si am o ora de cand astept , raspunsul a venit imediat " aoleu!" In urmatoarele 10 min am fost rezolvata. Traiasca Romania, bataia de joc si nesimtirea celor de la institutii. Imi e scarba. 😡
G. G.
Esti tratat execrabil
A. N.
Contrar opiniilor, mie mi s-a raspuns de la primul apel si mi s-au oferit informatiile necesare de catre o doamna foarte draguta.
S. G.
Deși ai programare făcută online, ora nu se respectă, iar dacă îndrăznești să intri nechemat, o "cucoană" blondă, cu aere de om deranjat, te poftește, în cel mai agresiv și impertinent mod verbal, să astepti afară...până te cheamă cineva. Astfel de funcționari își primesc degeaba salariul...
G. G.
Foarte politicosi si eficienti , dosar rezolvat extraordinar de repede. Mulțumesc.
G. N.
Acelasi aer plictisit la functionari...nu au rabdare cu tine...poate au uitat ca totusi sunt bugetari!Ar trebui sa lucreze la patron sa se trezeasca!
C. J.
Acceptabil
C. B.
Este o institutie publica care satisface cererile cetatetinilor cu celeritate si in timpul cel mai scurt
S. A. C.
E bine ca au nr de contact si nu raspunde nimeni..asta e tara noastra si la urma se intreaba toata lumea de ce nu merge.
R. V.
Tipic functionarilor din Romania: nu raspunde nimeni la telefon. Oare de ce ma mir?
M. P.
Un loc în care nesimțirea angajaților și haosul sunt la ele acasă. O experiență cu care nu doresc nimănui sa se confrunte. Dar asa e pe la noi...
M. M.
Nu raspunde nimeni, tipic pentru sistemul roman de stat! Vai si amar
M. N.
Nu a fost o experiență plăcută, angajatele nu au o manieră politicoasă.
v. c.
Groaznic!!!!
D. V.
Vinerea desi au program pana la ora 14:00, chipurile la 14:10 nu iti mai i-a dosarul pt. a elibera acte.
Daca ii spui ca vrei doar sa depui dosarul si sa vi in alta zi ,luni spre exemplu nu iti i-a actele .
Concluzia programul de vineri e doar pana la ora 12:00 cu mult tupeu si dezinteres total de a fi demn ca porti haina statului si mai reprezinti si o intreaga institutie .
Rusine
C. n.
Pentru ce mai afișati nr de contact daca nu raspunde nimeni la el???😠
R. I.
Comportamentul si limbajul unor angajați lasă de dorit
B. L.
Nu răspunde nimeni la telefon
D. C.
Am ajuns cu documentele in ordine, am asteptat sa urmez la rand, am depus actele si... doua ore mai târziu am avut placutele de inmatriculare.
Aprecierile mele!
L. N.
Femeile de la inmatriculari sunt arogante si plictisite de viata ....Nerusinateleeee
A.
spagari nesimtiti
M. H.
Au telefonul pe silențios ori persoana care e responsabila de el e surda
G. R.
Raspundeti dracu la telefonu ala,il tineti in cur?
c. i.
Nu au cuvânt Acu zic una mai zic altceva
C. N.
Nici dracu nu răspunde la acest număr
A.
Angajatele de acolo sunt mereu nervoase
f. f.
Dezastru nu se lucreaza mai mult se sta
N. M.
Si la tel. cine raspunde?NIMENI
B. S.
O foarte proasta organizare!
S. D.
Nu raspunde nimeni.
E. F.
Nu raspunde nimeni la telefonu ala !!!!!
a. m.
Înmatriculări şi Permise de conducere Deva-Ok
R. M. S.
Dracu cine sa răspundă!!! NIMENI!!!!
M. B.
Cu
S. C. A. S.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
I. 1.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
g. c.
(Tradus) 0 brutari
(Original)
0 infornatii
A. C.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
A. M.
M. M.